PortalIndex[Story] Torn Apart HpD5Uwn[Story] Torn Apart 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 [Story] Torn Apart

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Wren
.
.
Wren

[Story] Torn Apart UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Jussels
Posts : 4109
Points : 5
[Story] Torn Apart UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: PuffoonxRazen - AirxFire
Klas: Master Savador - 6th
Partner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ

[Story] Torn Apart Empty
BerichtOnderwerp: [Story] Torn Apart   [Story] Torn Apart Icon_minitimewo jan 04 2012, 13:01

Heya iedereen :3
Datjulliegeklikthebben~ In ieder geval, voor mijn beeldende vorming project ben ik begonnen met een verhaal. Er is alleen niemand in mijn directe omgeving die commentaar kan of wil geven op mijn schrijfstijl en de manier waarop ik het verhaal wil vertellen. Daarom wilde ik dat aan jullie vragen. Ik heb momenteel alleen een proloog en een paar stukjes om te oefenen met de karakters, maar ik wil er wel verder aan schrijven. In mijn hoofd is alles namelijk ontzettend duidelijk, zodat alles nogal vaag op papier kan komen ^^ Thanks~

~Het verhaal is gesitueerd in de Middeleeuwen en ik heb zes personen die ik aan het ontwikkelen ben. De ouders: Machtold en Han. De kinderen [jong naar oud]: Reynier, Balthazar, Daniel en Morgana. Ze hebben allemaal een slechte mentale conditie omdat de bvopdracht was om te maken wat je in een bepaald muziekstuk hoorde en ik hoorde er o.a. gekte en pijn in. Han is een megalomaan die geloofd zijn familie-eer herstelt te hebben door te trouwen met Machtold, die van een rijke familie komt. Hij is helemaal geobsedeerd door die familie-eer. De familieleden kunnen het niet goed met elkaar vinden en hebben nogal de pest aan elkaar. Uiteindelijk vertelt Han dat hij plannen heeft om zijn land te verdelen: hij wil het maar aan één zoon geven. Twist ontstaat tussen de zoons en Machtold vindt dat haar dochter Morgana er het meeste recht op heeft, aangezien het land origineel van Machtolds familie was. Ze trekt Morgana aan haar kant, wat voor een diepere breuk tussen de leden van het gezin vormt. Machtold mocht Han nooit, dus ze vindt het ook niet erg om hem te tergen over het feit dat het zijn schuld is dat zijn zoons ruziën om land. Ik ga zo ongeveer vanaf daar vertellen, vanaf die beslissing en wat er dan allemaal gebeurd. Uiteindelijk gaan ze bijna allemaal dood, maar goed. Daar ben ik dus druk mee bezig en ik zou graag jullie mening hebben :3

Torn Apart
Prologue
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
http://img3.lln.crunchyroll.com/i/spire1/f097317a228ab43692ba1c3
Master Savador
 
 
Master Savador

[Story] Torn Apart UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
[Story] Torn Apart UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

[Story] Torn Apart Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story] Torn Apart   [Story] Torn Apart Icon_minitimewo jan 04 2012, 13:24

Haal je je inspiratie een beetje uit Umineko? XD
Maar ik vind dat stukje wel pienter geschreven, al kun je er nog niet zo heel veel uit opmaken.
Maar dat komt verder in het verhaal, neem ik aan :3
Ik heb er eigenlijk niks op aan te merken. Ugh.
Het is in ieder geval iets wat een lezer aan kan trekken.
Mij trok het in ieder geval aan :'D

Misschien, omdat het zich in de middeleeuwen afspeelt, kun je daar een klein onderzoekje naar doen, en wat meer elementen uit die tijd in je verhaal gebruiken :3
Common fact waarschijnlijk, maar pas in de tijd van Napoleon kregen mensen officieel achternamen. Je kunt de hoogste van je chars dus een achternaam geven om te verduidelijken dat hij/zij van een hoge stand is. Of 'Machtold van *naam van plaats/streek*' was ook gebruikelijk om te doen c;
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Wren
.
.
Wren

[Story] Torn Apart UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Jussels
Posts : 4109
Points : 5
[Story] Torn Apart UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: PuffoonxRazen - AirxFire
Klas: Master Savador - 6th
Partner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ

[Story] Torn Apart Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story] Torn Apart   [Story] Torn Apart Icon_minitimewo jan 04 2012, 13:34

Lolz, om een dubbelpost te voorkomen~
Een stukje oefening met één van mijn characters: Balthazar
Hij is een rasechte narcist die zichzelf helemaal geweldig vindt maar eigenlijk een beetje erg dommig is~

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
http://img3.lln.crunchyroll.com/i/spire1/f097317a228ab43692ba1c3
Gesponsorde inhoud



[Story] Torn Apart UTL8oxA PROFILE
[Story] Torn Apart UTL8oxA MAGICIAN

[Story] Torn Apart Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story] Torn Apart   [Story] Torn Apart Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

[Story] Torn Apart

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» My story
» The Story's of Kovomaka
» ~Element Story
» Old story, a new chapter.
» [RPG] Dogs Story

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  ::  :: Atelier-