PortalIndex- - Pagina 3 HpD5Uwn- - Pagina 3 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 -

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Eli
.
.
Eli

- - Pagina 3 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Sansan
Posts : 268
Points : 0
- - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark & Water
Klas:
Partner: I don't have a dirty mind, I have a sexy imagination.

- - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: -   - - Pagina 3 Icon_minitimema aug 29 2016, 18:54

-


Laatst aangepast door Eli op di okt 18 2016, 23:00; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Aurora

Miss Aurora

- - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Maurice
Posts : 324
- - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas: Light Magic
Partner: Positie beschikbaar

- - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: -   - - Pagina 3 Icon_minitimema aug 29 2016, 19:51

Eli gaf aan dat het in zijn ogen contractbreuk zou zijn wanneer Aurora de beelden zou bekijken. Ook dreigde hij met dat ze dan nooit meer van zijn lichaam mocht genieten. "Hmm is dat zo? Contract breuk is het niet aangezien de beelden onder ons oude contract vallen. De contracten kunnen door hun magische aard zorgen dat het onmogelijk is om contract breuk te plegen. Ook zou het inderdaad jammer zijn als wij geen leuke momenten meer samen kunnen hebben. Echter vraag ik me wel af waarom je er zo sterk op tegen bent dat ik de beelden terug kijk. Is daar een reden voor? Ik denk het wel, en ik denk dat ik je reden zie als ik de beelden terug kijk. Toch wil ik graag dat jij me de reden zelf verteld, zoals je weet heb ik ook de geheimhoudings verklaring getekend, alles wat je zegt blijft tussen ons. Maar vertel het me alstjeblieft." zei Aurora waarna ze haar hand om het kristal deed en het aan de kant legde.
Toen Eli en Aurora het hadden over de plannen van vandaag reageerde Eli met: "Ik heb nog niet besloten wat... of wie... ik vandaag ga doen.". Aurora lachte, kennelijk had Eli haar uitdaging gezien. "You tell me." zei Eli toen Aurora nogmaals zijn aandacht vroeg. "Je moest toch gaan? Of heb je je bedacht?" purrde ze. Vervolgens zag ze dat Eli zijn bovenlichaam ook weer van kledij voorzag terwijl Aurora nogsteeds naakt was. Met een speelse blik probeerde ze Eli op haar hand te laten concentreren terwijl ze die langzaam langs haar nek, borsten en buik tussen haar benen liet glijden. Even liet ze 2 vingers bij zichzelf naar binnen glijden, en toen ze haar hand weer weg haalde verscheen er direct een stijlvolle jurk die veel aan de verbeelding over liet maar waar haar navel, flaken, onderbenen en sideboob te zien waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eli
.
.
Eli

- - Pagina 3 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Sansan
Posts : 268
Points : 0
- - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark & Water
Klas:
Partner: I don't have a dirty mind, I have a sexy imagination.

- - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: -   - - Pagina 3 Icon_minitimema aug 29 2016, 20:17

-


Laatst aangepast door Eli op di okt 18 2016, 23:01; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Aurora

Miss Aurora

- - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Maurice
Posts : 324
- - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas: Light Magic
Partner: Positie beschikbaar

- - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: -   - - Pagina 3 Icon_minitimema aug 29 2016, 21:49

"Hm, een discussie over contracten met een dochter van de rechter van het Novaanse supreme court heeft duidelijk geen zin. Dan nog... blijf ik bij mijn persoonlijk estandpund: je mag de beelden bekijken, maar dan was dit onze laatste nacht samen." zei Eli. Aurora knikte begrijpend en zuchtte: "Dan zal ik die keuze moeten respecteren. Ik wil je niet laten vallen door mijn eigen zin door te drammen.". Daarna gooide ze het kristal in de lucht en vernietigde ze het. Aurora kon haar zin wel door drammen, maar soms was het beter om niet alles zwart-wit te zien. Aurora keek naar Eli die zei: "Laten we het erop houden dat ik in dat opzicht erg aan mijn privacy gehecht ben...". "That's a lie we both know that." zei Aurora waarop Eli zei dat doorvragen niet zou werken. "Dat is best wel een lullig iets om te zeggen vind ik Eli. Je mag best zeggen dat er een grens is, maar je manier waarop kan nog wat werk gebruiken." zei Aurora weer op haar docenten toon.
Eli zei dat hij flexibel was betreffende gaan of niet. Toen Aurora een jurk aan had zei Eli dat het een mooie jurk was en vroeg hij of het voor een speciaal iemand was. "Ja voor mijn angelic familiar, die word hier altijd opgewonden door." zei Aurora uitdagend.

// korte post sowwy vond het lastig om meer te schrijven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eli
.
.
Eli

- - Pagina 3 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Sansan
Posts : 268
Points : 0
- - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark & Water
Klas:
Partner: I don't have a dirty mind, I have a sexy imagination.

- - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: -   - - Pagina 3 Icon_minitimedi aug 30 2016, 00:48

-


Laatst aangepast door Eli op di okt 18 2016, 23:02; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Aurora

Miss Aurora

- - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Maurice
Posts : 324
- - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas: Light Magic
Partner: Positie beschikbaar

- - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: -   - - Pagina 3 Icon_minitimedi aug 30 2016, 01:24

Aurora glimlachte even toen Eli haar bedankte voor haar keuze. Aurora was blij, ze wist dat dit de juiste keuze was geweest. Op haar reactie dat Eli naar haar loog zei hij dat sommige leugens er waren om jezelf te beschermen tegen anderen. Aurora hoorde dat hij nog iets anders zij maar wat kon ze niet horen. Wel hoorde Aurora een bepaalde trilling in Eli zijn stem. Ze voelde daar aan dat hem iets dwars zat, ze trok hem even wat dichter bij en gaf hem een kus op zijn wang. "Everything is gonna be fine, big cat." zei Aurora met een lieve stem. Vervolgens maakte Aurora zich even comfortabel en vertelde ze dat ze het niet fijn vond dat Eli soms erg fel reageerde. Ze zag dat haar woorden Eli even verbaasde en vervolgens zei dat hij al erg lang niet echt met iemand gesproken had. Aurora zag dat Eli omlaag keek, hij leek iets wat droevig. Aurora schoof wat dichter naar hem toe en gaf hem een knuffel terwijl Eli verder ging. “Ik weet niet zo goed hoe het moet…praten en…alles wat erbij hoort eigenlijk.” zei Eli. Aurora knikte. Damn wat was het aantrekkelijk wanneer een man zo oprecht kon spreken. Ze vond het erg respectabel. Vervolgens zei Eli: "Nu laat je me zwak lijken, kitten.". Aurora verstevigde haar grip om Eli heen en sprak tegen zijn borstkas aan: "Ik vind het juist helemaal niet zwak wanneer je aan durft te geven waar je zwaktes liggen. Dat vind ik eigenlijk heel sterk en ook best wel sexy. Veel mensen zijn erg bang om open te spreken over waar ze zelf moeite mee hebben, dus ik heb veel respect voor het feit dat jij dat nu wel doet.". Aurora gaf Eli een kus op zijn borstkas en zei: "Van wat ik gezien heb ben je een mooi persoon Eli, zeker nu ik ook zie dat je serieus kan praten over je zwaktes en misschien zelfs gevoelens of angsten.". Aurora liet Eli los en glimlachte waarna hij zei dat hij zich goed kon begrijpen dat haar familiar opgewonden werd van Aurora haar kleding aangezien ze er prachtig uit zag. Aurora knipoogde naar Eli en zei: "Als je het contract ondertekent kleed ik me ook soms op deze of een andere manier voor jou.".
Terug naar boven Ga naar beneden
Eli
.
.
Eli

- - Pagina 3 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Sansan
Posts : 268
Points : 0
- - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark & Water
Klas:
Partner: I don't have a dirty mind, I have a sexy imagination.

- - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: -   - - Pagina 3 Icon_minitimedi aug 30 2016, 02:13

-


Laatst aangepast door Eli op di okt 18 2016, 23:02; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Aurora

Miss Aurora

- - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Maurice
Posts : 324
- - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas: Light Magic
Partner: Positie beschikbaar

- - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: -   - - Pagina 3 Icon_minitimedi aug 30 2016, 02:56

Na de heftige nacht vond Aurora het fijn voelen om even gewoon teder te zijn. Toen Eli reageerde met dat hij geen mooi persoon was sprak haar blik boekdelen. "Laat me die slechte kant dan eens zien, zoals ik je nu zie ben je een leuke jongeman die zijn hart op de juiste plaats heeft maar interacties en emoties lastig vind." zei Aurora lief waarna ze weer tegen Eli aan kroop. "Verre van. Als ik echt een "mooi persoon" was, zou ik je ver bij me uit de buurt houden om je tegen mij te beschermen, maar... Ik ben het niet. Ik ben-Hm..." zei Eli waarna hij plots stopte dn zei dat het er ook niet toe deed. Aurora pakte Eli zijn armen en sloeg deze om haar middel heen. "Bekijk het vanaf deze kant, misschien vind je het lastig om jezelf als een mooi persoon te zien door dingen die in het verleden gebeurd zijn. Misschien ben je bang of vind je het lastig om je eigen gevoelens en emoties onder ogen te zien en vind je jezelf daardoor een monster. Maar je hoeft mij niet tegen jezelf te beschermen want je bent geen monster, dat weet ik zeker. Je hebt moeite met dingen waar andere geen moeite mee hebben, maar je bent ook goed in dingen waar andere slecht in zijn. Je hoeft niet aan jezelf te twijfelen, je hart zit op de juiste plek en dat is te merken nu ik je wat beter ken. Je bent lief, big cat." zei Aurora waarna ze Eli achterover duwde zodat hij op zijn rug op haar bed lag. Daarna klom Aurora half om hem, trok ze Eli zijn armen weer om zich heen en lilegde ze haar hoofd en linker hand op zijn borstkas. "Het feit dat ik zo bij je kan liggen, en me zelfs ontspan betekend dat je te vertrouwen bent. Je hebt de hele nacht de mogelijkheid gehad om me te misbruiken, maar je hebt je binnen mijn comfortzonr gehouden. Ook dat betekend dat je te vertrouwen bent. En wat het ook is dat je wegstopt en verbergt, niks kan er voor zorgen dat je niet te vertrouwen bent. Je bent namelijk sterk genoeg om je minder goede kwaliteiten weg te zetten om iemand anders of jezelf blij te maken. Daarom zal je ook altijd sterker zijn dan je zwaktes. Ook zal ik daarom nooit bang zijn voor je." zei Aurora waarna ze diep zuchtte en zich ontspande. Eli zijn sterke armen waren om haar heen geslagen en de knuffel voelde veilig. Aurora kwam tot rust in Eli zijn armen.

Een tijdje later zei Eli dat Aurors altijd mooi was, ongeacht wat ze droeg, met of zonder kleding. Aurora glimlachte en bedankte Eli waarna ze hem een tedere kus op zijn lippen gaf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eli
.
.
Eli

- - Pagina 3 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Sansan
Posts : 268
Points : 0
- - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark & Water
Klas:
Partner: I don't have a dirty mind, I have a sexy imagination.

- - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: -   - - Pagina 3 Icon_minitimedi aug 30 2016, 12:44

-


Laatst aangepast door Eli op di okt 18 2016, 23:02; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Aurora

Miss Aurora

- - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Maurice
Posts : 324
- - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas: Light Magic
Partner: Positie beschikbaar

- - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: -   - - Pagina 3 Icon_minitimedi aug 30 2016, 17:10

"Zeg dat niet..." hoorde Aurora Eli met moeite zeggen. "Waarom niet Eli? Je hoeft niet bang te zijn dat je me pijn doet, we hebben de afgelopen nacht behoorlijk wild en ruig gedaan, maar volgens mij heb ik bewezen dat ik je ook zonder moeite van me af kan krijgen." zei Aurora speels. "Ik vond het wel lekker hoe ruig je met me deed." fluisterde ze vervolgens speels in zijn oor. Waarna ze hem nog een knuffel gaf.
Toen duwde Aurora Eli achterover en begon ze hem te vertellen hoe zij Eli zag. Ook gaf ze aan dat ze Eli nooit eng zou vinden waarop Eli reageerde met: "Foolish, kitten.". Aurora purrde speels terug: "Well then teach me better, big cat" waarna ze helemaal boven op Eli ging liggen, met haar hoofd naast dat van hem. "We zijn heerlijk wild geweest afgelopen nacht en zoals ik zei kan ik mezelf prima verdedigen, so let me in your room, you can be yourself, you don't have to hide from me." fluisterde Aurora in Eli zijn oor waarna ze er een zacht kusje op gaf en Eli wat steviger knuffelde. Ze voelde iets in zijn broek tot leven komen, maar ze wou nu niet perse vrijen, ze wou Eli op zijn gemak stellen en zich zelf bloot laten geven. "Als je beter zou weten, zou je bang voor me zijn. En ik zou het je niet kwalijk nemen." zei Eli. Aurora lachte even en fluisterde toen: "Als jij beter zou weten zou je begrijpen dat ik voor niemand bang ben, niet meer nadat ik op Shadra tegen demonen heb gevochten, als training. Ik ben sterker dan je van buiten af zou zeggen.". Vervolgens ging Aurora van Eli af en zei ze: "En als je dan echt denkt zo een monster te zijn, dan ben je mijn monstertje om mee te spelen.". Aurora dacht even terug aan de nacht die ze achter de rug hadden en grinnikte. Het was erg wild geweest maar Aurora had zelf gezorgt dat het binnen de grenzen bleef. Soms dacht ze dat Eli de controle was kwijtgeraakt, maar dat maakte hem alleen maar wilder en daar hield ze wel van.
Toen ze Eli een kusje op zijn lippen gaf vroeg hij haar verbaast om het nog eens te doen. Aurora knikte vrolijk, sloeg haar armen nog eens om Eli heen. Ging op zijn schoot zitten, duwde haar boezem tegen zijn borstkas aan en gaf hem nog een kus op zijn lippen waarna ze hem nog een dikke knuffel gaf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eli
.
.
Eli

- - Pagina 3 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Sansan
Posts : 268
Points : 0
- - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark & Water
Klas:
Partner: I don't have a dirty mind, I have a sexy imagination.

- - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: -   - - Pagina 3 Icon_minitimedi aug 30 2016, 18:46

-


Laatst aangepast door Eli op di okt 18 2016, 23:03; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Aurora

Miss Aurora

- - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Maurice
Posts : 324
- - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas: Light Magic
Partner: Positie beschikbaar

- - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: -   - - Pagina 3 Icon_minitimedi aug 30 2016, 23:34

"There's more where that came from, darling~" zei Eli. Aurora merkte een verschil in de benadering van daar net en nu. Ze keek Eli speels aan en zei toen: "Oh well, too bad you haven't take a look at the new contract yet.". Waarna ze nog wat speelse woorden tegen Eli zijn en na een dikke knuffel voelde ze zijn "mannelijkheid" tegen haar aan duwen. "Je mag best wel even niet aan sex denken though. Het is niet goed voor je speeltje daar beneden om continue omhoog te staan." zei Aurora vervolgens uitdagend.
Vervolgens sloeg Eli zijn handen gespeeld liefdevol om Aurora heen en vroeg hij haar nogmaals of ze voor niemand bang was. "Dan heb je er zeker geen bezwaar tegen als we het wat... interessanter maken en ik je echt een stukje van mezelf laat zien?" vroeg Eli. Aurora schudde haar hoofd, en Eli plaatste 2 vingers tegen Aurora haar voorhoofd. Aurora had dit soort illusie magie al vaker gezien en gevoeld.
Eli liet Aurora beelden van zijn verleden zien. Een zuster sprak hem aan met Elijah, ook scheen er nog een persoon in de omgeving te zijn maar Aurora kon dat persoon niet vinden. De jongen was Eli kon Aurora zien. Hij zag er eenzaam en verdrietig uit. Buiten de illusie trok Aurora Eli wat dichter naar haar toe. Plotseling veranderde er iets in de illusie. Eli leek ter veranderen. In eens was de jongen los en viel hij de vrouw aan. Het was een akelig gezicht om te zien dat Eli de vinger van zijn verzorgster eraf beet. Toen verscheen er plotseling een andere jongen man. Met authoriteit in zijn stem zei hij dat Elijah moest stoppen. Waarna de illusie eindigde.
Aurora slikte en zei: "Dat was erg onsmakenlijk ik denk dat ik Elijah leuker vind. Maar met jou kan ik ook wel wat Eli.". Aurora had besloten om de goedheid in de jongen Elijah te noemen en de kwaadaardige kant Eli. "Dus... ben ik nog steeds jouw monstertje om mee te spelen?" vroeg Eli. Aurora lachte hard en zei: "Natuurlijk. Je bent niet voor niks uit die instantie gelaten, plus ik kan je met twee vingers in mijn neus aan. Plus ik ben niet voor niets hier aangen...". Aurora lachte hard in het midden van de zin en zei vervolgens: "Laat ik je dat nog maar even niet vertellen.". Ineens kwam Aurora in actie, ze riep een van haar magische compagnions op en ketende Eli vast aan de vloer. Het wezentje stopte vervolgens een energie zuigende spreuk op de ketens waardoor er geen magie door Eli gebruikt zou kunnen worden. Aurora lachte hard en haar ogen waren ook crimson rood geworden. "Jij hebt mij iets laten zien, nu is het mijn beurt." vervolgens trok ze Eli zijn hoofd omhoog aan zijn haar, plaatste haar vingers op zijn wenkbrouwen en zei: "Light Recall".
Nu was het aan haar om Eli dingen te laten zien. Maar inplaats van haar eigen verleden dikte ze het feilloos aan, zo feilloos dat Eli niet zou kunnen zien of merken dat het niet helemaal echt was. Eli stond nu in het midden van een huis en er werd op de deur geklopt. Een oudere man liep naar de deur en deed open, voor de deur stond een meisje met oranje/rood haar, ze leek zo een 8 jaar oud. "Aurora wat leuk om jou hier te zien. Kom je voor Herald?" vroeg de man. Aurora knikte ja en zei toen in een stem die te laag was voor een meisje van haar leeftijd: "Maar ik ben hier ook voor de rest van het gezin van die verrader. Herald vond het nodig om mijn zusje te pesten en om haar pijn te doen. Het is mij nu overduidelijk dat jij en je vrouw niet de mogelijkheid hebben om een goed kind op te voeden. So I'm afraid I'm gonna have to make things right.". Bij de laatste zin keek Aurora omhoog met bloedrode ogen. De man zette een stap naar achter aangezien hij wist dat hij niet tegen een normaal meisje sprak. "Dat is je fout al. Je bent te laf om tegen je kinderen op te staan. Zelfs een meisje van acht jaar laat je al een stap naar achteren doen. It's time to erase you." zei Aurora waarnaar haar huid intensief begon te gloeien. Het licht werd verblindend fel, ineens hoordje je de man gillen, daarna hoorde je een oorverdovende vrouwen gil met drie kinderen die huilden en daarna gilden. Toen je alleen nog maar wit zag werd het na een paar seconden plotseling stil, akelig stil. Kort daarna zei Aurora: "Your souls will not experience eternal rest, I will convert them to energy and absorb the energy to get stronger.". Het licht was ineens weg. Aurora stond in het midden van het huis naast de plek vanaf waar Eli keek. Ze lachte als een gestoord kind waarna ze Eli plotseling recht in zijn ogen aankeek en zei: "I know you are watching me, maybe next time you will get the honor of becoming my energy.". Daarna huppelde het meisje vrolijk het huis uit en stopte de flashback.
"Ik denk dat die flashback je genoeg verteld, reconsider your position, hurt what I love and become toast. Eli jij bent niets meer dan een speeltje. Elijah is meer dan een speeltje. Elijah is echt en menselijk, jij bent niets meer dan een schim." zei Aurora waarna ze de kettingen los haalde en Eli overreind haalde. "Als jij hoe dan ook Elijah probeert pijn te doen, dan ben je de mijne. Vergeet dat niet. Ik ben niet bang om de lichaamsdelen waar je zo gehecht aan bent eraf te snijden, of zal ik bijten? Dat zag der eigenlijk best wel tasty uit." zei Aurora terwijl ze haar lippen likte. Vervolgens veranderde haar ogen weer terug in hun vertrouwde blauwe kleur. Ook werd Aurora weer een stuk liever en minder kil.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eli
.
.
Eli

- - Pagina 3 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Sansan
Posts : 268
Points : 0
- - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark & Water
Klas:
Partner: I don't have a dirty mind, I have a sexy imagination.

- - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: -   - - Pagina 3 Icon_minitimedo sep 01 2016, 01:18

-


Laatst aangepast door Eli op di okt 18 2016, 23:03; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Aurora

Miss Aurora

- - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Maurice
Posts : 324
- - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas: Light Magic
Partner: Positie beschikbaar

- - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: -   - - Pagina 3 Icon_minitimedo sep 01 2016, 17:30

"Prachtig! Geweldige voorstelling! Wanneer komt het vervolg?" grinnikte Eli. Aurora lachte en zei met een grote grimlach: "Het vervolg zal ik je zo laten zien. Ik ben benieuwd wat je daarna zegt.". Vervolgens zei Aurora dat Eli niet moest proberen Elijah pijn te doen omdat hij dan de hare zou zijn. Ze lachte toen Eli zijn hand beschermend over zijn edele delen liet glijden. "Hmmm... Allemaal leuk en aardig, maar wát is Elijah dan precies voor jou? Natuurlijk, ik ben ook niets meer dan een speeltje. En een schim? Wellicht. Mij maakt het niet uit. Ga me nou niet vertellen dat je oprecht om die jongen geeft! je hebt een duistere geest, net als ik. Je hebt het me net zelf laten zien. Dat je om zo'n nietsnut kan geven is een leugen. En dat weten we allebei. Jij hebt alleen iemand als mij nodig, van tijd tot tijd." had Eli gezegd. Aurora lachte hard en zei: "Well you see, that's where you are wrong. Mijn geest is niet duister. Die uitwissing die ik je liet zien, daar zat natuurlijk een reden achter. Ik moord niet voor mijn plezier, Ik moord om de dingen waar ik van hou te beschermen. Jij weet niet hoe het is om iets om iemand te geven. Ik weet dat daarin tegen heel goed. En ja ik geef wel om Elijah, hij is geen nietsnut. Hij is beter voor dit universum dan dat jij ooit zal zijn. Maar ik had je een vervolg beloofd, dus die zal ik je nu geven.". Aurora liep met swingende heupen op Eli af, ze duwde hem achterover zodat hij weer op het bed lach, en ketende hem nog eens vast. Rustig gaf ze hem een knuffel nu hij toch niks kon. Vervolgens hield ze haar vingers weer bij zijn ogen en liet hem weer iets zien.

Elijah bevond zich ineens in een ruimte die leek op een klaslokaal. Er waren nog geen leerlingen en er was ook nog geen docent. De jonge Aurora liep rustig de klas in, het zag eruit dat Aurora ongeveer 13 was hier. Ze deed het licht aan en begon met de klas gereed te maken. Het zag er heel lief en snoezig uit. Een paar minuten later kwam de docent het lokaal in lopen. Die bedankte Aurora en zei dat het nog wel even zou duren voor dat de klas zou beginnen. "Maakt niet uit, dan ga ik alvast wat van de lesstof doornemen." zei Aurora met een lieve kinderlijke stem. Een flash forward gebeurde waar dat Aurora met haar vriendjes en vriendinnetjes naar buiten ging voor de pauze. Het was allemaal erg vrolijk en gezellig. Alle kinder gezichtjes straalde van plezier, niemand leek zich buitengesloten te voelen en de setting was heel kalm. De bel ging, en de kinderen rende naar binnen. Aurora bleef nog even buiten en haar vriendjes en vriendinnetjes riepen haar. Aurora wuifde ze weg, en riep dat ze er zo aan kwam. Een zoete glimlach verscheen op de jonge Aurora haar gezicht waarna ze Eli weer recht in zijn ogen aan keek en zei: "Well hello there sir. We meet again I see. I'm happy that you are doing fine, however your intense red eyes are ugly as fuck. You would be more handsome if they were brownreddish and less intense.". Daarna veranderde Aurora haar oogkleur in de kleur van Elijah zijn ogen en zei ze vrolijk: "Like this!". Vervolgens draaide ze een rondje en zei ze: "If I want to I could take you to a world that's foreign to you. A world were suffering, hatred, pain and agony do not exist. I bet that would feel like torture for you, since you do not know anything besides those simple concepts.". Daarna lachte de jonge Aurora en rende ze de school in. Vervolgens was Eli weer in het klas lokaal waar deze keer wel les was. Een van de leerlingen deed zich pijn waarna de jonge Aurora er op af liep en de leerling gerust stelde en een kusje gaf waar het pijn deed. Het was een erg snoezig beeld. Zo kreeg Eli nog wat meer situaties te zien waar de jonge Aurora mensen hielp op haar snoezige kinderlijke manier.

Daarna liet Aurora de flashback beëindigen en keek ze met een grimas naar Eli. "Vertel me nu eens dat dat kleine meisje niets om Elijah kan geven." zei Aurora. Ze bleef Eli knuffelen en fluisterde toen: "Elijah is beter dan dat jij bent. Zodra jij leert om je genot uit andere dingen te halen, dus niet uit mensen pijnigen, ben je pas iets waard. Ik wil je best helpen om te leren genot te halen uit seks, zonder dat daar pijn bij moet komen. De keuze is aan jou, maar zolang je mensen moet pijnigen om je goed te voelen ben je echt niks waard. Elijah weet al hoe die dat moet doen, en zolang jij het niet kan zal Elijah dus altijd beter zijn dan jij.". Aurora glimlachte en gaf een kus op Eli zijn wang. Waarna ze opstond en Eli los maakte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eli
.
.
Eli

- - Pagina 3 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Sansan
Posts : 268
Points : 0
- - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark & Water
Klas:
Partner: I don't have a dirty mind, I have a sexy imagination.

- - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: -   - - Pagina 3 Icon_minitimevr sep 02 2016, 19:42

-


Laatst aangepast door Eli op di okt 18 2016, 23:04; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Aurora

Miss Aurora

- - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Maurice
Posts : 324
- - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas: Light Magic
Partner: Positie beschikbaar

- - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: -   - - Pagina 3 Icon_minitimeza sep 03 2016, 00:08

"Dan ben ik nog liever "minder" dan Elijah in jou ogen, dan dat ik zulke dingen moet doorstaan." zei Eli waarna Aurora zijn wang kuste en hij een vies gezicht trok. Aurora zei rustig: "You don't have to go through stuff like that in order to match Eli in my eyes. You just have to learn to take pleasure and joy from something other than Pain, Agony, Hatred or Suffering. You are strong enough to do that aren't you?". Daarna gaf ze hem nog een knuffel en begon ze Eli los te maken. Eli sprong op en probeerde weg te lopen. Maar plotseling stopte hij en tikte hij zichzelf en Aurora op het voorhoofd. Meteen daarna zaten Aurora en Eli in een flashback.

Aurora zag dat ze in een spierwitte, steriel ogende kamer stond. Naast haar stond Eli en die mompelde verwijtend: "Jouw schuld.". Aurora lachte en zei: "I don't mind," gevolgd door een sarcastisch: "Sweety.". Aurora zag de jonge Eli in het midden van de kamer zitten. Plotseling werd de deur geopent en kwam Graham naar binnen. de jonge Eli groette zijn broer blij. Ze gaven aan dat ze elkaar gemist hadden. Elijah vroeg of zijn moeder hem ook gemist had. Aurora kon aan Graham zijn reactie aflezen dat de situatie met Elijah zijn moeder lastig was en dat ze hem waarschijnlijk niet gemist had. Dat vond Aurora even lastig om te zien. Uit een reflex om steun te zoeken pakte ze Eli zijn hand vast. Graham zei dat een of andere Maddison naar Elijah bleef vragen. Elijah leek blij om dat te horen en vroeg of ze ook hier was. Graham zijn reactie gaf aan dat de Elijah zijn moeder inderdaad niet de beste relatie had met Elijah, en deze misschien ook wel niet wou. Aurora keek naar Elijah en wou het liefste naar hem lopen om hem een knuffel te geven en te zeggen dat alles wel goed kwam. Echter zou Elijah dat niet merken aangezien hij een flashback was. Even vroeg Aurora zich af of het mogelijk was om van de flashback gebruik te maken om pijnlijke gevoelens weg te halen. Die theorie zal zel wel eens met haar collega's uit werken. Graham gaf een brief aan Elijah en waarna hij de brief op zijn nachtkasje neer legde. Vervolgens gaf Graham Elijah een denkbeeldig pakketje en vertelde hij dat Elijah vaker had gezegt een kat te willen hebben. Elijah gaf aan dat hij geen kat mocht hebben, waarna Elijah zei dat dit geen gewone kat was. Aurora was even in de war aangezien Graham gewoon denkbeeldig bezig was, dat was gemeen om tegen een jongen van de jonge Elijah zijn leeftijd te doen. Graham keek verbaasd op toen Elijah liet door schijnen dat hij het pakketje niet zag. Aurora zuchte diep toen Graham plotseling zei dat Elijah met zijn gedachten moest kijken. Daarna keek Elijah ineens anders en gaf hij aan dat hij een zwarte kitten was. Elijah zijn tonatie en uitdrukking spraken boekdelen. Graham gaf aan dat het beestje bij Elijah in zijn hoofd zou zitten. Even vroeg Aurora zich af of Graham een spreuk had gebruikt om Elijah zijn mentale status meer open te stellen. Daar kreeg ze echter geen antwoord op waarna ze weer naar het geheel luisterde. Elijah had de kat inmiddels Pip genoemd. Elijah en Graham kletsen nog even over Pip door waarna Aurora en Eli terug komen in de realiteit.

Eli keek anders en zei: "Heel leuk, Elijah". Aurora kreeg het gevoel dat Eli ook pijn had van die flashback. Ze pakte zijn hand vast en gaf hem nog een dikke knuffel. "Ik weet niet hoe jullie je op het moment voelt, maar ik ben der voor jullie Eli en Elijah. Eli, ik weet dat je je zwak zal voelen als je emotie laat zien, maar geloof me, ik vind het juist heel dapper en sterk wanneer iemand dat kan en durft. Let me in your room, I've seen the rest of you, but I know there's something more in your room. I'm right outside the door, show me things you've never shown before. Tell me all about your past, why you painted those walls black, it doesn't matter, I'll take every part of you, and all you have to do is let me in your room.". Daarna hield ze Eli stevig tegen zich aan gedrukt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eli
.
.
Eli

- - Pagina 3 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Sansan
Posts : 268
Points : 0
- - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark & Water
Klas:
Partner: I don't have a dirty mind, I have a sexy imagination.

- - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: -   - - Pagina 3 Icon_minitimeza sep 03 2016, 12:46

-


Laatst aangepast door Eli op di okt 18 2016, 23:06; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Aurora

Miss Aurora

- - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Maurice
Posts : 324
- - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas: Light Magic
Partner: Positie beschikbaar

- - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: -   - - Pagina 3 Icon_minitimeza sep 03 2016, 14:53

Aurora schoot in de lach toen Eli zich los schudde uit haar omhelzing. "Bewaar je sentimentele gedoe maar voor een ander." beet Eli haar scherp toe. Aurora lachte en zei: "Het is alleen sentimenteel als er een kern van waarheid in zit.". Vervolgens zei Eli dat hij er niet op zat te wachten. Aurora reageerde in haar teleurgestelde docenten toon met: "Over een paar jaar zal je blij zijn dat ik dit gedaan heb.". Vervolgens hoorde Aurora dat Eli nog wat geluid maakte, maar ze kon niet horen wat hij had gezegt. Eli ging wat rechter staan en keek Aurora met een ijzige blik aan. Precies op dat moment schoot ze een klein lichtstraaltje met haar uitdagende glimlach naar Eli zodat ze in zijn geheugen gegraveerd zou staan. Het was onschuldig en speels maar zou er misschien ook voor zorgen dat Eli haar niet uit zijn hoofd zou kunnen krijgen. "Als je weer in staat bent leuk te spelen hoor ik het wel." zei Eli waarna Aurora zei: "Ik ben altijd in staat om leuk te spelen, de vraag is of ik dat ook altijd wil.". Ze glimlachte weer speels naar Eli toen hij zijn hand over haar wang liet glijden. Toen gaf hij aan dat hij niets wat Aurora zei hoefde te doen, en dat hij haar niet naar binnen zou laten. Aurora lachte en zei: [b]"Imma break in then, and I'll take everything you have, till there is nothing left, until it's just my voice in your heart."[b], waarna ze hem een verschrikkelijk schattige en sexy glimlach schonk. Daarna zei Eli dat die iets leukers ging doen dan een emotioneel gesprek voeren. Toen hij zich omdraaide en weg liep liet Aurora een brief in zijn broekzak verschijnen. Voor dat Eli naar buiten liep draaide hij zich nog een keer op en hoorde Aurora Elijah fluisteren: "Het spijt me. Geef alsjeblieft niet op.". Aurora knikte om aan te geven dat ze het gehoord had waarna Eli in de duisternis verdween.

De brief van Aurora las:

Hiya Eli, Elijah
=======================================================
Graag wil ik jullie nog eens op het hart drukken dat jullie altijd welkom zijn om te kletsen of voor andere activiteiten. Elijah, hou vol, je bent sterk en je zal je weg echt wel vinden. Eli, relax eens, je hoeft niet altijd je gevoelens aan de kant te duwen. Het is verdomme niet zwak om emoties te hebben. Kijk maar naar mij, ik ben sterk zat om jou gemenen opmerkingen niet tot me te laten komen, maar ik laat mijn emoties wel spreken. Sit down and relax, you deserve some peace in that busy mind of yours. Als je wil kan ik je daar wel op creative manier met mijn mond, mee helpen. Ik zie jullie vast en zeker binnekort weer verschijnen.

Groetjes Kitten,
P.S. Thanks for the fun night big cat.
=======================================================

Aurora ging rustig in haar shuttle zitten toen Eli weg was. Ze had een spreuk op de brief uitgesproken waardoor de brief altijd weer zou opduiken, op de momenten dat hij het meeste kans had om tot Eli en Elijah door te dringen, maar ook op de momenten dat ze het minste tijd hadden voor de brief.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eli
.
.
Eli

- - Pagina 3 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Sansan
Posts : 268
Points : 0
- - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark & Water
Klas:
Partner: I don't have a dirty mind, I have a sexy imagination.

- - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: -   - - Pagina 3 Icon_minitimezo sep 04 2016, 21:08

-
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



- - Pagina 3 UTL8oxA PROFILE
- - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN

- - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: -   - - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

-

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Launching Platform-