PortalIndexCats sleep a lot HpD5UwnCats sleep a lot 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Cats sleep a lot

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Claudia
.
.
Claudia

Cats sleep a lot UTL8oxA PROFILEPosts : 341
Cats sleep a lot UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Wood
Klas: -
Partner: Aren't there things more definite than words?

Cats sleep a lot Empty
BerichtOnderwerp: Cats sleep a lot   Cats sleep a lot Icon_minitimezo jun 05 2011, 16:22

Kaede zuchtte tevreden. Hoewel haar eerste paar dagen niet volledig vlekkeloos waren verlopen, was er niets bijzonders gebeurd. Ze had de ergste mensen uit haar klas even laten merken dat ze niet van pesten hield, maar verder was alles gewoon normaal gebleven. Geen ernstige beledigingen, hoogstens een opmerking over haar oren. Die ze dan in ontvangst had genomen met een giftige reactie, waarna er niets meer over werd gezegd. Toch voelde ze de ogen van sommige leerlingen in haar rug, en hoorde ze de fluisteringen maar al te goed. Ze had toch oren? Ze zuchtte weer. Soms was het fijn om gewoon languit op je rug op het gras te gaan liggen. Jammergenoeg ging dat niet zo makkelijk, omdat de achterkant van haar jurk in de weg zat. Dat was ook een punt. Hoewel ze eigenlijk helemaal niet zo lief en aardig was, droeg ze eigenlijk altijd korte, strakke jurkjes, met daaronder vaak een zwarte kniebroek en zwarte handschoenen. Daar had ze ook wel een reden voor, die zaten beter bij het vechten. Niet dat ze dat nog veel deed, maar het voelde gewoon vertrouwd. Ze gaapte, en sloot haar ogen eventjes. Het gras hier was veel te zacht, en de zon hier was veel te warm. Voordat ze het wist lag ze languit op het gras te slapen, haar tas nog naast zich.

(Feel free to wake me up)
Terug naar boven Ga naar beneden
Wren
.
.
Wren

Cats sleep a lot UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Jussels
Posts : 4109
Points : 5
Cats sleep a lot UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: PuffoonxRazen - AirxFire
Klas: Master Savador - 6th
Partner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ

Cats sleep a lot Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cats sleep a lot   Cats sleep a lot Icon_minitimezo jun 05 2011, 16:37

Veel gras, veel zon. Kon ze niet beter binnen blijven zitten? Maar ja, een kat had je niet om binnen te houden. Wren aaide Siri. 'Zullen we dan maar naar buiten gaan?' verzuchtte ze. Alsof ze haar kon verstaan begon Siri haar kopjes te geven en snorde ze luid. 'Oké,' gaf Wren zich gewonnen. Dan zou ze wel naar buiten gaan. Ze pakte Siri op, die daar zo gewend aan was dat ze niet meer protesteerde. Wren zette nog snel haar zonnebril op, wat onhandig met één hand, maar het lukte haar toch. Het ding kwam redelijk normaal voor haar ogen te zitten. Ze hield niet zo van de hitte en verbrandde snel met haar bleke huid, maar voor katten moest je nu eenmaal wat doen. Wren negeerde voorbijgangers en liep rechtstreeks het schoolterrein op, naar het grasveld. Daar was Siri niet teveel in de buurt van water of vleesetende planten, twee dingen waar ze niet van hield. Wren zelf was er ook niet zo'n fan van, maar goed. 'Mooi weer is het, hé' fluisterde ze tegen de zwarte poes, die goed bij haar haren matchte. Siri gaf haar opnieuw een kopje en Wren besloot dat dit het vreselijke weer wel compenseerde. Wren zette Siri neer. 'Jij wilde naar buiten, dus veel plezier,' glimlachte ze. De kat keek even om zich heen en begon toen random rond te lopen. Alhoewel, random. Lag daar iemand? Wren begon met Siri mee te lopen, die plots stil was blijven staan en nu vlakbij het oor van een meisje luid aan het snorren was. Wren zuchtte en ging op de grond zitten, naast Siri. 'Sorry,' verontschuldigde ze tegen het meisje, omdat ze niet zeker wist of ze sliep. Toen ze Siri echter wilde pakken ontweek deze haar greep en sprong op de buik van het meisje. Wren schrok van die plotse actie en slaagde er nu in haar in één keer te pakken. Gelukkig was Siri niet zwaar. 'Sorry,' verontschuldigde ze zich nogmaals.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://img3.lln.crunchyroll.com/i/spire1/f097317a228ab43692ba1c3
Claudia
.
.
Claudia

Cats sleep a lot UTL8oxA PROFILEPosts : 341
Cats sleep a lot UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Wood
Klas: -
Partner: Aren't there things more definite than words?

Cats sleep a lot Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cats sleep a lot   Cats sleep a lot Icon_minitimezo jun 05 2011, 19:59

Kaede voelde dat er met een klap iets in haar maag terechtkwam, en ging rechtop zitten. 'Sorry,' klonk een stem, en Kaede keek even op. 'Geen probleem hoor, ik moest toch wakker worden.' zei ze, en ze keek vriendelijk op. Het dutje dat ze had gehad was prettig geweest, maar nu was het wel afgelopen. Over een uurtje moest ze weer naar de les, iets waar ze tegenop zag. Er stond een meisje, met een kat in haar armen naast haar. Katten waren altijd een probleempje geweest rond Kaede. Het leek wel alsof ze aanvoelden dat ze niet te vertrouwen was, maar wel een goede plaats om je te verstoppen. Net zoiets als een krokodil en zijn poetsvogels. De vogels zaten in de bek van de krokodil, en leefden daarvan, terwijl de krokodil een schoon gebit kreeg. Helaas kreeg Kaede meestal niets terug dan een verwijt van een boze eigenaar. Ze haalde even haar schouders op, stond op en pakte haar tas, die ze over haar linkerschouder hing.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wren
.
.
Wren

Cats sleep a lot UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Jussels
Posts : 4109
Points : 5
Cats sleep a lot UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: PuffoonxRazen - AirxFire
Klas: Master Savador - 6th
Partner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ

Cats sleep a lot Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cats sleep a lot   Cats sleep a lot Icon_minitimedi jun 07 2011, 15:46

Geen probleem? Dan was dit geen irritant kind dat haar direct een klap in haar gezicht gaf. Positief. Het meisje keek nogal vriendelijk op, iets wat Wren persoonlijk erg aardig vond. Lang niet iedereen was aardig als je kat op hen sprong. Het was wel waar dat dit meisje kattenoren had, om de één of andere vreemde reden waar ze misschien nog wel naar zou vragen maar nu nog niet. Dat kwam wel weer heel erg.. gemeen over. 'Oké, gelukkig maar,' glimlachte Wren terug. Ze hield Siri stevig vast, zodat ze niet opnieuw op het meisje zou springen. Het meisje stond op en hing haar tas over haar schouder. Ze zag er wel uit als iemand van haar leeftijd.. Misschien had ze dezelfde les, vroeg Wren zich af. Zij wist nooit waar ze naartoe moest. 'Welke les heb jij zo?' vroeg Wren. Met een beetje geluk was het de les die zij had.. en anders kon ze weer een optie afstrepen van haar lijstje. Wren was niet echt de 'perfecte, leuke, ijverige leerling'. Eigenlijk was ze dat helemaal niet. Ze was irritant, verveeld en lui, volgens de leraren. Ach ja, moesten ze maar iets boeiends vertellen. Wren keek het meisje vragend aan. O, moest ze zich nu eigenlijk voorstellen? 'Ik ben Wren trouwens,' zei ze met een glimlach, niet in staat haar hand uit te steken vanwege de kat die ze vasthield. 'Leuke haarband heb je trouwens in,' voegde ze eraan toe. En dat was niet eens om te slijmen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://img3.lln.crunchyroll.com/i/spire1/f097317a228ab43692ba1c3
Claudia
.
.
Claudia

Cats sleep a lot UTL8oxA PROFILEPosts : 341
Cats sleep a lot UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Wood
Klas: -
Partner: Aren't there things more definite than words?

Cats sleep a lot Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cats sleep a lot   Cats sleep a lot Icon_minitimedi jun 07 2011, 20:46

Kaede ging vlug met haar hand door haar haar. 'Oh, dank je. Mijn naam is Kaede. Dit is Uchiki.' zei ze, en ze wees op haar kleine katje. Het zat voor onschuldig te spelen, maar eigenlijk was zij de duivel van hun tweeën. Maar ja, je kon een kat nogal moeilijk de schuld geven van een ongeluk. Of een medeleerling die zijn schrift ondergeklad vond. Oke, dat was haar schuld. Maar hij was begonnen. Ze dacht even na, en antwoordde toen: 'Volgens mij heb ik mijn specialiteit, Duistere Magie, maar dat weet ik niet zeker. Ik kom van Shadra, zie je.' Dat laatste had ze even toegevoegd omdat er vaak vanuit werd gegaan dat ze een Cassiaanse of Novaanse was. Een enkele keer ook wel Erdeens, maar nooit meteen Shadraans. Ze leek gewoon te lief. Ze wist eigenlijk niet waarom ze zou gaan, sinds ze haar magie door en door kende. Niet teveel gebruiken, nooit te weinig loslaten. Een kwestie van perfectie, in haar geval. 'Wat heb jij zo?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Wren
.
.
Wren

Cats sleep a lot UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Jussels
Posts : 4109
Points : 5
Cats sleep a lot UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: PuffoonxRazen - AirxFire
Klas: Master Savador - 6th
Partner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ

Cats sleep a lot Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cats sleep a lot   Cats sleep a lot Icon_minitimewo jun 08 2011, 18:35

Het meisje stelde zich voor als Kaede, en het kleine katje dat bij haar was als Uchiki. 'Wat een schatje!' vond Wren. In principe vond ze alle katten schattig, zolang ze niet kaal waren. Aan kale katten had ze een gloeiende hekel, vooral omdat ze er zo eng uitzagen.. Kaede vertelde dat ze Duistere Magie had. Ja, dat kon zij ook wel hebben. Of niet.. Wren beet op de binnenkant van haar lip terwijl ze zich uit alle macht probeerde te bedenken wat ze nu ook alweer had. Duistere Magie? Of had ze dat helemaal niet als vak? Ze had haar rooster uit haar hoofd moeten leren. Ze kwam van Shadra, vertelde het meisje. Wacht, had ze dan geen.. Laat maar. Siri begon weer een beetje moeilijk te doen, dus aaide Wren haar even over haar kopje en zette ze haar weer neer. 'Tja.. Ik weet niet precies wat ik heb,' gaf ze toe. Of had ze nu toch Luchtmagie? Echt lomp dat ze dat niet wist, eigenlijk.. Wren was nog steeds hard aan het nadenken. 'Dus.. jij komt van Shadra? Ik kom van Puffoon,' besloot ze het op een ander onderwerp te brengen. 'Is het op Shadra echt zo duister als ze zeggen, of valt dat wel mee?'
Terug naar boven Ga naar beneden
http://img3.lln.crunchyroll.com/i/spire1/f097317a228ab43692ba1c3
Claudia
.
.
Claudia

Cats sleep a lot UTL8oxA PROFILEPosts : 341
Cats sleep a lot UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Wood
Klas: -
Partner: Aren't there things more definite than words?

Cats sleep a lot Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cats sleep a lot   Cats sleep a lot Icon_minitimewo jun 08 2011, 20:02

Kaede's gezicht vervormde zich tot een grijns toen Wren toegaf dat ze niet wist welk vak ze had. Ze had zelf nog nooit een echt vast rooster gehad, dus dit had ze maar meteen uit haar hoofd geleerd. Onopvallend en leergierig, zo zou ze lijken. Dat had ze besloten vóórdat ze hiernaartoe gestuurd was. Gewoon om een beetje normaal te lijken. 'Nou, het is daar inderdaad een stuk minder licht. Niet dat dat een slecht iets is ofzo, je wordt er alleen niet zo bruin van. Is de wind op Puffoon echt zo vreselijk sterk als ze zeggen? In de boeken die ik heb gelezen stond niets, maar ze zeggen er zoveel over. Net zoals dat er op Razen rivieren van vuur zouden zijn, maar dat geloof ik niet. Bovendien ben ik daar wel eens geweest, maar nog nooit op Puffoon.' was haar antwoord op Wren's vraag, en haar grijns verslapte een beetje. Ze was niet trots op het feit dat ze van Shadra kwam. Misschien was haar leven anders verlopen als ze niet daarvandaan kwam, maar ze moest zich daar geen zorgen over maken. Niet meer. Dat lag achter haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wren
.
.
Wren

Cats sleep a lot UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Jussels
Posts : 4109
Points : 5
Cats sleep a lot UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: PuffoonxRazen - AirxFire
Klas: Master Savador - 6th
Partner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ

Cats sleep a lot Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cats sleep a lot   Cats sleep a lot Icon_minitimevr jun 10 2011, 18:24

Kaede kreeg een grijns op haar gezicht, die Wren lichtjes liet fronsen. Wat leuk, zeg. Echt geniaal, iemand die het rooster vergeten was. .. Niet dus. Ach ja, sommige mensen zou ze nooit snappen. Haar interesse werd echter wel naar het kattenmeisje getrokken toen ze begon te vertellen over Sharda. Minder licht dus. O, als je er niet bruin van werd.. dat klonk wel goed. Wren was niet zo dol op zonnen en dergelijke, ze verbrandde alleen maar. De wind op Puffoon sterk? Wren dacht even na en schudde toen haar hoofd. 'Nee, misschien wel iets erger dan op andere planeten maar dat hangt totaal van het weer af. Je hebt misschien gemiddeld meer stormen of iets dergelijks, maar verder..' De rivieren op Razen van vuur? Bij die opmerking kreeg Wren een halve grijns op haar gezicht. 'Van vuur? Zeiden ze dat serieus?' De eerste jaren van haar leven had ze op Razen gewoond, hoewel ze het niet erg vond dat ze daar weg was. Vuur maakte haar bang. 'Ik heb op Razen gewoond,' lichtte ze even toe. Wacht.. Had ze nu geen Vuurmagie? Nee, dat gaf Savador. Dat zou ze geweten hebben. Luchtmagie, Lichtmagie? Hmm.. Waarom was het allemaal zo moeilijk? 'Ik zou wel een keer naar Shadra willen,' vertelde Wren. Ze zou daar vast wel overleven. 'Sommigen zeggen dat de mensen daar ook niet aardig zijn.. Is dat waar?' Ze geloofde het eigenlijk niet, maar goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://img3.lln.crunchyroll.com/i/spire1/f097317a228ab43692ba1c3
Claudia
.
.
Claudia

Cats sleep a lot UTL8oxA PROFILEPosts : 341
Cats sleep a lot UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Wood
Klas: -
Partner: Aren't there things more definite than words?

Cats sleep a lot Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cats sleep a lot   Cats sleep a lot Icon_minitimema jun 13 2011, 11:42

'Ik weet het niet precies. Ik heb niet zoveel mensen ontmoet in mijn leven.' gaf Kaede toe toen Wren naar de mensen op Shadra vroeg. 'Maar als je ze gewend bent, zijn ze volgens mij gewoon heel aardig. Nou ben ik er opgegroeid, dus weet ik het echt niet, hoor.' Kaede werd sowieso door iedere Shadraan die ze kende geminacht, maar als ze een vreemde tegen zou komen zou ze ook niet meteen aardig zijn, maar dat lag aan haar. Ze was extreem wantrouwig tegenover mensen die ouder waren dan zij, en ze had er een goede reden voor. 'Ehm... Weet je al welke les je zometeen hebt?' vroeg ze daarna grijnzend, omdat Kaede het nog steeds wel grappig vond. dat ze het niet wist. Nou was zij ook wel een beetje het modelkind uit aan het hangen, maar daar zou wel verandering in komen. Binnenkort moest ze maar weer iets gaan terroriseren. Ze was nu vrij van alle regels van het leger, dan zou ze ook meteen even goed losgaan.
(late reactie, inspiratieloos)
Terug naar boven Ga naar beneden
Wren
.
.
Wren

Cats sleep a lot UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Jussels
Posts : 4109
Points : 5
Cats sleep a lot UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: PuffoonxRazen - AirxFire
Klas: Master Savador - 6th
Partner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ

Cats sleep a lot Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cats sleep a lot   Cats sleep a lot Icon_minitimewo jun 29 2011, 19:41

- Sorry voor de late reactie! *facepalm* D: -

Oké, de mensen konden dus wel aardig zijn. Fijn, dan was Shadra misschien de moeite van het bezoeken waard. Het leek haar leuk om te reizen, gewoon om nooit op een vaste plek te zijn. Zou dat niet saai zijn? De hele tijd op dezelfde plaats zijn, dezelfde mensen zien.. Kijken hoe zij een oordeel over je ontwikkelden, in haar geval waarschijnlijk slecht. Door haar veel te grote mond. Eigen schuld, oké, maar nog steeds niet leuk. Het meisje leek het wel leuk te vinden dat ze niet wist wat ze had. Ach ja, dan spijbelde ze nog maar een keer. Ze vroeg het nog een keer, met een grijns. Wren rolde in zichzelf met haar ogen. 'Weet je, ik ga gewoon niet.' Niet te moeilijk doen. 'Kom je ook mee, of durf je niet?' Ze wilde waarschijnlijk braaf in de les zitten, maar uitdagen was altijd grappig. Vooral bij van die meisjes waar niet duidelijk was of ze nu erg of braaf waren. In Nina's geval was het 100% zeker; niet braaf. Wat een geweldige meid was dat. Wren was blij dat ze haar tegen was gekomen, al was het eerste contact stroef; een kat en een sigaret hadden in de weg gezeten. Vanaf daar was het steeds beter gegaan en nu.. Onyxkreeften gooien was ook gewoon leuk. Wren had een hand in haar zij gezet en keek Kaede aan, die nog geen antwoord gegeven had. Ze was wel benieuwd naar de mentaliteit van het meisje. Misschien was ze wel leuk om mee om te gaan, wie weet?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://img3.lln.crunchyroll.com/i/spire1/f097317a228ab43692ba1c3
Gesponsorde inhoud



Cats sleep a lot UTL8oxA PROFILE
Cats sleep a lot UTL8oxA MAGICIAN

Cats sleep a lot Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cats sleep a lot   Cats sleep a lot Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Cats sleep a lot

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Cats in a bag [x]
» Mission Cats!
» CATS AND RAINBOWS
» Mutant Cats
» [RPG] Immortal Cats

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Grass Field-