PortalIndexNew beginnings ║ open HpD5UwnNew beginnings ║ open 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 New beginnings ║ open

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Tári
.
.
Tári

New beginnings ║ open UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Betsie
Posts : 4699
Points : 15
New beginnings ║ open UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister
Klas:
Partner: Life. It singularly fails to reward good intensions

New beginnings ║ open Empty
BerichtOnderwerp: New beginnings ║ open   New beginnings ║ open Icon_minitimevr okt 21 2016, 14:23

Haar rode ogen gingen over het platform heen. Een zachte zucht verliet haar mond en ze sloeg haar ogen neer. Waarom was ze ook alweer terug gekomen? Voor zover zij wist had ze hier niks meer te zoeken. Ze kende misschien nog een enkeling hier en de mensen die ze kende kon ze niet echt vrienden noemen. Misschien had ze toch iets fout gedaan in al die jaren dat ze ervoor gekozen had mensen lastig te vallen in plaats van een goed gesprek met ze aan te gaan.
Ze liet haar ogen over haar koffer glijden en een zwakke glimlach brak toen op haar gezicht door. Na alles wat er was gebeurd had ze weg gewild. Ze had gemerkt dat ze steeds minder aan school begon te doen en als ze heel eerlijk naar zichzelf was geweest miste ze het om met iemand te praten, om haar gevoelens te uiten naar andere toe. Er had veel opgekropte emotie gezeten, maar die had ze nu achter zich gelaten. Ze had haar koffer ingepakt en was naar haar grootouders vertrokken. Ze had het eng gevonden, ze had de mensen echter nog niet gekend. Het bleken schatten van mensen te zijn en ze hadden haar geholpen met het hele verwerkingsproces. Als het aan haar had gelegen was ze nog steeds op Shadra geweest, maar haar grootvader had erop gestaan dat ze deze opleiding af zou maken. Er was een beetje protest van haar kant afgekomen, maar uiteindelijk had ze ingezien dat afmaken waar ze aan begonnen was de beste oplossing was. Ze kon moeilijk de rest van haar leven doelloos ronddwalen.
Ze zette haar koffer op de grond en legde haar hand op de kop van de tasmaanse duivel die op haar schouder zat. Het diertje was de hele reis stil geweest en besloot nu dan toch maar een zacht piepje los te laten. Tári durfde niet te zeggen wat het diertje vond van hun terugkomst, maar wat ze wel wist was dat het hoe dan ook niet mee zou vallen. Ze wilde opnieuw beginnen en geen moment meer terugdenken aan wat er gebeurd was hier. Alleen wist ze nu al dat dat makkelijker gezegd was dan gedaan. Er was zoveel in een korte tijd achter elkaar gebeurd dat ze geen idee had of het haar zou lukken. Een beetje geïrriteerd schudde ze haar hoofd. Dit was nou niet de instelling waar ze mee moest gaan beginnen.
Een kille bries stak op en ze sloeg haar rode sjaal iets dichter om zich heen, ondertussen uitkijkend dat ze Terra niet van haar schouder zou duwen. Ze droeg een donkergrijze jas die tot ongeveer halverwege haar bovenbenen kwam. Daaronder had ze een zelfde kleur trui aan, die aan het zicht onttrokken werd door de jas. Ze droeg een zwarte broek en daaronder zwarte hakken. Haar haren hingen los langs haar gezicht, iets waar ze al spijt van had gehad bij de eerste bries die was opgestoken. Ze kon haar eigen haren niet zijn, maar ze was er vrijwel zeker van dat een vogelverschrikker jaloers zou zijn op haar kapsel. Ze wreef met haar handen over haar bovenarmen en draaide zich om om de shuttles nog eens te zien. Nadat ze de verleiding om meteen weer in de shuttle terug naar huis te stappen had afgeschud draaide ze zich om en tilde ze de koffer op. Of nou ja, dat was haar intentie geweest. Ze stootte er met haar voet tegenaan, waardoor het bruine ding op de grond omviel en de sluiting open klapte. Een zacht gevloek was uit haar mond te horen toen ze hurkte om alle kleding en andere eigendommen die nu over de grond verspreid waren op te rapen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Caraphernelia
.
.
Caraphernelia

New beginnings ║ open UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Ez
Posts : 96
New beginnings ║ open UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark x fire
Klas: Master Geralt
Partner: all the bruised bodies and the whole heart shrinks

New beginnings ║ open Empty
BerichtOnderwerp: Re: New beginnings ║ open   New beginnings ║ open Icon_minitimewo okt 26 2016, 17:25

not that kind of girl // my chemical romance
De jongedame ging op de rand van het bed zitten en trok haar schoenen naar het bed toe. Cara nam de bustier op van het tafeltje en trok die over haar hoofd heen. Ze ging rechtstaan, draaide zich om en stelde vast dat ze nieuwe blauwe plekken ging krijgen. Zonder enige emotie kleedde ze zich gauw verder aan. Ze trok haar gescheurde panty's aan en trok een rafeltje los. De creepers werden over haar hiel heen getrokken en ze strikte de veters. Ze nam haar lichtpaars hemd op, dat zo lang was dat het als kleed diende. Ze wreef de tattoochoker terug recht op haar hals en herdeed haar haar. Ze glimlachte liefjes naar de man die nog in het bed lag, die haar een grimas teruggaf. "Dag, popje", zei hij, en ze glimlachte nog eenmaal voordat ze haar jas en haar stapeltje briefjes onder de arm nam en de kamer verliet.
Met een lichte huppelpas wandelde ze verder, maar de huppelpas was niet geheel vrijwillig, ze kon haast niet anders lopen op dat moment. Ze was in Oak's Field geweest, en nu wou ze eigenlijk heel graag terug naar haar kamertje gaan om zichzelf daar te soigneren voor ze op pad zou gaan voor de avond, want haar make up zat niet meer allemaal op de plaats. De paarse oogschaduw was nog wel redelijk oke, maar het donkerblauwe dat op het uiterste van haar oogleen gezeten had, was een beetje smudged. Haar mascara zat nog goed, want die was waterproof, en die was er niet afgewreven, maar haar donkere lipstick was wel deels weg. Ze viste de stick uit haar tasje en hield een spiegeltje op zodat ze het juist weer op kon doen. Toen ze het spiegeltje wegstak, merkte ze op dat ze veel korter in de buurt van het lanceer platform was dan dat ze verwacht had. Ze besloot dat ze nog wel even langs kon gaan daar voor ze zich ging klaarmaken. Haar voeten maakten een dof geluid terwijl ze verder liep. Cara kwam het platform op, in de hoop dat er een jongen zou staan die ze een rondleiding kon geven, maar ze zag een meisje staan. Of ja, hurken, ze was bezig in haar koffer. Ze vond dit meisje wel mooi, speciaal. Want ze merkte rode ogen op toen ze korter bij kwam. "Hallo", sprak het meisje dat zichzelf anders noemde dan ze echt heette. "Ik ben Caraphernelia. Ben je nieuw hier?" Ze had geen idee, ze was hier zelf nog helemaal niet lang dus ze had geen idee wie hier al op school zat en wie niet. Want buiten haar lessen om, zat de Dillon-dochter in Oak's Field - op haar job - of zat ze op haar kamer. Ze keek een beetje bedenkelijk naar het meisje nu. Ze was wel mooi, mar niet het soort meisje waar Cara zich in kon vinden. De jas was mooi, maar zelf zou ze er een heleboel accessoires aan toegevoegd hebben. Omdat haar laatste vraag een beetje dom was in dit geval, hurkte ze neer en stak ze een hand uit om te helpen. "Zal ik je even helpen", stelde ze voor terwijl ze enkele kledingstukken in de koffer van het meisje stak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tári
.
.
Tári

New beginnings ║ open UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Betsie
Posts : 4699
Points : 15
New beginnings ║ open UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister
Klas:
Partner: Life. It singularly fails to reward good intensions

New beginnings ║ open Empty
BerichtOnderwerp: Re: New beginnings ║ open   New beginnings ║ open Icon_minitimewo okt 26 2016, 18:11

Toen ze ingestemd had met haar grootvader om terug te gaan naar school had ze voor zichzelf besloten om een nieuwe start te maken. Ze zou alles achter zich laten en gewoon proberen opnieuw te beginnen. Het leek alleen wel of ze oude gewoontes moeilijk los kon laten. Haar onhandigheid was iets wat ze al een hele tijd niet opgemerkt had, maar ze wist dat die eigenschap haar al haar hele leven achterna zat. Nu pas drong het tot haar door hoeveel bewuster je was van je gedrag als je op een school rond liep. Of lag dat echt aan haar?
Ze hurkte neer om de spullen terug in haar koffer te doen. Nu het zo op de grond lag viel het haar pas op hoe weinig kleur ze eigenlijk in haar kledingkast had. De enige kleur die er echt uitstak was rood. Hier en daar waren er wat gouden tinten te zien in haar kleding, maar het merendeel was donker. Misschien was dat ook wel een van de dingen die ze aan kon gaan passen als ze echt opnieuw wilde beginnen. Kleur.
"Hallo" Klonk er vlakbij en Tári keek op. Ze was een beetje geschrokken van de stem. Ontkennen dat ze gehoopt had dat er niemand in de buurt was die haar blunder gezien had zou ze niet, kon ze ook niet. Zeg nou zelf, wie zou diezelfde wens niet gehad hebben? "Ik ben Caraphernelia. Ben je nieuw hier?" Tári knipperde even met haar ogen en ze glimlachte toen zwakjes in zichzelf. Oude gewoontes dwongen haar er bijna toe om het meisje te beoordelen op het geven van haar naam, maar ze had die oude gewoontes niet nodig. Niet meer.
‘Hallo.’ Ze keek met een glimlach naar Caraphernelia. ‘Mijn naam is Tári en dit hier is Terra.’ ze knikte naar de tasmaanse duivel die ondertussen naast haar op de grond was gaan zitten. Tári schudde haar hoofd kort en pakte een van haar hemden om die terug in de koffer te stoppen. ‘Je zou kunnen zeggen dat ik nieuw ben, maar het komt erop neer dat ik terug ben van weggeweest.’ Ze hield haar hoofd iets schuin. ‘Maar voor mijn gevoel begin ik hier helemaal opnieuw.’ dat was niet gelogen. Ze had hier niemand waar ze even aan kon kloppen voor een gesprek. Voor zover zij wist kende ze niemand hier behalve dan misschien van gezicht, maar was dat iemand kennen?
"Zal ik je even helpen" Tári keek op naar Caraphernelia die neergehurkt was en een paar kledingstukken pakte om deze terug te stoppen in de koffer. ‘Dankje.’ was het antwoord dat ze gaf aan het meisje. Nu ze op dezelfde ooghoogte zaten gaf ze zichzelf de kans om het meisje in zich op te nemen. ‘Caraphernelia is een bijzondere naam.’ zei ze toen ze voor zichzelf besloten had dat ze niks zou zeggen over de blauwe kleur bij de ogen van het meisje dat er niet geheel uitzag of het zo hoorde te zitten. Misschien zou ze er wel iets van moeten zeggen, maar ze was er niet zeker van of het haar zaken waren. ‘Hoe lang zit jij hier al op school?’ kaatste ze de vraag van eerder terug. Het meisje kon nieuw zijn, maar het kon ook goed zijn dat ze Tári gewoon nooit opgevallen was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Caraphernelia
.
.
Caraphernelia

New beginnings ║ open UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Ez
Posts : 96
New beginnings ║ open UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark x fire
Klas: Master Geralt
Partner: all the bruised bodies and the whole heart shrinks

New beginnings ║ open Empty
BerichtOnderwerp: Re: New beginnings ║ open   New beginnings ║ open Icon_minitimewo okt 26 2016, 19:29

not that kind of girl // my chemical romance
Ze had een glimlach gezien op het gelaat van het meisje toen Cara zich voorstelde, maar ze besefte wel dat die meer naar zichzelf gericht was dan naar haarzelf. Ze wist natuurlijk niet dat het witharige meisje iets over haar naam dacht. Ze heette eigenlijk ook gewoon Cara, maar ze had het een leuk idee gevonden om voor haar artiestennaam (want welke stripper heeft er nu geen bijnaam?) Caraphernelia te kiezen. Ze had de uitleg al zo vaak gedaan. "A broken-heart disease whenever someone leaves you but leaves all their things behind (hair-clips, razors, travel shampoo) that make you miss them ever more. Things, including painful memories". De hallo werd terug gezegd, dus Cara reageerde met een lief glimlachje op de glimlach van het - nu nog - naamloze meisje. ‘Mijn naam is Tári en dit hier is Terra.’ De paarsharige keek naar de tasmaanse duivel. Ze had het wel op dieren, maar ze zou er zelf geen willen. Ze glimlachte ook naar Terra. ‘Je zou kunnen zeggen dat ik nieuw ben, maar het komt erop neer dat ik terug ben van weggeweest.’ De jongedame opende haar mond en liet haar geverfde lippen een 'O' vormen. Een lichte 'O' klank kwam dan ook uit haar mond, waarna ze haar lieve gezicht weer opzette. ‘Maar voor mijn gevoel begin ik hier helemaal opnieuw.’ Caraphernelia knikte begrijpend. Ze had zelf genoeg dingen opnieuw willen beginnen, dus ze begreep deze Tári wel.
Het meisje van lichte zeden was neergehurkt bij de ander en had aangeboden om te helpen haar spullen op te rapen. Ze kreeg er een bedankje voor. ‘Caraphernelia is een bijzondere naam.’ Ze glimlachte lief. Ze ging niet zeggen dat ze eigenlijk Cara heette. Daar moesten mensen zelf maar achter komen. Dat haar achternaam Dillon was, had ze geen probleem mee. Dat mochten mensen wel weten. "Dank je, de jouwe ook, maar ik vind h'm mooi." Ze hielp nog wat verder met de spullen. ‘Hoe lang zit jij hier al op school?’ Cara beet op haar onderlip en dacht na. "Iets meer dan een week, maar denkt dat anderen ook nog niet weten dat ik er ben, ik heb nog niet de tijd gehad om me voor te stellen aan mensen, en ik heb nog niet echt les gehad." Ze grinnikte en ging in kleermakerszit zitten. Ze kon nooit lang gehurkt zitten. Ze was hierheen gekomen voor haar job, al had haar moeder gedacht dat ze gewoon naar deze school wou. Haar moeder wist niet af van haar stripper-carrière, ze wist ook niet dat Cara dat in combinatie deed met paaldansen en dat de jongedame zich als meerderjarig uitgaf om een 'dame van plezier' te kunnen zijn. Het verdiende goed en ze was niet een van de studenten die moest zeuren om hoe 'skeer' ze waren. Ze was ook open, als mensen op de school zouden vragen wat ze deed, zou ze het waarschijnlijk wel zeggen, maar mensen moesten gewoon niet weten dat ze Cara Dillon heette, want dan kon ze in de problemen komen met haar moeder. Caraphernelia was al lastiger, want bij klanten vermeldde ze haar achternaam nooit, en alhoewel ze er geen probleem mee had dat medestudenten haar familienaam kenden, ging ze h'm niet speciaal rond vertellen. "Maar je kent hier dus al een hoop mensen?" 
Terug naar boven Ga naar beneden
Tári
.
.
Tári

New beginnings ║ open UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Betsie
Posts : 4699
Points : 15
New beginnings ║ open UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister
Klas:
Partner: Life. It singularly fails to reward good intensions

New beginnings ║ open Empty
BerichtOnderwerp: Re: New beginnings ║ open   New beginnings ║ open Icon_minitimewo okt 26 2016, 21:21

De zachte “o” die uit de mond van het meisje was gekomen liet haar even kort knikken. Ze was vast niet de enige die een tijdje weg was geweest van school om daarna weer terug te komen, maar toch was ze ervan bewust dat het vreemd moest klinken. Wellicht wekte het vragen op, ze wist dat het vragen bij haar op zou roepen, maar ze moest ook toegeven dat ze altijd al nieuwsgierig was geweest.
Ze vertelde Caraphernelia dat ze voor haar gevoel opnieuw begon, waarna het meisje neerhurkte om haar te helpen. Nu ze de tijd had om het meisje in zich op te nemen zonder omhoog te moeten kijken greep ze haar kans. Opnieuw beginnen en je oude gewoontes achter je laten bleef een lastigere uitdaging dan gepland. Op dit moment was haar grootste probleem dat ze niet durfde te zeggen wanneer iets opmerken wel of niet gepast was. Vroeger had ze direct gezegd dat de make-up van het meisje niet meer goed zat en had ze er geen moment bij stil gestaan dat het helemaal niet haar zaken waren, maar nu was ze daar niet meer zo zeker van. Ze besloot uiteindelijk maar niks te zeggen, misschien wist het meisje het zelf al wel en dan zou Tári haar enkel en alleen in een ongemakkelijke positie brengen. In plaats daarvan zei ze maar dat het meisje een bijzondere naam had.
"Dank je, de jouwe ook, maar ik vind h'm mooi." Ze keek even verbaasd naar het meisje. ‘Begrijp me niet verkeerd, ik vind je naam ook mooi.’ zei ze snel, bang dat Caraphernelia dacht dat ze met de opmerking iets negatiefs bedoeld had. Het drong niet tot haar door dat Caraphernelia haar voor de opmerking bedankt had.
"Iets meer dan een week, maar denkt dat anderen ook nog niet weten dat ik er ben, ik heb nog niet de tijd gehad om me voor te stellen aan mensen, en ik heb nog niet echt les gehad." Ze grijnsde om het antwoord wat ze kreeg op haar vraag. ‘Maak je daar maar niet te druk om. Over een paar weken mis je die eenzaamheid.’ aan haar stem was te horen dat ze het als een grap bedoelde. Ze had zichzelf altijd eenzaam genoeg gevoelt. Zelf hield ze wel van de eenzaamheid, maar van tijd tot tijd miste ze de gezelschap van vrienden om zich heen. Zeker na alles wat er gebeurd was had ze een vriend goed kunnen gebruiken, maar de enige vrienden die ze gehad had, had ze weggeduwd. Achteraf gezien had dat enkel en alleen maar haar eigen kop gekost. Ze had te hard willen vechten en had er uiteindelijk zeker geen overwinning van gemaakt. Ze zag het nu als een verloren gevecht dat ze diep weggestopt had en waarvan ze enkel kon hopen dat het haar niet achterna zou zitten.
"Maar je kent hier dus al een hoop mensen?" de vraag kwam niet geheel onverwachts, maar toch kwam hij aan. Ze had net een van haar jurken gepakt en deze bleef nu even in de lucht hangen voordat ze hem terug in haar koffer deed. ‘Als ik eerlijk ben weet ik niet of ik hier nu nog iemand ken.’ ze slikte. ‘Ik weet dat er hier nog één of twee mensen rond liepen die ik een soort van ken, maar ik weet niet of ze hier nog steeds rondlopen.’ Ze fronste bedenkelijk en beet zacht op haar lip. ‘De mensen die ik kende zijn weg hier.’ Meer wilde ze er niet over vertellen. Ze wilde niet vertellen dat ze geen contact had gezocht met haar beste vriend terwijl ze nog geen tien minuten bij hem vandaan had gewoond de laatste paar weken, of dat ze het halve huis van haar grootouders gesloopt had in een woede uitbarsting die voorafgegaan was aan de hele lading verdriet die erna omhoog gekomen was. Dat hoorde allemaal bij een oud hoofdstuk die ze het liefst niet meer bekeek. Het was een boek dat ze geprobeerd had in de container te gooien, maar waarvan ze kleine delen altijd bij zich zou dragen. De littekens, zowel de fysieke als de mentale, kon ze niet in die container gooien. ‘Maar misschien is het juist goed dat ik nu eigenlijk niemand ken, dan weet ik in elk geval zeker dat opnieuw beginnen makkelijker zal zijn.’ Ze glimlachte naar Caraphernelia en pakte toen de bovenkant van de koffer om deze dicht te doen en dit keer goed te sluiten. ‘Mag ik je vragen wat je eigenlijk om deze tijd doet hier? Dit is nou niet de plek die ik zou kiezen om mijn vrije tijd door te brengen.’ Ze grinnikte zacht. ‘Tenzij je stiekem verlangd om een van die shuttles te nemen en zo snel mogelijk weer naar huis te vertrekken.’
Terug naar boven Ga naar beneden
Caraphernelia
.
.
Caraphernelia

New beginnings ║ open UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Ez
Posts : 96
New beginnings ║ open UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark x fire
Klas: Master Geralt
Partner: all the bruised bodies and the whole heart shrinks

New beginnings ║ open Empty
BerichtOnderwerp: Re: New beginnings ║ open   New beginnings ║ open Icon_minitimedo okt 27 2016, 17:11

not that kind of girl // my chemical romance
Ze had gezegd dat ze Tári's naam ook apart vond, maar wel mooi, waarop het meisje met het witte haar een beetje anders reageerde dat dat Cara verwacht had. ‘Begrijp me niet verkeerd, ik vind je naam ook mooi.’ Ze haalde geamuseerd een mondhoek omhoog en knikte. "Nee, nee, je zei apart, ik voelde me niet beledigd erdoor of zo, hoor." Toen de vraag kwam hoe lang ze al hier was, dacht ze even na voor ze antwoord gaf en zei dat ze al ongeveer een week op de school was. En dat ze nog niet veel les gehad had, waar het andere meisje om grijnsde. ‘Maak je daar maar niet te druk om. Over een paar weken mis je die eenzaamheid.’ Cara lachte voor de beleefdheid, ook al vond ze het zeker wel grappig wat Tári zei, maar ze zou nooit echt de eenzaamheid kennen. Als ze niet op de school was, zat ze wel bij vrienden (als ze die zou vinden) en anders zat ze wel in Oak's Field, op haar job. Of deelde ze ergens het bed. Zo, ze kon altijd vaste klanten een plezier doen door hun een berichtje te laten dat ze hen mistte. Dat zorgde er ten eerste voor dat de mannen zich speciaal voelden, ten tweede zouden ze dan zeker nog terug blijven komen en drie, het leverde fooi op. Eenzaamheid kende Caraphernelia niet, maar dat vond ze ook niet erg.
Ze vroeg of de jongedame al veel mensen kende. Het was niet echt een vraag, maar meer een vragende 'vaststelling', omdat ze werkelijk geen idee had. ‘Als ik eerlijk ben weet ik niet of ik hier nu nog iemand ken.’ Cara knikte licht terwijl ze nog een kledingstuk in de koffer stak, waarna ze kalm recht ging staan en over haar pijnlijke knie wreef. Ze had geen superslechte gewrichten, maar sinds ze zo een ondergewicht verkregen had deden haar knieën en botten sneller pijn. ‘Ik weet dat er hier nog één of twee mensen rond liepen die ik een soort van ken, maar ik weet niet of ze hier nog steeds rondlopen. De mensen die ik kende zijn weg hier.’ Het was duidelijk dat er niet meer gezegd ging worden, maar dat vond het meisje met het paarszwarte haar niet erg. Ze had wel al door gehad door Tári's opmerking van opnieuw hier zijn dat er dingen waren die onbesproken gingen blijven. ‘Maar misschien is het juist goed dat ik nu eigenlijk niemand ken, dan weet ik in elk geval zeker dat opnieuw beginnen makkelijker zal zijn.’ Cara glimlachte toen ze het meisje zag glimlachen, en ze keek toe hoe de koffer gesloten werd. ‘Mag ik je vragen wat je eigenlijk om deze tijd doet hier? Dit is nou niet de plek die ik zou kiezen om mijn vrije tijd door te brengen.’ Cara lachte en haalde vermaakt haar schouders op. ‘Tenzij je stiekem verlangd om een van die shuttles te nemen en zo snel mogelijk weer naar huis te vertrekken.’ Ze schudde haar hoofd lichtjes; naar huis wou ze nooit meer. Niet naar die boy van haar moeder. Ze wist niet of hij nog bij haar was, maar ze zag zijn gezicht nog altijd voor zich, en ze voelde nog altijd de pijn. "Nou, ik kwam hier voorbij toen ik terugkwam van Oak's Field, en ik dacht dat ik wel even een kijkje kon nemen of hier toevallig iemand een handje hulp nodig had." Ze zei niet dat ze kwam kijken of een leuke jongen hulp nodig had, want dan gaf ze zichzelf slecht uit. "En nee, deze school valt tot nu toe wel mee, ik blijf liever hier dan naar huis te gaan." Ze wreef over haar wang en bekeek even haar nagel, want haar zwarte nagellak begon af te schilferen. "Ik kwam dus hier voorbij, maar ik was oorspronkelijk onderweg naar mijn kamer, ik moet mijn undercut bijscheren en ik moet mijn make up nodig herdoen voor ik ergens heen ga." Ze glimlachte, maar ze besefte dat ze waarschijnlijk niemand zou vinden om mee op pad te gaan 's avonds, want na haar avontuur van nog geen half uur geleden had ze weinig zin om weer een man tegen te komen. Ze had trouwens genoeg geld op zak. "Maar als je naar je kamer gaat, wandel ik wel even met je mee richting de school? Als je dat niet erg vindt." Craphernelia glimlachte.

OOC: haar kind of undercut -click- 
Terug naar boven Ga naar beneden
Tári
.
.
Tári

New beginnings ║ open UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Betsie
Posts : 4699
Points : 15
New beginnings ║ open UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister
Klas:
Partner: Life. It singularly fails to reward good intensions

New beginnings ║ open Empty
BerichtOnderwerp: Re: New beginnings ║ open   New beginnings ║ open Icon_minitimedi nov 01 2016, 21:23

Ze was blij dat ze het meisje niet beledigd had. Dit hele “vriendelijke” gedoe was nieuw voor haar en ze moest moeite doen om niet terug te vallen in haar oude gewoonten. Het bleef makkelijker om mensen het bloed onder de nagels vandaan te halen, ze miste die muur ergens wel, maar ze had het zichzelf voor genomen op zijn minst een week vriendelijk te blijven. Dat moest te doen zijn toch? Elke dag langer was mooi meegenomen.
Tári had aan Caraphernelia gevraagd hoe lang ze al op deze school zat en na het antwoord dat het meisje haar gegeven had, had ze gepoogd een grap te maken, al had ze het idee dat dit een van die zogenaamde grappen was die niemand grappig vond behalve degene die de grap bedacht had. Zelfs de lach van Caraphernelia bracht weinig verandering in die gedachte. Dat was voor haar een van de grootste nadelen van die vriendelijkheid: ze was een stuk onzekerder.
Toen Caraphernelia haar vroeg of ze hier al veel mensen kende besefte de witharige meid pas in hoeverre ze echt opnieuw begon. Ze kende eigenlijk niemand meer. De “vakantie” die ze ingevoerd had om tot zichzelf te kunnen komen had haar een tijdje van de school weg gehouden en ze had geen idee welke kant haar vrienden op waren gegaan. De mensen die het dichts bij haar stonden waren in elk geval weg, ver weg en ze twijfelde er nog aan of ze wel of geen contact met hen wilde zoeken.
Tári besloot niet veel meer te zeggen dan ze al gedaan had en voegde er tot slot aan toe dat ze er toch ergens wel het positieve van kon inzien, op deze manier kon ze écht een nieuwe start maken.
‘Mag ik je vragen wat je eigenlijk om deze tijd doet hier? Dit is nou niet de plek die ik zou kiezen om mijn vrije tijd door te brengen.’ Ze grinnikte zacht en Caraphernelia volgde haar voorbeeld en haalde daarbij haa schouders op. ‘Tenzij je stiekem verlangd om een van die shuttles te nemen en zo snel mogelijk weer naar huis te vertrekken.’ Haar rode ogen volgden het meisje toen deze zacht haar hoofd schudde. Een kleine glimlach sierde haar lippen en ze wende haar ogen kort af. Ze kon de reden dat Caraphernelia niet terug wilde niet raden, maar ze kende het gevoel wel. Als haar grootouders haar geen onderdak gegeven hadden, dan wist ze niet of ze überhaupt terug naar huis was gegaan. Ze wilde haar ouderlijk huis in elk geval nooit meer zien.
"Nou, ik kwam hier voorbij toen ik terugkwam van Oak's Field, en ik dacht dat ik wel even een kijkje kon nemen of hier toevallig iemand een handje hulp nodig had." Tári lachte zacht en knikte. ‘En dan kom je mij tegen, nu denk ik niet dat dat was waar je op gerekend had.’ Haar witte haren bewogen zachtjes heen en weer toen ze haar hoofd iets kantelde, een tik die ze maar niet leek te verleren.
"En nee, deze school valt tot nu toe wel mee, ik blijf liever hier dan naar huis te gaan." Het meisje voor haar wreef over haar wang en de zwart gelakte nagels waren ineens een stuk interessanter geworden. Ze knikte even begripvol en sloeg haar ogen neer, alsof ze Caraphernelia een soort ademruimte wilde geven.
"Ik kwam dus hier voorbij, maar ik was oorspronkelijk onderweg naar mijn kamer, ik moet mijn undercut bijscheren en ik moet mijn make up nodig herdoen voor ik ergens heen ga." Ze had het dus wel goed gezien en klaarblijkelijk had Caraphernelia het zelf ook door dat haar make-up niet meer bepaald goed zat. "Maar als je naar je kamer gaat, wandel ik wel even met je mee richting de school? Als je dat niet erg vindt." Voegde ze er glimlachend aan toe. ‘Oh nee, graag zelfs, dan heb ik tenminste een gesprekspartner die meer doet dan alleen meer piepen en grommen.’ Ze keek even schuin naar Terra, die net deed of ze niks gehoord had en zich op de koffer nestelde. Tári’s rode ogen gingen terug naar het meisje en ze knikte. ‘Op welke etage heb je eigenlijk je kamer?’ vroeg ze terwijl ze zich voorover bukte om haar koffer van de grond te tillen en alvast een stukje vooruit liep. Het grote voordeel van niet nieuw zijn was het niet hoeven te vragen naar de weg. Wat had ze dat de eerste keer gehaat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Caraphernelia
.
.
Caraphernelia

New beginnings ║ open UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Ez
Posts : 96
New beginnings ║ open UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark x fire
Klas: Master Geralt
Partner: all the bruised bodies and the whole heart shrinks

New beginnings ║ open Empty
BerichtOnderwerp: Re: New beginnings ║ open   New beginnings ║ open Icon_minitimedo nov 03 2016, 11:25

not that kind of girl // my chemical romance
Caraphernelia legde uit dat ze onderweg geweest was van Oak's Field, en dat ze langs de platformen gekomen was omdat ze een beetje in gedachten verloren geweest was en niet beseft had welke richting ze uit aan het lopen was. Ze had daar dan misschien wel gehoopt een jongen tegen te komen, maar dat was meer voor de grap geweest dan iets anders, want ze had helemaal niet verwacht iemand tegen te komen. En ja, ze had Tári hier nu wel ontmoet, maar dat vond ze helemaal niet erg. Cara ontmoette graag nieuwe mensen, en dit meisje was wel leuk, vond ze. Hoe verder het gesprek vorderde, hoe leuker Cara Táris haar begon te vinden. Ze had vroeger ook wel eens witte lokken gehad, maar dat was veel om te onderhouden en ze vond korter en zwart/paars toch gemakkelijker. ‘En dan kom je mij tegen, nu denk ik niet dat dat was waar je op gerekend had.’ Cara grinnikte en bewoog haar hoofd even van links naar rechts, afwisselend kantelend dus. "Misschien niet, maar ik had dan wel ook niet echt op iets gerekend hier." Ze lachte en streek een lok haar uit haar gezicht voor ze verder sprak.
Ze zei dat ze liever hier bleef dan naar huis te gaan, en ze bekeek haar nagels vervolgens. Het was niet dat ze niet met haar moeder kon opschieten, maar haar moeder was geen bekwame moeder; ze was extreem jong. Cara kon gewoon niet meer overweg met haar vriendjes, na die ene die haar aangedaan had wat ze nu nog meedroeg in haar hoofd, ook al was dat zo ver weggeduwd in haar hoofd dat ze er haast nooit meer aan dacht, enkel op momenten die ze heel erg associeert met hem. Lastige klanten, bijvoorbeeld. Brute klanten. Die niet beseffen dat ze een echte persoon bij zich hebben, en geen pop. "Ik kwam dus hier voorbij, maar ik was oorspronkelijk onderweg naar mijn kamer, ik moet mijn undercut bijscheren en ik moet mijn make up nodig herdoen voor ik ergens heen ga", zei ze, en zo kon het gesprek ook verder, weg van het onderwerp waar aan ze niet echt wou denken. Ze stelde voor dat ze met het witharige meisje mee kon lopen naar haar kamer. ‘Oh nee, graag zelfs, dan heb ik tenminste een gesprekspartner die meer doet dan alleen meer piepen en grommen.’ Net zoals de eigenaar van het dier keek Caraphernelia even naar Terra, met een glimlachje, en knikte dan naar Tári, voor die haar ook aankeek en ook knikte. ‘Op welke etage heb je eigenlijk je kamer?’ Ze wachtte met antwoord geven tot het meisje haar koffer op gepakt had, en toen liep Cara mee. "De dark magicians etage", sprak ze. "Ik ben wel blij, de mensen daar zijn oké. Ik ben over de fire magician etage ook gelopen - want het is mijn tweede magiesoort en ik wou kijken in welke opzichten ik gelijk was aan hen - maar zij zijn zo... lichtgeraakt. Best komisch." Ze lachte een beetje in zichzelf. Ze had echt totaal geen problemen met over zichzelf praten, ze vond het zelfs fijn om zich te vergelijken met mensen. Ze wist dat er een paar magicians rondliepen die zo geheimzinnig deden over hun magie, maar zij praatte er probleemloos over, het was nu eenmaal een deel van haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tári
.
.
Tári

New beginnings ║ open UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Betsie
Posts : 4699
Points : 15
New beginnings ║ open UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister
Klas:
Partner: Life. It singularly fails to reward good intensions

New beginnings ║ open Empty
BerichtOnderwerp: Re: New beginnings ║ open   New beginnings ║ open Icon_minitimeza nov 05 2016, 20:25

Ze was blij dat ze iemand tegen was gekomen op het moment dat ze aangekomen was. Als dat niet gebeurd was wist ze niet in hoeverre ze zelf op pad was gegaan om op onderzoek uit te gaan. Als ze zichzelf een beetje kende was ze waarschijnlijk weer heel snel terug gevallen op oude gewoontes en was er weinig gekomen van dat maken van vrienden.
Caraphernelia zei dat ze eigenlijk niks verwacht had toen ze hierheen was gekomen. Tári glimlachte om het antwoord en knikte, al verdween die glimlach toen het meisje vertelde dat ze liever niet terug naar huis ging. Ze snapte het wel. Zelfs zou ze diezelfde keuze maken. Ze besloot er echter niks op te zeggen.
"Ik kwam dus hier voorbij, maar ik was oorspronkelijk onderweg naar mijn kamer, ik moet mijn undercut bijscheren en ik moet mijn make up nodig herdoen voor ik ergens heen ga. Maar als je naar je kamer gaat, wandel ik wel even met je mee richting de school? Als je dat niet erg vindt." Tári nam het aanbod graag aan, dan had ze tenminste een goede gesprekspartner en hoefde ze niet naar het gemopper van de tasmaanse duivel te luisteren. Caraphernelia volgde haar blik naar Terra en glimlachte voordat ze knikte naar Tári. ‘Op welke etage heb je eigenlijk je kamer?’ Vroeg ze waarna ze haar koffer optilde en alvast vooruit liep. "De dark magicians etage" Was het antwoord dat ze kreeg nadat Caraphernelia achter haar aan was gelopen. Tári grijnsde zwakjes en keek het meisje in haar ooghoeken aan. "Ik ben wel blij, de mensen daar zijn oké. Ik ben over de fire magician etage ook gelopen - want het is mijn tweede magiesoort en ik wou kijken in welke opzichten ik gelijk was aan hen - maar zij zijn zo... lichtgeraakt. Best komisch." Ze knikte langzaam, een beetje afwezig. Ervaring met de korte lontjes van fire magicians had ze wel ja. Ze wreef onbewust over haar slaap heen en schudde toen zachtjes haar hoofd om de herinnering weg te duwen. Ze keek naar Caraphernelia. ‘Ik weet precies wat je bedoelt.’ Ze lachte zacht. ‘Wat de fire magicians betreft dan toch.’ Een glimlach sierde zwakjes haar lippen. ‘Ik zelf moet ook naar de dark magicians etage, dus dat komt goed uit.’ Ze pakte haar koffer in haar andere hand en veegde een pluk haar achter haar oor. ‘Al moet ik wel zeggen dat het uitzicht op de fire magicians etage beter is dan op onze etage.’ Ze grijnsde even en wende toen haar blik af van Caraphernelia. Haar blik werd even bedenkelijk en ze wende haar rode ogen naar de grond onder haar. ‘In welk jaar zit je?’ Haar rode ogen rukte zich los van het wegdek en gleden naar Caraphernelia. Ze vond het vreemd om zoveel vragen te stellen, ook dat was een van die dingen die ze voorheen bijna niet gedaan had.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



New beginnings ║ open UTL8oxA PROFILE
New beginnings ║ open UTL8oxA MAGICIAN

New beginnings ║ open Empty
BerichtOnderwerp: Re: New beginnings ║ open   New beginnings ║ open Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

New beginnings ║ open

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» New Beginnings [C]
» Let it all out [open]
» Well sorry. (Open)
» As you see me. {open}
» What to do? {OPEN}

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Launching Platform-