PortalIndexNet nieuw. HpD5UwnNet nieuw. 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Net nieuw.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Kori

Kori

Net nieuw. UTL8oxA PROFILEPosts : 129
Net nieuw. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Puffoon, Air magic.
Klas: Vierdejaars/ De klas van Norwood.
Partner: Mitsu, you`ll be forever in my heart.

Net nieuw. Empty
BerichtOnderwerp: Net nieuw.   Net nieuw. Icon_minitimema aug 17 2009, 15:26

Ietwat onzeker stapte Kori uit de raket die met veel duidelijkheid aan zijn uiterlijk rechtstreeks van Puffoon kwam. Dit was al haar vijfde school in een jaar. Met een zucht liep Kori langs de raketten. Een groot aantal waren van de academie zelf. Maar ze zag ook Raketten van Razen en Gren. Zelfs een van Cassia. Met haar tas in haar handen bekeek Kori de raketten even. Verschrikt keek ze op toen ze voetstappen op het platform hoorde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adrian

Adrian

Net nieuw. UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Net nieuw. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Net nieuw. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Net nieuw.   Net nieuw. Icon_minitimema aug 17 2009, 16:47

Ikuto stapte wat verderop en bewonderde de vele raketten. Hij leek eeerder ongeïnteresseert maar toch was hij het omgekeerde van zijn blik. Even later merkte hij het meisje op maar zei niets tegen haar. Zij was niet van zijn planeet, dat zag hij zo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kori

Kori

Net nieuw. UTL8oxA PROFILEPosts : 129
Net nieuw. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Puffoon, Air magic.
Klas: Vierdejaars/ De klas van Norwood.
Partner: Mitsu, you`ll be forever in my heart.

Net nieuw. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Net nieuw.   Net nieuw. Icon_minitimema aug 17 2009, 16:54

Kori keek op naar de jongen die aan kwam lopen. Ze zag direct dat hij van Shadra kwam. Ze ontweek Shadra kinderen liever. Vooral omdat de meeste gemeen waren. Maar ja nu moest ze wel met hem praten. Ze wist de weg immers nog niet en kon hier ook niet blijven staan. Met haar tas in haar handen rende ze naar de jongen toe. Haar voetstappen weergalmde tussen de grote raketten. ''Pardon, maar ik ben hier nieuw en weet niet precies waar ik heen moet'' zei ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adrian

Adrian

Net nieuw. UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Net nieuw. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Net nieuw. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Net nieuw.   Net nieuw. Icon_minitimema aug 17 2009, 16:57

Ikuto keek even vaagjes op naar het meisje dat naar hem toe kwam rennen. "naar waar wil je?". Hij probeerde zo vriendelijk mogelijk te klinken. hij wreef even in zijn haar en hij keek toen weer naar Kori.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kori

Kori

Net nieuw. UTL8oxA PROFILEPosts : 129
Net nieuw. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Puffoon, Air magic.
Klas: Vierdejaars/ De klas van Norwood.
Partner: Mitsu, you`ll be forever in my heart.

Net nieuw. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Net nieuw.   Net nieuw. Icon_minitimema aug 17 2009, 17:01

''Volgens de brief die ik heb gehad moest ik me bij ene Miss Madeline melden'' zei Kroi terwijl ze nogmaals op haar brief keek. Ze keek weer naar de jongen voor haar. ''Ik ben trouwens Kori'' zei ze daarna.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adrian

Adrian

Net nieuw. UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Net nieuw. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Net nieuw. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Net nieuw.   Net nieuw. Icon_minitimema aug 17 2009, 17:06

"Ikuto Tsukiyomi"zei Ikuto en hij keek eens naar de brief. "je vind ze meestal in de gangen, in de aula of in haar bureau, als je goed zoekt zie je dan het naamplaatje met Miss Madeline op". Hij glimlachtte eens vaagjes en keek toen naar Kori.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vilya
.
.
Vilya

Net nieuw. UTL8oxA PROFILEPosts : 2
Net nieuw. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Cassia
Klas: 3dejaars
Partner:

Net nieuw. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Net nieuw.   Net nieuw. Icon_minitimema aug 17 2009, 17:20

Een raket verscheen net, elegant stapte een jonge nieuwe student er uit. Ze glimlachte naar de twee en pakte haar spullen.
"Ik stoor toch niet?" informeerde ze, terwijl ze de twee nog eens goed bekeek. Een jongen en een meisje, zou het een stel zijn? Maar aan de houding van het meisje zag ze dat ze ook nieuw was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kori

Kori

Net nieuw. UTL8oxA PROFILEPosts : 129
Net nieuw. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Puffoon, Air magic.
Klas: Vierdejaars/ De klas van Norwood.
Partner: Mitsu, you`ll be forever in my heart.

Net nieuw. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Net nieuw.   Net nieuw. Icon_minitimema aug 17 2009, 17:25

Kori keek om toen ze een nieuwe raket zag landen. ''Helemaal niet hoor'' zei ze toen er een meisje uitstapte. De raket was van Cassia dus zou het meisje vrij waarschijnlijk ook een Water magican zijn. Een beetje onhandig hees Kori haar tas op een schouder. ''Mijn naam is Kori, Kroi Misuzu Kamio. Ik ben ook nieuw hier'' zei ze en stak haar hand die ze nu vrij had uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adrian

Adrian

Net nieuw. UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Net nieuw. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Net nieuw. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Net nieuw.   Net nieuw. Icon_minitimema aug 17 2009, 17:26

"absoluut niet"zei Ikuto droog en hij keek Vilya aan. Hij kruiste zijn armen voor zijn borstkas. Hij keek beiden toen aan. Hij geeuwde eens verveeld en richtte zich toen op een raket naar Shadra. Hij keek even naar Kori die wat zei en zei dan maar "IKuto Tsukiyomi"
Terug naar boven Ga naar beneden
Vilya
.
.
Vilya

Net nieuw. UTL8oxA PROFILEPosts : 2
Net nieuw. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Cassia
Klas: 3dejaars
Partner:

Net nieuw. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Net nieuw.   Net nieuw. Icon_minitimema aug 17 2009, 17:36

Vilya negeerde de ongeïntresseerde houding van Ikuto en keek naar het meisje, dat zo te zien ouder was. Ze stelde zich voor als Kori en Vilya besloot zich ook maar voor te stellen.
"Vilya Curt" stelde ze zich voor aan de twee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adrian

Adrian

Net nieuw. UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Net nieuw. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Net nieuw. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Net nieuw.   Net nieuw. Icon_minitimema aug 17 2009, 17:42

"aangenaam"zei Ikuto die naar Vilya keek. Hij geeuwde weer eens vanwege een luchttekort. Hij keek toen naar beiden. Hij was wel geinteresseert maar gewoon op zijn manier.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kori

Kori

Net nieuw. UTL8oxA PROFILEPosts : 129
Net nieuw. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Puffoon, Air magic.
Klas: Vierdejaars/ De klas van Norwood.
Partner: Mitsu, you`ll be forever in my heart.

Net nieuw. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Net nieuw.   Net nieuw. Icon_minitimedi aug 18 2009, 12:35

''Aangenaam'' zei ook Kori. ''Jij komt van Cassia he'' zei ze daarna misschien wat overenthousiast. Ze was ooit een keer op Cassia geweest om naar een school daar te gaan. Na de Starsine academy was de school op Cassia het grootst. ''Ik kom zelf van Puffoon'' sprak ze daarna wat kalmer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Galen Surion
.
.
Galen Surion

Net nieuw. UTL8oxA PROFILEPosts : 5
Net nieuw. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra
Klas: 4de jaars
Partner: why?

Net nieuw. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Net nieuw.   Net nieuw. Icon_minitimedo aug 20 2009, 18:49

Vervolgens daalde er een raket nogal stuntelig naar beneden.
Deze ziet eruit alsof de bestuurder veel problemen heeft gehad, want er zaten overal brandplekken.
Er stapte een wat duizelige jongen uit.
Hij pakte zijn spullen, en liep voorzichtig naar de 3 mensen toe.
Z-zijn jullie ook nieuw hier? vroeg hij een beetje duizelig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kori

Kori

Net nieuw. UTL8oxA PROFILEPosts : 129
Net nieuw. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Puffoon, Air magic.
Klas: Vierdejaars/ De klas van Norwood.
Partner: Mitsu, you`ll be forever in my heart.

Net nieuw. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Net nieuw.   Net nieuw. Icon_minitimedo aug 20 2009, 18:53

(Eigenlijk klopt dit niet meer want inmiddels ben ik ernstig zwaar gewond en lig ik een beetje dood te gaan maar oke)

Kori keek verbaasd om toen er nog een raket aankwam. Deze zag eruit alsof hij wat meer problemen had gehad dan zij. Toen er een jongen uitstapte liep ze direct op hem af. ''Gaat het een beetje?'' vroeg ze. ''Mijn naam is Kori. Kori Misuzu Kamio. Ik ben inderdaad nieuw hier'' zei ze met een kleine glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Galen Surion
.
.
Galen Surion

Net nieuw. UTL8oxA PROFILEPosts : 5
Net nieuw. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra
Klas: 4de jaars
Partner: why?

Net nieuw. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Net nieuw.   Net nieuw. Icon_minitimedo aug 20 2009, 18:56

Een beetje schuw zei hij"H-hoi ik ben Galen.
Ik heb een beetje moeite gehad met de reis, brokstukken van Razen.
Ik ben nog steeds een beetje duizelig, waar is de ziekenboeg?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Kori

Kori

Net nieuw. UTL8oxA PROFILEPosts : 129
Net nieuw. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Puffoon, Air magic.
Klas: Vierdejaars/ De klas van Norwood.
Partner: Mitsu, you`ll be forever in my heart.

Net nieuw. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Net nieuw.   Net nieuw. Icon_minitimedo aug 20 2009, 19:01

''Ehh die hebben we hier volgensmij niet'' zei Kori terwijl ze nadacht. Teminste zij had er nog geen een gezien. De enigste hier die een beetje kon genezen was Miss Madeline. Maar het was niet haar beroep. ''Misschien kan je het beste gaan liggen op je etage'' zei ze tegen Galen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Galen Surion
.
.
Galen Surion

Net nieuw. UTL8oxA PROFILEPosts : 5
Net nieuw. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra
Klas: 4de jaars
Partner: why?

Net nieuw. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Net nieuw.   Net nieuw. Icon_minitimedo aug 20 2009, 19:04

"O ok" zei Galen.
"Kun je me brengen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Kori

Kori

Net nieuw. UTL8oxA PROFILEPosts : 129
Net nieuw. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Puffoon, Air magic.
Klas: Vierdejaars/ De klas van Norwood.
Partner: Mitsu, you`ll be forever in my heart.

Net nieuw. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Net nieuw.   Net nieuw. Icon_minitimedo aug 20 2009, 19:09

''Tuurlijk'' zei Kori. Ze legde een arm van Galen om haar nek terwijl ze met haar eigen arm hem om zijn middel vastpakte. Zo ondersteunde ze hem terwijl ze samen met hem naar de etage van Shadra liep. Liever wou ze er niet heen. Bang om Celedë tegen te komen. Maar ze was vastbesloten om Galen nu te helpen. ''Ik zie jullie nog wel eens'' riep ze naar Vilya en Ikuto.
Terug naar boven Ga naar beneden
Galen Surion
.
.
Galen Surion

Net nieuw. UTL8oxA PROFILEPosts : 5
Net nieuw. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra
Klas: 4de jaars
Partner: why?

Net nieuw. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Net nieuw.   Net nieuw. Icon_minitimedo aug 20 2009, 19:10

"T-tot ziens" riep Galen naar de andere 2.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Net nieuw. UTL8oxA PROFILE
Net nieuw. UTL8oxA MAGICIAN

Net nieuw. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Net nieuw.   Net nieuw. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Net nieuw.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Nieuw vak, nieuw lokaal, nieuwe leraar
» Net nieuw.
» Nieuw
» Nieuw.
» Nieuw

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Launching Platform-