PortalIndexTerug. HpD5UwnTerug. 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Terug.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Celedë
.
.
Celedë

Terug. UTL8oxA PROFILEPosts : 200
Terug. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: Vierdeklasser.
Partner: I'll love him with my whole heart.

Terug. Empty
BerichtOnderwerp: Terug.   Terug. Icon_minitimema sep 14 2009, 16:16

Celedë keek uit het raam van de shuttle. Ze zag het lanceringsplatform van de school steeds meer naderen. Over een niet al te lange tijd zou ze weer landen. Celedë vroeg zich af hoe het met Diva ging. Ze was zomaar naar Shadra vertrokken zonder wat te zeggen. Celedë was zelf vooral verbaasd over het feit dat in een niet zo lange tijd haar haren een flink stuk waren gegroeid. Ze had het niet meer geknipt sinds ze weg was gegaan. Nu was het weer net zo lang als dat van Diva, tot op haar heupen dus maar nu iets erboven omdat Celedë het een beetje had opgestoken in een klem. Het enigste waar je Celedë en Diva nu mee uit elkaar kon houden was de kleur van hun ogen. Na een tijdje was ze geland. Een beetje wankel vanwege de lange vliegreis stapte Celedë uit. Ze keek even om zich heen en stond met haar rug naar de uitgang gekeerd. Ze had dan ook niet gehoord dat er iemand anders aankwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Antony
.
.
Antony

Terug. UTL8oxA PROFILEPosts : 257
Terug. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra: thuis van de Dark magicans
Klas: 5 de jaars
Partner: You could say i'm in love

Terug. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug.   Terug. Icon_minitimedi sep 15 2009, 20:43

En die iemand anders was Antony en ja zijn haar was weer voor zijn ogen. Maar hij was wat gegroeid en dat zag je aan hem. Hij vroeg zich deels af waar celedë was. Hij keek op toen hij een shuttle weer wegvliegen. Hij keek naar het meisje dat uitstapte en in zijn ogen was dat Diva. Hij liep naar haar toe en tikte op haar schouder. "Zeg Diva,weet jij waar je zus is"vroeg hij aan h
Terug naar boven Ga naar beneden
http://jacksonhigh.forumotion.com/forum.htm
Celedë
.
.
Celedë

Terug. UTL8oxA PROFILEPosts : 200
Terug. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: Vierdeklasser.
Partner: I'll love him with my whole heart.

Terug. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug.   Terug. Icon_minitimedi sep 15 2009, 20:52

Celedë schrok even op toen iemand op haar schouder tikte. Ze draaide zich om en grijnzde naar Antony. ''Diva? Zo en dat moet met me trouwen. Je kan me niet eens meer met Diva uit elkaar houden'' grinnikte ze zacht. Hij felrode ogen keken Antony recht aan. ''Ik weet het. Tis wennen dat m`n haar weer lang is'' zei ze daarna.
Terug naar boven Ga naar beneden
Antony
.
.
Antony

Terug. UTL8oxA PROFILEPosts : 257
Terug. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra: thuis van de Dark magicans
Klas: 5 de jaars
Partner: You could say i'm in love

Terug. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug.   Terug. Icon_minitimedi sep 15 2009, 21:00

Hij keek haar even aan. "Euhm,nou ik herkende je niet"zei hij en grijnsde eventjes. Hij keek haar vanachter zijn witte lokken aan. "Zo en waar ben jij wel niet geweest"vroeg hij.
"MEt lang haar ben jezelfs nog knapper vind ik"zei hij en gaf haar een kus op haar lippen.
Hij wist niets af van de gebeurtenissen hier buiten dat Donovan het merk teken f hoe je het ook noemen moest liet verdwijnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://jacksonhigh.forumotion.com/forum.htm
Celedë
.
.
Celedë

Terug. UTL8oxA PROFILEPosts : 200
Terug. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: Vierdeklasser.
Partner: I'll love him with my whole heart.

Terug. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug.   Terug. Icon_minitimedi sep 15 2009, 21:07

Celedë grinnikte zachtjes. ''Ik was op Shadra, bij m`n oom en tante. Ze hadden gevraagd of ik dingen met hen wou komen bespreken'' vertelde ze aan Antony. Een paar blosjes verschenen op haar wangen na Antony`s compliment. Ineens dacht ze terug aan wat Donovan bij Diva had gedaan. ''Donovan heeft Diva geprobeerd te vermoorden. Ze was bijna verdronken'' zei ze zacht tegen Antony.
Terug naar boven Ga naar beneden
Antony
.
.
Antony

Terug. UTL8oxA PROFILEPosts : 257
Terug. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra: thuis van de Dark magicans
Klas: 5 de jaars
Partner: You could say i'm in love

Terug. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug.   Terug. Icon_minitimedi sep 15 2009, 21:14

Antony's ogen sperden wijd open toen ze dat zei. Zijn ogen kleurden helemaal zwart van woede. "Als hij dat maar waagt waneer ik hier ben,dan neem ik die Lentell wel is onder handen"zei hij tegen haar en balde even zijn vuisten. Hij keek haar aan en werd een beetje kalmer. "En wat moest je bespreken met hun,als ik zo nieuwschierig mag zijn"
Terug naar boven Ga naar beneden
http://jacksonhigh.forumotion.com/forum.htm
Celedë
.
.
Celedë

Terug. UTL8oxA PROFILEPosts : 200
Terug. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: Vierdeklasser.
Partner: I'll love him with my whole heart.

Terug. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug.   Terug. Icon_minitimedi sep 15 2009, 21:20

Celedë grijnzde even. ''Zaken'' zei ze de vraag exspres ontwijkend om Antony een beetje te plagen. Ze legde haar handen op zijn schouders en gaf hem een kleine kus op zijn lippen. Ze was blij dat hij nu iets kalmer was. Celedë haatte Donovan ook maar wou niet dat Antony iets zou overkomen en een boze bui.
Terug naar boven Ga naar beneden
Antony
.
.
Antony

Terug. UTL8oxA PROFILEPosts : 257
Terug. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra: thuis van de Dark magicans
Klas: 5 de jaars
Partner: You could say i'm in love

Terug. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug.   Terug. Icon_minitimedi sep 15 2009, 21:25

Hij keek haar aan en grijnsde. "Komop zeg het nu"zei hij met een kleine glimlach op zijn lippen. "Zeg,jouw haar is nu lang,mag het mijne ook lang blijven"zei hij tegen haar en legde zijn handen op haar heupen. "Als je zus hulp nodig heeft,roep me dan"zei hij tegen haar en keek haar even dromend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://jacksonhigh.forumotion.com/forum.htm
Celedë
.
.
Celedë

Terug. UTL8oxA PROFILEPosts : 200
Terug. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: Vierdeklasser.
Partner: I'll love him with my whole heart.

Terug. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug.   Terug. Icon_minitimedi sep 15 2009, 21:32

Celedë schudde grijnzend haar hoofd. Ze zou het echt niet vertellen. Toen Antony over zijn haar begon grinnikte ze zachtjes. ''Nou vooruit dan maar'' zei ze zacht grinnikend. Celedë had haar eigen haren met een klem opgestoken zodat ze een paar centimeter boven haar heupen hingen nu. Het enigste wat ze wel geknipt had was haar pony die nu een stuk korter was. ''Ik zal het tegen Diva zeggen'' zei Celedë nog op Antony`s laatste woorden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Antony
.
.
Antony

Terug. UTL8oxA PROFILEPosts : 257
Terug. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra: thuis van de Dark magicans
Klas: 5 de jaars
Partner: You could say i'm in love

Terug. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug.   Terug. Icon_minitimedi sep 15 2009, 21:38

"Komop,zeg het of ik ga je kittelen"zei hij tegen haar e glimlachte eventjes. Hij keek haar met een pupyblik aan en wachte af. Aangezien ze niets zei begon hij haar zachtjes te kittelen in haar zij en met zijn andere hand in haar nek. Hij glimlachte eventjes en wachte af. "Wel zeggen,of ik moet je doodkittelen"zei hij en grijnsde eventjes.


(Ik moet gaan slapen)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://jacksonhigh.forumotion.com/forum.htm
Gesponsorde inhoud



Terug. UTL8oxA PROFILE
Terug. UTL8oxA MAGICIAN

Terug. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug.   Terug. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Terug.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Terug
» Hey weer een oud SSA'r terug
» Terug van Shadra
» Terug in de Toren.
» Weer terug.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Launching Platform-