PortalIndexKan ik waterdruppels uit gras beheersen? - Pagina 2 HpD5UwnKan ik waterdruppels uit gras beheersen? - Pagina 2 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Deel

Kan ik waterdruppels uit gras beheersen?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Master Shong

Master Shong

Kan ik waterdruppels uit gras beheersen? - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : ✮Fox
Kan ik waterdruppels uit gras beheersen? - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water ✗ Ice
Klas: You're my ☆-pupil, each and every one of you!
Partner: Tremble, little lion man, you'll never settle any of your scores.

Kan ik waterdruppels uit gras beheersen? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kan ik waterdruppels uit gras beheersen?   Kan ik waterdruppels uit gras beheersen? - Pagina 2 Icon_minitimevr okt 22 2010, 00:12

Vriendelijk keek Shong toe hoe Sapphire enthousiast opsprong bij zijn vraag. Het deed hem goed fanatieke leerlingen te zien, veelal als ze stonden te popelen ervaring op te bouwen door training. 'Natuurlijk! Niet opgeven! Als er een echt gevecht zou zijn, zouden we dat ook niet mogen doen. Vindt u van wel?' Glimlachend ging hij uiteindelijk weer overeind staan. 'Daar hebt u helemaal gelijk in! Uw instelling staat op de juiste stand,' prees hij haar opgewekt. Met een blijvende vrolijkheid keek Shong toe hoe Sapphire afstand creëerde en uiteindelijk weer terug kwam gelopen. 'Master Shong, bestaat er ooit een kans dat onze school wordt aangevallen? Of gevaren buiten de school?' Shong scheurde zijn blik van Sapphire's groene ogen los om met een nadenkend 'hmm'-geluidje zijn vingers tegen zijn lippen te leggen en in gedachten verzonken voor zich uit te staren. 'Wel, natuurlijk bestaat er een kans dat er iets onverwachts kan gebeuren. Het vergaan van het kleine stukje planeet waar onze school op staat, bijvoorbeeld. Het verstoren van het balans tussen de verschillende elementen. Conflicten tussen de Legendarische Magicans waardoor er weer een kans bestaat op een regelrechte ramp. Zoals bij de vorige, waarbij Heer Deshas en Heer Aidan besloten hadden de overige Legendarische Magicans op te sluiten in een solide gevangenis, waardoor ons sterrenstelsel Kovomaka uiterlijk driehonderd jaar zonder de balans heeft geleefd. Het is een werkelijk wonder dat er godzijdank niets ernstigs is gebeurd,' vertelde Shong kalm, waarna hij Sapphire weer aankeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/watch?v=PtGqtow9AYs
Sapphire
.
.
Sapphire

Kan ik waterdruppels uit gras beheersen? - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 238
Kan ik waterdruppels uit gras beheersen? - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water/Cassia
Klas: 1ste leerjaar
Partner: The love of my life is Ryuu

Kan ik waterdruppels uit gras beheersen? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kan ik waterdruppels uit gras beheersen?   Kan ik waterdruppels uit gras beheersen? - Pagina 2 Icon_minitimevr okt 22 2010, 07:19

'Wel, natuurlijk bestaat er een kans dat er iets onverwachts kan gebeuren. Het vergaan van het kleine stukje planeet waar onze school op staat, bijvoorbeeld. Het verstoren van het balans tussen de verschillende elementen. Conflicten tussen de Legendarische Magicans waardoor er weer een kans bestaat op een regelrechte ramp. Zoals bij de vorige, waarbij Heer Deshas en Heer Aidan besloten hadden de overige Legendarische Magicans op te sluiten in een solide gevangenis, waardoor ons sterrenstelsel Kovomaka uiterlijk driehonderd jaar zonder de balans heeft geleefd. Het is een werkelijk wonder dat er godzijdank niets ernstigs is gebeurd,' vertelde Master Shong en Sapphire glimlachte. 'Dan hebben we nog altijd het grote geluk dat er met ons niks gebeurd is. Het is raar, om tijdens de leerstof zo na te denken over alle gevaren wat in zijn werking zou kunnen gaan buiten school', zei Sapphire even peinzend. Toen stond ze op en liep ze naar achter. Ze begon simpel. Ze liet een vloedgolf komen, hoog boven Master Shong, zodat het een soort schild werd en liet het naar ijs overgaan met een simpele bal van haar vuist.
Terug naar boven Ga naar beneden

Kan ik waterdruppels uit gras beheersen?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Grass Field-