PortalIndexHave a nice dinner || Rhae. HpD5UwnHave a nice dinner || Rhae. 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Have a nice dinner || Rhae.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Master Flavio

Master Flavio

Have a nice dinner || Rhae. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Zoë
Posts : 2255
Points : 0
Have a nice dinner || Rhae. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light magic.
Klas: Too old for that.
Partner: Someone destroyed me and it can't be healed.

Have a nice dinner || Rhae. Empty
BerichtOnderwerp: Have a nice dinner || Rhae.   Have a nice dinner || Rhae. Icon_minitimema okt 01 2012, 14:14

Als het goed is wist Rhae er van dat ze uit eten gingen, alleen waar ze heen gingen wist ze natuurlijk nog niet en dat was dus ook de bedoeling! Eigenlijk wilde Flavio haar verrassen met dat ze naar één van de velen Raziaanse restauranten zou gaan, maar natuurlijk kon het niet meer helemaal een verrassing zijn. Ze hadden tenslotte afgesproken bij de landingsplaats in Razen. Dan kan ze enigszins, als ze zo slim is natuurlijk, wel bedenken dat hij haar hier ergens mee naar een restaurant zou nemen. Maar alsnog is het lastig om geheim te houden dat ze naar een typisch Raziaans Italiaans restaurant gaan, iets waar hij hooguit 1 á 2 keer is geweest. Zelf was hij toch meer van Nova, maar dat is dan ook niet gek? Hij komt zelf van Nova, dus ja.
Maar goed, momenteel stond hij te wachten op Rhae die elk moment zou kunnen aankomen. Zelf was hij hier al een tijdje, zodat hij wist hoe hij moest lopen en haar niet de verkeerde kant op wees. Flavio gaat haar tenslotte blinddoeken, daarom heeft hij dus ook een blinddoek meegenomen. Als ze aan zou komen zou hij haar eerst even flink knuffelen en uiteindelijk zou hij haar dan zonder pardon blinddoeken. Het maakt hem dan echt niets uit. Dit was zijn verrassing voor haar net zoals dat haar verrassing voor hem een of ander Puffoons ding was wat hij eerder had gezien in haar kamer toen hij haar leerde kennen. Dus dit was eigenlijk zijn 'ik-ga-nu-wat-terug-doen'-verrassing. Leuke naam hè? Maar even terugkomend op wat hij allemaal gedaan had voordat hij hier stond..: Hij had even wat dingetjes geregeld wat betreft het restaurant, de muziek en de juiste tafel. Het moest geen romantische date of zoiets worden, nee helemaal niet! Zo dacht Flavio er tenminste over .. toch? Okay, niet in de war raken dude. Sprak hij zichzelf tegen binnen in zijn eigenste gedachten. Het moest gewoon een vriendschappelijk iets voorstellen en naar zijn mening is dat nog gelukt ook.
Maar waar bleef die troela nou? Ze hadden echt ongeveer rond deze tijd afgesproken en hij had zelfs, om eerlijk te zijn, uitegstippeld wanneer ze zou moeten vertrekken en wanneer ze dan ongeveer aankwam. Stalker? Nee. Obsessed? Nee. Verrassingsgerelateerd? Ja. Een glimlach verscheen op zijn gezicht bij die gedachten, soms kon Flavio zichzelf echt prima laten lachen en dit? Dit was een van die momenten. Als je hem nu zou zien staan zou je echt denken, van what the fuck is that guy doing overthere? Laughing in his own? Why.. Just why?! Met de blinddoek in zijn linkerhand wachtte hij gedudlig op Rhae die elk moment zou kunnen aankomen. Een zucht verliet zijn mond en juist op dat moment werd zijn aandacht getrokken door een van de velen raketten die weer landde. Zal ze dan daar in zitten of was het toch weer iemand anders? Afwachtend keek hij naar de raket die zojuist was aangekomen, hopend dat Rhae er in zat.


Ik moet er echt nog even in komen.
Surry =w=


|| Rhae ||
Terug naar boven Ga naar beneden
Grim
.
.
Grim

Have a nice dinner || Rhae. UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : ~~
Posts : 347
Have a nice dinner || Rhae. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark || Fire
Klas:
Partner:

Have a nice dinner || Rhae. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Have a nice dinner || Rhae.   Have a nice dinner || Rhae. Icon_minitimezo okt 14 2012, 14:58

Rhae sloeg net de pagina van haar dichtbundel om toen er werd vermeld dat ze over een half uur op Razen zouden landen. Verbaasd keek ze uit het raam. Ze had verwacht dat het wel langer zou duren, maar de tijd vliegt als je iets hebt om je mee bezig te houden. Bij het lanceringsplatform van Razen stonden een aantal figuren met de grootte van een mier. Ze tuurde er even naar en probeerde Flavio's blonde hoofd te vinden, maar het was te ver weg om duidelijke vormen te onderscheiden. Hij had haar uitgenodigd voor een etentje omdat ze elkaar al een hele tijd niet hadden gezien. Natuurlijk had ze gezegd dat ze graag mee wilde, hij was immers een hele goede vriend. Eigenlijk haar enige vriend op Starshine. Met de rest had ze nog niet erg veel gesproken en Savador was gewoon... Savador. Het laatste halfuur staarde ze wat afwezig uit het raam en wachtte tot ze geland was.
Na een hele stoet mensen stapte Rhae eindelijk uit de shuttle. Het duurde niet lang voordat ze Flavio had gevonden. Het was de lange, blonde jongen die blijkbaar iets grappigs had bedacht, want hij stond als een idioot te grijnzen. Ze zwaaide even naar hem en schonk hem een brede glimlach. Daarna liep ze naar hem toe. Ze droeg een simpele nachtblauwe jurk en zwarte hakken die het haar moeilijk maakten toen ze de trap af liep. Iemand bood al aan om haar te helpen, maar dat vond ze onzin, ze kon heus wel zelfstandig een trap af lopen. Na een paar vlotte passen vloog ze Flavio om de hals, al kwam ze eigenlijk niet verder dan zijn borst. Hij was gewoon te groot. 'Hi,' zei ze met een grijns. Ze deed een stapje achteruit om hem even de ruimte te geven. 'Het is alweer een tijdje geleden, hè?' Rhae merkte dat ze de dichtbundel nog steeds vast hield en stopte die snel weg in haar kleine tasje. Met een nieuwsgierige blik keek ze Flavio aan en vroeg zich af wat hij zou gaan doen.

- Ik ook -
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Flavio

Master Flavio

Have a nice dinner || Rhae. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Zoë
Posts : 2255
Points : 0
Have a nice dinner || Rhae. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light magic.
Klas: Too old for that.
Partner: Someone destroyed me and it can't be healed.

Have a nice dinner || Rhae. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Have a nice dinner || Rhae.   Have a nice dinner || Rhae. Icon_minitimezo okt 14 2012, 16:45

Have a nice dinner || Rhae. 5bxtn4
Zuchtend keek Flavio om zich heen en wachtte geduldig tot het moment dat Rhae ein-de-lijk uit één van de shuttle's zou komen, misschien was haar shuttle nog niet eens aangekomen maar dat boeide hem helemaal niets. Dan moest hij maar uren lang wachten, voor haar, voor Rhae, deed hij dat wel. Zo lief was hij dan ook nog wel. Juist op dat moment dat hij daar aan dacht landde er wederom een shuttle, ergens hoopte hij met heel zijn hart dat ze daar in zat. Dat zou hem een hele hoop gewacht schelen, maar goed. Zoveel maakte het niet uit, nu heeft hij toch al moeten wachten dus of hij nu Rhae aan zou zien komen lopen of dat hij nog een aantal minuten zou moeten wachten. Dat maakte hem niet uit.
Nog steeds stond Flavio daar grijnzend naar de neerkomende shuttle's te kijken, niet eens opvallende dat Rhae al was neergekomen met haar shuttle. Snel deed hij zijn beide handen in zijn zakken en staarde wezenloos voor zich uit. Wederom slaakte hij een korte zucht en zag toen in de verte een klein blondharig persoon naar hem zwaaien. Zou dat Rhae zijn? Of domweg een leerling die hem vanaf daar al herkende? Schaapachtig zwaaide hij terug en keek tenslotte weer rond, waarna hij ineens na een tijdje een lichaam tegen de zijne aanvoelde. Iemand was hem aan het omhelzen, maar helaas liet deze persoon al snel weer los. Snel keek hij naar de persoon die hem daarnet had omhelst. Toen hij zag dat het Rhae was, zijn blonde collega, verscheen er een brede glimlach op zijn gezicht in plaats van die domme grijns van daarnet. 'Hi,' kwam er uit haar mond wat hem alleen maar breder liet glimlachen. 'Ha die Rhae. Eindelijk ben je hier. Poeh poeh, wat heb ik lang op je gewacht. Maar nee nee, geen vragen stellen,' ratelde Flavio in een klap achter elkaar aan. 'Het is alweer een tijdje geleden, hè?' Snel deed hij zijn wijsvinger tegen Rhae' haar lippen aan, zodat ze inderdaad geen vragen aan hem kon stellen want nee het moest een geheim blijven. 'Klopt klopt en daarom heb ik je hier uitgenodigd. So... Hier heb ik een blinddoek. Deze ga ik je voordoen en dan neem ik je mee, okay?' Met een vrolijke glimlach rondom zijn lippen liet hij de blinddoek zien en draaide hij Rhae snel om, zonder haar antwoord nog te horen. Het boeide hem totaal niet of ze het nou wilde of niet. Het moest, punt uit.
Snel deed Flavio bij haar de blinddoek om en pakte haar rondom haar middel vast met één hand/arm. Zo kon hij haar het beste begeleiden, want hij wilde natuurlijk niet dat ze tegen allerlei dingen aanliep. Niet dat - dat niet zou gaan gebeuren als hij dat zo zou gaan doen, maar het ging om het gebaar en hij probeerde het tenslotte te voorkomen. Dat is toch waar het om gaat? Bij hem in ieder geval wel. 'Ik begeleid je, so don't worry.' Niet dat - dat Rhae zou geruststellen, nee daar dacht hij op dat moment niet eht aan, maar hey het ging om het gebaar. Toch? Bij hem in ieder geval wel. 'Maar hey, hoe gaat het nou precies met je? EN NIET SPIEKEN HÈ!' terwijl hij dat zei pokete hij Rhae even op haar neus zodat ze wist dat hij het meende en dus geen grapje met haar uithaalde op dit moment. Niet dat hij dat veel bij haar deed, nee eigenlijk helemaal niet. Maar dat maakte niet uit. Gewoon voor het geval dat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Grim
.
.
Grim

Have a nice dinner || Rhae. UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : ~~
Posts : 347
Have a nice dinner || Rhae. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark || Fire
Klas:
Partner:

Have a nice dinner || Rhae. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Have a nice dinner || Rhae.   Have a nice dinner || Rhae. Icon_minitimewo okt 24 2012, 21:43


Zonder echt te protesteren liet ze de blinddoek bij haar om doen. Ze liet Flavio even uitratelen en liet zich meeslepen zonder iets te zien. Na de eerste paar stappen struikelde ze haast, maar gelukkig was Flavio er nog. Met een hand trok ze aan zijn arm om zichzelf staande te houden. ‘Het gaat prima.’
Een lach ontsnapte uit Rhae’s keel. ‘Flavio, je weet me altijd weer te verbazen. En nee, ik zal niet spieken.’ Nog een beetje wiebelig liet ze zich door Flavio leiden. Dit was weer typisch iets voor hem. In plaats dat hij gewoon vertelde waar ze naartoe zouden gaan moest hij haar per se blinddoeken. Niet dat ze het erg vond. Ze kon altijd wel lachen om zijn gekheid en dat zorgde er voor dat ze niet zomaar zielig in een hoekje zou gaan zitten. ‘Het gaat prima, eigenlijk. Een beetje eenzaam doordat ik jou niet heb gezien, maar het komt wel weer goed.’ Aan zijn arm liep ze verder. Ze hoorde mensen op straat en probeerde te berekenen waar ze waren doormiddel van haar fotografisch geheugen, maar door het praten werd ze afgeleid en was ze al snel de draad kwijt. ‘Wat aardig dat je me mee neemt,’ voegde ze even later toe. Nu ze gewend was aan de blinddoek kon ze weer lopen zoals gewoonlijk. Ergens merkte je nog wel dat ze vroeger ballerina is geweest, want ze bewoog zich gracieus en kaarsrecht. Daarbij zag je het aan haar dunne lichaam. Bij het onderzoek van de schooldokter was gebleken dat het kwam door haar slechte eetgewoontes als kind, maar het was waarschijnlijk ook te wijten aan haar strenge dieet als ballerina. Tegenwoordig at Rhae echter normaal, misschien zelfs meer dan een normaal persoon. Haar spijsvertering was sneller dan dat van de meeste mensen, dus ze kon het wel hebben. ‘Zo langzamerhand word ik wel nieuwsgierig hoor,’ merkte ze plotseling op. Met haar vinger drukte ze zachtjes in Flavio’s zij. ‘Mag ik een hint?’ Rhae kende Flavio goed genoeg om te weten dat hij niets los zou laten. Maar nooit geschoten is altijd mis. Met een hoopvolle glimlach keek ze Flavio aan, of tenminste, waar ze dacht dat zijn hoofd zat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Flavio

Master Flavio

Have a nice dinner || Rhae. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Zoë
Posts : 2255
Points : 0
Have a nice dinner || Rhae. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light magic.
Klas: Too old for that.
Partner: Someone destroyed me and it can't be healed.

Have a nice dinner || Rhae. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Have a nice dinner || Rhae.   Have a nice dinner || Rhae. Icon_minitimezo okt 28 2012, 11:29

Gelukkig stribbelde Rhae niet tegen, want anders was er waarschijnlijk weer dat dames-gezeik van gekomen. En dat gezeik is zo irritant, dat gaat meestal zo: 'Ja maar dan zit mijn make-up straks niet meer goed.' Of: 'Ja maar dan ben ik bang dat ik een wimper breek.' Of iets in die trance. Al dat gezeik van al die vrouwen. Om gek van te worden als je het hem vroeg. Daar had hij dus echt geen zin in en gelukkig, waarschijnlijk was ze ook wel gewoon niet zoals alle andere dames die hij kende, had Rhae dat gezeik van haar achterwege gelaten. Thank god. Toen hij eenmaal de blinddoek haar had voorgedaan waren de eerste stappen blijkbaar nog wat onwennig voor haar want ze struikelde bijna, maar gelukkig was hij er en kon ze zichzelf staande houden door zich aan zijn arm vast te klemmen. Deed het pijn? Nee. 'Oh excuses!'
Terwijl dat Flavio Rhae begeleidde hoorde hij plots een lach uit de mond van de jongedame ontsnappen. Vaag keek hij haar aan en hoorde toen hoe ze ‘Flavio, je weet me altijd weer te verbazen. En nee, ik zal niet spieken.’ tegen hem zei. En juist doordat hij dat hoorde kon ook hij het niet laten om niet te lachen, 'Goed zo.' Want nee, deze jongedame mocht echt niet spieken wat hem betreft. Dan was de hele verrassing er van af en dan was alles in duigen gevallen. Dan was het gewoonweg niet meer leuk in zijn ogen - naar zijn mening. Het moest gewoon een verrassing blijven, anders was het toch niet leuk? Of was dat gewoon puur zijn eigen mening? ‘Het gaat prima, eigenlijk. Een beetje eenzaam doordat ik jou niet heb gezien, maar het komt wel weer goed.’ sprak ze uiteindelijk tegen hem waardoor er een glimlach op zijn gezicht verscheen. Het voelde goed om te horen dat ook zij hem had gemist en niet alleen hij haar, want dat zou een beetje stom klinken. Dat jij iemand mist, maar die persoon jou niet mist. Dat zou echt een falend moment zijn en dan niet alleen voor hem. 'Ik heb jou ook gemist hoor, Rhae,' zei hij glimlachend tegen haar en knikte kort met zijn hoofd. Een aai ging over de bol van deze jongedame heen en vervolgens begeleidde hij haar weer door naar het restaurant waar hij alles had klaarstaan.
‘Wat aardig dat je me mee neemt, klonk er ineens uit de mond van Rhae te komen, wederom ontstond er een brede glimlach op zijn gezicht. Kort wreef hij haar over haar ruggetje. Zo voelde je alleen maar beter dat deze jongedame een erg tengere dame was, niet echt wat je zou verwachten van een drieëntwintig jaar oude vrouw. Maar goed, zo verschilde elk persoon. Godzijdank. 'Ik wilde je weer zien, dus tsja. En dit leek me wel een leuk gebaar,' zei hij glimlachend tegen haar, ook al kon de dame het niet zien ze kon het hoogstwaarschijnlijk wel horen aan zijn stemklanken die hij gebruikte bij de desbetreffende zin die hij net uit sprak. ‘Zo langzamerhand word ik wel nieuwsgierig hoor,’ hoorde hij Rhae tenslotte zeggen waardoor er een lachje uit Flavio' zijn mond ontsnapte. Die nieuwsgierigheid toch ook van sommige mensen, niet dat hij dat niet was hoor. Maar toch, ergens was het toch lachwekkend hoe andere mensen ook de nieuwsgierigheid niet konden laten. ‘Mag ik een hint?’ vroeg Rhae toen en met een betrokken gezicht keek hij haar aan, alhoewel zij dat toch niet kon zien. Maar goed, wat maakte het eigenlijk ook uit? 'Nee nee. En trouwens we zijn er bijna joh. Nog even geduld dus,' sprak hij vervolgens tegen haar en gaf haar weer een aai over haar bolletje.
Ja hij moest toegeven, ze waren er bijna en gelukkig maar ook. Van al dat gewandel en gesta wordt je ook moe. Echt waar. Ergens zou je verwachten dat het nog wel mee viel, maar als je de hele dag zowat heen en weer aan het wandelen was - was dat echt frustrerend en vermoeiend. Nog één steegje binnen lopen en dan zijn zij vervolgens op de plek waar Flavio Rhae mee uit eten zou nemen. Nog steeds zo zorgvuldig mogelijk, zodat Rhae niet zou vallen. Gelukkig niet. Want als ze zou vallen kon alles niet doorgaan dan moesten ze hoogstwaarschijnlijk naar het ziekenhuis gaan, als die hier überhaupt in de buurt was - dat wist hij niet eens - maar goed. Dan zou alles in duigen vallen en dat was gewoonweg echt jammer. Uiteindelijk stopte hij met lopen en keerde hij zijn rug naar de voorkant van het restaurant, 'We zijn er! Doe de blinddoek maar af.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Have a nice dinner || Rhae. UTL8oxA PROFILE
Have a nice dinner || Rhae. UTL8oxA MAGICIAN

Have a nice dinner || Rhae. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Have a nice dinner || Rhae.   Have a nice dinner || Rhae. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Have a nice dinner || Rhae.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» After a lesson || Rhae.
» Dinner time.
» Wel hello, nice to see you again.
» what a nice suprise
» Yo, Nice to meet you all.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Launching Platform :: Razen, Planet of Fire-