PortalIndex[GEZOCHT] Anyone? HpD5Uwn[GEZOCHT] Anyone? 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 [GEZOCHT] Anyone?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Callum
.
.
Callum

[GEZOCHT] Anyone? UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Bond. James Bond.
Posts : 199
[GEZOCHT] Anyone? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: the { AIR } from our { LUNGS }
Klas: miss whitemann
Partner: { RUN } boy { RUN }

[GEZOCHT] Anyone? Empty
BerichtOnderwerp: [GEZOCHT] Anyone?   [GEZOCHT] Anyone? Icon_minitimema apr 07 2014, 20:42

felling any foe with my gaze.
Wazzap.

Ik zoek voor Callum... Dingen. Mensen. Personen. Adviseurs. Legendarische Magiërs. Leraren. Stagaires. Organismen. Ik zoek contact.

Want Callum, being the little shit he is, heeft toch altijd nog een soort van mensen nodig. Zelfs al vind hij dat niet leuk. Ik vind het wel leuk, want dan kan ik met hem RP'en. En da's leuk. Vind ik. Callum heeft er geen mening over. Hij heeft nergens een mening over. Hij's een antisocial little shit.

Anyway, mensen. Ik heb wát ideetjes, maar niet ontzettend veel en toevoegingen vind ik altijd leuk. Ook als je geen specifieke relatie met de soort-van-opvolger in gedachten hebt, maar gewoon een topic wil, post het dan gezellig hier. Dan zie ik het tenminste.

Okies, ideeën voor dingen met Callum:
- Iemand die van hem probeert te profiteren. Dit is ontzettend leuk omdat Callum zelf niets heeft, maar wel aan veel dingen kan komen. Hij is nu eenmaal een opvolger, dus het is heel logisch als iemand aanneemt dat hij/zij daar gebruik van kan maken. De misverstanden/shenanigans die dan plaats kunnen vinden zullen vast leuk zijn.
- Een obsessie. Er ligt bij Callum een dunne lijn tussen er niets om geven en het koste wat kost willen weten. Het is maar zeer zelden dat hij echt geobsedeerd door iemand raakt, maar wanneer dat gebeurt, dan zal hij die persoon tot het einde irriteren, om zo alles over diegene te weten te komen. Het kan zijn dat hij hierbij het romantische gebied induikt, maar de jongen heeft niets en niemand lief, dus echte gevoelens zijn het niet.
- Een... vriend? Iemand die zich niet constant aan hem ergert, die probeert tot hem door te dringen. Ik weet niet hoe dit zal gaan, omdat Callie nog nooit eerder vrienden heeft gehad. Mysterieees.


CALLUM + YOUR OC
Iets over de relatie tussen de twee idunno do something fun be original I love you <3


Code:
<center><div style="width: 306px; height: 17px; font-size: 10px; color: #000; background-color: #638C91; text-align: center">CALLUM + YOUR OC</div><div style="width: 294px; font-size: 10px; color: #000; background-color: #637591; text-align: justify; line-height: 100%; padding: 3px; border-size: 5px; border-style: solid; border-color: #638C91">Iets over de relatie tussen de twee idunno do something fun be original I love you <3</div>
Terug naar boven Ga naar beneden
Wren
.
.
Wren

[GEZOCHT] Anyone? UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Jussels
Posts : 4109
Points : 5
[GEZOCHT] Anyone? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: PuffoonxRazen - AirxFire
Klas: Master Savador - 6th
Partner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ

[GEZOCHT] Anyone? Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GEZOCHT] Anyone?   [GEZOCHT] Anyone? Icon_minitimema apr 07 2014, 21:01

Code:
CALLUM + YOUR OC
Callum + Wren

De beschrijving. Het past. Iemand die van hem wil profiteren, sounds like a plan! Zo gaat dit kleine kind met alles en iedereen om die ze niet als een vriend ziet. Stiekem wil ze de wereld domineren Wren moet zich een beetje goed voordoen zodat ze op school mag blijven en zoekt zoveel mogelijk mensen met wie ze contacten aan kan knopen. Zoveel mogelijk influence verzamelen. Ook omdat het leuk is~ Ik denk dat Wren dat heel goed kan spelen, zo'n rol, omdat ze over het algemeen ook al zo met mensen omspringt. Ik moet ook nog steeds een mini verhaallijn voor Wren uitschrijven, wil ik al een tijd doen.

Met andere woorden, het lijkt me heel leuk om te doen, plus Callum is cool o: Als ik Wren kort moet beschrijven: klein, dominant, direct. Ze kan alleen goed doen alsof als ze iets van iemand nodig heeft en oh boy does she need things xD Verder is ze een good for nothing stiekem o: Maar wel een uniek creatuur~

Teehee, bij deze: de sollicitatie!
~Jussels
Terug naar boven Ga naar beneden
http://img3.lln.crunchyroll.com/i/spire1/f097317a228ab43692ba1c3
Callum
.
.
Callum

[GEZOCHT] Anyone? UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Bond. James Bond.
Posts : 199
[GEZOCHT] Anyone? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: the { AIR } from our { LUNGS }
Klas: miss whitemann
Partner: { RUN } boy { RUN }

[GEZOCHT] Anyone? Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GEZOCHT] Anyone?   [GEZOCHT] Anyone? Icon_minitimema apr 07 2014, 21:15

CALLUM + WREN
Ermergerd. Ja. Wren + Callum = disasters. Die twee gaan zo clashen en zeker als ze hem probeert te gebruiken kan Call irritant zijn en dan kan Wren irritant zijn en ja. Ja, ja, ja.

I'm up for it c:

Terug naar boven Ga naar beneden
Adrian

Adrian

[GEZOCHT] Anyone? UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
[GEZOCHT] Anyone? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

[GEZOCHT] Anyone? Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GEZOCHT] Anyone?   [GEZOCHT] Anyone? Icon_minitimema apr 07 2014, 21:26

CALLUM + ADRIAN
Callum en Adrian, beiden hebben een probleem met sociaal zijn. Ik denk dat ze prima vrienden kunnen worden of dat Callum een obsessie kan ontwikkelen voor het vreemde gedrag van Adrian. Je kan hem vrij snel ergeren als je het bloed van onder zijn nagels wilt halen. Maar alles kan ook uitlopen tot vriendschap, sinds Adrian wel degelijk een goede vriend kan zijn voor mensen als alles goed verloopt.

Dus bij deze: Adrian voor oftewel vriend of obsessie

Anne
Terug naar boven Ga naar beneden
Dominic

Dominic

[GEZOCHT] Anyone? UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Emma
Posts : 4478
Points : 15
[GEZOCHT] Anyone? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark-x-Light
Klas: Master Savador
Partner: ||If you want me you're gonna have to catch me||

[GEZOCHT] Anyone? Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GEZOCHT] Anyone?   [GEZOCHT] Anyone? Icon_minitimema apr 07 2014, 23:12

CALLUM + LUST = SPARKLES?
Twee adviseurs, collega's of misschien meer? Who knows.. Lust is op het eerste gezicht schuw, stil en vriendelijk, maar als je wat beter kijkt merk je algauw een onderliggende wijsheid op, die niet zomaar is gekomen. Nee, daarvoor heeft hij een boel moeten weerstaan. Dit heeft hem een soort mensenkennis gegeven, zijn initiële optimistische aard is wel aangetast, maar nooit omgeslagen naar een depressieve kijk op de wereld. 
In kleine dingen ziet Lust kansen, in gebreken ziet hij schoonheid. Een angst van hem is perfectie. 
Hij verzamelt ook zooi, dingen die andere mensen weg zoden gooien.
Over liefde denkt Lust niet graag na, hij vindt het een rot onderwerp en heeft nooit zelf liefde ervaren eigenlijk. Daarom zou die obsessie juist wel heel interessant zijn, ook om Lust's karakter verder te laten groeien<3 
Maar een normale vriendschap/samenwerking kan ook zeker wel. Hij is geduldig genoeg om tot Call door te dringen, maar zal hem ook stilte gunnen als dat nodig is. Warning; Lust kan op zekere momenten opeens clingy worden of juist oude trekjes van flirten terug brengen -en daarover zelf later flippen-
Tadahz. Whatya think bout that?

CALLUM + DOMINIC
Errr- ok. Geen echte relatie misschien, maar met Do kan je eigenlijk alle kanten wel op -not friends tho- Het liefste zou ik zien dat Callum de machtige adviseur uithangt en Do eens goed op z'n plek zet als die met Callum probeert te sollen. Dit zou dan weer Dominics interesse kunne prikkelen waarna hij gebruik wil maken van Calls krachten, maar dat is optioneel-ish ofzo? xD

Terug naar boven Ga naar beneden
Riku

Riku

[GEZOCHT] Anyone? UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Kaatje =D
Posts : 317
[GEZOCHT] Anyone? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: none
Partner: Roses are red, voilets are blue. So is your face when I'm done with you

[GEZOCHT] Anyone? Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GEZOCHT] Anyone?   [GEZOCHT] Anyone? Icon_minitimedi apr 08 2014, 00:05

CALLUM + Riku
Well, ik dacht eraan dat die obsessie ook andersom kan, dat Riku diegene is die Callum constant blijft lastig vallen. Cause Call kan ooit wel eens de heer van de lucht zijn en misschien hangt hij daar dan ook nog rond. Riku houd niet echt van verrassingen, dus kan het goed zijn dat hij alles, maar dan ook echt alles over hem zou willen weten zodat hij die keer misschien wel voorbereid is en zich misschien een heel klein beetje kan aanpassen. Well, it's an idea. Het zou ook kunnen dat ze elkaar al wel eens tegengekomen zijn op Puffoon of iets dergelijks ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Callum
.
.
Callum

[GEZOCHT] Anyone? UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Bond. James Bond.
Posts : 199
[GEZOCHT] Anyone? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: the { AIR } from our { LUNGS }
Klas: miss whitemann
Partner: { RUN } boy { RUN }

[GEZOCHT] Anyone? Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GEZOCHT] Anyone?   [GEZOCHT] Anyone? Icon_minitimedi apr 08 2014, 16:20

CALLUM + ADRIAN
Oeh. Vrienden.. sorta, klinkt leuk. Misschien dat Adrian de opdracht kan hebben gekregen dat hij Callum moet leren lezen/schrijven? Hij is namelijk analfabeet, dus hij zou een tutor kunnen gebruiken. Dan kunnen we van daaruit misschien wat leuks doen.


CALLUM + LUST = FABULOUS
I like the obsession. Vooral omdat Lust's positieve visie op de mensheid Callum zal intrigeren. Hij is zelf namelijk niet zo'n fan van de hele mensheid c:

Ook het flirten lijkt me wel grappig, omdat Callum (puur om zijn winderige vriendje te pesten) er af en toe op kan ingaan. Kan tot awkward misverstanden leiden en die zijn altijd leeeeuk.


CALLUM + DOMINIC
Whelp. Dom klinkt wel perfect voor de manipulator, ja. En meer dan een kan nooit kwaad, dan leert Callum nog eens wat over de mensheid in plaats van ze alleen maar af te schrijven als irritant.

Ik zou voorstellen dat we voor die twee gewoon een topic starten en zien waar het heengaat?


CALLUM + RIKU
Oeh, I love that reverse obsession. Misschien kunnen we doen dat ze elkaar al een soort van kennen, maar niet heel goed? Het lijkt me namelijk wel logisch dat ze elkaar wel eens gezien hebben, aangezien er vast wel een keer een vergadering over opvolgers is geweest waar Callie bij was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elena
.
.
Elena

[GEZOCHT] Anyone? UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Henk.
Posts : 59
[GEZOCHT] Anyone? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic:
Klas:
Partner:

[GEZOCHT] Anyone? Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GEZOCHT] Anyone?   [GEZOCHT] Anyone? Icon_minitimedi apr 08 2014, 17:45

CALLUM + SEIRA
Ik weet niet of ik te laat ben, but I don't care. Het kwam mede door de twijfel, maar toen realiseerde ik me wat dingen. #yolo
Echter denk ik Seira wel goed materiaal zou kunnen zijn voor een dergelijke obsessie gezien haar oog, dat ze uit alle macht probeert geheim te houden van... De gehele wereld. En ik denk dat juist daardoor Callums obsessie-senses nog meer geprikkeld zullen worden, als in: wat verbergt zij? Seira kennende zou ze het vast niet fijn vinden, maar is ze ook niet instaat om boos op hem te worden. En omdat ze vrij snel schrikt van dingen leek het me ook wel grappig, kan ze lekker veel spulletjes laten vallen en er dan om gaan zitten treuren in een hoekje Stare
Terug naar boven Ga naar beneden
Adrian

Adrian

[GEZOCHT] Anyone? UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
[GEZOCHT] Anyone? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

[GEZOCHT] Anyone? Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GEZOCHT] Anyone?   [GEZOCHT] Anyone? Icon_minitimedi apr 08 2014, 18:35

Callum schreef:
CALLUM + ADRIAN
Oeh. Vrienden.. sorta, klinkt leuk. Misschien dat Adrian de opdracht kan hebben gekregen dat hij Callum moet leren lezen/schrijven? Hij is namelijk analfabeet, dus hij zou een tutor kunnen gebruiken. Dan kunnen we van daaruit misschien wat leuks doen.



CALLUM + ADRIAN
Kunnen we zeker doen. Adrian is dol op lezen en wil Callum zeker en vast willen helpen leren lezen, al zullen er wel vele genânte momenten volgen voor Callum. Hij zal uiteindelijk kunnen lezen als een volwassene.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dominic

Dominic

[GEZOCHT] Anyone? UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Emma
Posts : 4478
Points : 15
[GEZOCHT] Anyone? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark-x-Light
Klas: Master Savador
Partner: ||If you want me you're gonna have to catch me||

[GEZOCHT] Anyone? Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GEZOCHT] Anyone?   [GEZOCHT] Anyone? Icon_minitimedi apr 08 2014, 18:41

CALLUM + LUST = FABULOUS

Okay! Klinkt zeer faboulus :} Lust die aardig en happy wil blijven, Callum die gewoon zichzelf is. Genoeg gelegenheid voor awkwardness xD
Kennen Lust en Call elkaar al via zeer proffesionele vergaderingen en adviseursbezigheden of niet?
Et, zal ik een topicje aan maken ergens? Nog genius ideetjes voor start-momenten/plekken?


CALLUM + DOMINIC
Yush, is goed. Zou jij voor deze een topic willen starten of heb je liever dat ik dat doe? :]
Terug naar boven Ga naar beneden
Callum
.
.
Callum

[GEZOCHT] Anyone? UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Bond. James Bond.
Posts : 199
[GEZOCHT] Anyone? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: the { AIR } from our { LUNGS }
Klas: miss whitemann
Partner: { RUN } boy { RUN }

[GEZOCHT] Anyone? Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GEZOCHT] Anyone?   [GEZOCHT] Anyone? Icon_minitimedi apr 08 2014, 19:05

CALLUM + SEIRA
Met jou altijd <3

Sounds like fun, Callum die een mysterie op probeert te lossen c:


CALLUM + ADRIAN
Hahah, daar twijfel ik aan. Callum is niet direct het lerende type xD


CALLUM + YOUR OC
Doe maar ~

Ehm, ik weet het eigenlijk niet. Als het binnen is geeft dat wel wat gimmicks met Callum die zich niet echt kan bewijzen als opvolger van de wind omdat de wind zeg maar.. niet binnen is xD
Maar als je zegt dat ze elkaar al kennen dan kan het denk ik overal. Your choice c:


CALLUM + DOMINIC
Durr. Ik maak iets aan, lijkt me wel zo eerlijk c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Delphi
.
.
Delphi

[GEZOCHT] Anyone? UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : D
Posts : 74
[GEZOCHT] Anyone? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water. & Air.
Klas: Master Savador.
Partner: We'll be counting stars~

[GEZOCHT] Anyone? Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GEZOCHT] Anyone?   [GEZOCHT] Anyone? Icon_minitimedi apr 08 2014, 22:13

-


Laatst aangepast door Delphi op zo feb 12 2017, 23:12; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Riku

Riku

[GEZOCHT] Anyone? UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Kaatje =D
Posts : 317
[GEZOCHT] Anyone? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: none
Partner: Roses are red, voilets are blue. So is your face when I'm done with you

[GEZOCHT] Anyone? Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GEZOCHT] Anyone?   [GEZOCHT] Anyone? Icon_minitimedi apr 08 2014, 23:29

CALLUM + YOUR OC
That's fine for me dat ze elkaar gezien hebben op zo'n vergadering. Riku's interesse zou waarschijnlijk wel gewekt zijn door de 'reputatie' die Callum heeft opgebouwd. Hij wil best wel eens zien of Callum echt zo eng is als mensen zeggen. Is dat like een topic waard? x3
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilith

Lilith

[GEZOCHT] Anyone? UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Noelani
Posts : 323
Points : 0
[GEZOCHT] Anyone? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire/Light
Klas: that was a long time ago
Partner:

[GEZOCHT] Anyone? Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GEZOCHT] Anyone?   [GEZOCHT] Anyone? Icon_minitimewo apr 09 2014, 12:42

CALLUM +LIGHTNING
Hm Callum is een zeer interessant persoontje, waarom wil je hem niet afgeven D; maar ik dacht nou iets voor Lightning. Omdat hij opvolger is. Zou hij msh wel haar duistere aura (van duvie) kunnen ontdekken aangezien ze dat wel niet kan verbergen dunno, en msh daarom zich meer over haar zou willen weten. Light is dan ook zeer makkelijk te irriteren waardoor ze wel eens kwaad kan komen en dat zou callum kunnen amuseren? De kans is dan ook wel groot dat ze hem terug gaat irriteren dus misschien dat light wel een uitdaging voor hem zou zijn, hoe hij geobserdeerd kan raken maakt niet uit, frenemey, romantisch doen. Lightning kan zowat alles wel een beetje aan XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Callum
.
.
Callum

[GEZOCHT] Anyone? UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Bond. James Bond.
Posts : 199
[GEZOCHT] Anyone? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: the { AIR } from our { LUNGS }
Klas: miss whitemann
Partner: { RUN } boy { RUN }

[GEZOCHT] Anyone? Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GEZOCHT] Anyone?   [GEZOCHT] Anyone? Icon_minitimewo apr 09 2014, 17:25

THE TEMPEST HAS DECIDED
Riku: Coolio. Ik open vanmiddag vlug wel even een topicje c:

Jinte+Noelani: Whelp, ik heb al een heel aantal mensen eigenlijk. Topicjes kunnen nooit kwaad though <3

Iedereen: Aangezien ik morgen naar Italië vertrek, neem ik het op me voor Adrian en Seira ook een topicje te openen. Dan kunnen jullie lekker lang doen over het antwoorden <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



[GEZOCHT] Anyone? UTL8oxA PROFILE
[GEZOCHT] Anyone? UTL8oxA MAGICIAN

[GEZOCHT] Anyone? Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GEZOCHT] Anyone?   [GEZOCHT] Anyone? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

[GEZOCHT] Anyone?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Logo gezocht.
» Topics gezocht
» [Gezocht] Broer en/of zus
» . Gezocht . Stuffz .
» -broer/zus gezocht-

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  ::  :: Accountmarkt-