PortalIndexThinking - Pagina 2 HpD5UwnThinking - Pagina 2 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Thinking

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Thinking - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Thinking - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Thinking - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thinking   Thinking - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 27 2012, 21:17

Een relatie met rhine was een lastig iets. ze was onvoorspelbaar en ondoorgrondelijk ze had altijd wel ergens een verborgen agenda. Ze wist dat hij er soms humeurig van kon worden en dat hij soms ook echt een paar dagen voor zich zelf nodig had als ze weer een van haar ergste buien had gehad. "Doe je jas dan aan? Ik wil hier blijven" zei hij zacht voor hij haar weer begon te kussen. "I need you now" zei hij in haar oor en hij beet zachtjes in haar nek. Hmmm wat een heerlijk gevoel. "Nee laat maar...Ik heb het ineens heel warm" Mompelde ze haar ogen gesloten van genot. ooh mama wat was dit heerlijk. Ze had het echt geen kou meer. Ze kroop helemaal op zijn schoot waardoor haar buik tegen zijn buik drukte en haar benen aan de andere kant van de bank bungelde. Ze woelde met haar vingers door zijn haar en ging nu met haar mond naar zijn oor bet hem in zijn oorlel en kustte langs zijn sleutelbeen. Dit was fijn, dit was ontspannend. Nu voelde ze zich weer goed en wilde ze neit bij hem weg. Nooit, of nooit wilde ze bij hem weg. "Hmmm mijn lippen hebben weer kou" Zei ze met een grijns voor ze haar lippen op de zijne drukte. Langzaam zijn mond opende met haar tong en zijn mond verkende. Hmmm zelfs de binnenkant van zijn mond was heerlijk. Toen ze geleidelijk aan ademgebrek kreeg lostte ze de kus ze streelde het haar uit zijn gezicht. "Zou je het erg vinden als ik vannacht bij jouw bleef slapen?" Vroeg ze met lieve puppy oogjes. Ineens schoot haar wat te binnen zijn gesprek met die vrined van hem van daarstraks. Hij had iets gezegd dat Zack kon proberen en eigenlijk was ze wel nieuwsgierig naar wat dat dan wel was. "Zack? Wat voor tip gaf je vriend je daarstraks?" Vroeg ze met een kinderlijke nieuwsgierigheid.

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Zack
.
.
Zack

Thinking - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Cid
Posts : 2575
Points : 25
Thinking - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light/ air
Klas: c:
Partner: c:

Thinking - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thinking   Thinking - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 27 2012, 21:58

Relaties, ze waren altijd al iets lastigs, moeilijk in het begin maar als je het begin overleefde dan zou je alles kunnen overwinnen. "Doe je jas dan aan? Ik wil hier blijven" zei hij zacht voor hij haar weer begon te kussen. "I need you now" zei hij in haar oor en hij beet zachtjes in haar nek. Heel kort maar sinds hij niets wilde overhaasten en haar niet wilde wegjagen met zijn gedrag. "Nee laat maar...Ik heb het ineens heel warm" Mompelde ze haar ogen gesloten van genot. "Euhw" mompelde hij zachtjes met een kleine grijns. Ook begon zijn gezicht langzaamaan rood te kleuren. Ze woelde met haar vingers door zijn haar en ging nu met haar mond naar zijn oor bet hem in zijn oorlel en kustte langs zijn sleutelbeen. Een kreun verliet zijn mond, en zijn gezicht begon nog roder te kleuren. "Ehm... Rhine" mompelde hij zachtjes met een lichte glimlach en hij meed haar blik een beetje. Hij voelde zich een beetje ongemakkelijk sinds alles vrij snel ging, maar misschien moest hij het gewoon maar meedoen. "Hmmm mijn lippen hebben weer kou" Zei ze met een grijns voor ze haar lippen op de zijne drukte. Langzaam zijn mond opende met haar tong en zijn mond verkende. Hij deed gewoon mee, ietsjes teruggetrokken en onzeker, maar hij deed mee. "Zou je het erg vinden als ik vannacht bij jouw bleef slapen?" Vroeg ze met lieve puppy oogjes. "Ehm... Nee hoor, kom maar bij me slapen." zei hij met een lichte glimlach. Nog steeds had zijn gezicht een rode kleur had. "Zack? Wat voor tip gaf je vriend je daarstraks?" Vroeg ze met een kinderlijke nieuwsgierigheid. "Ehm, gewoon nog wat meer verwennerij tips enzo he schat" zei hij al lachend en hij omhelsde haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Thinking - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Thinking - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Thinking - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thinking   Thinking - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 27 2012, 22:20

ze zag hoe zijn wangen roder werden ooh wat vond ze dat toch schattig. net een puppy die iets geks deed. Ze was gewoon weg gek op zijn schattigheid. "Euhw" mompelde hij zachtjes met een kleine grijns. Rhine grinnikte. Wat was dat nu weer voor een geluid? Maar ze vond het wel heel grappig. Ze woelde met haar vingers door zijn haar en ging nu met haar mond naar zijn oor bet hem in zijn oorlel en kustte langs zijn sleutelbeen. Een kreun verliet zijn mond, en zijn gezicht begon nog roder te kleuren. Oe interessante wending ze kon hem dus geluiden laten produceren door de juiste plaatsjes te raken dat was nu eens een leuk feitje om te weten. "Ehm... Rhine" mompelde hij zachtjes met een lichte glimlach en hij meed haar blik een beetje. Ze begreep zijn seinen vekeerd. ze dacht dat hij wilde dat ze nog meer haar best deed. Ze merkte wel dat hij niet helemaal meedeed dat hij teruggetrokken was. ze dacht dat hij gewoon bang was om te ruw ofzo te zijn. Nee ze had helemaal niet door dat hij het deed omdat hij onzeker was. "Ehm... Nee hoor, kom maar bij me slapen." zei hij met een lichte glimlach. Nog steeds had zijn gezicht een rode kleur had. Rhine drukte een kusje op zijn neus. "Bedankt schat" Zei ze met een oprechte vrolijkheid. rhine sliep nu eenmaal beter met zijn armen om haar heen. "Ehm, gewoon nog wat meer verwennerij tips enzo he schat" zei hij al lachend en hij omhelsde haar. Rhine trok haar wenkbrauw op en tuitte nieuwsgierig haar lippen. "Zoals?" Vroeg ze nieuwsgierig en verleidelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Zack
.
.
Zack

Thinking - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Cid
Posts : 2575
Points : 25
Thinking - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light/ air
Klas: c:
Partner: c:

Thinking - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thinking   Thinking - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 28 2012, 00:49

Zack bloosde, hij schaamde zich voor zijn onervarenheid, schaamde zich voor het feit dat hij niet een keer de leiding kon nemen. Het was toch allemaal weer fantastisch geregeld. Zack had geen ervaring en moest alles leren van een meisje. Ja dit was echt wel grappig eigenlijk. "Euhw" mompelde hij zachtjes met een kleine grijns. Rhine grinnikte, ja dat kon hij wel begrijpen dat ze hierdoor begon te grinnikten. Ze woelde met haar vingers door zijn haar en ging nu met haar mond naar zijn oor bet hem in zijn oorlel en kustte langs zijn sleutelbeen. Een kreun verliet zijn mond, en zijn gezicht begon nog roder te kleuren. Deze kreun verraadde dus echt alles, maar zij was nu diegene die hem aan het uidagen was, zolang ze maar niet in zijn zij porde was alles oké. Want dan zou hij piepen gelijk een kuikentje als ze dat deed. Gelukkig wist ze die zwakke plek nog niet, maar die zou hij vast nog even verborgen houden. "Ehm... Rhine" mompelde hij zachtjes met een lichte glimlach en hij meed haar blik een beetje. Maar blijkbaar kreeg ze de verkeerde signalen, maar meer kreeg hij niet uit zijn mond. "Ehm... Nee hoor, kom maar bij me slapen." zei hij met een lichte glimlach. Nog steeds had zijn gezicht een rode kleur had. Rhine drukte een kusje op zijn neus. "Bedankt schat" Zei ze met een oprechte vrolijkheid en dat deed Zack ook glimlachen en hij ontspande zich al meer dan daarnet. Ja... Ontspannen, dat was wat hij moest doen nu, gewoon relaxen, niet stressen. "Ehm, gewoon nog wat meer verwennerij tips enzo he schat" zei hij al lachend en hij omhelsde haar. Rhine trok haar wenkbrauw op en tuitte nieuwsgierig haar lippen. "Zoals?" Vroeg ze nieuwsgierig en verleidelijk. "Daar kom je wel achter lieverd, ik ga het nu nog even geheim houden" zei hij al grijnzend en hij keek haar aan "Je weet dat ik er niet voor val voor je puppy oogjes, maar kan je de deze wel weerstaan?" vroeg hij terwijl zijn ogen, groot en helderblauw haar aankeken en zijn onderlip lichtjes pruilde. Ja daar zou ze vast niet aan kunnen weerstaan, daar was hij haast zeker van.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Thinking - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Thinking - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Thinking - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thinking   Thinking - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 28 2012, 01:02

Rhine vond het niet erg dat hij zo onervaren was. Eigenlijk vond ze het best wel grappig en ze was het gewend. Alle mannen die ze had gehad waren eerst onzeker en onervaren geweest. En bij zack was het zo schattig dat ze er alleen maar opgewonden door werd. Dat klonk misschien wat vreemd maar zo zat ze in elkaar. Maar ergens was ze zich er ook wel van bewust dat het voor hem, de jongen ergens wel beschaamend was dat zij hem alles moest leren, altijd het voortouw moest nemen dus had rhine uitgevogeld dat ze hem soms eens iets moest laten beginnen. Ze moest haar lachen echt inhouden toen hij begon te kreunen zijn kop was gewoon geld waard. "Zackie toch" Zei ze grinnikend. Kostelijk was het gewoonweg. Haar vrolijkheid liet hem glimlachen. "En zeg eens Zackie moet ik een pyjama meenemen of heb je liever van niet?" Vroeg ze met een speelse grijns en een twinkeling in haar ogen. "Daar kom je wel achter lieverd, ik ga het nu nog even geheim houden" zei hij al grijnzend en hij keek haar aan "Je weet dat ik er niet voor val voor je puppy oogjes, maar kan je de deze wel weerstaan?" vroeg hij terwijl zijn ogen, groot en helderblauw haar aankeken en zijn onderlip lichtjes pruilde. "Ooh my goodness..." Mompelde ze terwijl ze gehypnotizeerd werd door zijn schattigheid. Ze legde haar handen op zijn wangen en drukte haar lippen op zijn schattige pruilmondje waar ze zachtjes in beet. Ze bleef hem maar zoenen zeker 5 minuten lang. Daarna lostte ze hem en zette ze haar handen in haar zij. "Kom op Zackie vertel het nu" zei ze op een leraarachtige toon voor ze hem een paar keer in zijn zij porde. "Kom op gooi het eruit jij" ei ze met een grijns.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Zack
.
.
Zack

Thinking - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Cid
Posts : 2575
Points : 25
Thinking - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light/ air
Klas: c:
Partner: c:

Thinking - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thinking   Thinking - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 28 2012, 01:11

Het was nog steeds een heldere dag en Zack zat daar op een bankje met Rhine op zijn schoot. Hij haatte het, de onervarenheid, hij wilde niet onervaren zijn, hij wilde haar helpen niet andersom. Dit was zo genant en dat maakte hem zo onzeker, omdat het beschamend was. Misschien vond Rhine dit leuk maar Zack vond dit zeker niet leuk. hij begon te kreunen zijn kop was gewoon geld waard. "Zackie toch" Zei ze grinnikend. Haar vrolijkheid deed hem zeker glimlachen, hij voelde zich gewild, nuttig en hij kon bijleren. En zeg eens Zackie moet ik een pyjama meenemen of heb je liever van niet?" Vroeg ze met een speelse grijns en een twinkeling in haar ogen. "Ja neem maar een pyjama mee" zei hij met een glimlach en hij keek haar met zijn blauwe ogen aan. Ja liefst een pyjama, hij wilde nog niet te ver gaan. Hij wilde nog wachten, dingen uitstellen. "Daar kom je wel achter lieverd, ik ga het nu nog even geheim houden" zei hij al grijnzend en hij keek haar aan "Je weet dat ik er niet voor val voor je puppy oogjes, maar kan je de deze wel weerstaan?" vroeg hij terwijl zijn ogen, groot en helderblauw haar aankeken en zijn onderlip lichtjes pruilde. "Ooh my goodness..." Mompelde ze. Het had inderdaad zijn gewenste effect, ze hield van zijn puppy oogjes, dus dat was al een zwak plekje waarmee hij veel gedaan kon krijgen. Dit kon nog handig van pas komen. Ze legde haar handen op zijn wangen en drukte haar lippen op zijn lippen en kust hem dan nog eens vijf minuten lang. Wow, Zack bleef als verstijfd zitten eenmaal hij lichtjes zonder adem kwam te zitten. Daarna lostte ze hem en zette ze haar handen in haar zij. "Kom op Zackie vertel het nu" zei ze op een leraarachtige toon voor ze hem een paar keer in zijn zij porde. Hij trok weg en piepte elke keer als ze met haar vingers in zijn zij duwde als een kuikentje. "N-niet d-doen" schaterde hij van het lachen. "Kom op gooi het eruit jij" ei ze met een grijns. "Ehm, ja gewoon nog wat masseertechnieken en wat dansmuziek" zei hij met een glimlach terwijl hij haar handen vastnam "Niet meer porren" zei hij zachtjes voor hij zijn lippen weer op de hare drukten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Thinking - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Thinking - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Thinking - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thinking   Thinking - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 28 2012, 01:54

Misschien moest ze het toch kalmer aan doen zodat hij meer tijd had om wat opzoekingswerk te doen. Ja dan kon hij haar leiden en zou zijn ego weer wat groeien, dat zou hem vast goed doen de arme jongen toch. Voor jongens waren dat soort dingen altijd een heel gedoe. zij moesten het meisje leiden, zij moesten de meeste kennis hebben over dat soort dingen. Rhine vond het maar idioot maar ja ze wilde de oeroude wetten ven het mannelijke geslacht niet ruïneren. "Ja neem maar een pyjama mee" zei hij met een glimlach en hij keek haar met zijn blauwe ogen aan. Awtsh ergens voelde ze zich nu wel gekwetst. "ow...oké dan" Mompelde ze terwijl ze haar blik even afwendde. Oke dit was best wel beschamend voor haar. Nu had ze dus echt een blauwtje gelopen. Ze had het neit mogen voorstellen natuurlijk wilde hij haar niet nu ze nog magerder en bleker was dan normaal. Het had inderdaad zijn gewenste effect, ze hield van zijn puppy oogjes, dus dat was al een zwak plekje waarmee hij veel gedaan kon krijgen. Puppyoogjes ze waren gewoon een vloek ze kon ze werkelijk niet weerstaan. Hij trok weg en piepte elke keer als ze met haar vingers in zijn zij duwde als een kuikentje. "N-niet d-doen" schaterde hij van het lachen. "Kom op gooi het eruit jij" ei ze met een grijns. Oe hij was niet alleen een puppy nu was hij ook nog een kuikentje. Hoe schattig kon hij zijn? Hmmm hij werd steeds lekkerder, en lekkerder. "Ehm, ja gewoon nog wat masseertechnieken en wat dansmuziek" zei hij met een glimlach terwijl hij haar handen vastnam "Niet meer porren" zei hij zachtjes voor hij zijn lippen weer op de hare drukten. Rhine gennoot van de kus maar beëindigede hem wel gauw. Ze keek hem met een grijnsje aan. "Oe dat klinkt interessant" Zei ze op een mysterieus toontje. "zullen we dan maar even dansen...kuikentje van me?" Vroeg ze grinnikend voor ze van zijn schoot sprong en een pirouette maakte. "Kom op lui ventje" Riep ze plagend.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Zack
.
.
Zack

Thinking - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Cid
Posts : 2575
Points : 25
Thinking - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light/ air
Klas: c:
Partner: c:

Thinking - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thinking   Thinking - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 28 2012, 11:14

Het ging allemaal nogal snel voor Zack, hij had geen idee wat hij kon doen. Hij had liever gehad dat hij wat meer ervaring had gehad zodat hij haar kon leiden en niet andersom, dit was gewoon beschamend. "Ja neem maar een pyjama mee" zei hij met een glimlach en hij keek haar met zijn blauwe ogen aan. Ze had geen idee wat hij van plan was, maar voorlopig moest ze nog de indruk houden dat hij niets van plan was. Hij had nog wat massage olie voor haar rug en hij wilde eigenlijk ook liever hetgene wat wat verder ging wat uitstellen. "ow...oké dan" Mompelde ze terwijl ze haar blik even afwendde. "Je wilt toch niet dat heel mijn kamer onder het bloed hangt lieverd?" zei hij met een brede geamuseerde grijns. Ze trapte er in, dit was echt geniaal. Het had inderdaad zijn gewenste effect, ze hield van zijn puppy oogjes, dus dat was al een zwak plekje waarmee hij veel gedaan kon krijgen. Maar toen ze begon te porren in zijn zij begon hij te piepen en trok hij weg bij elke duw die ze gaf in zijn zij. "N-niet d-doen" schaterde hij van het lachen. "Kom op gooi het eruit jij" ei ze met een grijns. "Ehm, ja gewoon nog wat masseertechnieken en wat dansmuziek" zei hij met een glimlach terwijl hij haar handen vastnam "Niet meer porren" zei hij zachtjes voor hij zijn lippen weer op de hare drukten. Ze beeïndigde het nogal snel en hij keek haar met een beteuterde blik aan. Waarom deed ze dat nou? Was het niet goed genoeg? Ze keek hem met een grijnsje aan. "Oe dat klinkt interessant" Zei ze op een mysterieus toontje. "zullen we dan maar even dansen...kuikentje van me?" Vroeg ze grinnikend voor ze van zijn schoot sprong en een pirouette maakte. "Kom op lui ventje" Riep ze plagend. Zack stond op en hij grijnsde "Je gaat echt lachen schat, maar daar heb ik het voor over terwijl hij zijn gsm vastnam, het liedje opzette en begon te dansen.

(https://www.youtube.com/watch?v=ixHMNqb5f_8&feature=related)
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Thinking - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Thinking - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Thinking - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thinking   Thinking - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 28 2012, 12:33

"Je wilt toch niet dat heel mijn kamer onder het bloed hangt lieverd?" zei hij met een brede geamuseerde grijns. Rhine knikte. "Nee natuurlijk niet" Mompelde ze een beetje verstrooid. ze had geen idee wat hij van plan was. Zack was soms zo doortrapt en geheimzinnig. Ze zag zijn teleurgestelde blik toen ze zijn kus lostte. ooh arme jongen toch ze had bijna weer haar lippen op dezijne gedrukt. Hij kon zo onweerstaanbaar schattig zijn. Toen ze hem porde leek hij echt wel een flippend kuikentje. Oe wat was dat handig om te weten. Als hij nu moeilijk deed kon ze hem porren. Of als hij haar weer iets niet wilde zeggen ja porren was zo geweldig. Zack stond op en hij grijnsde "Je gaat echt lachen schat, maar daar heb ik het voor over terwijl hij zijn gsm vastnam, het liedje opzette en begon te dansen. rhine keek naar zijn dansje en begon spontaan te lachen. Hoe schattig kon hij zijn? Ja Rhine vond het echt fantastisch. ze klapte eerst even in haar handen voor ze zijn pasjes probeerde na te doen, ze bakte er niet echt veel van. En uiteindelijk viel ze ook recht op haar achterwerk. Maar ze vond eht niet erg ze vond eht eigenlijk alleen maar grappig. ze lachtte en keek hem met prettraantjes in haar ogen aan. "Bij nader inzien laat ik het dansen toch maar aan jouw over" zei ze met een licht beschaamde grijns.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Zack
.
.
Zack

Thinking - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Cid
Posts : 2575
Points : 25
Thinking - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light/ air
Klas: c:
Partner: c:

Thinking - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thinking   Thinking - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 28 2012, 19:48

"Je wilt toch niet dat heel mijn kamer onder het bloed hangt lieverd?" zei hij met een brede geamuseerde grijns. Rhine knikte. "Nee natuurlijk niet" Mompelde ze. Blijkbaar snapte ze het niet echt maar het was eigenlijk een compliment voor haar. Maar blijkbaar begreep ze het echt niet. Misschien moest hij het maar zo laten, ze zou het niet snappen. Ook zij was een beetje slecht in hints bleek zo maar eens. Zijn blik werd teleurgesteld toen ze de kus lostte. Toen ze hem porde leek hij echt wel een flippend kuikentje. Hij schaterde het uit van het lachen en terwijl piepte hij ertussen. "Je gaat echt lachen schat, maar daar heb ik het voor over" terwijl hij zijn gsm vastnam, het liedje opzette en begon te dansen.
Dit had hij dus wel verwacht dat ze ging lachen, het was wel normaal, hoe stond hij daar nou ook? Hij danste op het meest belachelijkste liedjes ooit. ze klapte eerst even in haar handen voor ze zijn pasjes probeerde na te doen, ze bakte er niet echt veel van. En uiteindelijk viel ze ook recht op haar achterwerk. Maar ze vond eht niet erg ze vond eht eigenlijk alleen maar grappig. ze lachtte en keek hem met prettraantjes in haar ogen aan. "Bij nader inzien laat ik het dansen toch maar aan jouw over" zei ze met een licht beschaamde grijns. "Het viel toch mee?" zei hij na hij uiteindelijk gedaan had met dansen. Hij ging naast haar zitten op de grond en grijnsde even kort "Ik hou van je, je kunt het niet geloven hoe veel ik van je hou" zei hij zachtjes terwijl hij zijn verleidelijke blik opzette. Langzaam kwam hij serieus dichtbij met zijn hoofd bij dat van haar. Maar bij een aantal millimeters voor haar lippen stopte hij en begon hij zelfvoldaan te grijnzen. Wat was hij toch een uitdager.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Thinking - Pagina 2 UTL8oxA PROFILE
Thinking - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN

Thinking - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thinking   Thinking - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Thinking

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Thinking.
» Thinking.
» Thinking
» Thinking
» Thinking about her~

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Oak's Field :: Bokkenburcht-