PortalIndexAiden? HpD5UwnAiden? 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Aiden?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Rose.
.
.
Rose.

Aiden? UTL8oxA PROFILEPosts : 610
Aiden? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen, Vuur - Duister
Klas: ?
Partner: I don't know it anymore

Aiden? Empty
BerichtOnderwerp: Aiden?   Aiden? Icon_minitimedo dec 24 2009, 22:35

Rose was naar de toren gekomen, en ze wist dat als er wat was ze altijd welkom was bij Aiden. Nouja ze had ook de dreigbrieven meegenomen, waarna ze dan heel even kort begon te zuchten. Algauw vond ze zijn kamer, en ze hoopte dat hij hier een eind aan kon maken. Natuurlijk wist ze wel dat het misschien niet mogelijk was, maargoed dan keek ze even naar de ring die hij haar had gegeven. Even glimlachte ze wat ongemakkelijk, maar daarna klopte ze gewoon op zijn deur. Rustig bleef ze wachten op een antwoord, en haar blik dwaalde even af op de gang. Er waren verschillende kamers, maar de kamer van de vuurheer en de heer van de duister waren de interessantste kamers. Geen idee waarom, maargoed kalm bleef ze gewoon staan wachten op Aiden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aidan

Aidan

Aiden? UTL8oxA PROFILEPosts : 358
Aiden? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen/fire
Klas:
Partner: My love is gone without a trace

Aiden? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aiden?   Aiden? Icon_minitimevr dec 25 2009, 14:53

Aiden zweefde op een stroom hete lucht boven zijn poel.Hij speelde met de gedachte een nieuw wapen te maken.Misschien een boog?Of toch een stel messen?Hij zuchte even om de eindeloze mogelijkheden.Een nieuw zwaard zou toch ook niet verkeerd zijn.Niet dat er iets mis was met zijn huidige,maar toch.Toen klopte er iemand op de deur.Aiden grijnsde lichtjes."Kom binnen,Rose."Hij had haar al een hele tijd verwacht.Zijn hand bewoog zich loom naar de deur,en trok hem toen weer terug,zodat de deur open ging.Hij glimlachte haar toe,en gebaarde haar om binnen te komen."Waar kan de heer u mee helpen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose.
.
.
Rose.

Aiden? UTL8oxA PROFILEPosts : 610
Aiden? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen, Vuur - Duister
Klas: ?
Partner: I don't know it anymore

Aiden? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aiden?   Aiden? Icon_minitimevr dec 25 2009, 15:53

Rose bleef rustig afwachten tot er een antwoord was, en ze keek dan ook een hele tijd naar de ring om haar vinger. Daarna sloot ze heel even haar ogen, waarna ze opeens Aiden hoorde praten tegen haar. Ze deed de deur open, en ze deed die achter zich dicht. "Hallo Aiden." Zei Rose eerst vriendelijk als begroeting, en ze deed dan een paar stappen naar voren. "Het liefste van al zou ik graag willen weten hoe ik iemand de mond kan snoeren, aangezien deze mij al honderden dreigbrieven heeft verzonden, en telkens staan dezelfde zinnen erin. Het klinkt als volgt dat ze dus degene die ik het meeste dierbaar heb willen doden, en daarmee bedoel ik dan de hele school en Selavin. Maar dit doen ze dan om mij kwetsbaar te maken, al vind ik het erg dom." Zei ze dan tegen hem, waarna ze even diep adem haalde. Ze kon er zo kwaad om worden, maar ze had zich gelukkig in die dagen nog kunnen inhouden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aidan

Aidan

Aiden? UTL8oxA PROFILEPosts : 358
Aiden? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen/fire
Klas:
Partner: My love is gone without a trace

Aiden? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aiden?   Aiden? Icon_minitimevr dec 25 2009, 16:11

Aiden knikte."Dat is inderdaad vervelend,maar de oplossing is niet zo heel erg lastig.Laat eens zien."Hij pakte de brieven van Rose over,en las ze even door.Hij knikte,en hield ze op,zodat Rose ze goed kon zien."Let goed op."De brieven vatte vlam,en verkoolde snel."Nu wil ik dat je dat met elke drijgbrief doet,zelfs zonder te lezen."Hij lachte even."Zo heb je er geen last van.Als je de schrijver ervan vind,kun je met hem het zelfde doen als met de brieven."Hj vermorzelde de brieven tot as,en gooide ze in zijn lavapoel."Zo'n slimme meid als jij had dat zelf kunnen bedenken."Hij keek haar even beschuldigend aan."Maar goed.Was dat alles,of kan ik je nog ergens mee helpen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose.
.
.
Rose.

Aiden? UTL8oxA PROFILEPosts : 610
Aiden? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen, Vuur - Duister
Klas: ?
Partner: I don't know it anymore

Aiden? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aiden?   Aiden? Icon_minitimevr dec 25 2009, 16:22

Rose keek naar hem, en ze gaf hem dan maar de brieven. Ze hoorde zijn woorden, en ze keek dan ook erg aandachtig naar hoe hij de brieven in brand deed. "Dan zal ik dat doen." Zei Rose zacht tegen hem, en ze hoorde dan zijn andere woorden. "Ik had er eerlijk gezegd nog niet aan gedacht, maar van de andere clans moest ik het als bewijs gebruiken omdat ook zij op de hoogte zijn van de dreigbrieven. Maargoed ik zal ze vanaf nu verbranden." Zei ze dan tegen hem, en ze keek even kort in zijn ogen. "Is er nog een rede dat u mij deze ring gaf?" Vroeg Rose dan aan hem, en ze sloot heel even kort de ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aidan

Aidan

Aiden? UTL8oxA PROFILEPosts : 358
Aiden? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen/fire
Klas:
Partner: My love is gone without a trace

Aiden? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aiden?   Aiden? Icon_minitimevr dec 25 2009, 21:38

Aiden keek werkelijk verbaasd."Maar iedereen kent toch..."Hij sloeg zich zelf op zijn voorhoofd."Het is al lang geleden.Vroeger wist iedereen het.Die ring is het symbool dat je mijn opvolger bent."Hij zuchte even."Zelfs legendarische magicians zijn niet onsterfelijk.Als mijn tijd is gekomen word jij de heer van het vuur.Of vrouwe van het vuur in jou geval."Hij tikte even tegen de ring,die even oplichte."De gloed betekend dat je waardig bent."Hij ging in kleermakerszit zitten."Hiermee zou je in principe geen last meer mogen hebben van de anderen.En anders verwijs je ze maar naar mij door."Hij grinnikte zachtjes."Heb je verder misschien nog andere vragen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose.
.
.
Rose.

Aiden? UTL8oxA PROFILEPosts : 610
Aiden? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen, Vuur - Duister
Klas: ?
Partner: I don't know it anymore

Aiden? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aiden?   Aiden? Icon_minitimevr dec 25 2009, 21:43

Rose keek naar hem, en ze hoorde dan zijn woorden. "Oh dit wist ik niet, nouja ik bedoel ik had nog nooit iets gehoord van andere legendes, en dus is dit een beetje nieuw voor me." Zei Rose dan een beetje schuldig tegen hem, en ze keek heel even kort naar de grond. Dan keek ze naar de ring als hij wat licht gaf, en ze keek naar hem. "Uhm ik zal u dan zeker niet teleurstellen, maar u weet dat ik ook mijn clan in ere moet houden. Hoewel dat nu een beetje moeilijk gaat omdat er geen leden meer zijn, maar toch wil ik het liefste dat de clan zou blijven bestaan." Zei ze dan zacht tegen hem, nouja dat laatste zei ze nog iets zachter. Even keek ze in het rond, en ze keek dan naar hem. "Ik heb niet echt vragen meer, maar hebt u wel al een idee wat ik je terug zou moeten geven in ruil voor die lessen?" Vroeg ze dan voorzichtig aan hem, en ze had er alles voor over om hem iets terug te geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aidan

Aidan

Aiden? UTL8oxA PROFILEPosts : 358
Aiden? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen/fire
Klas:
Partner: My love is gone without a trace

Aiden? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aiden?   Aiden? Icon_minitimevr dec 25 2009, 21:55

Aiden knikte."Doe wat je moet doen.Vooral als het belangrijk is."Hij tikte met zijn wijsvinger tegen de zijkant van zijn neus."Maar met opvolging krijg je grotere verantwoordelijkheden dan een eenmans clan in leven houden.Vergeet dat nooit."Zijn ogen stonden streng,en zijn stem klonk hard.Hij streek even over zijn zwaard,die aan zijn heup hing.Hij had dingen moeten opofferen door de verantwoordelijkhijd.Dingen die hij liefhad."En over wat ik er voor terug wil?Dat hoor je wel zodra de tijd er rijp voor is.En dat is nu nog niet."Zijn stem was niet langer hard,maar zijn ogen waren nogsteeds enigzins streng.Hij legden zijn hand even op haar schouder."Ik kan je wel zeggen dat de prijs jouw clan niet in de weg zal liggen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose.
.
.
Rose.

Aiden? UTL8oxA PROFILEPosts : 610
Aiden? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen, Vuur - Duister
Klas: ?
Partner: I don't know it anymore

Aiden? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aiden?   Aiden? Icon_minitimevr dec 25 2009, 22:06

Rose keek naar hem, en ze hoorde dan zijn woorden. "Dat begrijp ik Aiden dat het een grote verantwoordelijkheid is, en ik zal dat in eer houden om de balans zoals Deshas gezegd had in orde te houden." Zei Rose dan zacht tegen hem, en ze keek dan even kort naar de lavapoel. Toch richt ze haar blik weer op hem, en ze merkte dat hij nog steeds streng keek. Niet dat ze bang had ofzo, maar ze wist goed genoeg dat ze niet met hem zou moeten sollen. Dan hoorde ze zijn andere woorden als hij opeens zijn schouder op haar hand geplaatst had, en dat deed haar iets van kalmeren. "Het maakt niet uit wat de prijs is, aangezien ik er alles voorover zou hebben. Nouja mijn clan zal ik ooit nog wel kunnen uitbreiden, maar dat zal heel even moeten wachten totdat ik zeker weet hoe ik eraan moet beginnen." Zei ze dan zacht tegen hem, en heel even keek ze hem in de ogen aan. Dan richt ze haar blik weer even op de lavapoel, en ze sloot niet veel later heel even de ogen. "Uhm vind u het erg als ik nog even hier blijf, of hebt u liever dat ik wegga?" Vroeg ze dan heel zachtjes aan hem, en toch keek ze hem niet aan in de ogen uit respect.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aidan

Aidan

Aiden? UTL8oxA PROFILEPosts : 358
Aiden? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen/fire
Klas:
Partner: My love is gone without a trace

Aiden? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aiden?   Aiden? Icon_minitimevr dec 25 2009, 22:18

Aiden knikte."Je mag blijven als je wilt,"zei hij zachtjes.Hij haalde zijn hand van haar schouder,en leunde achterover.De warme luchtstroom blies wat harder,en hij zweefde wat verder omhoog."Ik vrees dat ik niet veel in huis heb,maar dit zou goed moeten zijn."Zijn hand verdween even in een wolk vuur,waarna er een flesje vuurwater in lag.Het was net zo sterk als bier,maar had een andere smaak."Ik hoop dat je het lust."Hij gooide het zonder te kijken naar haar toe.Zijn gedachten waren weer af aan het dwalen naar de wapens die hij zou kunnen maken.Misschien toch een bijl dan?
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose.
.
.
Rose.

Aiden? UTL8oxA PROFILEPosts : 610
Aiden? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen, Vuur - Duister
Klas: ?
Partner: I don't know it anymore

Aiden? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aiden?   Aiden? Icon_minitimevr dec 25 2009, 22:24

Rose keek naar hem, en ze bleef dan gewoon staan. Even sloot ze kort haar ogen, en ze genoot zowat van de warmte. Daarna hoorde ze zijn woorden, en ze keek hem dan ook aan. Opeens werd er een flesje naar haar gegooid, en ze keek er dan ook naar. Ze nam er dan een slokje van, en ze sloot dan kort haar ogen. Daarna richt ze haar blik naar hem, en ze merkte dat hij aan iets aan het denken was. Even wilde ze er wat over vragen, maar dan zweeg ze gewoon weer. Dan ging ze even met haar hand in de lavapoel, en de warmte deed haar hand dan ook goed. Even sloot ze haar ogen, en ze keek dan naar Aiden. Voor kort kon je een glimlach opmerken, maar deze verdween dan ook weer even. Ze vond het vuurwater wel wat sterk, maar toch smaakte het wel lekker. Algauw nam ze nog een slokje, en dan keek ze kort in het rond. Met haar hand maakte ze wat figuren in de lavapoel, en ze keek er dan ook rustig naar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Aiden? UTL8oxA PROFILE
Aiden? UTL8oxA MAGICIAN

Aiden? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aiden?   Aiden? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Aiden?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Aiden? Er is een vraag....
» ♣ ! Aiden Elric ! ♣
» I'll be watching || Aiden
» Playing around [Aiden]
» Aiden Youkai

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Headmaster's Office :: The Tower :: Eldur - The Room of Fire-