PortalIndexKuro Yuan HpD5UwnKuro Yuan 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Kuro Yuan

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Kuro

Kuro

Kuro Yuan UTL8oxA PROFILEPosts : 40
Kuro Yuan UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth
Klas: Master Alvoro
Partner: You think you got it in you woman?

Kuro Yuan Empty
BerichtOnderwerp: Kuro Yuan   Kuro Yuan Icon_minitimedo nov 08 2012, 09:56

Kuro Yuan Kurohn
Naam: Kuro Luno Yuan
Leeftijd: 17
Planeet van herkomst: Erd
Magiesoort: Earth
Geboorte Datum: 20 november
Geslacht: Mannelijk
Geaardheid: Hetro
Hobbies:Grapjes maken, flirten, praten

Uiterlijk:

Kuro had altijd al van nature heel donker blauw haar en heel donker blauwe ogen. Hij weet zelf ook niet hoe dat zo is gekomen. Verder, heeft hij een goede lichaamsbouw, in de zin dat hij erg atletisch gebouwd is. Niet dat hij dat ook echt is.

Innerlijk:

Enthousiast|Humoristisch|Sterke wil|Flirterig|Roekeloos|Koppig


Kuro beschouwd zichzelf echt als een levensgenieter. Iemand die klaar is voor het leven en het helemaal gaat maken. Ook, is hij erg zelfverzekerd, en dat weerhoud hem er dan ook niet van om met veel meisjes te flirten. Al op jonge leeftijd ging hij met vrienden de stad in, om zo een wedstrijd te doen we de meeste lekkere meisjes had gezien.
Echter, is hij vaak ook eigenwijs en koppig, omdat hij een sterke wil heeft. Als hij iets vind, kan niets om niemand hem van zijn standpunt brengen. Daarom wil hij soms nog wel eens roekeloze dingen doen. Hij doet pas, en denkt daarna pas na. Dit heeft hem dan ook vaak in de problemen gebracht vroeger.

Geschiedenis


Goed, dan gaan we nu bij het saaiste onderwerp van mij beginnen. Mijn leven. Eigenlijk best wel saai zou je denken, maat niets is minder waar.
Ja, ik werd geboren in een nogal arm gezin op Erd. Ik was geboren tijdens een volle maan, vandaar mijn tweede naam Luno. Al snel bleek dat ik een roekeloze jongen was, omdat ik al op mijn eerste vaak op pad ging. (Wel zonder dat ik wist waar ik heen ging hehehe..) Hier werden mijn ouders op een gegeven moment gek van. Kan ik eerlijk gezegd ook wel begrijpen. Anyway, ze moesten mij altijd in de gaten houden. Ze zeggen dat ik dit van mijn grootvader zou kunnen hebben..
Mijn overige jonge jaren, kan ik mij zelf weinig van herinneren, Alleen dus dat ene wat ik al verteld had. Alleen, dijn vader kreeg een beter betaalde baan, waardoor we ons meer dingen konden veroorloven.

Echter, de jaren daarna kan ik mij juist weer heel goed herinneren. Oh, wat hield ik toen van uitgaan, en in de stad het zoveelste meisje versieren, om daarna nooit meer tegen deze te spreken..ja ik was een lul toen, maar dat is nu al wat minder. (Maar nog steeds kan ik het niet laten om het toch af en toe weer te proberen) Ook, mocht ik wel eens mee naar de illegale feesten die mijn broer gaf. Echter, bleek ik al snel niet het type voor dat feesten te zijn, dus was ik daar alweer vrij snel weg.

Toen ik te horen kreeg, samen met mijn broer en zusje, dat mijn grootvader een Legendarische magician was, had dat mij erg nieuwsgierig gemaakt Ik had immers wel eens gehoord van deze, maar nooit er echt 1 gezien. Ik was daarom samen met mijn broer en zusje naar Starshine gegaan, om hem daar te ontmoeten.


Dante: Mijn oudere broer. Ik heb al mijn hele leven naar hem opgekeken eigenlijk. Hij is zo cool, zo stil..Ik wou dat ik zo kon zijn. Echter, kan ik mij daar ook soms wel een beetje aan irriteren. Ik moet altijd hem maar weer zeggen dat hij zich ergens moet voorstellen, omdat hij dat anders zelf nooit zou doen. We hebben natuurlijk wel eens ruzie vanwege onze clashende personaliteiten, maar we kunnen over het algemeen goed met elkaar op schieten.

Puck: Mijn jongere zusje. Eerst vond ik het nogal raar dat er opeens een meisje deel uitmaakte van ons huishouden. Ze was maar een zwijgzaam stil type. Ook niet echt een bepaald en gezellig type. Dante zag het sinds haar geboorte als een soort verplichting om haar te beschermen..kan ik mij wel iets bij voorstellen, maar ik vind het persoonlijk iets overdreven. (Ook al begin ik Dante's gedrag jegens haar wel een beetje van hem over te nemen. Waarschijnlijk omdat ze per slot van rekening het kleine zusje is..) Maar goed, ik kan het over het algemeen goed met haar vinden.

Lazlo: Mijn Rat. Eigenlijk is het een heel triest verhaal met hem. Ik had hem gevonden als jong, verstoten uit zijn nest. Waarschijnlijk omdat hij een albino was. Ik hen hem mee naar huis genomen om hem daar te verzorgen. Sindsdien is hij mijn beste kameraad, en kan hij goed luisteren naar mij. Mijn ouders vonden het maar raar dat ik zo kan hechten aan een dier. Maar aan de andere kant waren ze ook weer blij voor mij.
Terug naar boven Ga naar beneden
 

Kuro Yuan

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Shiro to Kuro
» .:Flynn Yuan:.
» Dante Yuan

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  ::  :: Earth Magicians-