PortalIndexTraining, that's all that I do |OPEN| HpD5UwnTraining, that's all that I do |OPEN| 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Training, that's all that I do |OPEN|

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Adrian

Adrian

Training, that's all that I do |OPEN| UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Training, that's all that I do |OPEN| UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Training, that's all that I do |OPEN| Empty
BerichtOnderwerp: Training, that's all that I do |OPEN|   Training, that's all that I do |OPEN| Icon_minitimedo jul 12 2012, 20:06

If you think I'm just a foolish kid ruled by his emotions, that's fine.
Following Itachi's path would be childish, the whispering of fools who don't know hatred.
If anyone else tries to ridicule the way I live, I'll slaughter everyone they ever cared about.
And then maybe they'll understand what it's like to taste...a little of my hatred.

Sasuke had een fijne tijd achter de rug maar nu was hij alles weer kwijt. Nooit meer ging hij zich laten gaan tot hij zich uiteindelijk had gewreken op zijn broer zijn actie op de hele familie. Dat was iets wat hij nooit zou kunnen loslaten, alsof hij was gecreëerd om Itachi te wreken. Hij sloeg met zijn blote vuist op een boom, waar nu een serieuze deuk in stond in de vorm van een vuist. Hij was razend, ze speelden allemaal met zijn emoties, emoties die hij had gezworen achter slot en grendel te zetten. Hij keek naar een rondhuppelend konijntje. Wat deed dat ding hier? "You lack hatred" mompelde hij tegen het beest en begon de handseals te vormen voor zijn favoriete style: "Fire style: fireball jutsu" Hij hield zijn duim en wijsvinger tegen zijn lippen, ademde in en ademde diep uit. Vuur kwam uit zijn mond en verbrandde de grond vlak voor het dier, dat angstig wegsprong. Sasuke ging met een diepe zucht op de grond zitten, waarom zat alles nooit mee bij hem? Waarom kon hij nooit eens een keertje geluk hebben? Hij zette zich in kleermakerszit op de grond, dat zat wat gemakkelijker. Hij staarde voor zich uit, het had geen nut om lief te hebben, nee dat was een teken van zwakte voor hem nu. Hij was het beu, beu dat mensen met zijn gevoelens speelden. Hij geeuwde eens maar bleef met een glazige blik voor zich uitstaren...

Open voor iedereen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightning
.
.
Lightning

Training, that's all that I do |OPEN| UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Noelani
Posts : 4399
Points : 10
Training, that's all that I do |OPEN| UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire|Darkness
Klas: Master Savador
Partner: I know everything happens for a reason, but sometimes i wish i knew what that reason was...

Training, that's all that I do |OPEN| Empty
BerichtOnderwerp: Re: Training, that's all that I do |OPEN|   Training, that's all that I do |OPEN| Icon_minitimedo jul 12 2012, 20:28

Vermoeid stapte Erza uit het klaslokaal, wat een saaie les was dat geweest. Ieder moment had ze gewoon weg in slaap kunnen vallen. Gelukkig was de leerling naast haar zo vriendelijk geweest haar altijd een stomp in haar zij te geven toen dat dan ook werkelijk ging gebeuren. Wat een gedoe, het zorgde er alleen maar voor dat Erza slaperig werd, en dat haatte ze. Ze was nu niet iemand die graag zichzelf opsloot in haar kamer om daar te zitten niks en lui te zijn. Terwijl ze onderweg door de gangen stapte bond ze haar donker rode haren in een staart en ontweek de vele studenten die gewoon niet aan de kant gingen -zoals de normale mensen- toen ze passeerde. Onbeleefd was het, maar ja zij was opgevoed als een beleefd en vriendelijk meisje. Nou ja in ieder geval het eerste. Dat laatste wat haar ouders hadden geprobeerd haar aan te leren was nooit gelukt. Erza had altijd een grote mond open gezet toen haar iets niet aanstond of wanneer ze haar zegje wou zeggen. Een geamuseerde grijns sierde haar lippen bij de herinneringen toen ze geacht was beleefd en vriendelijk te zijn tegen een meneer die te wat te plakkerig voor haar werd. Iedereen had haar geschokt aangekeken wanneer ze haar mond had opgedaan om die man onder zijn voeten te geven. Ah ja. Meteen werd Erza uit haar gedachten getrokken door de geur van iets dat haar altijd had gefacineerd, Vuur. Zonder er werkelijk over na te denken stapte ze met snelle passen richting het vuur en zag juist, een jonge gast die achter een konijn vuur zat te spuwen. Een geamuseerde grijns sierde haar lippen. Toen hij was gaan zitten kwam ze voor hem te staan, met de boeken tegen haar gedrukt."Wat heeft het diertje jou misdaan, om bijna geroosterd te worden." Vroeg ze rustig met haar melodieuze stem en keek hem strak aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adrian

Adrian

Training, that's all that I do |OPEN| UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Training, that's all that I do |OPEN| UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Training, that's all that I do |OPEN| Empty
BerichtOnderwerp: Re: Training, that's all that I do |OPEN|   Training, that's all that I do |OPEN| Icon_minitimedo jul 12 2012, 20:45

Hij keek naar een rondhuppelend konijntje. Wat deed dat ding hier? "You lack hatred" mompelde hij tegen het beest en begon de handseals te vormen voor zijn favoriete style: "Fire style: fireball jutsu" Hij hield zijn duim en wijsvinger tegen zijn lippen, ademde in en ademde diep uit. Vuur kwam uit zijn mond en verbrandde de grond vlak voor het dier, dat angstig wegsprong. Sasuke ging met een diepe zucht op de grond zitten, waarom zat alles nooit mee bij hem? Waarom kon hij nooit eens een keertje geluk hebben? Hij zette zich in kleermakerszit op de grond, dat zat wat gemakkelijker. Hij staarde voor zich uit, het had geen nut om lief te hebben, nee dat was een teken van zwakte voor hem nu. Hij was het beu, beu dat mensen met zijn gevoelens speelden. Hij geeuwde eens maar bleef met een glazige blik voor zich uitstaren. "Wat heeft het diertje jou misdaan, om bijna geroosterd te worden." Vroeg een meisje achter hem rustig met haar melodieuze stem. Sasuke draaide zich niet om "It lacks hatred." mompelde hij op een toonloze manier, alsof hij helemaal op was, er geen greintje levensenergie meer in hem zat. Hij keek dan even om om het meisje te bekijken. Ze had rood haar en blauwe ogen. Sasuke stond op en keek dan weer naar het meisje. wat zou ze van hem willen? Zou ze hem ook al willen neerhalen net zoals al de rest dat wilde. Hij wist het allemaal niet meer. Hij ging weer zitten en staarde weer voor zich uit, net zoals hij de andere keren had gedaan. Hij wist gewoon niet meer wat hij moest doen. Hij was kwaad, maar ook bang aan de ene kant. Bang voor als hij weer emoties zou tonen, bang dat ze hem zouden uitlachen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightning
.
.
Lightning

Training, that's all that I do |OPEN| UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Noelani
Posts : 4399
Points : 10
Training, that's all that I do |OPEN| UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire|Darkness
Klas: Master Savador
Partner: I know everything happens for a reason, but sometimes i wish i knew what that reason was...

Training, that's all that I do |OPEN| Empty
BerichtOnderwerp: Re: Training, that's all that I do |OPEN|   Training, that's all that I do |OPEN| Icon_minitimedo jul 12 2012, 21:38

Met een onstpannen houding keek ze de jonge gast neutraal aan. Nu ze toch niks te doen had, en de reden wou weten zou ze pas later kunnen kijken wat ze allemaal onbewust had opgeschreven tijdens de les. Erza stond daar maar, haar kin lichtjes opgestoken. Niet om arrogant of iets anders over te komen nee, ze was had gewoon een strenge opvoeding gehad, niet zo streng dat ze niets meer mocht natuurlijk. Maar het was haar aangeleerd om met een rechte rug en een opgestoken kin rond te lopen. Vaak kon er voorkomen dat ze dan zo werkelijk ook liep, maar af en toe was haar kin nog altijd opgestoken. Dingen dat je word aangeleerd verleer je nu eenmaal niet zo snel als je zou verwachten, of je verleert het helemaal niet. Dat kan ook. Terwijl ze afwachtte op zijn verklaring verplaatse ze haar gewicht naar haar linkerbeen. "It lacks hatred." mompelde de jonge gast op een toonloze manier. Ze keek hem even koeltjes aan maar draaide toen heel even kort met haar ogen."Dat is dus niet echt een excuus" Sprak ze rustig terwijl ze een plukje haar rond haar vinger draaide en die toen toch weer los liet."Ik mag dan niet iemand zijn die de dieren beschermd ofzo, maar het diertje daarvoor bijna te roosteren, is dus echt zinloos." Sprak ze op haar normale neutrale toon. keek even daar de plaats waar het diertje was aangevallen. Erza was niet zo, ze viel niet meteen aan, of het nu dieren of mensen waren. Erza zou eigenlijk pas iemand aanvallen als die terug zou reageren, zich kunnen verdedigen en terug vechten. Maar goed, dat waren haar gedachten en dus haar menig, en nu was ze zo slim genoeg om die gedachten voor haar zelf te houden en die niet aan de jongen voor haar zeggen."En je moet niet zo kwaad kijken naar mij hoor" Sprak ze koeltjes."Ik heb helemaal niks gedaan, of ga je me ook al proberen te roosteren?" sprak ze weer haar normaal, waardoor de jonge gast helemaal niet kon raden of het nu een uitdaging, een grap of gewoon een luidop gezegte gedachte was. Terwijl ze opnieuw wachtte op zijn reactie zuchtte Erza even en ging toen gaan zitten. Legde haar boeken naast haar neer en keek hem toen weer aan.

Terug naar boven Ga naar beneden
Adrian

Adrian

Training, that's all that I do |OPEN| UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Training, that's all that I do |OPEN| UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Training, that's all that I do |OPEN| Empty
BerichtOnderwerp: Re: Training, that's all that I do |OPEN|   Training, that's all that I do |OPEN| Icon_minitimedo jul 12 2012, 21:50

"I don't look to the future any more. Only the past."


"It lacks hatred." mompelde de jonge gast op een toonloze manier. Ze keek hem even koeltjes aan maar draaide toen heel even kort met haar ogen."Dat is dus niet echt een excuus" Sprak ze rustig terwijl ze een plukje haar rond haar vinger draaide en die toen toch weer los liet."Ik mag dan niet iemand zijn die de dieren beschermd ofzo, maar het diertje daarvoor bijna te roosteren, is dus echt zinloos." Sprak ze op haar normale neutrale toon. keek even daar de plaats waar het diertje was aangevallen."Het stond in mijn weg.." zei hij nog steeds op die toon die geen emotie toonde. "En je moet niet zo kwaad kijken naar mij hoor" Sprak ze koeltjes."Ik heb helemaal niks gedaan, of ga je me ook al proberen te roosteren?" Sasuke bleef haar emotieloos aankijken. "Nog niet." zei hij tegen het meisje. Hij ging weer zitten en keek naar de boom waar hij haast een gat in had geslagen. Hij hief zijn hand op en de put in de boom verdween net zoals het verschroeide gras. Hij was weer kalm en hij stond weer op. "Ik zal nooit een meisje aanvallen, dat is niet mijn stijl. Ik heb maar een doel dat ik wil aanvallen. De naam is trouwens Uchiha Sasuke." Hij keek het meisje op een kalme manier aan. Het had toch geen zin nukkig te blijven over het feit dat zijn broer verschrikkelijke dingen heeft gedaan. Hij moest dat niet uitwerken op een konijntje of op het meisje voor zich. Maar op Itachi zelf. Daarvoor was hij hier terug, voor wraak voor wraak op wat zijn broer heeft gedaan. Iets wat moest gewreekt worden, iets wat alleen Sasuke kon doen. Maar hij wist dat Itachi met hem de vloer zou vegen, hij had de vorige keer al geprobeerd, hem aan te vallen. Het enigste wat hij kreeg een hoorde was een tik tegen zijn voorhoofd en "Foolish little brother."
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightning
.
.
Lightning

Training, that's all that I do |OPEN| UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Noelani
Posts : 4399
Points : 10
Training, that's all that I do |OPEN| UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire|Darkness
Klas: Master Savador
Partner: I know everything happens for a reason, but sometimes i wish i knew what that reason was...

Training, that's all that I do |OPEN| Empty
BerichtOnderwerp: Re: Training, that's all that I do |OPEN|   Training, that's all that I do |OPEN| Icon_minitimeza jul 14 2012, 20:26

Sinds ze hier op SSA was gekomen, had ze gezworen haar werkelijke naam aan niemand te zeggen, voor niemand een uitzondering. Tot nu toe weet niemand het en dat wilt zo zo houden, een familie die een vloek draagt vergeet niemand zo snel, jammer genoeg natuurlijk want dat was dan een nadeel voor degene die neit willen herkent te worden. Maar goed dat was nu niet het moment of te zeuren want ze was bij iemand en nu in gedachten gaan was dus niet echt beleefd. de jongen bleef haar emotieloos aankijken. "Nog niet." antwoorde hij op haar sceptiche vraag. Erza zuchtte even terwijl ze naar achteren leund op haar handen waardoor haar rode haren naar achteren hangden."Nou, waarschuw me als je dat van plan bent, want ik ben niet van plan om op de barbeque terecht te komen." kaatste ze de bal meteen terug. Erza was niet van plan om zich door een jongen te laten doen. Hij hief zijn hand op en deed iets waardoor de put in de boom verdween en het verschroeide gras weer mooi groen was en stond toen daarna rechtop. Erza deed de moeite niet om ook recht te staan, ze zat hier goed op de grond. "Ik zal nooit een meisje aanvallen, dat is niet mijn stijl. Ik heb maar een doel dat ik wil aanvallen. De naam is trouwens Uchiha Sasuke." Sprak hij. Erza keek met haar licht grijze ogen hem koeltjes aan."sorry hoor, maar je hebt nu eenmaal van die jongens die dat dus wel doen." Zei ze simpel weg en haalde even nonchalant haar schouders op."Aangenaam...Ik heet Erza Scarlet" zei ze weer rustig. Het was nu na zovele keren te zeggen, iets simpels geworden. Waar ze neit meer hoeft over na te denken."Maar ik snap het niet hoor." Verzuchtte Erza" Wraak heeft toch helemaal geen zin, want aan jou blik weet ik dat het over een grote wraak gaat. Dat lost toch gewoon niks op" Mopperde ze bleef de hele tijd gewoon op de grond zitten terwijl ze haar beide vingers spreide op het gras over haar hand te voelen strelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Training, that's all that I do |OPEN| UTL8oxA PROFILE
Training, that's all that I do |OPEN| UTL8oxA MAGICIAN

Training, that's all that I do |OPEN| Empty
BerichtOnderwerp: Re: Training, that's all that I do |OPEN|   Training, that's all that I do |OPEN| Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Training, that's all that I do |OPEN|

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Just training with my big owl - Open
» Just training myself - Open
» ~ Comeback Training. But For what?~ Open ~
» [open] Daily training
» Training......alone?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Dark Forest-