PortalIndexMiss Madeline help!!!! HpD5UwnMiss Madeline help!!!! 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Miss Madeline help!!!!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Rose.
.
.
Rose.

Miss Madeline help!!!! UTL8oxA PROFILEPosts : 610
Miss Madeline help!!!! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen, Vuur - Duister
Klas: ?
Partner: I don't know it anymore

Miss Madeline help!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Miss Madeline help!!!!   Miss Madeline help!!!! Icon_minitimedi okt 20 2009, 19:05

Rose had een tijdje geleden enkele brieven gekregen, maar dat waren niet zomaar een brieven. Het was een enorme dreigsbrieven dat bestemd was voor haar, en ze had dan ook de angst om hier nog te blijven. Even trilde ze dan ook, en ze had de brief al gelezen. Toch wist ze echt niet meer wat doen, en dus besloot ze om naar Madeline te gaan. Haar ogen hadden vochtig gestaan, en ze wilde niet dat ze de school in gevaar zou brengen hierdoor. Daarom wilde ze vragen of ze ergens kon onderduiken, en of ze beveiliging zou gaan krijgen. Met een trillende hand klopte ze dan ook op de deur, en ze had dan ook bang voor alles nu. Normaal kon ze zich soms wel verdedigen, maar deze keer zou ze de moed er niet eens voor hebben. Dit had ze ook nog niet tegen Selavin gezegd, maar ze wist niet hoe hij erop zou gaan reageren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Eres
...
...
Miss Eres

Miss Madeline help!!!! UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Linima
Posts : 3443
Points : 83
Miss Madeline help!!!! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Licht en Duisternis
Klas:
Partner: I remember the sun, always warm on my back. Somehow, it feels colder now.

Miss Madeline help!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Miss Madeline help!!!!   Miss Madeline help!!!! Icon_minitimedi okt 20 2009, 22:01

Madeline was druk aan het werk in haar kantoor en had het kloppen op de deur nauwelijks gehoord. Even keek ze verstrooid op van haar bureau. Daarna stond ze op en liep ze naar de deur. Ze opende die en keek met dezelfde verstrooide blik naar Rose die voor haar deur stond. ''Rose? Wat doe jij nou weer hier?'' vroeg Madeline verbaasd. Ze zag haar angstige blik en voelde dat er iets goed mis zat. ''Kom binnen. En ga zitten'' zei ze daarna en deed een stap opzij om Rose door te laten.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://staracademy.forumtwilight.com
Rose.
.
.
Rose.

Miss Madeline help!!!! UTL8oxA PROFILEPosts : 610
Miss Madeline help!!!! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen, Vuur - Duister
Klas: ?
Partner: I don't know it anymore

Miss Madeline help!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Miss Madeline help!!!!   Miss Madeline help!!!! Icon_minitimedi okt 20 2009, 22:09

Rose keek angstig naar Madeline als ze de deur opendeed, en ze had dan ook de brieven vast met steeds dezelfde tekst in. Haar handen trilde dan ook van angst, en ze liep dan naar binnen. Ze ging zitten op een stoel, en ze wist even niet meer hoe ze moest leven. "Miss Madeline, ik....ik ben bedreigd met de dood door de mensen die mijn clan hebben vermoord." Zei Rose dan ook angstig, en dan ook met een trillende stem. Ze legde dan ook de brieven op haar bureau, en daar stond in: Geachte Rose, Helaas zal je leven ten einde geraken, en zullen we eindelijk de phoenix bemachtigen. Je zal dan ook afzien van verdriet voordat we je gaan vermoorden. Wees maar alert op alles, want we kunnen overal zijn. Ook zal er vanalles met je gaan gebeuren, en je zal al je dierbaren kwijt geraken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Eres
...
...
Miss Eres

Miss Madeline help!!!! UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Linima
Posts : 3443
Points : 83
Miss Madeline help!!!! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Licht en Duisternis
Klas:
Partner: I remember the sun, always warm on my back. Somehow, it feels colder now.

Miss Madeline help!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Miss Madeline help!!!!   Miss Madeline help!!!! Icon_minitimedi okt 20 2009, 22:15

Madeline keek opnieuw verbaasd op toen Rose zei dat ze bedreigd werd. Ze pakte de brieven terwijl ze Rose bedachtzaam aan bleef kijken. Daarna liet ze haar ogen over de regels glijden. ''Hmm dit is inderdaad een serieus probleem'' zei ze zacht. Ze legde de brieven weer neer en keek Rose aan. ''Maak je geen zorgen Rose ik zal er alles aan doen om dit te voorkomen'' zei ze vastberaden. Ik weet alleen nog niet hoe dacht ze erachteraan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://staracademy.forumtwilight.com
Rose.
.
.
Rose.

Miss Madeline help!!!! UTL8oxA PROFILEPosts : 610
Miss Madeline help!!!! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen, Vuur - Duister
Klas: ?
Partner: I don't know it anymore

Miss Madeline help!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Miss Madeline help!!!!   Miss Madeline help!!!! Icon_minitimedi okt 20 2009, 22:18

Rose keek naar de grond, en ze wist niet wat ze moest doen. Hier blijven op school kon ze niet, aangezien degene die haar dierbaar waren op school zaten. "Alleen kan ik niet hier blijven, aangezien mijn vrienden me te dierbaar zijn, en ik wil niet dat de school door mij weer in gevaar is." Zei Rose dan zacht maar toch nog wel hoorbaar tegen haar, en ze voelde dan ook dat haar ogen weer vochtig werden. Alle herinneringen van vroeger kwamen weer terug dankzij die brieven, en ze wou het liefste weglopen van alles.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Eres
...
...
Miss Eres

Miss Madeline help!!!! UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Linima
Posts : 3443
Points : 83
Miss Madeline help!!!! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Licht en Duisternis
Klas:
Partner: I remember the sun, always warm on my back. Somehow, it feels colder now.

Miss Madeline help!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Miss Madeline help!!!!   Miss Madeline help!!!! Icon_minitimewo okt 21 2009, 09:38

''Luister Rose. Ik snap het dat je je dierbaren en de school niet in gevaar wilt brengen, maar als je hier vertrekt loop je nog meer gevaar. Ik wil je helpen Rose maar dat zal niet gaan als je hier niet bent'' zei Madeline. Ze wist nu niet goed meer wat ze hiermee aanmoest. Ze zou het zowiezo wel met de leraren bespreken.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://staracademy.forumtwilight.com
Rose.
.
.
Rose.

Miss Madeline help!!!! UTL8oxA PROFILEPosts : 610
Miss Madeline help!!!! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen, Vuur - Duister
Klas: ?
Partner: I don't know it anymore

Miss Madeline help!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Miss Madeline help!!!!   Miss Madeline help!!!! Icon_minitimewo okt 21 2009, 12:05

Rose keek Madeline aan, maar ze wist dat dit niet zou helpen. Dan luisterde ze maar naar haar woorden, en ze keek weer naar de grond. "U kan vooral praten met Joël hij was een clanlid van ons, maar ik weet niet hoe sterk die mensen zijn." Zei Rose dan zacht tegen haar, en ze trilde nog steeds een beetje. Het enige waar Rose het meeste bang voor was, was dat als er een dierbare zou sterven zij weer de fury niet meer kan controleren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Miss Madeline help!!!! UTL8oxA PROFILE
Miss Madeline help!!!! UTL8oxA MAGICIAN

Miss Madeline help!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Miss Madeline help!!!!   Miss Madeline help!!!! Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Miss Madeline help!!!!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Miss Madeline?
» Madeline?
» Op zoek naar Miss Madeline
» Op zoek naar Miss Madeline
» Alvast gefeliciteerd Miss Madeline.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Headmaster's Office-