PortalIndexVriend gezocht HpD5UwnVriend gezocht 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Vriend gezocht

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Ren.
.
.
Ren.

Vriend gezocht UTL8oxA PROFILEPosts : 153
Vriend gezocht UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Nova :: Shadra
Klas:
Partner: And I was paralyzed.

Vriend gezocht Empty
BerichtOnderwerp: Vriend gezocht   Vriend gezocht Icon_minitimezo maa 18 2012, 16:50

Nou, omdat ik heel graag een nieuw accountje aan wil maken, Natsuki namelijk, en ik nog een beetje twijfel, open ik dit topic.
Ik wou sowieso een vriend voor Natsuki dan. En als er dan iemand dat wilt zijn dan maak ik het accountje aan. Je hoeft niet bang te zijn dat ik eerst nog een setje zal moeten maken en voorsteltopic en zo. Dat is namelijk allemaal al helemaal klaar, we kunnen zo aan de slag, een accountje is zo gemaakt.

Zijn karakter is hierop gebaseerd:
http://myanimelist.net/character.php?id=40563

Wat zoek ik nu precies?
Een vriend die hij hal heel lang kent, en heel veel van hem weet. En dus ook een beetje op hem let, vanwege zijn tweede persoonlijkheid die naar boven komt als zijn bril af is. Dan is hij snel agressief en als je hem irriteert of iets doet wat hem niet aanstaat dan zal hij heel kwaad kunnen reageren. Het tegenovergestelde van Natsuki dus. Dus ik wil iemand die bevriend is met Natsuki en er ook een beetje voor zorgt dat hij zijn bril op houd, etc.

Nou, als je wilt zeg het maar, en dan kijk ik of je geschikt bent.

Xx Charlotte
Terug naar boven Ga naar beneden
Alan
Gestorven
Gestorven
Alan

Vriend gezocht UTL8oxA PROFILEPosts : 4003
Vriend gezocht UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark ~&~ Air
Klas: Miss Eres~
Partner: I'll be up there, in the blue blue sky, watching you forever~

Vriend gezocht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vriend gezocht   Vriend gezocht Icon_minitimezo maa 18 2012, 16:53

Hmm... Het lijkt me heel leuk enzo maar ik heb alleen Noah, Nezumi, Alan en Francis voor u.
Noah was altijd in een weeshuis te vinden, dus dat wordt 'm denk ik niet.
Nezumi was een straatschoffie en is zelf gemeen xD
Alan was een koelbloedige moordenaar dus no way xD
En Francis is een LM dus dat kan denk ik ook niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ren.
.
.
Ren.

Vriend gezocht UTL8oxA PROFILEPosts : 153
Vriend gezocht UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Nova :: Shadra
Klas:
Partner: And I was paralyzed.

Vriend gezocht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vriend gezocht   Vriend gezocht Icon_minitimezo maa 18 2012, 17:00

Hmm, jammer..
Terug naar boven Ga naar beneden
Mitsu
.
.
Mitsu

Vriend gezocht UTL8oxA PROFILEReal Name : Mitch
Posts : 429
Vriend gezocht UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woudmagie
Klas: Miss Eres class
Partner: 'I love you!' Screams my mind. 'I need you' says every cell in my body. 'I care about you' is what I whisper.

Vriend gezocht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vriend gezocht   Vriend gezocht Icon_minitimezo maa 18 2012, 17:03

Ik zou Mitsu wel aan willen bieden als mogelijke vriend voor hem. Tenminste ik zie Mitsu hem wel tegenhouden wanneer het mis loopt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ren.
.
.
Ren.

Vriend gezocht UTL8oxA PROFILEPosts : 153
Vriend gezocht UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Nova :: Shadra
Klas:
Partner: And I was paralyzed.

Vriend gezocht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vriend gezocht   Vriend gezocht Icon_minitimezo maa 18 2012, 17:10

Lijkt me leuk, k heb je posts bekeken en vind dat je ook goed po wel nog even. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Mitsu
.
.
Mitsu

Vriend gezocht UTL8oxA PROFILEReal Name : Mitch
Posts : 429
Vriend gezocht UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woudmagie
Klas: Miss Eres class
Partner: 'I love you!' Screams my mind. 'I need you' says every cell in my body. 'I care about you' is what I whisper.

Vriend gezocht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vriend gezocht   Vriend gezocht Icon_minitimezo maa 18 2012, 17:13

Het is maar goed dat je de recente posts bekijkt, whahahaha, toen ik hier begon waren ze nou niet echt denderend groot moet ik zeggen. Maar ja, na ongeveer 4 jaar aan RPG'n mag het er wel zo uit zien.

Lijkt me grappig. Ik hoor het wel als ik met Mitsu tevoorschijn moet komen. Laat maar weten als ik zijn beschrijving kan doorlezen. Dat is namelijk wel een must in deze zaak ^^

------

EDIT: Mijn karakterpost moet ik nog maken. Dit zal ik binnenkort maar eens maken. Mijn 'voormalige' was niet groter dan 3 regels. T^T ernstig. Ik zal hem in elkaar zetten wanneer ik tijd vind. Is ook voor jou handig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Natsuki

Natsuki

Vriend gezocht UTL8oxA PROFILEPosts : 34
Vriend gezocht UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Gren ~ Erd
Klas:
Partner: ~

Vriend gezocht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vriend gezocht   Vriend gezocht Icon_minitimezo maa 18 2012, 18:54

Natsuki is aangemaakt en zijn karakterbeschrijving staat.
Wel nog wat toevoegen, je personage moet er wel een beetje tegenkomen dat Natsuki hem regelmatig allemaal schattige dingen aan wilt doen, en hem wilt volproppen met zelfgebakken dingen, en hij kookt niet bepaald goed. Weet niet of je nog steeds wilt dan, maar zo is Natsuki.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mitsu
.
.
Mitsu

Vriend gezocht UTL8oxA PROFILEReal Name : Mitch
Posts : 429
Vriend gezocht UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woudmagie
Klas: Miss Eres class
Partner: 'I love you!' Screams my mind. 'I need you' says every cell in my body. 'I care about you' is what I whisper.

Vriend gezocht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vriend gezocht   Vriend gezocht Icon_minitimezo maa 18 2012, 19:13

Oh daar speelt Mitsu wel op in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Finbar
.
.
Finbar

Vriend gezocht UTL8oxA PROFILEPosts : 504
Vriend gezocht UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water
Klas: -
Partner: All of my dreams are all I want to see, try not to wake me, let me be ✗

Vriend gezocht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vriend gezocht   Vriend gezocht Icon_minitimezo maa 18 2012, 19:34

Gheh, kom even binnenvallen;
Gezien Azure echt wat meer haar broer moet gaan pesten.
Daar ontkomt hij nooit meer aan
Dacht ik dat het misschien leuk zou zijn als Az ergens ook mee kan doen?
Kweet niet precies, maar ik dacht dat het wel leuk kon zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Natsuki

Natsuki

Vriend gezocht UTL8oxA PROFILEPosts : 34
Vriend gezocht UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Gren ~ Erd
Klas:
Partner: ~

Vriend gezocht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vriend gezocht   Vriend gezocht Icon_minitimezo maa 18 2012, 19:38

Hmm, dat lijkt me wel een leuk idee.
Lijkt het je wat om Natsuki te helpen? Met zijn schattige spulletjes Mtsu mee te stalken of zo Aangezien ik denk dat die het dan niet zo leuk zal vinden, denk ik ea?
Terug naar boven Ga naar beneden
Finbar
.
.
Finbar

Vriend gezocht UTL8oxA PROFILEPosts : 504
Vriend gezocht UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water
Klas: -
Partner: All of my dreams are all I want to see, try not to wake me, let me be ✗

Vriend gezocht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vriend gezocht   Vriend gezocht Icon_minitimezo maa 18 2012, 19:41

Hmmn. Azure is nogal een flirt; Misschien is het wel leuk als ze dat doet om haar zin te krijgen...
Maar ze heeft ook de afspraak met zichzelf om niets te doen bij vrienden van haar broer, dus dat kan nog leuk worden. Als Mitsu het goed vind.
Terug naar boven Ga naar beneden
Natsuki

Natsuki

Vriend gezocht UTL8oxA PROFILEPosts : 34
Vriend gezocht UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Gren ~ Erd
Klas:
Partner: ~

Vriend gezocht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vriend gezocht   Vriend gezocht Icon_minitimezo maa 18 2012, 19:42

Ja, even kijken wat Mitsu ervan vind dan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mitsu
.
.
Mitsu

Vriend gezocht UTL8oxA PROFILEReal Name : Mitch
Posts : 429
Vriend gezocht UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woudmagie
Klas: Miss Eres class
Partner: 'I love you!' Screams my mind. 'I need you' says every cell in my body. 'I care about you' is what I whisper.

Vriend gezocht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vriend gezocht   Vriend gezocht Icon_minitimezo maa 18 2012, 20:35

Whahahaha. Ik zie die twee al strikjes in de haar van Mitsu doen. Dit is ernstig. Ja nee......ik heb er geen problemen mee hoor. En sinds wanneer heeft Az die afspraak met haarzelf gemaakt. Mitsu zal het toch geen ramp vinden hahaha. Dan ga ik een Natsuki's karakterbeschrijving lezen.

Natsuki die van mij is inmiddels ook af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Natsuki

Natsuki

Vriend gezocht UTL8oxA PROFILEPosts : 34
Vriend gezocht UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Gren ~ Erd
Klas:
Partner: ~

Vriend gezocht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vriend gezocht   Vriend gezocht Icon_minitimezo maa 18 2012, 20:43

Ik heb hem gelezen, dan is het geregeld. Ben bezig met topicje openen.
p.s. noem me maar Charlotte hoowr
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Norwood

Master Norwood

Vriend gezocht UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
Vriend gezocht UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

Vriend gezocht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vriend gezocht   Vriend gezocht Icon_minitimezo maa 18 2012, 20:44

Aha....ja ik ben sneller met de username. Het is dat ik gezichten meestal makkelijker koppel aan een naam dan een personage. Dus dat is makkelijker voor mij. Maar ik zal er aan denken ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Finbar
.
.
Finbar

Vriend gezocht UTL8oxA PROFILEPosts : 504
Vriend gezocht UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water
Klas: -
Partner: All of my dreams are all I want to see, try not to wake me, let me be ✗

Vriend gezocht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vriend gezocht   Vriend gezocht Icon_minitimezo maa 18 2012, 20:48

Sinds Az niet wil dat het gaat van;
'I kissed your little sister'
*awkward silence*

ghehe, ze houdt wel van Mitsu hoowr.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mitsu
.
.
Mitsu

Vriend gezocht UTL8oxA PROFILEReal Name : Mitch
Posts : 429
Vriend gezocht UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woudmagie
Klas: Miss Eres class
Partner: 'I love you!' Screams my mind. 'I need you' says every cell in my body. 'I care about you' is what I whisper.

Vriend gezocht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vriend gezocht   Vriend gezocht Icon_minitimezo maa 18 2012, 20:51

Ik zie Mitsu al met een 0_0-you-did-what? Face......maar goed ja kan ik wel begrijpen xD. Dit is de eerste vriend van Mitsu die echt in de RPG zit. Meestal heb ik getypt dat hij bij een groepje stond. Maar nu wordt het echt RPGén geblazen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Natsuki

Natsuki

Vriend gezocht UTL8oxA PROFILEPosts : 34
Vriend gezocht UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Gren ~ Erd
Klas:
Partner: ~

Vriend gezocht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vriend gezocht   Vriend gezocht Icon_minitimezo maa 18 2012, 21:44

Doen we eerst een topicje met alleen Mitsu, of meteen met Azure erbij?
Terug naar boven Ga naar beneden
Mitsu
.
.
Mitsu

Vriend gezocht UTL8oxA PROFILEReal Name : Mitch
Posts : 429
Vriend gezocht UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woudmagie
Klas: Miss Eres class
Partner: 'I love you!' Screams my mind. 'I need you' says every cell in my body. 'I care about you' is what I whisper.

Vriend gezocht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vriend gezocht   Vriend gezocht Icon_minitimezo maa 18 2012, 21:46

Maakt mij niet uit. Vind het allebei goed hoor. Wat jij liever hebt ^^ en wat Azure vind natuurlijk. Misschien vind die het wel niets om het eerste er bij te zijn. Of wil ze niets liever er bij zijn... ik vind het beide goed hoor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Natsuki

Natsuki

Vriend gezocht UTL8oxA PROFILEPosts : 34
Vriend gezocht UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Gren ~ Erd
Klas:
Partner: ~

Vriend gezocht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vriend gezocht   Vriend gezocht Icon_minitimezo maa 18 2012, 21:49

Topic staat boij de etages
Terug naar boven Ga naar beneden
Mitsu
.
.
Mitsu

Vriend gezocht UTL8oxA PROFILEReal Name : Mitch
Posts : 429
Vriend gezocht UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woudmagie
Klas: Miss Eres class
Partner: 'I love you!' Screams my mind. 'I need you' says every cell in my body. 'I care about you' is what I whisper.

Vriend gezocht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vriend gezocht   Vriend gezocht Icon_minitimezo maa 18 2012, 21:52

Ik heb nog niet eens gelezen wat er in staat maar het titel zegt me al voldoende over het feit wat voor schattige gebeuren er in gaat komen. Mitsu wordt geen vaporeon xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Vriend gezocht UTL8oxA PROFILE
Vriend gezocht UTL8oxA MAGICIAN

Vriend gezocht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vriend gezocht   Vriend gezocht Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Vriend gezocht

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» gezocht: vriend voor Aphro(dite)
» Gezocht: Vriend van Mitsu en eventueel jonger zusje ^^
» [GZ] Trainingspartner / Vriend(in) / Vertrouwenspersoon
» Topics gezocht!
» [GEZOCHT] Anyone?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  ::  :: Accountmarkt-