PROFILE Real Name : Rilana Posts : 1327 Points : 108
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark and fire Klas: Dark Magic Partner: If i can fit in your life as i am?
Onderwerp: Re: ₪ Book Store di okt 10 2017, 22:17
Ik wil graag een gokje wagen! Naam: Master Iro[/quote]
Alaric .....
PROFILE Real Name : Sansan Posts : 622 Points : 898
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Water Klas: That doesn't apply to me, but... one is never too old to learn, right? Partner: Awake me..
Onderwerp: Re: ₪ Book Store zo okt 15 2017, 12:58
Being dead is no excuse
Een boek over zombies brengt menig mens nog kippenvel, maar dit slaat alle planken. Dit boek werd door zoveel mensen zo angstaanjagend gevonden, dat hij is betoverd. Na het gelezen te hebben, ben je de komende 24 uur nergens bang voor. Maar of dat nou altijd even handig is... Goed voor één keer gebruik.
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Water Klas: That doesn't apply to me, but... one is never too old to learn, right? Partner: Awake me..
Onderwerp: Re: ₪ Book Store zo okt 15 2017, 13:00
Stick 'em with the pointy end, and other useful tactics in battle
Dus jij denkt hier iets te kunnen leren dat je misschien zou kunnen helpen in aankomende gevechten? Helaas, daar is dit boek niet voor bedoeld. Maar toch lijkt het een bijzonder aura met zich mee te dragen. Dit boek bestaat uit pagina's 7 t/m 115. Kies eenmalig één van die pagina's uit, zet het in dit topic en kijk wat het boek je schenkt.
Onderwerp: Re: ₪ Book Store zo okt 15 2017, 13:01
Omnomnomnom
Dit boek heeft een wel heel bijzonder uiterlijk: de kaft is donzig zacht en behaard en… hé… de zijkant lijkt wel op een bek en- HO! Het moment dat je het boek opent, schiet het ineens naar voren, bijt je in je vinger en kruipt weg. Helaas! Je krijgt niks. Volgende keer beter!
PROFILE Real Name : Sergeant Pepper Puppycat Posts : 1162 Points : 86
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Light & Wood Klas: Verzorging van Fabeldieren Partner: A woman is like and open book that doesn't want to be read... until she does...
Onderwerp: Re: ₪ Book Store zo okt 15 2017, 13:21
Alaric schreef:
Stick 'em with the pointy end, and other useful tactics in battle
Dus jij denkt hier iets te kunnen leren dat je misschien zou kunnen helpen in aankomende gevechten? Helaas, daar is dit boek niet voor bedoeld. Maar toch lijkt het een bijzonder aura met zich mee te dragen. Dit boek bestaat uit pagina's 7 t/m 115. Kies eenmalig één van die pagina's uit, zet het in dit topic en kijk wat het boek je schenkt.
PROFILE Real Name : Rilana Posts : 768 Points : 47
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Vuur - Wind Klas: 3de Partner: I do, but that was not what you meant?
Onderwerp: Re: ₪ Book Store zo okt 15 2017, 21:54
Ik wil graag een gokje wagen! Naam: Syrax
Alaric .....
Onderwerp: Re: ₪ Book Store za okt 21 2017, 21:24
You unlocked a Special Quest! Code: SSA03UTS Special Quest: Under the Sea
Bij het inleveren van je Talons, wordt een klein, oranje boekje in je handen gedrukt: "Fire-starting for Beginners". Nieuwsgierig lees je de titel en wil je het boek al openslaan, maar de winkelier is je voor en houdt het boek geschrokken dicht. “Nee! Niet hier. Wil je soms mijn hele handel de lucht in blazen? Wacht, laat me het je uitleggen…”
Volledig in het thema van Valentijn staan er twee Events op het programma van de site. Beide zullen van start gaan vanaf 14 februari, dus houd de site zeker goed in de gaten.
Cupid Hearts: Verras vrienden of in game characters met een vrolijk hartje deze Valentijn. Met of zonder lief berichtje eraan vast. Anoniem of juist niet. Stuur je hartjes naar het account van Alpha.
Valentine's Dance:Vanaf 14 februari zal de grote zaal van de school omgetoverd worden tot een danszaal vol met eten, drinken en live muziek. Iedereen is welkom om aan dit algemene topic deel te nemen.
WINTER
Tijdens de winter is het terrein van de school in diepe rust. De meeste dieren zijn onvindbaar verscholen en de ijzige wind houd ook de leerlingen binnen. De perfecte tijd om met een kop warme choco naar de vallende sneeuw te kijken.