PortalIndexOp zoek naar Miss Madeline HpD5UwnOp zoek naar Miss Madeline 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Op zoek naar Miss Madeline

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Master Norwood

Master Norwood

Op zoek naar Miss Madeline UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
Op zoek naar Miss Madeline UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

Op zoek naar Miss Madeline Empty
BerichtOnderwerp: Op zoek naar Miss Madeline   Op zoek naar Miss Madeline Icon_minitimevr aug 21 2009, 19:02

Norwood liep door het bos. Hij had vernomen dat Miss Madeline hier zou zijn en hij had haar even nodig. Hij keek rond en hoorde de bomen iets tegen hem zeggen. Hij schonk er niet veel aandacht aan. Hij kwam uiteindelijk in op een plek aan en wachtte hier maar tot ze langs kwam. Hij ging zitten en langzaam groeide er verscheidene lichtgevende paddestoelen op de boomstronk en grond. Als dit licht haar aandacht niet zou trekken wist hij het ook niet. Hij wachtte geduldig af en keek naar de paddestoelen die kalmerend licht uitstraalde.

(Alleen Norwood en Madeline)
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Eres
...
...
Miss Eres

Op zoek naar Miss Madeline UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Linima
Posts : 3443
Points : 83
Op zoek naar Miss Madeline UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Licht en Duisternis
Klas:
Partner: I remember the sun, always warm on my back. Somehow, it feels colder now.

Op zoek naar Miss Madeline Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek naar Miss Madeline   Op zoek naar Miss Madeline Icon_minitimevr aug 21 2009, 19:10

Madeline maakte inderdaad een boswandeling. Zo kon ze haar gedachte op een rijtje zetten en bedenken wat ze allemaal moest doen met de problemen die zich inmiddels opstapelde. Ze werd echter uit haar gedachtestroom wakker geschud door een kalmerend licht verderop. Als gehypnotiseerd liep ze erop af en zag dat het van een stel paddestoelen kwam. Toen zag ze Norwood zitten. ''Hoi'' zei ze ergens verbaasd hem te zien maar ergens ook niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://staracademy.forumtwilight.com
Master Norwood

Master Norwood

Op zoek naar Miss Madeline UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
Op zoek naar Miss Madeline UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

Op zoek naar Miss Madeline Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek naar Miss Madeline   Op zoek naar Miss Madeline Icon_minitimevr aug 21 2009, 19:36

Norwood glimlachte warm toen hij haar begroeting hoorde. "Ook hallo.." zei hij vriendelijk. "Ga toch even zitten." zei hij en glimlachte naar haar. Hij keek even rond maar merkte via de bomen geen teken van ander leven in de buurt. Dat is mooi aangezien er nogal wat gevaar kon rondlopen hier. Hij keek haar aan en wachtte op een reactie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Eres
...
...
Miss Eres

Op zoek naar Miss Madeline UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Linima
Posts : 3443
Points : 83
Op zoek naar Miss Madeline UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Licht en Duisternis
Klas:
Partner: I remember the sun, always warm on my back. Somehow, it feels colder now.

Op zoek naar Miss Madeline Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek naar Miss Madeline   Op zoek naar Miss Madeline Icon_minitimevr aug 21 2009, 19:39

Madeline glimlachte even terug. ''Waarom ook eigenlijk niet'' zei ze. Ze ging op een omgevallen boomstam zitten en keek weer even naar de paddesteoelen. Wonderbaarlijke planten had ze het altijd gevonden, al kon je ze niet echt onder planten beschouwen. Hun lichtgevende kleur maakte Madeline altijd rustig. Daarna keek ze weer even naar Norwood.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://staracademy.forumtwilight.com
Master Norwood

Master Norwood

Op zoek naar Miss Madeline UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
Op zoek naar Miss Madeline UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

Op zoek naar Miss Madeline Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek naar Miss Madeline   Op zoek naar Miss Madeline Icon_minitimevr aug 21 2009, 19:48

Norwood keek haar kalm aan. "Ik had eigenlijk een vraagje." zei hij. "Vind jij het goed dat ik de leerlingen mee neem voor en kleine survival op Gren?" vroeg hij. Hij keek haar even kort aan. Hij hoopte wel. Hij keek naar de paddestoelen die hij had laten groeien en weer terug naar Madeline.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Eres
...
...
Miss Eres

Op zoek naar Miss Madeline UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Linima
Posts : 3443
Points : 83
Op zoek naar Miss Madeline UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Licht en Duisternis
Klas:
Partner: I remember the sun, always warm on my back. Somehow, it feels colder now.

Op zoek naar Miss Madeline Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek naar Miss Madeline   Op zoek naar Miss Madeline Icon_minitimevr aug 21 2009, 19:53

Madeline dacht even na over de vraag van Norwood. Het was wel wat vroeg voor een tripje maar daarbij een survival tocht zou een leuke verandering van omgeving zijn voor de leerlingen. Ze keek Norwood weer aan. ''Natuurlijk. Dat is leerzaam voor ze en het is eens een verandering van omgeving voor ze'' stemde Madeline toe. Ze glimlachte even naar Norwood. Ze had zichzelf voorgehouden niet net als bij hun eerste gesprek zo dom te doen. Toch kon ze het niet helpen. Ze begon opnieuw een lok haar om haar vinger te draaien.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://staracademy.forumtwilight.com
Master Norwood

Master Norwood

Op zoek naar Miss Madeline UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
Op zoek naar Miss Madeline UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

Op zoek naar Miss Madeline Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek naar Miss Madeline   Op zoek naar Miss Madeline Icon_minitimevr aug 21 2009, 20:07

Norwood knikte. "Dank u." zei hij. Hij zag opnieuw dat ze haar haar om haar vinger draaide. "Ik hoop niet dat ik u nerveus maak." zei hij en keek haar aan. Hij keek even rond. Hij zei nog even niets dat de 2 haar als doelwit kozen. Hij keek rond en merkte nog steeds geen aanwezigheid. Hij wilde hoe dan ook voorkomen dat Diva en Celede Madeline ook als hun slachtoffer maakte. Hij keek weer naar haar en glimlachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Eres
...
...
Miss Eres

Op zoek naar Miss Madeline UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Linima
Posts : 3443
Points : 83
Op zoek naar Miss Madeline UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Licht en Duisternis
Klas:
Partner: I remember the sun, always warm on my back. Somehow, it feels colder now.

Op zoek naar Miss Madeline Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek naar Miss Madeline   Op zoek naar Miss Madeline Icon_minitimevr aug 21 2009, 20:27

Madeline keek op naar Norwood toen hij dat vroeg. Ze werd rood en liet gauw haar lok haar los. Waarom kon ze nou niet voor een keer normaal doen bij hem. Madeline keek even naar de grond. ''Om heel eerlijk te zijn, weet ik niet echt hoe ik me moet gedragen bij jou in de buurt Norwood'' zei ze zachtjes en beet op haar onderlip.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://staracademy.forumtwilight.com
Master Norwood

Master Norwood

Op zoek naar Miss Madeline UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
Op zoek naar Miss Madeline UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

Op zoek naar Miss Madeline Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek naar Miss Madeline   Op zoek naar Miss Madeline Icon_minitimevr aug 21 2009, 20:36

Norwood luisterde naar haar woorden. "Hmmm..." bracht hij uit. "Dat kan ik moeilijk uitleggen hoe dat moet." zei hij. Hij keek haar aan en glimlachte warm. Ineens begreep hij wat het zou kunnen zijn. "Vaak hebben mensen dat als ze in de buurt van iemand zijn die ze leuk vinden..." zei hij en keek voor zich uit. Hij keek haar even aan en wachtte af. Hij zat volgens zijn gevoel in de richting.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Eres
...
...
Miss Eres

Op zoek naar Miss Madeline UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Linima
Posts : 3443
Points : 83
Op zoek naar Miss Madeline UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Licht en Duisternis
Klas:
Partner: I remember the sun, always warm on my back. Somehow, it feels colder now.

Op zoek naar Miss Madeline Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek naar Miss Madeline   Op zoek naar Miss Madeline Icon_minitimevr aug 21 2009, 20:42

Madeline werd nog roder en ze staarde strak naar de grond. Het was waar ookal probeerde ze het te ontkennen. Ze vond Norwood leuk al vanaf de eerste minuut dat hij haar kantoor binnestapte. ''En als dat zo was. Als ik je leuk vond. Wat zou je dan zeggen?'' vroeg Madeline voorzichtig. Ze vreesde het ergste. Straks haatte Norwood haar en deed hij alleen maar vriendelijk omdat zij zijn baas was. Hierdoor beet Madeline nog harder op haar onderlip tot ze warm bloed voelde vloeien.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://staracademy.forumtwilight.com
Master Norwood

Master Norwood

Op zoek naar Miss Madeline UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
Op zoek naar Miss Madeline UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

Op zoek naar Miss Madeline Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek naar Miss Madeline   Op zoek naar Miss Madeline Icon_minitimevr aug 21 2009, 20:48

Norwood hoorde haar vraag en slikte. Daar had hij nooit over nagedacht. Hij keek haar rustig aan. Hij wist niet bepaald een antwoord. Haten deed hij haar niet. "Dan zou ik zeggen dat je ook erg leuk bent." zei hij. Hij keek haar even in de ogen. Hij vond haar inderdaad een aantrekkelijke vrouw. Hij keek even rond en weer naar Madeline. Hij vond haar ook leuk maar er over nagedacht hij niet. Hij keek naar een van de paddestoelen en glimlachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Eres
...
...
Miss Eres

Op zoek naar Miss Madeline UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Linima
Posts : 3443
Points : 83
Op zoek naar Miss Madeline UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Licht en Duisternis
Klas:
Partner: I remember the sun, always warm on my back. Somehow, it feels colder now.

Op zoek naar Miss Madeline Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek naar Miss Madeline   Op zoek naar Miss Madeline Icon_minitimevr aug 21 2009, 20:52

Plotseling was er boven de toppen van de bomen een felle flits te zien. Madeline sprong op en keek ernaar. ''De ruines'' mompelde ze verschrikt. Ze moest ernaartoe gaan voor er ongelukken zouden gebeuren. Ze keek even naar Norwood. ''Als die ruine ontploft dan komt alle magie die erin opgeslagen zit vrij. Dat zal de hele academie vernietigen Norwood'' zei ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://staracademy.forumtwilight.com
Master Norwood

Master Norwood

Op zoek naar Miss Madeline UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
Op zoek naar Miss Madeline UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

Op zoek naar Miss Madeline Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek naar Miss Madeline   Op zoek naar Miss Madeline Icon_minitimevr aug 21 2009, 21:04

"Okey...Ik kom er zo aan." zei hij en keek naar de paddestoelen die langzaam verdwenen. Hij moest het nog aan Savador laten weten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Op zoek naar Miss Madeline UTL8oxA PROFILE
Op zoek naar Miss Madeline UTL8oxA MAGICIAN

Op zoek naar Miss Madeline Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek naar Miss Madeline   Op zoek naar Miss Madeline Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Op zoek naar Miss Madeline

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Op zoek naar Miss Madeline
» Op zoek naar Kori
» Op zoek naar Celedë
» Op zoek naar kleding.
» Op zoek naar Norwood.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Dark Forest-