PortalIndexThe Story's of Kovomaka HpD5UwnThe Story's of Kovomaka 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 The Story's of Kovomaka

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast
avatar

The Story's of Kovomaka UTL8oxA PROFILE
The Story's of Kovomaka UTL8oxA MAGICIAN

The Story's of Kovomaka Empty
BerichtOnderwerp: The Story's of Kovomaka   The Story's of Kovomaka Icon_minitimevr aug 09 2013, 13:29

-


Laatst aangepast door Lie op ma apr 17 2017, 15:47; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Razina

Razina

The Story's of Kovomaka UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Lizzy
Posts : 275
The Story's of Kovomaka UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic:
Klas:
Partner: You could just better go, cause I will never let you get close to me

The Story's of Kovomaka Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Story's of Kovomaka   The Story's of Kovomaka Icon_minitimevr aug 09 2013, 14:21

Naam Personage: Razina Juveska Marina.
Leeftijd: 21.
Geslacht: Vrouw
Herkomst: Geboren op Razen, is Novaans.
Karakter: Razina is een pittige dame en gaat voor (Bijna) Niks terug. Ze heeft doelen die haar het leven zouden kunnen kosten, maar ze zou er alles voor doen. Ze houd niet van een heel gesprek met iemand, behalve als je haar echt goed kent.
Geschiedenis: Ouders zijn dood. Heeft een zusje. Oom heeft plannen over hun. She Just Met Lie.
Extra: Nop



Naam Personage: Danny Duran Holmes.
Leeftijd: Achttien.
Geslacht: Man
Herkomst: Cassia.
Karakter: Danny is een uiterst vrolijke jongen waarmee je een goed gesprek kan hebben en die altijd voor je klaar zal staan. Hij is trouw aan zijn vrienden en zal alles voor hen doen.
Geschiedenis: Moeder vermoord door eigen vader. Werd Geslagen,Geschopt etc door zijn eigen vader. Heeft zijn lievelingszus vermoord zien worden.
Extra: Nop
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

The Story's of Kovomaka UTL8oxA PROFILE
The Story's of Kovomaka UTL8oxA MAGICIAN

The Story's of Kovomaka Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Story's of Kovomaka   The Story's of Kovomaka Icon_minitimevr aug 09 2013, 14:23

-


Laatst aangepast door Lie op ma apr 17 2017, 15:47; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

The Story's of Kovomaka UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
The Story's of Kovomaka UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

The Story's of Kovomaka Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Story's of Kovomaka   The Story's of Kovomaka Icon_minitimevr aug 09 2013, 14:59

Naam Personage: Rhine LaFee
Leeftijd: 17
Geslacht: vrouw
Herkomst: Nova , voornamelijk duistere magie en een beetje lichtmagie
Karakter: Rhine is aan de buitenkant nogal kil en afstandelijk, maar aan de binnenkant is ze best aardig, ze is ook best wel een rebel.
Geschiedenis: Rhine heeft haar familie verloren (ze zijn vermoord), ze heeft een verschrikkelijk liefdesleven en heeft recent aan de drugs gezeten.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Gast
Gast
avatar

The Story's of Kovomaka UTL8oxA PROFILE
The Story's of Kovomaka UTL8oxA MAGICIAN

The Story's of Kovomaka Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Story's of Kovomaka   The Story's of Kovomaka Icon_minitimevr aug 09 2013, 15:00

-


Laatst aangepast door Lie op ma apr 17 2017, 15:47; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Roakes
.
.
Roakes

The Story's of Kovomaka UTL8oxA PROFILEReal Name : Talita <'3
Posts : 3500
Points : 5
The Story's of Kovomaka UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: [Fire]
Klas: [Miss Eres]
Partner: [Don't hold your breath, I'm not losing sleep over you]

The Story's of Kovomaka Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Story's of Kovomaka   The Story's of Kovomaka Icon_minitimevr aug 09 2013, 20:47

Naam Personage: Roakes Dust
Leeftijd: 13
Geslacht: Vrouwelijk
Herkomst: Razen
Karakter: Brutaal, snel boos/geïrriteerd, zelfzeker, denkt niet aan haar verleden, geeft niet op, geeft niks om de regels, impulsief, muziekliefhebber, feestbeest, aandachtszoeker
Geschiedenis: Alles ging goed met haar tot Roakes' vader Brook plots weg was , omdat Riley (Roakes' broer) schizofrenie bleek te hebben. Een beetje later werd de rest van het gezin (Lyne, Roakes, Reese en Riley) gekidnapt. Hij vermoordde Lyne en Riley. Roakes en Reese konden ontsnappen. Enkel Reese heeft trauma's omdat zij heeft gezien hoe Brook Riley vermoord heeft. Ze vluchtten naar Nova naar Lola en Quilinius die hen opvingen. Maar Roakes kwam niet goed overeen met de andere kinderen daar dus ging ze naar Starshine Academy. Een jaar later kwam ook haar zus. Ze probeert haar verleden te vergeten, maar af en toe komen de herinneringen terug.
Extra: Leuk idee :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

The Story's of Kovomaka UTL8oxA PROFILE
The Story's of Kovomaka UTL8oxA MAGICIAN

The Story's of Kovomaka Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Story's of Kovomaka   The Story's of Kovomaka Icon_minitimevr aug 09 2013, 20:55

-


Laatst aangepast door Lie op ma apr 17 2017, 15:48; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan
.
.
Nathan

The Story's of Kovomaka UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Wuuz~
Posts : 671
Points : 10
The Story's of Kovomaka UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air &nd Fire
Klas: Miss Summer
Partner: I'm your Lion Heart

The Story's of Kovomaka Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Story's of Kovomaka   The Story's of Kovomaka Icon_minitimeza aug 10 2013, 08:24

Naam: Nathan William Collins
Leeftijd: 17
Geslacht: Mannelijk
Herkomst: Hij komt van Puffoon en gebruikt luchtmagie
Karakter: Nathan is erg hard en eerlijk. Hij zegt dingen die hij niet leuk vindt recht in je gezicht. Hij is ook wat druk door zijn ADHD maar hier neemt ie pillen voor. Hij herft ruig geleefd, dus hij weet hoe hij zichzelf moet en kan beschermen, maar kan daarom ook beschermend over anderen zijn (als hij de persoon mag). Hij is koppig en opstandig, dus de perfecte rebel voor in de lessen. En hij heeft een grote mond. Heel erg.
Geschiedenis: Zijn ouders zijn gescheiden en zijn moeder bleef alleen met haar acht zoons. Dus ze ging misbruik maken van drank, maar gelukkig voor haar sleepte een vriendin haar mee naar rehab. Nate is de jongste van zijn broers dus hij moet zichzelf comstant bewijzen, wat grotendeels de reden is dat hij nog traint en zich opstandig opstelt. Hij heeft veel op straat gevochten met bendes en ontdekte pas op zijn 17e zijn krachten. Nu zit hij op deze school en bakt hij niks van magie, maar dat leert ie nog wel. Op het moment ligt zijn oudste broer Mike in coma, en daardoor kan Nate soms wat extra grof zijn.
Extra: youknowmysecretstoryline
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Casca

Miss Casca

The Story's of Kovomaka UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : An0N - 3.o
Posts : 179
The Story's of Kovomaka UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth//Wood
Klas: -
Partner: Boy, you're Standing too Close to a Flame that's Burning Hotter than the Sun in the Middle of July~

The Story's of Kovomaka Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Story's of Kovomaka   The Story's of Kovomaka Icon_minitimeza aug 10 2013, 13:16

Voordat ik besluit welk van me characters ik hiervoor aanmeld, question; Is er al een soort van richtlijn voor het verhaal? Like, oorlog, liefde, drama (sure, dit gaat er ongetwijfeld inzitte, maar ik wil een beetje de focus weten), dagelijkse leven van de studenten zoals het is, waar ligt de focus? Wat kan ik me erbij voorstellen? Op die manier kan ik een beetje inschatten welk character ik aan moet melden, aangezien ze allemaal zo anders zijn en ik niet zo goed weet wie hiervoor het meest geschikt is :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Jareth
.....
.....
Jareth

The Story's of Kovomaka UTL8oxA PROFILEElite
Posts : 312
Points : 0
The Story's of Kovomaka UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud magie
Klas: n.v.t
Partner: Nemo est in amore fidelis

The Story's of Kovomaka Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Story's of Kovomaka   The Story's of Kovomaka Icon_minitimeza aug 10 2013, 14:06

Ik had ook nog een vraagje.
Je zegt in de beginpost dat je graag een verhaal over Kovomaka en Starshine wilt schrijven.
Besef wel dat je dit alleen voor jezelf kunt houden aangezien heel veel dingen van de site zoals locaties door andere mensen bedacht zijn.
Maar mijn vraag was of we ook echt allemaal samen gaan schrijven of alleen samen de verhalenlijn bedenken en dat jij het uitwerkt?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



The Story's of Kovomaka UTL8oxA PROFILE
The Story's of Kovomaka UTL8oxA MAGICIAN

The Story's of Kovomaka Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Story's of Kovomaka   The Story's of Kovomaka Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

The Story's of Kovomaka

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» The secret of Kovomaka

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  ::  :: Atelier-