MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark and a little bit of Earth Klas: - Partner: Clowns to the left of me, jokers to the right. Here I am, stuck in the middle with you.
Een bijzonder stalletje valt op tussen de rest van de stalletjes en attracties, eentje waar de zoete geuren je tegemoet komen. Aan de lopende band komen diverse lekkernijen voorbij, in allerlei kleuren, vormen en maten. Je kunt hier een gok wagen om er eentje tussen de anderen van de band te pakken, maar pas op: tussen iedere selectie zit maar één snoepje dat smaakt zoals het hoort te smaken. De rest zit vol scherpe peper en vreemde smaken, zoals onder andere zeep, rotte eieren, mosterd en zalm! Het Candy Carousel-stalletje geeft gratis mondspoeling mee aan de ongelukkige deelnemer - en moge dat er nu helaas veel zijn!
How does it work?
Vul het lijstje in de spoiler in en kies één snoepje uit de lijst waar je een goed gevoel bij hebt. Er zal dan een ronde starten waarin het juiste snoepje moet worden geraden. Degene die dit raadt, krijgt een prijs. In iedere ronde zal er een ander snoepje zijn dat de juiste is. Let op: per ronde mogen er drie deelnemers raden. Na deze drie berichten is het de bedoeling dat er gewacht wordt op de uitslag. Hierna zal er een nieuwe ronde starten. Om iedereen een kans te bieden mee te doen, moet je, nadat je hebt meegespeeld, een ronde wachten. Veel succes!
PROFILE Real Name : Shadow Posts : 978 Points : 174
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Fire and Air Klas: Miss Jackson Partner: I’m proud of my heart. It’s been played, stabbed, cheated, burned, and broken…but somehow still works.
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark and a little bit of Earth Klas: - Partner: Clowns to the left of me, jokers to the right. Here I am, stuck in the middle with you.
Gefeliciteerd, "Hayden"! Je ontvangt de volgende prijs:
Summoning Creature: Ancient Rock Eater Rotseters - of Ancient Rock Eaters - zoals ze ook wel worden genoemd, zijn robuuste wezentjes die in eerste instantie lijken op een vis. De vorm, de aanwezigheid van vinnen en de schubachtige huid duiden dit aan. Toch leven deze wezens prima op het land: in feite doen ze hun naam eer aan door zich dwars door gesteente te kunnen vreten. Het bungelende lichtje wijst hen de weg onder de aardedonkere grond. Het maakt de Rock Eater ook een venijnige tegenstander doordat het tot het bot door kan bijten.
Alandria .....
PROFILE Real Name : ~ Posts : 404 Points : 0
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Water ✗ Ice Klas: You're my ☆-pupil, each and every one of you! Partner: Tremble, little lion man, you'll never settle any of your scores.
Gefeliciteerd, @Ronodan! Je ontvangt de volgende prijs:
Summoning Creature: Mogi Mogi's zijn kleine zeehond-achtige wezens, oorspronkelijk afkomstig van de Noord-Cassiaanse ijskappen. Ze zijn eerder aandoenlijk dan afschrikwekkend, en dat reflecteert op hun handelingen. Wanneer hij aan je zijde wordt geroepen, zal hij ervoor zorgen dat zijn slachtoffer zich niet bezeert, maar wel (tijdelijk) gestopt wordt in zijn acties. Dit doet de Mogi door drie willekeurige plekken in de omgeving te bevriezen, zodat je tegenstander ten val komt.
Alandria .....
PROFILE Real Name : Shadow Posts : 978 Points : 174
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Fire and Air Klas: Miss Jackson Partner: I’m proud of my heart. It’s been played, stabbed, cheated, burned, and broken…but somehow still works.
Gefeliciteerd, @Hayden! Je ontvangt de volgende prijs:
Summoning Creature: Ancient Rock Eater Rotseters - of Ancient Rock Eaters - zoals ze ook wel worden genoemd, zijn robuuste wezentjes die in eerste instantie lijken op een vis. De vorm, de aanwezigheid van vinnen en de schubachtige huid duiden dit aan. Toch leven deze wezens prima op het land: in feite doen ze hun naam eer aan door zich dwars door gesteente te kunnen vreten. Het bungelende lichtje wijst hen de weg onder de aardedonkere grond. Het maakt de Rock Eater ook een venijnige tegenstander doordat het tot het bot door kan bijten.
Vash
PROFILE Real Name : Rilana Posts : 137 Points : 11
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Aarde en Duister Klas: Partner: Not jet
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Water ✗ Ice Klas: You're my ☆-pupil, each and every one of you! Partner: Tremble, little lion man, you'll never settle any of your scores.
@Alexx Je doet nu 2x in 1 ronde mee en dat is niet de bedoeling.
Herhaling, Rilana, dit is niet de bedoeling. Er kan nu nog 1 persoon (dus persoonsgebonden, niet karakter) mee doen die deze ronde nog niet mee heeft gedaan, of de vorige.
Olivier .
PROFILE Real Name : Simone Posts : 342 Points : 5
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Earth & Light Klas: Miss Roxanne Partner: Half the time we laugh a lot. The other half we cry for love. In secret
Gefeliciteerd, @Master Shong! Je ontvangt de volgende prijs:
Bow of the Tides Een compacte boog van soepel Zilverstaal, geleverd met vijf magisch gezegelde pijlen. Wanneer je één van deze pijlen afschiet, beweegt er een middelgrote vloedgolf mee in de baan van de pijl. Maar zodra deze magische pijlen op zijn, houdt je een prachtige, maar doodnormale handboog over. Magicians met Watermagie hebben geluk: zij kunnen normale pijlen laden met hun eigen magie en deze geleiden in de baan van hun pijl.
Alandria .....
Volledig in het thema van Valentijn staan er twee Events op het programma van de site. Beide zullen van start gaan vanaf 14 februari, dus houd de site zeker goed in de gaten.
Cupid Hearts: Verras vrienden of in game characters met een vrolijk hartje deze Valentijn. Met of zonder lief berichtje eraan vast. Anoniem of juist niet. Stuur je hartjes naar het account van Alpha.
Valentine's Dance:Vanaf 14 februari zal de grote zaal van de school omgetoverd worden tot een danszaal vol met eten, drinken en live muziek. Iedereen is welkom om aan dit algemene topic deel te nemen.
WINTER
Tijdens de winter is het terrein van de school in diepe rust. De meeste dieren zijn onvindbaar verscholen en de ijzige wind houd ook de leerlingen binnen. De perfecte tijd om met een kop warme choco naar de vallende sneeuw te kijken.