PortalIndexGeneral check up. {Alle leraren en stagiaires} - Pagina 2 HpD5UwnGeneral check up. {Alle leraren en stagiaires} - Pagina 2 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 General check up. {Alle leraren en stagiaires}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Jamaya
.
.
Jamaya

General check up. {Alle leraren en stagiaires} - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Talita ~
Posts : 150
General check up. {Alle leraren en stagiaires} - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas:
Partner: I don't need a boy.

General check up. {Alle leraren en stagiaires} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: General check up. {Alle leraren en stagiaires}   General check up. {Alle leraren en stagiaires} - Pagina 2 Icon_minitimevr aug 10 2012, 10:39

"Aangenaam Lola. Ik ben Eir, de nieuwe schooldokter. Het geeft niets dat je ietsje later bent," hoorde Lola. Het was de schooldokter. Ze liep achter Lola aan toen ze zichzelf ging wegen en zichzelf ging opmeten. 65 kilo en 1 meter 70. Ietsje onder het gewicht maar geen reden om zich er zorgen over te maken. Pas zodra ze nog eens vijf kilo kwijt zou raken zou Eir zich zorgen gaan maken. "Lola, ik zou ook graag willen weten of je nog blessures hebt waar rekening mee gehouden moet worden," zei Eir met haar klembord nog in haar handen. Lola dacht even na. Toen ze 6 was, was ze ergens van vrij hoog gevallen en er stond nog een groot litteken op haar been daarvan. Ze had er eigenlijk geen last van, maar besloot het zo toch te zeggen. Toen dacht ze nog even na of er misschien nog iets gebeurd was. Nee, dat was alles. Ze zei: "Ik ben op mijn 6 jaar, 17 jaar geleden, ergens van vrij hoog gevallen en ik heb er nog een litteken van op mijn been, een vrij groot toch. Maar ik heb er eigenlijk geen last meer van. Voor de rest is er eigenlijk niks bijzonders." Ze glimlachte en ging terug op haar plaats zitten. Wat onzeker keek ze naar opzij. Ze kende hier niemand en wou best iemand leren kennen, maar het probleem was dat ze gewoon te verlegen was om op iemand af te stappen, dus bleef ze zitten waar ze zat terwijl ze naar de grond zat te staren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Damian

Master Damian

General check up. {Alle leraren en stagiaires} - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 210
General check up. {Alle leraren en stagiaires} - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: D a r k
Klas:
Partner:

General check up. {Alle leraren en stagiaires} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: General check up. {Alle leraren en stagiaires}   General check up. {Alle leraren en stagiaires} - Pagina 2 Icon_minitimeza aug 11 2012, 01:41

Katherine staarde voor zich uit terwijl ze afwezig met een lok van haar rode haren speelde. Medische onderzoeken waren altijd al een hel voor haar geweest, voornamelijk omdat ze veel te licht was voor haar lengte. Stomme suikerziekte ook, anders was er waarschijnlijk nooit iets aan de hand geweest. Ze kon niet zeggen dat ze zo gezond als een vis was omdat ze zichzelf om de zoveel uur moest prikken om te zien dat haar suikergehalte goed lag. Er was niemand van haar collega's, op Savador na, die wist dat ze diabetes had en dat wilde ze liefst zo houden. Het was geen besmettelijke ziekte ofzo, maar ze voelde zich er gewoon beter bij als zo min mogelijk mensen het wisten. Vanaf het moment dat de schooldokter begon met haar uitleg, zorgde de jonge vrouw dat ze er terug met haar gedachten bij was. Langzaam gleed haar blik even terug naar Savador toen Eir met haar uitleg bezig was en haar mondhoeken krulden zich om in een glimlach waarna ze terug voor zich uitkeek. Vanuit haar ooghoek zag ze hoe iemand, waarschijnlijk een van de nieuwe stagiaires, al direct een speciale entree maakte. Katherine sloeg haar hand voor haar mond toen ze de vrouw zag vallen en ze wilde al opstaan om haar te gaan helpen toen ze zelf al recht krabbelde. Ook leuk om zo een eerste indruk te maken op je collega's. Een andere, voor haar onbekende, stagiaire kwam nog binnenlopen en daarachter kwam Ghirahim, de stagiair voor haar vak, voordat ze haar aandacht terug volledig op Eir richtte. Kalm boog ze zich naar voren om de bandjes van haar hakken los te maken en even gleden haar groene ogen over de toestellen die tegen de muur stonden. Van zodra er eentje vrij was ging ze daar wel naar toe, hoe sneller ze ervanaf was, hoe beter. Langzaam stond ze op toen ze merkte dat de weegschaal vrij was en liep er op haar blote voeten naartoe. Wat aarzelend ging ze op het ding staan en schudde even haar hoofd toen het aangaf dat ze 58kg woog. Iedereen kon nu wel vaststellen dat er iets niet met haar klopte omdat het sowieso al te zien was dat ze redelijk lang was. Als het goed was zou ze normaal niets meer gegroeid zijn en de meetlat gaf haar gelijk: 1.75m. Met een bijna hangend hoofd liep ze vervolgens naar Eir. "Ik heb diabetes type één, daarom ben ik zo licht." Mensen met diabetes moesten letten op wat ze aten en aangezien het suikergehalte bij haar meestal te hoog dan te laag was, mocht ze amper suiker eten en kon zo dus amper bijkomen. "Ik heb het nu zo al een tien jaar en ben momenteel 22." Misschien goed om erbij te zeggen, geen idee of het nodig was of niet. Even wierp ze een glimlach naar Eirs assistente en wachte op een reactie van de schooldokter zelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

General check up. {Alle leraren en stagiaires} - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
General check up. {Alle leraren en stagiaires} - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

General check up. {Alle leraren en stagiaires} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: General check up. {Alle leraren en stagiaires}   General check up. {Alle leraren en stagiaires} - Pagina 2 Icon_minitimeza aug 11 2012, 03:51

General check up. {Alle leraren en stagiaires} - Pagina 2 Pure_ignorance_divider3


Het was te druk in de zaal geworden om nog langer een fatsoenlijk gesprek te kunnen voeren, dus reageerde hij op Eir's inlichting met een dankbaar glimlachje. Gemeend, niet enkel op gezet om maar een achteloze toning van attentheid terug te tonen. De massages zouden voor hem geregeld worden - ze zou erachter aan gang, althans - en alleen dat vond hij al meer dan voldoende. Fijn. Echt fijn. Dat verwachtte hij niet snel bij een arts: eentje die direct voor je klaarstond en zoveel mogelijk zou proberen te doen wat in zijn kunnen lag. Die hooghartige apothekers en goedkope chirurgijnen in de vroegere Shadraanse achterwijken waren een heel ander verhaal geweest. In vergelijking met dat waren de vele mogelijkheden die de patiënten hier aangeboden werden kleine stukjes hemel op zich. Hij sloeg zijn peinzende blik neer op zijn ineen geslagen handen nu Norwood als eerste op de weegschaal ging en zich liet meten, hoefde niet echt te zien of te horen hoe het er met zijn gezondheid voor stond. Alsof het ook maar iets uitmaakte. Zwak was de dwaas toch wel.
Binnen een mum van tijd was de zaal gevuld met een groot deel van de leraren en stagiaires die langs de muren plaats hadden genomen of al geduldig achter hun voorgangers wachtten om het meetgerei te kunnen gebruiken. Jongere mensen, oudere mensen, mensen die hun intree wilden benadrukken door ook even een flinke smak over de deurdrempel te maken - lekker deftig weer -, mensen die hij nog niet kende. Alle gekkigheden op een stokje, en wat een behoorlijke wanorde voor volwassen lui, zeg. Of het kwam gewoon door de drukte zelf. De meeste kende hij niet eens persoonlijk, en degene die hij wel kende mocht hij meestal niet. Op Niah en Ghirahim na. Het was ook niet nodig, want zijn aandacht ging enkel naar één en dezelfde persoon uit. Klamme handen, ongemakkelijke houdingen, keelgeschraap en voetengeschuif. Dat kon alleen zij voor elkaar krijgen, en bij Medusa, hij was er zoals gewoonlijk weer totaal weerloos tegen. Wat was dat toch met emoties waarvan hij dacht dat hij ze al tijden geleden had weggestopt, puur omdat ze niet meer werden geprikkeld. Diva weg, geluk weg, zin voor het leven weg. Alleen zijn kinderen en Kathy waren tegenwoordig zijn enige motiveringspunten, waarbij bij dat laatste de gevoelens soms iets té hoog opliepen. Moest hij daar soms ook een medicijn voor gaan vragen? Gewend was hij het in ieder geval niet. Een opwellende vlam leek door zijn borst te schieten op het moment dat hij de lat hoger durfde te leggen door iets verder opzij te kijken, en ze elkaar in een fractie van een seconde recht aankeken. Zijn trillerige onwennigheid gleed gedeeltelijk van zijn schouders toen hij er met een geslaakte zucht en een brede glimlach op reageerde, en erna geluidloos in de lach schoot des te langer en vaker ze het overdeden. Hij kon het niet helpen. Stiekeme onderlinge blikken uitwisselen en vervolgens zenuwachtig lachen, ook weer zoiets. Hij voelde zich net een klein nerveus schooljongetje dat recht naast zijn grootste jeugdliefde zat. Inclusief zichtbare verkleuringen op zijn normaal zo bleke wangen. Zwakkeling. Waar was die ijzeren vuist gebleven, de sinistere uitdrukking en zijn typische houdingen die van zichzelf al gezag en gratie afstraalden? Onvoldaan pakte hij zijn glas op, nam een slok thee om zijn zenuwen te maskeren - om zich vervolgens haast direct weer te verslikken. Geen goed idee dus. Dromerig volgde hij Kathy vanover de rand van zijn theeglas met zijn blik, keek zwijgend toe hoe ze op blote voeten de weegschaal opstapte, hoe haar rode lokken langs haar schouder gleden terwijl ze haar hoofd boog om haar gewicht na te gaan. Hij bleef nog een tijdje afwezig zitten staren tot hij langzaam ontwaakte. O right; meten, wegen, gezondheidsprobleemdingetjes. Hij moest nog. De hand met het glas draaide naar rechts, vervolgens terug naar links bij het besef dat het tafeltje aan de andere kant van zijn stoel stond, en uiteindelijk stond hij op. Eén van de verscheidende weegschalen kwam zojuist vrij voor gebruik. Mooi; kon hij meteen doorlopen. Hij probeerde niet naar Kathy te kijken in het voorbijgaan, maar stapte met een kleine genomen ademteug op de weegschaal. Achtentachtig kilo, een lengte van in de één meter negentig. Tussen éénennegentig á drieënnegentig, om precies te zijn. Hij was één van de langste mannen op school en ook niet bepaald ongespierd. Het moest precies goed zijn. Savador kwam van de weegschaal af en liep zo beheerst mogelijk naar Eir. Opzij durfde hij nu niet te kijken; Kathy was te dichtbij. 'Eh..' Hij steunde met zijn vuisten op het bureau, zijn gelaat nog steeds iets rood uitgeslagen, en moest een moment voor zichzelf nemen waarom hij überhaupt aan haar desk gekomen was. Jezus, voor de nodige kwaaltjes die ze behoorde te weten natuurlijk. 'Onstabiele rug, exact één jaar geleden een inwendige bloeding, twee jaar geleden een ingeklapte long..,' probeerde hij met een zo gedempt mogelijke stem mede te delen. Anders nog iets? Hij noemde gewoon maar de meest recente verwondingen, blessures en dergelijke. Zijn drankprobleem liet hij maar achterwege, alsook het verhaaltje over het handje pilletjes dat hij op depressieve avonden dreigde in te nemen. 'Slaapproblemen, enkele problemen aan de prostaat - blaas,' verbeterde hij zichzelf gauw. Hij kreeg het nog benauwder dan hij het al had. 'Enkele problemen aan de blaas, dus,' herhaalde hij op een schuchter, maar ook ietwat verwijtend toontje om zijn eerdere woorden maar snel weg te wuiven. Verstrooid schoot zijn blik enkele richtingen op, behalve naar Eirs gezicht. Klonk niet bepaald geslaagd. God, hij zat nu ook heel ergens anders met zijn hoofd. Nog even bleef Savador bij het bureau staan, zichzelf in gedachten vervloekend en vurig hopend opdat zijn eerdere woorden niet goed waren aangekomen. Hij besloot zich na enige tijd om te draaien en met het kille zweet over zijn rug maar gewoon weg te lopen, te benauwd als de situatie hem werd. Vanzelfsprekend ook diep beschaamd. Het was nog een klein geluk dat hij zacht genoeg gesproken had, zodat niet de hele zaal het gehoord kon hebben. Savador nam stilletjes plaats op zijn stoel om geteisterd door invloeden van trillende handen, verliefde hartkloppingen en een misselijk, wee gevoel in zijn maag zijn geruite sokken in zijn schoenen te steken.


Laatst aangepast door Master Savador op za aug 11 2012, 15:49; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Miss Niah

Miss Niah

General check up. {Alle leraren en stagiaires} - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Mies
Posts : 268
General check up. {Alle leraren en stagiaires} - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: aarde
Klas: Mentorklas
Partner: I have never searched for it but when I find it I know that I never have to search for it again.

General check up. {Alle leraren en stagiaires} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: General check up. {Alle leraren en stagiaires}   General check up. {Alle leraren en stagiaires} - Pagina 2 Icon_minitimeza aug 11 2012, 09:53

Niah had netjes haar schoenen onder de stoel gelegd waarna ze rustig naar een weegschaal en meetlat liep. Zelf vond ze haar gewicht niet echt onder het gewicht. Ze had misschien wel dunne vingers, maar haar buik was nu niet echt ingevallen. Die was gewoon normaal plat. Niet ingevallen of wat dan ook. Niah keek ook een beetje vreemd op toen ze Eirs woorden hoorden. ‘Mijn naam is Niah Servious.’ Begon ze maar mee. Haar tussen namen zei ze eigenlijk nooit. Wist ook niet echt goed waar dat voor nodig was. En haar eetgedrag? Voor haar was dat gewoon normaal. Ze plaatste haar wijsvinger over haar kin en haar duim er onder terwijl ze even na dacht wat ze nu allemaal at op een dag. ‘Tja, ik hou van lekker eten en ik hou me nu ook niet echt in als ik ga eten.’ Ze stopte even om na te denken. ‘Ik eet ook meestal een flink ontbijt, meestal zo rond de 8 boterhammen of 4 broodjes.’ Ze keek even snel over haar eigen lichaam heen. Zelf vond ze het nu niet echt zo dun, maar ze begreep wel waarom Eir dit vroeg. De gatallen bij elkaar zou de verhouding inderdaad niet kloppen. Nadat ze haar gesprek met Eir had afgerond liep ze terug naar haar schoenen en deed deze weer aan.

--Flut, I know… en kort.. sorry had weinig tijd en totaal geen inspiratie, Forgive me T^T --
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Sebastian

Master Sebastian

General check up. {Alle leraren en stagiaires} - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 407
General check up. {Alle leraren en stagiaires} - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Nova || Light
Klas: || I teach Light Magic ||
Partner: || There Is No Longer Wrong Or Rightღ

General check up. {Alle leraren en stagiaires} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: General check up. {Alle leraren en stagiaires}   General check up. {Alle leraren en stagiaires} - Pagina 2 Icon_minitimema aug 13 2012, 16:59

Ja. Daar gingen ze. De schooldokter stelde zich voor, legde uit wat ze gingen doen. Ze leek hem wel aardig en ze hoefden zich gelukkig niet uit te kleden, dus dat viel mee. Rustig begon hij zijn schoenen uit te doen, negeerde Alvaro een beetje en keek naar de weegschalen, wachtte tot er een plekje vrij was. Zou hij nog steeds precies hetzelfde zijn als zijn tweelingbroer? Of zou hij hem al ingehaald hebben qua lengte en gewicht? Hun leeftijden zouden altijd hetzelfde blijven, dat was tenminste iets. Ieder jaar was zijn verjaardag een hel, liet het hem herinneren in het hij allemaal gefaald had tegenover zijn broer en dat hij hem nooit meer zou vinden.. Innerlijk schudde hij de ongewenste herinneringen van zich af. Tijd om zichzelf te wegen. 81 kilo en 1.89m lang. Was oké, toch? De laatste keer dat hij met getallen in die richting zijn BMI had laten berekenen zat hij goed. Dus hij betwijfelde of hij nu ineens overgewicht had. Ah, waarom moesten ze ook allerlei andere kwalen vertellen aan Eir? Nu hij er was kon hij er niet meer onderuit, dus het moest maar.. Geduldig wachtte hij op zijn beurt, met een nette afstand tot de persoon voor hem zodat hij hen niet per ongeluk af kon luisteren. Dit was persoonlijk. Hij wilde het eigenlijk ook helemaal niet weten.
Rustig groette hij Eir toen het zijn beurt was, zweeg even en gaf toen de gegevens. 'Ik ben 32 jaar oud, weeg 81 kilogram en ben 189 centimeter lang,' deelde hij haar mee. 'En wat betreft kwaaltjes: ik heb nooit de sterkste weerstand gehad en sinds enkele jaren heb ik last van MS, wat tegengehouden wordt door de genezende steen in mijn ring.' Zijn uitdrukking was strak en doodserieus; hij hield er niet van om dit te vertellen. Als illustratie van zijn verhaal liet hij haar de ring zien, met de Novaanse edelsteen erin. 'Het werkt steeds minder effectief, ben ik bang, maar deze steen is pas nieuw,' vertelde hij er nog bij. 'Naast wat verkoudheden en dergelijke ben ik gezond, al heb ik rond mijn zestiende wel kinkhoest gehad.' Zo. Was dat goed? Want dan kon hij weg. Hij wachtte nog even tot de vrouw wat geantwoord had, maar toen besloot hij dat het tijd was om zijn schoenen aan te gaan doen. Het was wel goed zo.
Terug naar boven Ga naar beneden
***

***

General check up. {Alle leraren en stagiaires} - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 167
General check up. {Alle leraren en stagiaires} - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark|light
Klas:
Partner: the word doens't say anything to me

General check up. {Alle leraren en stagiaires} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: General check up. {Alle leraren en stagiaires}   General check up. {Alle leraren en stagiaires} - Pagina 2 Icon_minitimedi aug 14 2012, 18:31

Noel zat daar maar te kijken. Ze had ook niks anders te doen. Toch luisterde ze aandachtig wat te andre zeiden. Ze haalde har tablet tevoorschijnt en typte af en toe iets in en lsoeg het vervolgens op zodat ze het neit kwijt zou geraken. Wanneer Noel opkeek was de headmaster aan de beurt bij hem moest Noel toch wel meer tpen dan bij de rest van de leraren. Terwijl ze alles volgde streek ze door enkele lokken haar die voor haar gezicht lagen, en legde die achter haar oren. Haar smargard groene ogen bekeek iedereen aandachtig. Probeerde ze op te slaan in haar geheugen. Er ware hier al redelijk veel voor haar en ze wist niet of er al enkele leraren al waren geweest voor Noel ihier was aangekomen. Ah ze zal straks nog wel de details bekijken. Even was ze weer in haar gedachten maar schudde met haar hoofd waardoor haar blonde lokken sierlijk meedraaiden.. Toen er na een tijdje niemand meer recht stond zuchtte Noel even, zij is dan aan de beurt zeker. Niet dat ze het erg vond want ze was het gewoon geworden. Maar dat is nou niet iets waar ze voor zou juichen. Ah waar is ze toch zo nerveus voor. Even haalde ze nog eens diep adem, stond toen langzaam recht en ging meteen naar de meetlat, keek niemand meer aan. Waneeer ze eronder stond meete ze zichzelf en ging er toen weer er van weg. 1m64 Stond er." Zelfde als een jaar geleden" Sprak ze schouder ophalend. Klein was ze niet, ze was gewoon normale. Vervolgens ging ze op de weegschaal staan. 56,7 was het. Ook helemaal normaal voor haar grootte. Enkele lokken waren weer voor haar gezicht komten te hangen die ze snel weer achterover legde waar ze thuis hoorden. "Het enige dat ik heb gehad is op een jonge leeftijd een zware hersenschudding." Verklaarde Noel simpel weg. Ze vergat som swel ook iets maar dat waren alleen maar nogal onbelangrijke dingen. Nadat ze niks meer te zeggen had draaide Noel zich om en ging weer gaan zitten, legde nog snel de tablet weer op haar schoot en keek weer rustig rond..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



General check up. {Alle leraren en stagiaires} - Pagina 2 UTL8oxA PROFILE
General check up. {Alle leraren en stagiaires} - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN

General check up. {Alle leraren en stagiaires} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: General check up. {Alle leraren en stagiaires}   General check up. {Alle leraren en stagiaires} - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

General check up. {Alle leraren en stagiaires}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Stagiaires Unite! || Alle Stagiaires~
» Check-up }{ Iro Tower
» Check-up }{ Hange Zoë
» Just a check-up || August
» Leraren Vergadering

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Hospital Ward-