PortalIndex[GZ] One or two thing(s) HpD5Uwn[GZ] One or two thing(s) 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 [GZ] One or two thing(s)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Flynn

Flynn

[GZ] One or two thing(s) UTL8oxA PROFILEPosts : 216
[GZ] One or two thing(s) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth
Klas: none
Partner: You´re my little star now

[GZ] One or two thing(s) Empty
BerichtOnderwerp: [GZ] One or two thing(s)   [GZ] One or two thing(s) Icon_minitimeza okt 20 2012, 13:30

Iedereen die zijn karakterkaart gelezen heeft weet dat Flynn ooit de liefde van zijn leven heeft ontmoet. Spijtig genoeg stond het geluk niet echt aan zijn kant en is de vrouw overleden, een jaar nadat ze hun zoon op de wereld had gezet. Ja, Flynn had een zoon en heeft een jaar lang van zijn aanwezigheid kunnen genieten, maar als alleen staande vader die redelijk veel verplichtingen had, kon hij niet voor het kind zorgen en heeft hij het weggeven. Het enige wat het jongetje eigenlijk van hem heeft is de achternaam. Die jongen heeft op zijn beurt de liefde van zijn leven gevonden, heeft een of twee kinderen en is na een tijdje zelf omgekomen in een ongeluk. Flynn weet helemaal niets van het bestaan van zijn kleinkinderen en heeft ook nooit iemand gezegt dat hij een zoon had. Zelfs Fennon en Lesaiah weten het niet terwijl hij hen toch alles zou vertellen.

Wel, nu zoek ik dus die een of twee kleinkinderen die weten dat ze nog een grootvader hebben en zo ongeveer alles over hem weten. Eisen zijn er niet echt, zolang je maar niet inactief raakt en ABN probeert te schrijven.

Aanmeldingen

~ Ceila ==> Vana
~ Juud ==> Nieuw acc. (Sophia)
~ Marit ==> Nieuw acc.
~ Jake ==> Kuro

Gekozen

~


Laatst aangepast door Flynn op za okt 20 2012, 14:12; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Celia
.
.
Celia

[GZ] One or two thing(s) UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Ayelinn
Posts : 543
Points : 5
[GZ] One or two thing(s) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur en Duister
Klas: -
Partner: The world is full of lovers, we don't need any more

[GZ] One or two thing(s) Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] One or two thing(s)   [GZ] One or two thing(s) Icon_minitimeza okt 20 2012, 13:37

Is het noodzakelijk dat de kleinkinderen weten dat ze een opa hebben?
Want ik zie Celia dit eigenlijk nog wel doen xD
Maar het zou niet in haar profiel passen als ze wist dat ze een opa had aangezien ze niets van de rest van haar familie weet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Naoko
.
.
Naoko

[GZ] One or two thing(s) UTL8oxA PROFILEPosts : 316
[GZ] One or two thing(s) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister // Lucht
Klas: -
Partner: God I've tried, am I lost in your eyes?

[GZ] One or two thing(s) Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] One or two thing(s)   [GZ] One or two thing(s) Icon_minitimeza okt 20 2012, 13:46

Stiekem wil ik dit doen. Heel graag.
Maar of dat handig is met Les enzo is weet ik niet.
Dus als er geen aanmeldingen zijn of niet genoeg bied ik me aan, maar als er anderen zijn vind ik het ook prima als ik het niet word

Niet met een bestaand account Hoewel Nez zou kunnen maar met een nieuwe. Tenzij je liever een bestaande hebt. Dan bied ik Nez aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flynn

Flynn

[GZ] One or two thing(s) UTL8oxA PROFILEPosts : 216
[GZ] One or two thing(s) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth
Klas: none
Partner: You´re my little star now

[GZ] One or two thing(s) Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] One or two thing(s)   [GZ] One or two thing(s) Icon_minitimeza okt 20 2012, 13:56

@Caila: Eigenlijk heb ik liever dat ze het wel weten ja c:

@Juud: Van mij mag je. Als er een botsing komt kunnen we er wel iets op verzinnen, al ga ik eerst even kijken of er nog andere aanmeldingen zijn voor ik zou kiezen n_n
Terug naar boven Ga naar beneden
Cat
.
.
Cat

[GZ] One or two thing(s) UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Marit
Posts : 1877
[GZ] One or two thing(s) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas:
Partner: My head is filled with doubts, so I can't listen to what my heart tells me to do

[GZ] One or two thing(s) Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] One or two thing(s)   [GZ] One or two thing(s) Icon_minitimeza okt 20 2012, 13:59

Ik wilde toch al een jongen aanmaken met Earth magic, dus ik meld me aan. Kijk maar of je nog meer aanmeldingen krijgt zodat je een beetje kan kiezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Celia
.
.
Celia

[GZ] One or two thing(s) UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Ayelinn
Posts : 543
Points : 5
[GZ] One or two thing(s) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur en Duister
Klas: -
Partner: The world is full of lovers, we don't need any more

[GZ] One or two thing(s) Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] One or two thing(s)   [GZ] One or two thing(s) Icon_minitimeza okt 20 2012, 14:02

Ik denk dan dat het hem met Celia niet gaat worden.
Ik kan het wel veranderen maar dan klopt de rest van haar profiel niet meer.
Ik kan wel Vana nog aanbieden want ik wil dit wel graag doen.
Ik heb nog niet echt een profiel voor haar aangemaakt omdat zij in een opwelling is ontstaan xD. Ze is half Erdsen en half Grenaans dus dat past wel. En voor haar kan ik wel zeggen dat ze het weet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake
.
.
Jake

[GZ] One or two thing(s) UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Melle
Posts : 1412
Points : 0
[GZ] One or two thing(s) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas:
Partner: Love is an emotion..and emotions can be turned off..

[GZ] One or two thing(s) Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] One or two thing(s)   [GZ] One or two thing(s) Icon_minitimeza okt 20 2012, 14:07

Oeh, ik meld mij met er met Kuro voor aan.
Aangezien hij zo'n beetje dezelfde haar kleur heeft als Flynn Razz
Ook, omdat ik nog niet echt een bio voor hem heb geschreven, en dus nog alle kanten met hem op kan gaan. Ik kan best wel veranderen dat hij earth magic heeft Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Naoko
.
.
Naoko

[GZ] One or two thing(s) UTL8oxA PROFILEPosts : 316
[GZ] One or two thing(s) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister // Lucht
Klas: -
Partner: God I've tried, am I lost in your eyes?

[GZ] One or two thing(s) Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] One or two thing(s)   [GZ] One or two thing(s) Icon_minitimeza okt 20 2012, 14:08

Hmn, laat ik dan ook maar eens argumentjes gaan bedenken.
Voor het nieuwe account -> zit ik al een tijdje mee in m'n hoofd, een stil, filosofisch meisje wat overal vraagtekens bij zet. Ik had zelfs al een naam, dammit; Sophie.

Maar je moet zelf beslissen enzo~
Terug naar boven Ga naar beneden
Flynn

Flynn

[GZ] One or two thing(s) UTL8oxA PROFILEPosts : 216
[GZ] One or two thing(s) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth
Klas: none
Partner: You´re my little star now

[GZ] One or two thing(s) Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] One or two thing(s)   [GZ] One or two thing(s) Icon_minitimeza okt 20 2012, 14:15

Jullie maken het me echt serieus moeilijk, weet je?
We gaan eens heel cliché doen, maar zouden jullie een post willen maken hoe jullie hem of haar zouden spelen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake
.
.
Jake

[GZ] One or two thing(s) UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Melle
Posts : 1412
Points : 0
[GZ] One or two thing(s) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas:
Partner: Love is an emotion..and emotions can be turned off..

[GZ] One or two thing(s) Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] One or two thing(s)   [GZ] One or two thing(s) Icon_minitimeza okt 20 2012, 14:34

Oke Razz

Kuro:
Op zijn dooie gemak liep Kuro door gangen van de school. Hij was er weer eens uitgezet. Waarom had iedere leraar nou geen gevoel voor humor. Hij kon er toch ook niets aan doen dat deze haar lessen op een ongelooflijk saaie wijze aan het beoefenen was? Daar kwam bij, met dat gezicht leek ze ook wel een beetje op een steen. Hij grinnikte. De rest van de klas was het ook met hem eens, dat wist hij, omdat hij ze allemaal had horen lachen. Hij was hier nou eenmaal gekomen om lol te trappen, niet naar saaie lessen over de geschiedenis van Kovomaka te luisteren. Met een nonchalant gebaar, legde zijn zijn handen in zijn nek. Nu moest hij weer naar dat chagrijnige oude schoolhoofd. Een Shadraan nog wel. Dat waren allemaal van die chagrijnen. Hij zag dat er een groepje leerlingen die gang in kwam. Het was grote kans een vriendengroep..hé..wat zag hij daar nou? Hij bleef even staan. Tussen de leerlingen, was er 1 bepaald meisje. Het meisje had donker haar en lichte ogen. Ook had ze een bril op. Ze had wat boeken onder haar arm, en was druk in gesprek met haar vriendinnen, terwijl ze af en toe lachte. "Lock on.." fluisterde Kuro terwijl hij keek hij het meisje dichterbij kwam. Toen het meisje hem passeerde, kruiste haar blik, die van Kuro. Kuro zette zijn charmante blik op, en knipoogde naar d'r. Het meisje werd rood, en draaide zich snel weer tot 1 van d'r vriendinnen. Hij keek het vriendengroepje na, en zag dat ze nog een keer omkeek, samen met een paar andere meisjes, daarna hoorde hij ze giechelen. "Score.." fluisterde hij, toen het vriendengroepje een hoek om was verdwenen. Toen draaide hij zich om, en ging weer verder met lopen.

Beetje kort, maar ik hoop dat je er wat mee kan Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Naoko
.
.
Naoko

[GZ] One or two thing(s) UTL8oxA PROFILEPosts : 316
[GZ] One or two thing(s) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister // Lucht
Klas: -
Partner: God I've tried, am I lost in your eyes?

[GZ] One or two thing(s) Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] One or two thing(s)   [GZ] One or two thing(s) Icon_minitimeza okt 20 2012, 14:38

Mmkay. Maar verwacht niet veel goeds;

Citaat :
De bladeren dwarrelden langzaam maar zeker langs haar slaapkamerraam. Ze leunde met haar hoofd tegen het glas, staarde naar buiten. Het was fris buiten. Erd koelde af, maakte zich klaar voor de winter. De weinige planten die in de tuin van haar moeder wilden groeien, begonnen te verdorren en hun bladeren te verstrooien over het oppervlak van de aarde. Alleen de boom naast haar slaapkamer had nog genoeg bladeren om schaduw te bieden tegen de felle zon die meedogenloos de wereld teisterde. Ondanks de zon was het niet warm. Het was een kil licht, wat haar nette kamertje binnendrong. Sophie was aan de kou gewend geraakt – ze zat hier al de hele ochtend. Ze had de zon zien opkomen, de schaduwen zien verkorten tot op dit moment. Voor haar in de vensterbank lag een fotoboek, opengeslagen op een pagina die maar twee foto’s bevatte. Het waren een man en een vrouw met een baby, maar het waren niet haar ouders. Haar vaders haar was niet zó blauw geweest en haar moeder zag er anders uit.
Ze had het boek uit haar moeders kamer gestolen – iets waar ze niet trots op was, maar Sophie wilde dingen weten die haar moeder haar niet wilde vertellen. En sinds de dood van haar vader was er veel geweest wat mama haar niet wilde vertellen. Ze was bijna geheimzinnig geworden over haar pas overleden vader, de enige persoon die ooit naar haar had geluisterd en haar had begrepen. Het was haar dan ook zwaar gevallen toen het nieuws kwam hoe haar vader omkwam in een ongeluk – een stom ongeluk wat makkelijk voorkomen kon worden, bedacht ze zich keer op keer. Maar goed, terug naar het boek. Het was haar al eerder opgevallen dat er amper foto’s waren geweest van haar grootvader en grootmoeder van vaderskant, maar toen ze in dit boek – babyfoto’s van haar vader – twee heel andere personen was tegengekomen dan de mensen die ze tot dat moment “opa” en “oma” had genoemd, was Sophie’s nieuwsgierigheid gewekt.
Ze trok het boek weer op schoot, pakte haar vergrootglas weer. Er stonden notities bij de foto’s, maar in zo’n minuscuul handschrift dat ze het zonder een vergrootglas gewoon niet kon lezen. Turend door het bolle glas ontcijferde ze letter na letter, tot ze twee namen had; Flynn en Samantha. Niet iets waar ze veel mee kon, op zich. Maar gecombineerd met haar achternaam, kwam er toch iets bekends uit. Flynn Yuan. Dat hád ze ergens eerder gehoord. Vaker. Meer. De realisatie kwam misschien wat laat voor een Erdse, die toch echt wel haar heersers zou moeten kennen, maar hij kwam. ‘Nee,’ prevelde ze zachtjes, ‘Nee.’ Ze klapte het boek dicht, stond op van de vensterbank en rende naar de deur van haar slaapkamer. Die trok ze open, waarna ze over de gang naar de slaapkamer van haar broer/zus sprintte. Die deur trok ze ook open, waarna ze even diep ademhaalde. ‘[Naam broer/zus], er is iets wat papa ons niet heeft verteld.’
Terug naar boven Ga naar beneden
Ronodan
.....
.....
Ronodan

[GZ] One or two thing(s) UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Aylan
Posts : 1167
Points : 0
[GZ] One or two thing(s) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht, beetje aangeleerd vuur
Klas: none
Partner: Leave me breathless...

[GZ] One or two thing(s) Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] One or two thing(s)   [GZ] One or two thing(s) Icon_minitimeza okt 20 2012, 15:17

Vana:

Het zachtjes ruisen van de wind door de bladeren, het ademen van de aarde onder haar. Het waren zulke bekende ritme's voor Vana. Ze had haar ogen gesloten en genoot van de laatste beetjes warmte van de namiddag zon. Weldra zou de hemel rood kleuren en de zon onder gaan. De huizen zouden verlicht worden zodat ze op sterren leken voor wie van boven op de berg het dal in keek. Maar nu nog niet.
Vana voelde het zachte gras onder haar vingertoppen. Haar rode lokken die volledig in de ban van de wind waren en zich zijn wil lieten opleggen. Het zachtjes fluisteren van de natuur en het leven om haar heen liet duidelijk merken dat het er was. 'Vana!'. Vana herkende het stemgeluid als die van haar moeder. Ze opende haar gouden ogen en stond op. Ze zag hoe haar moeder kwam aangelopen, kennelijk met moeite dan haar dochter. Vragend keek Vana haar moeder aan. 'Je vader is er,' sprak haar moeder vermoeid toen ze boven was. Lichtelijk trok Vana een wenkbrauw op. Haar vader? Ze vroeg zich af waarom. Haar ouders leefden amper samen al hielden ze vol dat ze nog steeds gek op elkaar waren. Vana's vader woonde op Erd wat hij moeilijk vond om te verlaten. Het hart van Vana's moeder lag hier op Gren waar ze geboren was. Vana zelf reisde tussen de twee planeten en had zowel haar leven hier bij de Hutan strijders als daar op Erd bij de Gayaisen stam. Het was Vana nog steeds een raadsel hoe twee mensen die zo verschrikkelijk van elkaar verschilde elkaar toch gevonden hadden. Maar goed, haar vader kwam dus enkel opdraven als het om Vana of om haar broer of zusje ging. Zwijgend liep Vana achter haar moeder aan die onderhand alweer was begonnen aan de terug tocht. Ze kwamen aan bij hun huis. Binnen zat haar vader al aan tafel. Vana's broer en zus waren nergens te herkennen. Waarschijnlijk had haar moeder ze weg gestuurd. Dit gesprek was dus uitsluitend voor haar. 'Je moeder en ik zijn al een tijdje wat aan het overwegen,' begon haar vader met spreken. Dat was het? Niet eens een hallo hoe is het met je? Bewegingloos bleef Vana naar haar vader kijken. 'Kijk, je moeder en ik maken ons zorgen over je opleiding. Natuurlijk leer je veel van ons. Maar misschien is dat niet genoeg. De manier waarop wij van onze ouders leerde hoeft niet meteen ook de beste te zijn voor jouw en je broer en zus. Dus je moeder en ik hebben besloten om je naar een school te sturen om je magische vaardigheden beter onder de knie te krijgen,'eindigde haar vader zijn pleidooi. Vana bleef hem als verstijfd aankijken. Een school? Ze kon toch lezen en schrijven. Wat konden ze haar op een school leren dat ze niet in de praktijk kon leren? 'Het zal echt niet zo erg zijn als je misschien denkt lieverd. En Starshine schijnt een prachtige school te zijn,' sprak Vana's moeder toen een enthousiaste reactie van haar dochter uit bleef. Ho, wacht! Starshine. Dat deed Vana een belletje rinkelen. Een gedachte die ze voorlopig nog maar even voor zichzelf hield. 'Een school dus,' begon ze twijfelend. 'Tja, als jullie dat graag willen dan zal ik het maar proberen,'

Ik hoop dat het wat is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cat
.
.
Cat

[GZ] One or two thing(s) UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Marit
Posts : 1877
[GZ] One or two thing(s) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas:
Partner: My head is filled with doubts, so I can't listen to what my heart tells me to do

[GZ] One or two thing(s) Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] One or two thing(s)   [GZ] One or two thing(s) Icon_minitimeza okt 20 2012, 16:01

ik heb nog niet helemaal zijn karakter uitgedacht, maar ik zag het ongeveer zo voor me. Het is niet heel erg goed, maar als ik alles wat beter heb uit kunnen denken dan kan ik er wat meer mee doen;


Voor de laatste keer bekeek hij zijn vliegticket, nog steeds twijfelend over zijn keuze. Wat zou er gebeuren als deze Legendarische Magician niet familie van hem bleek te zijn? Hij zag het zo voor zich: "Hallo, ik ben [naam] en u bent mijn opa". Dan zou hij natuurlijk enorm voor gek staan. Toch logen de feiten er niet om. Hun achternaam was hetzelfde en voorzover hij wist was er buiten hun gezin om niemand anders die achternaam Yuan droeg. Hij had zichzelf wekenlang afgevraagd waarom zijn ouders het hem niet gewoon hadden verteld. Wat had de Legendarische Magician hun aangedaan om het voor hem verborgen te houden? Hij was immers zijn grootvader. Uiteindelijk was [naam] te schijterig geweest om het te vragen. Het enige wat hij zijn moeder had verteld was dat hij graag naar een nieuwe school wilde. Het kwam niet erg geloofwaardig over aangezien hij op Erd amper naar school ging en zijn dagen vooral doorbracht in de steegjes van de ondergrondse stad. Een beetje rondhangen met zijn vrienden, luisterend naar de drummers die de straten vulden met hun ritmische geluid en zo af en toe een gevecht om.. nouja, wat dan ook. Hij was een typische jongen van Erd. Praatte niet veel en bevond zich het liefst in een grote groep. Hij gebruikte liever zijn handen dan zijn brein, maar was geen domme jongen, het was gewoon de makkelijkste manier. Zijn familie was altijd al een raadsel voor hem geweest. Hij had geen ooms of tantes, laat staan grootouders van zijn vaders kant. Echter leek zijn moeder het met haar vijf zussen wel aardig te compenseren, dus het had hem nooit zo dwars gezeten. Totdat hij een week geleden bij Geschiedenis, een van de weinige vakken die hij nog volgde, een opstel had moeten schrijven over een van de Legendarische Magicians van Erd. Toevallig had hij Flynn toebedeeld gekregen. Na wat onderzoek bleek alles ineens in elkaar te passen. Waarom zijn vader geen familie meer had en waarom er nooit iets over was verteld. Zijn vader had natuurlijk zijn adoptieouders die [naam] als zijn grootouders had gezien en hij was er altijd van uit gegaan dat zijn biologische ouders een te gevoelig onderwerp waren geweest om er over te praten. Er bleek iets anders aan de hand te zijn, als zijn vermoedens tenminste klopten.
Pas toen de shuttle arriveerde maakte hij zijn keuze. [Naam] Gooide zijn grote tas op zijn rug en liep het platform op. Zonder zich nog een keer om te draaien stapte hij met een bonkend hart de shuttle in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Celestia
.
.
avatar

[GZ] One or two thing(s) UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : B
Posts : 383
[GZ] One or two thing(s) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark and light
Klas:
Partner:

[GZ] One or two thing(s) Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] One or two thing(s)   [GZ] One or two thing(s) Icon_minitimeza okt 20 2012, 16:15

zou het nog mogenlijk zijn om aan te melden? of ben ik juist te laat? xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Flynn

Flynn

[GZ] One or two thing(s) UTL8oxA PROFILEPosts : 216
[GZ] One or two thing(s) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth
Klas: none
Partner: You´re my little star now

[GZ] One or two thing(s) Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] One or two thing(s)   [GZ] One or two thing(s) Icon_minitimeza okt 20 2012, 16:26

Nope, het mag nog c:

Mensen hebben nog tot morgen ochtend om aan te melden
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightning
.
.
Lightning

[GZ] One or two thing(s) UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Noelani
Posts : 4399
Points : 10
[GZ] One or two thing(s) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire|Darkness
Klas: Master Savador
Partner: I know everything happens for a reason, but sometimes i wish i knew what that reason was...

[GZ] One or two thing(s) Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] One or two thing(s)   [GZ] One or two thing(s) Icon_minitimeza okt 20 2012, 17:02

heb nu gewoon een naam uitgepikt dus de naam staat nog neit meteen vast xd
het is voor Tsukimiya maar het was iets te lastig om weer van acc te veranderen terwijl ik toch op deze moet blijven xd

Crystal zat al een tijdje door het raam te staren. Moest nog steeds het nieuws verwerken. Wou het deels met plezier geloven, maar anderzijds ook weer niet. Diep binnen in haar was er een erge tegenstrijd met haar gevoelens. Wat moest ze er van uit maken? had haar moeder gedacht van he laten we het haar maar eens vertellen nu hun vader is gestorven? Yeah Right. Even zuchtte ze, had helemaal geen zin om iets te doen. Vele verschillende bladeren papier vol geschreven lagen voor haar op het bureau. Het was vreemd maar vanaf dat Crystal had gehoord van haar moeder dat ze een onbekende opa had, had Crystal de drang gehad om alles over hem te willen weten. Ze wist niet precies waarom. Maar goed, in het begin had ze nog gedacht dat haar moeder een grapje maakte want ze had er nogal vaagjes over gehad. Daarom was waarschijnlijk die drang gekomen? Ja Crystal was nu eenmaal nieuwsgierig ingesteld zou niet opgeven tot ze heeft gevonden wat ze zocht en wou alleen maar ervaring hebben dan zitten studeren in de boeken. Voor school deed ze dan ook helemaal geen moeite voor, toch bleef ze uitstekende punten halen. Een olifanten geheugen had haar moeder vertelt. De licht grijze ogen dwaalde weer naar die enige twee woorden dat haar misschien wel iets zou hebben gedaan, maar nu blijkbaar toch niet. Legendary Magician. Het veranderde niks van haar emotie's en daar was Crystal opgelucht voor. En omdat haar moeder geen contact had met hun opa...had haar moeder dan ook geen flauw benul dat ze haar dochter precies naar de school stuurd waar hij was. Typich, maar Crystal wou dat niet vertellen. Haar moeder zou alleen maar een preek geven dat ze niet moest bemoeien met zijn leven, maar nu ze wist dat hij haar opa was...wou ze dat wel. Met de koffers in de hand stapte ze uit hun huis. richting het platform, weg van gren. De enige plaats die ze uit haar duimpje kende, op naar de andere plaats waar ze helemaal niks van af wist, alleen maar dat hij daar was. Nu mocht Crystal niet er over nadenken. Ze mocht dan iemand zijn die zich niet zou laten doen, en daarom soms wel eens roekeloos kan zijn, als ze ergens dieper overnadacht dan kon ze soms een probleem voorkomen...Grappig toch want daarom dacht ze juist helemaal niet na. Het was heerlijk om soms in de problemen te komen, je leert uit je fouten. Leuke gedachten. De beweging vanuit Crystal haar ooghoeken zorgde ervoor dat ze uit haar gedachten ging. De shuttle was blijkbaar gearriveerd. Zonder er nog bij na te denken stapte ze die in. Liet haar thuisland achter haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alejandro
Goddess of Ducklings
Goddess of Ducklings
Alejandro

[GZ] One or two thing(s) UTL8oxA PROFILEPosts : 4052
[GZ] One or two thing(s) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas: None.
Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.

[GZ] One or two thing(s) Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] One or two thing(s)   [GZ] One or two thing(s) Icon_minitimeza okt 20 2012, 19:03

Ik heb Puck nog. Probleem met haar was dat ik geen plannen met 'r had en zo o3o..
Als ik het goed begrijp moet ik een voorbeeld post maken, zit nu op mijn iPod: maar ik zal zo snel mogelijk iets maken c:

EDIT; Ik ben laat. Iknow. Maar ik ben altijd laat c:

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dash
.
.
Dash

[GZ] One or two thing(s) UTL8oxA PROFILERecruit
Posts : 272
[GZ] One or two thing(s) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air x Erd
Klas:
Partner: Are you sure, honey?

[GZ] One or two thing(s) Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] One or two thing(s)   [GZ] One or two thing(s) Icon_minitimezo okt 21 2012, 18:55

Okej, jullie hebben het me echt vreselijk moeilijk gemaakt.
Ik heb zo'n stuk of vier mensen gestalkt en die zeiden natuurlijk bijna allemaal iets anders D=

Dus heb ik een soort lijstje gemaakt, niet vragen hoe een lijstje en heb toch kunnen kiezen. Normaal zouden het er maximum twee geweest zijn, maar nu kies ik er dus drie.

1. Marit met haar nieuw persoontje
2. Jake met Kuro
3. Noor met Puck

Nu niet denken dat diegene die niet gekozen zijn niet goed waren, maar ik kon Flynn moeilijk zes kleinkinderen laten hebben, right?

Ik heb trouwens een blauwe plek op mijn voorhoofd omdat ik ermee tegen de muur geslagen heb uit frustratie
Terug naar boven Ga naar beneden
Cat
.
.
Cat

[GZ] One or two thing(s) UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Marit
Posts : 1877
[GZ] One or two thing(s) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas:
Partner: My head is filled with doubts, so I can't listen to what my heart tells me to do

[GZ] One or two thing(s) Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] One or two thing(s)   [GZ] One or two thing(s) Icon_minitimezo okt 21 2012, 20:24

Ik neem aan dat we nog verdere informatie krijgen? Of ze allemaal broer en zus zijn enzo?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake
.
.
Jake

[GZ] One or two thing(s) UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Melle
Posts : 1412
Points : 0
[GZ] One or two thing(s) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas:
Partner: Love is an emotion..and emotions can be turned off..

[GZ] One or two thing(s) Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] One or two thing(s)   [GZ] One or two thing(s) Icon_minitimezo okt 21 2012, 20:27

Daar ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar moet ik zeggen.
Vind het sowieso al knap dat ik ben uitgekozen
Terug naar boven Ga naar beneden
Dash
.
.
Dash

[GZ] One or two thing(s) UTL8oxA PROFILERecruit
Posts : 272
[GZ] One or two thing(s) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air x Erd
Klas:
Partner: Are you sure, honey?

[GZ] One or two thing(s) Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] One or two thing(s)   [GZ] One or two thing(s) Icon_minitimezo okt 21 2012, 20:31

Aangezien Flynn maar een zoon had, zijn ze allemaal broer en zus.
Leeftijden maakt niet echt veel uit, je zou makkelijk ene tweeling kunnen maken ofzo, dat maakt mij niet zoveel uit. We kunnen ook doen dat Flynn op het laatste moment wel een brief heeft gehad van zijn zoon waarin staat dat hij kleinkinderen heeft ofzo? Als dat eerste wat te moeilijk is om te doen.

Naam van hun vader... iemand suggesties xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake
.
.
Jake

[GZ] One or two thing(s) UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Melle
Posts : 1412
Points : 0
[GZ] One or two thing(s) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas:
Partner: Love is an emotion..and emotions can be turned off..

[GZ] One or two thing(s) Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] One or two thing(s)   [GZ] One or two thing(s) Icon_minitimezo okt 21 2012, 20:45

Ah zo. Oke. Heb er in elk geval zi in ^^
Maar naam van de vader...
Oeh, wat dacht je van Petrus Yuan? Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Alejandro
Goddess of Ducklings
Goddess of Ducklings
Alejandro

[GZ] One or two thing(s) UTL8oxA PROFILEPosts : 4052
[GZ] One or two thing(s) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas: None.
Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.

[GZ] One or two thing(s) Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] One or two thing(s)   [GZ] One or two thing(s) Icon_minitimezo okt 21 2012, 20:52

Flynn Junior.
Odanodan betekent van de rode aarde.
Stiekem betekent Flynn roodharige zoon en ondanks dat Flynn geen rode haren heeft... Vind ik dan wel dat het op die manier een special iets is. Of zo. Ondanks dat de naam vreemd is c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dash
.
.
Dash

[GZ] One or two thing(s) UTL8oxA PROFILERecruit
Posts : 272
[GZ] One or two thing(s) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air x Erd
Klas:
Partner: Are you sure, honey?

[GZ] One or two thing(s) Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] One or two thing(s)   [GZ] One or two thing(s) Icon_minitimezo okt 21 2012, 21:22

Is wel leuk bedacht... eigenlijk c=
Had nog niet eens bij de betekenis van Flynns naam stil gestaan xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Alejandro
Goddess of Ducklings
Goddess of Ducklings
Alejandro

[GZ] One or two thing(s) UTL8oxA PROFILEPosts : 4052
[GZ] One or two thing(s) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas: None.
Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.

[GZ] One or two thing(s) Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] One or two thing(s)   [GZ] One or two thing(s) Icon_minitimezo okt 21 2012, 21:25

Nou, het is dat ik de betekenis van die naam al van mezelf wist x')
Stiekem weet ik altijd teveel betekenissen van namen D:...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



[GZ] One or two thing(s) UTL8oxA PROFILE
[GZ] One or two thing(s) UTL8oxA MAGICIAN

[GZ] One or two thing(s) Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] One or two thing(s)   [GZ] One or two thing(s) Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

[GZ] One or two thing(s)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» 'Cause I don't give a thing
» One Missing Thing~
» First Thing To Do//Open
» Falling is just my thing~accept it
» windy thing [ Riku ]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  ::  :: Accountmarkt-