PortalIndexFinally we meet HpD5UwnFinally we meet 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Finally we meet

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Lilith

Lilith

Finally we meet UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Noelani
Posts : 323
Points : 0
Finally we meet UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire/Light
Klas: that was a long time ago
Partner:

Finally we meet Empty
BerichtOnderwerp: Finally we meet   Finally we meet Icon_minitimewo jan 30 2013, 19:16

Eragon was op het moment in een niet al te goede stemming. Misschien kwam dat doordat hij alleen maar een hele hoop papieren werk heeft afgehandeld en voor de rest van de dag niks anders heeft gedan. En dus geen firsse lucht heeft gekregen. Dat zou het probleem wel zijn... Wie weet. Eragon had nu eenmaal een opvliegerig temperament.
Zelfs na al die jaren is dat niet verdwenen. Eigenlijk is het alleen maar sterker geworden, net als het koppig zijn. Daar kon niks meer worden aan veranderd. En iedereen moet daar maar leren mee leven. Vermoeid wreef hij even door zijn ravenzwarte haren die warrig voor zijn smargard groene ogen lagen. Hij zat nog wel goed gefocus voor zijn bureau, starend naar papieren. Deze keer was het niet over de taken als LM maar de taken als kinderpshyloog. Hij had enkele kinderen nog maar gisteren in zijn vertrek ontvangen omdat ze een gesprek moesten doen.
Met de ene was het beter verlopen dan de andere. Er waren moeilijke situaties en er waren er makkelijke. het was dus best logisch dat Eragon liever voor de makkelijkere koos. Alleen had hij daar geen zeggen over. Hij kreeg ze beide, sommige waren soms eerst moeilijk omdat hij het niet begreep. Maar vanaf dat hij het wel verstond verloopte te rest vlotjes. hij wreef kort door zijn ogen. Stapte richtingeen van de vele reusachtige ramen en staarde naar buiten. Zag hoe de jongeren allemaal bezig waren met hun gsm of wat voor andere techniese snufjes er tegenwoordig bestonden. Heel asociaal...
Vroeger was het toch heel anders. Daar kende iedereen iedereen omdat ze iedere dag bij elkaar zaten. Kort staarde hij nog even naar buiten. Daarna maakte hij een kort gebaar met zijn hand waardoor een rood doek voor de ramen kwamen te hangen waarbij er geen licht meer in zijn kamer kwam. Niet dat het hem veel kon schelen als iemand hem zou zien. Maar nu...
Normaal zou het hem niets doen als iemand zijn bloot bovenlijf zou zien. Maar sinds hij...ach daar wou hij voor nu niet eens over nadenken. Zolang die gordijnen maar dicht bleven vond hij het goed. Hij stapte uit zijn kantoor richting zijn ontspannings kamer en stapte naar achteren. daar stond een groot jaccuzi, maar het was geen water dat erin zat maar kokend hete lava. Hij kleede zich uit en stapte dan op zijn gemakjes in de hete lava. Dat begon te brubbelen door Eragon zelf.
Langzaam genieten sloot hij zijn ogen. Alleen was dat genieten van korte duur. Zijn secretaresse klopte op de deur."Mijnheer je..." Eragon wist al lang wie de bezoeker was."Laat haar maar binnen." Even was de jonge vrouw verbaasd dat hij al wist wie het was. Ze zal nog veel dingen ontdekken dat hij weet zonder dat iemand het heeft gezegt."Ik hoef dat toch geen tweede keer te vragen?" Dat moest hij inderdaad niet doen. De jonge vrouw liet de adviseur binnen en sloot de deur achter haar dicht."Ik had je al verwacht" Sprak hij kalm. Hij zat met zijn rug naar haar toe. Stond toen recht. Met een rode handdoek rond zijn middel. Het leek alsof hij dat had aangehad toen hij in de lava was, alleen was dat niet zo.
Hij was breed gebouwd en had spieren door al die jaren de zware training te hebben gedaan. Tot de dag van vandaag deed hij dat nog. Hij nam zijn mantel waardoor hij met zijn rug naar de adviseeur was gericht. Was het reusachtige
littekenop zijn rug voor heel even vergeten omdat hij nu helemaal relaxed was door de lava. Snel behendig deed hij zijn rode mantel aan toen hij het liteken weer herinnerde. Zijn gezicht stond even kort grimmig.
Hij had nog zo gewilt dat zijn adviseurder dat nooit had hoeven zien. Niemand mocht dat zit dat was iets waar Eragon niet graag wou worden aanherinnerd. Maar goed, het is nu toch gebeurd.


IDRIS
Terug naar boven Ga naar beneden
Idris
.
.
Idris

Finally we meet UTL8oxA PROFILEReal Name : Jinte~
Posts : 139
Finally we meet UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: { Fire }
Klas: { None }
Partner: { Life is but a dream }

Finally we meet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Finally we meet   Finally we meet Icon_minitimewo jan 30 2013, 19:57

Vrolijk vloog er een warme vlam door de gangen. Mensen bleven verbaasd staan kijken hoe het rode vuur rustig vort vloog zonder zich enig aandacht te trekken van de starende blikken. Idris was nou eenmaal The Flame Princess en dus kon ze zonder enige moeite zich en een vlammetje veranderen. Ze vloog kriskras door de gangen, ze had een doel maar het leek haar leuker om ook eerst het kasteel wat te verkennen, hier zou ze per slot van rekening een hele lange tijd verblijven. Ze hoopte eigenlijk dat haar Legandary Magican die ze moest adviseren een vrij knappe man was zodat ze weer wat tijd kon doorbrengen met het zwijmelen en het in zichzelf praten. Ze snoof de lucht op, koud en er was een Water Magican langs gelopen. Ze rilde even, ze had het niet koud maar ze had het absoluut niet op water Magicans. Niets tegen hun, maar het woord water. Een druppel en ze doofde, niet voorgoed, maar wel voor een lange tijd en dat was het allerlaatste wat ze wilde. Ze bestond al een paar honderd jaar dus wilde ze niet nog een eeuw half-dood willen rondzweven of rondlopen. Ze glimlachte even bij het idee dat ze eigenlijk een zombie was. Ze had zin om even naar haar mensenvorm terug te gaan en ze daalde neer. Uiteindelijk liep ze rustig op blote voeten door, het uiteinde van haar rode jurk vlamde even na van de transformatie. Haar vlammende haar zat in een knot gebonden achter op haar hoofd. Stilletjes, alsof ze bijna de schoolregels overtrad sloop ze verder, haar voeten maakten nauwelijks geluid. De eeuwige glimlach op haar gezicht bleef staan en haar rode ogen keken nieuwsgierig in het rond. Er brandden fakkels, er was geen water. Goed teken. Slechte teken was, waar was ze? Ach, dat maakte niet uit, gewoon weer terug lopen naar de hoofdgang en vanuit daar was het wel handig om dan naar Eldur te vertrekken, de kamer waar haar meester op haar stond te wachten. Waarschijnlijk. Zo snel als ze kon stoof ze weer terug en nu met snelle passen liep ze richting de toren.
Hopend dat ze niet zou storen klopte ze zachtjes op de houten deur. Deze werd open gedaan door een vrouw, het was Idris verteld dat de legendarische magican een man was dus dit was waarschijnlijk zijn secretaresse. Ze glimlachte liefjes. 'Ik kom voor de heer Eragon, ik ben zijn adviseur.' Sprak ze liefjes. De vrouw knikte en vertelde dat ze binnen kon komen maar even moest wachten. Idris knikte en stapte de kamer in. Het was warm, maar dat was te verwachten. De vrouw kwam terug en vertelde dat ze moest doorlopen tot achter in het vertrek. Idris deed wat er gezegd werd en liep de kamer binnen. Er stond een jacuzzi vol met kokend hete lava en als ze geen adviseur was met een plicht was ze er in gepsrongen. "Ik had je al verwacht" Zei de man die met zijn rug naar haar toe stond. Op zijn rug was een enorm klauwliteken, ze keek er even moeilijk naar maar richtte haar aandacht toen op de man.
Sterk gebouwd, zwart haar, nou maar hopen dat hij ook nog aardig was. Ze glimlachte en boog. 'Idris, uw adviseuse, tot uw dienst.' Zei ze formeel. Ze keek weer omhoog, ze was dolblij dat ze eindelijk een taak had om te doen en dat ze eindelijk nut had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilith

Lilith

Finally we meet UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Noelani
Posts : 323
Points : 0
Finally we meet UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire/Light
Klas: that was a long time ago
Partner:

Finally we meet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Finally we meet   Finally we meet Icon_minitimevr feb 01 2013, 21:13


Al genietend staarde hij voor zich uit. Luisterde naar het gebrubbel van de lava. De warmte voelde goed aan tegen zijn huid. Het liet hem ontspannen. Nam al zijn stress van het werken af. En dat was goed natuurlijk. NIemand wou Eragon tegenkomen wanneer hij zwaar geirriteerd was. Zijn charmante karakter is dan helemaal verdwenen. Wat stress allemaal met mensen kon doen. Geeuwend streek hij door zijn ravenzwarte haren. En even wat rust nemen deed altijd wonderen. Iedereen heeft wel eens rust nodig. Kort rekte Eragon zich uit. Hij voelde hoe het litekken op zijn rug wat uitrekte. Het was niet zozeer pijnlijk maar meer richting ongemakkelijk gevoel. Het was nu al een tijdje geleden, precies hoe lang wist Eragon niet. Dat waren vreselijke dagen geweest waarbij hij aan de rand van de dood had gelegen. Voor hem waren het eeuwen geweest. De martelende pijn dat maar niet wou stoppen. Het had een week en 5 dagen gedeurd. Dus niet echt iets om mee naar huis te schrijven. Een diepe zucht verliet zijn keelgat. Langzaam stapte hij uit de jaccuzi nadat zijn secretaresse zjin adviseur was gaan halen. Het was dan ook jammer genoeg niet te voorkomen dat zijn nieuwe adviseur het litteken op zijn rug had gezien. Ongezien vertrouwde Eragon erop dat ze wat ze had gezien voor zichzelf hield en niet ging gaan roddelen tegen weet hij veel wie. Veel kon het hem dan ook niet schelen zolang ze maar zweeg. Nadat hij zijn mantel had aangedaan draaide hij zich naar zijn adviseur om. Die boog beleefd naar hem. Dat was al iets pisitiefs. Een goede start. haar uiterlijk stond Eragon ook wel aan. Alhoewel hij dat neit liet zien. Adviseur with benefits... Heel even grijnsde hij bij die gedachten. Of hij dat ook echt ging doen? Waarschijnlijk niet. Dat was niet gepast. Alleen hier en daar wat geflirt kon heus geen kwaad. . 'Idris, uw adviseuse, tot uw dienst.' Zei ze formeel. Zijn glimlach verbreed iets wat. Haast onzienbaar. Het was dan ook heel even haarst onmogenlijk te peilen wat hij nu precies van haar vond hij had zijn emotie's op het moment perfect onder controle. Onverwacht maakte hij een korte zwaai met zijn hand."Aangenaam, maar je mag gerust die formaliteit achterwege laten. Er is hier niemand. Dus gewoon Eragon volstaat. Ik verwacht wel dat je me heer Eragon noemt in het bij zijn van anderen natuurlijk." Legde hij haar vriendelijk glimlachend uit. Het was wel degenlijk een bevel, maar hij stelde het op een vriendelijke manier voor. Op zijn gemakjes stapte hij naar zijn eettafel."Maar vertel eens wat meer over jezelf. Het is mijn gewoonte om dingen te willen weten over degene met wie ik samenwerk" Vroeg hij terwijl hij kort gebaarde dat ze ook mocht gaan zitten als ze dat wou.


flut sorry
Terug naar boven Ga naar beneden
Idris
.
.
Idris

Finally we meet UTL8oxA PROFILEReal Name : Jinte~
Posts : 139
Finally we meet UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: { Fire }
Klas: { None }
Partner: { Life is but a dream }

Finally we meet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Finally we meet   Finally we meet Icon_minitimeza feb 02 2013, 21:45

Idris glimlachte liefjes. Ondanks dat ze van buiten erg op haar gemak leek was ze van binnen erg nerveus. Als deze ontmoeting fout liep duurde het wel even tot Eragon haar weer vertrouwde of misschien zelfs mocht. "Aangenaam, maar je mag gerust die formaliteit achterwege laten. Er is hier niemand. Dus gewoon Eragon volstaat. Ik verwacht wel dat je me heer Eragon noemt in het bij zijn van anderen natuurlijk." Zei Eragon en hij rukte Idris uit haar gedachten. Ze knikte. 'Natuurlijk Heer.' Zei ze rustig. Hij stapte rustig naar de eettafel, Idris volgde hem op een klein afstandje, ze durfde niet te gaan zitten of iets aan te raken. Misschien mocht het wel niet of had het een grote waarde voor haar meester. "Maar vertel eens wat meer over jezelf. Het is mijn gewoonte om dingen te willen weten over degene met wie ik samenwerk" Ze keek even op, hij gebaarde dat ze ook mocht gaan zitten. Rustig schoof ze een stoel tegenover hem weg en nam ze plaats. Ze probeerde rustig over te komen en ondertussen dacht ze na over wat ze zou vertellen. 'Mijn naam is Idris Sera Nuria, ik kom van Razen natuurlijk en ik ben ongeveer 482 jaar oud.' Begon ze na een korte stilte. Ze haalde even adem om haar vlammende, bonkende hart wat rust te gunnen. 'Ik heb een waterfobie, want als ik in het water terecht kom, doof ik en dan ga ik en soort van..dood.' Ze slikte even en speelde wat met haar vingers. 'Dit is mijn allereerste keer als adviseur, dus het spijt me zeer als ik iets fout doe.' Ze keek hem aan, haar oranje-rode ogen twinkelden nog steeds van de opwinding die door haar lijf gierde. 'Wat wilt nu nog meer van mij weten?' Vroeg ze toen. Meer wist ze eigenlijk niet te zeggen en haar keel werkte ook niet erg mee. Ze praatte wel goed hoorbaar maar toch, als ze klaar was dan kneep hij constant dicht.

[Sorry, kort]
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilith

Lilith

Finally we meet UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Noelani
Posts : 323
Points : 0
Finally we meet UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire/Light
Klas: that was a long time ago
Partner:

Finally we meet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Finally we meet   Finally we meet Icon_minitimema apr 01 2013, 12:15

eragon zuchtte even. Verwarmde de kamer zelf lichtjes gewoon omdat het nog niet warm genoeg was naar zijn smaak. Met een behendige gebaar streek hij door zijn haar waarbij zijn duim over de tattoo gleed dat over zijn linker oog zat. Even keek hij peinzend voor zich uit. Maar nadat zijn nieuwe adviseur binnen was gekomen had hij zijn gedachten even terzijde gelegt. Het zou anders onbeleefd overkomen. En ondanks zijn geschiedenis is hij ouders beleefd en elegant. Met zijn smargard groene ogen bestudeerde hij zijn nieuwe adviseur nog eens goed. Het beviel hem wel zeker. Hij stelde dan ook voor om wanneer niemand er is ze gerust eragon mocht zeggen. dat zou hij helemaal niet erg vinden. Maar wanneer anderen er bij waren was het logisch dat ze hem aansprak met Heer. Op zijn gemakjes stapte hij naar de eettafel, ging er zitten en gebood dat Idris gerust ook mocht gaan zitten. Hij was nieuwsgierig hoe zijn adviseur in elkaar zat. Hij wou haar beter leren kennen om haar zo ook beter te kunnen gaan begrijpen. Want als je niks van je partner afwist, jah dan zou de werkrelatie tussen hen beide gewoon rampzalig zijn. En ze zitten wel voor een lange tijd aan elkaar vast. Glimlachend keek Eragon naar Idris toen ze ook was gaan zitten op een stoel voor hem. 'Mijn naam is Idris Sera Nuria, ik kom van Razen natuurlijk en ik ben ongeveer 482 jaar oud.' Begon ze na een korte stilte. eragon knikte even kort. het waren vooral basis informatie dat ze gaf. Het was natuurlijk goed dat ze het zelf zei, kon hij controleren of ze loog of niet want alles stond in het dossier van haar dat op zijn Bureau in een andere kamer lag. 'Ik heb een waterfobie, want als ik in het water terecht kom, doof ik en dan ga ik en soort van..dood.' Ze slikte even en speelde wat met haar vingers. 'Dit is mijn allereerste keer als adviseur, dus het spijt me zeer als ik iets fout doe.' Legde ze uit. Wel dat was iets waar hij zeker rekening moest gaan houden."Maak je maar geen zorgen. Ik ben nu ook nog maar juist LM dus weet nog niet alles in detail wat een adviseur moet doen, dus dat gaan we dan wel samen ontdekken" Stelde hij haar gerust. Dat was zo. Het was voor hem zelf nog allemaal nieuw. Voor nu gaat hij dus nog niet meteen zeggen wat ze allemaal moet doen. Eerst haar de tijd geven dat hij boven haar staat en dat ze naar hem moet luisteren, en ze elkaar wel vaker op een dag zouden kunnen zien. 'Wat wilt nu nog meer van mij weten?' Vroeg ze toen. Even dacht hij even diep na. Niet over Idris maar over het LM zijn. Het zal inderdaad een hele verandering zijn. En na Lm moet hij niet vergeten dat hij ook nog een dokter was en moet hij nogaltijd sessies houden met de kinderen die hij weer zo goed mogenlijk probeert te helpen. Die taak was even belangrijk als LM zijn."wel wat je me nu vertelde waren vooral de informatie dat ik wel ergens in je dossier zou kunnen vinden." Begon hij nadenkent." Maar zoals je waterfobie, dat intereseert me. Waar hou je van, wat haat je. Van die soort dingen. Dingen waar ik rekening mee moet houden. Ik moet bevoorbeeld rekening houden met je fobie en niet zomaar met jou naar een zwembad gaan ofzo. " Legde hij simpel weg uit, met een gerustellende glimlach."Ik wil meer weten over jou, over Idris zelf. waar ben je bang voor en al die soort vragen. Nadat ik genoeg van je weet, mag je mij gerust vragen stellen. Ik zal dan mijn best doen om erop te antwoorden. Zo leren we elkaar beter kennen en weten wat we wel en niet bij elkaar mogen doen." Hij glimlachte de hele tijd. Eragon was zelf helemaal ontspannen. Dat was ook te zien aan zijn houding. Even in een bad vol lava zitten kan nu eenmaal wonderen doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Idris
.
.
Idris

Finally we meet UTL8oxA PROFILEReal Name : Jinte~
Posts : 139
Finally we meet UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: { Fire }
Klas: { None }
Partner: { Life is but a dream }

Finally we meet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Finally we meet   Finally we meet Icon_minitimeza mei 11 2013, 16:39

Wat verlegen speelde Idris met haar handen en staarde ze naar haar schoot. Ze was hier ook niet goed in. Maar iedere dag bracht iets nieuws, en iedere dag viel er wel wat te leren. Dus moest ze positief blijven, anders kwam er niets van. "Maak je maar geen zorgen. Ik ben nu ook nog maar juist LM dus weet nog niet alles in detail wat een adviseur moet doen, dus dat gaan we dan wel samen ontdekken" Stelde de legendarische magican haar resut. Ze glimlachte en keek hem aan. Al duurde dat niet lang. Ze was een beetje overweldigd door wat er vandaag allemaal was gebeurd. Ze was adviseuse geworden, had dan ook haar 'baas' ontmoet en ondertussen moest ze van alles over zichzelf blootleggen. Het was vast niet erg om van alles te vertellen maar sommige woorden bleven gewoon in haar keel steken en kwamen er gewoon niet uit. En sommige dingen hield ze liever voor zichzelf. 'Wat wilt nu nog meer van mij weten?' Vroeg Idris. Het was even stil tussen de twee. Eragon sprak duidelijk tegen haar. "wel wat je me nu vertelde waren vooral de informatie dat ik wel ergens in je dossier zou kunnen vinden." Begon hij nadenkend. "Maar zoals je waterfobie, dat interesseert me. Waar hou je van, wat haat je. Van die soort dingen. Dingen waar ik rekening mee moet houden. Ik moet bijvoorbeeld rekening houden met je fobie en niet zomaar met jou naar een zwembad gaan of zo. " Legde hij simpel weg uit, met een geruststellende glimlach. "Ik wil meer weten over jou, over Idris zelf. waar ben je bang voor en al die soort vragen. Nadat ik genoeg van je weet, mag je mij gerust vragen stellen. Ik zal dan mijn best doen om erop te antwoorden. Zo leren we elkaar beter kennen en weten wat we wel en niet bij elkaar mogen doen." de magican zag er ontspannen uit, in tegenstelling tot Idris die nog net niet stond te trillen. Het was maar goed dat ze niets vast zat of stond want dan kon je het duidelijk merken. 'Ik houd van warmte, uw kamer is zeer behaaglijk moet ik zeggen,' Begon ze met nieuwe moed. Ze keek hem aan, fixeerde zich op zijn kalmte, langzaam voelde ze dat ook in zichzelf opkomen en kwam er ook wat makkelijker woorden uit haar mond. 'De natuur doet mij ook wel goed, de frisse buitenlucht en zo.' Glimlachte ze. 'Wat ik erg haat is als mensen grappen maken over water, me pesten met water, doen alsof ze beter zijn als mij en denken dat ze beter zijn dan mij, ik leef namelijk al heel wat jaartjes op deze planeten en ik heb veel meer gezien dan hen.' Het laatste kwam er wat arrogant uit maar ze lette op haar toon en deze ging meteen weer over naar vriendelijkheid. 'Excuses, ik vlieg soms een beetje uit de bocht.' Sprak ze verontschuldigend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Finally we meet UTL8oxA PROFILE
Finally we meet UTL8oxA MAGICIAN

Finally we meet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Finally we meet   Finally we meet Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Finally we meet

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» finally i meet you alone
» Nice to meet you finally
» Finally Away~
» FiNALLY~!
» Finally.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Headmaster's Office :: The Tower :: Eldur - The Room of Fire-