PortalIndexDringende vraag! HpD5UwnDringende vraag! 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Dringende vraag!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Sky
.
.
Sky

Dringende vraag! UTL8oxA PROFILEPosts : 20
Dringende vraag! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air Magic/Puffoon
Klas: Vierdejaars
Partner: --

Dringende vraag! Empty
BerichtOnderwerp: Dringende vraag!   Dringende vraag! Icon_minitimedi aug 18 2009, 20:20

Sky volgde Milan's aanwijzingen en was binnen een mum van tijd voor het kantoor van Mevrouw Madeline. "Hmm...nu maar naar binnen gaan..." Hij klopte op de deur en deed voorzichtig de deur open.
"Hallo, sorry dat ik stoor, maar ik had een vraag. En ik dacht dat het beter was om het vandaag nog te regelen."
Sky liet zijn vleugels verwijderen, het was immers onbeleefd om met gebruikte magie in het huis of kamer van een ander binnen te komen, en liep naar binnen. Na een tijd vliegen voelt het altijd even raar om weer te lopen. Iets wat je moest trainen.

"Kijk, ik ben al 18 en voel me nogal ongemakkelijk als ik in de eerste kom. En gezien ik al veel van mijn krachten kan beheersen, leek het mij beter om naar de 4de ofzo tegaan. Daar is het leeftijdsverschil ook kleiner..." Sky hoopte dat Mevrouw Madeline hem niet meteen aan zou vallen ofzo...hij had geen idee hoe ze was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Eres
...
...
Miss Eres

Dringende vraag! UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Linima
Posts : 3443
Points : 83
Dringende vraag! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Licht en Duisternis
Klas:
Partner: I remember the sun, always warm on my back. Somehow, it feels colder now.

Dringende vraag! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dringende vraag!   Dringende vraag! Icon_minitimedi aug 18 2009, 21:01

Miss Madeline was net terug van haar reis naar Razen. Haar zilvergrijze cape hing keurig aan de kapstok bij het raam. Ze had een soort oortelefoontje in en hield de knop ingedrukt zolang ze aan het spreken was. ''Ja dat weet ik ook wel maar Selavin, ik kan niet veel anders wel dan? Ja...luister nou even. Ja is goed ik zal het afhandelen'' sprak ze. Daarna trok ze het oortelefoontje uit haar oor en smeet het weg. Toen pas merkte ze dat er iemand anders in haar kantoor stond. Ze keek om naar Sky en ging rechter overeind zitten. ''Dat weet ik Sky. In eerste instantie wou ik je ook in de vierde hebben maar het bestuur voor magisch onderwijs deed daar weer moeilijk over. Ik heb nog een gesprek met hen staan. Zolang mag je van mij wel in de vierde beginnen hoor'' zei ze wat vermoeid na het lastige gesprek dat ze zojuist had gehad met de mysterieuze Selavin.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://staracademy.forumtwilight.com
Sky
.
.
Sky

Dringende vraag! UTL8oxA PROFILEPosts : 20
Dringende vraag! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air Magic/Puffoon
Klas: Vierdejaars
Partner: --

Dringende vraag! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dringende vraag!   Dringende vraag! Icon_minitimedi aug 18 2009, 21:10

What the.... dat ging wel heeel simpel. Is dit een truckje ofzo? Ging er door Sky's hoofd. "Heel erg bedankt Mevrouw!" Sky boog beleefd. "Dan zal ik u verder niet meer tot last zijn, u ziet er nogal vermoeid uit." Sky boog nog een keer en verliet toen het kantoor.

"Wow! Dat ging goed...hoe wel ik benieuwd ben naar die Selanogwattes, achja...dat is mijn pakkiean niet. Ik ga terug naar Milan om het te vertellen." Zijn handen bracht hij weer samen en twee wit met blauwe vleugels verschenen. Razend snel scheurde Sky door het gebouw op zoek naar Milan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Dringende vraag! UTL8oxA PROFILE
Dringende vraag! UTL8oxA MAGICIAN

Dringende vraag! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dringende vraag!   Dringende vraag! Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Dringende vraag!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Aiden? Er is een vraag....
» Idee + vraag
» Vraag over krachten
» Vraag/Antwoord.
» Ja, dus, ehm... Ik kwam, ehm... Vraag me niet zulke moeilijke dingen, verdorie!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Headmaster's Office-