MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark and a little bit of Earth Klas: - Partner: Clowns to the left of me, jokers to the right. Here I am, stuck in the middle with you.
@Hayden Na enige aarzeling slaag je erin één van de staarten op de juiste plek te prikken. Gefeliciteerd!
Summoning Creature: Ancient Rock Eater Rotseters - of Ancient Rock Eaters - zoals ze ook wel worden genoemd, zijn robuuste wezentjes die in eerste instantie lijken op een vis. De vorm, de aanwezigheid van vinnen en de schubachtige huid duiden dit aan. Toch leven deze wezens prima op het land: in feite doen ze hun naam eer aan door zich dwars door gesteente te kunnen vreten. Het bungelende lichtje wijst hen de weg onder de aardedonkere grond. Het maakt de Rock Eater ook een venijnige tegenstander doordat het tot het bot door kan bijten.
Alandria .....
PROFILE Real Name : ~ Posts : 404 Points : 0
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark and a little bit of Earth Klas: - Partner: Clowns to the left of me, jokers to the right. Here I am, stuck in the middle with you.
@Olivia Na enige aarzeling slaag je erin één van de staarten op de juiste plek te prikken. Gefeliciteerd!
Erdse stinkzwam Deze Erdse stinkzwam heeft helende werkingen. Het kan een wond dichten door de steel te vermalen en er op te smeren of een virus verslaan door de kop (gebakken) op te eten. Maar pas op. De geur heeft een misselijkmakend effect, die gelukkig maar voor korte duur aanhoudt.
Alandria .....
@Master Aido Na enige aarzeling slaag je erin één van de staarten op de juiste plek te prikken. Gefeliciteerd!
Light Magic Spell: Sun Beam Een spreuk voor Magicians met aanleg voor Lichtmagie, waarbij een krachtige bundel licht wordt geconcentreerd in samengebrachte handpalmen en deze op een doel kan worden afgevuurd.
Alandria .....
@Auru Na enige aarzeling slaag je erin één van de staarten op de juiste plek te prikken. Gefeliciteerd!
Erdse stinkzwam Deze Erdse stinkzwam heeft helende werkingen. Het kan een wond dichten door de steel te vermalen en er op te smeren of een virus verslaan door de kop (gebakken) op te eten. Maar pas op. De geur heeft een misselijkmakend effect, die gelukkig maar voor korte duur aanhoudt.
Alandria .....
@Penny Na enige aarzeling slaag je erin één van de staarten op de juiste plek te prikken. Gefeliciteerd!
Grenaans Zilverbes Deze boom past met gemak in je handpalm, waardoor het boompje gemakkelijk mee te nemen is. Het sap uit de bladeren en bessen van de grenaanse Zilverbes maakt de gebruiker slaperig. Handig voor als je niet in slaap kunt komen, of voor als je iemand anders een dutje wilt laten doen.
Alandria .....
@Vash Na enige aarzeling slaag je erin één van de staarten op de juiste plek te prikken. Gefeliciteerd!
Cassiaanse ijszwam Deze Cassiaanse ijszwam is geheel onschuldig, totdat zijn sporen worden aangeraakt. Het bedekt de handen in een laag ijsmagie, en wat door deze handen wordt aangeraakt bevriest. Het effect van de magie is van korte duur. Ongeveer 15 minuten, dan laten de sporen los.
Alandria .....
@Hayden Na enige aarzeling slaag je erin één van de staarten op de juiste plek te prikken. Gefeliciteerd!
Erdse technologie Vol.1. The basics Dit boek geeft informatie over oude en nieuwe Erdse technologie en hoe je deze (basis en simpele technologische snufjes) zelf kunt maken en gebruiken. Handig om in je bezit te hebben dus!
Alandria .....
@Penny Na enige aarzeling slaag je erin één van de staarten op de juiste plek te prikken. Gefeliciteerd!
Light Magic Spell: Sun Beam Een spreuk voor Magicians met aanleg voor Lichtmagie, waarbij een krachtige bundel licht wordt geconcentreerd in samengebrachte handpalmen en deze op een doel kan worden afgevuurd.
Alandria .....
@Olivia Na enige aarzeling prik je één van de staarten - op een geheel andere plek dan de bedoeling is! Helaas, volgende keer beter!
Alandria .....
@Master Aido Na enige aarzeling slaag je erin één van de staarten op de juiste plek te prikken. Gefeliciteerd!
Poppin' Rocks Hoe dit product ooit als speelgoed op de Erdse markt is gekomen, kan niemand vertellen. Maar dat het geen speelgoed is, dat is zeker! Poppin' Rocks zien er onschadelijk en vrolijk uit met hun kleine ronde balletjes in de kleuren van de regenboog - toch is het een effectief wapen in de verkeerde handen. Als knalerwten spatten de geworpen Rocks uiteen, en laten op ieder oppervlakte bij impact een scheur na. Bij meerdere balletjes kun je dus nagaan dat een ondergrond niet lang stabiel blijft!
Alpha Czar of Sin
PROFILE Real Name : Cat Posts : 425 Points : 0
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark - Fire Klas: Classy af Partner: No mourners, no funerals.
PROFILE Real Name : Shadow Posts : 978 Points : 174
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Fire and Air Klas: Miss Jackson Partner: I’m proud of my heart. It’s been played, stabbed, cheated, burned, and broken…but somehow still works.
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Water ✗ Ice Klas: You're my ☆-pupil, each and every one of you! Partner: Tremble, little lion man, you'll never settle any of your scores.
PROFILE Real Name : Shadow Posts : 978 Points : 174
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Fire and Air Klas: Miss Jackson Partner: I’m proud of my heart. It’s been played, stabbed, cheated, burned, and broken…but somehow still works.
Porthole Een eigenaardige schaal van Cassiaans keramiek. In de diepe bodem ligt een spiegelende laag water dat er niet uitvloeit, zelfs niet als je het ondersteboven houdt. De Porthole is een apparaat dat de mogelijkheid tot directe transportatie biedt. De gebruiker haalt een specifieke locatie voor de geest, dat dan in de laag water zal verschijnen. Vervolgens wordt je direct getransporteerd naar deze locatie. Dat scheelt heel wat kostbare uurtjes en dure shuttletickets! Het item kan drie keer worden gebruikt voordat de Porthole zijn magische potentie verliest.
Alandria .....
Cloud Waffle Een verfrissende lekkernij met Sweet Cloud Cream, een geliefde Puffoonse delicatesse. Neem een hap uit deze lekkernij wanneer je in een gevecht al je magie verbruikt hebt. Voor een klein gedeelte zal het je nog dat beetje extra energie geven om nog twee aanvallen uit te voeren. Bruikbaar voor één keer.
Alandria .....
Volledig in het thema van Valentijn staan er twee Events op het programma van de site. Beide zullen van start gaan vanaf 14 februari, dus houd de site zeker goed in de gaten.
Cupid Hearts: Verras vrienden of in game characters met een vrolijk hartje deze Valentijn. Met of zonder lief berichtje eraan vast. Anoniem of juist niet. Stuur je hartjes naar het account van Alpha.
Valentine's Dance:Vanaf 14 februari zal de grote zaal van de school omgetoverd worden tot een danszaal vol met eten, drinken en live muziek. Iedereen is welkom om aan dit algemene topic deel te nemen.
WINTER
Tijdens de winter is het terrein van de school in diepe rust. De meeste dieren zijn onvindbaar verscholen en de ijzige wind houd ook de leerlingen binnen. De perfecte tijd om met een kop warme choco naar de vallende sneeuw te kijken.