PortalIndexHit me with your best shot, give me all that you've got~ [&Maze] HpD5UwnHit me with your best shot, give me all that you've got~ [&Maze] 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Hit me with your best shot, give me all that you've got~ [&Maze]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Dominic

Dominic

Hit me with your best shot, give me all that you've got~ [&Maze] UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Emma
Posts : 4478
Points : 15
Hit me with your best shot, give me all that you've got~ [&Maze] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark-x-Light
Klas: Master Savador
Partner: ||If you want me you're gonna have to catch me||

Hit me with your best shot, give me all that you've got~ [&Maze] Empty
BerichtOnderwerp: Hit me with your best shot, give me all that you've got~ [&Maze]   Hit me with your best shot, give me all that you've got~ [&Maze] Icon_minitimedi sep 11 2012, 22:59

Het was laat in de avond, maar een verstikkende hitte hing over de school. De lucht drukte op zijn ontblote borstkas, hij ademde zwaar. Hij lag de hele avond al wakker. Gisternacht had hij niet geslapen, dus deze dag was al slopend geweest. En nu kon hij door de hitte de slaap weer niet vatten. Koortsachtig draaide hij zich om, trok het laatste restje laken met een ruk van zijn hete lichaam. Zweetdruppeltjes parelden op zijn voorhoofd, zijn haar plakte aan zijn voorhoofd. Hij rolde uit bed en zuchte. Strompelde naar de badkamer. Hij gooide een grote plens water in zijn gezicht. Wreef de koele vloeistof in zijn nek en voelde hoe strepen over zijn rug dropen. Hij trok een overhemd aan, zijn standaard outfit. Maar deze keer geen net dichtgeknoopte versie. Hij had het te warm, de stof hing losjes om zijn lichaam. Op zoek naar een andere plek. Misschien dat dat zou helpen. In slaap zou hij hier niet vallen. De geluiden van zijn medeleerlingen irriteerden hem mateloos. Hij was dus op een soort hypnotische stand opgestaan, had zichzelf in een broek gekregen. Dominic baande zich met een grimmige lach een weg door de leerlingen. ''Aan de kant..'' siste hij tegen twee meisjes die hinderlijk in de weg stonden. Ze giechelden en bloosden, bleven stil staan. Een van hen wilde zo te zien wat grappigs zeggen, een verleidelijke lach om haar lippen. Hij stak zijn hand uit, omklemde haar hals en kwam dichterbij. Zijn bewegingen waren ruw, maar zonder haar echt al te veel pijn te doen. Hij wilde immers geen scene waarin zij stond te huilen. Zo veel gedoe was zo’n grietje niet waard.‘‘Beter luisteren, lieverd.’’ Met een zacht kneepje liet hij haar los en streek haar haren uit haar gezicht. Een haast teder gebaar. Ze wilde wat zeggen, had nog niet door dat hij niet in de stemming was voor spelen met zo’n naïef wezentje. Ze was knap, dat had hij met onbewogen uitdrukking allang geconcludeerd. Normaal zou hij best een van hen mee proberen te lokken. Nu niet. Dat moesten ze toch begrijpen? Toen ze zijn kille blik zagen schoven ze gauw opzij, eindelijk. “Volgende keer heb ik niet zo veel geduld.’’ Zei hij koeltjes, een belofte vol pijn en verdriet aan de twee. Dit zou hij inderdaad niet meer vergeten. En zou hij een van hen opnieuw tegenkomen... Dan moest ze maar veel geluk hebben met zijn bui. En verder liep hij. Het gemompelde sorry hoorde hij al niet meer. Zijn handen waren in vuisten gebald. Hij was gefrustreerd, al wist hij niet precies waarom. Het doosje van blauw plastic leek in zijn zak te branden. Hij had het warm, de hitte leek van hem af te stralen. Zijn witte, kreukeloze overhemd hing open, toonde zijn gespierde lichaam. Niet dat hij erop uit was om aandacht te trekken. Voor een keer had hij behoefte aan koelte en rust aan zijn hoofd. Geen spelletjes, geen gedoe. Moe, zijn bleke huid nog bleker dan normaal. Maar nog altijd glad en smetteloos. Zijn ogen iets doffer dan normaal, minder alert. Dat veranderde door wat hij zag. Een jongen en een meisje die samen het pad blokkeerden. Dominic zuchtte. Haalde een hand door zijn vochtige haar, waarin druppeltjes water in het zachte, onheilspellende licht schitterden. Zijn pas vertraagde een fractie en hij bekeek het stel beter. Ze waren in elkaar verloren en hij zou daar verandering in brengen. De laatste afstand overbrugt, een hand op de schouder van de jongen. Met een ruk werd hij achteruit getrokken, los van... háár. Hij grimaste kort, zijn hand liet de jongen los in een haast gekwetste manier. Maar in een kwestie van seconden, voor de jongen ook maar het lef had gevonden om te praten, was hij alweer in balans. Kille ogen, een overdreven verbaasde lach. ''Sorry dat ik stoor.'' Hij knipoogde veelbetekenend naar de jongen. Tot dusver alles normaal. "Zo.. Heeft ze je haar zielige verhaal al verteld? Over... eehm.. Hoe zat het ook alweer. Oja...Haar broer, die doordraait en haar verkracht. Sniksnik. Dat gedoe.'' Hij rolde met zijn ogen en lachte spottend. ''Dus eerst durft ze je niet te vertrouwen en wordt boos... dan jankt ze meestal even, daarna ben jij opeens die ene jongen die ze vertrouwt. En ze dwingt je te blijven, voelt zich o zó veilig bij je.'' Hij grinnikte, wat overging in een jongensachtige grijns. Zijn zoektocht naar de schokkendste woorden. Hoopte dat ze alle pijn zou voelen. Elk woord moest als een mes zijn en diep haar huid in dringen. Niet zomaar speldenprikjes, maar moordwapens moesten haar van binnenuit openrijten. ''Geloof me, je bent niet de enige.'' Hij wist niet of de jongen alles wat hij hem vertelde ook had gehoord. Het verkrachtingsverhaaltje. Misschien vertelde ze het niet aan elke jongen. Dat vermoedde hij, af te leiden uit zijn sprakeloze angst en verbazing. In ieder geval kwam de boodschap overtuigend over. Tja, dat kreeg je met al die acteerervaring. Dan was de waarheid uitspreken opeens een fluitje van een cent. De jongen trok wit weg en Dominic leek juist wat kleur te verkrijgen. Bloeide op door de schok in zijn ogen. Maze had hij nog geen blik waardig gekeurd. Nu keek hij haar vluchtig aan, zonder een spier te vertrekken. ''En, hoe gaat het met Zandiv? Of was dat de dooie...'' Gemeen? Ja. Had hij haar gewaarschuwd? Meerdere malen. Dus wat dacht ze dan. Dat ze weg kon komen met simpelweg zoenen met elke voorbijganger? Slet. Hij maakte een handgebaar alsof hij het zich nu herinnerde en glimlachte vol 'berouw'. ''Ach, Sleisz dan. Hij mist je vast en als je toch de behoefte voelt je aan de voeten van elke jongen te werpen...'' Hij likte over zijn lippen en grijnsde veelbetekenend. De jongen was duidelijk geschokt, wilde waarschijnlijk heel hard weglopen. Maar durfde niet te bewegen in deze vreemde situatie. Dominic voelde de heerlijke haat door zijn aderen stromen. Hij haatte haar. Verachte haar. Hoe kon ze eerst zo zielig doen. En vervolgens hartstochtelijk staan zoenen met een of andere naïeve toverprins. Ze moest dood. Ze moest pijn voelen. Zo veel pijn dat ze uit elkaar zou willen barsten van angst en horror.

[Laat maar weten of je er wat mee kan en of alles klopt enzoo ^__^]
Terug naar boven Ga naar beneden
Maze
.
.
Maze

Hit me with your best shot, give me all that you've got~ [&Maze] UTL8oxA PROFILEPosts : 51
Hit me with your best shot, give me all that you've got~ [&Maze] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark Magic
Klas: 5de
Partner: You don't even get close to my heart, babe.

Hit me with your best shot, give me all that you've got~ [&Maze] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hit me with your best shot, give me all that you've got~ [&Maze]   Hit me with your best shot, give me all that you've got~ [&Maze] Icon_minitimewo sep 26 2012, 20:18

Het was niet de eerste keer sinds Maze hier op school zat dat ze in een weekend naar de kroeg ging om zich lam te zuipen van ongeluk. Sinds de ontmoeting met Dominic had ze gewoon geen zin meer om nog op deze school te zitten. Iets in haar lichaam hunkerde naar hem, net zoals elk meisje vast bij hem deed. Maar voor Dominic was ze niet meer dan een simpel speeltje die hij ruw aan de kant kon gooien wanneer hij maar wilde. En zo was het nou eenmaal gebeurd dat ze hier op een kruk zat, met een fles bier voor haar – ze hield, vast van de weinig soorten van de vrouwen, niet van wijn – voor haar neus, te doezelen in haar gedachten. Ze was nooit bang geweest van jongens, had dit dankzij de woorden van Sleisz zich alleen maar geïnterpreteerd. Zandiv zou nooit trots zijn geweest op zijn broer als hij dit ooit gezien zou hebben, maar Sleisz zou ook nooit zo veranderd zijn mocht Zandiv nog geleefd hebben. En nu wist ze niet waar Sleisz was. Sleisz… Eerst was ze zo bang voor hem, maar nu wist ze niet eens zeker of zij zich deze angst ook geïnterpreteerd had. Ze zag er klein uit voor haar leeftijd, evenals onschuldig. Misschien was dat onschuldige gedeelte wel waar, was ze helemaal niet zo’n bitch als ze wilde beweren. Trouwens, ze had ook nauwelijks contact gehad met anderen sinds Dominic, had alleen maar raadselachtig de lessen gevolgd en zich daarop gefocust. Sinds Dominic durfde ze zich eigenlijk niet naar iemand anders te wenden, bang zijnd dat ze dezelfde grote fout te maken door alles toe te vertrouwen aan die persoon. Ze schudde haar hoofd even en nam mistroostig nog een slok van het bier dat voor haar neus stond.

Hoeveel bier ze had ingenomen wist ze niet, maar toen er opeens een blonde jongen met blauwkleurige ogen voor haar had zitten, was ze in elk geval wel de kluts kwijt. Ze hoorde vaag zijn woorden die nog het meest sloegen op het feit dat hij haar mee wilde nemen naar een donker hoekje. Lukraak knikte ze; ze had geen idee van wat er gebeurde. Heel haar hoofd was duizelig, maar vaag genoeg kon ze wel nog de beelden omvatten die voor haar ogen flitsten. Zo merkte ze ook dat de jongen haar ondersteunde terwijl ze samen over de straat wandelden. Ze leunde alleen maar op hem, kon het niet opbrengen om zelf ook te lopen. Ze moest denken aan Dominic. Jammer dat ze zoveel aan hem dacht terwijl hij haar allang vergeten zou zijn. ‘Je bent mooi,’ hoorde ze ergens van ver. Diep vanbinnen interpreteerde ze zich dat Dominic het zei en onwillekeurig giechelde ze op de woorden van de onbekende jongen. Hij mompelde een naam, die zij niet verstond, maar in haar hoofd werd het automatisch omgezet naar Dominics naam. Ook het gezicht van de jongen veranderde. Het nam de vorm aan van de laatste jongen die in haar geheugen bleef branden. Zwart haar en helblauwe ogen. Ze schudde haar hoofd even en giechelde opnieuw. Ze merkte vaag op dat ze het kasteel binnengeloodst werd. De jongen was dus een leerling hier van school. De jongen, of Dominic? Ze wist het even niet meer, alleen dat ze kippenvel voelde bij het idee aan de eerste dag dat ze Dominic ontmoette. De eerste en gelijk ook de laatste dag. Ze giechelde even mistroostig, voelde hoe een arm rond haar heengeslagen werd en ze merkte dat ze een donkere plek tegemoet gingen. Diep in haar begon een belletje te rinkelen.

Pas toen ze tegen een muur gedrukt werd en twee lippen op de hare voelde, voelde ze zich gelijk weer iets nuchterder. Daardoor merkte ze ook op dat de persoon voor haar Dominic niet was. ‘Oh,’ kreunde ze, toen er gekust werd op haar zwakke plek. Met weer dat zware gevoel in haar hoofd en denkend aan het bed met Dominic en zij erin, legde ze haar achterhoofd tegen de muur achter zich, waardoor ze toestemming verleende om dieper in de hals gezoend te worden. Haar handen gleden koortsachtig over het lichaam voor haar heen, bang zijnd dat het lichaam haar weer zou ontlopen en ze deze keer helemaal niks meer van hem zou vernemen. ‘Dominic,’ fluisterde ze, met een glimlach rond haar lippen. Ze voelde hoe de lippen stopten. Ze hoorde een kille stem praten, voelde zich met de woorden die uitgesproken werden meteen al wat nuchterder. Toen er over Sleisz gepraat werd, kwam alles weer als een klap terug. De drank leek wel uit haar weg te vloeien, waardoor de helblauwe ogen van de echte Dominic voor haar zichtbaar werden. ‘Dominic,’ mompelde ze zachtjes. Daarna zag ze pas de jongen voor haar, die nu een doodsbange uitdrukking had en keek alsof een of andere gek voor zijn neus stond. Geschrokken keek ze hem aan. De jongen rukte zich los uit haar omhelzing, waardoor ze met haar achterhoofd tegen de muur knalde en keek naar Dominic. Hij deed een paar stappen achteruit. ‘Ze was alleen een flirt. Een makkelijk meisje. Ze was dronken,’ wist hij er lallend uit te brengen, maar gaf kennelijk zijn pogingen algauw op en zette dat in de plaats door te gaan lopen. Weg van haar. Weg van Dominic. Terwijl Maze haar ogen in haar kassen voelde rollen, probeerde ze de woorden van Dominic nog eens op een plaatsje te zetten. Ze wist dat hij helemaal gelijk had. Maar ze had hem dan ook gewoon niet verwacht hier.

‘Dominic,’ bracht ze geschrokken uit, waarna ze hem aankeek. ‘Ik dacht dat ik je niet meer zou tegenkomen.’ Ze keek hem aan. Ze had een grote fout begaan door zich te laten meesleuren door de jongen. Wat zou Dominic nu wel niet denken van haar? Ach, hij ging toch ook met allemaal andere meisjes om? Waarom zou zij zich schuldig moeten voelen? Ze schudde haar hoofd even, probeerde de verwarrende gedachten uit zich te houden. ‘Dat had je niet hoeven zeggen,’ merkte ze fijnzinnig op. Ze beet op haar lip, wist niet hoe ze moest verwoorden hoe erg ze hem gemist had en hoe ze hem had verward met de jongen voor haar. Ze kende de jongen zijn naam zelfs niet. Jeps, dat leek echt alsof ze het allemaal per ongeluk deed. Dus niet. Ze zuchtte even, waarna ze haar hoofd schudde. ‘Ik was dronken.’ Haar stem was zacht en breekbaar. ‘Je haat me,’ merkte ze op, waarna ze begon te lopen. Het was de bedoeling om langs hem te lopen, maar de klap tegen haar achterhoofd van de muur had haar week in haar knieën gemaakt. Het voelde alsof ze nauwelijks nog kon lopen en daar kon ze de jongen voor bedanken. Ze keek Dominic met een pijnlijke blik aan. ‘Wat moet je van me? Wat doe je hier?’ vroeg ze zuchtend. Ze wreef over haar achterhoofd, die kennelijk bloedde en keek hem aan.



Terug naar boven Ga naar beneden
Dominic

Dominic

Hit me with your best shot, give me all that you've got~ [&Maze] UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Emma
Posts : 4478
Points : 15
Hit me with your best shot, give me all that you've got~ [&Maze] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark-x-Light
Klas: Master Savador
Partner: ||If you want me you're gonna have to catch me||

Hit me with your best shot, give me all that you've got~ [&Maze] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hit me with your best shot, give me all that you've got~ [&Maze]   Hit me with your best shot, give me all that you've got~ [&Maze] Icon_minitimevr sep 28 2012, 22:35

Dat ze er behoorlijk beroerd uitzag was de blonde jongen zo te zien niet opgevallen, zoals hij haar haast kwijlend aanstaarde. Waarschijnlijk net zo stomdronken als zij. Hij keek minachtend in hun richting. Bah. In zijn ogen was Maze nu echt een soort wrak. Vooral uit jaloezie, al bekende hij dat in geen duizend jaar, hield hij vol dat ze er verschrikkelijk uit zag. Dat ze verschrikkelijk wás. Ze mompelde zijn naam, wat een kleine grimas veroorzaakte. Geen vrolijke lach, nee. Hij was niet echt geamuseerd door het schouwspel dat hij had aangetroffen. Had enkel een stille plek willen zoeken. En nu moest hij zichzelf staande zien te houden in de vreemdste situatie mogelijk. Een situatie die hij juist had willen vermijden. Het moment waarop hij haar weer zag, Hij had het zo lang mogelijk uit willen stellen. Natuurlijk, op school zou hij haar ooit weer zien. Maar zo snel al weer? Waarom? Karma had een slechte dag vandaag. ''Bek dicht en opdonderen.'' zei hij kil, de jongen wankelde op commando onmiddelijk weg. Wat zag ze in die blonde kleuter? Slap gedoe. Hij was niet knap zo te zien, niet echt charmant aan zijn slappe woorden te horen. Die jongen was niets. Niets! Minder dan dat. En die strompelde nu moeizaam weg. Om met zijn dronken rotkop tegen allerlei andere meiden te gaan lallen, hoogstwaarschijnlijk. Dominic zond een rooksliert achter de jongen aan die hem over ongeveer honderd meter zou vloeren en bewusteloos maken. De vuile klootzak verdiende een nachtje in de ijskoude ondergrondse kerkers. Hij ging maar niet in op de vraag waarom hij zo boos was. Haast gekwetst dat ze wederom met een of andere leerling stond te zoenen. ‘Ik dacht dat ik je niet meer zou tegenkomen.’ Hij grijnsde sardonisch. ''Dat was wel de bedoeling ja.'' En dan het halve verwijt over zijn scherpe opmerkingen. ''Tja, schatje, ik heb nooit gezegd dat ik aardig was. Eigenlijk kan ik me vaag herinneren dat ik je zelfs heb gewaarschuwd om uit. mijn. buurt. te. blijven.'' De laatste woorden kwamen er kil en haast kwaad uit. Dronken. Nee, dat had hij nog niet door. Hij knikte. ‘Je haat me.’ Hij knikte opnieuw. Dit was makkelijker dan uitleggen wat hij in werkelijkheid voelde. Dat hij een soort zooi was van allerlei emotie's. Een mixdrankje van een verwarde gozer die alles door elkaar smeet. Haat en een soort beschermingsdrang, dat ging toch hartstikke goed samen? Niet dus. Maar dat ervaarde hij wel. Verscheurd tussen de drang tot vernietigen en de neiging om haar te omhelzen. Te.... Helpen. Verbaasd over zijn eigen gedachten stond hij daar. Staarde in de verte, waar een doffe klap hoorbaar was. Dat was de jongen, die nu met verschrikkelijke pijn ergens lag. Hij grijnsde, iets vrolijker. Manisch vrolijk. Het idee iemand pijn te hebben gedaan deed hem goed. Dat was ziek, dat was wat hem een monster maakte. Hij voelde de verwarring weer toeslaan toen ze half wankelde, bijna omviel. Met zachte dwang hield hij haar overeind, ondersteunde haar. ‘Wat moet je van me? Wat doe je hier?’ Hij zuchtte, liet haar langs de muur zakken zodat ze veilig op de grond zat en kwam naast haar zitten. Pakte met een hand haar hoofd vast en draaide haar gezicht van hem weg. Niet omdat hij haar niet wilde zien, maar om haar achterhoofd te checken. Hij rook namelijk de metalige geur van vers bloed en dat beloofde niet veel goeds. ''Ik kon niet slapen. Wat maakt het ook uit, ik ben niet degene die hier met een zwerver staat te kussen, terwijl ze gewond is.'' Hij liet haar weer los, keek met felle ogen naar haar. Waarom. Dat wilde hij weten. Maar zijn trots stond het niet toe. Hij kon het niet vragen. Enkel rotopmerkingen maken. Zich sterk voordoen, terwijl hij haar eigenlijk wilde helpen. Met zachte bewegingen schoof hij haar haar aan de kant, zodat hij de wond kon zien. Vaardige vingers straalden zacht licht uit, voordat hij het echt besefte. Een glanzend licht begon haar huid te helen. Nee. Stop. Hij trok zijn hand weg, alsof haar aanraken brandde. Keek haar dan vol haat aan. ''Dronken zijn is een keuze, geen excuus om alles goed te praten.'' zei hij dan, een klein beetje gekwetse trots in zijn felle stem. ''Maze, what the heck. Wat doe je jezelf aan?'' Hij probeerde haar met zijn ogen tot waarheden te dwingen. Ze moest hem vertellen wat er was.

[Vage post is vaag, sawry..]
Terug naar boven Ga naar beneden
Maze
.
.
Maze

Hit me with your best shot, give me all that you've got~ [&Maze] UTL8oxA PROFILEPosts : 51
Hit me with your best shot, give me all that you've got~ [&Maze] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark Magic
Klas: 5de
Partner: You don't even get close to my heart, babe.

Hit me with your best shot, give me all that you've got~ [&Maze] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hit me with your best shot, give me all that you've got~ [&Maze]   Hit me with your best shot, give me all that you've got~ [&Maze] Icon_minitimevr okt 05 2012, 20:50

Een lichte, haast geagiteerde blik verscheen in Maze’s ogen toen ze naar Dominic keek. Ergens wist ze dat ze de opmerkingen wel verdiend had, was eigenlijk zelfs licht verbaasd toen hij zijn woorden uitsprak en niet wegliep. Ze had alles verpest, waarom zou hij dan nog bij haar blijven staan? Ze had in de tijd dat ze hier was nog geen vrienden gemaakt, had niet meer geweten wat ze met zichzelf aanmoest. Eigenlijk waren er momenten geweest dat ze helder geweest was en dat ze zelfmoord wilde plegen. Dan was ze er gewoon vanaf. Dan hoefde ze nooit meer naar anderen hun mening te kijken, spookte Dominic nooit meer in haar hoofd rond en leek dit niet zozeer op een onmogelijke liefde. Want ook al gaf ze het niet graag toe, vanaf de eerste keer dat haar lippen de zijne hadden geraakt, spookte hij in haar hoofd rond. En ze haatte het. Ze haatte het dat ze opnieuw weer zo makkelijk ten prooi viel aan een jongen. Ze wist het ook maar moeilijk te verdrijven, had geen andere oplossing dan er gewoon naar te luisteren. Het brandende verlangen in haar wilde hem bij haar houden, wilde haar bij hem in de buurt laten lopen, maar ze probeerde sterk te zijn door dit gevoel te negeren. Ze wist dat ze sterk moest zijn. Het gevoel voor Dominic gewoon negeren. Want dit was vast wat hij wilde. Hij wilde meisjes helemaal gek van hem laten worden, dat was zijn doel. Maze had het al eerder gezien. Waarom rende ze dan niet weg? Waarom stopte ze het gevoel dan niet? Waarom dacht ze dat ze niet onder deed voor hem, terwijl dit wel zo was? Ze had zich aan hem overgegeven, op het punt stond om haar gevoel over hem te vertellen aan hem.

‘Ik weet het,’ zei ze zachtjes antwoordend op zijn verwijt. Ze had er zelf voor gekozen om dronken te worden, om alles gewoon heel even te vergeten, maar uiteindelijk was het alleen maar in haar nadeel gaan werken. Want hier zat ze nu, op de grond voor de jongen die haar vanaf dacht één al in zijn ban hield. Zich bijna toegevend aan het verlangende gevoel tegenover hem. Ze wist niet wat ze moest doen. Hij hoefde maar één verkeerde vraag te stellen en ze zat gebakken. Ze zou hem heel de waarheid vertellen en zou zichzelf dan nog zwakker opstellen dan dat ze al in maanden gedaan had. Tegenover iedereen dan. Maar het zwakste van al die maanden zou dan tegenover hem zijn geweest en dit was nog maar de tweede keer dat ze echt een conversatie met hem had, die net als de vorige heel ongemakkelijk en raar verliep. Ze zuchtte heel even, keek hem daarna aan. ‘Wat ik mezelf aandoe,’ zei ze zuchtend, meer om de woorden beter door haar door te laten dringen dan een andere intentie. Ze haalde haar schouders op. ‘Ik kan het je wel allemaal uit gaan leggen, maar…’ Ze beet op haar lip. Hij had haar in die zwakke positie gekregen die zij juist wilde vermijden. Ze stond op het punt om hem de waarheid te vertellen. Zijn ogen lieten haar smachten naar haar eigen waarheid, lieten haar zoeken naar de woorden die de situatie het beste konden omschrijven, maar wist niet of ze het zelf wel aankon om de woorden ook uit te spreken. Alles leek op een onmogelijke situatie te verlopen. Het zou onmogelijk zijn om het hem te vertellen. Hij zou haar niet begrijpen, zou haar misschien uitlachen. Ze had zichzelf in een onmogelijke situatie verwerkt. En zij moest het oplossen.

‘Ik greep naar de drank omdat ik me niet goed voelde,’ gaf ze toe. Tegelijk besefte ze hoe slecht en hoe laag die reden wel niet was. Wie greep er nu nog naar de drank als het even niet goed ging? Dat was zo verleden tijd. En zij deed het alsnog. Ze had haar hele leven ervoor gehad om dat te doen en zij deed het als het fout ging met een jongen, wat waarschijnlijk gewoon een opvlieging was. Een opvlieging die dagen duurde, hield zij zichzelf voor. Ze slikte heel even. Probeerde zichzelf van de waarheid te houden, maar Dominic’s ogen vroegen overduidelijk om uitleg die alleen zij hem kon geven. ‘Goed dan,’ mompelde ze, meer uit frustratie dat ze zichzelf weer eens niet kon bedwingen onder zijn priemende blik. ‘Je spookt al een tijdje door mijn hoofd. Ik kan je er niet uit krijgen. Daarom greep ik naar de drank. Ik dacht… Ik dacht als ik dronken zou worden dat ik je dan pas echt zou vergeten, maar het tegenovergestelde gebeurde. Overal waar ik liep zag ik jou gezicht. Toen kwam ik die jongen tegen. Maar het was niet het gezicht van de jongen die ik zag, het was jouw gezicht. Toen hij me zoende voelde ik hetzelfde verlangen als toen jij me zoende op de eerste dag dat ik je ontmoette. Toen ik inzag dat het niet zo was, probeerde ik hem weg te duwen, maar hij was helaas al te geïntimideerd door jou.’ Maze keek hem aan. ‘Nou, nu weet je het,’ mompelde ze zachtjes, waarna ze overeind probeerde te komen. ‘Ik snap het dat je me haat en me niet meer wilt zien.’ Ze keek hem aan. ‘But I guess I just love you.’ Het kwam eruit als een fluistering, Maze wist niet eens of hij het verstaan had, maar ze wilde wel zo snel mogelijk weg en krabbelde daarom ook overeind. Haar hoofdpijn hield haar echter redelijk tegen.



Terug naar boven Ga naar beneden
Dominic

Dominic

Hit me with your best shot, give me all that you've got~ [&Maze] UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Emma
Posts : 4478
Points : 15
Hit me with your best shot, give me all that you've got~ [&Maze] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark-x-Light
Klas: Master Savador
Partner: ||If you want me you're gonna have to catch me||

Hit me with your best shot, give me all that you've got~ [&Maze] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hit me with your best shot, give me all that you've got~ [&Maze]   Hit me with your best shot, give me all that you've got~ [&Maze] Icon_minitimema okt 08 2012, 19:46

Deze hele situatie was lichtelijk ongemakkelijk. Ergens in het wijde gangenstelsel lag een jongen bewusteloos op de grond. En nu waren alleen zij nog over. Twee leerlingen van dezelfde school, pratend. Het was een alledaags concept, maar natuurlijk kon het met haar weer niet als normaal worden uitgevoerd. Van dronken meisjes maakte hij meestal handig gebruik. Men zei toch dat een dronken mens nooit liegt? Dat bleek vaak te kloppen en vele geheimen waren zo al in zijn handen gekomen. Ook Maze leek te zwichten onder zijn priemende blik.‘Ik greep naar de drank omdat ik me niet goed voelde.’ Een schamper lachje verliet zijn keel. Dacht ze nou echt dat ze er zo makkelijk mee weg kwam? Kom op, hij had genoeg mensen gezien met miserabele leventjes en ook die hielden zich min of meer staande. Hij was geen psycholoog die haar handje vast zou grijpen en haar zou troosten. In tegendeel. Hij leek geamuseerd door haar ongelukkige gezicht, haar gefrustreerde pogingen om onder zijn ijskoude blik uit te komen waren schattig. Niet dat dat betekende dat hij medelijden zou hebben. Medelijden was iets waarvan hij vaak zelf handig gebruik had gemaakt, een emotie die bij anderen makkelijk af te dwingen was. Hijzelf kende dit niet, of nauwelijks. Door jarenlange verdoving en afstomping. Door haat en pijn was zijn medelijden, zijn gevoel voor de wereld verdwenen. Enkel lust, bloeddorst, haat waren achtergebleven. Dierlijke emotie's, maar gecombineerd met een flinke portie sluwheid en kille berekendende doelgerichtheid. Wat samen een gevaarlijk wezen, nauwelijks meer menselijk te noemen was, opleverde. ‘Ik snap het dat je me haat en me niet meer wilt zien.’ Ze keek hem aan. Waarom raakten die groene ogen hem zo? Hij beet hard op de binnenkant van zijn lip. Metalig bloed. Rustgevend, een vaag gevoel van pijn. ‘But I guess I just love you.’ Nee. Hij keek haar walgend aan. Niet goed wetend wat hij moest zeggen. En nu wilde ze weglopen. Nee, dus. Dat mocht ook weer niet. Hij wilde haar niet zien, maar een poging tot weglopen werd door zijn hand eenvoudig geblokkeerd. ''Zeg dat niet...'' siste hij. ''You love a projection, a play... You don't know the real me and neither will you éver know...'' Hij gromde wat onverstaanbaars en tilde haar dan ruw op. ''So shut up.'' Zijn stem dulde geen tegenspraak. Als ze dat bleef zeggen, hij wist niet wat zijn reactie zou zijn. Zo veel tegenstrijdigheid, gevangen in zijn lichaam. Gefrustreerd krasten zijn nagels over haar arm, nog voor hij het wist. ''Sorry. Ik breng je nu naar boven.'' Hij keek haar aan, even leek een glimp van bezorgdheid zichtbaar te zijn, maar dat doofde als een kaarsvlam zonder zuurstof. ''En haal het niet meer in je dronken kop om zulke leugens te vertellen.'' mompelde hij kwaad. Of nou ja, kwaad? Hij wist zelf niet eens wat hij hiervan vond. Dus uitte hij dat maar in blinde woede, nu geprojecteerd op het meisje. Stevig in zijn armen geklemd, in prinsessenhouding. Maar hij lachte er niet charmant bij, was nu ook absoluut niet vriendelijk. Dat was allemaal verleden tijd. Maar wel zou hij haar hier weghalen, de kerkers waren geen plek voor dronken meisjes. Al helemaal niet als ze zoiets met een jongen konden doen. Want Maze had een vuile truc uitgehaald met hem, iets waardoor hij haar niet meer als afval kon bestempelen in zijn hoofd. Maar dat was ze wél. Echt. Nutteloos. Stom. Hij haatte haar. Ja, ja. Dat was het. Zijn vingers tikten een koortsachtig ritme op haar verwonde arm. Wachtend op iets. Of eigenlijk, controlerend of ze nog iets zou willen zeggen. Anders zou hij hier weg lopen, haar met zich mee dragend.
[Vaagish x'D]
Terug naar boven Ga naar beneden
Maze
.
.
Maze

Hit me with your best shot, give me all that you've got~ [&Maze] UTL8oxA PROFILEPosts : 51
Hit me with your best shot, give me all that you've got~ [&Maze] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark Magic
Klas: 5de
Partner: You don't even get close to my heart, babe.

Hit me with your best shot, give me all that you've got~ [&Maze] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hit me with your best shot, give me all that you've got~ [&Maze]   Hit me with your best shot, give me all that you've got~ [&Maze] Icon_minitimezo okt 28 2012, 11:42

Maze merkte algauw dat Dominic er niet mee instemde dat ze zelf overeind kwam. Hij zag haar nu werkelijk als een weerloze prooi. Dat was ze ook. Ze was dronken. Misschien zelfs wel in verleden tijd, want Maze voelde zich nu echter met een klap weer nuchter. Alsof Dominics woorden er expres waren geweest om haar weer terug op aarde te brengen. Alsof hij er expres voor had willen zorgen om haar weer terug naar de werkelijkheid te laten keren, waar geen enkele droom aanwezig was en waar de realiteit zo hard was als een nachtmerrie. Haar op en neer gaande gevoelens hielpen haar niet, hielpen niemand. De jongen die nu ergens bewusteloos in de gang lag niet, zichzelf niet en Dominic al vooral niet. Ze besefte nog maar eens een keer hoe ze hier in zijn armen lag. Ze had bij hem uitgehuild, maar hij had vast het gevoel alsof ze hem had gebruikt. Misschien voelde hij zich nu zelfs wel zo als dat hij al die andere meisjes voor haar had laten voelen. En na haar. Want Maze geloofde niet dat zij een persoon was die hem kon veranderen. Zij was niet diegene die ervoor kon zorgen dat hij anders zou worden, dat hij mensen nu wat meer zorgzamer zou gaan behandelen. Misschien kende Dominic niet eens liefde, maar zij ook niet. Anders zou ze echt wel weten wie haar partner zou worden. Dan zou ze dat goede gevoel vasthouden, niemand meer leugens gaan vertellen. Maar ze had geen leugens verteld. Ze had de jongen niet eens over Sleisz of Zandiv verteld. Ze had hier juist een plekje moeten vinden waardoor haar problemen van vroeger weggestopt konden worden. Sleisz… De jongen die was veranderd na de dood van zijn broer. En nu was zij het monster geworden. Dankzij hem?

Maze wist niet wat ze moest zeggen. Dominics woorden hoorde ze wel, maar het boorde alleen maar een diep gat in haar hart. Haar hart leek wel te reageren op zijn woorden, maar haar eigen gehoor niet. Of haar eigen mond. Normaal was ze zo goed in het verzinnen van woorden die ze kon gebruiken tegen iemand, maar nu leken die weg te zijn. Ze had geen angst meer voor jongens. Nog een feit waardoor Dominic zich gebruikt kon voelen. Want oh, wat was ze bang geweest voor jongens. Dacht hij. Dacht zij. Was ze eigenlijk bang geweest voor jongens? Of was het een interpretatie die haar in de kop gedrukt was na die afschuwelijke nacht met Sleisz? Nachten? Maanden? Jaren? Ze wist het niet meer. Dat kwam door de drank. Of het was er altijd al geweest. Of ze was gewoon psychotisch aan het worden. Ze wist niet wat het was. Ze zuchtte, haalde diep adem en draaide haar gezicht naar Dominic. Ze observeerde zijn huid, ook al was er weinig van te zien. Het was zwak verlicht dankzij de fakkels hier. Die jongen van daarnet had haar wel weten te loodsen door de kerkers heen. Ze merkte nu pas hoe lang ze gelopen hadden. Hij had haar hier zo kunnen.. Zonder dat ze het wist. Zonder dat ze het zich zou herinneren. En dan waren ze in slaap gevallen en was hij het volgende moment weer weggelopen. Als Dominic hun hier niet gevonden had. Maar ze wist niet wat ze pijnlijker vond. Met die jongen hier iets gedaan hebben of hier weggedragen worden door Dominic. ‘Het waren geen leugens,’ fluisterde ze zacht, waarna ze hem aankeek. Hoe kon ze hem uitleggen dat haar zieke gevoel nu een vorm van liefde voor hem had aangenomen? Of was dat ook een interpretatie?

Ze voelde de misselijkheid als een steek overkomen. ‘Dom…’ Verder kwam ze niet. Ze rolde zich om, maar zijn grip was te stevig. Ze draaide haar hoofd opzij en kotste vervolgens heel de inhoud van haar maag op de stenen vloer. Het kletteren van haar kots op de stenen lieten nieuwe golven opkomen, waardoor ze op een gegeven moment haar twee handen tegen haar onderbuik hield. Nu moest Dominic pas echt van haar walgen. Ook al had ze zich van hem gekeerd – ze had zich net zo goed expres naar hem toe kunnen keren, maar dat had ze niet gedaan, ondanks alles wat hij had gezegd – ze zat hier maar toch weer mooi in die houding. Hoestend en kokhalzend trok ze zich weer terug. Vaag merkte ze een onuitstaanbare stank op. ‘Sla me toch gewoon dood,’ smeekte ze. ‘Of laat me hier achter. Ik ben het niet waard.’ Haar groene ogen drongen zich diep in de zijne. Nee, Dominic zou zijn keuze al hebben gemaakt. Hij zou ervoor zorgen dat ze zou lijden, hoogstwaarschijnlijk. En waar kon ze dat beter doen dan in zijn armen?



- Hoop dat je er iets mee kan o.O
Terug naar boven Ga naar beneden
Dominic

Dominic

Hit me with your best shot, give me all that you've got~ [&Maze] UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Emma
Posts : 4478
Points : 15
Hit me with your best shot, give me all that you've got~ [&Maze] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark-x-Light
Klas: Master Savador
Partner: ||If you want me you're gonna have to catch me||

Hit me with your best shot, give me all that you've got~ [&Maze] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hit me with your best shot, give me all that you've got~ [&Maze]   Hit me with your best shot, give me all that you've got~ [&Maze] Icon_minitimezo okt 28 2012, 12:29

Ze was stomdronken geweest, maar de waas in haar ogen leek nu op te klaren. Wat niet betekende dat ze minder irritant, lelijk of hatelijk werd. Nee, ze werd enkel stompzinnger. Gelukkig sprak ze geen woord, tenminste... eerst niet. Ze lag zwijgend in zijn armen. Hij hield haar niet liefdevol vast, had niet de bedoeling haar een veilig en geborgen gevoel te geven. Hij was werkelijk de slechtste ziekenverzorger die je je kon wensen. Zijn armen hielden haar ruw vast, zonder ook maar rekening te houden met het feit dat ze zich waarschijnlijk nogal slecht voelde. En zo liepen ze. De gangen door. Het enige geluid was het hypnotiserende getik van zijn voetstappen en hun zachte ademhaling, die onbewust gelijk was gaan lopen. Om de zoveel meter een fakkel, het enige bewijs dat ze wel degelijk vooruit kwamen. Verder waren de bemoste muren vrijwel identiek. Vocht droop langs de muren, soms streek er een spinnenweb over zijn armen. ‘Het waren geen leugens,’ kwam er uit het niets. Gefluisterd door een zachte stem. Geen leugens, yeah right. Hij keek haar boos aan. Had toch duidelijk gezegd dat ze niet mocht praten? Momenteel kwam er toch enkel onzin uit haar mond. Zoals nu, zijn naam. Ze begon zijn naam te zeggen, maar kronkelde toen in zijn armen met gevaarlijke kracht. Met moeite hield hij haar vast, anders was ze op de stenen vloer gedonderd. Nu snapte hij wel waarom ze zo had bewogen. Hij trok kort zijn neus op van walging, maar algauw stond zijn blik weer emotieloos. Ze maakte en zielige indruk zo. Zachtjes aaide hij over haar geklitte haren, in een soort vage poging haar te steunen. Ze was nu...klaar.. Hoopte hij. Snel verwijderde hij hen van de plas met braaksel, wilde er niet meer aan denken. Haar zielige gesmeek gleed langs hem heen zonder indruk te maken. ''Oh, just shut up already...'' siste hij. Maar de kille ondertoon was grotendeels verdwenen. Er was misschien zelfs iets van bezorgdheid te horen. ''Maze, hoezeer ik mezelf hier ook om haat, ik laat je niet achter, niet nú. Dus stop met me verleiden om je hier op de grond te smijten, straks doe ik het nog ook. En dan zullen we zien hoe dat je bevalt'' Ze bereikten de trappen, die hij voorzichtig opliep. Langzaam, want met een meisje in je armen ging het toch een stuk lastiger. Even stond hij twijfelend in het licht van de hal. ''Ik kan je zo niet wegsturen, goddamnit...'' Hij beet zachtjes op zijn lip, gefrustreerd, niet wetend wat hij moest doen. ''Wat doe je me aan, Maze....'' mompelde hij beschuldigend, terwijl hij naar zijn eigen kamer liep. Voor de deur hield hij stil. Om die te kunnen openen moest hij haar loslaten, hij had minstens een vrije hand nodig. ''Kan je zelf even staan?'' vroeg hij koel. Wat hij straks zou doen wist hij niet. Waarschijnlijk haar op zijn bed dumpen, zelf de nacht weer eens wakker blijven. Naar haar kijken terwijl ze sliep. Zichzelf haten, om de vriendelijkheid die hij had vertoond. Ja, want dit was al best een grote stap. Hij had haar niet achtergelaten. Niet laten creperen, zoals hij anderen aan hun lot overliet. En waarom? Alleen omdat die groene ogen ergens een sprankje unieke kracht bezaten. Waarvan Maze zo te zien zelf niet wist, anders zou ze zichzelf niet zo klem hebben gezopen. Maar om haar nou te vertellen dat ze bijzonder was, ging toch nog te ver. Ze mocht niet denken, mocht niet doorhebben, dat dit was omdat zij het was. Nee, ze mocht zich niet bijzonder voelen, want dat was ze niet. Absoluut niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maze
.
.
Maze

Hit me with your best shot, give me all that you've got~ [&Maze] UTL8oxA PROFILEPosts : 51
Hit me with your best shot, give me all that you've got~ [&Maze] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark Magic
Klas: 5de
Partner: You don't even get close to my heart, babe.

Hit me with your best shot, give me all that you've got~ [&Maze] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hit me with your best shot, give me all that you've got~ [&Maze]   Hit me with your best shot, give me all that you've got~ [&Maze] Icon_minitimeza nov 17 2012, 19:49

Maze had kunnen weten dat haar gesmeek geen indruk zou nalaten op Dominic. Ze had kunnen weten dat hij er niet naar zou luisteren. Misschien vond hij het zelfs wel leuk om het te negeren. Hoe meer pijn hij haar zou doen, hoe beter hij zich zou voelen. Maze wist dat ze zo lijden in zijn armen, maar besloot om haar mond niet meer open te doen. Het zou geen zin hebben. Ze zag in Dominics ogen dat hij haar hier niet alleen zou achterlaten, alleen begreep ze niet waarom. Ze was kleiner dan hem, zwakker dan hem. Hij zou haar zo hard door de grond kunnen boren, net zoals hij eerder had geprobeerd toen hij haar met de jongen had zien zoenen. En nu dacht hij waarschijnlijk dat het allemaal leugens waren. Of hij besefte dat het om hem ging. Misschien wilde hij haar wel niet. Wilde hij haar alleen maar van zich afduwen. Maze voelde een immense pijn door haar binnenste gaan. En dat had niks te maken met het overgeven van daarnet. Dominic haatte haar. En het was haar eigen schuld. Ze zuchtte, haalde diep adem en keek naar hem. ‘Waarom niet?’ fluisterde ze. ‘Je zou me zo makkelijk kunnen wegsturen. Ik zal je er niet eens kwalijk voor nemen. De volgende keer zien we elkaar gewoon niet. We raken elkaar kwijt. Zulke dingen gebeuren. Dat je me vannacht tegenkwam was gewoon toeval.’ Ze hield zichzelf voor dat het toeval was. Dominic kon ook niet weten dat ze in een psychotisch monster veranderd was die elke voorbijganger zoende omdat die in haar dronken toestand ook maar een beetje op hem leek. Nog even en het zou net lijken alsof ze geobsedeerd door hem was. Alsof ze iedereen voor hem zou aanzien. Maar ze wilde niet zo’n redding als nu.

‘Ik doe je niks aan,’ fluisterde Maze zwakjes. ‘Jij bemoeit je met mij. Je had me ook gewoon daar kunnen laten en dat weet je. Je had me gewoon aan m’n lot kunnen overlaten, me daar gewoon kunnen laten zitten. Ik zou op eigen krachten teruggegaan kunnen zijn en zou je er achteraf niet een van beschuldigd hebben.’ Ze keek hem aan met haar grote, groene ogen. Ze wist niet waarom hij nog pogingen deed om met haar te praten. Misschien was ze nu momenteel zelfs onzin aan het brabbelen. Waarom hield hij het praten dan vol met haar? Ze wist het niet. ‘Wat doe jij me aan?’ mompelde ze zachtjes. Ze duwde zachtjes zijn ondersteunende hand weg, huiverde toen zijn vingertoppen langs haar been streken omdat ze zichzelf van hem losmaakte. Vage opwinding kwam in haar onderbuik omhoog, maar Maze onderdrukte het. Ze liet zichzelf op de grond zakken, voelde hoe de vingertoppen zichzelf afweken van haar. Haar lichaam bevatte opeens geen druk meer, maar haar hoofd wel. Ze zou kunnen proberen om weg te lopen, maar dan zou Dominic binnen een paar stappen bij haar zijn. Ze zuchtte, liet het idee maar varen. Ze keek hem even aan, richtte daarna haar blik op de deur en keek opzij. ‘Ik kan misschien beter naar mijn eigen etage gaan,’ zei ze. Ze probeerde een stap te zetten, maar moest onmiddellijk weer naar de muur naast zich grijpen. Ze haalde diep adem. Ze kon dit niet. Ze had Dominics steun nodig en dat wist ze. Ze draaide zich zuchtend op. ‘Oh god,’ mompelde ze, toen heel de kamer heen en weer leek te bewegen. Ze wou naar binnen gaan, maar struikelde natuurlijk weer over haar eigen voeten en viel hard op haar zij. ‘Met de deur in huis vallen,’ mompelde ze.

Een haast hysterische lachbui kwam opzetten, maar Maze probeerde het te onderdrukken. Want zag haar hier nu. Dronken. Ze was fucking dronken. En ze was bij Dominic nu. Dat kon gewoon niet goed gaan. En dan had ze ook nog een heleboel spanning en opwinding die daar haar lichaam gierde. Ze zuchtte zachtjes, probeerde overeind te komen. De donkere kamer had een negatieve invloed op haar. Ze voelde hoe haar hart door haar keel raasde, hoe ze zich misselijk voelde worden onder de ijzersterke druk in haar hoofd. ‘Dominic,’ zei ze zachtjes, haast wanhopig. Haar handen graaiden naast zich, maar ze kon hem niet vinden. Ze hoorde andere ademhalingen, wist niet of deze van zichzelf was en of ze paranoïde werd. Had Dominic haar naar een zaal gebracht of echt naar een kamer? Voor zover ze wist sliep heel Starshine bij elkaar op de kamer, op de verschillende etages dan toch. Dan zouden die andere ademhalingen dus gewoon de ademhalingen van de andere jongens zijn. Voorzichtig probeerde ze overeind te komen en draaide zich om. Een nieuwe opwinding kwam opzetten en Maze moest slikken om zich er niet aan over te geven. Dankzij de klap was ze weer een beetje nuchter en kon ze Dominic makkelijk onderscheiden in het licht van de hal en de donkere kamer. Zijn ogen… Waarom trok hij haar toch zo aan? Waarom dreven er nu allemaal gevoelens rond in haar lijf die ze niet wilde hebben? Ze wist het niet. Ze draaide zich om, probeerde hiermee hem zo goed mogelijk de rug toe te keren en liep naar een leegstaand bed, waar ze op neerviel. ‘Dominic,’ piepte ze weer, omdat de schaduwen op haar af leken te komen. Ze was echt een hopeloos geval. Vooral hopeloos. Ze had Dominics steun wel nodig. En ze haatte het.


Terug naar boven Ga naar beneden
Dominic

Dominic

Hit me with your best shot, give me all that you've got~ [&Maze] UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Emma
Posts : 4478
Points : 15
Hit me with your best shot, give me all that you've got~ [&Maze] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark-x-Light
Klas: Master Savador
Partner: ||If you want me you're gonna have to catch me||

Hit me with your best shot, give me all that you've got~ [&Maze] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hit me with your best shot, give me all that you've got~ [&Maze]   Hit me with your best shot, give me all that you've got~ [&Maze] Icon_minitimeza nov 24 2012, 20:08

Hij was verbaasd dat ze er zo slecht aan toe was. Hoe zou dat komen? Leuke ervaringen met haar broer? Zat ze er toch meer mee dan op het eerste gezicht had geleken? Want voor Dominic kwam het over alsof het haar nauwelijks iets deed, aangezien ze het zo snel verteld had. Ja, natuurlijk had hij zijn best gedaan om haar vertrouwen te winnen met een act. Maar als je iets zo snel vertelde... Dan was het niet erg toch? Zo zag hij het. Geheimen waarvoor je dieper en langer graven moest waren beter, want die wilden mensen blijkbaar beschermen. En dan moest het wel wat bijzonders zijn. Dat was zijn logica. De kwestie van blindelings vertrouwen kende hij niet, begreep hij in ieder geval niet. Al had hij het vaak -te vaak- uitgebuit. Vertrouwen was sowieso iets wat hij alleen kon opwekken, nooit zelf voelde. Als hij iemand een geheim over zichzelf vertelde, als hij de waarheid vertelde, was dat omdat hij daar zin in had en daar voordeel mee kon krijgen. Voordeel, krijgen wat hij wilde. Daar draaide het toch om? Dus moest hij als de bliksem een reden voor zichzelf bedenken waarom hij dit dronken meisje rondsleepte. Haar tillen, terwijl ze goed lag op de ijskoude grond in de kerkers, precies wat ze verdiende. Waarom? Dat was een goede vraag. Een vraag die ze hem zelf ook stelde. Het was een feit dat hij haar aan haar lot over had kunnen laten, maar dat had hij niet gedaan. In plaats daarvan had hij zelf allerlei moeite genomen om haar te 'helpen'. Niet echt iets voor hem, zou je zeggen. Maar hij hield vol dat ze gewoon geluk had. Dat hij zin had om dit te doen. Dat ze interessant was en hij nog niet uitgespeeld met het vreemde meisje. Maar misschien hadden haar diepgroene ogen er ook iets mee te maken. Die ogen die hem nu wazig en vol onbegrip aankeken. ‘Wat doe jij me aan?’ vroeg ze en hij keek haar fel aan. Over ondankbaar gesproken zeg. ''Well, what does it look like, goddamnit? Ik hélp je, Maze.'' mompelde hij met onderdrukte woede. Als ze hem telkens zo zou doen twijfelen zou hij dit niet lang volhouden. ALs ze hem echt telkens ging wijzen op het feit dat hij haar beter zou kunnen achterlaten zou hij dat doen ook. Dan was het meteen retour naar de kerkers. Hij wist zeker dat ze wel anders zou piepen in haar eigen braaksel. Dan zou door hem geholpen worden misschien niet zo'n groot drama meer zijn. Ze wilde zijn hulp niet, wat wilde ze dan? Dat er een of andere aardige jongeman zou komen? Wees blij met wat je hebt. En met het feit dat je hoofd nu nog verdoofd is door de drank. De echte pijn zou morgen pas komen.

Ze sprak over naar haar eigen etage gaan en hij grijnsde geamuseerd. Nu? Zo? Ga maar hoor, hij zou haar niet tegen houden. Dat was nergens voor nodig, ze kwam vanzelf wel terug. Zielig en verlangend naar hulp. Want elke hulp was beter dan niets. Kom op. Ze had hem nodig. Ze had hem nodig, waarom wilde ze weg? Verlangde ze er niet naar in zijn armen te liggen? Blijkbaar niet en hij snapte dat niet. Daarstraks had ze zo apatisch gedaan, alsof hij haar grote droom was en nu wilde ze dolgraag weg, terwijl hij haar praktisch uit had genodigd om bij hem te komen. Vreemd kind. ‘Oh god,’ Hij wilde haar opvangen, maar dat was onvbegonnen werk. Deze strijd verloor hij van de zwaartekracht, dat was zeker. Maar ook nu, na de harde klap had ze nog energie om een of andere domme opmerking te maken. Wat verwachtte ze nou. Dat hij nu in lachen uit zou barsten? Ze was dronken. Geen stand-up commedie deelneemster. Hoopte hij. Daar had hij zo'n hekel aan. Grapjes, haha. Je kon zeggen dat hij geen echt goed gevoel voor humor had, als je dat wist. Maar mensen kwamen er niet achter. Als je wist wanneer lachen geoorloofd of zelfs gewenst was was het makkelijk zat om te verbergen dat iets je absoluut niet amuseerde.

Ze was nog steeds bezig met omhoog krabbelen en hij trok zichzelf los uit zijn overpeinzingen. Zette ook een stap naar binnen, maar stond op een ruime afstand van het meisje. Tijdens haar zielige pogingen overeind te komen wist ze ook nog wanhopig zijn naam uit te brengen. Hij zuchtte geïrriteerd. Als ze niet zelf staan kon, dan had ze dat moeten zeggen. Hij had wel een manier gevonden. Of haar heel kort neergezet op de grond en dan verder gedragen. Als hij toch bezig was zou hij het ook goed doen. Nu wachtte hij kalm af of het haar zou lukken. Ze grabbelde naar iets onzichtbaars. Of probeerde ze hem te bereiken? Kon ze geen diepte zien ofzo, hij stond veel verder weg. Wat alcohol wel niet met mensen deed. Idioten werden nog dommer en mislukte mensen nog mislukter. Enkel zagen ze dat zelf niet meer. Ze waren blind voor hun domheid. Alsof ze een spiegel wazig maakten in plaats van hun gedrag te veranderen. Och, wat knap ze was overeind gekomen. En zo goed als het ging wankelde de schim naar een bed, zag hij. Maakte geen beweging, keek enkel toe wat zij van plan was. Tot hij weer zijn naam hoorde. Toch wel, hé? Toch wel hulp nodig... Hij zette enkele soepele passen, geruisloos in de duisternis en kwam aan de bedrand te staan. ''Dit is niet echt de juiste plek...'' fluisterde hij. ''Meekomen jij.'' De bevelende toon gaf aan dat ze of zelf mocht lopen of niet. Bij nader inzien was zelf lopen toch geen keuze optie. Hij schoof zijn ene arm onder haar hoofd door en de ander onder haar benen en tilde haar op. '"Jij moet echt geen alcohol meer drinken, stupid.'' siste hij en hij verplaatste haar naar zijn eigen bed. Daar legde hij haar bijna teder weer neer. ''Zo. Hier ga je slapen, Maze.'' sprak hij met een vermoeide ondertoon in zijn stem. Dan trok hij een stoel uit een hoek en ging dichtbij het bed zitten. Keek haar dan onderzoekend aan. Hoe ging het met zijn dronken, verwarrende doolhof aan gevoelens?
Terug naar boven Ga naar beneden
Maze
.
.
Maze

Hit me with your best shot, give me all that you've got~ [&Maze] UTL8oxA PROFILEPosts : 51
Hit me with your best shot, give me all that you've got~ [&Maze] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark Magic
Klas: 5de
Partner: You don't even get close to my heart, babe.

Hit me with your best shot, give me all that you've got~ [&Maze] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hit me with your best shot, give me all that you've got~ [&Maze]   Hit me with your best shot, give me all that you've got~ [&Maze] Icon_minitimezo dec 16 2012, 13:41

De vermoeidheid begon het bijna in haar hoofd over te nemen, maar Maze wilde helemaal niet in slaap vallen. Ze wilde hier niet achterblijven, wilde eigenlijk naar haar eigen zaal gaan en vergeten dat ze hier ooit geweest was. Ze merkte een geluid boven haar op, besefte toen pas eigenlijk weer dat ze hier niet alleen waren. Ze waren in een zaal met een hoop andere jongens, die ook sliepen. Er waren misschien wel een paar jongens hier die ook dingen probeerden te vergeten, maar wakker werden van haar smeekpogingen tot een beter leven. Tot een beter leven? Ze kon nog net haar eigen schampere lach inhouden. Welk leven had ze zich gewenst? Eentje waarin haar broer niet dood was gegaan? En waarin haar andere broer met zijn poten van haar afgebleven was? Ze had in elk geval de juiste naam gekregen toen ze verwekt was. Ze was ook gewoon een doolhof aan gevoelens. Het ene moment was ze zielig en huilde ze alles uit bij een wildvreemde jongen, het volgende moment verachtte ze hem en wilde ze uit zijn buurt blijven, het andere moment begon ze zomaar zichzelf lam te drinken en dan een andere jongen te zoenen. En nu lag ze in een bed met het oog van die jongen die maar bleef rondspoken in haar hoofd op zich. Ze kon nu nergens heen, had eigenlijk zelfs het fut niet om op te staan en weg te lopen. De pijn in haar hoofd werd langzaam wat minder, maar dat zou voornamelijk wel komen omdat ze op een bed lag. Ze streek met haar hand vederlicht over de lakens, maar ze voelde eigenlijk niet veel. Ze kon in elk geval al wat meer dingen onderscheiden, maar dat maakte haar zeker niet trots of zo. Nee, wat zij had gedaan was onvergeeflijk.

‘Ik weet het,’ fluisterde ze, als laat antwoord op Dominics woorden. ‘Ik moet ook van de drank afblijven. Ik weet nog steeds niet waarvoor ik het gedaan heb. Ik begrijp mezelf niet meer.’ Ze keek hem hulpeloos aan, wist eigenlijk zelfs niet of haar blik wel normaal was. Dadelijk keek ze van de drank hartstikke scheel uit haar ogen. Wat zou zij doen als ze Dominic zo zou tegenkomen? Ze zou hem misschien proberen te helpen. Maar Dominic zou zichzelf niet naar dit niveau verlagen. Nee, waarom zou hij? Hij was immers niet diegene die zichzelf zou overgeven aan zijn zwaktes. Zij wel. Want hier lag ze dan: koud, half dronken en kotsend. Nou ja, dat laatste dan niet meer, dan was er al een kwartier geleden uitgegaan. Wacht… Een kwartier geleden? Of langer? Hoe lang was ze eigenlijk nu al hier? Hoe lang geleden was het dat Dominic haar vond? Had hij de gozer geslagen? Ze wist het niet meer. Ze wist wel dat het geen goede bedoelingen waren die de gozer met haar gehad had. Zijn naam was hij alweer vergeten, een teken dat hij onbelangrijk voor haar geweest was. Want de enige reden waarvoor ze hem wou, was omdat hij op Dominic leek. Nee, niet werkelijk, maar in haar gedachten. Haar verbeelding had haar de interpretatie opgeleverd dat het Dominic was die voor haar neus stond, maar niets was minder waar. Want het was Dominic niet geweest. Nee, Dominic was diegene die haar opeens opgehaald had. Hij had haar ook kunnen laten liggen, maar dat had hij niet gedaan. En Maze had geen idee waarom niet. Ze keek opzij naar hem, slikte even en draaide toen haar hoofd naar rechts. Naar de muur. Ze schrok toen ze boven zich een geluid hoorde, maar het was puur een slaapbeweging die iemand uitvoerde.

Het leek wel alsof Dominics commando een soort verontrustende uitwerking op haar had. Haar ogen sloten zich meteen bij zijn woorden, maar haar geest probeerde om wakker te blijven. Ze voelde hoe een onbekende kracht haar steeds dieper in een zwart gat trok. Daar waar de problemen op haar zouden wachten en haar zouden overspoelen, zonder dat ze er iets aan kon doen. Dromen, vooral de nachtmerries, waren immers de krengen die je overal in konden meesleuren, maar waar je niks tegen kon doen. Je kon alleen maar met kloppend hart afwachten tot de droom voorbij zou zijn. In tegenstelling tot de realiteit, want daar voelde je jezelf tenminste niet zo zwak, zo onwetend. Dromen konden alle kanten op gaan, je had er geen vat over. Als je sterk met je gedachten bij iemand was die je graag had, kon je droom toch nog over iemand gaan die je van te voren niet eens zag staan. En Maze was bang voor datgene. Ze opende haar ogen met alle kracht die ze had, wist haar lichaam naar opzij te bewegen en strekte haar hand uit naar Dominic. ‘Blijf,’ bracht ze uit, maar de volgende woorden die ze wilde toevoegen aan haar zin bleven weg. Ze haalde diep adem, probeerde de worstelingen in haar hoofd die haar duizelden te vergeten, probeerde niet in slaap te vallen. Ze deed opnieuw een poging. ‘Blijf daar niet zitten,’ zei ze zachtjes, maar ze wist dat het slechts als een fluistering komt. ‘Kom hier liggen.’ Ze wist niet of hij het verstaan had, maar dwong zichzelf om nog een beetje opzij te schuiven. Dat was het. Het lukte niet meer. Haar lichaam was aan het einde van al haar krachten. Het commando van Dominic begon meer en meer vat op haar te krijgen, het had geen zin meer om tegen te sputteren. Maze sloot haar ogen en viel in een diep zwart gat.


Terug naar boven Ga naar beneden
Dominic

Dominic

Hit me with your best shot, give me all that you've got~ [&Maze] UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Emma
Posts : 4478
Points : 15
Hit me with your best shot, give me all that you've got~ [&Maze] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark-x-Light
Klas: Master Savador
Partner: ||If you want me you're gonna have to catch me||

Hit me with your best shot, give me all that you've got~ [&Maze] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hit me with your best shot, give me all that you've got~ [&Maze]   Hit me with your best shot, give me all that you've got~ [&Maze] Icon_minitimema dec 17 2012, 22:24

Waarom was ze zo hulpeloos? Waarom was ze niet sterker? En waarom, dat was het belangrijkste, was hij niet sterker? Hij had haar achter moeten laten. Gebruik moeten maken van de zwakte in de groene ogen. Hij had het gezien en genegeerd. Of opgemerkt en dan actie ondernomen om haar te helpen... Dat was zo anders dan hij normaal zou reageren wanneer iemand in zo’n hulpeloos zielige staat was. Wanneer iemand zwak was, zichzelf in zo’n positie bracht, verdiende die niet beter. En toch had hij Maze dit hele eind meegesleept. Had haar gezeur verdragen. Haar dronken opmerkingen gesust. Maar de vraag rees in zijn hoofd als een achtergrondmelodie die steeds meer aan sterkte won. Waarom? Waarom in godsnaam? Ze verdiende het niet. Was ze dan zo interessant? Nee. Als hij nu een blik op haar verzwakte lichaam worp snapte hij het niet. Wat zag hij dan in haar, wat had hij dan gezien wat het aantrok? Iets moest toch interessant zijn aan dit doorsnee meisje. Ze was niet bijzonder knap, concludeerde hij na haar met onverschillige blik te hebben geïndexeerd. Hij begreep zichzelf niet meer. Wacht, wat?! Dat was precies wat het meisje mompelde. Ze begreep zichzelf niet meer, wist niet waarom ze naar de drank greep. Dit beviel hem niet. Dezelfde dingen denken als zij. Dat betekende dat hij vergelijkbaar was met dit stomdronken meisje. Momenteel meer een vod dan een echt levendige persoon. Hij was niet zoals zij. Hij was sterk, zij was zwak. Hij was helder, waar zij nu duidelijk de weg kwijt was. En daarom alleen al waren zij niet te vergelijken, bij lange na niet. Allebei ademden ze, praatten ze. Hadden twee armen en benen. Maar daar hielden de overeenkomsten wel op, zo vertelde hij zichzelf.
Ze lag als een lappenpop, slap en ontspannen. Eerst in zijn armen en dan zo snel mogelijk op zijn bed gedumpt. De groene, betoverende ogen sloten zich. En nu was er van haar schoonheid, of in ieder geval van de aantrekkingskracht die ze op hem had, nauwelijks meer iets over. Het zat blijkbaar enkel in de ogen. Ogen waren spiegels van de ziel. Dat kon niet waar zijn. Onmogelijk. Zijn ziel was zo verdorven, zo kil en vol met haat. Maar zijn ogen waren helder, als een bergmeer van kristalhelder water. Geen sprankje van zijn gekte kon je erin terugvinden, hoe goed je ook zocht. Enkel bij een aanval door zijn medicatie drong het soms tot in zijn lichaam, tot in zijn ogen door. Maar de haat bleef meestal gewoon opgesloten in zijn hart van ijs. Ze sterkte haar hand naar hem uit en hij keek ernaar. Keek enkel. Alsof het een vies ding was. Iets wat hij niet aan wilde raken. De ogen van Maze waren weer geopend, maar hij negeerde haar smekende blik. Hij gaf geen blijk van emotie, van reactie op haar smeekbede. Blijven? Ja, hij zou blijven. Maar dat was niet voor haar. Nee, nee, nee. Niets wat hij deed was voor haar. Ze was interessant, daarom was ze nu hier, hij had er zelf voor gekozen om haar te bespelen. En ze kon er maar beter voor zorgen dat ze inderdaad zo interessant was, zijn verwachtingen waar maakte. Anders kon dit allemaal nóg onprettiger uitpakken. Dan zou het geen rozen en manenschijn zijn voor haar, maar een mes, losjes op haar blanke keel geplaatst. En bloed, helderrood bloed, dat naar buiten stroomde als een kalme rivier des levens. . ‘Kom hier liggen.’ Hij keek nog steeds enkel. Stelde zich voor hoe hij haar hart zou voelen stoppen na een paar laatste stevige slagen. Zou hij het kunnen? Haar leven beeindigen? Ja, vast wel. Ze was ook weer niet zo bijzonder, toch? Zo veel vragen. Sinds wanneer twijfelde hij zo aan zichzelf? Dat was wat zij met hem deed. Ze was vergif. Ze zorgde dat hij één grote warboel was. Hij schrok weer op uit zijn cirkelredeneringen en vreemde, warrige gedachten. ‘’Nee, Maze. Nee, dat kan niet.’’ Mompelde hij. De jongen kwam met uitdrukkingloos gezicht overeind. Wankelde even en rechtte dan zijn rug. Hij deed zijn best om zachtjes te doen. Niet omdat hij bang was dat de andere jongens last van hem zouden hebben, maar Maze had hij nu eindelijk zo ver gekregen dat ze sliep. Hij opende de kast en trok er een deken uit zonder echt te kijken wat het was of van wie. Dat boeide ook niet echt. Ze was namelijk nu al diep in slaap, hoopte hij. Dus dan zou het onhandig zijn om haar onder de dekens te schuiven. Hij kwam terug bij het bed, drapeerde de stof voorzichtig over haar heen. Dan kromp de jongen ineen van een pijnscheut. Lichtjes flitsten door zijn hoofd. Hij kreunde en reikte naar de stoel. Zodra hij het hout voelde zakte hij blind neer op de stoel. Zijn ogen waren open, of waren ze dicht? Hij wist het niet. En zakte weg in een diepe hypnotische toestand. Het was geen slapen wat hij deed, het was geen rusten. Hij zat doodstil, maar vanbinnen kolkte een storm. Een storm van vragen, van woede. Van gevoelens van haat tot twijfel die naar buiten wilden, maar wanhopig werden binnengehouden, vastgeketend. Zijn hoofd zakte iets schuin. Dit was voor het eerst dat hij vrijwillig zijn slaapplaats had afgestaan in plaats van naast zijn meisje of jongen, zijn prooi, plaats te nemen. En slapen deed hij niet. Het was wachten tot de ochtend kwam, tot de afleiding kwam. De pijn negerend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maze
.
.
Maze

Hit me with your best shot, give me all that you've got~ [&Maze] UTL8oxA PROFILEPosts : 51
Hit me with your best shot, give me all that you've got~ [&Maze] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark Magic
Klas: 5de
Partner: You don't even get close to my heart, babe.

Hit me with your best shot, give me all that you've got~ [&Maze] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hit me with your best shot, give me all that you've got~ [&Maze]   Hit me with your best shot, give me all that you've got~ [&Maze] Icon_minitimeza jan 26 2013, 22:44

Zwaar bonkend. Dat waren de eerste twee woorden die in haar opkwamen, die haar gevoel omschreven zoals het was. Flarden van herinneringen kwamen weer terug in haar hoofd, dropen haar verbeelding binnen alsof ze er niks tegen kon beginnen en namen beelden aan die eigenlijk zo snel mogelijk kwijt wilde raken. Haar kinderlijke gezicht verscheen eerst, daarna een jongen met blond haar en blauwe ogen met wie, als ze beter na had gedacht, ze nooit meegelopen was. Een café, drankjes die werden voorgeschoteld en zijzelf die zich er te pletter aan dronk. Ze dronk hevig, sloeg snel shotjes achterover, deed dingen die ze met haar volle verstand nooit zou doen. Haar donkere achtergrond wierp zich naar achter, had in haar dronken toestand eigenlijk nooit bestaan, nam geen vaste vorm meer aan. Het werd naar achteren gegooid met een achteloos gebaar, haast alsof iemand zelf de beslissing nam om haar te laten drinken en om haar achtergrond te laten vergeten. Een diep zwart gat, een bonkend hoofd en ongewenste beelden. Waar kon ze nog meer voor wensen? Dat was sarcastisch bedoeld, hoewel ze nu momenteel niet meer wist wat hoe bedoeld was. Het was alsof… Ja, alsof wat? Ze kon geen beschrijving toevoegen aan haar gevoel. Nee, hoe kon dat nu als je geen gevoel had? Alsof het net leek alsof je in een diep zwart gat beland was en je er met moeite uit kon komen? Of dat je vrees had dat je er juist niet uit kon komen? Alsof Sleisz en Zandiv nooit bestaan hadden. Alsof geen van haar familieleden ooit bestaan hadden. Ook de hele bende die haar broer vermoord hadden niet. Heel haar achtergrond die gewoon in één klap verdween. En die haar nu in een zwart gat achterlieten waarin ze niet wist wie of wat ze was.

Langzaam verdween het zwarte gat. Wazige objecten begonnen een vorm te krijgen, begonnen betekenis te hebben en lieten haar een bepaalde realisatie opdoemen in haar hoofd. Alsof alles in één klap weer duidelijk werd, net zoals ze in één klap in de duisternis was beland. Haar gevoelens kwamen weer terug, de omschrijvingen en de betekenissen dus ook. Ze voelde dat ze sterker werd, maar het zware bonkende gevoel bleef. Nee, die kon ze nu niet meer verwerpen. Haar vingers gleden langs haar, raakten stof aan. Wacht. Stof? Maze opende haar gifgroene kijkers. Zwart stof. Gelijk een deken. Maze streek zo zacht met haar vingertoppen langs het stof dat het haarzelf kippenvel bezorgde. Ja, het was ook een deken. Wie? Wat? Ze keek naar voren… en schrok zich haast een ongeluk. Want ze keek niet naar gesloten ogen van een slapend persoon, nee, ze keek recht in de helblauwe ogen. De blauwe ogen, de ruw- en koudheid van een watersoort. Haast kristalwater. Zo kon ze het het beste omschrijven. ‘Dominic.’ Haar lippen hadden de naam al gefluisterd voordat het echt in haar volledige besef doordrong dat ze zojuist de juiste naam bij de juiste persoon genoemd had, tenzij hier een wel erg goed gekloonde versie voor haar zat en ze binnen de kortste keren verrast zou worden door de echte Dominic. Maze liet haar gifgroene ogen naar zijn blauwe ogen glijden. Nee, dit was weldegelijk de echte Dominic. Hij had een bepaalde gezichtsuitdrukking die alleen zij leek te zien en die niemand van hem over kon nemen. Kilheid, maar toch ook… Ze wist niet hoe ze het moest uitleggen. Nee, ze wist zelfs niet hoe ze kon uitleggen dat ze zich aangetrokken tot hem voelde. Dat was eigenlijk ook niet iets om uit te leggen. Het was iets om te voelen en te beleven.

Het was haast onmogelijk om zich te bewegen in haar toestand. Eén blik naar buiten leerde haar dat het ochtendlicht heel zwak was. Ademhalingen boven haar lieten haar weten dat er nog mensen sliepen. Het was dus vroeg in de ochtend, vijf à zes uur ’s morgens. Nee, wacht, het was winter. Dan zou het al iets donkerder moeten zijn, dus ze vermoedde dan zeven uur. Dan zou het heel snel licht worden. ‘Dominic, ik…’ Ja, wat? Wat nu? Ze wist het niet. Hem bedanken en wegwezen dan maar? Maze probeerde met haar handpalmen om zich overeind te duwen, maar het had geen zin. Haar hoofd was zo zwaar dat ze weer terugviel. Slapen kon ze echter ook niet meer, daar was het dan weer de drukkend voor. Een zuur gevoel kwam in haar op, maar Maze deed moeite om het tegen te gaan. Nee, ze moest nu niet Dominics bed onder gaan kotsen. Verwoed deed ze een paar pogingen om dichterbij hem te komen, had niet door dat ze al aan het einde van het bed was en kon niet voorkomen dat ze viel. Een harde klap in haar zij liet haar dan ook wat meer nuchterder worden en nu lukte het haar wel om overeind te komen, maar ze viel weer achteruit. Ze zakte door haar voeten van de zwaartekracht die tegen haar leek te gaan en zakte naar de vloer. Ze probeerde de pijn en het zware gevoel van zich af te gooien en probeerde overeind te komen, moest zich aan Dominics stoel vasthouden om niet nog eens om te vallen en liet haar gezicht tot het zijne zakken. Haar grote groene ogen keken hem recht aan, ze beet op haar onderlip en vroeg zich af of ze wel recht in zijn ogen keek of scheel aan het kijken was. Dat laatste zou trouwens wel goed kunnen.




- Ik hoop dat deze post goed genoeg is om mijn lange afwezigheid door je te laten vergeven met Mazie D:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dominic

Dominic

Hit me with your best shot, give me all that you've got~ [&Maze] UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Emma
Posts : 4478
Points : 15
Hit me with your best shot, give me all that you've got~ [&Maze] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark-x-Light
Klas: Master Savador
Partner: ||If you want me you're gonna have to catch me||

Hit me with your best shot, give me all that you've got~ [&Maze] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hit me with your best shot, give me all that you've got~ [&Maze]   Hit me with your best shot, give me all that you've got~ [&Maze] Icon_minitimedo feb 07 2013, 21:10

Hij was uren blijven zitten. Doodstil, zonder te bewegen. Enkel zijn borstkas ging lichtjes op en neer, ademen moest ook dit mysterieuze figuur. Zijn zachte lippen waren iets uit elkaar gegaan, ertussendoor stroomde de lucht in en uit. Zijn ogen waren geopend, maar zagen niets. De beelden werden genegeerd. Op de witte muur werden herinneringen geprojecteerd. Hij was haast in een hypnotische toestand die bij hem het slapen soms dagenlang verving. Dan hielden gedachten of bijwerkingen hem wakker, maar doezelde zijn geest weg. De alertheid was uit zijn blik verdwenen, maar het heldere bleef. Als twee spiegels, waarin je al je eigen zwaktes zag. Hij hoorde iets. Maar reageerde niet. Was niet in staat uit deze bewegingloze toestand te geraken. Zijn expressie was volkomen blank. Maar toch lag er iets van zorgeloosheid en warmte overheen. Nu de gemaaktheid weg was. Wellicht zou het in de schemering niet zo zeer opvallen. Gelukkig maar. Er klonk een harde klap en hij schrok zogezegd wakker. Niet dat hij in slaap was geweest, maar dat gaf niet. Voor haar was het wellicht eerst niet te zien dat hij weer allert was, aangezien hij zich niet meteen bewoog. Enkel zijn blik gleed naar beneden. Zag een meisje vechten om overeind te komen. Wauw. Geweldig dit. Hij herinnerde zich onmiddelijk weer waar dit allemaal door was gekomen. Omdat dit kind zo’n ontzettende idioot was om zich helemaal lam te zuipen. Zucht... Dat had hij weer. Het enige wat hem enige voldoening gaf was het idee dat er nu een jongen bewusteloos in de kille kerkergangen lag. Met verschrikkelijke pijn en drang om te bewegen. Helaas voor hem zou de verlamming nog wel enige uren aanhouden. Dat was een voordeel van zijn aanwezigheid. Weinig, vergeleken met wat de nadelen waren. Te weinig om op te wegen tegen de leerlinge die momenteel als een incompetente kleuter omhoog krabbelde. Hij zuchtte. Emotieloos ontblootte de jongen zijn witte tanden in een korte lach. Hieruit was lastig af te leiden wat er in zijn hoofd omging, onmogelijk eigenlijk. Zijn warrige haar viel sluik voor zijn linkeroog, wat het nog lastiger maakte. ‘’Morning idiot..’’ mompelde hij koeltjes. Hij stond trefzeker op, liep om haar heen, om het bed heen. Naar zijn ladenkastje. Deed de bovenste la open en maakte met een gefluisterde spreuk de verborgen ruimte open. Pakte er een doosje uit. Na even twijfelen dan ook een wit plastic potje. Hij zette de twee medicijnenhouders op het houten nachtkastje en haastte zich naar de kraan om zijn glas te vullen. Hijzelf nam vlug twee ronde pilletjes in. Dan nam hij nog één mysterieus rood geval op zijn handpalm en sloot alles weer af. Potjes met lange, onuitspreekbare productnamen weer terug in de la, het stukje hout er weer voor afgesloten. Hij pakte het halfvolle glas en de rode pil. De koelte van het water kalmeerde Dominic. ‘Hier.’ Zei hij stug. ‘Het zal je helpen.’ Hij knikte haar toe en opende dan zonder enige tact haar hand. Legde het rode rondje erop en duwde ook het glas in haar handen. ‘Kom op.’sprak hij ongeduldig. Wachtend tot ze het medicijn had ingenomen. Dan zou hij haar weer op bed helpen. Het waseen gecombineerd slaapmiddel en iets tegen de hoofdpijn die ze nu vast zou ervaren. Hopelijk zou ze niet tegenwerken, dan kon het zorgen voor enge illusies en nachtmerries. ‘Ontspan..’ even moest hij in zijn hoofd graven naar haar naam, aangezien hij het uit alle macht had proberen te vergeten. ‘Maze.’ De klank van haar naam beviel hem niet. Maar het was niet zo dat de rest van haar... lichaam en persoonlijkheid hem wel beviel, eerlijk gezegd.

[Derp...]
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Hit me with your best shot, give me all that you've got~ [&Maze] UTL8oxA PROFILE
Hit me with your best shot, give me all that you've got~ [&Maze] UTL8oxA MAGICIAN

Hit me with your best shot, give me all that you've got~ [&Maze] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hit me with your best shot, give me all that you've got~ [&Maze]   Hit me with your best shot, give me all that you've got~ [&Maze] Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Hit me with your best shot, give me all that you've got~ [&Maze]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» What a Maze [&Jacey]
» [RPG] The Maze Runner NL
» Lost in a maze of books || Iro
» Lost in the endless maze (Timothy)
» 'Cause I don't give a thing

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Dungeons-