PortalIndexSo that's where you live [sasuke] - Pagina 4 HpD5UwnSo that's where you live [sasuke] - Pagina 4 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 So that's where you live [sasuke]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
AuteurBericht
Adrian

Adrian

So that's where you live [sasuke] - Pagina 4 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
So that's where you live [sasuke] - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

So that's where you live [sasuke] - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: So that's where you live [sasuke]   So that's where you live [sasuke] - Pagina 4 Icon_minitimedo aug 02 2012, 18:19

Hij zuchtte diep en hij stond op. "Mischien eerst even afruimen" Zei ze zijn blik ontwijkend terwijl ze de borden van tafel aan het nemen was. "Laat mij maar" zei hij op een emotieloze toon, een poging om zijn muur terug op te trekken. Hij nam de borden uit haar handen en hij nam het brood en het zout ook van de tafel. Hij waste de borden af en hij ging dan terug naar de badkamer. Hij kwam al snel terug en zijn haar was droog. Hij ging op zijn bed zitten en hij keek Rhine niet meer aan sinds ze zei dat hij een monster was en zijn blik ontweek. Hij was afschuwelijk, ze vond hem niet meer mooi. Zijn gezicht stond weer neutraal. Niks leek er op dat die glimlach nog zou terugkomen. Tenzij Rhine heel hard haar best deed. Ze kwam twijfelend naar hem toe en ze ging langs hem op bed liggen ze zocht zijn blik en ze stak heel voorzichtig haar hand uit ze aaide even over zijn hoofd. Het spijt me schat ik bedoelde het niet zo hard als het klonk... Zei ze zachtjes. "IK ben een monster" mompelde hij zachtjes terwijl hij op zijn lip beet. "Wil je je dessert nog?" Vroeg ze twijfelend. "Je gaf me alleen maar een kus op m'n voorhoofd omdat je het beeld van mijn andere kant niet uit je hoofd krijgt... Ik ben een monster..." mompelde hij en hij keek haar niet aan. Een beetje bloed zocht zijn weg naar beneden vanaf zijn lip. "Ben ik dan zo erg Rhine?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

So that's where you live [sasuke] - Pagina 4 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
So that's where you live [sasuke] - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

So that's where you live [sasuke] - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: So that's where you live [sasuke]   So that's where you live [sasuke] - Pagina 4 Icon_minitimedo aug 02 2012, 18:25

"IK ben een monster" mompelde hij zachtjes terwijl hij op zijn lip beet. Ooh f*ck dit was zo'n foute boel ze had zijn zelfvertrouwen de grond ingeboord. "Je gaf me alleen maar een kus op m'n voorhoofd omdat je het beeld van mijn andere kant niet uit je hoofd krijgt... Ik ben een monster..." mompelde hij en hij keek haar niet aan. Een beetje bloed zocht zijn weg naar beneden vanaf zijn lip. "Ben ik dan zo erg Rhine?" Ze zuchtte. Hoe moest ze dit nu weer gaan oplossen? Ze trok hem wat rechter en ze dwong hem haar aan te kijken.
Je bent een monster nou en? Ik ben een loopend lijk schrok dat jouw af? Waarom zou ik dan bij je wegblijven? Ze drukte zichzelf tegen hem aan. Maybe you are a monster, but you can't scare me off... Fluisterde ze. Ze keek hem in zijn ogen en ze depte ijn lip met haar bloes wat af. Niet op je lip bijten bijt dan op de binnenkant van je kaak Citeerde ze hem met een kleine glimlach. Er moest toch een manier zijn om hem weer vrolijk te maken. Niet depri zijn schatje.. Zei ze met puppy oogjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

So that's where you live [sasuke] - Pagina 4 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
So that's where you live [sasuke] - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

So that's where you live [sasuke] - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: So that's where you live [sasuke]   So that's where you live [sasuke] - Pagina 4 Icon_minitimedo aug 02 2012, 18:33

"IK ben een monster" mompelde hij zachtjes terwijl hij op zijn lip beet. "Wil je je dessert nog?" Vroeg ze twijfelend. "Je gaf me alleen maar een kus op m'n voorhoofd omdat je het beeld van mijn andere kant niet uit je hoofd krijgt... Ik ben een monster..." mompelde hij en hij keek haar niet aan. Een beetje bloed zocht zijn weg naar beneden vanaf zijn lip. "Ben ik dan zo erg Rhine?" Ze trok hem wat rechter en ze dwong hem haar aan te kijken.
Je bent een monster nou en? Ik ben een loopend lijk schrok dat jouw af? Waarom zou ik dan bij je wegblijven? Ze drukte zichzelf tegen hem aan. Maybe you are a monster, but you can't scare me off... Fluisterde ze. Ze keek hem in zijn ogen en ze depte ijn lip met haar bloes wat af. Niet op je lip bijten bijt dan op de binnenkant van je kaak Citeerde ze hem met een kleine glimlach. Niet depri zijn schatje.. Zei ze met puppy oogjes.
Hij kwam dichter bij haar en kuste haar weer, liefdevol en vol verlangen. "Wat wil je gaan doen vandaag?" zei hij zachtjes. Misschien wou ze naar de stad, of wou ze zwemmen. Hij zou haat volgen vandaag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

So that's where you live [sasuke] - Pagina 4 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
So that's where you live [sasuke] - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

So that's where you live [sasuke] - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: So that's where you live [sasuke]   So that's where you live [sasuke] - Pagina 4 Icon_minitimedo aug 02 2012, 18:38

Hij kwam dichter bij haar en kuste haar weer, liefdevol en vol verlangen. En zij beantwoorde die kus met net zoveelpassie en verlangen als hij haar gaf om hem te tonen dat ze hem echt niet afschuwelijk vond. "Wat wil je gaan doen vandaag?" zei hij zachtjes. Ze dacht erover na wat wilde ze doen vandaag eigenlijk had ze wel vuurmagie les en nog een paar andere vakken vandaag maar daar was ze toch niet vanplan geweest om daar heen te gaan. Ik wil dat je me naar jouw lievelings plekje brengt Zei ze met een brede glimlach en een kus op zijn mond. Ze wilde wel eens weten waar hij graag rondhing. Of wil je liever eerst naar de les Zei ze met een pijnlijk gezicht. wat was les toch een vreselijk iets het woord brandde zowat in je keel
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

So that's where you live [sasuke] - Pagina 4 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
So that's where you live [sasuke] - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

So that's where you live [sasuke] - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: So that's where you live [sasuke]   So that's where you live [sasuke] - Pagina 4 Icon_minitimedo aug 02 2012, 18:43

Een beetje bloed zocht zijn weg naar beneden vanaf zijn lip. "Ben ik dan zo erg Rhine?" Ze trok hem wat rechter en ze dwong hem haar aan te kijken.
Je bent een monster nou en? Ik ben een loopend lijk schrok dat jouw af? Waarom zou ik dan bij je wegblijven? Ze drukte zichzelf tegen hem aan. Maybe you are a monster, but you can't scare me off... Fluisterde ze. Ze keek hem in zijn ogen en ze depte ijn lip met haar bloes wat af. Niet op je lip bijten bijt dan op de binnenkant van je kaak Citeerde ze hem met een kleine glimlach. Niet depri zijn schatje.. Zei ze met puppy oogjes. Hij kwam dichter bij haar en kuste haar weer, liefdevol en vol verlangen. En zij beantwoorde die kus met net zoveelpassie en verlangen als hij haar gaf om hem te tonen dat ze hem echt niet afschuwelijk vond. "Wat wil je gaan doen vandaag?" zei hij zachtjes. Ze dacht erover na. Ik wil dat je me naar jouw lievelings plekje brengt Zei ze met een brede glimlach en een kus op zijn mond. Ze wilde wel eens weten waar hij graag rondhing. Of wil je liever eerst naar de les Zei ze met een pijnlijk gezicht. "Ga je zwemspullen halen lieverd, dan zien we elkaar aan het meer." zei hij zachtjes en hij liep naar de badkamer om zijn spullen te pakken. Hij nam ook wat voedsel mee. "Of zwem je graag monokini?" zei hij met een grijns "Hop ga je spulletjes halen." Hij grijnsde lichtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

So that's where you live [sasuke] - Pagina 4 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
So that's where you live [sasuke] - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

So that's where you live [sasuke] - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: So that's where you live [sasuke]   So that's where you live [sasuke] - Pagina 4 Icon_minitimedo aug 02 2012, 20:26

"Ga je zwemspullen halen lieverd, dan zien we elkaar aan het meer." zei hij zachtjes en hij liep naar de badkamer om zijn spullen te pakken. Oe ze gingen dus zwemmen, interessant. Hij nam ook wat voedsel mee. "Of zwem je graag monokini?" zei hij met een grijns. Ze tuitte haar lippen even en grijnsde toen Als dat meer nu wat meer afgelegen was had ik ja gezegd Plaagde ze hem. "Hop ga je spulletjes halen." Hij grijnsde lichtjes. Ze veerde recht en ze vloog hem nog een laatste keer in zijn armen voor een lange afscheidskus. Ookal zagen ze elkaar dan wel weer in no time. Rhine rende zijn kamer uit en ze wendde haar blik af toen ze voorbij Sasori's kamer liep. Ze kwam in haar eigen kamer waar Skugga meteen rechtveerde. Ze aaide hem over zijn bol voor ze haar zwemkleren onder een luchtig zwart zomerjurkje aandeed. Ze aaide hem nog even voor ze weer weg was en naar het meer wandelde ze verheugde zich er erg op....
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Gesponsorde inhoud



So that's where you live [sasuke] - Pagina 4 UTL8oxA PROFILE
So that's where you live [sasuke] - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN

So that's where you live [sasuke] - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: So that's where you live [sasuke]   So that's where you live [sasuke] - Pagina 4 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

So that's where you live [sasuke]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 4 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Look around //sasuke//
» terrible day, please go over soon... /sasuke/
» Sasuke Uchiha
» A little nervous ║ Sasuke
» Sasuke's notitieboek

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Floors :: Floor II - Dark Magicians Dormitory-