PortalIndexDead silence HpD5UwnDead silence 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Dead silence

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Drake
.
.
Drake

Dead silence UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Moon
Posts : 1638
Points : 123
Dead silence UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire Magican
Klas: Miss Eres
Partner: This is the shadow place Mufasa once told you about. Stay away from it.

Dead silence Empty
BerichtOnderwerp: Dead silence   Dead silence Icon_minitimedo sep 01 2016, 11:52


Welcome Gast



Ik heb hier een bericht voor Drake.
Het gaat om iets wat ik al eerder vroeg in de skype chat. Ik had gisteravond een gekke droom die mij de inspiratie gaf voor dit idee. Ik hoop dat dit ook toegestaan is, mocht dit niet zo zijn dan stopt het helaas hier.

Nu mijn plan. Ik wil graag dat Drake iemand vermoord, maar dan ook een daadwerkelijk iemand van de school. Dit houd in dat ik een inactief account van iemand nodig heb die het nog even kort in een topic wil bespelen. De moord op zich is echter half per ongeluk. Zoals sommige weten, is Drake impulsief en ook erg snel boos. Ik wil dat Drake en die gene ruzie krijgen en dat Drake hem dan van de rand van het kasteel duwt op een hoog balkon. (Erg handig als die gene dus geen Air magican is xD) Het is echter zo dat zodra Drake beseft wat hij heeft gedaan, dat hij meteen spijt heeft, hierdoor krijgt hij natuurlijk ook weer de benodigde schuldgevoelens en zijn mind zal meer fucked up zijn sinds een lange tijd. Wanneer Drake het gedaan heeft kunnen we zelfs nog een derde persoon in dit verhaal stoppen. De gene die het lichaam vind. Deze persoon zal van Drake enkel een schim zien die weg loopt op het balkon. Deze persoon zal er ook op gebrand zijn om de dader te vinden, mag je mooi detective gaan spelen.

Optie 1:
Drake word nooit gepakt, het zal altijd een misterie blijven hoe die gene gevallen is en er word zelfs gesproken over zelfmoord.

Optie 2:
Drake word wel gepakt en dit gaat ook de gehele school rond. Hij word gepakt en voor de deur van de school gearresteerd. Iedereen die er bij is kan dit zien. Hij zal een korte tijd verblijven in een jeugdgevang, maar komt daarna wel weer terug. Wanneer hij terug is, zijn de roddels zo groot dat hij als een of andere zware crimineel word gezien, terwijl het per ongeluk was. Dus zijn reputatie veranderd op een manier waardoor hij mensen nog meer kan manipuleren.

Murderer: Drake
Victim:
Witness:


Terug naar boven Ga naar beneden
Zyna
.
.
Zyna

Dead silence UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Lizzy
Posts : 7
Dead silence UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: water x woud
Klas: Miss Eres
Partner:

Dead silence Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dead silence   Dead silence Icon_minitimema sep 12 2016, 16:50

Zyna wil best vermoord worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Drake
.
.
Drake

Dead silence UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Moon
Posts : 1638
Points : 123
Dead silence UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire Magican
Klas: Miss Eres
Partner: This is the shadow place Mufasa once told you about. Stay away from it.

Dead silence Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dead silence   Dead silence Icon_minitimevr okt 07 2016, 23:04

-srry ik was dit een beetje vergeten door druk leven xD-

Maar ik vind Zyna goed als persoon. Miss via PB afspreken hoe we dat verder kunnen regelen?

Verder nog iemand die semi detective wil spelen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Zyna
.
.
Zyna

Dead silence UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Lizzy
Posts : 7
Dead silence UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: water x woud
Klas: Miss Eres
Partner:

Dead silence Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dead silence   Dead silence Icon_minitimeza okt 22 2016, 20:41

Ja is goed, sorry voor late reactie
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Dead silence UTL8oxA PROFILE
Dead silence UTL8oxA MAGICIAN

Dead silence Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dead silence   Dead silence Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Dead silence

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Letters to the Dead.
» Dead or alive
» Dead or alive
» It seems someone want's me dead~Open
» i thought you were dead!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  ::  :: Storylines-