PortalIndexTerug van Shadra HpD5UwnTerug van Shadra 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Terug van Shadra

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast
avatar

Terug van Shadra UTL8oxA PROFILE
Terug van Shadra UTL8oxA MAGICIAN

Terug van Shadra Empty
BerichtOnderwerp: Terug van Shadra   Terug van Shadra Icon_minitimema dec 07 2009, 16:18

Na een lange tijd kwam Esmeralda samen met Devil weer terug naar Starshine Academy, maar toch zag ze er niet bepaald goed meer uit. Nee, er was in de tijd dat ze weg was veel gebeurd, en ook was ze nogal in het gips beland door haar ooms. Ze zucht even diep, en Devil steunde haar dan ook tijdens het stappen. Alweer slaakte ze een zucht, aangezien ze niet wist hoe ze het moest uitleggen aan Kale van haar lange afwezigheid. "Je moet je niet forceren Esmeralda, aangezien je er niet goed uit ziet. Geen nood ik zal wel met Kale over je toestand spreken, maar toch zal je er wel bij moeten blijven. Wat er ook gebeurd ik zal er alles voor doen dat niemand je nog kan aanraken." Zei Devil dan tegen haar, en ze knikte enkel wat moeizaam. Haar gehele arm was gebroken, maar ook haar been en voet waren gebroken. Met moeilijke stappen ging ze op een bank zitten, en ze sloot heel even haar ogen. Ze hoopte maar dat Kale niet boos werd op haar, aangezien ze wel verplicht was geweest om naar huis te gaan. "Devil haal Kale ik heb hem nodig." Zei Esmeralda dan ook met trillende stem, en hij keek haar dan aan. "Beloof me dan dat je niet nog eens bewusteloos valt, want ik wil niet dat je nog meer pijn zou leiden." Zei hij kalm tegen haar, waarna hij dan vlug Kale ging halen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Kale

Master Kale

Terug van Shadra UTL8oxA PROFILEPosts : 287
Terug van Shadra UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: Nog geen toegewezen.
Partner: -

Terug van Shadra Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug van Shadra   Terug van Shadra Icon_minitimema dec 07 2009, 16:35

Kale was in de lerarenkamer. Hij zat aan een tafel, voor hem lag een brief. Met zijn kin steunend op zijn in elkaar gevouwen handen staarde Kale met een nadenkende frons naar de brief. Wat moest hij hier nu weer mee aan? Hij zuchtte even diep en las de regels van de brief voor de vijfde keer die dag door. Hij keek op toen hij merkte dat hij niet meer alleen in de lerarenkamer was. Toen hij Devil herkende stond Kale zo snel op dat zijn stoel achterover viel en met een luide klap op de grond terrecht kwam. Kale stelde geen vragen maar griste de brief van tafel en volgde Devil. Hij liep aan een stuk recht door naar het lanceringsplatform. Daar zag hij Esmeralda zitten. Hij liep naar haar toe en bleef voor haar stilstaan. Net iets te laat herinnerde hij zich weer wat er in de brief stond. Met een rechte rug en een beetje afstandelijke houding keek Kale Esmeralda aan. ''Wat is er met je gebeurd?'' vroeg hij zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Terug van Shadra UTL8oxA PROFILE
Terug van Shadra UTL8oxA MAGICIAN

Terug van Shadra Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug van Shadra   Terug van Shadra Icon_minitimema dec 07 2009, 16:44

Esmeralda keek Devil na, en ze zucht weer even diep. Ze was beter nooit weggegaan van hier, maargoed ze had namelijk geen keus. Het was dit alles of Kale dood voor haar neus, en dat had ze liever niet gewild. Devil liep weer met Kale naar het lanceringsplatform, en hij ging dan bij Esmeralda staan. Ze keek Devil aan, en ze hoorde dan de vraag van Kale. Ze slikte heel even kort, en ze voelde tranen opkomen. "Goed dan." Zei Devil even kort voordat hij het ging uitleggen, en hij keek naar Kale. "Het begon allemaal met een brief die ze hier had gekregen, en daarin stond dat als ze niet naar huis zou keren jij voor haar neus vermoord zou worden. Maar dat was niet alles, aangezien ze de kans niet had het je te vertellen waren er al twee familieleden haar hier aan het opwachten. Eerst ging alles goed totdat ze thuiskwam, en daar werd ze nogal hardhandig aangepakt zoals je wel ziet. Ik zelf kon me niet vertonen, en dat wilde ze ook niet. Aangezien niemand van mijn bestaan wist in de familie, maargoed dagenlang hebben ze haar zo behandelt, en opgesloten zonder maar enig voedsel of water. Natuurlijk heb ik haar wel te eten en drinken gegeven, maar haar twee ooms waren erg handig in het folteren. Ze probeerde de pijn te verdragen, maar ze riep het nogal uit van de pijn. Ik heb haar moeten bevrijden, en dan naar het ziekenhuis gebracht om daarna naar hier terug te keren. Ze mocht nooit buiten, en ze zat met ketens vastgebonden. Als ze dit alles niet had gedaan dan was jij er niet meer Kale, maar ze had zelf gekozen om toch te gaan voor jou te beschermen en te laten leven. Ze houd met heel haar hart van je, en ze zou door het vuur kunnen gaan voor jou. Maar dat kun je nu wel zien aan haar toestand nu." Zei Devil dan tegen Kale, en hij keek dan even naar Esmeralda. Ze kon de tranen niet meer bedwingen, en ze hoopte dat hij niet boos werd op haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Kale

Master Kale

Terug van Shadra UTL8oxA PROFILEPosts : 287
Terug van Shadra UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: Nog geen toegewezen.
Partner: -

Terug van Shadra Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug van Shadra   Terug van Shadra Icon_minitimema dec 07 2009, 16:52

Kale luisterde kalm naar het verhaal van Devil. Daarna keek hij even naar Esmeralda. Een sprankje bezorgdheid was even in zijn ogen te zien maar vrijwel direct daarna weer die emotieloze blik. ''Dwaas'' zei hij daarna zacht meer tegen zichzelf dan tegen Esmeralda. ''Ik heb geen bescherming nodig. Ze zullen mij niet zomaar kunnen doden'' zei hij nu wat luider. Kale kon prima voor zichzelf opkomen als huurmoordenaar. Daarbij als iemand hem ook maar een haar zou krenken zouden ze direct meer dan dertig goedgetrainde krijgers op hun dak krijgen. Hij vond het dwaas van Esmeralda dat ze zichzelf zo opgeofferd had. Maar boos was hij niet. Dat liet hij ook zien door naast haar te gaan zitten en haar voorzichtig te omhelzen. Na een aantal seconden liet Kale haar los en keek haar recht aan. Hij sloot even zijn ogen en zuchtte zachtjes. Zijn schouders zakte een paar centimeter naar beneden. ''Ik vrees dat ik ook slecht nieuws heb'' zei hij daarna toen hij zijn ogen weer opende.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Terug van Shadra UTL8oxA PROFILE
Terug van Shadra UTL8oxA MAGICIAN

Terug van Shadra Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug van Shadra   Terug van Shadra Icon_minitimema dec 07 2009, 16:56

Esmeralda keek naar de grond, en ze wist niet meer wat doen. Het enige wat ze wel wist was zichzelf voorgoed laten verdwijnen, maargoed ze wilde eerst wraak nemen op de martelingen die ze al jaren kreeg van haar familie. Devil keek naar beide, en hij sloot heel even zijn ogen. Daarna hoorde Esmeralda zijn laatste woorden, en ze keek hem dan in de ogen aan. Devil wou nog iets zeggen, maar hij verzweeg het gewoon. Esmeralda voelde hoe alles begon te breken, en ze wist niet wat doen. "W-wat is er?" Vroeg ze dan met een trillende stem, en ze keek hem met betraande ogen aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Kale

Master Kale

Terug van Shadra UTL8oxA PROFILEPosts : 287
Terug van Shadra UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: Nog geen toegewezen.
Partner: -

Terug van Shadra Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug van Shadra   Terug van Shadra Icon_minitimema dec 07 2009, 17:07

''Eerst moet ik je iets vertellen en dat gaat erg lang terug. Ik leef zelf al jaren op deze school. Ik heb hier zelf nog gestudeerd. Ik zat in mijn tweede leerjaar toen ik Madeline voor het eerst leerde kennen. In het begin konden we elkaar niet uitstaan en draaide het altijd op vechten uit maar na verloop van tijd zijn we goede vrienden geworden. Toen we volwassen waren, allebij afgestudeerd en allebij hier werkte als leraren groeide onze vriendschap verder totdat we verliefd waren op elkaar. Een aantal maanden later waren we zelfs verloofd. Maar twee weken voor ons huwelijk heb ik Madeline gezegd dat ik niet kon trouwen met haar. Het zit namelijk zo. Naast mijn werk als leraar ben ik lid van een groep die zich de Suasama noemen. Het zijn de bekendste huurmoordenaren van Shadra. Momenteel heb ik een van de hoogste rangen in die groep maar bij de Suasama gelden erg strenge regels. Door je dit te vertellen breek ik er al een paar. Ik mag nooit mijn indentiteit als Suasama prijs geven. Maar een van de belangrijkste regels is dat ik geen relatie mag hebben. Met liefde kunnen tegenstanders je chanteren zoals jij met je liefde voor mij gechanteerd werd. Destijds met Madeline werd mij gezegd door de Suasama dat ik niet door kon gaan met het huwelijk. En die brief die ik toen de tijd had ontvangen heb ik nu opnieuw gekregen. Ditmaal alleen met jou naam erin vermeld'' besloot Kale zijn verhaal. Hij zweeg en keek Esmeralda recht aan. Nu moest hij wachten op haar reactie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Terug van Shadra UTL8oxA PROFILE
Terug van Shadra UTL8oxA MAGICIAN

Terug van Shadra Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug van Shadra   Terug van Shadra Icon_minitimema dec 07 2009, 17:14

Esmeralda keek naar hem, en ze hoorde dan zijn gehele verhaal. Ze luisterde dan ook aandachtig naar hem, en ze slikte heel even kort. Bij het laatste probeerde ze op te staan, en ze wist niet meer wat doen. "Dan moet je het uitmaken van hen?" Vroeg ze zacht maar toch met een trilling in haar stem. Zelfs als dit het geval was dan begreep ze het, aangezien ze toch steeds werd uitgehuwelijkt. Ze besloot maar om er niets over te zeggen, en Devil keek even naar Kale. Dan zag hij dat Esmeralda weg wilde gaan, maar toch wist hij dat haar hart gebroken was door haar familie. Ze keek dan ook naar de grond, en ze beet op haar onderlip. De pijn die ze had was ondraagbaar, maar ze hoopte maar dat hij haar niet zou verlaten. Ze kon niet zonder hem, en in de dagen dat ze gevangen gezeten had waren haar gedachten enkel met Kale gevuld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Kale

Master Kale

Terug van Shadra UTL8oxA PROFILEPosts : 287
Terug van Shadra UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: Nog geen toegewezen.
Partner: -

Terug van Shadra Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug van Shadra   Terug van Shadra Icon_minitimema dec 07 2009, 17:24

Kale stond ook op en keek Esmeralda recht aan. ''Ja, dat is me wel opgedragen ja'' bevestigde hij haar vraag. ''Niettemin, wou ik dit met hen bespreken. Ookal behoor ik tot de Suasama ik blijf een mens. En mensen hebben nou eenmaal behoefte aan liefde. Maar je moet daar wel bij zijn Esmeralda. Jij moet hen ook vertellen dat het niet kan wat ze van me verwachten'' zei hij zacht en pakte voorzichtig een van haar handen. Hij hield nog steeds van haar en was bereid er alles voor te doen om ervoor te zorgen dat ze gewoon samen konden blijven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Terug van Shadra UTL8oxA PROFILE
Terug van Shadra UTL8oxA MAGICIAN

Terug van Shadra Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug van Shadra   Terug van Shadra Icon_minitimema dec 07 2009, 17:29

Esmeralda keek naar hem, en ze hoorde dan zijn woorden. Toch merkte ze dat hij verder begon te spreken, en ze bleef naar hem luisteren. Ze wist even niet meer wat zeggen, en ze keek hem in de ogen aan. Haar arm, been en voet deden te veel pijn, maar dat probeerde ze te negeren. Ze wist echt niet meer wat ze moest doen, aangezien ze gedwongen werd in een huwelijk. Ze legde haar hoofd op zijn schouder, en ze sloot even haar ogen. "Dan wil ik dat jij en die anderen iets voor me doen." Zei Esmeralda dan zacht tegen hem, en ze had zich een tijdje zwak gevoeld doordat ze haar tranen had laten zien. Ze schudde dan even haar hoofd, en ze keek hem diep in de ogen aan. Ze drukte voor een tijdje lang haar lippen op de zijn, waarna ze dan ook haar ogen gewoon sloot. Devil keek naar beide, en hij besloot om op een afstandje toe te kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Kale

Master Kale

Terug van Shadra UTL8oxA PROFILEPosts : 287
Terug van Shadra UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: Nog geen toegewezen.
Partner: -

Terug van Shadra Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug van Shadra   Terug van Shadra Icon_minitimema dec 07 2009, 17:37

Kale kuste Esmeralda zachtjes terug maar na een tijdje boog hij zich wat naar achteren zodat hij haar recht aan klon kijken. Hij ondersteunde haar een beetje zodat ze op hem kon leunen om haar wat minder last op haar gewonde lichaamsdelen te bezorgen. Hij trok haar zachtjes en voorzichtig wat dichter naar zich toe. ''Wat wil je dat we doen?'' vroeg hij zacht fluisterend aan haar al kon hij al raden wat het zo ongeveer zou zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Terug van Shadra UTL8oxA PROFILE
Terug van Shadra UTL8oxA MAGICIAN

Terug van Shadra Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug van Shadra   Terug van Shadra Icon_minitimema dec 07 2009, 17:41

Esmeralda keek naar hem, en ze leunde wat tegen hem aan. Ze sloot voor even haar ogen, en ze wist even niet hoe ze het hem moest uitleggen. Dan keek ze naar hem, en ze hoorde zijn vraag. "In de tijd dat ze me vastgebonden hadden, dwongen ze mij om in een huwelijk te stappen met iemand. Natuurlijk weigerde ik dat omdat mijn hart jou toebehoort, en dus wil ik jou en de anderen vragen om heel mijn familie uit te moorden. Dit omdat ik echt niet meer onder dwang wil gezet worden, maar ook omdat ze mijn leven gewoon erg verpest hebben. Ik geef al mijn loon dat ik hier verdien op om jullie ervoor te betalen indien nodig" Zei Esmeralda dan zachtjes tegen hem, en ze keek dan naar de grond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Kale

Master Kale

Terug van Shadra UTL8oxA PROFILEPosts : 287
Terug van Shadra UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: Nog geen toegewezen.
Partner: -

Terug van Shadra Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug van Shadra   Terug van Shadra Icon_minitimema dec 07 2009, 17:49

Kale schudde zijn hoofd even. ''Je hoeft niet te betalen'' zei hij zacht tegen haar. Dat was hoogst ongebruikelijk maar Kale zou Esmeralda niet laten betalen voor het doden van zulke schoften. ''Ik neem je opdracht aan'' zei hij. ''Met hoevele zijn ze?'' vroeg hij daarna op een wat zakelijke toon. Hij moest het weten zodat hij wist hoeveel manschappen hij nodig zou hebben hiervoor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Terug van Shadra UTL8oxA PROFILE
Terug van Shadra UTL8oxA MAGICIAN

Terug van Shadra Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug van Shadra   Terug van Shadra Icon_minitimema dec 07 2009, 17:52

Esmeralda keek hem aan, en ze hoorde dan zijn woorden. Ze zou hem hoe dan ook betalen, ookal zei hij dat het niet moest. Daarna keek ze naar Devil, en ze knikte even kort naar hem. "Ze zijn met ongeveer 100 mannen en 90 vrouwen." Zei Esmeralda dan tegen hem, maar dat was dan ook de waarheid. Ze waren namelijk een hele grote familie, en dus wilde ze iedereen dood. Zowel de jongeren als de ouderen, aangezien ze allemaal tegen haar waren. Dan keek Kale in de ogen aan, en sloot voor kort haar ogen. Ze hoopte maar dat het snel gebeurde, aangezien ze vreesde dat ze haar hier zouden laten ontslaan. "Ik hou zielsveel van je Kale." Zei ze dan zachtjes tegen hem, en ze keek hem dan weer aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Terug van Shadra UTL8oxA PROFILE
Terug van Shadra UTL8oxA MAGICIAN

Terug van Shadra Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug van Shadra   Terug van Shadra Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Terug van Shadra

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Terug.
» No, I'm not from Shadra
» De Shadra etage.
» Kamp deelnamens: Shadra
» Terug

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Launching Platform-