PortalIndex[GZ] Trainingspartner / Vriend(in) / Vertrouwenspersoon HpD5Uwn[GZ] Trainingspartner / Vriend(in) / Vertrouwenspersoon 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 [GZ] Trainingspartner / Vriend(in) / Vertrouwenspersoon

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Kristh
.
.
Kristh

[GZ] Trainingspartner / Vriend(in) / Vertrouwenspersoon UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Little pig
Posts : 301
[GZ] Trainingspartner / Vriend(in) / Vertrouwenspersoon UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas: -
Partner: You ain't nothing more then a distortion in a perfect taken photograph

[GZ] Trainingspartner / Vriend(in) / Vertrouwenspersoon Empty
BerichtOnderwerp: [GZ] Trainingspartner / Vriend(in) / Vertrouwenspersoon   [GZ] Trainingspartner / Vriend(in) / Vertrouwenspersoon Icon_minitimewo maa 06 2013, 21:16

Gezien het feit dat Fwinn in het huidige verhaallijn in een wat moeilijke situatie komt, ik spoil nog niet veel maar ik kan meer informatie geven via PB aan degene die interesse hebben. Ben ik dus momenteel op zoek naar een persoon die samen met Fwinn gaat trainen. Daarvoor moet Fwinn degene wel eerst ontmoeten dus voor het training echt zal plaats vinden zal deze persoon Fwinn wat beter moeten leren kennen.

Eisen aan het karakter
  • Karakter: Vriendelijk, oprecht en doorzettend. Fwinn gaat in een moeilijke periode van zijn leven terecht komen en gezien Noëla gaat verdwijnen is het handig om een vervanging daarvoor te hebben. Hij zal dus een vriend moeten gaan zien in het karakter en dat vereist geduld maar ook enerzijds een streng persoon. Het liefst zie ik een leeftijdsgenoot dan een docent, al kan Fwinn ook best met een volwassenen overweg gaan of bevriend raken.
  • Leeftijd: Tussen de 18 en de 20 (voor docenten maak ik een uitzondering op deze regel)
  • Geslacht: Liefst vrouwelijk gezien Fwinn makkelijker bevriend raakt met vrouwen dan jongens. Maar het geslacht is geen definitieve eis.
  • Activiteit: Fwinn wil graag trainen desondanks zijn handicap, hij wil er mee om leren gaan en zal daarom een aantal trainingssessies met deze bepaalde persoon volgen. Ik verwacht een actieve tegenspeelster. Ik ben niet altijd instaat direct te reageren, maar ik verwacht dat dat geen probleem is. Ik verwacht ook degelijke posts, al heeft de meerderheid dat ongetwijfeld naar mijn standaarden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aloiysius
..
..
Aloiysius

[GZ] Trainingspartner / Vriend(in) / Vertrouwenspersoon UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Aylan
Posts : 273
Points : 0
[GZ] Trainingspartner / Vriend(in) / Vertrouwenspersoon UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water en woud
Klas: geen
Partner: We are all broken. That's how the light gets in

[GZ] Trainingspartner / Vriend(in) / Vertrouwenspersoon Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Trainingspartner / Vriend(in) / Vertrouwenspersoon   [GZ] Trainingspartner / Vriend(in) / Vertrouwenspersoon Icon_minitimewo maa 06 2013, 23:18

Ik wil denk ik Celia hier wel voor aanbieden.
Ze is zelf ontzettend gedisciplineerd als het gaat om trainen.
Celia is zeker oprecht en een doorzetter.
Ze kan ook wel vriendelijk zijn maar pas als je door haar harde buitenkant heen bent.

Kijk maar of je het wat vind.
Ik wil haar weer wat actiever krijgen dus ik denk dat dit wel goed is om weer met Celia te posten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kristh
.
.
Kristh

[GZ] Trainingspartner / Vriend(in) / Vertrouwenspersoon UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Little pig
Posts : 301
[GZ] Trainingspartner / Vriend(in) / Vertrouwenspersoon UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas: -
Partner: You ain't nothing more then a distortion in a perfect taken photograph

[GZ] Trainingspartner / Vriend(in) / Vertrouwenspersoon Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Trainingspartner / Vriend(in) / Vertrouwenspersoon   [GZ] Trainingspartner / Vriend(in) / Vertrouwenspersoon Icon_minitimewo maa 06 2013, 23:59

Lijkt me leuk. Ik heb Celia al eens met Fwinn ontmoet dus het zou zomaar weer een spontane ontmoeting kunnen zijn. Ik heb al een stom fragment gehad wat een mogelijke ontmoeting zou kunnen zijn, maar dat is echt een een onzinnig iets.

Ik denk dat Celia wel in aanmerking komt hiervoor. Als jou het ook leuk lijkt tenminste. Volgens mij wist jij nog niet wat er met Fwinn precies gaat gebeuren? Als je het topic The Diner leest heb je al de oorzaak te pakken. Als je wilt kan ik je een kleine toelichting geven wat zijn handicap is en zo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aloiysius
..
..
Aloiysius

[GZ] Trainingspartner / Vriend(in) / Vertrouwenspersoon UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Aylan
Posts : 273
Points : 0
[GZ] Trainingspartner / Vriend(in) / Vertrouwenspersoon UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water en woud
Klas: geen
Partner: We are all broken. That's how the light gets in

[GZ] Trainingspartner / Vriend(in) / Vertrouwenspersoon Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Trainingspartner / Vriend(in) / Vertrouwenspersoon   [GZ] Trainingspartner / Vriend(in) / Vertrouwenspersoon Icon_minitimedo maa 07 2013, 00:21

Ik zal het topic later wel even doorlezen.
Als ik dan nog vragen heb dan stuur k je wel een pb'tje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elveria
God of Mischief
God of Mischief
Elveria

[GZ] Trainingspartner / Vriend(in) / Vertrouwenspersoon UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Just kill me
Posts : 1573
Points : 8
[GZ] Trainingspartner / Vriend(in) / Vertrouwenspersoon UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark x Fire
Klas:
Partner: I'm waiting for the afterlife.

[GZ] Trainingspartner / Vriend(in) / Vertrouwenspersoon Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Trainingspartner / Vriend(in) / Vertrouwenspersoon   [GZ] Trainingspartner / Vriend(in) / Vertrouwenspersoon Icon_minitimedo maa 07 2013, 08:59

Als Celia nog niet gekozen is zou ik Idris willen aanbieden c:
Tis wel een adviseuse en is ergens in de 200 jaar, maar verder is ze heel gewoon.
En de karaktertrekken die je hebt beschreven horen ook precies bij Idris.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://magicforest.newgoo.net/
Master Norwood

Master Norwood

[GZ] Trainingspartner / Vriend(in) / Vertrouwenspersoon UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
[GZ] Trainingspartner / Vriend(in) / Vertrouwenspersoon UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

[GZ] Trainingspartner / Vriend(in) / Vertrouwenspersoon Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Trainingspartner / Vriend(in) / Vertrouwenspersoon   [GZ] Trainingspartner / Vriend(in) / Vertrouwenspersoon Icon_minitimedo maa 07 2013, 13:03

Gezien Celia het eerste was gun ik het haar ook het meest.

Echter wil ik wel in die toestand, nog even een post wachten op Erza, een topic met Idris. Als de karaktereigenschappen echt passen zou het misschien nog een goede vriendin van Fwinn kunnen worden, vermoed ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cat
.
.
Cat

[GZ] Trainingspartner / Vriend(in) / Vertrouwenspersoon UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Marit
Posts : 1877
[GZ] Trainingspartner / Vriend(in) / Vertrouwenspersoon UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas:
Partner: My head is filled with doubts, so I can't listen to what my heart tells me to do

[GZ] Trainingspartner / Vriend(in) / Vertrouwenspersoon Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Trainingspartner / Vriend(in) / Vertrouwenspersoon   [GZ] Trainingspartner / Vriend(in) / Vertrouwenspersoon Icon_minitimedo maa 07 2013, 18:25

En je hebt altijd Cat nog. Ik ga haar een beetje een andere richting op laten gaan, maar verder is ze altijd wel in voor een gevecht en ze is bevriend met Fwinn. Maar kijk eerst maar hoe het met Celia uitpakt
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

[GZ] Trainingspartner / Vriend(in) / Vertrouwenspersoon UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
[GZ] Trainingspartner / Vriend(in) / Vertrouwenspersoon UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

[GZ] Trainingspartner / Vriend(in) / Vertrouwenspersoon Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Trainingspartner / Vriend(in) / Vertrouwenspersoon   [GZ] Trainingspartner / Vriend(in) / Vertrouwenspersoon Icon_minitimedo maa 07 2013, 19:00

Ik zou Willow ook wel willen opgeven ^^"
(als het niets wordt met degene die me voor waren in ieder geval :3)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Tom
.
.
Tom

[GZ] Trainingspartner / Vriend(in) / Vertrouwenspersoon UTL8oxA PROFILEReal Name : Anne
Posts : 190
[GZ] Trainingspartner / Vriend(in) / Vertrouwenspersoon UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht en lichtmagie
Klas: -
Partner: Don't try and change me, because you'll never succeed.

[GZ] Trainingspartner / Vriend(in) / Vertrouwenspersoon Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Trainingspartner / Vriend(in) / Vertrouwenspersoon   [GZ] Trainingspartner / Vriend(in) / Vertrouwenspersoon Icon_minitimedo maa 07 2013, 19:13

Eigenlijk wilde ik oftewel Kana oftewel Zack opgeven sinds ik alleen maar mannelijke personages speel ^^"
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Norwood

Master Norwood

[GZ] Trainingspartner / Vriend(in) / Vertrouwenspersoon UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
[GZ] Trainingspartner / Vriend(in) / Vertrouwenspersoon UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

[GZ] Trainingspartner / Vriend(in) / Vertrouwenspersoon Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Trainingspartner / Vriend(in) / Vertrouwenspersoon   [GZ] Trainingspartner / Vriend(in) / Vertrouwenspersoon Icon_minitimevr maa 08 2013, 18:04

@Cat: Het gekke is, ik heb al hele fragmenten tussen Cat en Fwinn gezien. Ik zat eerst aan Cat te denken, maar gezien het feit dat een zeer goede vriendin uit Fwinn's leven verdwijnt leek het me ook leuk om die weer op te vullen met een echt karakter. Maar ik denk misschien dat ik best nog wel een topic met Fwinn en Cat wilt, hij gaat het namelijk zeer zwaar krijgen en ik denk dat Cat ongetwijfeld een support gaat zijn. Oh ja? Wat gaat er gebeuren met Cat?

@Rhine: Willow zou eventueel kunnen maar ik heb nu al een aantal aanmeldingen, mocht het niet gaan met Celia of anderen wil ik jou ook zeker overwegen.

@Tom: Je weet dat de voorkeur vrouwelijk is? Haha, maar ik zal je wel als reserveoptie houden.


Als er een schaap over de dam is, dan volgen er meer. Ik kijk er naar uit om met Fwinn dit door te gaan. Ik hoor wel als er nog vragen zijn, Ayelinn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cat
.
.
Cat

[GZ] Trainingspartner / Vriend(in) / Vertrouwenspersoon UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Marit
Posts : 1877
[GZ] Trainingspartner / Vriend(in) / Vertrouwenspersoon UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas:
Partner: My head is filled with doubts, so I can't listen to what my heart tells me to do

[GZ] Trainingspartner / Vriend(in) / Vertrouwenspersoon Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Trainingspartner / Vriend(in) / Vertrouwenspersoon   [GZ] Trainingspartner / Vriend(in) / Vertrouwenspersoon Icon_minitimevr maa 08 2013, 21:15

Master Norwood schreef:
@Cat: Het gekke is, ik heb al hele fragmenten tussen Cat en Fwinn gezien. Ik zat eerst aan Cat te denken, maar gezien het feit dat een zeer goede vriendin uit Fwinn's leven verdwijnt leek het me ook leuk om die weer op te vullen met een echt karakter. Maar ik denk misschien dat ik best nog wel een topic met Fwinn en Cat wilt, hij gaat het namelijk zeer zwaar krijgen en ik denk dat Cat ongetwijfeld een support gaat zijn. Oh ja? Wat gaat er gebeuren met Cat?


Ah ik snap het. Geef maar een gil wanneer het topic kan worden geopend. Ik heb nu genoeg ruimte en tijd.

En wat ik met Cat ga doen zie je nog wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Norwood

Master Norwood

[GZ] Trainingspartner / Vriend(in) / Vertrouwenspersoon UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
[GZ] Trainingspartner / Vriend(in) / Vertrouwenspersoon UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

[GZ] Trainingspartner / Vriend(in) / Vertrouwenspersoon Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Trainingspartner / Vriend(in) / Vertrouwenspersoon   [GZ] Trainingspartner / Vriend(in) / Vertrouwenspersoon Icon_minitimezo maa 10 2013, 11:52

Het zal binnenkort wel plaats vinden. Dus ik zal je spoedig een pb sturen. En maak me niet nieuwsgierig, dametje. Dat is niet leuk. xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Nariko
.
.
Nariko

[GZ] Trainingspartner / Vriend(in) / Vertrouwenspersoon UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : -
Posts : 375
[GZ] Trainingspartner / Vriend(in) / Vertrouwenspersoon UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud & Light
Klas: Miss Abigail
Partner: Some time the dreamers finally wake up, don't wake me I'm not dreaming.

[GZ] Trainingspartner / Vriend(in) / Vertrouwenspersoon Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Trainingspartner / Vriend(in) / Vertrouwenspersoon   [GZ] Trainingspartner / Vriend(in) / Vertrouwenspersoon Icon_minitimezo maa 10 2013, 12:24

Sorry voor mijn late antwoord~
Ik vind het helemaal goed, zegt u maar wanneer het aangemaakt kan worden c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ellia
.
.
Ellia

[GZ] Trainingspartner / Vriend(in) / Vertrouwenspersoon UTL8oxA PROFILEPosts : 216
[GZ] Trainingspartner / Vriend(in) / Vertrouwenspersoon UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Volbloed Shadraan, Dark Magic
Klas: 6th Grade, Master Norwood
Partner: Heartbreak seems to be a Trend these Days, but I couldn't care less. I've Never been that Trendy anyway.

[GZ] Trainingspartner / Vriend(in) / Vertrouwenspersoon Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Trainingspartner / Vriend(in) / Vertrouwenspersoon   [GZ] Trainingspartner / Vriend(in) / Vertrouwenspersoon Icon_minitimevr maa 15 2013, 22:38

Hmm, ik ben wel erg laat met een reactie hierop eh : l Ah well

Ik wilde Ell hier eigenlijk ook wel voor aanmelden, aangezien het me ook wel een interessante ontwikkeling voor haarzelf lijkt. Ze is dan niet altijd even vriendelijk, ze is zeker wel eerlijk en betrouwbaar. Misschien een beetje hard, wat ze ook zeker goed kan uiten in trainingssessies met zowel alleen zichzelf, als met anderen. Ze is nogal veeleisend, dus zal ze Fwinn op gebied van training wel gaan pushen.
Ze is ook een goede vechter en heeft al aardig wat ervaring hierin (Zoals te lezen is in m'n voorsteltopic). Maar dat is eigenlijk alleen maar op lichamelijk gebied. Qua magie is ze een echte derp. So yeah...

Ik weet het, ik reageer laat en ik weet niet of je al wat zaken met de rest van de aanmelders had besproken, maar ik had uiteindelijk toch maar besloten hier te reageren. Niet geschoten is altijd mis, zoals ze dat altijd zo netjes zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



[GZ] Trainingspartner / Vriend(in) / Vertrouwenspersoon UTL8oxA PROFILE
[GZ] Trainingspartner / Vriend(in) / Vertrouwenspersoon UTL8oxA MAGICIAN

[GZ] Trainingspartner / Vriend(in) / Vertrouwenspersoon Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Trainingspartner / Vriend(in) / Vertrouwenspersoon   [GZ] Trainingspartner / Vriend(in) / Vertrouwenspersoon Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

[GZ] Trainingspartner / Vriend(in) / Vertrouwenspersoon

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Een Nieuwe Vriend
» Vriend gezocht
» gezocht: vriend voor Aphro(dite)
» Gezocht: Vriend van Mitsu en eventueel jonger zusje ^^

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  ::  :: Accountmarkt-