PortalIndexJust siting by the lake. HpD5UwnJust siting by the lake. 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Just siting by the lake.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Celebrian

Celebrian

Just siting by the lake. UTL8oxA PROFILEPosts : 134
Just siting by the lake. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Cassia, water magic.
Klas: /
Partner: If you can melt my heart, it's yours.

Just siting by the lake. Empty
BerichtOnderwerp: Just siting by the lake.   Just siting by the lake. Icon_minitimewo feb 03 2010, 20:28

Celebrian zat aan de rand van het meer. Haar benen bungelde in het rustige stille water. Ze had haar ogen gesloten en had haar gedachte op de vrije loop laten gaan. Ineens doken in de gedachte Aiden op. Celebrian opende haar ogen even. Ze merkte dat hij steeds vaker in haar gedachten terug keerde. Ze wist wel dat ze wat voor hem voelde, maar nu begon de twijfel toe te slaan. Ze waren zo verschillend van elkaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aidan

Aidan

Just siting by the lake. UTL8oxA PROFILEPosts : 358
Just siting by the lake. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen/fire
Klas:
Partner: My love is gone without a trace

Just siting by the lake. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just siting by the lake.   Just siting by the lake. Icon_minitimewo feb 03 2010, 20:35

Aiden liep op zijn gemak naar zijn plekje bij het meer.Opeens zag hij iemand ziten.Hij gromde,en stevende eropaf om te zeggen dat ze weg moest gaan.Toen merktehij dat het Celebrian was.Zijn gezicht veranderde van boos naar vrolijk,en ging naast haar zitten,en legde zijn arm om haar heen."Lange tijd niet gezien,Cel,"zei hij met een warme stem.Hij had haar toch wel gemist.
Terug naar boven Ga naar beneden
Celebrian

Celebrian

Just siting by the lake. UTL8oxA PROFILEPosts : 134
Just siting by the lake. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Cassia, water magic.
Klas: /
Partner: If you can melt my heart, it's yours.

Just siting by the lake. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just siting by the lake.   Just siting by the lake. Icon_minitimewo feb 03 2010, 20:39

Celebrian voelde als eerste de warme arm van Aiden om haar koude, blote schouders nog en wist dat hij het was nog voor ze zijn stem had gehoord. Ook haar gezicht klaarde aanzienelijk op bij het zien van hem. Celebrian glimlachte licht en haar zwarte haar vertoonde nu blonde plukken. Celebrian's echte haarkleur was zwart, hoewel bijna niemand die kleur ooit nog te zien kreeg sinds haar haren met haar emoties meekleurde. ''Inderdaad best een tijdje terug Aid'' zei ze met een zachte stem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aidan

Aidan

Just siting by the lake. UTL8oxA PROFILEPosts : 358
Just siting by the lake. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen/fire
Klas:
Partner: My love is gone without a trace

Just siting by the lake. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just siting by the lake.   Just siting by the lake. Icon_minitimewo feb 03 2010, 20:45

Aiden voelde zich warm worden van binnen.Niet zoals normaal,door vuur,maar door haar."Wat heb je toch allemaal uigevoerd?"vroeg hij,op een nep boze toon.Een brede glimlach tekende zijn gezicht."Ik was al bijna gaan denken dat je op een wereldreis was gegaan."Hij ging een beetje gemakkelijker zitten,maar hield zijn arm om haar heen geslagen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Celebrian

Celebrian

Just siting by the lake. UTL8oxA PROFILEPosts : 134
Just siting by the lake. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Cassia, water magic.
Klas: /
Partner: If you can melt my heart, it's yours.

Just siting by the lake. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just siting by the lake.   Just siting by the lake. Icon_minitimewo feb 03 2010, 20:50

''Onzin, als ik al op wereld reis ga dan ik niet alleen hoor. Ik sleep jou gewoon mee'' grijnsde Celebrian even. Ze draaide zich een beetje zodat ze Aiden recht kon aankijken. ''En wat heb jij zoal uitgevoerd dan?'' vroeg ze met een licht geheimzinning blik. In plaats van sneeuwvlokken lagen er nu gewoon druppels op haar wimpers. Maar door de warmte dreigde zelfs die te verdampen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aidan

Aidan

Just siting by the lake. UTL8oxA PROFILEPosts : 358
Just siting by the lake. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen/fire
Klas:
Partner: My love is gone without a trace

Just siting by the lake. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just siting by the lake.   Just siting by the lake. Icon_minitimewo feb 03 2010, 20:59

Aiden lachte."Ik neem aan dat ik die had moeten zien aankomen."Hij streek met zijn andere hand door zijn haren."Ik heb niet zo heel erg veel bijzonders gedaan.Ik heb een vooral liggen denken."Hij tikte even op zijn boog."En met dit dingetje geoefend."Hij grijnsde."Maar boven alles heb ik jou gemist."
Terug naar boven Ga naar beneden
Celebrian

Celebrian

Just siting by the lake. UTL8oxA PROFILEPosts : 134
Just siting by the lake. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Cassia, water magic.
Klas: /
Partner: If you can melt my heart, it's yours.

Just siting by the lake. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just siting by the lake.   Just siting by the lake. Icon_minitimewo feb 03 2010, 21:23

Celebrian glimlachte even breed naar Aiden. ''Ik heb jou ook gemist'' zei ze. Ze keek hem even zwijgend in de ogen. ''Laat eens zien hoe goed je bent met dat ding'' zei ze daarna doelend op de boog. Celebrian trok haar benen op uit het water en sloeg haar armen om haar knieen heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aidan

Aidan

Just siting by the lake. UTL8oxA PROFILEPosts : 358
Just siting by the lake. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen/fire
Klas:
Partner: My love is gone without a trace

Just siting by the lake. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just siting by the lake.   Just siting by the lake. Icon_minitimewo feb 03 2010, 21:35

Aiden keek verbaasd op."Oke dan,"zei hij,en stond op.Hij haalde zijn boog van zijn rug af,en legde een pijl aan.De eerste schoot hij onder een hoek,zodat hij een boog beschreef voorat hij in het meer zou landen.Maar voordat het zover was,had hij al een tweede pijl geschoten.Hij zoefde vlak over het wateroppervlak,voordat hij met een luide krak de eerste splijte,en met een luide plons onderwater ging."Zoals ik al zij,ik heb geoeffend,"zei hij grijnzend,terwijl hij weer naast haar ging zitten."Ik neem aan dat jij nogsteeds alleen je haarpinnen gebruikt?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Celebrian

Celebrian

Just siting by the lake. UTL8oxA PROFILEPosts : 134
Just siting by the lake. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Cassia, water magic.
Klas: /
Partner: If you can melt my heart, it's yours.

Just siting by the lake. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just siting by the lake.   Just siting by the lake. Icon_minitimevr feb 05 2010, 20:07

Celebrian keek afwachtend naar Aiden. Haar ogen volgde de pijlen die over het water heen vlogen. ''Dat kan ik zien ja'' zei Celebrian kalm maar wel onder de indruk. ''Onder anderen'' zei ze op Aiden's vraag of ze nog steeds haarpinnen gebruikte. ''Maar ik heb ook geleerd mijn lichaam te gebruiken. Ik was zowiezo niet iemand van de wapens. Teveel gewicht dat ik moet meezeulen'' zei ze. ''Gelukkig ben ik nog niet zo erg als Clera. Die heeft om haar magie na enkel maar haar nagels die ze tot messen kan laten groeien'' grinnikte Celebrian zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aidan

Aidan

Just siting by the lake. UTL8oxA PROFILEPosts : 358
Just siting by the lake. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen/fire
Klas:
Partner: My love is gone without a trace

Just siting by the lake. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just siting by the lake.   Just siting by the lake. Icon_minitimevr feb 05 2010, 20:14

"Jij gebruikt je licham,huh?"grinnikte Aiden.Dat klonk heel suggestief."Magie gebruiken om je licham te veranderen kan toch wel heel erg handig zijn,"zei hij terwijl hij terugdacht aan zijn gevecht met Deshas.Dat was best leuk geweest.Hij sloeg zijn arm weer om haar heen,en leunde tegen haar aan."Ik had eigenlijk verwacht dat jij met je water toch ook wel het een en t ander kon doen om wapens te vervaardigen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Celebrian

Celebrian

Just siting by the lake. UTL8oxA PROFILEPosts : 134
Just siting by the lake. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Cassia, water magic.
Klas: /
Partner: If you can melt my heart, it's yours.

Just siting by the lake. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just siting by the lake.   Just siting by the lake. Icon_minitimevr feb 05 2010, 20:21

''Natuurlijk kan ik dat. Ik ben er meestal alleen niet zo weg van'' zei Celebrian. Ze kon vrij veel wapens maken met water. Een zweep, messen, dolken en zelfs een zwaard als ze wou. Zo kon ze zo hard als titanium maken maar zo licht als een veertje. Celebrian was alleen niet zo bedreven met het zwaard. Ze was er zelfs rampzalig mee. Deshas maar Aiden waarschijnlijk ook zouden het zo uit haar handen slaan als ze tegen hen zou strijden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aidan

Aidan

Just siting by the lake. UTL8oxA PROFILEPosts : 358
Just siting by the lake. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen/fire
Klas:
Partner: My love is gone without a trace

Just siting by the lake. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just siting by the lake.   Just siting by the lake. Icon_minitimevr feb 05 2010, 20:30

"Ah,ik snap het,"zei hij knikkend.Het was vreemd dat als ze bij elkaar waren het gesprek vanzelf toch weer op strijd uit kwam.Waarschijnlijk zat het gewoon in hun aard.Hij grijnsde,en liet zichzelf achteroverzakken,zodat hij de lcuht beter kon zien.Hij vonde het prachtig om naar de wolken te kijk.Hij wees naar een wolk."Kijk,die lijkt wel een beetje op Ferost."
Terug naar boven Ga naar beneden
Celebrian

Celebrian

Just siting by the lake. UTL8oxA PROFILEPosts : 134
Just siting by the lake. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Cassia, water magic.
Klas: /
Partner: If you can melt my heart, it's yours.

Just siting by the lake. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just siting by the lake.   Just siting by the lake. Icon_minitimevr feb 05 2010, 20:35

Celebrian ging naast Aiden liggen en keek met een schuin hoofd naar de wolk die hij aan wees. ''Nee, Ferost is niet zo ongelofelijk lang'' grinnikte ze. ''Als je de onderkant een beetje wegdenkt is het inderdaad net Fer'' zei ze glimlachend. ''Die daar lijkt wel een beetje op een of ander misvormt schaap met vijf poten en een biggen staart'' zei ze ineens zacht lachend en wees op een erg raar gevormde wolk boven hen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aidan

Aidan

Just siting by the lake. UTL8oxA PROFILEPosts : 358
Just siting by the lake. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen/fire
Klas:
Partner: My love is gone without a trace

Just siting by the lake. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just siting by the lake.   Just siting by the lake. Icon_minitimevr feb 05 2010, 20:53

Aiden lachte met haar mee.Hij wou dat het altijd zo vreedzaam kon zijn."Die daar lijkt wel een beetje op een kat."Hij draaide zijn hoofd een beetje."Maar zo is het toch meer een hond."Hij trak wat lijnen in het zand met zijn vingers.Het was heerlijk om even niets te doen zonder verantwoordelijk heden.Gewooon,met iemand waar hij om gaf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Celebrian

Celebrian

Just siting by the lake. UTL8oxA PROFILEPosts : 134
Just siting by the lake. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Cassia, water magic.
Klas: /
Partner: If you can melt my heart, it's yours.

Just siting by the lake. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just siting by the lake.   Just siting by the lake. Icon_minitimevr feb 05 2010, 21:02

Celebrian keek ook. ''Ja, hij lijkt inderdaad op allebij'' zei ze. Een zachte bries ging door het gras waar ze op lagen heen. Celebrian draaide zich een beetje op haar zij zodat haar ijsblauwe ogen naar Aiden keken. Ondertussen trok ze zachtjes grassprietjes uit de grond. Toen ze een lange strohalm te pakken had kietelde ze zachtjes Aiden bij zijn neus terwijl ze licht grijnsde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aidan

Aidan

Just siting by the lake. UTL8oxA PROFILEPosts : 358
Just siting by the lake. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen/fire
Klas:
Partner: My love is gone without a trace

Just siting by the lake. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just siting by the lake.   Just siting by the lake. Icon_minitimevr feb 05 2010, 21:10

Aiden schrok toen hij iets onder zijn neus voelde.Het bleek Celenrian te zijn met een grassprietje.Hij wou er net iets van zeggen,toen hij moest niezen.Kleine,donkere rookwolkjes kwamen uit zijn neusgaten,en waaide op de wind mee naar hun grotere,lichtere varianten hoog in de lucht."Oh,dus jij wil het zo spelen,"mompelde hij met een ondeugende glinstering in zijn ogen.Hij schoof een stukje dichterbij,en kietelde Cel in haar zij.Dat zou haar leren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Celebrian

Celebrian

Just siting by the lake. UTL8oxA PROFILEPosts : 134
Just siting by the lake. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Cassia, water magic.
Klas: /
Partner: If you can melt my heart, it's yours.

Just siting by the lake. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just siting by the lake.   Just siting by the lake. Icon_minitimevr feb 05 2010, 21:23

Celebrian grinnikte zacht toen Aiden ineens moest niezen. Toen Aiden haar kietelde ging dat gegrinnik over in gelach. ''Nee, stop....Ik kan niet tegen kietelen'' riep Celebrian tussen twee ademtochten door. Ze probeerde weg te komen van Aiden maar bleef haken in haar rok waardoor ze juist over hem heen viel. ''Sorry'' zei ze nog steeds lachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aidan

Aidan

Just siting by the lake. UTL8oxA PROFILEPosts : 358
Just siting by the lake. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen/fire
Klas:
Partner: My love is gone without a trace

Just siting by the lake. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just siting by the lake.   Just siting by the lake. Icon_minitimevr feb 05 2010, 21:33

Aiden glimlachte naar haar."Maakt niet uit."Hij liet zijn hand over haar haar glijden,en in haar nekt tot rust komen."In feite,dat was de beste val die ik ooit heb gezien,"zei hij zachtjes.Hij kwam een klein beetje overeind.Nu was het zwemmen of verzuipen. Hij ging nog wat verder overeind.Nu was zijn gezich vlak bij dat van Celebrian.Zachtjes drukte hij zijn lippen tegen de hare.
Terug naar boven Ga naar beneden
Celebrian

Celebrian

Just siting by the lake. UTL8oxA PROFILEPosts : 134
Just siting by the lake. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Cassia, water magic.
Klas: /
Partner: If you can melt my heart, it's yours.

Just siting by the lake. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just siting by the lake.   Just siting by the lake. Icon_minitimevr feb 05 2010, 21:42

Toen Aiden's gezicht zo dicht bij haar was voelde Celebrian haar hartkloppingen versnellen. Toen ze niet lang daarna zijn lippen op de hare voelde had Celebrian het gevoel dat er kooien vol vlinders in haar buik losgelaten waren en nu als panische gekken door elkaar heen stoven. Ze hield haar ogen gesloten en beantwoorde Aidens'kus door hem er een terug te geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aidan

Aidan

Just siting by the lake. UTL8oxA PROFILEPosts : 358
Just siting by the lake. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen/fire
Klas:
Partner: My love is gone without a trace

Just siting by the lake. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just siting by the lake.   Just siting by the lake. Icon_minitimevr feb 05 2010, 21:49

Aiden verloor zichzelf helemaal in de kus.Toen hij zich er weer uit los trok,was het aan het schemeren.Buiten adem trok Aiden Celebrian op zijn buik,en sloeg zijn armen om haar heen.Hij vroeg zich af holang ze bezig waren geweest.Hij besloot nog maar even niks te zeggen.Gewoon genieten van elkaars aanwezigheid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Celebrian

Celebrian

Just siting by the lake. UTL8oxA PROFILEPosts : 134
Just siting by the lake. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Cassia, water magic.
Klas: /
Partner: If you can melt my heart, it's yours.

Just siting by the lake. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just siting by the lake.   Just siting by the lake. Icon_minitimevr feb 05 2010, 21:54

Toen Aiden haar los liet opende Celebrian langzaam haar ogen weer. Ze liet zich op hem trekken en begroef haar gezicht even in zijn nek. Ze voelde de hitte gewoon van zijn huid af slaan en inmiddels ook van de hare wat voor haar doen erg zeldzaam was. Celebrian luisterde naar Aiden's ademhaling. Pas toen het echt donker werd zei ze weer iets. ''Ik hou van je Aiden'' fluisterde ze zachtjes in zijn oor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aidan

Aidan

Just siting by the lake. UTL8oxA PROFILEPosts : 358
Just siting by the lake. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen/fire
Klas:
Partner: My love is gone without a trace

Just siting by the lake. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just siting by the lake.   Just siting by the lake. Icon_minitimevr feb 05 2010, 22:02

Aiden hat zijn ogen dicht gedaan.In het donker had hij er toch niks aan."Ik ook van jou,Celebrian."Het was misschien niet te zien in het donker,maar er stond een glimlacht op zijn gezicht.Dit was toch wel een van de beste dagen sinds....ooit,bedacht hij.Waarschijnlijk zou hij vandaag hier blijven slapen.Hij wou de komende uren nog niet bewegen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Celebrian

Celebrian

Just siting by the lake. UTL8oxA PROFILEPosts : 134
Just siting by the lake. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Cassia, water magic.
Klas: /
Partner: If you can melt my heart, it's yours.

Just siting by the lake. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just siting by the lake.   Just siting by the lake. Icon_minitimevr feb 05 2010, 22:11

Ook Celebrian had haar ogen gesloten. Ze kon eigenlijk nog niet helemaal bevatten wat er nou precies gebeurd was. Vooral niet omdat Celebrian en Aiden eigenlijk een gloeiende hekel aan elkaar behoorde te hebben zoals Clera en Deshas dat doen. Het was dus mogelijk om wel met elkaar te kunnen opschieten of in dit geval elkaar juist te kunnen aantrekken, net als magneten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Just siting by the lake. UTL8oxA PROFILE
Just siting by the lake. UTL8oxA MAGICIAN

Just siting by the lake. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just siting by the lake.   Just siting by the lake. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Just siting by the lake.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» sitting by the lake
» Lady of the Lake.
» relaxen in the lake
» The swan lake
» The lights of the lake [Eodan]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Quiet Lake-