PortalIndexBack home. HpD5UwnBack home. 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Back home.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Regan

Regan

Back home. UTL8oxA PROFILEPosts : 57
Back home. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic
Klas: 6e klasser, mentorleerlinge van master Savador
Partner: Degene die door het dikke schild kan komen

Back home. Empty
BerichtOnderwerp: Back home.   Back home. Icon_minitimevr okt 22 2010, 11:21

(alleen Diëm en Regan, Later eventueel andere Wink )

Regan liep met een tas naar het lanceringsplatform. Ze ging een bezoekje aan huis brengen. Eindelijk zag ze haar lieve zus weer. En natuurlijk haar moeder. Lucifer liep trouwe achter zijn baasje aan. Voor Regan was het best wel spannend, ze was nog zo lang van huis geweest, en dit keer was ze niet eens op Shadra zelf. Regan stapte, damen met Lucifer , een raket in. Binnen no time was ze op Shadra en zelfverzekerd stapte ze de raket uit. Met een glimlacht uiterraard. Regan keek rond, Diëm zou haar komen halen, maar Regan zag niemand. Haar glimlach werd steeds minder en Regan bleef maar zoekend rondkijken. Ineens sprintte Lucifer een kant op en Regan rende er achter aan. "Lucifer stop nou! Waar ga je heen?" Maar voor ze het wist sprong Lucifer op, tegen haa lieve zus aan, Diëm. Regan begon te gillen. En rende op haar zus af. Sprong in haar armen en knuffelde haar. "Eindelijk!" gilde ze opgewekt. Regan straalde van oor tot oor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Diëm

Diëm

Back home. UTL8oxA PROFILEPosts : 7
Back home. UTL8oxA MAGICIAN

Back home. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Back home.   Back home. Icon_minitimezo okt 24 2010, 20:37

Diëm staat te wachten op Regan op het platform van Shadra, ze kon niet staan of zitten van de zenuwen. Ze plofte even neer op een van haar koffers, tot ze bedacht dat ze nogal uit het zicht zat.
Snel stond ze weer op, ze schrok als iets tegen haar opspringt, maar glimlacht als ze ziet dat het Lucifer is. "Diëm!" Gilt Regan. Diëm lacht, en knuffelt haar terug. "Ik heb je gemist Regan!" zegt ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Regan

Regan

Back home. UTL8oxA PROFILEPosts : 57
Back home. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic
Klas: 6e klasser, mentorleerlinge van master Savador
Partner: Degene die door het dikke schild kan komen

Back home. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Back home.   Back home. Icon_minitimezo okt 24 2010, 21:10

Regan glunderde van blijdschap. En maakte zich los uit de omhelzing om haar zus te bekijken. "Ik heb je gemist Regan!" zei ze tegen haar en Regan's lach ging van oor tot oor. "Ik jou zussie! Kom zullen we naar mama gaan?" Regan kreeg een warm gevoel bij het idee dat ze haar moeder weer zou zien. Ze wilde haar koffers pakken toen haar een stel andere koffers opviel. En het waren niet die van Regan. Vragend keek ze haar zus aan. "Diëm, wat is dit?" vroeg Regan niet begrijpend en ze wees naar de koffers. "Wat betekend dit?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Diëm

Diëm

Back home. UTL8oxA PROFILEPosts : 7
Back home. UTL8oxA MAGICIAN

Back home. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Back home.   Back home. Icon_minitimezo okt 24 2010, 21:34

"Ik jou zussie! Kom zullen we naar mama gaan?" zegt Regan. Diëm's glimlach verdwijnt, ze kijkt naar beneden twijfelend over hoe ze dit moet gaan uitleggen. "Diëm, wat is dit? Wat betekend dit?" vraagt Regan vragend terwijl ze naar Diëm haar koffers wijst. Diëm kijkt Regan aan, "Ik ga met je mee naar de academie." Zegt ze, ze probeert er een glimlach uit te persen om haar zus niet ongerust te maken. "Mama, heeft me ook naar de academie gestuurd." zegt ze met een zucht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Regan

Regan

Back home. UTL8oxA PROFILEPosts : 57
Back home. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic
Klas: 6e klasser, mentorleerlinge van master Savador
Partner: Degene die door het dikke schild kan komen

Back home. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Back home.   Back home. Icon_minitimezo okt 24 2010, 21:42

"Ik ga met je mee naar de academie. Mama, heeft me ook naar de academie gestuurd." Regan zag Diëm een glimlach eruit persen maar bij de laatste zin zuchte ze. Regan trok ongelovig haar wenkbrauw op. Vervolgens begon ze te trippen. Ze gooide haar koffers op de grond en ging op een bankje zitten die iets verder op ztond. Ongelovig schudde ze haar hoofd waarna de een "Dat meen je niet!" uitkraamde. Ergens kon Regan er niet bij dat haar moeder haar zus ook weg stuurde terwijl dat helemaal niet nodig was. Ze richtte zich op haar zus. " Heb jij het ook verkloot op school ofzo, zo BEN je niet! En wat doe je moeder wel niet allemaal aan. Ik was al erg genoeg! En nu jij ook al!" Regan had haar toon verheft. "En nu? Nu zit moeder zeker alleen thuis?!" Regen groef haar hoofd in haar handen en keek daarna boos naar haar zus op. Dit kon gewoon niet!
Terug naar boven Ga naar beneden
Diëm

Diëm

Back home. UTL8oxA PROFILEPosts : 7
Back home. UTL8oxA MAGICIAN

Back home. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Back home.   Back home. Icon_minitimedi okt 26 2010, 22:14

Regan gooide haar koffers op de grond, waardoor Diëm geschrokken een stap naar achter deed, Regan liep weg en ging verderop op een bankje zitten. "Dat meen je niet! " Heb jij het ook verkloot op school ofzo, zo BEN je niet! En wat doe je moeder wel niet allemaal aan. Ik was al erg genoeg! En nu jij ook al!" Begint Regan te schreeuwen. "En nu? Nu zit moeder zeker alleen thuis?!" zegt ze daarna, waarna ze Diëm boos aankijkt. Diëm weet even niet wat ze moet zeggen. "Wat? Mama zit helemaal niet alleen thuis!" Schreeuwt ze lichtelijk geirriteerd, ze fronst. "Denk je nou echt dat ik mama in de steek laat?" Ze bijt in haar lip als ze er aan denkt dat ze Regan moet vertellen dat moeder ook weg is gegaan. Voorzichtig loopt ze naar Regan toe en gaat naast haar zitten, "Moeder heeft me niet weggestuurd omdat ik verkloot heb op school en ze zit ook niet alleen thuis." zegt ze twijfelend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Regan

Regan

Back home. UTL8oxA PROFILEPosts : 57
Back home. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic
Klas: 6e klasser, mentorleerlinge van master Savador
Partner: Degene die door het dikke schild kan komen

Back home. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Back home.   Back home. Icon_minitimedi okt 26 2010, 22:24

" Wat? Mama zit helemaal niet alleen thuis! Denk je nou echt dat ik mama in de steek laat?" Regan keek met een lichte frons op haar gezicht haar zus aan. "Wat dan?!" Ze keek vragend en geïrriteerd naar haar zus omdat ze duidelijk iets verzweeg."Moeder heeft me niet weggestuurd omdat ik verkloot heb op school en ze zit ook niet alleen thuis." hoorde ze haar zusje twijfelend zeggen "Zeg op dan!" Regan verloor haar gedult. Wat was er nou aan de hand! Regan begon ongeduldig met haar nagels op het bankje tikken wat een irritant geluid gaf. Ze keek haar zus ongeduldig aan. "Jij moet naar de academie, je wilt niet zeggen wat er met mama is maar ze zit niet alleen thuis, Wat een geruststelling", voegde Regan er sarcastisch aan toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Diëm

Diëm

Back home. UTL8oxA PROFILEPosts : 7
Back home. UTL8oxA MAGICIAN

Back home. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Back home.   Back home. Icon_minitimedi okt 26 2010, 22:42

"Zeg op dan!" zegt Regan en ze begint op het bankje te tikken. Diëm voelt dat Regan ongeduldig en geirriteerd begint te worden. "Jij moet naar de academie, je wilt niet zeggen wat er met mama is maar ze zit niet alleen thuis, Wat een geruststelling" zegt Regan Sarcastisch. Diëm weet dat ze het niet langer kan uitrekken, ze moet het zeggen. Lichtelijk geirriteerd staat Diëm op, ze vindt het verschrikkelijk dat ze het moet vertellen, ze wil haar zus geen pijn doen, en dat zorgt ervoor dat ze in tweestrijd komt. bijtend op haar lip loopt ze een stukje weg. "Ik weet niet hoe ik je dit moet gaan uitleggen, maar ik vind het verschrikkelijk!" Ze draait zich weer om naar Regan. "Mama is papa gaan zoeken..." Ze slikt. "Daarom heeft ze me naar de academie gestuurd."
Terug naar boven Ga naar beneden
Regan

Regan

Back home. UTL8oxA PROFILEPosts : 57
Back home. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic
Klas: 6e klasser, mentorleerlinge van master Savador
Partner: Degene die door het dikke schild kan komen

Back home. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Back home.   Back home. Icon_minitimedi okt 26 2010, 22:50

Regan keek met vragende ogen naar haar zus die beweerde dat haar moeder hun vader is gaan zoeken en Regan schoot in de lach. Tussen het lachen door probeerde ze wat te zeggen, wat er enigzins moeilijk uitkwam. "Goeie.. grap.. Had je.. niet een.. betere.. kunnen.. verzinnen." Maar bij het serieuze gezicht van haar zis stopte Regan. "Je... je meent het echt?!" Vroeg ze ongelovig waardoor ze zelf ook slikte. "Is dat wijf GEK geworden ofzo? Die vind ze toch niet meer terug!" Regan schudde haar hoofd en vloekte zachtjes. Dit kon gewoon niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Diëm

Diëm

Back home. UTL8oxA PROFILEPosts : 7
Back home. UTL8oxA MAGICIAN

Back home. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Back home.   Back home. Icon_minitimevr okt 29 2010, 22:11

"Goeie.. grap.. Had je.. niet een.. betere.. kunnen.. verzinnen." Zegt Regan terwijl ze in een deuk ligt. Diëm is verbaast door haar reactie en fronst. "Je... je meent het echt?! Is dat wijf GEK geworden ofzo? Die vind ze toch niet meer terug!" zegt Regan waarna ze zachtjes vloekt. Diëm knikt zachtjes, "sorry, ik kon haar echt niet tegenhouden" mompelt ze zachtjes. Een traan rolt over haar wang, Diëm voelt zich er heel ongemakkelijk bij maar vind het nog vervelender om haar zus in zo'n staat te zien. "We kunen achter haar aan?" Zegt ze dan twijfelend, in de hoop een oplossing te vinden waar ze haar zusje blij mee maakt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Regan

Regan

Back home. UTL8oxA PROFILEPosts : 57
Back home. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic
Klas: 6e klasser, mentorleerlinge van master Savador
Partner: Degene die door het dikke schild kan komen

Back home. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Back home.   Back home. Icon_minitimevr okt 29 2010, 22:31

Regan schudde haar hoofd. "Die is nu toch al weg, en om die nu te vinden komen we ook niet verder mee." Regan veegde snel een traan die nog maar net haar oog had verlaten weg. Ze kon het niet bevatten dat haar moeder zo iets stoms deed. Haar vader was van de aardbodem verdwenen en niemand zal hem ooit nog zien, niemand niet. Regan antwoorde op Diem, "Die komt vanzelf wel terug, als ze in ziet dat het geen zin heeft, dat ze kansloos is." Hierna stond ze op. Greep haar koffers, floot Lucifer en greep met haar andere hand de hand va haar zus. Ze had hier verder geen zin meer in en wilde zo snel mogelijk terug en dit voorval doen vergeten. "Kom. We gaan eens die school onveilig maken" grinnikte Regan terwijl ze Diem naar de shuttel strok. Ze glimlachte geheimzinnig en had nog wel zin in een portie Savador maar dan met haar zus, dat zou hilarisch worden daar op Starshine. Regan beleefde al helemaal de voorpret en de lach op haar gezicht was niet weg te krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Diëm

Diëm

Back home. UTL8oxA PROFILEPosts : 7
Back home. UTL8oxA MAGICIAN

Back home. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Back home.   Back home. Icon_minitimema nov 01 2010, 14:43

"Die komt vanzelf wel terug, als ze in ziet dat het geen zin heeft, dat ze kansloos is." zegt Regan. Diëm is verbaast over deze reactie en kijkt haar zus verbaast aan. Toen trok Regan haar meer, "Kom. We gaan de school onveilig maken." grinnikt Regan. Diëm trok haar wenkbrauw op, en glimlachte. "Dat vind ik een goed plan!" zegt ze terwijl ze haar koffers mee meepakt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Regan

Regan

Back home. UTL8oxA PROFILEPosts : 57
Back home. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic
Klas: 6e klasser, mentorleerlinge van master Savador
Partner: Degene die door het dikke schild kan komen

Back home. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Back home.   Back home. Icon_minitimema nov 01 2010, 19:42

Regan glimlachte gemeen en trok haar zus de shuttle in. Floot even tussen haar tanden waardoor Lucifer aan kwam rennen, greep haar eigen koffers en sprong uiteindelijk ook de shuttle in. Regan had geen zin om verder over haar moeder door te gaan, die was toch al zo stom genoeg. Achter Regan werd de shuttle gesloten en binnen een paar minuten landen ze samen op Starshine. Het kleine hokje was erg krab voor 2 personen en een kat, en dan nog de bagage en dus sprong Regan er uit zodra ze er waren. "Welkom op SSA." Ze glimlachte naar haar zus. "Zo, en wat gaan we nu doen?" Regan keek met ondeugende ogen naar haar zus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Back home. UTL8oxA PROFILE
Back home. UTL8oxA MAGICIAN

Back home. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Back home.   Back home. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Back home.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Back from home
» back at home, with the family.
» Home sweet home [Anique's character, shizzle ;'3]
» A far way from home
» I wish I could go home...

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Launching Platform :: Shadra, Planet of Darkness-