PortalIndexAfter a lesson || Rhae. HpD5UwnAfter a lesson || Rhae. 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 After a lesson || Rhae.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Master Flavio

Master Flavio

After a lesson || Rhae. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Zoë
Posts : 2255
Points : 0
After a lesson || Rhae. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light magic.
Klas: Too old for that.
Partner: Someone destroyed me and it can't be healed.

After a lesson || Rhae. Empty
BerichtOnderwerp: After a lesson || Rhae.   After a lesson || Rhae. Icon_minitimeza jul 21 2012, 15:01

Met zijn tas vol met schriften en een aantal boeken voor de Lichtmagie-lessen liep Flavio het Lichtmagie-lokaal uit meteen de gang op. Het was een bijzondere les om mee te maken, hij was benieuwd wanneer hij mee mocht helpen van Master Sebastian. Stiekem verheugde hij zich er nu al gewoon op, want ja.. dat zou alleen maar leuker zijn. Maar hij kon best geduldig zijn en wachten maakte hem dus echt niet uit. Hij zou zo lang wachten als nodig is en moest, het maakte hem echt niet uit.
Een hele groep leerlingen liepen hem voorbij en het was toch even wennen om jongere mensen te zien. Want tenslotte ging hij hiervoor ook gewoon naar school, alleen dan met leeftijdsgenoten. Ergens vond hij het wel fijn om met leeftijdsgenoten rond te hangen, maar of dat hier ook kon? Misschien zijn er andere aardige stagiaires? Want soms kan hij ook wel eens een vooroordeel klaar hebben liggen. Kan hij niets aandoen. Dat is gewoon hem en daar kan je weinig tot niets aan veranderen. Sowieso moet je geen mensen veranderen zodat jij het beter kon hebben. Dat is gewoon zielig. Té zielig voor woorden. Bah bah bah. Wacht.. was dat nou zijn zin geworden? Dat ge-Bah bah bah? Want dit is al de zoveelste keer dat hij dat in zijn gedachten zegt. Whoot. Nieuwe zin. Jottem. Oké dat klinkt zo vreemd op zoveel manieren.
Toen de groep leerlingen hem eindelijk voorbij was gelopen en de schoolbel weer was gegaan voor de volgende les kon Flavio eindelijk door de gangen heen gaan lopen op weg naar de lerarenkamer? Of nouja. Eigenlijk maakte het niet eens zoveel uit waar hij heen zou gaan zolang hij maar ergens heen kon waar hij niet zou kunnen worden gestoord door bepaalde mensen. En nee. Hij zegt niet welke 'bepaalde mensen.' Met grote stappen liep hij door de gangen een beetje met zijn hoofd naar beneden-kijkend gebogen. Tot hij plots tegen een of ander iemand aanliep. Zonder enigszins op te kijken mompelde hij vrijwel meteen 'Oh oh. Sorry! Mijn fout.' Het was zeker zijn fout in zijn ogen, want hij keek niet uit? Hij keek naar beneden? Hallo wie is hier dan de schuldige? Klopt. Dat is hij, diegene die de naam Flavio Cortez Feo Cadell Fenthol draagt. Die jongeman die drieëntwintig jaar oud is en momenteel stage doet op SSA bij het vak Light magic.


Flut begin post.


|| Rhae ||

Le tas:
Terug naar boven Ga naar beneden
Grim
.
.
Grim

After a lesson || Rhae. UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : ~~
Posts : 347
After a lesson || Rhae. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark || Fire
Klas:
Partner:

After a lesson || Rhae. Empty
BerichtOnderwerp: Re: After a lesson || Rhae.   After a lesson || Rhae. Icon_minitimedi jul 24 2012, 15:58

Met haar neus in haar agenda liep Rhae over de gang. Ze had de afgelopen dagen nog niet echt veel te doen gehad en bekeek of ze nog afspraken had. Met een zucht keek ze op toen ze zag dat de pagina's vrijwel leeg waren. Hier had ze wel wat meer van verwacht. Maar ze probeerde geduldig te blijven.
Aidan kwam vanaf de hoek van de gang aangelopen. Zijn korte vlamrode pootjes trippelden zachtjes richting Rhae. Lachend begroette ze haar vosje en aaide zijn kop. Hij was alweer gegroeid vergeleken met twee dagen geleden. Dat was ook wel logisch aangezien hij nog jong was, maar toch vond Rhae het een beetje te snel gaan. Al was ze wel blij dat de vos veel mensen afschrikte, dat had ze wel nodig met haar magere figuur. Je zou het niet zeggen maar door de jaren van proffesioneel ballet was ze enorm sterk geworden en haat magie, zowel vuur als licht, was beter dan de meeste leerlingen.
Aidan rende weg als een dolle hond richting het buitenterrein, maar Rhae volgde hem niet. Ze liep de bocht om richting haar kamer, want ze moest zich omkleden. Nu had ze een perzikroze eijde blouse en een witte skinny jeans met hakken aan, maar dat was niet echt geschikt voor wat ze wilde gaan doen. Ze had besloten de omgeving te gan verkennen samen met Aidan en over het gras lopen met hakken was niet echt een goed idee.
Ze was net de hoek om toen er iemand hard tegen haar aan liep. Het scheelde niet veel of ze was gevallen. De jongen verontschuldigde zich meteen. Toen Rhae opkeek zag ze dat hij de dtagaire lightmagic was. Flavio, dacht ze. "Oh, geeft niet. Ik lette zelf ook niet goed op," zei ze met haar heldere stem. Even nam ze hem in zich op. Hij zag er zeker niet slecht uit. Zijn lange blinde lokkek hingen sierlijk langs zijn rechte kaak en hij was minstens een kop groter dan zij.
"Jij bent Flavio toch?" vroeg ze uiteindelijk. Prompt stak ze haar hand uit en stelde zich voor. "Rhae Sheenan, stagaire firemagic." Met een lichte glimlach keek ze hem aan en wachtte op een reactie.

Let maar niet al te veel op de spelfouten. Ik wilde dit per se typen dus het moest op mijn telefoon en dat ging nogal moeizaam. Hope u enjoy it!
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Flavio

Master Flavio

After a lesson || Rhae. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Zoë
Posts : 2255
Points : 0
After a lesson || Rhae. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light magic.
Klas: Too old for that.
Partner: Someone destroyed me and it can't be healed.

After a lesson || Rhae. Empty
BerichtOnderwerp: Re: After a lesson || Rhae.   After a lesson || Rhae. Icon_minitimedi jul 24 2012, 17:31

Aantal geluiden gingen zijn gehoorgangen weer in en uit, maar er echt opletten? Nee dat deed Flavio echt niet. Waarom zou hij zich er überhaupt op focussen? Dat was nergens voor nodig in zijn ogen dan hè. Een zucht verliet zijn mond en keek even om zich heen, waarna hij zijn nek weer voorovergebogen liet hangen met zijn zicht naar de grond toe.. Het typische schoolvloertje was ook hier te vinden, eigenlijk best grappig want bijna elk vloertje hier was hetzelfde, eigenlijk was bijna elk vloertje op elke school wel hetzelfde. Lekker typisch. Doe vooral niet gek.
Tot hij plots tegen een voor hem voelend vrouwelijk persoon, nog voordat hij opkeek mompelde hij 'Oh oh. Sorry! Mijn fout.' tegen het meisje. Vervolgens keek hij snel omhoog en zag een blondharig meisje staan. Wacht .. was zij nou die nieuwe stagiaire waar ze het over hadden in de lerarenkamer? Hoe zeiden ze ook alweer dat ze heette? Mea? Rea? Oh ja! Rhae. Dat was haar naam. Toch? Nog voordat hij wat kon zeggen verontschuldigde dit meisje haarzelf ook. "Oh, geeft niet. Ik lette zelf ook niet goed op," zei ze met een heldere stem. Een glimlach ontstond op zijn gezicht en haalde een hand door zijn blonde lokken heen, waardoor ze weer wat beter dan daarnet zaten. Dit zat vele malen beter.
Nog voordat Flavio wat kon zeggen vroeg het meisje wat aan hem. "Jij bent Flavio toch?" Meteen begon hij met zijn hoofd te knikken en schraapte kort zijn keel om zijn stem weer mannelijk genoeg te krijgen. 'Ja dat heb je goed geraden. Light magic stagiaire. En dan ben jij .. Rhae right?' Met een vragende blik en fronsende wenkbrauwen keek hij het meisje aan. Zij moest Rhae de nieuwe stagiaire Fire magic wel zijn, wie zou er anders op deze manier door de gangen heen lopen? En in de tijd dat hij hier nu op de school is heeft hij haar nog geen enkele keer gezien. Oké, hij is er ook dan nog maar net maar toch.
Plots stak het meisje haar hand uit, waardoor hij ook zijn rechterhand vrijmaakte om haar hand te kunnen schudden. Uiteindelijk pakte hij het meisje haar hand aan en schudde hun handen die elkaar ontmoette terwijl ze zich voorstelde. "Rhae Sheenan, stagaire firemagic." Aha! Dan had hij dus goed. Na de glimlach te hebben gezien op haar gezicht trok hij zijn hand weer terug en glimlachte hij ook naar haar terug. 'So I was right.' Ergens gaf het hem echt een kick om te horen of te zeggen dat hij gelijk had. Het streelde zijn ego toch wel een beetje. Maar dat was vast en zeker iets mannelijks? 'Bevalt het je hier al wel op school ondanks dat je er pas net bent?' Interesse tonen, altijd een belangrijk iets wat betreft de vrouwen.


Derpish.
Terug naar boven Ga naar beneden
Grim
.
.
Grim

After a lesson || Rhae. UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : ~~
Posts : 347
After a lesson || Rhae. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark || Fire
Klas:
Partner:

After a lesson || Rhae. Empty
BerichtOnderwerp: Re: After a lesson || Rhae.   After a lesson || Rhae. Icon_minitimevr jul 27 2012, 14:59

Flavio's zelfvoldaanheid was niet te missen, maar Rhae vond het wel schattig. Hij haalde nonchalant zijn hand door zijn blonde haren en ze dacht een oorbel de zien. Flavio had een typisch Novaans uiterlijk: een lichte haar- en oogkleur en een flinke lengte, een beetje zoals zij maar dan zonder de Raziaanse invloeden. En ze was ook slechts 1.70 lang waardoor ze op moest kijken om oogcontact te maken.
'Bevalt het je hier wel ondanks dat je hier pas net bent?' vroeg Flavio aan haar. Er verscheen een lichte glimlach op Rhae's volle lippen. 'Nu ik eens iemand tegen kom wel. Ik heb nog niet echt de tijd gehad om op onderzoek uit te gaan, maar zodra ik wel tijd heb wil ik naar het dorpje.'
Ze had nog niet zo heel veel gedaan en had nog geen lessen bijgewoond, maar omdat ze er pas was moesten er nog een aantal zaken worden geregeld.
'Ik was eigenlijk net opweg naar buiten,' voegde ze toe. Het was prachtig weer en Aidan had wel zin in een wandeling, dus ze zouden naar het dorp kunnen lopen.
'Heb je al een les bijgewoond?' vroeg ze vervolgens aan Flavio. Hij was hier waarschijnlijk al een tijdje, dus hij had vast al wat meer gedaan dan zij. Master Sebastiaan was waarschijnlijk een stuk bereikbaarder dan Savador, daar had hij geluk mee. Al kon ze ontzettend veel leren van hem.
Net toen Rhae over het dorpje aan het nadenken was bedacht ze dat ze de weg niet eens kende. Ze twijfelde of ze het aan Flavio zou vragen, maar ze durfde het uiteindelijk niet. Dat was weer typisch Rhae, maar ze was te koppig om toe te geven dat ze de weg niet wist.
Derp.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Flavio

Master Flavio

After a lesson || Rhae. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Zoë
Posts : 2255
Points : 0
After a lesson || Rhae. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light magic.
Klas: Too old for that.
Partner: Someone destroyed me and it can't be healed.

After a lesson || Rhae. Empty
BerichtOnderwerp: Re: After a lesson || Rhae.   After a lesson || Rhae. Icon_minitimevr jul 27 2012, 15:42

Het leek echt alsof Rhae hem helemaal aan het bekijken was van top tot teen. Ergens vond Flavio het niet erg, want dan kon hij datzelfde bij haar doen. Met een glimlach op zijn gezicht bekeek hij haar van top tot teen. Blonde lange haren, grote ogen, bleke huid, normale lengte voor een vrouw en een behoorlijk lichaam. Zo was zij in zijn ogen te beschrijven. Misschien echt weer iets mannelijks dat hij naar haar lichaamsvormen kijkt, maar hey. Daar is hij dan ook een man voor hè.
'Bevalt het je hier wel ondanks dat je hier pas net bent?' Vrijwel meteen na die vraag verscheen er een lichte glimlach op het gezicht, of beter gezegd op de volle lippen van het meisje. 'Nu ik eens iemand tegen kom wel. Ik heb nog niet echt de tijd gehad om op onderzoek uit te gaan, maar zodra ik wel tijd heb wil ik naar het dorpje.' Aha. Onderzoekend typetje dus. 'Ik was eigenlijk net opweg naar buiten,' voegde ze er daarna aan toe.
'Heb je al een les bijgewoond?' Even dacht hij na en schudde toen een beetje met zijn hoofd. Echt bijgewoond niet, een kijkje genomen hebben dat was het. 'Niet echt, meer een beetje geobserveerd. En jij dan?' Misschien een beetje een domme vraag, want ergens begreep Flavio zelf ook al dat ze nog niets had bijgewoond. Het was ergens meer een vraag van interesse tonen.
'Maar mag ik je dan vergezellen naar buiten en het dorpje?' Altijd eerst vragen voordat je wat doet of zomaar met iemand meeloopt. Voor hetzelfde gaat ze iemand ontmoeten of bezoeken? Of wilde ze alleen zijn? Hey. Je weet maar nooit met meisjes. Meisjes waren sowieso nogal lastig te begrijpen, alhoewel het gelukkig een stuk makkelijker is door zijn geaardheid. Althans dat denkt hij wel. Like. Hij is biseksueel en heeft dus ook wat vrouwelijke trekjes, natuurlijk meer mannelijke trekjes dan vrouwelijke maar ze zijn er wel.


Hitte werkt niet echt mee Oh Noes!
Terug naar boven Ga naar beneden
Grim
.
.
Grim

After a lesson || Rhae. UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : ~~
Posts : 347
After a lesson || Rhae. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark || Fire
Klas:
Partner:

After a lesson || Rhae. Empty
BerichtOnderwerp: Re: After a lesson || Rhae.   After a lesson || Rhae. Icon_minitimema aug 06 2012, 22:16

Dus Flavio had ook nog niets gedaan? Dan was dat blijkbaar gebruikelijk. Ze schudde haar hoofd als antwoord op zijn vraag, maar had al door dat hij niet echt een antwoord nodig had. Dat kon hij zelf ook wel bedenken.
"Maar mag ik je dan vergezellen naar buiten en het dorpje?" Flavio's vraag kwam onverwacht, maar Rhae had er totaal geen moeite mee. Op deze manier hoefde ze niet te vragen of hij haar de weg kon wijzen en hij zag er wel uit als goed gezelschap. Haar glimlach verbreedde zich terwijl ze antwoordde. "Natuurlijk. Graag zelfs," sprak ze. Een moment keek ze naar haar voeten en bedacht zich dat ze nog naar haar kamer moest om andere schoenen aan te trekken. "Loop je dan even mee naar mijn kamer?" vroeg ze terwijl ze weer opkeek. "Ik kan maar beter andere schoenen aantrekken."
Vlot draaide ze om en ging hem voor naar haar kamer. Waarschijnlijk stond haar kamer ergens naast die van Flavio, dus de gang moest hem niet onbekend voorkomen. Toen ze eenmaal voor de zware houten deur stonden pakte Rhae een zilveren sleuteltje uit haar broekzak. Het was een speciaal sleuteltje, want momenteel paste hij niet op haar deur. Rhae stuurde wat magie richting het voorwerp dat even oplichtte en van vorm veranderde.
De deur ging open met een klik en Rhae's kamer werd zichtbaar. Ze had gelukkig nog niet genoeg tijd gehad om er een bende van te maken, dus Flavio kon gewoon binnenkomen. Rhae had haar kamer naar haar eigen stijl ingericht, hoewel ze de meubelen niet allemaal zelf had gekocht. De ramen stonden open zodat een verfrissend briesje de kamer vulde. Op de veranda stond een bos met roze rozen die een zachte geur verspreidden. Rhae kweekte haar eigen bloemen en had al een plekje in de kassen geclaimed. Boven haar bureau zweefde een schaalmodel van het kovomaka stelsel. Ze had het ooit gekocht van een luchtmagiër die het permanent had betoverd zodat de planeten bleven zweven, maar ze had zelf de zon toegevoegd met een mix van vuur- en lichtmagie. Haar schoenen stonden onder het houten hemelbed waarvan de gordijnen zachtjes wapperden in het briesje. Snel liep Rhae er naartoe.
"Het stelt niet heel veel voor, maar ik heb er het beste van geprobeerd te maken," zei ze tegen Flavio terwijl ze haar veters dichtknoopte. Binnen een minuutje zaten haar schoenen stevig om haar dunne voeten. Ze plaatste haar hakken naast haar spitzen die ze voor ballet gebruikte. Vervolgens liep ze naar Flavio toe.
"Ehh," begon ze aarzelend, "Welke kant moeten we op?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Flavio

Master Flavio

After a lesson || Rhae. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Zoë
Posts : 2255
Points : 0
After a lesson || Rhae. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light magic.
Klas: Too old for that.
Partner: Someone destroyed me and it can't be healed.

After a lesson || Rhae. Empty
BerichtOnderwerp: Re: After a lesson || Rhae.   After a lesson || Rhae. Icon_minitimewo aug 08 2012, 20:36

"Natuurlijk. Graag zelfs," antwoordde de nieuwe stagiaire Fire magic op zijn eigenste vraag of hij haar mocht vergezellen naar buiten en het dorpje. Of Flavio er blij mee was? Ja zeker, want iets anders had deze jongeman echt niet te doen en zo kon hij zijn mede-stagiaire, of beter gezegd collega, leren kennen. Kijken hoe ze precies is en al dat soort dingentjes. "Loop je dan even mee naar mijn kamer?" Oh wauw. Die vraag kwam nogal onverwacht. "Ik kan maar beter andere schoenen aantrekken." Vooral omdat hij natuurlijk een onbekende jongen was voor haar en dan hem meteen naar haar eigenste kamer brengen? Knap, vond hij dat zelf van het meisje of inderdaad beter gezegd jongedame. ‘Ja is goed, ik neem aan dat jouw kamer zich in dezelfde hal als de mijne bevind? Wel zo logisch.’
Slenterend liep Flavio achter Rhae aan op weg naar haar kamer, ergens was hij toch wel erg benieuwd naar een meisjeskamer. Zelf had hij dan ook niet echt een typische jongenskamer, daar niet van, maar toch. Ergens verwachtte hij gewoon een hele nette en mooie meidenkamer. Maar wie weet is dat enkel een vooroordeel en niets meer of minder. Dat kan natuurlijk ook zo zijn, dat het gewoon een veel voorkomend vooroordeel was.
Eenmaal binnen komen lopend was het een behoorlijk nette kamer, net zoals hij ergens al had verwacht. Maar nog niet echt meisjes-achtig of iets in die richting. Maar iets wat zich boven haar eigenste bureau leek te zweven, het was een uniek iets. Iets wat hij wel eens eerder had gezien in.. boeken? Zou dat kunnen? Flavio wist het gewoonweg niet meer. Maar hij was er zeker van onder de indruk. Dat was dus iets wat hem zekerste weten aansprak en het was eerlijk waar ontzettend indrukwekkend. Uiteindelijk vestigde hij zijn aandacht maar op iets anders, het hemelbed wat de jongedame had staan in haar kamer. Het was een houten hemelbed met prachtige gordijnen, die zachtjes wapperden in het briesje.. "Het stelt niet heel veel voor, maar ik heb er het beste van geprobeerd te maken," zei de jongedame uiteindelijk waarvan hij toch echt even moest grinniken. Zijn kamer was ook netjes, dat moest hij toegeven maar nogal licht. Toch wel wat anders dan deze kamer waar hij zich momenteel in bevond.
"Ehh," begon de jongedame aarzelend. "Welke kant moeten we op?" Even dacht hij na, pfft ja dat was een goede vraag. Hij wist het wel. ‘Hmn. Honderd procent zeker weten doe ik niet, maar ik weet het wel ongeveer.’ Glimlachend keek hij haar aan en knikte kort met zijn hoofd. Een zucht verliet zijn mond en uiteindelijk maakte Flavio aanstalten om deze kamer uit te lopen. ‘Kom je?’ vroeg hij nog eerst even aan haar voordat hij echt de deur uitliep en zich tenslotte op de gang bevond. Wederom keek hij naar haar om en opende zijn arm, zodat zij de hare in de zijne kon steken. Zo liep hij vroeger ook altijd met zijn moeder of oma. Heerlijk vond hij dat altijd, het deed hem denken aan die verrukkelijke tijd voor zijn achtste. Voordat hij op die geweldige sport ging met die vreselijke coach. ‘Ik begeleid deze mooie jongedame naar het dorpje.’ Glimlachend keek hij haar aan en stak plagend zijn tong naar haar uit. Ergens vond hij het heerlijk om de reactie's van anderen te zien op zulke woorden of zinnen.


Meh derpish.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



After a lesson || Rhae. UTL8oxA PROFILE
After a lesson || Rhae. UTL8oxA MAGICIAN

After a lesson || Rhae. Empty
BerichtOnderwerp: Re: After a lesson || Rhae.   After a lesson || Rhae. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

After a lesson || Rhae.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Have a nice dinner || Rhae.
» first lesson
» The first lesson.
» Lesson 1.
» One little lesson.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Classrooms-