PortalIndexAiden? Er is een vraag.... HpD5UwnAiden? Er is een vraag.... 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Aiden? Er is een vraag....

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Master Norwood

Master Norwood

Aiden? Er is een vraag.... UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
Aiden? Er is een vraag.... UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

Aiden? Er is een vraag.... Empty
BerichtOnderwerp: Aiden? Er is een vraag....   Aiden? Er is een vraag.... Icon_minitimedo dec 10 2009, 22:05

Norwood liep met Rose naar de kamer van het vuur. Hij liep door de toren en keek zijn ogen uit. Het was best een mooi gebouw. Hij had er eigenlijk bijna nooit doorheen gelopen. Hij kwam uiteindelijk bij een zwarte deur en hij voelde een enorme hitte er van af komen. Hij wist zeker dat dit de kamer van vuur was. Hij klopte op de deur. "Aiden?!" zei hij wat harder zodat hij hem goed kon horen. "Er is iemand die je iets wil vragen..." zei hij en keek naar Rose. Ze zou het zelf moeten vragen. Hij zou als ze het nodig achte haar wel helpen met het vragen maar dat zou volgens hem niet nodig zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose.
.
.
Rose.

Aiden? Er is een vraag.... UTL8oxA PROFILEPosts : 610
Aiden? Er is een vraag.... UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen, Vuur - Duister
Klas: ?
Partner: I don't know it anymore

Aiden? Er is een vraag.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aiden? Er is een vraag....   Aiden? Er is een vraag.... Icon_minitimedo dec 10 2009, 22:09

Rose liep de heletijd naast hem, en ze keek dan ook kort om haar heen. Ze hoopte maar dat ze er snel waren, en ze kon dan ook de hitte voelen van de kamer. Ze genoot dan ook van die hitte, en ze bleef dan kalm wachten op een antwoord van de vuur heer. Haar hart maakte enkele sprongetjes, en ze voelde zich op de één of andere manier zenuwachtig worden. Toch kon ze dat goed verbergen, en ze bleef gewoon geduldig afwachten op een antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aidan

Aidan

Aiden? Er is een vraag.... UTL8oxA PROFILEPosts : 358
Aiden? Er is een vraag.... UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen/fire
Klas:
Partner: My love is gone without a trace

Aiden? Er is een vraag.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aiden? Er is een vraag....   Aiden? Er is een vraag.... Icon_minitimevr dec 11 2009, 17:33

Aiden lag in een lavapoel te mijmeren.Zijn lippen waren nogsteeds koud van Celebrians.....bezoek.Zij ogen waren gesloten,en zijn mond een glimlach.Toen hoorde hij het kloppen op de deur,en Norwoods stem aan de andere kant.Aiden zuchtte.Hij wou eigenlijk niet gestoord worden."Binnen,"riep hij zonder overeind te komen.De hete lava werkte zorgvuldig alle vermoeidhijd en spierpijn weg.Als hij niet hoefde te eten,zou hij er nooit meer uitkomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Norwood

Master Norwood

Aiden? Er is een vraag.... UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
Aiden? Er is een vraag.... UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

Aiden? Er is een vraag.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aiden? Er is een vraag....   Aiden? Er is een vraag.... Icon_minitimevr dec 11 2009, 18:57

Norwood deed de deur langzaam open en keek naar Aiden. "Sorry dat ik U stoor..." zei hij. "Maar er is iemand die je wat wil vragen..." zei hij en keek even richting Rose. Daarna ging zijn blik weer terug naar Aiden. "Als het tenminste niet te ongelegen komt..." zei hij en wachtte geduldig af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose.
.
.
Rose.

Aiden? Er is een vraag.... UTL8oxA PROFILEPosts : 610
Aiden? Er is een vraag.... UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen, Vuur - Duister
Klas: ?
Partner: I don't know it anymore

Aiden? Er is een vraag.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aiden? Er is een vraag....   Aiden? Er is een vraag.... Icon_minitimevr dec 11 2009, 19:04

Rose keek naar Norwood, en ze keek dan even kort de kamer in. Ze twijfelde nu wel een beetje, en ze sloot heel even kort haar ogen. Ze wist namelijk niet goed meer of ze het zou vragen, aangezien ze toch al een antwoord kon verwachten. Daarna keek ze weer naar Norwood, en ze zag dan Aiden zitten in een lavapoel. Ze keek even naar hem, maar dan weer naar Norwood. Ze ging zelfs een stap dichter naar Norwood, en toch vond ze de hitte van de kamer wel fijn. Hoewel ze niet goed wist hoe ze het hem best kon vragen, en ze slikte dan ook even kort.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aidan

Aidan

Aiden? Er is een vraag.... UTL8oxA PROFILEPosts : 358
Aiden? Er is een vraag.... UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen/fire
Klas:
Partner: My love is gone without a trace

Aiden? Er is een vraag.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aiden? Er is een vraag....   Aiden? Er is een vraag.... Icon_minitimevr dec 11 2009, 19:13

Aiden zuchte nog een keer."Ja,prima."Hij kwam overeind,en rekte zich uit."Kom er in,"zei hij gebiedend.Hij ging in kleermakerszit op een pilaar gestolde lava zitten.Hij keek even naar Norwood en Rose."Waar kan ik jullie me helpen?"Hij bevoelde zijn wangen,en grijnsde."ik neem aan dat je hier niet voor de gezelligheid bent.En zij ook niet."Hij wees zonder op te kijken naar Rose."Dit kan maar beter niet voor niets zijn,Norwood."Zijn stem was zacht en gevaarlijk,als het geluid van een zwaard dat uit de schede werd getrokken.


Laatst aangepast door Aiden op vr dec 11 2009, 21:00; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Norwood

Master Norwood

Aiden? Er is een vraag.... UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
Aiden? Er is een vraag.... UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

Aiden? Er is een vraag.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aiden? Er is een vraag....   Aiden? Er is een vraag.... Icon_minitimevr dec 11 2009, 19:18

Norwood merkte dat Rose er moeite mee had en besloot haar te helpen. "Aiden..." zei hij. "Dit is Rose, een leerling van de school." zei hij. "Ze wil graag wat beter leren met haar vuur-magie om gaan." begon hij. Hij keek even naar Rose. "Dus waarom we hier eigenlijk zijn is om te vragen...." hij keek even naar Rose. "Zou je haar willen leren om beter om te kunnen gaan met vuurmagie?" vroeg hij en glimlachte zwakjes. "Het heeft bepaalde redenen waarom ik dit juist wel met haar doet maar dat laat ik aan haar over om te vertellen..." zei hij. Zijn stem was kalm en hij voelde zich niet bedreigd door Aidens stem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose.
.
.
Rose.

Aiden? Er is een vraag.... UTL8oxA PROFILEPosts : 610
Aiden? Er is een vraag.... UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen, Vuur - Duister
Klas: ?
Partner: I don't know it anymore

Aiden? Er is een vraag.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aiden? Er is een vraag....   Aiden? Er is een vraag.... Icon_minitimevr dec 11 2009, 19:23

Rose keek naar Norwood, en ze kwam dan binnen toen hij het zei. Ze keek even in het rond, maar daarna weer naar Aiden. Haar ogen waren kalm, maar ook waren ze mooi rood met wat oranje gemengd. Haar ademhaling was ook heel rustig, en ze luisterde dan naar Norwood. Ze wist wel al het antwoord, maar toch wilde ze het zeker weten. Ze bleef wel dichtbij Norwood staan, en ze hoorde dan zijn laatste zin. "Uhm kent u de legende van de phoenixclan?" Vroeg Rose dan maar zachtjes, en ze keek Aiden dan aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aidan

Aidan

Aiden? Er is een vraag.... UTL8oxA PROFILEPosts : 358
Aiden? Er is een vraag.... UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen/fire
Klas:
Partner: My love is gone without a trace

Aiden? Er is een vraag.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aiden? Er is een vraag....   Aiden? Er is een vraag.... Icon_minitimevr dec 11 2009, 19:29

Aiden zuchte."Ja.Die heb ik ooit wel eens gehoord."Hij had dan misschien niet veel te doen,maar om nou leraartje te gaan spelen ging wel een beetje ver.Had Des's speeltje niet de positie van leeraar vuurmagie?Hij haalde zijn hand door zijn haar."Maar ik vrees dat ik hem maar een keer heb gehoord.Een gevangene van een van de vuurstammen heeft het me eens verteld."Vroeger was hij,voor dat zijn legende begon,huurling geweest,en had dus tegen zo'n beetje alles en iedereen wel eens een keertje gevochten.Een droeve glimlach lag om zijn mond.Goeie ouwe tijd."Wat is daar mee?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Norwood

Master Norwood

Aiden? Er is een vraag.... UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
Aiden? Er is een vraag.... UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

Aiden? Er is een vraag.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aiden? Er is een vraag....   Aiden? Er is een vraag.... Icon_minitimevr dec 11 2009, 19:36

Norwood luisterde naar Aiden. Hij merkte dat Rose er zelf over begon en besloot om maar niet te storen. Hij stond er rustig bij. Hij had er toch al niet te veel hoop in gestopt maar je weet maar nooit. Alles valt te proberen, althans dat vond hij. De houding van Aiden deerde hem niet. Hij was dan wel een persoon waar je niet mee mocht spotten, hij had geen problemen met Aiden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose.
.
.
Rose.

Aiden? Er is een vraag.... UTL8oxA PROFILEPosts : 610
Aiden? Er is een vraag.... UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen, Vuur - Duister
Klas: ?
Partner: I don't know it anymore

Aiden? Er is een vraag.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aiden? Er is een vraag....   Aiden? Er is een vraag.... Icon_minitimevr dec 11 2009, 20:44

Rose keek naar hem, en ze hoorde dan zijn woorden. Ze slikte even heel kort, en ze keek dan in het rond. "Ik uhm ben de dochter van de phoenixclan leider, maar nu is heel de clan uitgestorven. Nouja ik ben de enige overlevende van de clan, en daarbij ook de rechtvaardige leidster. Ook bestaat de clan al zo'n 3391 jaar, en toch ben ik één van de enige die in de phoenix zelf kan veranderen. Er waren er ooit maar 2 die dat konden, en ik ben eigenlijk de 3e persoon. Ook ben ik al van toen ik klein was in een fury gevallen door alle emoties bij elkaar, en ik had toen dan ook mensen vermoord. Ook hier op school had ik weer dezelfde fury gekregen, en ik had bijna de hele school in brand gezet. Hoewel er één spreuk is dat mij kan tegenhouden, maargoed de rede dat ik mijn vuurkracht beter wil beheersen is dan ook om de clan in eer te houden. Ook zitten ze achter mij aan om mijn kracht af te nemen, en dus daarom wou ik vragen of u mij wou helpen. Dit omdat u meer ervaring heeft dan Master Savador op het gebied van vuur, maar als het niet mogelijk is dan zal ik wel een boek van de clan gebruiken waar vele krachtige spreuken in staan. Maar ook is dat boek deels verboden voor mensen, hoewel ik de enige ben die het boek kan lezen omdat het in geheime codetaal is geschreven door de eerste clanleiders. Daarnaast werkt onze clan samen met clans van de 6 andere planeten, en ook zij vrezen voor een oorlog die zal komen om mijn phoenixkrachten." Zei Rose dan tegen hem, en ze haalde dan even diep adem. Ze keek daarna wat naar de grond, en ze draaide zich dan om zodat ze dadelijk zijn kamer kon verlaten. Natuurlijk zou ze eerst op zijn antwoord wachten, en dus bleef ze nog heel even staan met haar blik naar Norwood gericht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Norwood

Master Norwood

Aiden? Er is een vraag.... UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
Aiden? Er is een vraag.... UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

Aiden? Er is een vraag.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aiden? Er is een vraag....   Aiden? Er is een vraag.... Icon_minitimevr dec 11 2009, 20:49

Norwood keek naar Rose en luisterde aandachtig. Hij merkte dat ze naar hem keek en knikte als teken dat ze het duidelijk uit had gelegd. Zijn blik ging nu naar Aiden en wachtte geduldig af op zijn antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aidan

Aidan

Aiden? Er is een vraag.... UTL8oxA PROFILEPosts : 358
Aiden? Er is een vraag.... UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen/fire
Klas:
Partner: My love is gone without a trace

Aiden? Er is een vraag.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aiden? Er is een vraag....   Aiden? Er is een vraag.... Icon_minitimevr dec 11 2009, 20:58

Aiden ging lichtjes achterover hangen door de spraakwaterval.Dus zij kon in een phoenix veranderen,hmm?Intressant.Zeer intressant.Aiden knikte."Prima.Ik zal je wat dingen leren,"zei hij nonchalant."Maar niet zonder prijs."Hij wreef nadenken onder zijn kin."Zodra ik weet wat ik er voor terug wil,hoor je het ongetwijfeld."Hij knikte nog een keer,als soort van bevestiging.Hij stak zijn hand even in de lavapoel,en viste er een gouden ring uit.Hij was onbewerkt,op een vlam van robijn na.Hij bekeek hem even aandachtig,en gooide hem toen naar Rose."Als bezegeling op de overeenkomst.Opdat je het niet vergeet."Hij glimlachte even bemoedigend naar haar.Blijkbaar was ze bang voor hem.Nou ja,bang was een groot woord,maar in ieder geval niet op haar gemak.Dat zou ze wel moeten zijn zodra de lessen eenmaal zouden beginnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Norwood

Master Norwood

Aiden? Er is een vraag.... UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
Aiden? Er is een vraag.... UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

Aiden? Er is een vraag.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aiden? Er is een vraag....   Aiden? Er is een vraag.... Icon_minitimevr dec 11 2009, 21:03

Norwood glimlachte en knikte naar Aiden. "Zolang je maar niet al te veel vraagt..." zei hij zacht maar niet eisend. "Bedankt Aiden..." zei hij en knikte bleefd. Hij liep richting de deur en keek even om.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose.
.
.
Rose.

Aiden? Er is een vraag.... UTL8oxA PROFILEPosts : 610
Aiden? Er is een vraag.... UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen, Vuur - Duister
Klas: ?
Partner: I don't know it anymore

Aiden? Er is een vraag.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aiden? Er is een vraag....   Aiden? Er is een vraag.... Icon_minitimevr dec 11 2009, 21:04

Rose keek om naar hem, en ze hoorde dan zijn woorden. Ze had eerder een negatief antwoord verwacht, maargoed ze voelde wat hoop terugkeren. Daarna hoorde ze zijn woorden over zonder prijs, en ze keek even naar Norwood. Ze sloot kort haar ogen, en ze luisterde dan gewoon verder naar hem. Opeens werd er een ring naar haar gegooid, en ze keek er dan ook heel even naar. Ze deed de ring dan gewoon om haar vinger, en ze hoorde dan zijn laatste woorden. "Ik zal het heus niet vergeten." Zei Rose dan tegen hem met een korte glimlach, en ze keek dan nog even kort naar de kamer. Ze voelde zich hier eerlijk gezegd wel goed bij al die warmte, maar toch deed het haar denken aan haar eigen thuis. Daar had ze namelijk haar neef voor het laatste gezien, en ze voelde zich weer ongelukkig worden. Natuurlijk liet ze dat niet merken, en ze hield zich dan ook erg sterk. "Tot de volgende keer dan maar." Zei ze dan zachtjes tegen hem, en zonder er echt bij na te denken gaf ze Aiden een knuffel als vriendschappelijk bedoelt en voor als bedankje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aidan

Aidan

Aiden? Er is een vraag.... UTL8oxA PROFILEPosts : 358
Aiden? Er is een vraag.... UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen/fire
Klas:
Partner: My love is gone without a trace

Aiden? Er is een vraag.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aiden? Er is een vraag....   Aiden? Er is een vraag.... Icon_minitimevr dec 11 2009, 21:18

Aiden grinnikte."Ik kijk er naar uit."Hij beantwoordde haar knuffel lichtjes,en keek onopvallend naar de ring.Die straalde flauwtjes wat licht uit.Inwendig lachte hij.Hij had de goede persoon uitgekozen.Langzaam smolt de pilaar weer,zodat hij wir in de lavapoel lag."Als ik je ergens anders mee kan helpen,wees dan niet bang langs te komen."Hij was al weer een beetje weg aan het doezelen."Ik zal dan zien wat ik voor je kan doen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose.
.
.
Rose.

Aiden? Er is een vraag.... UTL8oxA PROFILEPosts : 610
Aiden? Er is een vraag.... UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen, Vuur - Duister
Klas: ?
Partner: I don't know it anymore

Aiden? Er is een vraag.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aiden? Er is een vraag....   Aiden? Er is een vraag.... Icon_minitimevr dec 11 2009, 21:22

Rose keek naar hem, en ze liet hem dan los. Daarna luisterde ze naar zijn woorden, en ze liep dan naar Norwood toe. Even keek ze om bij het horen van zijn laatste woorden, en ze knikte dan even kort. Ze had niet door dat de ring wat licht had uitgestraald, maargoed dat interesseerde haar niet echt. Daarna liep ze de kamer uit, en ze voelde lichtjes dat de vleugels weer begonnen te groeien. Ze beet op haar onderlip, en voor kort keek ze nog om naar Aiden. Om eerlijk te zijn had ze sinds de dood van de clan niet echt angst voor mensen, maar toch was ze wel wat nerveus geweest om het te vragen aan Aiden. Ook deed het haar even pijn om weer over haar verleden te praten, maargoed ze had geen andere keus dan de waarheid te vertellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Norwood

Master Norwood

Aiden? Er is een vraag.... UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
Aiden? Er is een vraag.... UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

Aiden? Er is een vraag.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aiden? Er is een vraag....   Aiden? Er is een vraag.... Icon_minitimevr dec 11 2009, 21:45

Norwood knikte en liep de gang al op. Hij zei niets meer. Hij vond dat zijn werk gedaan was. Hij glimlachte lichtjes en was blij dat hij Rose een plezier had gedaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose.
.
.
Rose.

Aiden? Er is een vraag.... UTL8oxA PROFILEPosts : 610
Aiden? Er is een vraag.... UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen, Vuur - Duister
Klas: ?
Partner: I don't know it anymore

Aiden? Er is een vraag.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aiden? Er is een vraag....   Aiden? Er is een vraag.... Icon_minitimevr dec 11 2009, 21:48

Rose deed dan de deur van de kamer dicht, en ze liep dan naar Norwood toe. "Dankje dat je met me mee ging, anders had ik het nooit aangekund om hem te spreken." Zei Rose dan met een glimlach, en ze keek even kort naar de ring die ze om haar vinger had. Ze vroeg zich eigenlijk af waarom ze die ring had gekozen, en ze sloot dan heel even haar ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Aiden? Er is een vraag.... UTL8oxA PROFILE
Aiden? Er is een vraag.... UTL8oxA MAGICIAN

Aiden? Er is een vraag.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aiden? Er is een vraag....   Aiden? Er is een vraag.... Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Aiden? Er is een vraag....

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Vraag/Antwoord.
» Dringende vraag!
» Idee + vraag
» Vraag over krachten
» Aiden?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Headmaster's Office :: The Tower :: Eldur - The Room of Fire-