MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark and a little bit of Earth Klas: - Partner: Clowns to the left of me, jokers to the right. Here I am, stuck in the middle with you.
Grae is een jonge Grenaanse Farand-ezel, een dier dat in Kovomaka gerekend wordt onder de vele mythische wezens. Dit soort ezels hebben maar liefst tien aanhechtbare staarten en zijn dus razend populair voor dit soort spelletjes. Het kleine ezeltje staat tussen de hooibalen in een stal en is al zijn tien staarten kwijt! Bezoekers van de Fair mogen een gok wagen om met een blinddoek om een staart op de juiste plek te prikken. (Disclaimer: geen enkel dier heeft geleden tijdens de Fair!)
How does it work?
Vul het onderstaande lijstje in om een staart te prikken. Je hebt vijftig procent kans om de staart op de juiste plek te prikken. Prik je mis, dan win je helaas geen prijs! Je kunt twéé keer per dag deelnemen aan Donkey Tails.
Lijstje:
Code:
[b]Naam:[/b]
Laatst aangepast door Alandria op di sep 05 2017, 23:37; in totaal 1 keer bewerkt
Alpha Czar of Sin
PROFILE Real Name : Cat Posts : 425 Points : 0
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark - Fire Klas: Classy af Partner: No mourners, no funerals.
PROFILE Real Name : Shadow Posts : 978 Points : 174
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Fire and Air Klas: Miss Jackson Partner: I’m proud of my heart. It’s been played, stabbed, cheated, burned, and broken…but somehow still works.
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Fire and Air Klas: Miss Jackson Partner: I’m proud of my heart. It’s been played, stabbed, cheated, burned, and broken…but somehow still works.
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark and a little bit of Earth Klas: - Partner: Clowns to the left of me, jokers to the right. Here I am, stuck in the middle with you.
@Hayden Na enige aarzeling slaag je erin één van de staarten op de juiste plek te prikken. Gefeliciteerd!
Phoenix of the Eternal Fire Hair Clip Een stijlvol accessoire (ook voor de langharige heren onder ons!) en een magisch gefabriceerd item in één. De Phoenix of the Eternal Fire is een Raziaanse legende die verhaalt over een feniks die de zon in haar baan om de Zeven Planeten trekt, terwijl de ster zich voedt aan de vlammen in de kielzog van het mythische wezen. In de volle zon laadt dit item zich beetje bij beetje op. Wanneer het opgloeit, bezit het item over haar volle potentie en kan het in het haar gedragen worden om je vuurmagie een flinke boost te geven. Na twee keer gebruik moet de clip weer worden opgeladen.
Alandria .....
PROFILE Real Name : ~ Posts : 404 Points : 0
@Penny Na enige aarzeling prik je één van de staarten - op een geheel andere plek dan de bedoeling is! Helaas, volgende keer beter!
Alandria .....
@Hayden Na enige aarzeling slaag je erin één van de staarten op de juiste plek te prikken. Gefeliciteerd!
Air Magic Spell: Levitation Met deze Spreuk heb je de mogelijkheid om een persoon in zijn of haar val van grote hoogte te doen stoppen. Door middel van deze zweefspreuk, kun je iemand veilig weer naar de grond brengen.
Laatst aangepast door Alandria op za sep 02 2017, 19:09; in totaal 1 keer bewerkt
Alandria .....
@Penny Na enige aarzeling prik je één van de staarten - op een geheel andere plek dan de bedoeling is! Helaas, volgende keer beter!
Alandria .....
@Alexx Na enige aarzeling slaag je erin één van de staarten op de juiste plek te prikken. Gefeliciteerd!
One False Note Een simpel piepklein, vierkant doosje ter grootte van je nagel; de Puffoonse variant van het duiveltje in het doosje. Open je het klepje, dan scheurt de lucht uiteen door een enkel akelig hoog en schril geluid dat in de verre omtrek nog te horen is. Bruikbaar voor verscheidende doeleinden, zoals het roepen van een huisdier, het verwarren van een tegenstander - of om simpelweg je medeleerlingen/collega's te pesten. Goed voor vier keer gebruik.
Alandria .....
@Olivia Na enige aarzeling prik je één van de staarten - op een geheel andere plek dan de bedoeling is! Helaas, volgende keer beter!
Master Shong
PROFILE Real Name : ✮Fox Posts : 1376 Points : 93
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Water ✗ Ice Klas: You're my ☆-pupil, each and every one of you! Partner: Tremble, little lion man, you'll never settle any of your scores.
@Master Shong Na enige aarzeling prik je één van de staarten - op een geheel andere plek dan de bedoeling is! Helaas, volgende keer beter!
Alandria .....
@Hayden Na enige aarzeling prik je één van de staarten - op een geheel andere plek dan de bedoeling is! Helaas, volgende keer beter!
Alandria .....
Alandria .....
@Olivia Na enige aarzeling prik je één van de staarten - op een geheel andere plek dan de bedoeling is! Helaas, volgende keer beter!
Alandria .....
Volledig in het thema van Valentijn staan er twee Events op het programma van de site. Beide zullen van start gaan vanaf 14 februari, dus houd de site zeker goed in de gaten.
Cupid Hearts: Verras vrienden of in game characters met een vrolijk hartje deze Valentijn. Met of zonder lief berichtje eraan vast. Anoniem of juist niet. Stuur je hartjes naar het account van Alpha.
Valentine's Dance:Vanaf 14 februari zal de grote zaal van de school omgetoverd worden tot een danszaal vol met eten, drinken en live muziek. Iedereen is welkom om aan dit algemene topic deel te nemen.
WINTER
Tijdens de winter is het terrein van de school in diepe rust. De meeste dieren zijn onvindbaar verscholen en de ijzige wind houd ook de leerlingen binnen. De perfecte tijd om met een kop warme choco naar de vallende sneeuw te kijken.