PortalIndexYou think you know me? You'll wanna know more 'bout me. HpD5UwnYou think you know me? You'll wanna know more 'bout me. 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 You think you know me? You'll wanna know more 'bout me.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Lesaiah

Lesaiah

You think you know me? You'll wanna know more 'bout me. UTL8oxA PROFILEPosts : 3995
You think you know me? You'll wanna know more 'bout me. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: None
Partner: Something's changing, rearranging me.

You think you know me? You'll wanna know more 'bout me. Empty
BerichtOnderwerp: You think you know me? You'll wanna know more 'bout me.   You think you know me? You'll wanna know more 'bout me. Icon_minitimedo jul 21 2011, 21:34

Slenteren. Wat was dat toch een fijn woord. Het had niets interessants, maar leek toch allesbehalve saai. Een soort van tussenweggetje. Langzaam noch snel, vervelend noch leuk. Eigenlijk exact wat Lesaiah wilde op dit moment. Even een dagje zonder klagende collega's, zonder irritante zaken die afgehandeld moesten worden. Het boeide haar niet echt dat er iets fout was op Razen, dat was niet haar zaak, of dat er een teveel aan vis op Cassia was. Dat was toch normaal, op een waterplaneet? En het was bovendien niet haar planeet. Zelfs haar collega's zouden zich niet zo'n zorgen moeten maken. Die hele planeet was verdomme bevolkt door getalenteerde magiërs, zo moeilijk was het toch niet om een oplossing te vinden? Haar haren dansten in de wind, terwijl ze deze gedachten steeds maar herhaalde. Wat was haar doel hier eigenlijk? Tot nu toe had ze niet veel hoeven doen. In tegendeel. Ze was gewoonweg verveeld. Echt doodsaai, vond ze het. Niemand had haar eigenlijk om hulp gevraagd. Er waren geen directe problemen tussen mensen. Eigenlijk ging het veel te gladjes. 'Mein Gott, heeft er dan niemand problemen met de vredigheid hier?' mompelde ze, de vredigheid van het slenteren al bijna vergetend. Haar eerste woorden waren Grenaans geweest, uit pure frustratie. Wat deden alle andere Legendarische Magiërs nu? Fennon zou vast wel iets aan het doen zijn wat haar interesse zou wekken, maar ze wilde hem niet teveel storen. Ze was nu volwassen, en moest wat meer op zichzelf gaan leunen. Kadaj zou.. Nou, Kadaj was waarschijnlijk zichzelf aan het zijn. Haar wangen kleurden dieprood bij de gedachte aan Kadaj, maar die schudde ze snel weg. Neara... Zou ze bij Savador zijn? Die twee leken goed met elkaar op te kunnen schieten. Te goed. Bah, ze kon die man zijn bloed wel drinken. En ze was waarschijnlijk niet de enige. Dat hoopte ze. Vermoedde ze. Zag ze. Die twee anderen had ze niet helemaal door. Aidan leek een gewone man, altijd bezig met zichzelf. Tenminste, dat was haar vermoeden. En die andere, die Aura... Nee, die snapte ze ook niet helemaal. Zij leek nog wel de meest gewone van allen. Maar dat kon je niet uit een ontmoeting opmaken. Dat kon bij niemand. Hoewel ze bij Savador al wel een redelijk slecht gevoel had sinds hun ontmoeting. Wat wil je dan? En meteen haar opvolger beledigen. Haar opvolger... Ze dacht ook altijd na over wat anderen aan het doen waren, nooit over zichzelf. Misschien was dat maar beter ook, dan zou ze de tijd om zelf iets echt schadelijks te doen missen. En dat was eigenlijk het hele doel van deze wandeling. Niets proberen kapot te maken. Want als ze zich verveelde, werd ze chagrijnig. En als ze chagrijnig werd, dan borg je je maar beter.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yusei
.
.
Yusei

You think you know me? You'll wanna know more 'bout me. UTL8oxA PROFILEPosts : 466
You think you know me? You'll wanna know more 'bout me. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen/Fire - Shadra/Dark
Klas: Zesde klas
Partner: If you can recist my funny side inside of me and a lot of thoughts, then we can talk, my dear. But if you don't... Then your just not the ''right'' one for me, I'm sorry...

You think you know me? You'll wanna know more 'bout me. Empty
BerichtOnderwerp: Re: You think you know me? You'll wanna know more 'bout me.   You think you know me? You'll wanna know more 'bout me. Icon_minitimedi jul 26 2011, 14:31

Kaito zuchtte even. Gisteren had hij zijn koffers neergelegd op een of andere zaal, waarvan hij niet eens zeker wist of het de zaal was waar hij had moeten zijn. Hij wist nu zelfs niet meer op welke zaal hij zijn koffers gelegd had, zelfs niet op welke etage, maar hij zou ze wel terugvinden, zeker? Zijn knalgroene koffer was nu niet bepaald onopvallend voor de rest. Hij had alle blikken gewoon genegeerd en was naar beneden gegaan. Hij was redelijk laat aangekomen, dus hij had wel honger gekregen van de lange rit naar Starshine. Eigenlijk beviel het hem nu al wel. Het was heel anders dan thuis, waar het noodzakelijk was om op tijd te zijn. Zijn vader was een man die zich rijk gedroeg, maar hun gezin was arm. Kaito was elke dag gaan werken om genoeg geld te verdienen om door de armoede heen te komen. Vader werkte, moeder poetste thuis, hij had geen zusjes of broertjes, dus dat was ook weer iets wat hij erg vervelend vond. Het was voor hem dan ook de normaalste zaak om zijn t-shirt uit te doen en om in zijn blote bovenlijf rond te lopen. Daar waar hij werkte, deed immers iedereen dat. Zijn gezin was eigenlijk bijna het enige gezin die nog in armoede leefde. De rest die ook gingen werken, deden het alleen maar om een klein beetje geld te verdienen zodat de gezinnen met armoede weiniger hadden, de pestkoppen. Maar hier zou hij dus een beter leven krijgen. Hij had medelijden met zijn ouders. Hij had beloofd om in de vakantie terug te gaan en om dan weer te gaan werken. Zijn vader en zijn moeder waren daar zwaar tegen geweest, maar hij had erop gestaan dat hij dat ging doen. Zo erg, dat ze hem niet zouden kunnen tegenhouden.

En nu ging hij dus naar buiten, om even te genieten van de zon. Hij had deze keer wel gewoon een shirt aangedaan, anders zouden ze hem nogal raar bekijken. Hij had zin om een lekkere duik te nemen. Hij had een wit shirt aan, met een spijkerbroek en zwart-witte sneakers. Eigenlijk zag hij er heel gewoon uit, alsof hij niks had. Geen armoede, gewoon een aardige jongen met goede kleren. Ze moesten eens weten! Hij had alleen maar zijn eigen geld aan kleren uitgegeven om een paar weken te sparen voor goede kleren voor Starshine, zodat hij zo onopvallend mogelijk naar Starshine ging. Zijn vader had erop gestaan dacht hij vooral truien kocht, aangezien het een beetje raar zou zijn als hij in zijn blote bovenlijf ging rondlopen waar allemaal andere leerlingen waren. Stiekem had hij nu wel zin om zijn t-shirt uit te trekken. Wacht… Hij deed het gewoon. Zonder over de consequenties na te denken, trok hij zijn shirt over zijn hoofd, waarna hij gewoon verder liep. Toen hij een meisje zag met bruin haar, kreeg hij een rode kop. Oh nee! Daar ging het al mis… Hij schoot snel terug in zijn shirt. ‘Sorry. Ik dacht even dat ik de enigste hier was en het is best wel warm,’ verontschuldigde hij zich gauw. Ze mochten er nooit, maar dan ook nooit, achterkomen! Hij keek naar het meisje. Ze had bruine haren en volgens hem ook groene ogen. Iets wat niet echt combineerde met zijn haren en ogen. ‘Ik uh… Ben Kaito, ik ben nieuw hier,’ zei hij en hij stak zijn hand uit, niet wetend hoe hij anders moest overkomen op haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
 

You think you know me? You'll wanna know more 'bout me.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Can't I just do what I wanna do here?
» I don't wanna cry
» I wanna HUG you :3
» I wanna hear the birds, but I can't!
» I Don't wanna know you [ & Jecht.]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Grass Field-