PortalIndexMijn lot? HpD5UwnMijn lot? 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Mijn lot?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast
avatar

Mijn lot? UTL8oxA PROFILE
Mijn lot? UTL8oxA MAGICIAN

Mijn lot? Empty
BerichtOnderwerp: Mijn lot?   Mijn lot? Icon_minitimezo okt 18 2009, 15:03

Nadat Haji zijn spullen had weggebracht naar de etage van Cassia was hij met zijn cello kist over een schouder naar de waterval gegaan. Daar ging hij op een rots zitten en opende de kist. Voorzichtig haalde hij de cello eruit en de strijkstok. Niet veel later was behalve het vallende water van de waterval ook het geluid van Haji`s cello te horen. Onder het spelen sloot hij zijn ogen. Hij voelde de snaren langs zijn vingers glijden en voelde hoe de strijkstok over diezelfde snaren gleed als water langs de rotsen. Het spelen op de cello zorgde ervoor dat Haji rustig kon nadenken.

https://www.youtube.com/watch?v=aRqHTeKcHPA
Terug naar boven Ga naar beneden
Zaid

avatar

Mijn lot? UTL8oxA PROFILEPosts : 248
Mijn lot? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Licht
Klas: N/A
Partner: Well, fear is sometimes mightier than the brain I must say.

Mijn lot? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn lot?   Mijn lot? Icon_minitimema okt 19 2009, 15:13

Het water van de waterval was het enige, van het natuurlijk water, dat nog door kletterde. Mudly was hier dan ook regelmatig te vinden. Hij zat bij de klif van de waterval en keek naar het uitzicht. Het water zat hij ondertussen met te spelen zonder ook maar een spier te bewegen. Af en toe zag je een straal water een onnatuurlijke beweging maken en dan weer gewoon vallen. Mudly grinnikte. Hij dacht aan Gina en daarna sloot hij zijn ogen. Hij besloot om maar eens nergens aan te denken en liet het water eveneens met rust. Ineens hoorde hij wat geluid, iets wat hij herkende als een muziek instrument, maar niet kon plaatsen welke. Hij stond op en keek rond maar zag momenteel nog niets.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Mijn lot? UTL8oxA PROFILE
Mijn lot? UTL8oxA MAGICIAN

Mijn lot? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn lot?   Mijn lot? Icon_minitimema okt 19 2009, 16:55

Haji bleef kalm doorspelen maar had de aanwezigheid van iemand anders wel al gevoeld. Het vallende water had het hem ingefluisterd. Toen hij uitgespeelt was legde hij voorzichtig de cello en de strijkstok naast hem in de kist en deed die dicht. De kist liet hij liggen en klom zelf geruisloos via de rotsen naar de klif. Hij zag daar een andere jongen zitten. Haji stond nu achter de jongen. ''Ze zei me al dat ik hier niet alleen was'' zei hij zacht maar met een lage stem. Met 'ze' doelde Haji op het water van de waterval. Haji`s blik ging even naar de waterval zelf maar toen weer terug naar de jongen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zaid

avatar

Mijn lot? UTL8oxA PROFILEPosts : 248
Mijn lot? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Licht
Klas: N/A
Partner: Well, fear is sometimes mightier than the brain I must say.

Mijn lot? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn lot?   Mijn lot? Icon_minitimedi okt 20 2009, 19:16

Mudly grinnikte toen hij het geluid hoorde wegvagen en stoppen. Hij glimlachte toen hij een jongen van ongeveer zijn leeftijd voor hem zag staan. "En mijn oren lieten me merken dat ik niet alleen was..." zei hij en grinnikte even. "Ik vind het knap wat je zojuist gespeeld hebt. Ik doe het niet na..." zei hij en knikte. Hij keek even naar het bevroren meer en daarna liet hij zijn blik kalm op Haji rusten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Mijn lot? UTL8oxA PROFILE
Mijn lot? UTL8oxA MAGICIAN

Mijn lot? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn lot?   Mijn lot? Icon_minitimewo okt 21 2009, 10:33

Haji`s blik ging weer naar het vallende water. ''Dank je'' zei hij enkel op het compliment over zijn spel van de jongen. ''Mijn naam is trouwens Haji'' zei hij hem. Haji deed een paar passen naar voren tot hij naast de jongen stond. Zijn grijs kleurige ogen staarde voor zich uit. Hoewel zijn houding en blik emotieloos was kon je in zijn ogen duidelijk iets van droevenis zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zaid

avatar

Mijn lot? UTL8oxA PROFILEPosts : 248
Mijn lot? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Licht
Klas: N/A
Partner: Well, fear is sometimes mightier than the brain I must say.

Mijn lot? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn lot?   Mijn lot? Icon_minitimewo okt 21 2009, 14:14

Mudly keek hem aan. "Muldy is de naam..." zei hij vrolijk maar hij stopte met zo vrolijk zijn toen hij merkte dat Haji niet zo opgewekt keek als hem, droevig zelfs. Zijn glimlach verdween en hij keek bezorgd naar Haji. "Is er iets?" vroeg hij en keek hem aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Mijn lot? UTL8oxA PROFILE
Mijn lot? UTL8oxA MAGICIAN

Mijn lot? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn lot?   Mijn lot? Icon_minitimewo okt 21 2009, 14:24

''Aangenaam Mudly'' zei Haji kalm. Na zijn vraag keek Haji Mudly even aan. Daarna keek hij weer naar de waterval en zuchtte zacht. ''Niets dat jij kan veranderen'' zei ze tegen hem en keerde zijn rug naar het water.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Mijn lot? UTL8oxA PROFILE
Mijn lot? UTL8oxA MAGICIAN

Mijn lot? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn lot?   Mijn lot? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Mijn lot?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» In mijn lokaal
» mijn vader ????
» Mijn wraak!
» mijn slaapplek?
» Mijn dierentuin ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Waterfall-