PortalIndex[E- Missie] Frolic Currents (Aiden Youkai en Saphira) HpD5Uwn[E- Missie] Frolic Currents (Aiden Youkai en Saphira) 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 [E- Missie] Frolic Currents (Aiden Youkai en Saphira)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Miss Eres
...
...
Miss Eres

[E- Missie] Frolic Currents (Aiden Youkai en Saphira) UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Linima
Posts : 3443
Points : 83
[E- Missie] Frolic Currents (Aiden Youkai en Saphira) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Licht en Duisternis
Klas:
Partner: I remember the sun, always warm on my back. Somehow, it feels colder now.

[E- Missie] Frolic Currents (Aiden Youkai en Saphira) Empty
BerichtOnderwerp: [E- Missie] Frolic Currents (Aiden Youkai en Saphira)   [E- Missie] Frolic Currents (Aiden Youkai en Saphira) Icon_minitimeza aug 20 2016, 00:53

Frolic Currents
E-missie | Launching Platform | 5 points
"Verdorie, ik kan hier onmogelijk landen! Mini-cycloon Aaron weerhoudt mij en mijn co-piloten ervan om onze shuttles te grondvesten op onze eindbestemming. Zo kunnen we reizigers en nieuwe leerlingen niet afzetten. Help ons en verdrijf de cycloon die al dagen ronddoolt op het lanceringsplatform."


[E- Missie] Frolic Currents (Aiden Youkai en Saphira) F2u___black_swirled_stars___divider_by_leatenshi-d6u3vjl
Doel: Verdrijf mini-cycloon Aaron en stop hem in een glazen, afgesloten pot. Iemand met luchtmagie is gewenst!
Rang: E
Niveau: Recruit
Locatie: The Launching Platform
Team: Solo/Maximaal twee
Reward: 50 [E- Missie] Frolic Currents (Aiden Youkai en Saphira) Kthsh0X + 5 punten + een item

[E- Missie] Frolic Currents (Aiden Youkai en Saphira) Tornado


Terug naar boven Ga naar beneden
https://staracademy.forumtwilight.com
Gast
Gast
avatar

[E- Missie] Frolic Currents (Aiden Youkai en Saphira) UTL8oxA PROFILE
[E- Missie] Frolic Currents (Aiden Youkai en Saphira) UTL8oxA MAGICIAN

[E- Missie] Frolic Currents (Aiden Youkai en Saphira) Empty
BerichtOnderwerp: Re: [E- Missie] Frolic Currents (Aiden Youkai en Saphira)   [E- Missie] Frolic Currents (Aiden Youkai en Saphira) Icon_minitimedi aug 23 2016, 17:38

"Aiden wakker worden, je moet vandaag met Saphira naar Puffoon." zei Akuma vriendelijk terwijl ze haar baasje wat pookte met het uiteinde van haar vleugel. Aiden had vandaag met Saphira op het lanceringsplatform afgesproken om een opdracht uit te gaan voeren. Master kalkstein had ze gevraagd om een cycloon op Puffoon te verdrijven en te vangen. De cycloon zorgde er momenteel voor dat de drukste landingsplaatsen van Puffoon niet te bereiken waren. Dat was dus niet echt handig. Wel vroeg Aiden zich af waarom de Puffoonse overheid niet hun eigen Air Magicians inzetten voor deze taak. Ach wel wat maakte het ook uit, Saphira en Hij krijgen er tenslotte voor betaald en het was weer extra ervaring, dat scheelde ook veel. Toen Aiden zijn bed uit gegaan was en zich had klaargemaakt voor vertrek vroeg hij Akuma of ze mee zou gaan. Akuma knikte, die had ook wel weer eens zin in actie. Aiden sprong op Akuma, en samen verlieten ze zijn kamer. Aiden zag dat het nog erg vroeg was en besloot toen met Akuma naar Saphira haar slaap plaatst te gaan, als een verrassing voor haar. Een paar stappen van zijn slaap kamer verwijderd bedacht Aiden zich dat het eigenlijk niet de bedoeling was dat Akuma door de school liep. [b]"Akuma vorm je even een bracer, die ik om mijn arm kan doen, dan zullen docenten niet zo snel door hebben dat je een huisdier bent. Je energie is tenslotte aanwezig in je oorspronkelijke wereld, niet in deze. Zo gezegd zo gedaan. Rustig liep Aiden over de gangen naar Saphira haar slaapvertrek. Eenmaal aangekomen klopte hij op de deur. Over een half uur hadden ze afgesproken, dus hij ging ervan uit dat Saphira al wakker zou zijn.

Akuma haar bracer vorm:
Terug naar boven Ga naar beneden
Saphira
.
.
Saphira

[E- Missie] Frolic Currents (Aiden Youkai en Saphira) UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Lizzy
Posts : 123
[E- Missie] Frolic Currents (Aiden Youkai en Saphira) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: vuur
Klas: Master Iro
Partner:

[E- Missie] Frolic Currents (Aiden Youkai en Saphira) Empty
BerichtOnderwerp: Re: [E- Missie] Frolic Currents (Aiden Youkai en Saphira)   [E- Missie] Frolic Currents (Aiden Youkai en Saphira) Icon_minitimedi aug 23 2016, 20:30

Saphira werd wakker door Ash. "Ash." Saphira had nog een schorre stem. "Weet jij hoe laat het is." Meteen vloog Ash naar de klok. Saphira keek op de klok en ze zag dat ze nog maar een uur had. Snel stapte het meisje uit bed en struikelde bijna over een stapel kleding. "Ook dat nog." Saphira nam geen douch en kleedde zich meteen om. Saphira begon haar haar te borstelen. Overal zaten klitten. Na een kwartier had Saphira eindelijk alle klitten eruit. Ze wou net haar haar in een staart doen toen er aangeklopt werd. Saphira gooide de stapel kleren onder haar bed en deed de deur open. In de deuropening stond Aiden. "Hai. Uhm kom binnen, ik moet alleen nog mijn haar doen." Zei Saphira.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

[E- Missie] Frolic Currents (Aiden Youkai en Saphira) UTL8oxA PROFILE
[E- Missie] Frolic Currents (Aiden Youkai en Saphira) UTL8oxA MAGICIAN

[E- Missie] Frolic Currents (Aiden Youkai en Saphira) Empty
BerichtOnderwerp: Re: [E- Missie] Frolic Currents (Aiden Youkai en Saphira)   [E- Missie] Frolic Currents (Aiden Youkai en Saphira) Icon_minitimewo aug 24 2016, 00:45

"Hai. Uhm kom binnen, ik moet alleen nog mijn haar doen." zei Saphira toen ze de deur open deed. Aiden liep vrolijk naar binnen, pakte zijn vriendin vast, gaf haar een dikke knuffel en kus en zei toen: "Hey prinses van me, als ik vanochtend al met mijn verkeerde been uit bed gestapt was dan zou dat nu helemaal weg zijn. Wauw wat hou ik veel van jou, beloof je dat je altijd aan mijn zij blijft?". Aiden keek liefdevol in Saphira haar ogen, wat was het toch een geweldige meid. "Lekker geslapen?" vroeg Aiden toen hij rustig op Saphira haar bed ging liggen. Als Saphira toch nog niet klaar was om te gaan kon hij net zo goed nog even gaan liggen. Misschien kwam Saphira zelfs wel even bij hem liggen. Dan kon Aiden zijn armen om haar heen houden terwijl haar lichaam tegen dat van hem aan kwam. Dat zou zo rustgevend werken, de gedachte zelf was al rustgevend, Aiden verdronk even in de gedachten om Saphira gewoon te kunnen knuffelen. "Heb je zin om straks die cycloon weg te gaan jagen? Zelf heb ik voornamelijk zin om weer iets met jou te kunnen gaan doen, en die cycloon moet maar even snel tussendoor." zei Aiden half serieus en half speels. Hij wist dat de cycloon veel werk zou gaan kostte, maar met Saphira zou het zeker lukken, ze vormde tenslotte een ijzer sterk paar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Saphira
.
.
Saphira

[E- Missie] Frolic Currents (Aiden Youkai en Saphira) UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Lizzy
Posts : 123
[E- Missie] Frolic Currents (Aiden Youkai en Saphira) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: vuur
Klas: Master Iro
Partner:

[E- Missie] Frolic Currents (Aiden Youkai en Saphira) Empty
BerichtOnderwerp: Re: [E- Missie] Frolic Currents (Aiden Youkai en Saphira)   [E- Missie] Frolic Currents (Aiden Youkai en Saphira) Icon_minitimedo aug 25 2016, 17:20

Aiden gaf Saphira een knuffel. "Hey prinses van me, als ik vanochtend al met mijn verkeerde been uit bed gestapt was dan zou dat nu helemaal weg zijn. Wauw wat hou ik veel van jou, beloof je dat je altijd aan mijn zij blijft?" "Altijd." "Lekker geslapen?" "Ligt eraan wat je lekker vind." Zei Saphira terwijl ze terug dacht aan de nacht. "Heb je zin om straks die cycloon weg te gaan jagen? Zelf heb ik voornamelijk zin om weer iets met jou te kunnen gaan doen, en die cycloon moet maar even snel tussendoor." "Hm ja." Zei Saphira. Ze was bezig met een staart in haar haren te maken. "Klaar." Saphira kwam naast Aiden liggen. "Wat deed je?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

[E- Missie] Frolic Currents (Aiden Youkai en Saphira) UTL8oxA PROFILE
[E- Missie] Frolic Currents (Aiden Youkai en Saphira) UTL8oxA MAGICIAN

[E- Missie] Frolic Currents (Aiden Youkai en Saphira) Empty
BerichtOnderwerp: Re: [E- Missie] Frolic Currents (Aiden Youkai en Saphira)   [E- Missie] Frolic Currents (Aiden Youkai en Saphira) Icon_minitimedo aug 25 2016, 18:27

"Ligt eraan wat je lekker vind." zei Saphira. Aiden keek haar even vragend aan en vroeg toen: "Vertel? Of doe je dat liever straks?. Toen Saphira weg ging om zich klaar te maken ging Aiden op bed liggen. Hij rekte zich even uit en legde toen zijn arm naast hem. Kort daarna zei Saphira: " Klaar." en kwam ze naast Aiden liggen. Aiden keek even op de klok en zag dat ze nog 20 minuten hadden voordat ze eigenlijk hadden afgesproken. Een echte deadline hadden de twee niet aangezien ze Aiden zijn shuttle konden gebruiken. Aiden trok Saphira dicht tegen hem aan en kuste haar nek zachtjes. "Ik ben de gelukkigste magician in heel Kovomaka door jou." zei Aiden met een glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Saphira
.
.
Saphira

[E- Missie] Frolic Currents (Aiden Youkai en Saphira) UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Lizzy
Posts : 123
[E- Missie] Frolic Currents (Aiden Youkai en Saphira) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: vuur
Klas: Master Iro
Partner:

[E- Missie] Frolic Currents (Aiden Youkai en Saphira) Empty
BerichtOnderwerp: Re: [E- Missie] Frolic Currents (Aiden Youkai en Saphira)   [E- Missie] Frolic Currents (Aiden Youkai en Saphira) Icon_minitimedo aug 25 2016, 21:23

"Vertel? Of doe je dat liever straks?" "Straks een keer." Probeerde Saphira eronderuit te komen. Aiden trok Saphira tegen hem aan en hij kuste haar in nek. "Ik ben de gelukkigste magician in heel Kovomaka door jou." Aiden glimlachte. Saphira kon niet niet glimlachen. Ze ging dichter tegen Aiden aanliggen. Weer werd ze wat rustiger, maar ze had nog steeds last van een druk. Ze wist niet goed waarvoor, om een cycloon te verslaan of de slechte nachtrust. Saphira wist het echt niet. Het zorgde wel dat ze nog meer last van hoofdpijn kreeg. Saphira probeerde rust te vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

[E- Missie] Frolic Currents (Aiden Youkai en Saphira) UTL8oxA PROFILE
[E- Missie] Frolic Currents (Aiden Youkai en Saphira) UTL8oxA MAGICIAN

[E- Missie] Frolic Currents (Aiden Youkai en Saphira) Empty
BerichtOnderwerp: Re: [E- Missie] Frolic Currents (Aiden Youkai en Saphira)   [E- Missie] Frolic Currents (Aiden Youkai en Saphira) Icon_minitimedo aug 25 2016, 22:37

Aiden grifte in zijn geheugen dat hij Saphira later nog eens zou vragen naar haar minder fijne dag. Aiden hield zijn armen om Saphira heen en vroeg toen: "Heb je zin om vanavond ,als we die cycloon in de pot hebben gevangen, in een hotel te gaan slapen?". Aiden trok Saphira helemaal tegen hem aan en genoot van de rust en het geval van Saphira tegen hem aan. Zachtjes hield hij Saphira vast. Wat er vandaag ook zou gebeuren maakte hem niet uit. In het hier en nu voelde het rustig en kalm aan. Aiden merkte dat Saphira niet helemaal zo lekker in haar vel zat als normaal en vroeg: "what's on your mind?".
Terug naar boven Ga naar beneden
Saphira
.
.
Saphira

[E- Missie] Frolic Currents (Aiden Youkai en Saphira) UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Lizzy
Posts : 123
[E- Missie] Frolic Currents (Aiden Youkai en Saphira) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: vuur
Klas: Master Iro
Partner:

[E- Missie] Frolic Currents (Aiden Youkai en Saphira) Empty
BerichtOnderwerp: Re: [E- Missie] Frolic Currents (Aiden Youkai en Saphira)   [E- Missie] Frolic Currents (Aiden Youkai en Saphira) Icon_minitimevr aug 26 2016, 17:28

"Heb je zin om vanavond ,als we die cycloon in de pot hebben gevangen, in een hotel te gaan slapen?" "Ik, uhm, weet het nog niet." "what's on your mind?" "Niks." Saphira probeerde rustig te ademen. Ze moest niet chagrijnig doen tegen Aiden, omdat Saphira zich niet lekker voelde. Ook moest ze concentreren als ze een cycloon moest vangen, als ze het niet deed zou alles mislukken. Saphira werd langzaam rustiger. Ze deed nog meer haar best, maar ze voelde weer de hoofdpijn opkomen. Misschien moet ik wel niks doen, dacht Saphira, ik moet het los laten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

[E- Missie] Frolic Currents (Aiden Youkai en Saphira) UTL8oxA PROFILE
[E- Missie] Frolic Currents (Aiden Youkai en Saphira) UTL8oxA MAGICIAN

[E- Missie] Frolic Currents (Aiden Youkai en Saphira) Empty
BerichtOnderwerp: Re: [E- Missie] Frolic Currents (Aiden Youkai en Saphira)   [E- Missie] Frolic Currents (Aiden Youkai en Saphira) Icon_minitimevr aug 26 2016, 18:21

Saphira zei dat ze nog niet wist of ze een hotel wou pakken. Dat vond Aiden prima, de mogelijkheid stond open. Toen Saphira zei dat er niks aan de hand was, was dit tegenstrijdig met wat Aiden voelde. 'Wil je nog even hier blijven liggen of zullen we maar gewoon gaan?' vroeg Aiden toen maar. Hij zou op de shuttle wel vragen aan Saphira waarom der nacht niet super succesvol was geweest. Het liefst bleef Aiden gewoon de rest van de dag met Saphira in zijn armen liggen. Doordat Aiden ontspannen was straalde hij ook ontspanning en rust uit. Dat zou straks op Puffoon wel veranderen. Zachtjes draaide hij Saphira om zodat ze naar elkaar keken en gaf hij haar een kus. Hij hield echt van Saphira, door dik en dun.
Terug naar boven Ga naar beneden
Saphira
.
.
Saphira

[E- Missie] Frolic Currents (Aiden Youkai en Saphira) UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Lizzy
Posts : 123
[E- Missie] Frolic Currents (Aiden Youkai en Saphira) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: vuur
Klas: Master Iro
Partner:

[E- Missie] Frolic Currents (Aiden Youkai en Saphira) Empty
BerichtOnderwerp: Re: [E- Missie] Frolic Currents (Aiden Youkai en Saphira)   [E- Missie] Frolic Currents (Aiden Youkai en Saphira) Icon_minitimedo sep 01 2016, 10:51

'Wil je nog even hier blijven liggen of zullen we maar gewoon gaan?' "Laten we gaan." Antwoordde Saphira. Saphira rolde van heer bed af en kwam goed terecht. "Yes het is gelukt." Saphira moest lachen. Ze oefende vaak op trucjes. Gewoon omdat ze het leuk vond en Saphira vrolijk van werd. Saphira hoopte niet dat Aiden ging vragen over haar nacht, maar het was logisch dat hij het wel ging vragen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

[E- Missie] Frolic Currents (Aiden Youkai en Saphira) UTL8oxA PROFILE
[E- Missie] Frolic Currents (Aiden Youkai en Saphira) UTL8oxA MAGICIAN

[E- Missie] Frolic Currents (Aiden Youkai en Saphira) Empty
BerichtOnderwerp: Re: [E- Missie] Frolic Currents (Aiden Youkai en Saphira)   [E- Missie] Frolic Currents (Aiden Youkai en Saphira) Icon_minitimedo sep 01 2016, 14:39

"Laten we gaan." zei Saphira waarna ze van het bed af rolde en goed te recht kwam. Aiden moest lachen en klapte. "Nu is het mijn beurt." zei hij geamuseerd waarna hij ook van het bed af rolde. Echter "vergat" hij zich op te vangen en viel hij dus als een plank of de grond. Lachend stond hij op en zei hij: "Ik moet ook niet cool proberen te doen, dat gaat altijd fout.". Vervolgens liep hij richting deur. Hij moest zich inhouden om Saphira niet nog snel even een kus te geven. Daar had hij straks wel genoeg tijd voor. Ze moesten tenslotte helemaal naar Puffoon af vliegen. "Vind jij het leuk om straks de opstijg procedures te doen? en dat ik je ondersteun?" vroeg hij aan Saphira. Ze hadden al vaker samen gevlogen en Aiden was aan het proberen geweest om te zorgen dat Saphira zelf ook de shuttle kon besturen. Echter kon Aiden het ook begrijpen als Saphira dat liever niet deed, ze had tenslotte niet zo lekker geslapen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Saphira
.
.
Saphira

[E- Missie] Frolic Currents (Aiden Youkai en Saphira) UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Lizzy
Posts : 123
[E- Missie] Frolic Currents (Aiden Youkai en Saphira) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: vuur
Klas: Master Iro
Partner:

[E- Missie] Frolic Currents (Aiden Youkai en Saphira) Empty
BerichtOnderwerp: Re: [E- Missie] Frolic Currents (Aiden Youkai en Saphira)   [E- Missie] Frolic Currents (Aiden Youkai en Saphira) Icon_minitimema sep 12 2016, 16:54

Aiden probeerde het trucje van Saphira na te doen. Wat niet echt goed lukte. "Vind jij het leuk om straks de opstijg procedures te doen? en dat ik je ondersteun?" "Doe maar nog ondersteunen." Saphira wist niet goed of ze wel kon opletten. Ze moest zich wel concentreren als ze die cycloon moesten 'verslaan'.  Saphira liep de kamer uit en toen Aiden de kamer uit was deed ze hem opslot.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

[E- Missie] Frolic Currents (Aiden Youkai en Saphira) UTL8oxA PROFILE
[E- Missie] Frolic Currents (Aiden Youkai en Saphira) UTL8oxA MAGICIAN

[E- Missie] Frolic Currents (Aiden Youkai en Saphira) Empty
BerichtOnderwerp: Re: [E- Missie] Frolic Currents (Aiden Youkai en Saphira)   [E- Missie] Frolic Currents (Aiden Youkai en Saphira) Icon_minitimema sep 12 2016, 17:01

Saphira gaf aan dat ze het fijn vond als Aiden zou ondersteunen. Aiden keek even in Saphira haar ogen en vroeg toen: "Of vind je het fijner als ik me gewoon over de reis buig en dat jij iets anders kan doen?" Vervolgens zag Aiden dat Saphira de kamer uit liepn en hij volgde haar rustig. Hij zat niet echt te denken aan de taak die ze te wachten stond, wel kreeg hij het akelige gevoel dat er een disconnect tussen hem en Saphira ontstond, misschien was het wel niet zo een goed idee geweest om haar trucje na te doen? Ach ja gebeurd is gebeurd. Aiden wachtte rustig toen Saphira de deur sloot, pakte haar hand vast en liep toen rustig aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Saphira
.
.
Saphira

[E- Missie] Frolic Currents (Aiden Youkai en Saphira) UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Lizzy
Posts : 123
[E- Missie] Frolic Currents (Aiden Youkai en Saphira) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: vuur
Klas: Master Iro
Partner:

[E- Missie] Frolic Currents (Aiden Youkai en Saphira) Empty
BerichtOnderwerp: Re: [E- Missie] Frolic Currents (Aiden Youkai en Saphira)   [E- Missie] Frolic Currents (Aiden Youkai en Saphira) Icon_minitimema sep 12 2016, 17:09

"Of vind je het fijner als ik me gewoon over de reis buig en dat jij iets anders kan doen?" "Kan ook." Zei Saphira wat afwezig. Aiden pakte de hand van Saphira. Saphira volde Aiden en liet zich leidden door hem. Ze zei niet veel, de avond was nog maar een paar uur geleden. En waarom moet het precies nu gebeuren, vlak voor zo'n missie
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

[E- Missie] Frolic Currents (Aiden Youkai en Saphira) UTL8oxA PROFILE
[E- Missie] Frolic Currents (Aiden Youkai en Saphira) UTL8oxA MAGICIAN

[E- Missie] Frolic Currents (Aiden Youkai en Saphira) Empty
BerichtOnderwerp: Re: [E- Missie] Frolic Currents (Aiden Youkai en Saphira)   [E- Missie] Frolic Currents (Aiden Youkai en Saphira) Icon_minitimema sep 12 2016, 18:03

Saphira gaf aan dat ze het ook prima vond als Aiden zich over de reis zelf zou buigen. Aiden knikte waarna hij Saphira haar hand pakten. Hij voelde aan Saphira dat ze zich zou laten leiden en nam haar rustig mee naar de school deuren. Saphira was erg stil en dit baarde Aiden zorgen, hij voelde dat Akuma die nog altijd in haar bracer vorm om zijn arm zat ook spanning merkte. Langzaam liep hij met Saphira over het veld pad wat uiteindelijk naar de lanceerplatformen zou leiden. Hij vroeg zich toch wel ernstig af wat er aan de hand was, maar Akuma gaf aan dat het beter was om de vragen nog even te bewaren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



[E- Missie] Frolic Currents (Aiden Youkai en Saphira) UTL8oxA PROFILE
[E- Missie] Frolic Currents (Aiden Youkai en Saphira) UTL8oxA MAGICIAN

[E- Missie] Frolic Currents (Aiden Youkai en Saphira) Empty
BerichtOnderwerp: Re: [E- Missie] Frolic Currents (Aiden Youkai en Saphira)   [E- Missie] Frolic Currents (Aiden Youkai en Saphira) Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

[E- Missie] Frolic Currents (Aiden Youkai en Saphira)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» [E-Missie] Frolic Currents (Oliver)
» [E-Missie] Frolic Currents (Syrax)
» [E-Missie] Frolic Currents (Kyna)
» [E-Missie] Frolic Currents (Julian)
» [E-Missie] Frolic Currents (Hayden)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Launching Platform-