PortalIndexDiner voor 2 {Saphira} - Pagina 2 HpD5UwnDiner voor 2 {Saphira} - Pagina 2 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Diner voor 2 {Saphira}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Saphira
.
.
Saphira

Diner voor 2 {Saphira} - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Lizzy
Posts : 123
Diner voor 2 {Saphira} - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: vuur
Klas: Master Iro
Partner:

Diner voor 2 {Saphira} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Diner voor 2 {Saphira}   Diner voor 2 {Saphira} - Pagina 2 Icon_minitimema aug 22 2016, 09:21

"Heb je een vanille milkshake?" Vroeg Saphira. Ze zag dat Aiden ergens aan dacht en hij zuchtte. "Inmiddels weet ik best veel over jou verleden maar jij nog nauwelijks iets over dat van mij. Als je iets wil weten vraag maar raak. Ik weet zelf niet zo goed hoe ik erover moet beginnen." Saphira zag dat Aiden naar de koelkast liep. Ze dacht na of ze wel over zijn verleden moest vragen of moest ze hem zelf laten beslissen waar hij over ging praten. Saphira wist niet waar ze over moest vragen. Ze wilde wel een beetje meer over Aiden weten, maar waar moest ze dan in hemelsnaam beginnen. Het leven in SSA of bij het gedeelte van zijn jeugd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Diner voor 2 {Saphira} - Pagina 2 UTL8oxA PROFILE
Diner voor 2 {Saphira} - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN

Diner voor 2 {Saphira} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Diner voor 2 {Saphira}   Diner voor 2 {Saphira} - Pagina 2 Icon_minitimema aug 22 2016, 12:24

"Heb je een vanille milkshake?". "Maar natuurlijk, 1 vanille milkshake komt eraan." zei Aiden. Toen Aiden met de shakes terug liep zei hij: "Dit is voor mij mijn eerste jaar op SSA, ik ben hier pas 2 maanden.". Hij gaf Saphira haar milkshake. "Geniet ervan." zei hij erbij met een lach. Vervolgens begon Aiden te praten. "Toen ik zes was zijn mijn ouders vermoord door opstandelingen. Mijn vader was een raads-adviseur op Shadra, en een paar opstandelingen wouden hem weg hebben.". Aiden wist niet echt of hij meer moest zeggen dus hij hield zich weer even stil.
Terug naar boven Ga naar beneden
Saphira
.
.
Saphira

Diner voor 2 {Saphira} - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Lizzy
Posts : 123
Diner voor 2 {Saphira} - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: vuur
Klas: Master Iro
Partner:

Diner voor 2 {Saphira} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Diner voor 2 {Saphira}   Diner voor 2 {Saphira} - Pagina 2 Icon_minitimema aug 22 2016, 12:48

"Dit is voor mij mijn eerste jaar op SSA, ik ben hier pas 2 maanden." "Oh ik zit hier al drie jaar." "Geniet ervan." "Zal ik zeker doen." Zei Saphira vriendelijk. "Toen ik zes was zijn mijn ouders vermoord door opstandelingen. Mijn vader was een raads-adviseur op Shadra, en een paar opstandelingen wouden hem weg hebben." Saphira wist niet goed wat ze moest zeggen. "Heb je dan 13 jaar alleen gewoond?" Hij had het vast moeilijker. Saphira had nog een fantastische familie en haar ouders waren zeker niet belangrijk voor het bestuur. Ze waren gewone burgers.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Diner voor 2 {Saphira} - Pagina 2 UTL8oxA PROFILE
Diner voor 2 {Saphira} - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN

Diner voor 2 {Saphira} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Diner voor 2 {Saphira}   Diner voor 2 {Saphira} - Pagina 2 Icon_minitimema aug 22 2016, 13:37

Aiden keek even naar Saphira, ging toen lekker in de bank liggen en keek naar de sterren. "Heb je dan 13 jaar alleen gewoond?" vroeg Saphira. "Ja en nee, ik heb toen een week alleen gewoond, daarna kwam ik Akuma tegen en zijn we samen een van mijn vader zijn shuttles gaan terughalen. Een paar maanden later vertelde Akuma mij dat ze eigenlijk de princess van de shadraanse demoondraken was. Toen was ze al bezig geweest om mij muziek aan te leren en toen ik 8 werd heeft ze me meegenomen naar het kasteel waar haar vader woont. Daar heb ik toen les van de draken gekregen. Ook liepen daar wat demonen rond, alleen deze demonen waren niet agressief of vervelend, maar juist heel intelligent en medelevend, totaal niet wat ik verwacht had. Toen ik 12 werd begonnen ze mij op te leiden tot een guardian, dat hield in dat ik moest leren mijzelf en andere te verdedigen. Op mijn 16e jaar was ik inmiddels naar de rank van Paladin gestegen. Dit betekende dat ik verantwoordelijk was voor een groot deel van het leger van de koning. De koning heet Ryak trouwens, zijn zoon, Ryu, werd mijn partner in battle. Hoewel ik niet sterk genoeg was om de demonische opstandelingen te verslaan, bleek dat ik wel goed was in het leiden van grote troepen. Op het moment dat ik 19 werd leek het mij verstandig om nog een jaar te leren hoe ik met mijn magie om kon gaan. Vervolgens kwam ik hier een heel lief, leuk een mooi meisje tegen, en that's where we are now.".


// Hele lap tekst >.< sorry haha. Heb Aiden zijn dialoog even niet dikgedrukt, denk dat dit prettiger leest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Saphira
.
.
Saphira

Diner voor 2 {Saphira} - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Lizzy
Posts : 123
Diner voor 2 {Saphira} - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: vuur
Klas: Master Iro
Partner:

Diner voor 2 {Saphira} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Diner voor 2 {Saphira}   Diner voor 2 {Saphira} - Pagina 2 Icon_minitimema aug 22 2016, 19:51

Aiden vertelde over hoe hij gekomen was op school en wat hij daarvoor had gedaan. "Dus Akuma is een prinses. Gaaf een prinsesje." Saphira keek even naar Aiden. "Ash is gewoon een normale raaf. Past wel bij mij. Net als mij, ik had wel een normaal gezin. Alleen waren wij armer vergeleken mijn tante en oom." Vertelde Saphira Aiden. "Mijn tante en oom zijn ook niet echt rijk. Ik ben dus niet echt luxe gewend. Ik vond mijn kamer op SSA best luxe. In het huis van mijn tante hadden we maar 4 kamers, een woonkamer eetkamer en keuken waren één deel, twee slaapkamers en een kamer om je te wassen." Ze vertelde dit niet om zielig te doen, nee meer ter info. Ze vertelde nooit dat ze echt arm was bang dat mensen haar zouden te pesten daarom.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Diner voor 2 {Saphira} - Pagina 2 UTL8oxA PROFILE
Diner voor 2 {Saphira} - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN

Diner voor 2 {Saphira} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Diner voor 2 {Saphira}   Diner voor 2 {Saphira} - Pagina 2 Icon_minitimema aug 22 2016, 20:30

Aiden ging weer rechtop zitten toen hij zijn verhaal af had. Waarna Saphira wat begon te vertellen over meer dingen uit haar verleden. Ze vertelde dat ze vergeleken met andere familie leden niet veel geld hadden gehad. Aiden vond sommige stukken klinken alsof Saphira haar familie arm was geweest. Niet dat dat hem uitmaakte. Het ging tenslotte om het persoon, niet om de positie of hoeveelheid geld die iemand had. Aiden trok Saphira tegen zich aan en ging toen nadenken over zijn reactie. Eerst besloot Aiden te reageren op wat Saphira over Ash had gezegd. "Gewoon een normale raaf" en dat dat wel bij Saphira paste. Aiden was het daar totaal niet mee eens. "Ik denk dat Ash juist een hele bijzondere raaf is, Ash heeft een goede smaak" Aiden stopte even en keek liefhebbend naar Saphira, God wat was het een mooie meid. "En ik durf te wedden dat Ash je nooit in de steek zou laten. Het vinden van iemand of iets waar je zo een band mee kan hebben is erg bijzonder. Toen Akuma mij vertelde dat ze een prinses was vertelde ze me ook iets anders namelijk: 'The circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are.'. Daar geloof ik totaal in en geloof me, jij zou ook een prinses kunnen zijn, Ash kon net zo goed een warrior zijn. Dus ik geloof niet dat Ash een normale raaf is, en ik geloof ook niet dat jij een normaal meisje bent. Je bent een schatje, dat zegt al genoeg. zei Aiden. Daarna haalde hij even diep adem, gaf hij Saphira een kus op haar voorhoofd en vroeg hij: "Het klonk alsof je familie redelijk arm is, zelf heb ik armoe alleen vanaf de buitenkant gezien, mijn vader probeerde arme mensen altijd te helpen door eten, drinken en onderdak te bieden. Nu maak ik even een rare sprong, maar ik zou jou in plaats van geld, veiligheid willen geven. Mocht je ooit niet lekker in je vel zitten, of je ongemakkelijk voelen. Of whatever, misschien voel je je 's nachts eenzaam. Ben dan niet bang om naar me toe te komen dan kijken we of ik misschien iets voor je kan betekenen, al is het maar dat ik even een luisterend oor bied, als dat is wat je nodig hebt dan ben ik dat graag voor je.". Aiden keek nog een keer liefhebbend naar Saphira en probeerde de gedachten van met haar samen in een bed te slapen uit zijn hoofd te krijgen, Alles op zijn tijd vertelde Aiden zichzelf.

// Ja ik heb Mewtwo gequote, whahaha :p
Terug naar boven Ga naar beneden
Saphira
.
.
Saphira

Diner voor 2 {Saphira} - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Lizzy
Posts : 123
Diner voor 2 {Saphira} - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: vuur
Klas: Master Iro
Partner:

Diner voor 2 {Saphira} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Diner voor 2 {Saphira}   Diner voor 2 {Saphira} - Pagina 2 Icon_minitimedi aug 23 2016, 16:20

Aiden trok Saphira naar zich toe. Hij zei dat Ash juist geen gewone raaf was, maar een bijzondere raaf. Aiden zei dat hij niet geloofde dat Ash en Saphira normaal waren. Aiden haalde adem en hij gaf een kus op het voorhoofd van Saphira. "Het klonk alsof je familie redelijk arm is, zelf heb ik armoe alleen vanaf de buitenkant gezien, mijn vader probeerde arme mensen altijd te helpen door eten, drinken en onderdak te bieden. Nu maak ik even een rare sprong, maar ik zou jou in plaats van geld, veiligheid willen geven. Mocht je ooit niet lekker in je vel zitten, of je ongemakkelijk voelen. Of whatever, misschien voel je je 's nachts eenzaam. Ben dan niet bang om naar me toe te komen dan kijken we of ik misschien iets voor je kan betekenen, al is het maar dat ik even een luisterend oor bied, als dat is wat je nodig hebt dan ben ik dat graag voor je." "Ja bescherming." Saphira dacht terug naar haar huis van haar ouders. Ze voelde zich alleen veilig overdag. s' Nachts nooit. "Ik was altijd s' Nachts altijd bang, overdag kon je ze zien aankomen. Dieven." Saphira herinnerde zich alsof het gisteren was gebeurt. Dieven overvielen midden in de nacht het huis van de buren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Diner voor 2 {Saphira} - Pagina 2 UTL8oxA PROFILE
Diner voor 2 {Saphira} - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN

Diner voor 2 {Saphira} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Diner voor 2 {Saphira}   Diner voor 2 {Saphira} - Pagina 2 Icon_minitimedi aug 23 2016, 18:01

Saphira vertelde dat ze vroeger 's nachts altijd bang was geweest door de dieven. Aiden keek haar even diep aan. "Dat kan ik me goed voorstellen. Sinds de nacht dat mijn ouders om het leven werden gebracht voelde ik me nergens veilig. Totdat Akuma mij vond en besloot mij onder haar vleugels te nemen. Ik weet bijna zeker dat als ik Akuma niet was tegen gekomen dat ik hier nu niet met zo een leuke meid zou zitten." zei Aiden. "Heb je nog steeds wel eens dat je je 's nachts niet veilig voelt?" vroeg Aiden vervolgens. Hij hield Saphira nog steeds tegen zich aan alsof hij haar gewoon een lange knuffel gaf. Wat later maakte Aiden een bal van dark matter waar elektrische vonken vanaf sprongen. Door even te focussen op zijn gevoelens voor Saphira kalmeerde de bal tot het een pik zwarte steen was die een diep blauwe binnenkant had en een bliksemschicht in het midden. Rustig pakte hij de steen en gaf deze aan Saphira. "Mocht je je ooit niet veilig voelen, concentreer dan op deze steen, als die gevaar detecteert dan zal die fel blauw oplichten en zullen er elektrische vonken naar het dichtstbijzijnde gevaar toe springen. De vonken zijn alleen zichtbaar voor jou, en de steen werkt alleen maar bij jou. Mocht je gevaar vinden en graag hulp hebben dan kan je in de steen knijpen. Voor mij voelt dat dan alsof je mij in mijn nek pakt, dan zal ik meteen naar je toe komen. Akuma zal het ook voelen en ook die zal je te hulp schieten." zei Aiden. Damn wat voelde het goed om Saphira zo dicht bij te hebben. Als ze haar hoofd op zijn borstkas zou leggen zou ze doof worden van het gebonk van Aiden zijn hart. Vervolgens keek Aiden naar de cockpit en zag hij dat ze bijna bij de zon aan kwamen. Dan zou Aiden even moeten sturen om brandstof op te nemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Saphira
.
.
Saphira

Diner voor 2 {Saphira} - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Lizzy
Posts : 123
Diner voor 2 {Saphira} - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: vuur
Klas: Master Iro
Partner:

Diner voor 2 {Saphira} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Diner voor 2 {Saphira}   Diner voor 2 {Saphira} - Pagina 2 Icon_minitimewo aug 24 2016, 00:18

Aiden vertelde ook dat hij vroeger zich 's nachts onveilig voelde totdat hij Akuma tegen kwam. "Heb je nog steeds wel eens dat je je 's nachts niet veilig voelt?" "Soms." Zei Saphira tegen Aiden. Aiden maakte een soort van zwarte steen. Het was een mooie steen, maar niet zo mooi als Aiden. Saphira pakte de steen van Aiden aan.  "Mocht je je ooit niet veilig voelen, concentreer dan op deze steen, als die gevaar detecteert dan zal die fel blauw oplichten en zullen er elektrische vonken naar het dichtstbijzijnde gevaar toe springen. De vonken zijn alleen zichtbaar voor jou, en de steen werkt alleen maar bij jou. Mocht je gevaar vinden en graag hulp hebben dan kan je in de steen knijpen. Voor mij voelt dat dan alsof je mij in mijn nek pakt, dan zal ik meteen naar je toe komen. Akuma zal het ook voelen en ook die zal je te hulp schieten." Saphira bekeek de steen eens goed. Ze zag Aiden ergens naar toe draaien met zijn hoofd, maar het was in haar ooghoek en kon niet zien waar naar toe. Saphira legde haar hoofd op de borstkast van Aiden. Wat voelde het goed om dicht bij hem te zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Diner voor 2 {Saphira} - Pagina 2 UTL8oxA PROFILE
Diner voor 2 {Saphira} - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN

Diner voor 2 {Saphira} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Diner voor 2 {Saphira}   Diner voor 2 {Saphira} - Pagina 2 Icon_minitimewo aug 24 2016, 02:14

Saphira gaf aan dat ze zich soms 's nachts niet veilig voelde. Aiden keek naar haar en zei: "Vervelend om te horen. Veel kan ik er niet aan doen, maar mocht je dat gevoel hebben, je mag me altijd uit bed halen of bij me komen. Misschien helpt dat?". Toen vertelde Aiden over de steen die hij gemaakt had. Na zijn verhaal gaf Aiden een commando aan zijn shuttle: "Harvest Module, Authorised User: Aiden Youkai, Safetylock: 0289, Status: Enable, Navigation Crystal, New Orbit: Harvest Fuel, State: Start." Vervolgens keek hij naar Saphira die met haar hoofd op zijn borstkast lag, Aiden smolt van haar aanraking. "Sorry ik moest even zorgen dat de shuttle ging bij tanken, want ik ga er vanuit dat je niet op de terug weg straks vast wil zitten op Erd. Sorry als mijn hart je doof maakt, Ik ben bang dat je mijn hart namelijk gestolen hebt." zei Aiden met een glimlach terwijl hij zo ging zitten dat Saphira lekkerder zou kunnen gaan zitten/liggen/hangen. Zachtjes streelde hij over Saphira haar rug. Saphira voelde heerlijk zacht vond Aiden. Even haalde Aiden diep adem en hij rook Saphira haar shampoo weer, Holy Moly, wat rook dat lekker. Aiden ontspande er gewoon helemaal door.
Terug naar boven Ga naar beneden
Saphira
.
.
Saphira

Diner voor 2 {Saphira} - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Lizzy
Posts : 123
Diner voor 2 {Saphira} - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: vuur
Klas: Master Iro
Partner:

Diner voor 2 {Saphira} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Diner voor 2 {Saphira}   Diner voor 2 {Saphira} - Pagina 2 Icon_minitimewo aug 24 2016, 12:12

"Sorry ik moest even zorgen dat de shuttle ging bij tanken, want ik ga er vanuit dat je niet op de terug weg straks vast wil zitten op Erd. Sorry als mijn hart je doof maakt, Ik ben bang dat je mijn hart namelijk gestolen hebt." Aiden glimlachte. Saphira voelde hoe Aiden zachtjes over haar rug heen streelde en ze ging nog wat comfortabeler liggen. Saphira sloot even haar ogen, ze controleerde haar ademhaling. Saphira kwam helemaal tot rust. "Doof, hm, misschien." Met nog steeds haar ogen gesloten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Diner voor 2 {Saphira} - Pagina 2 UTL8oxA PROFILE
Diner voor 2 {Saphira} - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN

Diner voor 2 {Saphira} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Diner voor 2 {Saphira}   Diner voor 2 {Saphira} - Pagina 2 Icon_minitimewo aug 24 2016, 12:56

Aiden sloot zijn ogen en dacht aan wat een rollercoaster deze dag was geweest. Vanochtend had hij eerst het soulbeast van Master Iro moeten aanvallen van zijn docent, vervolgens zag hij een huilend meisje in de gymzaal. Daarna had hij lang met het meisje gedanst en nu lag ze ontspannen op zijn borstkas. Zelf viel Aiden bijna inslaap maar hij kon niet inslaap vallen, zijn hoofd was veelte druk met niet denken aan het meisje wat tegen hem lag, anders zou zijn tiener lichaam daar erg opgewonden van kunnen raken, en dat zou mogelijk niet bevorderend zijn voor de situatie. Daarbij kwam ook nog dat Aiden helemaal niet uit was om dit meisje uit te kleden maar dat wist zijn lichaam niet. Hij had iedere vezel in hemzelf nodig om zijn lichaam te temmen, te vergeefs, Aiden voelde iets groter worden en hoopte dat Saphira het niet zou voelen. Voorzichtig ging Aiden iets anders liggen hij wou Saphira niet de verkeerde indruk geven. Hij bleef haar rug zachtjes strelen en voelde zijn hart te keer gaan in zijn keel. Het leek alsof Saphira nog niet door had dat er iets aan het groeien was, of misschien lette ze er gewoon niet op. Saphira zou toch vast ook wel weten hoe een jongenslichaam in de puberteit op alles reageert. Aiden ademde rustig en kon weer wat ontspannen.


// Heerlijk die awkward teen boners xD ben benieuwd naar je post Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Saphira
.
.
Saphira

Diner voor 2 {Saphira} - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Lizzy
Posts : 123
Diner voor 2 {Saphira} - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: vuur
Klas: Master Iro
Partner:

Diner voor 2 {Saphira} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Diner voor 2 {Saphira}   Diner voor 2 {Saphira} - Pagina 2 Icon_minitimedo aug 25 2016, 16:46

Saphira voelde dat Aiden iets ging verzitten. Waarom, ze zag net zo lekker. Saphira deed haar ogen open. Ze ging weer recht op zitten en ze keek naar Aiden. Hij leek onrustig, Saphira wist niet hoe maar ze voelde het. Ze moest haar best doen om niet te vragen waarom hij opeens zo onrustig was. Aiden bleef haar rug nog steeds strelen. Misschien was het om rustiger te worden, Saphira wist het niet. Aiden ontspande wel, maar volgens mij was het een beetje schijn. Saphira keek vragend naar Aiden. Misschien dacht hij wel aan iets uit zijn verleden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Diner voor 2 {Saphira} - Pagina 2 UTL8oxA PROFILE
Diner voor 2 {Saphira} - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN

Diner voor 2 {Saphira} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Diner voor 2 {Saphira}   Diner voor 2 {Saphira} - Pagina 2 Icon_minitimedo aug 25 2016, 17:49

Nadat Aiden iets anders ging zitten ging Saphira ook zitten. 'Shit heeft ze het door? Vind ze het erg? nee toch?'. De gedachtens schoten door Aiden zijn hoofd. Hij zag Saphira vragend naar hem kijken, en keek even opgelucht, ze leek niet boos. Vervolgens keek Aiden naar beneden. Hij vond het zo fijn hoe ze net bij hem lag, waarom had hij het nou verpest. Met een verontschuldigende blik keek hij terug naar Saphira en toen vroeg hij: "Is er iets meis? Ik zie die mooie vragende ogen van je, ik lag er net zo van te genieten dat we een moment rust samen hadden, heb ik iets gemist?". Aiden had niet gelogen, hij was even helemaal relaxed geweest totdat zijn lichaam hem begon te verraden. Hij keek in Saphira haar mooie ogen en moest moeten doen om haar niet boven op hem te trekken voor een zoen sessie. 'Wat denk ik nou allemaal?! Ik heb haar nog niet eens een gewone zoen gegeven, laat staan dat ik aan moet gaan komen met een zoen sessie' zei Aiden in zijn hoofd tegen zichzelf. Hij keek even naar Saphira haar lippen waarna hij zijn eigen lippen likte en dacht: 'Wat zal het goed moeten voelen om haar te zoenen, ik kan niet wachten tot ik daar een moment voor zie.'.

// AWWWWWW Saphira is such a cutie, Aiden might die from her innocence!
Terug naar boven Ga naar beneden
Saphira
.
.
Saphira

Diner voor 2 {Saphira} - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Lizzy
Posts : 123
Diner voor 2 {Saphira} - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: vuur
Klas: Master Iro
Partner:

Diner voor 2 {Saphira} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Diner voor 2 {Saphira}   Diner voor 2 {Saphira} - Pagina 2 Icon_minitimedo aug 25 2016, 21:12

"Is er iets meis? Ik zie die mooie vragende ogen van je, ik lag er net zo van te genieten dat we een moment rust samen hadden, heb ik iets gemist?" "Uhm nee, denk ik." Saphira keek even naar beneden naar de grond, maar toen ze weer op keek keek ze recht in de ogen van Aiden. Saphira zag hem ook na haar lippen kijken. Aiden likte zijn lippen. Saphira leunde weer tegen Aiden aan. Het gaf haar rust of zo dicht bij hem te zijn. Saphira kon soms hoofdpijn krijgen als het in haar hoofd te druk was, maar in de buurt van Aiden leek het net of er helemaal geen druk was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Diner voor 2 {Saphira} - Pagina 2 UTL8oxA PROFILE
Diner voor 2 {Saphira} - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN

Diner voor 2 {Saphira} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Diner voor 2 {Saphira}   Diner voor 2 {Saphira} - Pagina 2 Icon_minitimedo aug 25 2016, 22:08

Aiden trok Saphira zachtjes tegen zijn borstkas aan en zei: "Ik heb nog zitten denken, en als je wil kunnen we best wel een nachtje op Erd verblijven, zie het als een mini vakantie met je persoonlijke teddybeer.". Zachtjes hield Aiden zijn armen om Saphira heen. Aiden ontspande door dat Saphira zo dicht bij hem was, hij was zelfs vergeten dat zijn lichaam aan het vervelen was. Heel zachtjes zei Aiden: "Ik vind je echt heel leuk.". Hij zei het zo zacht dat Saphira het waarschijnlijk niet eens hoorde. Aiden legde zijn hoofd zachtjes op de bank, en hield Saphira liefdevol vast. Hij had het gevoel dat ze misschien wel even gewoon wou liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Saphira
.
.
Saphira

Diner voor 2 {Saphira} - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Lizzy
Posts : 123
Diner voor 2 {Saphira} - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: vuur
Klas: Master Iro
Partner:

Diner voor 2 {Saphira} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Diner voor 2 {Saphira}   Diner voor 2 {Saphira} - Pagina 2 Icon_minitimevr aug 26 2016, 17:35

"Ik heb nog zitten denken, en als je wil kunnen we best wel een nachtje op Erd verblijven, zie het als een mini vakantie met je persoonlijke teddybeer." "Ja is denk ik wel leuk. Persoonlijke teddybeer, i like that." Saphira moest ervan een beetje lachen. Aiden zei iets heel erg zacht waardoor Saphira het niet kon horen, was dat de bedoeling. "Zei je wat?" Saphira keek naar Aiden. Ze wou hem wel kussen, maar ze hield zich in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Diner voor 2 {Saphira} - Pagina 2 UTL8oxA PROFILE
Diner voor 2 {Saphira} - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN

Diner voor 2 {Saphira} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Diner voor 2 {Saphira}   Diner voor 2 {Saphira} - Pagina 2 Icon_minitimevr aug 26 2016, 18:30

Saphira zei dat het haar wel leuk bleef om een nachtje op Erd te blijven, en zei vervolgens dat ze het idee van een persoonlijke teddybeer wel leuk vond. Aiden knikte met een glimlach en zei toen lachend: 'Uw persoonlijke teddybeer is gereed voor gebruik, gelieve de stof heel te laten.'. Vervolgens had Aiden heel zacht gezegd dat hij Saphira heel leuk vond. Saphira had het half gehoord, dat was niet de bedoeling geweest maar goed, wie A zei moest ook B zeggen. 'Ik vind je echt heel leuk Saphira.' zei Aiden blozend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Saphira
.
.
Saphira

Diner voor 2 {Saphira} - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Lizzy
Posts : 123
Diner voor 2 {Saphira} - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: vuur
Klas: Master Iro
Partner:

Diner voor 2 {Saphira} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Diner voor 2 {Saphira}   Diner voor 2 {Saphira} - Pagina 2 Icon_minitimema aug 29 2016, 11:32

"Uw persoonlijke teddybeer is gereed voor gebruik, gelieve de stof heel te laten." Zei Aiden lachend. "Ik vind je echt heel leuk Saphira." Zei Aiden op de vraag van Saphira. "Ik jou ook." Waarna Saphira Aiden kuste. Ze kon zich niet meer inhouden.

- Sorry voor de late reactie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Diner voor 2 {Saphira} - Pagina 2 UTL8oxA PROFILE
Diner voor 2 {Saphira} - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN

Diner voor 2 {Saphira} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Diner voor 2 {Saphira}   Diner voor 2 {Saphira} - Pagina 2 Icon_minitimema aug 29 2016, 12:53

"Ik vind je echt heel leuk Saphira" had Aiden blozend gezegd. "Ik jou ook." reageerde Saphira waarna ze Aiden kuste. Aiden zoende Saphira terug, sloot zijn armen om haar heen en hield haar dicht bij terwijl hij haar zoende. Wat was dit toch een lief meisje. Aiden zijn lichaam verlangde erna om dichter bij Saphira te zijn, ondanks dat ze tegen elkaar aan zaten. Aiden zijn hart ging tekeer en zijn lichaams temperatuur was niet het enige dat omhoog ging. Zijn hand legde hij op een ontbloot deel van Saphira haar rug. Wat voelde ze zacht aan. Zachtjes streelde Aiden over Saphira haar rug. Voor een moment stond alles stil en werden Aiden zijn zintuigen over gestimuleerd, maar nog steeds duurde het moment te kort. Een tijdje dacht Aiden nergens aan, hij genoot gewoon van het moment.

- maakt niet uit Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Saphira
.
.
Saphira

Diner voor 2 {Saphira} - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Lizzy
Posts : 123
Diner voor 2 {Saphira} - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: vuur
Klas: Master Iro
Partner:

Diner voor 2 {Saphira} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Diner voor 2 {Saphira}   Diner voor 2 {Saphira} - Pagina 2 Icon_minitimedo sep 01 2016, 11:00

Saphira voelde hoe Aiden zijn armen om haar heen sloot. Ook streelde Aiden over haar rug heen. Saphira voelde een tinteling door haar lichaam heen gaan. Ze genoot ervan en hoopte dat Aiden dat ook deed. Hij was een van de enige die aardig deed. Haar tante, oom en nichtje ook. Saphira dacht dat alleen lag aan dat ze familie waren. Ze was blij dat ze Aiden had ontmoet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Diner voor 2 {Saphira} - Pagina 2 UTL8oxA PROFILE
Diner voor 2 {Saphira} - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN

Diner voor 2 {Saphira} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Diner voor 2 {Saphira}   Diner voor 2 {Saphira} - Pagina 2 Icon_minitimedo sep 01 2016, 15:05

Aiden genoot van dit intieme moment met Saphira. Hij vond het rustgevend om haar zo dichtbij te hebben. Hij ademde diep in zodat hij Saphira haar geur in zich op kon nemen. "mmm Wat ruikt ze weer heerlijk." dacht Aiden. Hij gaf haar nog een dikke knuffel, keek Saphira toen aan in haar mooie ogen en zei: "Ik ben echt heel blij dat ik jou heb leren kennen, je doet iets met me wat niemand anders nog heeft gedaan, je zorgt ervoor dat ik kan uitrusten en ontspannen. Je bent bijzonder voor me en ik weet niet hoe ik je daarvoor kan bedanken.". Vervolgens zoende hij Saphira nog een keer. Rustig streelde hij haar onder rug zachtjes trok hij de achterkant van haar shirt wat omhoog zodat zijn vingers over Saphira haar huid gleden. Zodra zijn hand haar huid raakte stopte hij met het omhoog trekken en streelde hij haar ontblote onderrug zachtjes. Aiden ontspande van het fysieke contact met Saphira.
Terug naar boven Ga naar beneden
Saphira
.
.
Saphira

Diner voor 2 {Saphira} - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Lizzy
Posts : 123
Diner voor 2 {Saphira} - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: vuur
Klas: Master Iro
Partner:

Diner voor 2 {Saphira} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Diner voor 2 {Saphira}   Diner voor 2 {Saphira} - Pagina 2 Icon_minitimema sep 12 2016, 17:06

"Ik ben echt heel blij dat ik jou heb leren kennen, je doet iets met me wat niemand anders nog heeft gedaan, je zorgt ervoor dat ik kan uitrusten en ontspannen. Je bent bijzonder voor me en ik weet niet hoe ik je daarvoor kan bedanken." "Je hoeft je niet te bedanken. Dat zou ik moeten doen. Jij moest luisteren naar mijn verhaal." Saphira ging dichter bij Aiden liggen. Ze voelde hoe Aiden zachtjes over haar rug streelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Diner voor 2 {Saphira} - Pagina 2 UTL8oxA PROFILE
Diner voor 2 {Saphira} - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN

Diner voor 2 {Saphira} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Diner voor 2 {Saphira}   Diner voor 2 {Saphira} - Pagina 2 Icon_minitimema sep 12 2016, 18:47

"Je hoeft me niet te bedanken. Dat zou ik moeten doen. Jij moest luisteren naar mijn verhaal." zei Saphira. Aiden glimlachte en zei toen: "Ik had op dat moment niets liever willen doen. Zeker niet omdat die glimlach die je daarna tijdens onze dans liet zien onbetaalbaar is.". Aiden sloot zijn ogen en gebruikte een non-verbale spreuk om de muziek installatie in de shuttle te activeren. Hij genoot van het moment, hij genoot ervan om Saphira boven op hem te voelen, en wederom voelde hij dat ook zijn lichaam er van genoot. "Fuck it" dacht Aiden waarna hij gewoon door ging met het knuffelen en het strelen over Saphira haar rug. Ze zou het vast begrijpen dat zijn lichaam mannelijk was en soms eigen handelingen had. Aiden ademde diep in en genoot van de heerlijke geur van Saphira waarnaar hij haar nog een keer zoende, deze keer met meer passie dan voorheen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Diner voor 2 {Saphira} - Pagina 2 UTL8oxA PROFILE
Diner voor 2 {Saphira} - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN

Diner voor 2 {Saphira} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Diner voor 2 {Saphira}   Diner voor 2 {Saphira} - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Diner voor 2 {Saphira}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Saphira
» [E- Missie] Frolic Currents (Aiden Youkai en Saphira)
» The real Saphira.
» Diner.
» The diner.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Launching Platform-