PortalIndexNew student. HpD5UwnNew student. 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 New student.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Donovan.
.
.
Donovan.

New student. UTL8oxA PROFILEPosts : 254
New student. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen, Fire magic.
Klas: Vijfde klasser.
Partner: /

New student. Empty
BerichtOnderwerp: New student.   New student. Icon_minitimezo aug 30 2009, 21:35

Een raket van Razen landde bij het platform. Een jongen van 17 jaar stapte eruit en gooide zijn tas over zijn schouder. Hij keek even rond. Donovan keek pas op toen hij voetstappen hoorde naderen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Diva
Gestorven
Gestorven
Diva

New student. UTL8oxA PROFILEPosts : 1319
New student. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic
Klas: vijfdeklasser/ de mentorklas van Master Savador.
Partner: I hope you can forgive my sins Savador.

New student. Empty
BerichtOnderwerp: Re: New student.   New student. Icon_minitimezo aug 30 2009, 21:42

Diva liep met onzekere passen over het lanceringsplatform. Ze keek op toen ze verderop een jongen zag staan. Haar adem stokte in haar keel. Zou dit die Donovan zijn? Ze zag dat hij van Razen kwam. En ze schatte hem wel op 17 jaar oud.
Terug naar boven Ga naar beneden
Donovan.
.
.
Donovan.

New student. UTL8oxA PROFILEPosts : 254
New student. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen, Fire magic.
Klas: Vijfde klasser.
Partner: /

New student. Empty
BerichtOnderwerp: Re: New student.   New student. Icon_minitimezo aug 30 2009, 21:57

Donovan zag een meisje aankomen met de mooiste blauwe ogen die hij ooit had gezien. Hij slikte eventjes. Daarna stapte hij maar op haar af. ''Pardon, maar ben jij misschien Diva?'' vroeg hij. Aan zijn stem was te horen dat hij wat onzeker was over zijn conclusie dat dit meisje echt wel de Diva was aan wie hij door zijn ouders was uitgehuwelijkt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Diva
Gestorven
Gestorven
Diva

New student. UTL8oxA PROFILEPosts : 1319
New student. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic
Klas: vijfdeklasser/ de mentorklas van Master Savador.
Partner: I hope you can forgive my sins Savador.

New student. Empty
BerichtOnderwerp: Re: New student.   New student. Icon_minitimezo aug 30 2009, 22:05

Diva keek geschrokken op toen de jongen dichterbij kwam. ''Ik euhm ja'' stamelde ze zachtjes. ''Ben...ben jij dan Donovan?'' vroeg ze onzeker al ging ze uit van wel. Haar handen waren gespannen, dat kon ze zien aan haar knokkels die helemaal wit waren. Was Master Savador maar hier dacht Diva in stilte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

New student. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
New student. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

New student. Empty
BerichtOnderwerp: Re: New student.   New student. Icon_minitimezo aug 30 2009, 22:24

Savador had zich in de kille schaduwen verscholen. Hij had zijn armen over elkaar heen geslagen en leunde met zijn rug tegen een muur. In de schaduw viel hij niet op; alleen zijn bleke gelaat was van de rest te onderscheiden. Hij zag een jongen uit een raket stappen en kneep zijn lippen op elkaar. Dat moest vast die Donovan zijn. Hij wist het zeker toen hij hem op Diva zag afstappen om een praatje met haar te maken. Savador merkte dat hij al begon te trillen van woede. Hij hield zich echter kalm en stapte uit de schaduw. Achter Diva bleef hij staan en keek met een argwanende blik op Donovan neer. 'Zo,' bracht hij sissend uit. Aan de trillende ondertoon in zijn stem kon je merken dat hij kwaad was. 'Jij moet Donovan zijn.' Met nog steeds zijn armen over elkaar liep hij in een halve cirkel om Donovan heen en bekeek hem met een nonchalante blik in zijn ogen, alsof hij een stuk grof vuil was. 'Welkom op de Academy, Donovan.'
Het was echter geen warm welkom, want Savador bedoelde het spottend. Hij legde een hand op Diva's schouder, alsof hij wilde zeggen dat hij zijn handen thuis moest houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Donovan.
.
.
Donovan.

New student. UTL8oxA PROFILEPosts : 254
New student. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen, Fire magic.
Klas: Vijfde klasser.
Partner: /

New student. Empty
BerichtOnderwerp: Re: New student.   New student. Icon_minitimema aug 31 2009, 07:26

Toen het meisje voor hem ja zei leek het wel of alle gespannen stress van Donovan`s schouders gleed. Dit was dus in ek geval Diva. Ze was ook veel mooier dan Donovan zich had kunnen voorstellen. ''Ik ben inderdaad Donovan, aangenaam Diva'' zei hij met een kleine glimlach. Donovan keek op toen er een man uit de schaduw kwam. Waarschijnlijk een leraar. Donovan moest eerlijk bekennen dat hij hem niet had gezien in de schaduw. Aan de toon die de man aansloeg wist Donovan al dat hij behoorlijk kwaad was. Kwaad op hem gokte hij. Wat had hij in godesnaam gedaan? ''Ik ben inderdaad nieuw hier Master'' zei hij kalm. Hij kende nog geen naam dus hield hij het maar bij Master. Zijn stem klonk echter ijzig en kil net als zijn blik nu tegenover de bleke man voor hem. Donovan`s donkere ogen staarde hem recht aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Diva
Gestorven
Gestorven
Diva

New student. UTL8oxA PROFILEPosts : 1319
New student. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic
Klas: vijfdeklasser/ de mentorklas van Master Savador.
Partner: I hope you can forgive my sins Savador.

New student. Empty
BerichtOnderwerp: Re: New student.   New student. Icon_minitimema aug 31 2009, 14:26

Alsof hij gedachte kon lezen zag Diva Master Savador uit de schaduw komen lopen. Ze wist dat hij boos was op Donovan en ze wist dondersgoed waarom. Toch, zijn spottende en kwade stem beangstigde Diva een beetje. Even later voelde ze zijn hand op haar schouder en zakte haar angst een beetje weg. Ze keek van Donovan naar Master Savador. De sfeer tussen hen was ongelofelijk gespannen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

New student. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
New student. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

New student. Empty
BerichtOnderwerp: Re: New student.   New student. Icon_minitimema aug 31 2009, 14:30

Savador's gelige ogen vernauwden zich toen hij Donovan antwoord hoorde geven. 'Het is nog altijd Master Savador voor jou,' zei hij zacht maar dreigend. Hij keek vuil in Donovan's donkere ogen en bekeek hem van top tot teen. 'Jij moet nog veel leren, nieuweling. Fatsoen heb je niet, dat kan ik zo al zien. Nog niet te spreken over respect.'
Van woede werd zijn grip op Diva's schouder sterker. Savador liet echter niet los en bleef Donovan strak aankijken. Hij vroeg zich af wat er zo geweldig aan hem was dat hij werd uitgehuwelijkt aan Diva.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Donovan.
.
.
Donovan.

New student. UTL8oxA PROFILEPosts : 254
New student. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen, Fire magic.
Klas: Vijfde klasser.
Partner: /

New student. Empty
BerichtOnderwerp: Re: New student.   New student. Icon_minitimema aug 31 2009, 14:37

Donovan balde even ongezien zijn vuist maar ontspande zich daarna weer. ''Ik kan Uw naam niet noemen als ik die nog niet wist wel dan Master Savador'' zei hij. Savador sprak hij ietwat spottend uit. Als hij dat kon nou dan kon Donovan dat ook. Toen Master Savador zei dat hij niets over fatsoen en respect wist werd het voor Donovan steeds moeilijker om kalm te blijven. Hij liet zijn opvoeding niet zomaar belachelijk maken. Daar maakte deze leraar ook zijn ouders en afkomst belachelijk mee. Toch hield hij zich in. Maar dit deed hij enkel voor Diva en omdat hij niet meteen de eerste dag problemen wou hebben. Donovan keek nu weer naar Diva. ''Aangenaam kennis te hebben gemaakt Diva. Ik kijk er naar uit om je beter te leren kennen'' zei hij kalm met een glimlach tegen haar. Hij pakte haar hand en drukte er beleefd een kus op. Hij liet Diva weer los en liep zonder verder nog iets tegen Master Savador te zeggen weg, voor hij compleet door zou slaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Diva
Gestorven
Gestorven
Diva

New student. UTL8oxA PROFILEPosts : 1319
New student. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic
Klas: vijfdeklasser/ de mentorklas van Master Savador.
Partner: I hope you can forgive my sins Savador.

New student. Empty
BerichtOnderwerp: Re: New student.   New student. Icon_minitimema aug 31 2009, 14:42

Diva liet Donovan zijn gang gaan vanuit het oogpunt van beleefdheden maar ze was blij toen hij weg was. Ze zuchtte even opgelucht en keek daarna naar Master Savador`s hand die nog steeds op haar schouder lag en veel kracht uitoefende. ''Master Savador, U doet mijn schouder een beetje pijn'' zei ze zachtjes tegen hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

New student. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
New student. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

New student. Empty
BerichtOnderwerp: Re: New student.   New student. Icon_minitimema aug 31 2009, 14:54

Savador voelde hoe hij steeds harder in Diva's schouder begon te knijpen. Hij ging niet verder op Donovan in. In plaats daarvan ging hij steeds dichter bij Diva staan. Hij keek knarsetandend toe hoe Donovan zich weer tot Diva richtte en een kus op haar hand drukte. Hij was opgelucht toen Donovan zich vervolgens omdraaide en wegliep. Hij liet Diva snel los toen ze zei dat hij haar een beetje pijn deed. Toen Donovan uit het gezichtsveld was verdwenen ging Savador voor Diva staan en pakte haar hand beet. Met zijn mouw wreef hij over haar huid, alsof hij Donovan's kus eraf wilde halen. 'Verwaand joch,' snoof hij zacht. Hij keek Diva waarschuwend aan. 'Laat je niet van de kaart brengen door die snotter, Diva. Jochies als hij komen van rijke stoefers af, en zijn zelf te lui om liefde te zoeken.' Savador liet haar los en streek met zijn hand over haar wang. 'Je bent veel te mooi om uitgehuwelijkt te worden. Vloek of geen vloek, je moet zelf keuzes in de liefde maken.'
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Diva
Gestorven
Gestorven
Diva

New student. UTL8oxA PROFILEPosts : 1319
New student. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic
Klas: vijfdeklasser/ de mentorklas van Master Savador.
Partner: I hope you can forgive my sins Savador.

New student. Empty
BerichtOnderwerp: Re: New student.   New student. Icon_minitimema aug 31 2009, 15:02

Toen Master Savador haar had los gelaten wreef Diva even over haar schouder totdat hij haar hnd pakte. Ze had haar ogen neergeslagen tot Master Savador zei dat rijke jongens zoals Donovan zelf te lui waren om liefde te zoeken. Ze keek hem recht aan. ''Ik kom zelf ook uit een rijk gezin en heb waarschijnlijk net als Donovan een adelijke afkomst. Wilt U zeggen dat ik ook te lui ben om liefde te zoeken. Ik doe dit namelijk ook niet voor mijn lol en ik denk hij evenmin'' zei ze fel. Geschrokken van haar eigen felle toon keek Diva weer naar de grond. ''Het spijt me ik wou niet zo reageren Master'' zei ze nu weer zachtjes. Ze voelde hoe hij over haar wang streek en keek hem weer aan. Ze verkleurde licht om zijn compliment.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

New student. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
New student. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

New student. Empty
BerichtOnderwerp: Re: New student.   New student. Icon_minitimema aug 31 2009, 15:16

Savador keek Diva geschrokken aan toen ze fel reageerde. Hij stopte even met over haar wang te strelen, doordat hij een soort schuldgevoel kreeg. 'Diva, Diva - ik heb het niet over jou, maar over Donovan,' probeerde hij glimlachend uit te leggen. 'Hij is gewoon... hoe zeg je dat? Ik mag hem niet.'
Savador streek weer zachtjes verder en grijnsde toen Diva haar excuses aanbood. 'Dat maakt niet uit. Ik vergeef het je.'
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Diva
Gestorven
Gestorven
Diva

New student. UTL8oxA PROFILEPosts : 1319
New student. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic
Klas: vijfdeklasser/ de mentorklas van Master Savador.
Partner: I hope you can forgive my sins Savador.

New student. Empty
BerichtOnderwerp: Re: New student.   New student. Icon_minitimema aug 31 2009, 15:26

''In de situatie waarin we nu verkeren is dat begrijpelijk dat U hem niet mag'' zei Diva zachtjes. Ze legde haar armen om Master Savador`s middel en liet haar hoofd zachtjes tegen hem aan leunen. ''Ik wil niet uitgehuwlijkt worden'' mompelde ze zachtjes tegen Master Savador. Ze luisterde naar het ritme van zijn hartslag en zijn rustige ademhaling.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

New student. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
New student. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

New student. Empty
BerichtOnderwerp: Re: New student.   New student. Icon_minitimema aug 31 2009, 15:58

Savador merkte hoe Diva haar armen om zijn middel legde en zacht tegen hem aanleunde. 'Dat gaat ook niet gebeuren,' zei hij zacht in haar oor. Hij legde zijn armen om haar slanke lichaam en duwde haar zachtjes tegen zich aan. 'Want dat ga ik voorkomen. Hoe weet ik nog niet, maar ik verzeker je dat het uithuwelijken mooi niet door gaat.'
Savador dacht aan Donovan en probeerde hem meteen weer uit zijn hoofd te zetten; als hij alleen maar aan zijn naam dacht werd hij al nijdig.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Diva
Gestorven
Gestorven
Diva

New student. UTL8oxA PROFILEPosts : 1319
New student. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic
Klas: vijfdeklasser/ de mentorklas van Master Savador.
Partner: I hope you can forgive my sins Savador.

New student. Empty
BerichtOnderwerp: Re: New student.   New student. Icon_minitimema aug 31 2009, 16:07

Bij Master Savador`s woorden glimlachte Diva zachtjes. Op de een of andere manier voelde ze zich veillig bij hem. Alsof haar niks kon raken. Ze keek even omhoog naar zijn gezicht. Haar felblauwe ogen keken hem dankbaar aan. Ze ging even op haar tenen staan en gaf Master Savador een kus. Daarna moest ze weer normaal staan omdat ze niet al te lang op haar tenen kon blijven staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

New student. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
New student. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

New student. Empty
BerichtOnderwerp: Re: New student.   New student. Icon_minitimema aug 31 2009, 16:28

Savador keek grijnzend op haar neer toen Diva hem dankbaar aankeek. Diva ging op haar tenen staan om hem een kus te geven, maar ging al gauw weer normaal staan. Hij tilde Diva bij haar middel op en loodste haar naar de schaduw waar hij zich niet lang geleden in verscholen hield. Hij liet haar los en duwde haar tegen de muur. Savador boog zich over Diva heen en gaf haar voorzichtig een zoen in haar hals.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Diva
Gestorven
Gestorven
Diva

New student. UTL8oxA PROFILEPosts : 1319
New student. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic
Klas: vijfdeklasser/ de mentorklas van Master Savador.
Partner: I hope you can forgive my sins Savador.

New student. Empty
BerichtOnderwerp: Re: New student.   New student. Icon_minitimema aug 31 2009, 16:41

Diva keek even op toen ze door Master Savador werd opgetild en hij haar naar de schaduw droeg. Het was inderdaad wel verstandiger hier te staan voor het geval dat er iemand binnen zou komen. Toen ze werd neergezet voelde ze vrijwel direct dat ze tegen de muur werd gedrukt. Ze keek Master Savador aan en zag dat hij zich naar voren boog. Even later voelde ze zijn lippen in haar nek. Ze voelde even een kleine rilling over haar rug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

New student. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
New student. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

New student. Empty
BerichtOnderwerp: Re: New student.   New student. Icon_minitimema aug 31 2009, 16:51

Savador richtte zijn hoofd weer op en keek Diva een lange tijd zwak grijnzend aan. Hij had zijn hand naast haar hoofd tegen de muur geplaatst. 'Gefeliciteerd, Diva,' zei hij uiteindelijk na een poos gezwegen te hebben. 'Je bent de eerste die zich mijn levensgezel kan noemen.'
Savador streek wat lange haren uit zijn bleke gezicht en keek glimlachend op haar neer. Nooit eerder had hij zelf een vrouw willen zoenen; Diva was inderdaad de eerste. Hij had spijt dat hij dit nooit eerder had gedaan, want het voelde zo goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Diva
Gestorven
Gestorven
Diva

New student. UTL8oxA PROFILEPosts : 1319
New student. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic
Klas: vijfdeklasser/ de mentorklas van Master Savador.
Partner: I hope you can forgive my sins Savador.

New student. Empty
BerichtOnderwerp: Re: New student.   New student. Icon_minitimema aug 31 2009, 16:55

''De eerste?'' vroeg Diva wat verbaasd terwijl ze Master Savador aankeek. ''U bedoelt dat U nog nooit eerder een vriendin heeft gehad?'' vroeg ze daarna. ''Dan bent U niet de enisgte hoor'' zei ze daarna wat zachter. Zij had ook nog nooit echt met een jongen gezoend als ze nu met Master Savador deed. Ze glimlachte even naar hem terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

New student. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
New student. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

New student. Empty
BerichtOnderwerp: Re: New student.   New student. Icon_minitimema aug 31 2009, 17:09

Savador schudde langzaam maar glimlachend zijn hoofd toen Diva vroeg of hij nooit eerder een vriendin had gehad. 'Op Shadra zijn de meeste vrouwen anders,' zei hij zacht, terugdenkend aan de tijd dat hij nog op Shadra leefde en daar zijn leven begon op te bouwen. 'Koppig en verwaand. Ze vinden een enge kerel als mij maar niets.'
Savador was er niet gekwetst door, want hij veegde breed glimlachend weer wat lokken uit zijn gezicht. 'Niet dat het mij iets uitmaakte. Ik was toch veel liever op mezelf.'
Hij bracht zijn gezicht dichter bij dat van Diva, tot hun neuzen elkaar bijna raakte. 'Bovendien heb ik jou,' voegde hij er zacht aan toe. Savador gaf Diva een kus op haar lippen en keek haar weer grijnzend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Diva
Gestorven
Gestorven
Diva

New student. UTL8oxA PROFILEPosts : 1319
New student. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic
Klas: vijfdeklasser/ de mentorklas van Master Savador.
Partner: I hope you can forgive my sins Savador.

New student. Empty
BerichtOnderwerp: Re: New student.   New student. Icon_minitimema aug 31 2009, 17:22

Diva kwam ook van Shadra, maar daarbij was zij heel anders opgevoed. Zij was opgevoed met de wetenschap dat vrouwen gezien moesten worden, en niet gehoord. Ze voelde haar hart een slag overslaan toen Savador`s gezicht zo dichtbij was en ze zijn woorden hoorde. Ze sloot even haar ogen toen hij haar kuste en opende ze daarna weer. Ze glimlachte even. Diva kuste Master Savdor daarna terug op zijn mond. Bijna automatisch legde ze een hand om zijn nek terwijl haar andere iets hoger verstreneld in zijn lange lokken zat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

New student. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
New student. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

New student. Empty
BerichtOnderwerp: Re: New student.   New student. Icon_minitimema aug 31 2009, 20:11

Savador voelde Diva's hand in zijn nek terwijl ze hem terugzoende. Hij sloot ook zijn ogen en pakte haar bij haar middel beet. Het kon hem op het moment even niets schelen als het zijn baan zou kosten. Het kon hem ook niets schelen als hij wellicht deed aan pedofieli. Hij hield van Diva en Diva hield van hem, dus Savador zag geen probleem. Als ze in een andere situatie waren verkeerd, en hij was geen leraar geweest, dan had hij Donovan direct gedood om er vervolgens samen met Diva vandoor te vluchten. Savador verwijderde langzaam zijn lippen van Diva's mond en keek haar peinzend aan, terwijl hij door haar zachte haar streek. Als het er op neer kwam zouden hij en Donovan ooit nog om haar moeten vechten.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Diva
Gestorven
Gestorven
Diva

New student. UTL8oxA PROFILEPosts : 1319
New student. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic
Klas: vijfdeklasser/ de mentorklas van Master Savador.
Partner: I hope you can forgive my sins Savador.

New student. Empty
BerichtOnderwerp: Re: New student.   New student. Icon_minitimema aug 31 2009, 20:22

Diva opende langzaam haar ogen weer en keek Master Savador recht aan. Ze beet even zachtjes op haar onderlip. Haar hand lag nog steeds om Master Savador`s nek. Ze zag de peinzende blik in zijn ogen. ''Waar denkt U aan?'' vroeg ze zachtjes, bijna fluisterend. Haar stem trilde nog een beetje.

(Sorry voor de korte post. Ik heb totaal geen inspiratie nu)
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

New student. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
New student. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

New student. Empty
BerichtOnderwerp: Re: New student.   New student. Icon_minitimedi sep 01 2009, 15:00

Savador slikte zachtjes toen hij Diva's vraag hoorde. Hij wilde er het liefst geen antwoord op geven, om te voorkomen dat ze zich nog meer zorgen zou gaan maken. Als zijn relatie met Diva zijn baan niet zou kosten, dan zou een gevecht met Donovan dat wel doen. Savador streek wat lokken uit zijn gezicht en grijnsde. Hij voelde Diva's warme hand nog steeds in zijn nek. 'Het zou kunnen gebeuren dat Donovan en ik uiteindelijk om je moeten vechten,' zei hij uiteindelijk. Met de brede grijns probeerde hij te bereiken dat hij zich totaal geen zorgen maakte. 'Maar geen zorgen. Donovan is nog maar een jochie met de kennis en leeftijd van zeventien. Ik ben een man met een halve eeuw spreukenkennis; Donovan kan onmogelijk van me winnen.'
Savador probeerde met een geruststellende blik op Diva neer te kijken. Maar de zweetdruppels en zijn onzekere houding verraadde dat hij zich toch wel zorgen maakte.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Gesponsorde inhoud



New student. UTL8oxA PROFILE
New student. UTL8oxA MAGICIAN

New student. Empty
BerichtOnderwerp: Re: New student.   New student. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

New student.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» maybe a new student...
» Looking after my student
» Aanvraag groepen
» Student: Cyllae Kursair

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Launching Platform-