PortalIndex{ S H O P P I N G  A R O U N D } // OPEN HpD5Uwn{ S H O P P I N G  A R O U N D } // OPEN 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 { S H O P P I N G A R O U N D } // OPEN

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Jade
.
.
Jade

{ S H O P P I N G  A R O U N D } // OPEN UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Lies
Posts : 74
{ S H O P P I N G  A R O U N D } // OPEN UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark x Water ღ
Klas: 4th class ღ
Partner: Everybody is going to hurt you; you just gotta find the ones worth suffering for ღ

{ S H O P P I N G  A R O U N D } // OPEN Empty
BerichtOnderwerp: { S H O P P I N G A R O U N D } // OPEN   { S H O P P I N G  A R O U N D } // OPEN Icon_minitimema okt 29 2012, 19:34

Geërgerd maakte Jade een klein sprongetje over een modderplas. Als ze ergens een hekel aan had, dan was het wel die vieze, bruine blubber die aan je schoenzolen bleef kleven als lijm en er niet meer af wilde. Een zucht verliet de luchtpijp en vervolgens haar volle, bleke lippen om op verkenning te gaan in de wijde wereld. Een felle bries stak op en zorgde ervoor dat haar ravenzwarte lokken alle kanten op vlogen. Met een geïrriteerde beweging van haar hand bracht het meisje haar kapsel weer in model, voor zover dat ook mogelijk mocht zijn. Haar bleke gelaatstrekken staken scherp af tegen de kale achtergrond van Oak's Field, het kleine pittoreske dorpje in de buurt van Starshine Academy; de school die ze als internaat zag. Het liefst ontvluchtte ze de grote muren van de school zo vaak als mogelijk was op een dag. Op de één of andere manier voelde Jade zich gevangen binnen SSA. Maar dat zou wel weer aan haarzelf liggen. Nooit had ze zich ergens thuis gevoeld; ze was anders dan andere tieners van haar leeftijd. Jade kleedde zich anders, meestal ging haar voorkeur uit naar emo-achtige kleding dus de kleur was meestal donker. Of ze ook emo was? Nee, al vond ze dat zelf tenminste. Jade zuchtte zacht. Ze voelde even in de binnenzakken van haar zwarte windjack of ze nog wat geld bezat. Ze vond een tien euro en twintig cent. Niet veel dus. Misschien kon ze er nog net een goedkoop tweedehands shirt voor kopen en een kleine koffie van Starbuck's. Ze moest het er maar op wagen. Snel nam Jade een look op haar witte Ice Watch horloge. "Tien voor vier, nog ongeveer een uur de tijd voor het begint te schemeren en ik terug op het internaat moet zijn." mompelde het zwartharige meisje binnensmonds. Ze legde de nadruk op 'internaat'.
Tijdens haar slentertocht door de winkelstraat kwam ze een leuk uitziend winkeltje tegen. Ze glipte ongezien naar binnen, dat had ze zichzelf aangeleerd; het liefst bleef Jade op de achtergrond, de plek waar ze ook thuis hoorde. Eenmaal binnen viel haar blik op een leuk zwart truitje met glitters erop. Ze snelde er naartoe. Gelukkig was het truitje in haar maat, S. Jade haalde haar maat uit het rek en liep ermee naar een pashokje in de hoek van het kleine zaakje. Eenmaal het gordijn dicht voelde ze zich veilig. In de buurt van mensen had Jade altijd een ongemakkelijk gevoel dat continue aanwezig was in haar leven. Jade trok het zwarte truitje aan, het zat als gegoten. Ze bekeek het prijskaartje; 15 euro. Een teleurgesteld gevoel overspoelde haar. Waarom was alles zo verdomd duur in dit oude gehucht. Misschien werd het toch tijd voor een bijbaantje, dacht Jade vermoeid. Ze kleedde zich weer aan en hing het truitje weer terug. Een koffie ging er nu zeker wel in. Na een beetje zoekwerk vond ze de Starbuck's. Zo te zien was het niet heel druk. Fijn, hoefde ze tenminste niet uren in de rij te staan voor een bak koffie. Jade bestelde een kleine koffie en liep ermee naar een tafeltje bij het raam. Ze plofte neer op de houten stoel en nam een klein teugje van haar hete koffie. Mmm, heerlijk zo'n bakkie tijdens de herfst. Jade ging zo erg op in haar heerlijke gevoel, dat ze niet in de gaten had dat er iemand op haar afkwam.


x. Open voor iedereen (:
Terug naar boven Ga naar beneden
http://coconutts.deviantart.com
Shino
.
.
Shino

{ S H O P P I N G  A R O U N D } // OPEN UTL8oxA PROFILEReal Name : Chips
Posts : 13
{ S H O P P I N G  A R O U N D } // OPEN UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Schaduw
Klas: Master Savador
Partner: nog geen partner

{ S H O P P I N G  A R O U N D } // OPEN Empty
BerichtOnderwerp: Re: { S H O P P I N G A R O U N D } // OPEN   { S H O P P I N G  A R O U N D } // OPEN Icon_minitimedi okt 30 2012, 08:36

Shino liep door de straten van Oak's Field. Hij had natuurlijk weer zijn standaard outfit aan. Een lang groen vest met capuchon(die hij ook op had) daaronder een jas die ook zijn halve gezicht bedekte en een lange broek ook had hij zoals altijd zijn zonnebril op. Hij liep natuurlijk ook met zijn handen in zijn zakken.''wat doe ik eigenlijk hier'' mompelde hij en hij liep verder.Hier en daar liep Shino een winkel in keek rond en liep weer weg.''Er is hier ook niks te doen''. Shino liep door de straten heen en vermeed contact met mensen. Zijn buik begon te knorren. Hij zuchtte en dacht:ook dat nog... .Hij liet zijn kevertjes zoeken naar een plek om te eten. Terwijl zijn insecten aan het zoeken waren ging Shino op een bankje zitten. Shino dacht na over SSA en haar leerlingen. Zouden er meer zijn zoals hij, zou hij voor het eerst in zijn leven vrienden krijgen, hoe zouden de lessen zijn en de leraren zouden die aardig zijn, zou hij hier echt sterker kunnen worden om zijn ouders te wreken. De enige twee mensen die hij tot nu toe had ontmoet waren Saturi en de hoofdmeester. Na een tijd kwamen zijn insecten weer terug.''jullie hebben dus wat gevonden hé wijs me de weg'' zei Shino tegen zijn kevers. Hij volgde zijn kevers door de straten heen. Terwijl hij liep hoorde hij veel mensen over hem praten. Ze vonden hem eng. hij kwam bij zijn bestemming aan...starbucks....daar had Shino nooit van gehoord. Shino liep naar binnen. Hij keek op het menu. Niks wat hem aansprak. Toen zag hij een meisje zitten. Zou die van zijn school zijn? dacht Shino. Dit was zijn kans om vrienden te maken. Shino kon zien dat zij ook anders was. Moet ik er nou heen gaan of gewoon met rust laten? dacht hij. Hij hoorde de stem van de kassa medewerker:''wat mag het zijn?''. Shino staarde de kassa medewerker aan. ''ik hoef niks'' zei hij met zijn emotie loze stem. Shino liep de rij uit. Hij keek weer naar het meisje. Zo maak ik nooit vrienden dacht hij.Hij dacht weer na: misschien vind ze me raar of eng zoals de meeste mensen of een weirdo.. misschien denkt ze wel dat ik haar wat ga aandoen, allemaal van dat soort gedachten schoten door Shino's hoofd. Toen merkte hij dat hij nu al een tijdje aan het staren was en dat mensen hem aankeken. Oh fijn nu denken die mensen dat ik haar leuk vind of een gluurder ben, dacht hij. Toen zei hij zacht:''het is nu of nooit''. Shino verzamelde zijn moed en liep op haar af. Hij bleef stilstaan bij de tafel.Wat moet ik nu zeggen dacht hij. Hij werd zenuwachtig maar dat was niet aan hem te zien. ''H...hey'' mompelde hij. Oke de eerste stap was gezet wat nu?. ''Zit jij op de SSA?'' vroeg hij met een emotie loze stem. Hij keek naar het meisje en wachtte het antwoord geduldig af.
Terug naar boven Ga naar beneden
 

{ S H O P P I N G A R O U N D } // OPEN

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» If you could see me now. >> OPEN
» All alone (OPEN)
» Why don't you do Right [ Open ~ ]
» here comes the sun [open]
» Let it all out [open]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Oak's Field :: Main Street-