PortalIndexThe secret of Kovomaka HpD5UwnThe secret of Kovomaka 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 The secret of Kovomaka

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Miss Eres
...
...
Miss Eres

The secret of Kovomaka UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Linima
Posts : 3443
Points : 83
The secret of Kovomaka UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Licht en Duisternis
Klas:
Partner: I remember the sun, always warm on my back. Somehow, it feels colder now.

The secret of Kovomaka Empty
BerichtOnderwerp: The secret of Kovomaka   The secret of Kovomaka Icon_minitimewo nov 04 2009, 19:12

Kovomaka, het is de naam van het sterrenstelsel waarin de planeten Nova, Shadra, Puffoon, Gren, Erd, Razen en Cassia liggen. Ergens hier is ook een kleinere planeet waar de Starshine Academy staat. Het was niet mogelijk om uitgebreid op de zeven plneten rond te wandelen tot binnenkort dan. Samen met overleg van een aantal goede spelers en tevens goede vrienden van mijzelf hebben we besloten de Starshine Academy uit te breiden.

HOE?:
Erg simpel. Dit forum krijgt er een soort zij forum naast. Een zuster forum kan je het ookwel noemen. De bedoeling van dit forum is dat we wat uitgebreider ingaan op de zeven planeten zelf en zal de school een iets minder grote en belangrijke rol spelen.

VANWAAR INEENS DEZE BESLISSING?:
Ik kreeg zelf inmiddels in de gaten dat in sommige topics ook over toekomst en allerlei andere dingen wordt gepraat die je op een school niet kan waarmaken. Dus toen ik het in de groep gooide (eigenlijk gewoon een bandoefening samen met nog wat vrienden die overigens allemaal hier op deze site zitten waaronder Johanna (Diva) en Damien (Master Kale)) was iedereen het er wel over eens dat dit veel meer mogelijkheden zou bieden.

WAT ZAL ER ANDERS ZIJN OP HET ''ZUSTER'' FORUM?:
Je kan bijvoorbeeld naast broers en zussen ook in je profiel ouders invullen en desnoods kinderen. De planeten staan op dit forum centraal en dus zal er ook veel meer aandacht worden besteed aan de uitbreiding daarvan. Bijvoorbeeld hoofdsteden, economische verhoudingen, beroepen die zich op een bepaalde planeet veel voordoen. Ook zullen deze zeven planeten niet bestuurt worden door koningen of dergelijke maar door zeven machtige familie`s. (Een beetje Godfather stijl dus alleen moorden we elkaar hier niet uit)

De site is momenteel nog in aanbouw en nog lang niet af. Het is ook voor het eerst dat we zoiets als dit proberen. Dus ik zou zeggen we doen het en zien wel hoe het loopt.

MVG. Linima/ Miss Madeline.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://staracademy.forumtwilight.com
Diva
Gestorven
Gestorven
Diva

The secret of Kovomaka UTL8oxA PROFILEPosts : 1319
The secret of Kovomaka UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic
Klas: vijfdeklasser/ de mentorklas van Master Savador.
Partner: I hope you can forgive my sins Savador.

The secret of Kovomaka Empty
BerichtOnderwerp: Re: The secret of Kovomaka   The secret of Kovomaka Icon_minitimedo nov 12 2009, 20:45

Omg. Ik heb net van Ayelinn even mogen spieken op de site hoe hij er tot nu toe uitziet.
Ik moet zeggen dat hij er echt fantastisch uit ziet en hij is bijna klaar. Razz .
Duurt dus niet lang meer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Eres
...
...
Miss Eres

The secret of Kovomaka UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Linima
Posts : 3443
Points : 83
The secret of Kovomaka UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Licht en Duisternis
Klas:
Partner: I remember the sun, always warm on my back. Somehow, it feels colder now.

The secret of Kovomaka Empty
BerichtOnderwerp: Re: The secret of Kovomaka   The secret of Kovomaka Icon_minitimedo nov 12 2009, 20:46

Das gemeen. Ik mocht laatst nog helemaal niks zien Sad .
Vertel Joon. Ayelinn wil tegen mij niks loslaten.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://staracademy.forumtwilight.com
Kori

Kori

The secret of Kovomaka UTL8oxA PROFILEPosts : 129
The secret of Kovomaka UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Puffoon, Air magic.
Klas: Vierdejaars/ De klas van Norwood.
Partner: Mitsu, you`ll be forever in my heart.

The secret of Kovomaka Empty
BerichtOnderwerp: Re: The secret of Kovomaka   The secret of Kovomaka Icon_minitimevr nov 13 2009, 09:15

Nou jullie hebben geluk.
Ik ben ziek geworden gisteren dus ben ik vandaag de hele dag thuis.
Als het me een beetje mee zit heb ik de site vanavond nog klaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Eres
...
...
Miss Eres

The secret of Kovomaka UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Linima
Posts : 3443
Points : 83
The secret of Kovomaka UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Licht en Duisternis
Klas:
Partner: I remember the sun, always warm on my back. Somehow, it feels colder now.

The secret of Kovomaka Empty
BerichtOnderwerp: Re: The secret of Kovomaka   The secret of Kovomaka Icon_minitimevr nov 13 2009, 17:34

Oke, de site is af.
Ik ben wel nog wat informatie en regels aan het schrijven maar de site zelf is al klaar om op te spelen.
Hier maar even de link naar ons gloednieuwe Zuster Forum: http://secretofkovomaka.forumtwilight.com/forum.htm

Ik wil Ayelinn graag bedanken dat ze er zoveel werk en tijd heeft ingestopt ondanks dat ze ziek was.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://staracademy.forumtwilight.com
Gesponsorde inhoud



The secret of Kovomaka UTL8oxA PROFILE
The secret of Kovomaka UTL8oxA MAGICIAN

The secret of Kovomaka Empty
BerichtOnderwerp: Re: The secret of Kovomaka   The secret of Kovomaka Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

The secret of Kovomaka

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» The Story's of Kovomaka
» The Secret Tree
» Secret Santa
» My brass little secret
» My secret base

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  ::  :: Mededelingen-