PROFILE Real Name : Sansan Posts : 622 Points : 898
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Water Klas: That doesn't apply to me, but... one is never too old to learn, right? Partner: Awake me..
Onderwerp: ₪ Book Store vr sep 22 2017, 16:56
In Oak's Field is er sinds kort een Bookshop te vinden. De eigenaresse Adelaide - de zus van Tony, eigenaar van de Potion Shop - heeft de oude boekenwinkel van haar grootmoeder overgenomen, opgeknapt en nieuw leven ingeblazen.
Om er een extra speciaal tintje aan te geven en meer klanten aan te trekken, kan je hier voor 300 ₮alons een gokje wagen en daarmee leuke Items winnen! Zo zijn er bijvoorbeeld speciale "boosts" te krijgen die je sterker kunnen maken en kan je zelfs Special Quests vrijspelen, als je gelukt hebt. Je kunt het zo gek niet bedenken, of er is in de Bookshop van Adelaide vast wel een boek, recept of perkamentrol over te vinden!
Hoe gaat dit in zijn werk? Simpel! Gewoon door het volgende lijstje in te vullen en deze in dit topic te plaatsen. Let er natuurlijk wel op dat je voldoende ₮alons in je bezit hebt!
Take a gamble!:
Code:
[i][u]Ik wil graag een gokje wagen![/u][/i] [b]Naam:[/b]
Hayden Queen Bee <3
PROFILE Real Name : Shadow Posts : 978 Points : 174
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Fire and Air Klas: Miss Jackson Partner: I’m proud of my heart. It’s been played, stabbed, cheated, burned, and broken…but somehow still works.
Onderwerp: Re: ₪ Book Store vr sep 22 2017, 17:02
Ik wil graag een gokje wagen! Naam: Hayden
Theneras .
PROFILE Real Name : Simone Posts : 989 Points : 43
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark Klas: Partner: Remember how to put back the light in my eyes
Onderwerp: Re: ₪ Book Store vr sep 22 2017, 17:05
Ik wil graag een gokje wagen! Naam: Theneras
Olivia .
PROFILE Real Name : Béatrice Posts : 621 Points : 78
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Vuur Klas: Miss Roxanne Partner: I'm not ready to love, 'cause I'm not fully healed
Onderwerp: Re: ₪ Book Store vr sep 22 2017, 17:09
Ik wil graag een gokje wagen! Naam: Olivia
Penny .
PROFILE Real Name : Ca(t)ctus Posts : 269 Points : 116
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Light x Water Klas: Master Shong Partner: She laughs a little, but never smiles.
Onderwerp: Re: ₪ Book Store vr sep 22 2017, 17:16
Ik wil graag een gokje wagen! Naam: Penny
Alaric .....
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Water Klas: That doesn't apply to me, but... one is never too old to learn, right? Partner: Awake me..
Onderwerp: Re: ₪ Book Store vr sep 22 2017, 17:23
How to be normal - a guide
Deze gebruiksaanwijzing lijkt iets te ver te gaan met zijn hulp. Na dit goed door te hebben gelezen en de juiste handelingen te hebben uitgevoerd, die je niet meer als vijf minuten kosten, lijkt het plotseling alsof de wereld om je heen er een stuk leuker uitziet. Maak lol en haal vervelende streken uit met andere mensen, niemand zal er voor de komende twee uur toch iets om geven. Maar wat er na die twee uur gebeurt, mag je zelf oplossen... Goed voor één keer gebruik.
Onderwerp: Re: ₪ Book Store vr sep 22 2017, 17:25
Tamsos Galia
Met zijn lichtgloeiende, gitzwarte kaft en mysterieuze titel doet dit boek vermoeden grote krachten binnenin verborgen te houden. Wanneer je dit boek leest alvorens aan een les duistere magie te beginnen, zal je duistere magie tijdelijk versterkt worden, waardoor je de spreuk in kwestie makkelijker kunt leren. Uiteraard is het ook tijdens een gevecht te gebruiken om je duistere magie eenmalig een boost te geven. [Let op: Kan maar 1 keer gebruikt worden!]
Onderwerp: Re: ₪ Book Store vr sep 22 2017, 17:27
Ugnies Galia
Met zijn lichtgloeiende, helrode kaft en mysterieuze titel doet dit boek vermoeden grote krachten binnenin verborgen te houden. Wanneer je dit boek leest alvorens aan een les vuurmagie te beginnen, zal je vuurmagie tijdelijk versterkt worden, waardoor je de spreuk in kwestie makkelijker kunt leren. Uiteraard is het ook tijdens een gevecht te gebruiken om je vuurmagie eenmalig een boost te geven. [Let op: Kan maar 1 keer gebruikt worden!]
Onderwerp: Re: ₪ Book Store vr sep 22 2017, 17:30
I spy with my little eye...
Nog voordat je het doorhebt als je de eerste bladzijdes hebt omgeslagen, ben je al in het verhaal beland. En het zal je niet zo maar laten gaan... De omgeving in kwestie zit vol met kleine, simpele items die zo maar eens van pas kunnen komen. Eenmaal iets uitgezocht, laat het boek je weer gaan en kun je weer vrolijk doorgaan met lezen. Goed voor één keer gebruik.
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark - Fire Klas: Classy af Partner: No mourners, no funerals.
Onderwerp: Re: ₪ Book Store vr sep 22 2017, 17:32
Ik wil graag een gokje wagen! Naam: Alpha
Laatst aangepast door Alpha op zo okt 15 2017, 16:45; in totaal 1 keer bewerkt
Hayden Queen Bee <3
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Fire and Air Klas: Miss Jackson Partner: I’m proud of my heart. It’s been played, stabbed, cheated, burned, and broken…but somehow still works.
Onderwerp: Re: ₪ Book Store vr sep 22 2017, 17:34
Olivia .
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Vuur Klas: Miss Roxanne Partner: I'm not ready to love, 'cause I'm not fully healed
Onderwerp: Re: ₪ Book Store vr sep 22 2017, 17:35
Alaric .....
Onderwerp: Re: ₪ Book Store vr sep 22 2017, 17:50
Medienos Galia
Met zijn lichtgloeiende, donkergroene kaft en mysterieuze titel doet dit boek vermoeden grote krachten binnenin verborgen te houden. Wanneer je dit boek leest alvorens aan een les woudmagie te beginnen, zal je woudmagie tijdelijk versterkt worden, waardoor je de spreuk in kwestie makkelijker kunt leren. Uiteraard is het ook tijdens een gevecht te gebruiken om je woudmagie eenmalig een boost te geven. [Let op: Kan maar 1 keer gebruikt worden!]
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark - Fire Klas: Classy af Partner: No mourners, no funerals.
Onderwerp: Re: ₪ Book Store vr sep 22 2017, 18:56
Ik wil graag een gokje wagen! Naam: Alpha
En hij doet natuurlijk ook de groetjes aan Adelaide. She can hop by anytime ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Alaric .....
Onderwerp: Re: ₪ Book Store zo sep 24 2017, 00:01
You unlocked a Special Quest! Code: SSA03UTS Special Quest: Under the Sea
Bij het inleveren van je Talons, wordt een klein, oranje boekje in je handen gedrukt: "Fire-starting for Beginners". Nieuwsgierig lees je de titel en wil je het boek al openslaan, maar de winkelier is je voor en houdt het boek geschrokken dicht. “Nee! Niet hier. Wil je soms mijn hele handel de lucht in blazen? Wacht, laat me het je uitleggen…”
Laatst aangepast door Alaric op zo sep 24 2017, 00:03; in totaal 1 keer bewerkt
Alaric .....
Onderwerp: Re: ₪ Book Store zo sep 24 2017, 00:03
Broken words, shattered hearts
De persoon die dit boek heeft geschreven, zat tijdens het proces niet zo lekker in zijn vel. Hierdoor is per ongeluk wat magie op de bladzijdes terechtgekomen. Hoewel dit boek een tranentrekker is, zul je merken dat na het lezen al je negatieve gevoelens verdwijnen. Dit effect kan tot 24 uur aanhouden. Maar pas op! Deze gevoelens kunnen nog harder terug komen als het effect is uitgewerkt. Goed voor één keer gebruik.
Onderwerp: Re: ₪ Book Store zo sep 24 2017, 00:07
Bargaining Chip
Dit kleine, handige boekje leert je om beter te onderhandelen. Bij vermelding van onderstaande actiecode, ontvang je bij je eerstvolgende missie maar liefst het dubbele aantal Talons dan je eigenlijk beloofd was. Dat is nog een mooie waardering voor geleverd werk! [Let op: Geldt niet voor Special Quests en kan maar 1 keer gebruikt worden!]
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Fire and Light Klas: - Partner: Stop asking me to trust you, while I'm still coughing up water from the last time you let me drown.
Onderwerp: Re: ₪ Book Store zo sep 24 2017, 00:09
Ik wil graag een gokje wagen! Naam: Ziva
Alaric .....
Onderwerp: Re: ₪ Book Store zo sep 24 2017, 00:14
Recipe: Cautious Carrot Cake
Met dit recept kun je een overheerlijke, Raziaanse worteltaart maken die je zintuigen gedurende drie uur optimaal verscherpt. Altijd handig tijdens een gevecht, een les of gewoon als je je even optimaal wilt concentreren op je huiswerk. [Let op: Maximaal 6 keer te gebruiken. Dan is de taart op en zal het boek verdwijnen]
Onderwerp: Re: ₪ Book Store zo sep 24 2017, 21:00
Alaric .....
Onderwerp: Re: ₪ Book Store ma sep 25 2017, 17:56
Naughty Book: WHOOSH!
Dit boek heeft een wel heel bijzonder uiterlijk: de kaft lijkt wel… uit zichzelf te bewegen en- WHOOSH! Het moment dat je het boek opent, creëert het een kleine windvlaag, waardoor het zo uit je handen vliegt en terug naar zijn plek zweeft. Helaas! Je krijgt niks. Volgende keer beter!
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Earth & Light Klas: Miss Roxanne Partner: Half the time we laugh a lot. The other half we cry for love. In secret
Onderwerp: Re: ₪ Book Store ma sep 25 2017, 18:01
Ik wil graag een gokje wagen! Naam: Olivier
Alaric .....
Onderwerp: Re: ₪ Book Store ma sep 25 2017, 18:18
The power of words
Dit boek ziet er op het eerste gezicht heel zwaar en groot uit. En dat is het ook. Maar voor degene die hem koopt is hij zo licht als een veertje. Dit boek kan drie keer opgeroepen worden in een gevecht om de tegenstander lichte schade aan te richten, daarna lost het op alsof het lucht is.
Onderwerp: Re: ₪ Book Store di okt 10 2017, 19:36
Miss Jackson ...
PROFILE Real Name : Sergeant Pepper Puppycat Posts : 1162 Points : 86
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Light & Wood Klas: Verzorging van Fabeldieren Partner: A woman is like and open book that doesn't want to be read... until she does...
Volledig in het thema van Valentijn staan er twee Events op het programma van de site. Beide zullen van start gaan vanaf 14 februari, dus houd de site zeker goed in de gaten.
Cupid Hearts: Verras vrienden of in game characters met een vrolijk hartje deze Valentijn. Met of zonder lief berichtje eraan vast. Anoniem of juist niet. Stuur je hartjes naar het account van Alpha.
Valentine's Dance:Vanaf 14 februari zal de grote zaal van de school omgetoverd worden tot een danszaal vol met eten, drinken en live muziek. Iedereen is welkom om aan dit algemene topic deel te nemen.
WINTER
Tijdens de winter is het terrein van de school in diepe rust. De meeste dieren zijn onvindbaar verscholen en de ijzige wind houd ook de leerlingen binnen. De perfecte tijd om met een kop warme choco naar de vallende sneeuw te kijken.