PortalIndexLady of the Lake. HpD5UwnLady of the Lake. 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Lady of the Lake.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Celebrian

Celebrian

Lady of the Lake. UTL8oxA PROFILEPosts : 134
Lady of the Lake. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Cassia, water magic.
Klas: /
Partner: If you can melt my heart, it's yours.

Lady of the Lake. Empty
BerichtOnderwerp: Lady of the Lake.   Lady of the Lake. Icon_minitimeza dec 05 2009, 20:36

Tegen de laatste stralen van de schemering van de afgelopen dag kwamen een paar duizend ijsblauwe vlinders bij elkaar op een plek voor het meer. Ze voegde zich samen en veranderde in een vrouw. Celebrian opende haar ijsblauwe ogen en keek met een zwakke grijns even naar het meer. Ze reikte naar haar haren en trok de twee steekspelden eruit. Haar krullende haar dat nu weer zwart van kleur was viel tot net boven haar heupen. Ze trapte haar schoenen uit en maakte de haakjes van haar korset los. Niet dat ze dat ding echt nodig had. Celebrian was vrij slank van zichzelf. Daarna trok ze ook haar rok uit en sprong met een sierlijke boog in het meer. Het voelen van de golven tegen haar huid deed haar goed. Dit had ze veel te lang moeten missen in haar stenen gevangenis. Ze dook even onder maar kwam daarna weer boven water. Haar harenb plakte een beetje aan haar rug en alle krullen waren eruit verdwenen. Het hing nu steil.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Lady of the Lake. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Lady of the Lake. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Lady of the Lake. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lady of the Lake.   Lady of the Lake. Icon_minitimeza dec 05 2009, 21:08

Savador liep zwijgend over het schoolterrein. Zijn handen rusten ineengesloten op zijn rug en zijn blik was nadenkend op de grond gericht. Hij had alles zover gekregen zoals hij gewild had, voornamelijk met de hulp van Deshas, maar toch leek hij niet helemaal tevreden te zijn. Het voelde alsof hij nog iets miste, maar wat wist hij niet. Hier had hij toch zo lang naar gestreefd? Hij keek geïrriteerd op toen hij een plonzend geluid hoorde dat zijn gedachten verstoorde. Met langzame passen besloot hij bij het meer te gaan kijken. Mensen die in dat afschuwelijke water sprongen moesten wel gek zijn. Mensen die een duik namen pas na een hevige winterse periode moesten nog gekker zijn. Savador keek nors neer op de kledingstukken aan de rand van het meer. Zijn blik gleed langzaam naar de vrouw in het water. Meteen toen hij haar zag wist hij dat ze geen ordinair schoolmeisje moest zijn, vooral ook toen hij een sterke nabije kracht voelde. Wat het precies was kon hij niet helemaal thuisbrengen. Savador wierp nog een laatste blik op de kleding die vast en zeker aan de vrouw toebehoorde en liep toen snel verder. Met waterratten wilde hij niets te maken hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Celebrian

Celebrian

Lady of the Lake. UTL8oxA PROFILEPosts : 134
Lady of the Lake. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Cassia, water magic.
Klas: /
Partner: If you can melt my heart, it's yours.

Lady of the Lake. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lady of the Lake.   Lady of the Lake. Icon_minitimeza dec 05 2009, 21:19

Ineens voelde Celebrian de aanwezigheid van zowel vuur als duistere magie. Het kon Deshas niet zijn, daar was het te zwak voor. Aiden kon het ook niet zijn. Voor zover Celebrian wist kende hij geen duistere magie. Dit moest iemand zijn die ze nog niet kende. In een keer werden haar haren van zwart maar felpaars gekleurd. Haar ijzig blauwe ogen keken om en ze zag verderop een man lopen. Celebrian haalde diep adem en blies zachtjes ijskoude lucht over het meer. Het water waar ze overheen blies bevroor. Het ijs kroop verder naar de voeten van de man en zette ze vast in een dikke ijslaag. Met trage slagen zwom Celebrian naar de kant vanwaar ze de man goed kon zien, haar haren waren nog steeds paars. ''Het is niet erg beleefd om andere te bespiedden weet je. Vooral niet als ze aan het zwemmen zijn'' zei ze kalm. Op haar wimpers vormde zich sneeuwvlokken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Lady of the Lake. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Lady of the Lake. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Lady of the Lake. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lady of the Lake.   Lady of the Lake. Icon_minitimeza dec 05 2009, 21:31

Savador sloot zijn ogen terwijl hij verderliep. Pas toen hij een krakend geluid hoorde afkomstig van het water en zijn voeten plotseling niet meer meewerkten, opende hij ze weer. Hij keek geschrokken naar de dikke laag ijs die zijn voeten steenvast aan de grond hielden en wierp de vrouw een woedende blik toe. De vrouw was inmiddels naar de kant gezwommen en nu ze zo dichtbij was merkte Savador de andere kleur van haar haren op, die in plaats van zwart nu felpaars waren. Aan de sneeuwvlokken op haar wimpers kon hij al wel weten dat zij de aanstichtster van het ijs op het water was. Een huivering ging even over zijn rug terwijl hij zwijgend op haar neer bleef kijken, luisterend naar haar kalme woorden. Savador zakte door zijn knieën, zodat hij nu ongeveer op dezelfde hoogte was als de vrouw in het water, en siste: 'Het is ook niet erg beleefd om ongevraagd in mijn meer te zwemmen!' Hij bleef de vrouw nog even met fonkelende ogen aanstaren maar richtte zich toen weer op. Wanneer hij op mensen neer kon kijken, voelde Savador zich immers nog hoger opgesteld dan hij zich normaal al voelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Celebrian

Celebrian

Lady of the Lake. UTL8oxA PROFILEPosts : 134
Lady of the Lake. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Cassia, water magic.
Klas: /
Partner: If you can melt my heart, it's yours.

Lady of the Lake. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lady of the Lake.   Lady of the Lake. Icon_minitimeza dec 05 2009, 21:40

Een paar lokken in Celebrian`s haar kleurde rood. Zijn meer, hoe durfde hij het zijn meer te noemen. Het ijs groeide verder van de voeten van de man en reikte nu tot zijn knieen. ''Dan heb je er vast ook geen problemen mee nog even bij dat mooie meer van je te blijven staan'' zei Celebrian met een kleine glimlach. Ze zwom naar de overkant van het meer waar haar kleding lag. Ze klom uit het water en kleedde zich weer aan. Daarna kneep ze haar paars met rode haren uit en stak het weer op. Ze zette de steekspelden er weer in vast. Ze maakte een elegante beweging met haar vingers en haalde al het water uit haar haren. Bij de punten krulde het nu weer. Ze liep kalm naar de man verderop. Bij elke stap die ze zette verscheen er een beetje ijs rond haar voet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Lady of the Lake. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Lady of the Lake. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Lady of the Lake. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lady of the Lake.   Lady of the Lake. Icon_minitimeza dec 05 2009, 21:52

Savador wankelde toen het ijs plotseling begon te groeien tot het aan zijn knieën reikte. Hij probeerde zo stil mogelijk te blijven staan. Als hij om zou vallen kon hij nog eens lelijk zijn benen breken. Hij keek met een ruk opzij om de vrouw met vuurschietende ogen aan te staren. 'Gek mens! Ik zet jou toch ook niet in de fik?!' snauwde hij haar nijdig toe. Maar de vrouw was al zwemmend op weg naar de overkant van het meer om zich aan te kleden. Savador keek niet weg, gunde haar geen privacy. Bij iedere ijzige stap die de vrouw naar hem toe waagde te zetten begon hij steeds meer een hekel aan haar te krijgen. Maar niet alleen een hekel - angst nam gelijktijdig ook de overhand. Savador mompelde iets wat veel leek op 'vuile waterrat' en liet het ijs om zijn onderbenen met een vuurspreuk smelten. Hij merkte dat hij meer inzet in zijn vuurkrachten moest werpen dan anders, waardoor hij wist dat de magie van de al zo ongewone vrouw nog ongewoner was. Toen hij zijn voeten weer vrij kon bewegen zette Savador onwillekeurig een stap achteruit, zijn blik strak gericht op de vrouw die steeds dichterbij kwam. Er was zelfs iets van angst in zijn ogen te zien, maar dat verborg hij door haar vuil aan te kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Celebrian

Celebrian

Lady of the Lake. UTL8oxA PROFILEPosts : 134
Lady of the Lake. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Cassia, water magic.
Klas: /
Partner: If you can melt my heart, it's yours.

Lady of the Lake. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lady of the Lake.   Lady of the Lake. Icon_minitimeza dec 05 2009, 22:00

Celebrian hield op twee meter afstand stil. ''Je weet niet wie ik ben he?'' vroeg ze zacht. Al haar lokken namen een ijsblauwe kleur aan, net zo ijsblauw als haar ogen. ''Maar ik denk dat ik wel jou naam weet'' vervolgde ze steeds zachter pratend. Ze liep de laatste twee meter naar hem toe. Daarna liep ze half om hem heen zodat ze vlak achter hem stond. ''Jij bent Savador nietwaar?'' vroeg ze zacht. Haar adem was ijskoud.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Lady of the Lake. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Lady of the Lake. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Lady of the Lake. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lady of the Lake.   Lady of the Lake. Icon_minitimeza dec 05 2009, 22:28

Savadors frons werd dieper toen de vrouw op twee meter afstand opeens stilstond. 'Dat hoef ik ook niet te we-' Hij stopte midden in zijn zin toen de felpaarse haren van de vrouw plotseling een ijsblauwe kleur kregen, die terug te vinden was in haar merkwaardige ogen. Hij bleef stokstijf stilstaan wanneer de vrouw dichter bij hem kwam en half om hem heen liep. Hij voelde haar ijskoude adem in zijn hals, wat hem al een net zo ijskoude rilling bezorgde. Savador staarde de vrouw vanover zijn schouder zwijgend aan. Hij kneep zijn ogen tot spleetjes zodat zijn verticale pupillen zich versmalden. 'Al een hele verbetering dat je tenminste mijn naam weet. Als het goed is weet je dan ook wie je hier voor je hebt? Zo niet zou ik rap een andere houding aannemen, vrouw,' siste Savador intimiderend. Hij zette geen stap, maakte geen enkele beweging. Hij bleef de vrouw achter hem roerloos aanstaren. Iemand die zijn blik niet afwendde zou zo verward raken door die starende blik en verdrinken in zijn ogen, net zoals Savador nu verdronk in de ijsblauwe ogen van de vrouw - al liet hij dat niet merken.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Celebrian

Celebrian

Lady of the Lake. UTL8oxA PROFILEPosts : 134
Lady of the Lake. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Cassia, water magic.
Klas: /
Partner: If you can melt my heart, it's yours.

Lady of the Lake. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lady of the Lake.   Lady of the Lake. Icon_minitimeza dec 05 2009, 22:37

''Oh ja, natuurlijk het nieuwe schoolhoofd. Ja ik hoorde Deshas al zoiets zeggen. Wat een eer om het schoolhoofd hier voor me te mogen hebben'' zei Celebrian met een lichte glimlach maar het sarcasme droop van haar stem. Ze liep weer kalm naar het water. Het enigste wat ze nog niet had aangedaan waren haar schoenen. Op blote voeten stapte ze op het water. Ze tilde haar rok een klein beetje op. In werkelijkheid bevroor elk klein stukje water tot ijs zodra ze haar voet erop zette zodat ze erop kon staan. Maar het leek alsof ze letterlijk op het water liep. ''Laat ik dan maar zo beleefd zijn mezelf ook voor te stellen. Mijn naam is Celebrian'' zei ze en wierp even een blik over haar schouder naar Savador. ''Ik ben de Vrouwe van het Water'' eindigde ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Lady of the Lake. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Lady of the Lake. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Lady of the Lake. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lady of the Lake.   Lady of the Lake. Icon_minitimeza dec 05 2009, 22:48

Savador voelde zijn diepe angst nu plaatsmaken voor woede, maar hij hield zich in. Hij draaide enkel zijn hoofd om toe te kijken hoe de vrouw terug naar het water liep. Even keek hij alsof hij water zag branden toen de vrouw plotseling over het water leek te lopen. Het moest vast met behulp van ijs zijn, maar van die afstand kon hij dat niet zien. Savador nam zijn vorstelijke houding weer aan toen de vrouw zich voorstelde en hem even van over haar schouder aankeek. Hij was opeens boos op zichzelf toen hij wist wie ze was, om zich hier weer in verwikkeld te raken. Een Legendarische Magican, van het water nog wel. Dat gruwelijke vloeibare spul. En zij had bezit over één van de sterkste krachten als een grootmeester zijnde. Savador richtte zijn blik even koortsachtig op de grond, nietwetend wat te doen, maar keek de vrouw - Celebrian - toen weer met zijn gebruikelijke norse blik aan. 'Dat verklaart dan meteen waarom je zo'n eng mens bent,' reageerde hij kalm. 'Zou je je waterballet niet ergens anders uit gaan voeren? Zoals je weet is dit nu mijn schoolterrein.' Savador bleef kalm aan de kant van het meer staan maar wendde zijn blik niet van Celebrian af.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Celebrian

Celebrian

Lady of the Lake. UTL8oxA PROFILEPosts : 134
Lady of the Lake. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Cassia, water magic.
Klas: /
Partner: If you can melt my heart, it's yours.

Lady of the Lake. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lady of the Lake.   Lady of the Lake. Icon_minitimeza dec 05 2009, 22:57

Celebrian knikte even. ''Ja dat weet ik. Maar...ik ben geen leerling. Technisch gezien hoef ik niet naar jou te luisteren'' zei ze kalm. Ze keek hem daarna even glimlachend aan. Totaal niet beledigd of kwaad. Gelukkig wist ze de verandering van haar haarkleur nu onder controle te houden anders waren ze nu vlammend rood van woede geweest. ''Je houd niet echt van water he Savador?'' vroeg ze kalm. ''Maar jij komt niet van Razen. Jij bent geen vuurmagier maar toch beschik je wel over die krachten. Ben je daarom zo bang voor water?'' vroeg ze kalm terwijl ze even in de blauwe kleurige vloeistof onder zich keek. Een paar ijsblauwe lokken vielen voor haar gezicht. Ze keek Savador tersluiks aan. ''Of komt het door iets anders?'' vroeg ze met een onheispellende blik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Deshas

Deshas

Lady of the Lake. UTL8oxA PROFILEPosts : 1131
Lady of the Lake. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: -
Partner: Partners are unreliable

Lady of the Lake. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lady of the Lake.   Lady of the Lake. Icon_minitimeza dec 05 2009, 23:04

Ineens verscheen er een donkere gedaante achter Celebrian. Twee rode ogen keken even naar Savador. ''Wel een beetje respect voor het schoolhoofd he Cel'' zei hij kalm terwijl hij haar lokken achter haar oren streek. Hij pakte alle loshangende lokken bij elkaar in een staart en liet die toen los op haar rug vallen. Hij legde zijn handen op haar schouders en boog zich voorover naar haar oor. ''Jou moest ik eigenlijk net even spreken'' zei hij zacht tegen haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Lady of the Lake. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Lady of the Lake. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Lady of the Lake. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lady of the Lake.   Lady of the Lake. Icon_minitimeza dec 05 2009, 23:16

Savador staarde Celebrian woedend aan. Ze mocht dan wel één van de Legendarische Magicans zijn, hoe durfde ze zo nieuwsgierig te zijn naar persoonlijke zaken als zijn angst voor water? 'Het gaat je niks aan!' beet hij haar snauwerig toe. 'Je kent me pas en ik ken jou pas. Mijn persoonlijke zaken, daar behoor jij je niet mee te bemoeien! Trouwens, wie zegt dat ik er bang voor ben?' Savador sloeg nijdig zijn armen over elkaar en sloot zijn ogen even om tot rust te komen. Dat hielp echter niet veel. Hij keek pas weer op toen hij een bekende stem hoorde. Zijn verbaasde blik ging meteen naar Deshas, die achter Celebrian in het water verscheen. 'Heer..,' stamelde hij zacht. Savador voelde zijn zelfvertrouwen plotseling verminderen toen zijn blik bleef hangen op de twee rode ogen. Tegenover iemand als Celebrian, iemand van die waterrattenplaneet, durfde hij zo wel te doen, maar tegenover Deshas was dat toch wel een ander verhaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Celebrian

Celebrian

Lady of the Lake. UTL8oxA PROFILEPosts : 134
Lady of the Lake. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Cassia, water magic.
Klas: /
Partner: If you can melt my heart, it's yours.

Lady of the Lake. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lady of the Lake.   Lady of the Lake. Icon_minitimeza dec 05 2009, 23:30

Ineens voelde Celebrian twee handen door haar haren gaan. Haar haren namen een felpaarse kleur aan van schrik. Pas zodra ze de stem van Deshas herkende werden haar haren donkerblauw. Celebrian moest toegeven dat Deshas aanrakingen vrij zacht en voorzichtig waren voor iemand die zo ruw kan vechten. Ze voelde elke haar op haar hoofd een donkergroene kleur van wantrouwen worden toen ze Deshas hoorde fluisteren. Ze keek om recht in de rood gloeiende ogen. ''Waarom en waarover?'' vroeg ze al even wantrouwend als haar haren lieten zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Deshas

Deshas

Lady of the Lake. UTL8oxA PROFILEPosts : 1131
Lady of the Lake. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: -
Partner: Partners are unreliable

Lady of the Lake. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lady of the Lake.   Lady of the Lake. Icon_minitimeza dec 05 2009, 23:36

Deshas grijnsde licht toen hij Celebrian's haarkleur tot drie keer toe zag veranderen. Ze was bezorgd en ze wantrouwde hem zag hij bij de laatste kleurverandering. ''Celebrian, je bent toch niet bang waar ik over met je wil praten. Niet zo wantrouwend doen hoor. Jij weet net zo goed als ik dat wij niet met elkaar mogen vechten voor het welzijn van onszelf, de school en alles wat er verder nog leeft en is'' zei hij kalmerend. Hij pakte een van Celebrian`s handen en trok haar mee van het meer af. Toen Deshas eenmaal vaste grond onder zijn voeten voelde nam hij zijn normale gedaante weer aan. ''Ga maar vast terug naar de Toren. Ik kom je zo achterna'' zei hij zacht tegen haar en liet haar hand weer los. Met zijn handen op zijn rug keek hij Celebrian na totdat ze buiten gehoor afstand zou zijn. Daarna gleed zijn blik langzaam naar Savador. ''Je zou beter moeten weten dan ruzie zoeken met Cel. Ze mag dan misschien wel ijs krachten hebben ze is een echt heethoofd'' zei hij kalm.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Lady of the Lake. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Lady of the Lake. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Lady of the Lake. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lady of the Lake.   Lady of the Lake. Icon_minitimeza dec 05 2009, 23:45

Savador had zich al die tijd niet bewogen. Hij had zwijgend het gesprek tussen de twee gevolgd en had zijn aandacht vooral gericht op de veranderende kleuren die Celebrians haren aannam. Hij bleef zelfs stilstaan toen Deshas Celebrian aan haar hand meetrok naar de kant, alsof zijn onderbenen nog steeds aan de grond vastgevroren waren. Hij was blij toe toen Celebrian werd opgedragen om naar de Toren te gaan en zich langzaam maar zeker van hen verwijderde. Savador richtte zijn norse blik nu op Deshas. 'Ik was niet degene die ruzie zocht!' brieste hij. 'Ik mag nog niet eens langs mijn eigen meer lopen of dat wijf zet me met haar ijsmagie vast aan de grond. Nog niet te zwijgen over haar bemoeizuchtige gedrag naar mijn persoonlijke zaken!' Hij ging in een wat ontspannen houding staan, maar ontspannen was hij totaal niet. Legendarisch of niet, hij kon Celebrian nu wel de nek omdraaien. 'Het is een arrogant, eng mens,' voegde Savador er zo zachtjes aan toe dat het nauwelijks verstaanbaar was.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Deshas

Deshas

Lady of the Lake. UTL8oxA PROFILEPosts : 1131
Lady of the Lake. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: -
Partner: Partners are unreliable

Lady of the Lake. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lady of the Lake.   Lady of the Lake. Icon_minitimeza dec 05 2009, 23:52

''Tja Savador, zo is Celebrian nou eenmaal. Hoewel ik eerlijk toegeef dat ze veel veranderd is in die driehonderd jaar. Ze is valser geworden en ik denk dat ze dat enkel doet om haar werkelijke gevoelens te verbergen'' zei Deshas. ''Rot dat je haar nou juist in zo`n bui moet tegenkomen'' vervolgde hij kalm. Hij ging niet in op de beledigingen jegens Celebrian of de kwade toon waarop Savador tegen hem sprak. Toch wist Deshas dat Celebrian ook anders kon zijn en dat was nou juist waar hij het met haar over wou hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Lady of the Lake. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Lady of the Lake. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Lady of the Lake. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lady of the Lake.   Lady of the Lake. Icon_minitimeza dec 05 2009, 23:59

'Dat ze maar in een ijsblokje stikt!' raasde Savador woedend verder, alsof Deshas woorden niet tot hem waren doorgedrongen. Maar hij had wel degelijk gehoord wat hij zei. 'Rot voor me dat ik haar helemaal moest tegenkomen! Hoe kan dat valse kreng nog valser zijn?' Hij hield zijn over elkaar geslagen armen krampachtig tegen zijn borst. 'Wat je ook met haar gaat bespreken, hopelijk is het slecht voor haar en goed voor mij,' snoof Savador op een al wat kalmere toon. Maar de woede raasde nog steeds als een snelrivier door zijn lijf. Hij was bang dat hij zich de volgende keer dat hij Celebrian tegen het lijf liep moeilijker in kon houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Deshas

Deshas

Lady of the Lake. UTL8oxA PROFILEPosts : 1131
Lady of the Lake. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: -
Partner: Partners are unreliable

Lady of the Lake. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lady of the Lake.   Lady of the Lake. Icon_minitimezo dec 06 2009, 13:57

''Geen zorgen ik ga haar hard aanpakken. Probeer jij ondertussen wat te kalmeren voordat je nog een ongeluk begaat'' zei Deshas. Hij was er net op tijd bij geweest. Iets later en Celebrian had wel gevochten met Savador. ''Dus tenzij je me nu verder nog ergens voor nodig hebt ga ik Cel maar eens achterna'' zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Lady of the Lake. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Lady of the Lake. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Lady of the Lake. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lady of the Lake.   Lady of the Lake. Icon_minitimezo dec 06 2009, 16:55

'Kalmeren? O ja, dat gaat zeker lukken!' leuterde Savador sarcastisch door. 'Laat dat mens de kracht van het duister maar eens voelen! Dat ze dat durft tegenover mij, achterlijke zeekoe. Let op mijn woorden, als ze een leerlinge was geweest had ik die Legendarische del linea recta naar de kerkers gestuurd! Het water is zeker naar d'r bol gestegen, schlemiel dat ze is.' Zijn laatste woorden gingen over in brommend gemompel terwijl Savador langs de oever van het meer weer verderliep, mokkend en zanikend.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Gesponsorde inhoud



Lady of the Lake. UTL8oxA PROFILE
Lady of the Lake. UTL8oxA MAGICIAN

Lady of the Lake. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lady of the Lake.   Lady of the Lake. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Lady of the Lake.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» sitting by the lake
» Just siting by the lake.
» relaxen in the lake
» The swan lake
» The lights of the lake [Eodan]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Quiet Lake-