PortalIndexSasuke's notitieboek HpD5UwnSasuke's notitieboek 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Sasuke's notitieboek

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Adrian

Adrian

Sasuke's notitieboek UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Sasuke's notitieboek UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Sasuke's notitieboek Empty
BerichtOnderwerp: Sasuke's notitieboek   Sasuke's notitieboek Icon_minitimevr jul 27 2012, 19:35

Nee voor mij is een dagboek niet weggelegd, maar hierin wil ik wel bijhouden wie ik kan hebben en wie niet. Snap je?

1=> Kennis, niets meer dan dat. Ik ken hem niet goed genoeg om er een mening over te geven.
2=> Vriend, ik ken hem of haar goed genoeg om te concluderen dat hij of zij trots mag zijn om tot mijn vriendenlijst te behoren.
3=> Verliefd op, obvious..
4=> Geliefde, obvious..
5=> Deze persoon kan ik niet uitstaan, haat ik zelfs..
6=> familie

5, 6- Itachi Uchiha
Het is normaal dat ik hem haat, hij heeft onze familie vermoord en hij heeft mij nooit de rede willen geven. Ik hoop dat hij me gewoon met rust laat. Ik wil hem niet kennen zoals hij nu is, tenzij hij nog verandert, maar dat betwijfel ik zeer.

5- Earl Alois
Sorry, sinds die jongen zei dat hij de dood van zijn vijanden aangenaam vond, is voor mij de knop meteen omgedraaid. Ik kan dit verwende nest niet hebben, ook zijn aanhangels zijn niet bepaald mensen die ik te vriend wil hebben. En via Rhine heb ik gezien hoe hij meisjes behandelt, niet bepaald met veel respect. Ik heb medelij met het meisje waarop hij verliefd is.

4 - Rhine Lafee
Die meid is gewoon zo fantastisch, maar zo ondoorgrondbaar. Ze zorgt ervoor dat ik gewoon op hol sla. Het is alleen zo hartbrekend dat ze al iemand heeft..

1, 2- Rayne
Dit meisje vind ik heel aardig, we delen aardig wat dingen en ik heb me eigenlijk die ene keer in dat véél te drukke café me geamuseerd. Ik ben niet zo voor drukte maar die keer was het wel gezellig.

5- Hannah Anefeloz
Nee, nee, nee ik kan haar echt niet uitstaan. Ze bemoedert te veel en ze denkt dat ze heel wat is omdat ze een dom demoongeval is. Ik zal je wat zeggen, als ik haar hoofd afhak en onder de grond steek is ze niets meer geloof me maar. (p.s. Haar engels trekt echt op niks)

1- Freddy
Ik ken hem niet goed genoeg maar ik vind hem wel aardig. Één minpuntje, hij eist veel aandacht, maar dat begrijp ik wel.

5- Shauni mens
No, no, no, did I mention NO?! dit is een echte... Bah, ze flirt met elke jongen en ze is zelfs niet eens knap.. Urg, ik moet haast kotsen.. Ze denkt dat ze heel wat is maar ze is voor mij een lilliputter.. Ze kan me niet aan, ik kan elke beweging van haar voorzien. Voor mijn part sterft ze aan een of andere ziekte die héél veel pijn doet, onrespectvol stuk pretentie..

(ik wil hier géén reacties op)


Laatst aangepast door Sasuke op wo aug 15 2012, 21:21; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Adrian

Adrian

Sasuke's notitieboek UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Sasuke's notitieboek UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Sasuke's notitieboek Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sasuke's notitieboek   Sasuke's notitieboek Icon_minitimeza jul 28 2012, 23:23

28 Juni 2012

Liefde is iets rot. Je valt dan op de verkeerde en je verpest haar hele dag. Natuurlijk ben ik diegene weer die al het ongeluk naar me toe trek. Bah, ik haat het. Maar ik ben wel closer geworden met Rhine. Ze is echt zo'n kwetsbaar meisje, ik wil haar beschermen voor alles, ook al weet ik dat dat niet mogelijk is. Ik wil haar gewoon beschermen, ze moet weten dat ze niet alleen staat. Ik weet dat het fout is, maar ik ben smoorverliefd, ze doet me lachen wat ik eigenlijk nooit echt heb gedaan sinds dat ene incident.

Rayne was na ons gesprek dat stroef verliep gaan drinken toen ik zei dat ik verliefd was op Rhine, alsof ik alleen maar amusant ben als ze zat is. Wat haat ik dronken mensen, ze zijn oppervlakkig. Ik ben het gewoon afgebolt omdat ik niet met dronken mensen omkan. Nog steeds mag ik haar en haar hong erg graag, ze is de eerste die eigenlijk redelijk wat van me weet buiten Rhine natuurlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adrian

Adrian

Sasuke's notitieboek UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Sasuke's notitieboek UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Sasuke's notitieboek Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sasuke's notitieboek   Sasuke's notitieboek Icon_minitimema jul 30 2012, 22:01

30 Juni 2012


Rhine moest een beslissing maken en blijkbaar was ze daarvoor nog even naar Sasori gegaan, want ze had me gekust en ze wou het goedmaken met Sasori, wat ik heel goed begrijp. Ik had haar ook al gezegd "Ga terug naar Sasori, ik ben niet iemand waarmee je een relatie wilt." Ze heeft mijn raad willen opvolgen, maar Sasori was uitgevlogen tegen haar en ze moest weg. Dus we hebben het in een gezellig cafeetje uitgepraat en dan ja, ze heeft voor mij gekozen.

Aan de ene kant ben ik daar heel blij om maar aan de andere kant voel ik me zo extreem schuldig tegenover Sasori, ik had misschien mijn gevoelens voor haar gewoon niet mogen bekennen, dan was alles misschien wat normaal verlopen..
Terug naar boven Ga naar beneden
Adrian

Adrian

Sasuke's notitieboek UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Sasuke's notitieboek UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Sasuke's notitieboek Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sasuke's notitieboek   Sasuke's notitieboek Icon_minitimewo aug 15 2012, 21:25

15 Augustus 2012

Vandaag een dagje op Nova gezeten om Rhine, sinds kort is ze mijn vriendin. Ze had het zo moeilijk vandaag dat ik haar in haar illusie heb moeten kalmeren. We zijn daarna nog iets gaan eten en hebben we de zonsondergang bekeken, dat was echt nice...

En shauni is echt een stuk pretentie, bah. Ze heeft zo'n hoge eigendunk van haar eigen dat ze niet eens ziet hoe walgelijk ze is... mehh, ze is niet de eerste en niet de laatste waarvoor ik geen respect toon...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Sasuke's notitieboek UTL8oxA PROFILE
Sasuke's notitieboek UTL8oxA MAGICIAN

Sasuke's notitieboek Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sasuke's notitieboek   Sasuke's notitieboek Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Sasuke's notitieboek

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» It's just a scrap ~ Zacks Notitieboek

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: -