PortalIndex[closed] Life of books HpD5Uwn[closed] Life of books 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 [closed] Life of books

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Esther-Anne
.
.
Esther-Anne

[closed] Life of books UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Beau
Posts : 193
Points : 15
[closed] Life of books UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: Miss Aurora
Partner: Positie is beschikbaar

[closed] Life of books Empty
BerichtOnderwerp: [closed] Life of books   [closed] Life of books Icon_minitimedo aug 25 2016, 21:28

Esther-Anne werd wakker door de wekker die ze op 7:00 had gezet. Gisteren had Esther-Anne zich overgezet om naar de gymzaal te gaan. Esther-Anne moest wel. Ze stapte uit bed en trok haar kleding aan. Ze pakte haar linnentasje en deed daar haar dagboek daar in. Ze nam wat water mee als ze lang zou blijven. Op naar de bibliotheek dacht Esther-Anne

Ze liep door de gangen waar het doodstil was. Waarschijnlijk lag iedereen te slapen. De bibliotheek was een favorietplekje van Esther-Anne. Het liefst bleef ze de hele dag in de bibliotheek. Esther-Anne was haar boeken vergeten. Ik kan terug gaan of gewoon doorlopen en in de bibliotheek een boek pakken en die gaan lezen dacht Esther-Anne. Ik leen wel een boek in de bibliotheek dacht Esther-Anne. Ze liep door op weg naar de bibliotheek

Eenmaal een gekomen in de bibliotheek aangekomen deed ze de deur open van de bibliotheek. Er was niemand te bekennen in de bibliotheek. Geen wonder dacht Esther-Anne. Het is best vroeg dacht Esther-Anne. Ze liep door de bibliotheek heen kijken of er echt niemand was. Er was echt niemand te bekennen dacht Esther-Anne. Ze pakte een boek en ging het lezen. Esther-Anne vond het een heel intressant boek daarom bleef ze door lezen. Een paar minuten hoorde ze de deur van de bibliotheek open ging. Wie zou daar aan komen? Vroeg Esther-Anne zich af.

Open!!


Laatst aangepast door Esther-Anne op di aug 30 2016, 21:10; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Aurora

Miss Aurora

[closed] Life of books UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Maurice
Posts : 324
[closed] Life of books UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas: Light Magic
Partner: Positie beschikbaar

[closed] Life of books Empty
BerichtOnderwerp: Re: [closed] Life of books   [closed] Life of books Icon_minitimeza aug 27 2016, 00:27

Aurora was vandaag vroeg wakker geworden, ze moest nog even wat dingen na lezen voor de lessen die ze vandaag geplant had. Na een stevig ontbijt liep ze richting de bibliotheek van school. Toen Aurora door de school liep leek deze verlaten te zijn. Niet gek aangezien de eerste lessen pas om 11 uur begonnen. De leerlingen waren waarschijnlijk slim genoeg om lekker lang uit te slapen. Rustig liep Aurora door de gangen van de academie.

Waar was die bibliotheek ook al weer? 'Oh ja op de eerste verdieping.' zei Aurora zacht tegen zichzelf. Ze liep naar het trappenhuis en ging naar de eerste verdieping. Vervolgens liep ze naar de deur van de bibliotheek. Ze zag dat er licht in de bieb aan was, mogelijk was de literatuur docent of stagiaire al aanwezig? Aurora deed de deur open en liep rustig naar binnen.

'Goedemorgen.' zei ze terwijl ze om zich heen keek. Ze zag niemand, en liep vervolgens rustig naar het docenten gedeelte waar ze drie boeken pakte. Vervolgens liep ze naar het leeshoekje van de bibliotheek. 'Hey! Daar zit Esther-Anne.' dacht Aurora. 'Goedemorgen Esther-Anne, vroeg op vandaag zie ik?' zei ze vervolgens. Rustig nam ze plaats in een van de zit zakken in de buurt van Esther-Anne en keek even bezorgd naar haar mentor leerling. Het was niet normaal dat leerlingen zo vroeg al in de bieb waren. Aurora vroeg zich af of er misschien iets aan de hand was met Esther-Anne.
Terug naar boven Ga naar beneden
Esther-Anne
.
.
Esther-Anne

[closed] Life of books UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Beau
Posts : 193
Points : 15
[closed] Life of books UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: Miss Aurora
Partner: Positie is beschikbaar

[closed] Life of books Empty
BerichtOnderwerp: Re: [closed] Life of books   [closed] Life of books Icon_minitimeza aug 27 2016, 08:26

"Goedemorgen," zei iemand. Esther-Anne keek om zich heen. Miss Aurora kwam aangelopen. "Hoi Miss Aurora," zei Esther-Anne vrolijk. "Goedemorgen Esther-Anne, vroeg op vandaag zie ik." "Nou, ik vind het niet vroeg op. Eigenlijk is de bibliotheek mijn plekje. Ik kom er het liefst de hele dag. Maarja dat kan niet altijd. Mensen zeggen ook wel dat ik een boekenwurm ben. Daar hebben ze wel gelijk in. Vroeger op mijn oude school werd ik gepest omdat ik een boekenwurm ben. Dat deed mij heel veel pijn. Daardoor durfte ik zelf eigenlijk niet meer heel veel te lezen op school. Thuis leesde ik als een gek als ik niet aan het afspreken was. Mijn ouders hadden gezien dat lezen en school op mijn nummer een staat. Daarom maakte ze zorgen over mij. Ze stuurde me naar deze school omdat ze dachten dat ik hier meer uitdaging heb. En ik moet persoonlijk zeggen dat een super school is." Miss Aurora keek Esther-Anne bezorgt aan. Heb ik iets verkeerds gezegt? dacht Esther-Anne.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Aurora

Miss Aurora

[closed] Life of books UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Maurice
Posts : 324
[closed] Life of books UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas: Light Magic
Partner: Positie beschikbaar

[closed] Life of books Empty
BerichtOnderwerp: Re: [closed] Life of books   [closed] Life of books Icon_minitimeza aug 27 2016, 13:16

Aurora glimlachte toen Esther-Anne haar vrolijk begroette. Vervolgens gaf Esther-Anne aan dat ze het niet echt vroeg vond, en dat de bibliotheek haar plek was. Ook zei ze dat ze vroeger gepest werd doordat ze een boekenwurm was, en natuurlijk deed dat pijn. Vervolgens zei Esther-Anne dat ze SSA geweldig vond. Dat deed Aurora goed om te horen. 'Word je tegenwoordig nog wel eens gepest? Ik hoop van niet. Welk boek heb je daar eigenlijk?' vroeg Aurora geïnteresseerd. Waarna ze een van haar boeken opende en op de juiste pagina legde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Esther-Anne
.
.
Esther-Anne

[closed] Life of books UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Beau
Posts : 193
Points : 15
[closed] Life of books UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: Miss Aurora
Partner: Positie is beschikbaar

[closed] Life of books Empty
BerichtOnderwerp: Re: [closed] Life of books   [closed] Life of books Icon_minitimeza aug 27 2016, 15:18

Miss Aurora's bezorgte gezicht veranderde in een vrolijk gezicht. Gelukkig dacht Esther-Anne. "Word je tegenwoordig nog wel eens gepest? Ik hoop van niet." "Nou, eh... Soms kijken sommige kinderen me raar aan omdat ik anders ben dan de rest. De mompelen ze tegen elkaar:Vast een leerkind.Ik trek me daar niets van aan. Ik vind school al snel leuk. En lezen doe ik het liefst net als in mijn dagboek schrijven," zei Esther-Anne alsof ze een vraag beantwoordde van een intervieuwer. "Welk boek heb je daar eigenlijk?""Een boek over woudspreuken. Ik weet ze niet allemaal meer," zei Esther-Anne verdrietig. Miss Aurora opende haar boek op een pagina. "Hoe moet ik jouw eigenlijk noemen? Miss Aurora? Aurora? Mevrouw Aurora? Lerares Aurora?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Aurora

Miss Aurora

[closed] Life of books UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Maurice
Posts : 324
[closed] Life of books UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas: Light Magic
Partner: Positie beschikbaar

[closed] Life of books Empty
BerichtOnderwerp: Re: [closed] Life of books   [closed] Life of books Icon_minitimeza aug 27 2016, 17:13

Esther vertelde dat ze niet echt gepest werd, maar wel dat andere leerlingen vaak minder aardige dingen zeiden als ze haar zagen. "Hmm dat klinkt niet heel aardig, goed dat je je er niks van aantrekt." gaf Aurora aan. Esther-Anne zei dat ze een boek over woudspreuken had aangezien ze ze niet allemaal meer wist. "Oh dat komt met jou mentaliteit wel goed geloof ik." zei Aurora vrolijk. Vervolgens vroeg Esther-Anne hoe ze Aurora moest noemen. Aurora lachte en zei: 'In een setting als nu mag je me gewoon Aurora of Aurey noemen. In een formelere setting hoor ik graag Miss Aurora.'.

'Hey Esther-Anne heb je ook al leuke leerlingen ontmoet? Of heb je alleen nog mensen gezien die je een leerkind noemen? Ik vind je trouwens geen leerkind maar een leuk kind, jij doet je best tenminste.' zei Aurora vervolgens.
Terug naar boven Ga naar beneden
Esther-Anne
.
.
Esther-Anne

[closed] Life of books UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Beau
Posts : 193
Points : 15
[closed] Life of books UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: Miss Aurora
Partner: Positie is beschikbaar

[closed] Life of books Empty
BerichtOnderwerp: Re: [closed] Life of books   [closed] Life of books Icon_minitimezo aug 28 2016, 07:53

Aurora vond het goed dat Esther-Anne zich er niets van aan trok. "Oh dat komt met jou mentaliteit van goed geloof ik." "Ik hoop het maar." In deze setting als nu mag je gewoon Aurora of Aurey noemen. In een formele setting hoor ik graag Miss Aurora." "Okè, dan weet ik dat. Ik twijfelde of ik altijd Miss Aurora of iets anders chique moest zeggen. Of ik ook soms je Aurora of iets anders minder chique." Esther-Anne las iets van Vince Dance. Maar al snel begon Aurora te praten en moest Esther-Anne zich richten op Aurora. "Hey Esther-Anne heb je ook al leuke leerlingen ontmoet? Of heb je alleen maar mensen gezien die een leerkind noemen? Ik vind je trouwens geen leerkind, jij doet je best tenminste." "Ik heb bij de waterval Dionna ontmoet die mij in het begin leerkind noemde. Maar na een tijdje deed ze best lief en hebben we best lekker kunnen kletsen. In het park heb ik 3 mensen ontmoet, Eli, Saphira en Aiden. Die hebben geen van alle leerkind genoemd en daar ben ik best blij mee. En de andere jaren heb ik alleen maar mensen gehad die mij een leerkind noemde. En eigenlijk kende ik mensen alleen op gezicht maar toen vond het heel erg dat ze mij zo noemde en liep ik altijd weg. Nu heb ik mezelf voor genomen om niet weg te gaan. En daar mee heb ik nu soort van vrienden," Esther-Anne vond dit ee leuk gesprek. Ze had niet het gevoel dat Aurora met deze informatie iets verkeerds zou gaan doen. Ze wilde mij begrijpen over mijn verleden en nu dacht Esther-Anne. Voor de eerste keer in haar leven concenteerde ze niet op het boek omdat het open stond. Nee Esther-Anne lette op Aurora wat zij te vertellen had. "Hoe ben jij op de academy gekomen?" vroeg Esther-Anne zachtjes omdat heel misschien kon Aurora boos worden op die vraag. Ze had wel wat mensen gehad die haar een stomp hadden gegeven als ze die vraag stelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Aurora

Miss Aurora

[closed] Life of books UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Maurice
Posts : 324
[closed] Life of books UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas: Light Magic
Partner: Positie beschikbaar

[closed] Life of books Empty
BerichtOnderwerp: Re: [closed] Life of books   [closed] Life of books Icon_minitimezo aug 28 2016, 14:15

Esther-Anne vertelde waarom ze vroeg hoe ze Aurora moest noemen. Aurora knikte vrolijk en zei toen vriendelijk: "De volgende keer dat je dat niet weet is het verstandig om zo formeel mogelijk te blijven, ik weet namelijk dat er docenten zijn die graag het contact zo formeel mogelijk houden. Wanneer je tegen die docenten Je of jouw zegt in plaats van u of uw kunnen ze boos worden. Zelf vind ik het niet vervelend, maar het is een tip voor de volgende keer.". Op Aurora haar vraag of Esther-Anne al leuke leerlingen had ontmoet vertelde Esther-Anne dat ze Dionna bij de waterval had ontmoet en dat ze Eli, een meisje genaamd Saphira en een jongen genaamd Aiden had ontmoet. Dionna en hehehe Eli kende Aurora al. Het was mooi dat Dionna toch aardig was gaan doen tegen Esther-Anne. Van Eli had Aurora niet echt anders verwacht, zeker niet aangezien hij haar ook uhm, op een leuke manier had behandeld. "Wat fijn dat je ook wat leuke mensen bent tegengekomen. Ik weet zeker dat zij jou ook een leuk persoon vinden." zei Aurora vrolijk. Toen vroeg Esther-Anne zachtjes hoe Aurora op de Academie terecht was gekomen. "Wel ik ik heb veel plaatsen bezocht, en ik kreeg van veel wijze magiërs en wezens te horen dat ik een moest overwegen om hier op SSA les te gaan geven. Uiteindelijk heb ik besloten om na mijn laatste reis naar SSA te komen om hier light magic lessen te geven." antwoordde Aurora.
Terug naar boven Ga naar beneden
Esther-Anne
.
.
Esther-Anne

[closed] Life of books UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Beau
Posts : 193
Points : 15
[closed] Life of books UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: Miss Aurora
Partner: Positie is beschikbaar

[closed] Life of books Empty
BerichtOnderwerp: Re: [closed] Life of books   [closed] Life of books Icon_minitimezo aug 28 2016, 15:47

"De volgende keer dat je niet weet is het verstandig om zo formeel mogelijk te blijven, ik weet namelijk dat er docenten zijn die graag het contact zo formeel mogelijk te houden. Wanneer je tegen die docenten je of jouw zegt in de plaats van u of uw kunnen ze boos worden. Zelf vind ik het noet vervelend, maar het is een tip voor de volgende keer." Zei Aurora als tip. "Wat fijn dat je ook wat leuke mensen tegen bent gekomen. Ik weet zeker dat zij jouw jou ook een leuk persoon een leuk persoon vinden," "Kent u Eli?" vroeg Esther-Anne omdat ze Eli toch het leukste persoon vind die zij had ontmoet. Aurora vertelde dat ze door wijze magiërs wenzens te horen had gekregen dat ze naar SSA moest gaan. En dat ze toen light magic lessen is gaan geven. "Grappig, ik wist niet dat SSA zo bekent was," zei Esther-Anne lachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Aurora

Miss Aurora

[closed] Life of books UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Maurice
Posts : 324
[closed] Life of books UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas: Light Magic
Partner: Positie beschikbaar

[closed] Life of books Empty
BerichtOnderwerp: Re: [closed] Life of books   [closed] Life of books Icon_minitimezo aug 28 2016, 16:28

"Kent u Eli?" vroeg Esther-Anne. Aurora knikte en zei toen: "Eli is ook een mentorleerling van mij, dus ja ik ken Eli, een leuke jongen.". "Grappig, ik wist niet dat SSA zo bekent was." zei Esther-anne vervolgens. Aurora schudde haar hoofd en zei: "De magiciäns en wezens die mij hier heen verwezen hadden hoge posities of waren monniken, en die kennen SSA wel goed, buiten die wereld is SSA erg onbekend.". Aurora keek vrolijk naar Esther-Anne en vroeg toen: "Heb je vandaag nog leuke lessen?".
Terug naar boven Ga naar beneden
Esther-Anne
.
.
Esther-Anne

[closed] Life of books UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Beau
Posts : 193
Points : 15
[closed] Life of books UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: Miss Aurora
Partner: Positie is beschikbaar

[closed] Life of books Empty
BerichtOnderwerp: Re: [closed] Life of books   [closed] Life of books Icon_minitimema aug 29 2016, 11:19

"Eli is een mentorleerling van mij, dus ja ik ken Eli, een leuke jongen." "Het was een domme vrag van mij. Tuurlijk ken jij Eli want Eli is ook een mentorleerling van jouw," Aurora vertelde dat de magicains en wezens heel hoog stonden maar dat buiten wereld is SSA niet zo bekend. "Heb je vandaag nog leuke lessen?" "Nou 3 lessen vandaag en dan ben ik klaar. Waarzeggerij, Muziekles en gymnastiekles. Geen van alle ben ik echt goed in. Waarzeggerij is heel interresant. Muziekles is ook best leuk. Gymnastiek, nou nee niet echt. Ik ben niet zo lenig. Dus ja daar schiet ik niks mee op. Ik probeer het wel maar het lukt niet." zei Esther-Anne droevig. "Ik heb niet zo veel lessen. Er zit me iets dwars. Mijn moeder is ziek geraakt van een ziekte die mijn opa ook had maar hij ging dood aan de ziekte. Aan mijn zusje Anne-Fleur maak ik mijn zorgen om omdat ik haar heel lang niet meer heb gezien en ik wil weten hoe het met haar gaat," zei Esther-Anne. Het floepte uit haar mond. Oeps! Dacht Esther-Anne.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Aurora

Miss Aurora

[closed] Life of books UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Maurice
Posts : 324
[closed] Life of books UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas: Light Magic
Partner: Positie beschikbaar

[closed] Life of books Empty
BerichtOnderwerp: Re: [closed] Life of books   [closed] Life of books Icon_minitimema aug 29 2016, 13:04

Esther-Anne gaf aan dat ze vandaag 3 lessen had, en in geen van alle echt goed was ondanks dat ze de lessen wel leuk vond. "Maar maakt het uit of je echt goed bent in een van de lessen? Zelf zou ik denken van niet, zolang je maar beter blijft worden en plezier hebt. Dat wil ik graag in mijn leerlingen zien, niet dat ze uitblinkers worden, maar dat ze beter blijven worden en dat ze plezier hebben met de lesstof." zei Aurora. Vervolgens zei Esther-Anne in eens dat er haar iets dwars zat en dat ze zich zorgen maakte over haar zusje, en dat haar moeder de zelfde ziekte had gekregen als waar haar opa een was overleden. Je kon de sfeer voelen veranderen. Aurora deed even extra haar best om vrolijkheid uit te stralen en zei toen begrijpend: "Hé wat naar, dankje dat je me dit verteld. Hoe lang heb je je gezin al niet meer gezien? En zou je ze graag binnenkort weer eens zien? Zo ja, dan kunnen we dat misschien wel regelen.".
Terug naar boven Ga naar beneden
Esther-Anne
.
.
Esther-Anne

[closed] Life of books UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Beau
Posts : 193
Points : 15
[closed] Life of books UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: Miss Aurora
Partner: Positie is beschikbaar

[closed] Life of books Empty
BerichtOnderwerp: Re: [closed] Life of books   [closed] Life of books Icon_minitimema aug 29 2016, 14:08

Aurora gaf aan dat het niet uit maakt hoe goed je in alles ben als je maar plezier hebt en steeds beter word. "Hé wat naar, dankje dat je me dit verteld. Hoe lang heb je je gezin niet meer gezien? "Ongeveer 5 jaar niet meer. "En zou je ze binnekort weer willen zien? Zo ja, dan kunnen we dat misschien wel regelen."
"Als dat geregeld zou kunnen worden zou ik heel leuk vinden. Ik wil vooral mijn moeder en mijn zusje zien. Mijn oom en tante hebben mij ook een brief gestuurt en daar in stond dat ze het niet erg vonden als ik een keer terug naar huis kom voor een bezoekje. Dat ze het niet erg vinden als ze mij niet zien op dat moment. Ik vind het zelf ook niet erg als ik ze dan niet zie. zei Esther-Anne blij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Aurora

Miss Aurora

[closed] Life of books UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Maurice
Posts : 324
[closed] Life of books UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas: Light Magic
Partner: Positie beschikbaar

[closed] Life of books Empty
BerichtOnderwerp: Re: [closed] Life of books   [closed] Life of books Icon_minitimema aug 29 2016, 14:30

"Ongeveer 5 jaar niet meer." zei Esther-Anne. "Arme schat! Dat is wel heel erg lang zeg!" zei Aurora. Vervolgens gaf Esther-Anne aan dat ze het fijn zou vinden als er iets geregeld kon worden om haar moeder en zusje te zien. Ook vertelde ze dat haar oom en tante het niet erg vonden om haar niet te zien, en dat Esther-Anne die gevoelens deelde. Niet echt een fijne familie relatie dus, dacht Aurora. Ze trok Esther-Anne wat naar haar toe en gaf haar een knuffel. "Dat klinkt niet alsof je een hele fijne familie hebt gehad. Als jij mij zo kan vertellen waar je moeder en je zusje wonen, dan zorg ik dat we daar samen naar toe kunnen. Nemen we lekker mijn shuttle mee, dan kunnen we wel een paar dagen bij ze op bezoek, blijf ik lekker om de omgeving te bekijken, en dan kan jij met je moeder en je zusje kletsen. Als het je leuk lijkt kunnen we ook wel samen gaan winkelen, dan hebben we meteen een meiden dag. Kijk maar of dat je leuk lijkt, of misschien dat je echt alleen naar je moeder en zusje wil en verder niks. Dat is natuurlijk ook helemaal prima." zei Aurora. Ze wou Esther-Anne graag een leuke tijd laten hebben aangezien het klonk alsof Esther-Anne al lang niet echt leuke dingen gedaan had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Esther-Anne
.
.
Esther-Anne

[closed] Life of books UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Beau
Posts : 193
Points : 15
[closed] Life of books UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: Miss Aurora
Partner: Positie is beschikbaar

[closed] Life of books Empty
BerichtOnderwerp: Re: [closed] Life of books   [closed] Life of books Icon_minitimema aug 29 2016, 20:34

"Arme schat! Dat is heel lang zeg!" zei Aurora verbaast. "Ik heb nooit geweten dat je je familie kon bezoeken. Het is me nooit verteld of iets dergelijks," zei Esther-Anne. Aurora drukte Esther-Anne tegen zich aan. Esther-Anne sloot haar armen om Aurora heen. Het was een fijne knuffel. "Dat klint alsof je een niet hele fijne familie hebt gehad." "Nou, ik denk dat mijn oom en tante het hebben bedoeld als: Als je terug naar huis komt een bezoekje geven. Dat ik niet mijn oom en tante moest bellen of iets anders te gaan regelen. Want ze denken vast dat ik een druk  hoofd heb en dat ik mijn ziekte van mijn ouders moet verwerken. Mij oom en tante hebben mij altijd een schat van een kind gevonden. Dus ik hoop niet dat ze me nu haten. Ik denk zelf ook van niet." "Als je mij kan vertellen waar je moeder en je zusje wonen, dan zorg ik dat we daar samen naar toe kunnen. Nemen we lekker mij shuttle mee, dan kunnen we wel een paar dagen bij ze op bezoek, blijf ik lekker om de omgeving te bekijken, en dan kan jij mer je moeder en je zusje klesten. Als je het leuk lijkt kunnen we ook samen gaan winkelen, dan hebben we meteen een meiden dag. Kijk maar of je het leuk lijkt, of misschien dat je echt alleen naar je moeder en je zusje wil en verder niks. Dat is natuurlijk ook helemaal prima." "Mijn zusje is niet zo'n klester. Ze zegt ook niet heel veel. Alleen praten met mijn moeder en mijn zusje gaat hem niet worden. Ik altijd met mijn vade nog praten maar met hem heb ik al 5 jaar met  brieven gepraat. Dus ik weet het nodige wel. Mijn moeder moet ik gewoon even zien. Ze leigt ook nog ziek op bed dus haar moet ik veel rust geven. Misschien kunnen we gaan winkelen als ik iedereen even gezien heb. Ik weet noet of mijn zusje misschien mee wil winkelen? Zo ja zou zij dan mee mogen. Dat zou wel zo leuk zijn voor haar. Mijn gezin woont op Gren. " zei Esther-Anne


-Gaan we nu een ander topic gaan gebruiken om naar Esther-Anne gezin te gaan. Zo ja maak jij de topic dan aan? Ik ben daar namelijk niet zo goed in. En vooral linken geven al helemaal niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Aurora

Miss Aurora

[closed] Life of books UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Maurice
Posts : 324
[closed] Life of books UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas: Light Magic
Partner: Positie beschikbaar

[closed] Life of books Empty
BerichtOnderwerp: Re: [closed] Life of books   [closed] Life of books Icon_minitimema aug 29 2016, 23:03

"Ik heb nooit geweten dat je je familie kon bezoeken. Het is me nooit verteld of iets dergelijks." zei Esther-Anne. "Veel leerlingen doen dat ook niet, maar je mag gewoon naar het lanceerings platform om in de weekenden of vakanties naar huis te gaan. Echter moet je wel zelf de kosten dekken onder normale onmstandigheden." reageerde Aurora. Vervolgens vertelde Esther-Anne dat haar oom en tante het waarschijnlijk niets slechts bedoelde met hun opmerking maar dat ze waarschijnlijk dachten dat Esther-Anne nog tijd nodig had om alles te verwerken. Aurora knikte begrijpend en vroeg toen: "Zou jij het leuk vinden om daar plotseling voor de deur te staan? en denk je dat je Oom en tante dat leuk zouden vinden?".
Vervolgens vertelde Esther-Anne dat haar zusje en haar moeder niet echt kletsers zijn, en dat ze met haar vader veel via brieven heeft gesproken. Ze vroeg ook of haar zusje mee mocht met winkelen. "Natuurlijk mag je zusje mee met winkelen als ze dat leuk vind. Wanneer wil je de trip gaan doen?" vroeg Aurora vriendelijk.

- Ik wil best een ander topic maken voor de trip zelf, vind ik niet erg! Maar laten we eerst even dit topic afschrijven Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Esther-Anne
.
.
Esther-Anne

[closed] Life of books UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Beau
Posts : 193
Points : 15
[closed] Life of books UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: Miss Aurora
Partner: Positie is beschikbaar

[closed] Life of books Empty
BerichtOnderwerp: Re: [closed] Life of books   [closed] Life of books Icon_minitimedi aug 30 2016, 08:46

"Veel leerlinge doen dat ook niet, maar je mag gewoon naar het lancerings platform gaan om in de weekend of vakanties naar huis te gaan. Echter moet je zelf te kosten dekken onder normale omstandingheden. Zou jij het leuk vinden om daar plotseling voor de deur te staan? En denk je dat je oom of tante dat leuk zou vinden?" "Ik weet niet of dat kan. Mijn oom en tante wonen ver weg van mijn ouders en mijn zusjes vandaan. Dus ik weet niet of dat kan. Dan moeten we eerst naar een ander platfrom gaan en dan pas naar weer een andere. Mijn oom en tante wonen heel dicht bij bij een platform. Mijn ouders wonen ook bij een platform maar iets verder weg dan mijn oom een tante." "Natuurlijk mag je zusje mee met winkelen als ze dat leuk vind. Wanneer wil je de trip gaan doen?" "Misschien het weekend dat er aan komt. Dat is handiger voor jouw omdat jij een leraar bent. Ik denk niet dat je zomaar vrij kunt nemen. Als dat wel kan kan maakt mij het niet uit. Deze week heb ik een rustig weekje dus ja. Alleen vandaag nog les ik heb de volgende dagen vrij."

-Prima dat we eerst de topic afschrijven. Dat was ik zelf ook van plan. Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Aurora

Miss Aurora

[closed] Life of books UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Maurice
Posts : 324
[closed] Life of books UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas: Light Magic
Partner: Positie beschikbaar

[closed] Life of books Empty
BerichtOnderwerp: Re: [closed] Life of books   [closed] Life of books Icon_minitimedi aug 30 2016, 13:36

Esther-Anne gaf aan dat haar oom en tante ver van haar ouders en zusjes wonen. "Als je het leuk vind kunnen we best naar het andere platform toegaan daarna hoor maar dan moet jij het wel leuk vinden." zei Aurora vrolijk. Toen Aurora vroeg wanneer Esther-Anne naar Gren toe zou willen gaf ze aan dat het weekend misschien het fijnste was waar dat ze een rustige week had dus dat er veel mogelijk was. "Ik heb vanaf donderdag om 11 uur geen lessen meer als je wil kunnen we die zelfde middag nog vertrekken." vertelde Aurora.

-- doen we dat!
Terug naar boven Ga naar beneden
Esther-Anne
.
.
Esther-Anne

[closed] Life of books UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Beau
Posts : 193
Points : 15
[closed] Life of books UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: Miss Aurora
Partner: Positie is beschikbaar

[closed] Life of books Empty
BerichtOnderwerp: Re: [closed] Life of books   [closed] Life of books Icon_minitimedi aug 30 2016, 14:03

"Als je het leuk vind kunnen we best naat het andere platform toegaan daarna hoor maar dan moet jij het wel leuk vinden leuk vinden." zei Aurora vrolijk. "Ik wil zelf eigenlijk best graag naar mijn oom en tante. zei Esther-Anne. "Ik heb vanaf donderdag om 11 uur geen lessen meer als je wil kunnen we die zelfde middag nog vertrekken." "Ik vind het helemaal goed. Maar heb jij eten in de shuttle want dan kunnen we als we honger krijgen gaan eten. Want het is dicht bij middageten. Wannneer spreken we af op het platform van de school?" Vroeg Esther-Anne.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Aurora

Miss Aurora

[closed] Life of books UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Maurice
Posts : 324
[closed] Life of books UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas: Light Magic
Partner: Positie beschikbaar

[closed] Life of books Empty
BerichtOnderwerp: Re: [closed] Life of books   [closed] Life of books Icon_minitimedi aug 30 2016, 14:26

"Ik wil zelf eigenlijk best graag naar mijn oom en tante." zei Esther-Anne waarop Aurora knikte en zei: "Dan gaan we daar ook lekker langs.". Vervolgens vroeg Esther-Anne of Aurora ook eten in de shuttle had en hoelaat ze wou afspreken. "Maar natuurlijk heb ik eten in de shuttle, maar misschien is het wel leuk om samen te eten bij een van de restaurantjes bij het lanceeringsplatform? En dat we daarna vertrekken laten we zeggen rond 12 uur op het shuttle platform?" stelde Aurora voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Esther-Anne
.
.
Esther-Anne

[closed] Life of books UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Beau
Posts : 193
Points : 15
[closed] Life of books UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: Miss Aurora
Partner: Positie is beschikbaar

[closed] Life of books Empty
BerichtOnderwerp: Re: [closed] Life of books   [closed] Life of books Icon_minitimedi aug 30 2016, 14:38

"Dan gaan we daar even langs." zei Aurora alsof het een dood normale zaak was. "Yeah!" zei Esther-Anne vrolijk. Ze had al zin om naar haar familie te gaan. " Maar natuurlijk heb ik etenin de shuttle, maar misschien is het wel leuk om samen te eten bij een van de restaurantjes bij her lanceerinsplatform? Daarna vertrekken laten we zeggen rond 12:00 op het shuttle platform?" "Prima, dan ben ik er zeker! En ik kom beslit niet laat. Ik wil niet nog een keer te laat komen." zei Esther-Anne enthoustait.

- Laat je weten wanneer je hem aan maakt?
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Aurora

Miss Aurora

[closed] Life of books UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Maurice
Posts : 324
[closed] Life of books UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas: Light Magic
Partner: Positie beschikbaar

[closed] Life of books Empty
BerichtOnderwerp: Re: [closed] Life of books   [closed] Life of books Icon_minitimedi aug 30 2016, 17:50

Esther-Anne gaf aan dat er zeker optijd zou zijn. Aurora knikte en zei: "Dan spreken we dat af! Ik ga nu weer terug naar het light magic lokaal zodat ik me even kan focussen op de stof. Fijne dag nog en tot donderdag! Succes met je lessen vandaag!". Vervolgens liep Aurora de bibliotheek uit en schreef ze onderweg naar haar lokaal alvast in haar agenda dat ze met Esther-Anne naar Gren zou gaan. Ze was blij dat ze iets voor een van haar mentor leerlingen kon betekenen.

- Doe ik, word waarschijnlijk morgen middag maar ik stuur je een pb'tje met de link Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Esther-Anne
.
.
Esther-Anne

[closed] Life of books UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Beau
Posts : 193
Points : 15
[closed] Life of books UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: Miss Aurora
Partner: Positie is beschikbaar

[closed] Life of books Empty
BerichtOnderwerp: Re: [closed] Life of books   [closed] Life of books Icon_minitimedi aug 30 2016, 18:12

"Dan spreken we dat af! Ik nu weer terug naar het light magic lokaal zodat ik me kan focussen op de stof. Fijne dag nog en tot donderdag! Succes met de lessen vandaag!" "Dankjewel, ook veel succes met les geven!" riep Esther-Anne Aurora nog na. En toen sloten de deuren van de bibliotheek. Esther-Anne keek aandachtig in haar boek. Na een paar minuten deed ze haar boek dicht en deed hem in de boekenkast waar Esther-Anne het boek had terug gelegt. Ze liep naar de deuren van de bibliotheek. Eerst mijn tas klaar maken voor vandaag. Dan kijken of er al in de grote hal ontbijt is. En daarna naar het waarzeggerij lokaal, en dan volgen de rest somde Esther-Anne op. Ze keek op haar horloge. Laten we gaan rennen. Over 5 minuten is de grote hal open met het ontbijt. Opschieten! Dacht Esther-Anne.

-Ik zou de link in de topic neer zetten. Als er mensen ons topic volgen(ik denk van niet maar je weet het niet zeker.) zijn zij sneller ingelicht waar het nieuwe topic is. Ik check de hele dag wel 3 keer SSA.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Aurora

Miss Aurora

[closed] Life of books UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Maurice
Posts : 324
[closed] Life of books UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas: Light Magic
Partner: Positie beschikbaar

[closed] Life of books Empty
BerichtOnderwerp: Re: [closed] Life of books   [closed] Life of books Icon_minitimedi aug 30 2016, 18:35

Vervolg topic *click*

- Dan doen we het zo
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



[closed] Life of books UTL8oxA PROFILE
[closed] Life of books UTL8oxA MAGICIAN

[closed] Life of books Empty
BerichtOnderwerp: Re: [closed] Life of books   [closed] Life of books Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

[closed] Life of books

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» When books come to life
» Lost in a maze of books || Iro
» Life is pain, life's not fair
» Life - Fuck My Life
» Books ♥

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: The Great Hall :: The Library-