PortalIndex- - Pagina 2 HpD5Uwn- - Pagina 2 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 -

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Miss Aurora

Miss Aurora

- - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Maurice
Posts : 324
- - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas: Light Magic
Partner: Positie beschikbaar

- - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: -   - - Pagina 2 Icon_minitimema aug 22 2016, 19:26

Aurora glimlachte onschuldig toen Eli begon de contracten te tekenen. Het deed haar goed om te weten dat privacy en discreetheid gegarandeerd was. Bij het laatste contract stopte Eli. Aurora zag dat hij iets veranderde aan het contract waarna hij het papier terug gaf aan Aurora. Aurora keek even naar de verandering van Eli, er stond nu dat ze elkaar's speel maatje zouden zijn. Daar kon Aurora wel mee leven. Het contract zelf gaf aan dat er ten alle tijden een safewoord of actie moest zijn, en dat er in het openbaar niet ongepast gedaan zou worden. "Alles op zijn tijd, kitten." had Eli gezegt Aurora glimlachte weer even zo lief. "Ik heb een tegenvoorstel voor je... Het derde contract is namelijk een hele verbintenis die ik niet zomaar met "gewoon iemand" wil aangaan, niet zonder te weten waar ik me in stort." zei Eli, waarna Aurora een speels maar beledigd gezicht trok. Ze was niet "zomaar iemand" dat wisten Eli en Aurora allebij. "Dus stel ik voor om eerst een... 'testrit' te maken samen, zodat we zeker weten dat we elkaar op de juiste manier aanvoelen om... 'speelmaatjes' van elkaar te worden. Als dat het geval is, zal ik tekenen. Je hebt bovendien niets te verliezen. Niemand die erachter komt wat er vanaf nu gebeurd tussen ons nu ik voor geheimhoudingsplicht heb getekend." ging Eli verder. Aurora keek hem aan en was duidelijk aan het nadenken over wat Eli had gezegd. Zij wist zelf nog niet wat Eli in huis had, maar wou het contract ondertekent hebben om te zorgen dat de omgeving veilig was en om grenzen te stellen. "Dus, wat zeg je ervan? Ga je akkoord?" vroeg Eli waarop Aurora antwoordde: "In principe zou ik wel akkoord kunnen gaan. Dat doe ik echter nog even niet. Ik wou het contract ondertekent hebben zodat er grenzen waren en zodat er een veilige omgeving zou staan voor experimenteren. Ik heb tenslotte ook nog geen flauw idee hoe jij 'rijd'." zei Aurora met een speelse knipoog gevolgt door een onschuldige blik. "Het contract is buiten speel sessie ter alle tijden op te zeggen dus het is niet zo zeer bindend. Het is voornamelijk op te zorgen dat we de grenzen kennen en ons daar aan houden. in Clause 12 kan je zien dat er een stuk over communicatie staat. Door te overleggen kunnen we de grenzen van het contract verbreken of verleggen, maar het zorgt ervoor dat wij niet over de grens van de ander gaat. Daarom staat op het einde ook een lege pagina, daar kan jij jou grenzen aangeven. Graag wil ik je daarom nog een keer vragen het contract goed door te lezen en te tekenen. Anders moet ik tijdens een testrit je mogelijk pijn doen om een grens duidelijk te maken, dat wil ik liever niet." reageerde Aurora. Waarna ze met een snoezige blik naar Eli keek. Hij was aan het onderhandelen met een vrouw die zich niet zomaar gewonnen gaf, en dat mocht die best weten. "En wie weet passen onze delen ook niet samen, al denk ik dat dat geen probleem is als ik het daarstraks goed voelde op je motor." zei Aurora met een onschuldige houden en stem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eli
.
.
Eli

- - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Sansan
Posts : 268
Points : 0
- - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark & Water
Klas:
Partner: I don't have a dirty mind, I have a sexy imagination.

- - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: -   - - Pagina 2 Icon_minitimema aug 22 2016, 20:10

-


Laatst aangepast door Eli op di okt 18 2016, 22:48; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Aurora

Miss Aurora

- - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Maurice
Posts : 324
- - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas: Light Magic
Partner: Positie beschikbaar

- - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: -   - - Pagina 2 Icon_minitimema aug 22 2016, 21:51

Aurora glimlachte toen ze zag dat Eli zijn hoofd op volle toeren begon te werken en te denken en misschien zelfs wel begon te fantaseren over de contracten en wat het in hield. snel veranderde ze haar kleding naar hotpants en een navel truitje. Opnieuw overwoog Eli Aurora haar contract, zeker na haar uitleg. Plotseling begon Eli weer te spreken: "Laten we hat dan zo afspreken - over kunnen hebben.". Aurora keek even naar Eli en zij toen: "Prima, als jij zo lang kan wachten to je dit," Aurora stopte even en gleed sensueel met haar handen over haar lichaam. Aurora haar kleding liet behoorlijk wat huid zien, maar liet ook nog zat aan de fantasie over. "kan aanraken en voelen.". Vervolgens veranderde Aurora snel terug naar haar normale casual jurk. Eli had een erg kort voorproefje gekregen van wat hij mogelijk zou kunnen ontvangen. Als hij het contract niet zou ondertekenen dan kwam dat zeer waarschijnlijk omdat hij het niet aan durfde. Aurora lachde even, alsof dit monteurtje iets niet zou aan durven. "Ik vind het prima om morgenavond af te spreken en te zien hoe en wat. Wat ik me echt afvraag is waarom je het zo graag langer wil laten duren dan nodig, je zou me vanavond al op 't bed kunnen vast maken en een leuke avond beleven, maar dan moet je wel tekenen." vervolgde ze met een ontschuldige maar speelse toon. Ze vond het heerlijk hoe ze Eli in haar grip had. Aurora hoopte stiekem dat haar acties Eli meer zouden aanzetten om toch te tekenen. Zodra hij en krabbel zetten zou het contract in Aurora haar kast staan, ondertekent en wel bindend tot het ongeldig verklaard werd. Speels liet Aurora haar handen even over Eli zijn borstkas naar beneden glijden. Ze stopte net boven zijn edele delen, glimlachte onschuldig en zei: "Don't rob yourself of a good time, badboy". Daarna draaide ze om en deed ze alsof ze weg liep. mocht Eli haar niet tegen houden dan zou ze hier niks meer te zoeken hebben en kon ze nu het beste naar bed gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eli
.
.
Eli

- - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Sansan
Posts : 268
Points : 0
- - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark & Water
Klas:
Partner: I don't have a dirty mind, I have a sexy imagination.

- - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: -   - - Pagina 2 Icon_minitimema aug 22 2016, 23:46

-


Laatst aangepast door Eli op di okt 18 2016, 22:48; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Aurora

Miss Aurora

- - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Maurice
Posts : 324
- - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas: Light Magic
Partner: Positie beschikbaar

- - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: -   - - Pagina 2 Icon_minitimedi aug 23 2016, 00:56

Aurora kon haar tevreden glimlach niet verbergen toen ze hoorde dat het contract getekend werd. Echter ze wist ook dat ze door de aanpassing in het contract hem zelf ook nog moest ondertekenen, zolang ze dat niet gedaan had zou het contract niet geldig zijn. Kort daarna voelde Aurora dat Eli haar schouder pakte en haar relatief ruw om draaide. niet dat dit Aurora wat uitmaakte. Vervolgens zag ze het contract en duwde Eli het in haar bh. Aurora glimlachte onschuldig naar hem alsof ze niet wist wat het contract betekende. Ze opende wel even een portaal om het contract veilig op te slaan. Niet veel later raakte Eli Aurora haar borst bijna aan. Als het niet zo was dat Aurora snel een lichtschild om haar boezem had gemaakt. Echter kon het wel zijn dat het net leek also Eli haar borst raakte. Kort daarna werd Aurora volop gezoent door Eli, niet dat ze daar erg in had, nee in tegendeel ze genoot van de aandacht. De armen van deze jonge monteur sloten zich om haar heen en trokken haar stevig tegen Eli aan. Vervolgens smeet Eli Aurora over zijn schouder en liep hij naar haar shuttle waarna Aurora op het water bed gegooid werd. Aurora had er wel lol over in en creeërde toen snel een muur van doorzichtig licht tussen haar zelf en Eli waarna ze snel het contract er bij pakte en zei: "Ik moet nog tekenen voor dat het contract geldig is schat, maar ondertussen mag je me wel laten zien wat er nou eigenlijk in die zwarte doos zit." zei Aurora met een onschuldige maar zoete en speelse stem. "Ik zie dat je geen grenzen hebt neergezet, dat is wel erg gedurft hoor. Zoals je in het contract zag staan wil ik wel een paar dingen niet." vervolgde ze, waarna ze de licht muur op hief en Eli de shuttle in liet. Aurora had zin om te zien wat Eli in huis had, misschien zou ze vanavond eindelijk weer eens een lekker wilde avond hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eli
.
.
Eli

- - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Sansan
Posts : 268
Points : 0
- - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark & Water
Klas:
Partner: I don't have a dirty mind, I have a sexy imagination.

- - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: -   - - Pagina 2 Icon_minitimedi aug 23 2016, 11:57

-


Laatst aangepast door Eli op di okt 18 2016, 22:49; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Aurora

Miss Aurora

- - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Maurice
Posts : 324
- - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas: Light Magic
Partner: Positie beschikbaar

- - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: -   - - Pagina 2 Icon_minitimedi aug 23 2016, 16:41

Aurora lachte speels toen Eli zei dat hij haar wel zou laten zien wat er in de zwarte doos zat. Ook zei hij dat hij van plan was om veel met haar te doen. Aurora genoot van Eli zijn hongerige blik. Dit zou een leuke nacht worden wist Aurora. Eli zei vervolgens dat hij niet zou laten zien wat er in de zwarte doos zat, althans niet totdat ze het contract had getekend. Aurora wachtte nog even en keek speels naar Eli. Deze begon zijn lichaam te ontbloten, Aurora moest er van lachen en zag dat Eli helemaal in zijn spel bezig was. Zo bezig dat hij niet gemerkt had dat Aurora het contract had ondertekent en haar kleding had veranderd naar goedkopen slettige kleding. Toen Eli klaar was lag Aurora lekker op haar gemak op het bed en daagde ze hem uit door te zeggen: "Well come on you big boy, lets see how bad you can be.". Daarna gleed ze met haar handen over haar lichaam ze speelde even met haar borsten, bij het veranderen van outfit had ze haar BH weg gelaten. Langzaam liet ze haar hand over haar onderbuik naar beneden glijden. Deze keer hield ze niet op maar schoof ze over haar rokje naar tussen haar benen, en vervolgens naar haar dijbenen. Ze streelde zichzelf langzaam en begon haar zelf steeds meer op te werken. Zodra Eli kon reageren zou ze compleet in haar submissive state zijn beland. Ze beet op haar onderlip toen ze weer tussen haar benen door gleed. Damn ze had echt zin in een wilde avond gekregen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eli
.
.
Eli

- - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Sansan
Posts : 268
Points : 0
- - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark & Water
Klas:
Partner: I don't have a dirty mind, I have a sexy imagination.

- - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: -   - - Pagina 2 Icon_minitimedi aug 23 2016, 18:36

-


Laatst aangepast door Eli op di okt 18 2016, 22:50; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Aurora

Miss Aurora

- - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Maurice
Posts : 324
- - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas: Light Magic
Partner: Positie beschikbaar

- - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: -   - - Pagina 2 Icon_minitimedi aug 23 2016, 23:24

Aurora keek naar Eli zijn opbolling. Hmm dat zou lekker gaan voelen. Eli kwam naar Aurora toe en begon aan zijn plagende voorbereidingen. Even dacht Aurora dat Eli meteen naar zijn prijs zou grijpen en haar een Australian kiss zou geven. Maar in plaats daarvan Begon Eli haar rokje omlaag te trekken met zijn tanden. Aurora voelde haar buik tintelen toen Eli zijn gezicht in de buurt kwam van haar slipje. Toen haar rokje uit was leek Eli even weg te zinken in wat hij zag. Vervolgens begon Eli weer aan de tocht naar boven. Aurora voelde zijn lippen langs haar voeten, haar enkels, haar benen, toen haar dijbenen, hmm zou hij nu dan verder gaan?!

Nope... Aurora haar slipje was inmiddels zeik nat geworden. Toen Eli zijn lippen net boven haar slipje kuste durfde Aurora dan ook niet te denken dat ze nu wel kon gaan genieten. En ze had gelijk. Eli leek ervan te genieten wanneer hij Aurora aan raakte. Toen Eli Aurora haar handen greep en daarmee Aurora haar borsten liet kneden genoot Aurora daar van. Ze hield ervan om aan haar borsten te zitten. ze waren gevoelig, maar niet op een pijnlijke manier. Eli ging anders zitten waardoor zijn manhood tegen Aurora haar slipje aan drukte. Aurora zuchtte zachtjes toen ze dacht aan hoe moe ze aan het eind van de sessie wou zijn. Eli begon haar hals heftig te zoenen. Oh damn dat voelde goed. Aurora keek Eli aan toen hij vol ruwe lust in haar ogen keek. Ze glimlachte speels en bewoog toen ineens met de snelheid van het licht.

Voor Eli doorhad wat er gebeurde lag hij op zijn rug op het bed, met zijn handen en benen aan het bed vastgebonden. Aurora lachte en zei: "Struggle all you want, de touwen zijn enchanted waardoor je ook met je magie niet zomaar uit je restraints komt.". Toen ging Aurora op Eli zijn kruis zitten en liet ze nieuwe goed kopen en sletterige kleding verschijnen op haar lichaam. Als Eli het moment nog wou uitstellen dan zou ze hem graag mee helpen. Ze schuurde met haar slipje langs Eli zijn kruis. Hmm dat zou straks heerlijke vulling geven. Ze speelde wat met haar borsten onder het nieuwe shirt wat ze aan kreeg en keek Eli met een duivelse lach aan. "Time for fun" purrde ze in zijn oor. Eli zijn borstkas was nog ontbloot en Aurora begon hem bij zijn linker sleutelbeen te zoenen, steeds een stukje lager, tot ze bij de rand van zijn broek kwam. Dan zou ze als een kat een kopje geven aan zijn kruis. Na dit een aantal keer gedaan te hebben maakte ze met haar tanden het knoopje van Eli zijn broek los. Iedere beweging die ze maakte zorgde ze er voor dat ze heel zachtjes langs zijn manhood ging. Te zacht om goed te voelen, te hard om niet te voelen. Na wat geklooi kreeg ze Eli zijn broek op zijn enkels, en met een knip in haar vingers verplaatste de broek zich het bed af. Eli was nu de gene die enkel in zijn ondergoed lag. "Mmm ik zie volgens mij iets wat wel graag wat aandacht wil." purrde Aurora uitdagend waarna ze Eli zijn dijbenen begon te masseren, steeds voorzichtig zodat ze niet aan zijn edele delen zou zitten maar ze maakte wel telkens de beweging die erop leek dat ze Eli zijn ondergoed uit zou gaan trekken. Nadat ze zag dat er wat vocht op Eli zijn ondergoed kwam, liep ze met 2 vingers over zijn manhood heen, naar zijn buik toe, vervolgens over zijn borstkas, en daarna aaide ze zijn wang. Toen bracht ze haar gezicht naar Eli zijn onderbroek en begon ze kusjes om de edele delen te geven. Telkens voorzichtig om niet per ongeluk aan zijn delen te zitten. Hmm dit spelletje kon ze wel eeuwig spelen. Toen ze zag dat Eli zijn ogen eigenlijk alleen nog maar lust vol keken liet ze de touwen los gaan zodat Eli zich te buiten zou kunnen gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eli
.
.
Eli

- - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Sansan
Posts : 268
Points : 0
- - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark & Water
Klas:
Partner: I don't have a dirty mind, I have a sexy imagination.

- - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: -   - - Pagina 2 Icon_minitimewo aug 24 2016, 00:58

-


Laatst aangepast door Eli op di okt 18 2016, 22:50; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Aurora

Miss Aurora

- - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Maurice
Posts : 324
- - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas: Light Magic
Partner: Positie beschikbaar

- - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: -   - - Pagina 2 Icon_minitimewo aug 24 2016, 03:27

Toen Aurora begon met Eli los te maken voelde ze dat hij magie aan het gebruiken was, maar waarvoor wist ze niet. Kort daarna werd ze door Eli.. nee wacht een schaduw Eli op het bed gegooid en vast gehouden. In plaats van tegen stribbelen ging Aurora lekker liggen. Eli wou kennelijk over op het echte werk. Voor ze het wist had Eli haar helemaal uitgekleed. Eli zijn schaduw begon haar borsten te kneden en aan haar tepels te sabbelen. Aurora kreunde zachtjes en ontspande zich. Vervolgens begon Eli haar te zoenen naja hij beet zachtjes op haar onderlip. Waarschijnlijk in een poging om Aurora gek te maken. Rustig begon Eli al kussend naar beneden te werken over Aurora haar lichaam heen. Toen Eli aan kwam bij haar dijbenen deed ze speels haar benen dicht waarna Eli deze ruw uit elkaar trok. Heerlijk vond Aurora het om de ruwe list van Eli te voelen. Plotseling voelde ze dat Eli haar tussen haar benen begon te kietelen met zijn tong. mmm dat voelde lekker. Aurora liet zo nu en dan een zachte, blije kreun ontsnappen. Gelukkig hield Eli haar benen vast anders zouden deze automatisch dicht klappen door de stimulatie. Aurora begon zich wel af te vragen of Eli de zwarte doos nog had onthouden, maar kort daarna vroeg ze zich af of ze de schaduw van Eli ook zou moeten gaan bevredigen. Even keek ze naar de schaduw, de mannelijke delen leken te werken, hmm maar een manier om daar echt achter te komen bedacht Aurora zich toen. Waarna ze met haar licht magie Eli zijn schaduw zo herpositioneerde dat zijn edele delen voor haar mond zaten. af en toe ontsnapte er nog een kreun van het orale werk wat Eli aan het verrichte was. Aurora vroeg zich af of Eli het zou voelen als ze wat bij zijn schaduw deed. Vervolgens duwde ze met licht de schaduw zo dat zijn edele delen in haar mond terecht kwamen. Rustig begon ze de fluit te bespelen. Soms hoorde je een valse noot doordat ze even moest kreunen van Eli zijn mond werk, maar verder genoot ze ervan om de fluit te bespelen. ze liet het toe dat de schaduw van Eli zijn delen steeds wat dieper liet gaan terwijk ze genoot van de sensaties. Hmm Aurora haar gedachten gingen naar haar perverse fantasieën terwijl haar lichaam op autopiloot de fluit bleef bespelen. Aurora begon na te denken over dat ze eigenlijk nu een bron van genot kon zijn voor Eli, dat ze zichzelf kon opstellen als een lust object wat gebruikt kon worden voor genot. Mmm ondertussen zou ze zelf ook zo enorm kunnen genieten. Even later werd haar gedachten gang onderbroken door een intens gevoel, de spieren in haar benen en onderbuik begonnen willekeurig spasmes te krijgen, het werd natter tussen haar benen, haar lichaams temperatuur ging een beetje om hoog en met een luide voldane kreun werd Aurora tot een nieuwe hoogte gebracht. Al die tijd was ze ook niet gespot met het bespelen van de middelgrote fluit in haar mond. Deze was inmiddels diep genoeg om zo nu en dan te zorgen dat Aurora geen lucht meer kreeg. Ze voelde zich alsof ze in de zevende hemel was. Aurora lachte even in zichzelf, dit gevoel zou ze deze nacht nog veel vaker gaan hebben als Eli zich aan zijn woorden hield.

// Sorry voor taalfouten, heb vanaf mn mobiel gepost.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eli
.
.
Eli

- - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Sansan
Posts : 268
Points : 0
- - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark & Water
Klas:
Partner: I don't have a dirty mind, I have a sexy imagination.

- - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: -   - - Pagina 2 Icon_minitimewo aug 24 2016, 23:38

-


Laatst aangepast door Eli op di okt 18 2016, 22:54; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Aurora

Miss Aurora

- - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Maurice
Posts : 324
- - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas: Light Magic
Partner: Positie beschikbaar

- - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: -   - - Pagina 2 Icon_minitimedo aug 25 2016, 00:55

Aurora had genoten van haar hoogtepunt, en kreeg daarna even rust van Eli. Dat was totaal niet nodig geweest, dat deden haar andere speelmaatjes ook nooit. Aurora had het gevoel dat Eli probeerde om haar te plezieren in plaats van zichzelf. Zelf hield ze ervan om gebruikt te worden als lust object, borderline slaafje misschien zelfs, daar waren de contracten ook op gebaseerd. Haar hoogtepunt was dan ook een combinatie van haar mentale staat gecombineerd met Eli zijn stimulatie. Kort naar haar hoogtepunt riep Eli zijn schaduw terug. 'Waarom roep je hem nou terug?' vroeg Aurora ietwat verontwaardigt. 'Ik vond het wel lekker om aan die lolly te sabbelen, dat gaf me a sense of purpose.' zei ze vervolgens zachtjes met een onderdanige, met lust gevulde stem.
Eli liep richting Aurora en ging naast haar zitten, vervolgens gebruikte hij het water in het bed om Aurora zo te zetten dat ze tegen zijn borstkas aan rustte. Eli zijn adem kwam door het hijgen tegen haar oor aan en die sensatie liet een heerlijke rilling door Aurora haar lichaam lopen. Al vroeg ze zich wel af waarom Eli nu al aan het hijgen was. Toen Eli stopte voelde Aurora zijn lippen op haar hals waar hij weer begon te zoenen. Aurora kreunde zacht en hoopte stiekem dat Eli in haar nek zou bijten, niet hard genoeg om door de huid heen te komen, maar wel hard genoeg om haar te laten voelen dat hij een set gezonde tanden heeft. Kort daarna wikkelde Eli een stuk stof van Aurora haar gescheurde kleding om haar hoofd, zodat ze niks kon zien. Aurora had hier  niet veel last van aangezien ze het licht in de buurt kon voelen, en de plaatsen waar geen licht was bevatte dus een object. Een soort zwart wit plaatje kon ze dus zien. Ze hield Eli even in de gaten om er zeker van te zijn dat Eli geen wapen zou pakken. Ze zag dat Eli een sleuteltje pakte en de zwarte doos opende. Toen ze doorhad dat hij daar geen wapen uit haalde sloot ze zich weer af van het licht zodat de rest een verrassing zou blijven. Ze had niet eens echt gezien wat Eli gepakt had, maar ze wist wel dat het geen dodelijk item was.
Aurora voelde dat Eli zijn watermagie gebruikte om haar lichaam vast te ankeren, dat was een fijn gevoel, dan hoefde ze zichzelf ook niet onder controle te houden. Kort daarna voelde ze een veer over haar lichaam gaan. Toen Eli de veer over de bovenkant van haar voeten liet gaan liet ze een 'mmmmm' ontsnappen. Het was erg ontspannend. Plotseling voelde ze de veer aan de binnekant van haar hand palm weer ontspante er een 'mmmmm' aan haar lippen. Wat zou de volgende plek zijn waar de veer haar hu-. Aurora werd uit haar gedachte gang gehaalt toen de veer over haar dijbenen gehaald werd. 'mmmmmmmm' kreunde ze, ze voelde de spieren in haar onder buik, dijbenen, billen samen trekken. De spieren in haar treasure zone begonnen te twitchen net als de spieren bij haar andere zone. Veelste snel daarna stopte Eli. 'What a tease' dacht Aurora tot zichzelf. Toen voelde ze de veer over haar borsten en tepels glijden, 'mmm that's relaxing' zei ze zo zacht dat Eli het waarschijnlijk net niet kon horen. Toen ging hij verder en voelde ze de veer bij haar nek. 'Shit hij haalt hem niet langs mijn ruggegraat.' was het enige wat Aurora kon denken, ze lag tenslotte op haar rug. Na wat minder gevoelige plaatsen voelde ze de veer aan de binnenkant van haar ellebogen 'mmm' ontsnapte haar weer. Kort daarna voelde ze dat Eli de veer weg deed. Plotseling werd Aurora omgedraaid en voelde ze het water haar opnieuw grijpen. Eli spankte Aurora een keer, en Aurora beet hard op haar onderlip om geen 'mmm' te laten ontsnappen. Eli hoefde nog niet te weten dat Aurora er wel van hield om gespankt te worden.
Plots voelde ze dat Eli een eivormig iets tegen haar edele delen aan duwde, het vibreerde als een gek en zorgde ervoor dat Aurora zachtjes begon te kreunen. 'Waarom duwt hij het speeltje nu niet in me?' vroeg Aurora in haar hoofd aan zichzelf. Ze voelde dat haar nattigheid langs haar voorkant naar het bed toe liep. Kort daarna voelde ze lauwwarm water... nee Eli zijn handen dan misschien? Aurora kon het niet goed plaatsen maar het voelde heerlijk. Aurora kreeg een heerlijke massage terwijl het eitje ervoor zorgde dat ze steeds meer zin kreeg om iets in haar te voelen. Aurora had het gevoel dat ze in een oase van genot was beland. 'mmmm that feels amazing Eli' purrde ze ontspannen waarna ze er heel zacht aan toevoegde: 'master.'. Het voelde heerlijk en Aurora kon hier wel eeuwen van genieten, maar zonder het gevoel dat ze maar een lust object was zou ze geen hoogtepunt kunnen bereiken. Zou Eli daar nog wat aan gaan doen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Eli
.
.
Eli

- - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Sansan
Posts : 268
Points : 0
- - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark & Water
Klas:
Partner: I don't have a dirty mind, I have a sexy imagination.

- - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: -   - - Pagina 2 Icon_minitimedo aug 25 2016, 13:22

-


Laatst aangepast door Eli op di okt 18 2016, 22:55; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Aurora

Miss Aurora

- - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Maurice
Posts : 324
- - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas: Light Magic
Partner: Positie beschikbaar

- - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: -   - - Pagina 2 Icon_minitimedo aug 25 2016, 17:33

Aurora had Eli dan wel de titel van Master gegeven, maar ze was nog lang niet onderdanig, echter zou ze wel even met zijn spelletjes mee spelen. Als hij dacht dat ze onderdanig was dan zou het extra spannend zijn wanneer ze het hef weer in eigen handen zou nemen. Ze voelde dat het water haar los liet, voelde vervolgens dat Eli haar spankte. Aurora beet even op haar liep zodat ze geen geluid zou maken. Daarna zei Eli: "You talk too much. From now on you may only talk if I tell you to. In fact... you must do everything I say from now on. You've had your pleasure for the night so now your sole purpose is to pleasure me. Do you understand, ... slave?" ondertussen had Eli Aurora van het bed af getrokken en zat ze op handen en knieën voor hem. "Yes Master I understand." reageerde Aurora terug met een onschuldige stem. Waarom Eli ervoor koos om in het Shadraans te spreken wist Aurora niet, maar het klonk wel intenser. Eli ging voor Aurora staan waardoor haar gezicht bij zijn kruis zat. Ze kon de geur van zijn mannelijkheid ruiken, en likte haar lippen. "And remember: I'm your master now, so you have to adress me with respect. if you don't..." Aurora zag dat Eli een zweep maakte en vervolgens voelde ze de zweep tegen haar achterste. Ze beet op haar lip en zei ietwat opgewonden: "mmm, thank you Master.". Vervolgens vertelde Eli wat Aurora niet mocht doen en demonstreerde hij wat er zou gebeuren wanneer Aurora niet luisterde. Aan het eind van de introductie waren Aurora haar billen rood, ze vond het heerlijk dat Eli eindelijk dominanter werd, maar ze zou zich nog niet gewonnen geven. Toen indiceerde Eli dat hij wou dat Aurora hem orale service zou geven. Plots verdween Eli zijn ondergoed en kon Aurora zien dat hij goed door zijn moeder op aarde was gezet, net als zijn schaduw. Aurora grinnikte even in zichzelf bij de gedachten aan twee Eli's moeten bevredigen. Vervolgens vertelde Eli dat Aurora zichzelf moest aanraken om hem een leuk uitzicht te geven, en dat ze anders gestraft zou worden. Aurora voelde de zweep langs haar ruggengraat glijden en beet hard op haar onderlip om niet te laten merken dat ze enorm opgewonden raakte van de zachte strelende aanraking bij haar ruggengraat. Aurora zag dat Eli in zijn element kwam en dat verhoogde haar zin alleen maar.
Gretig begon ze Eli zijn speeltje te likken en te kussen. Ondertussen liet ze een cilindervormige lichtpilaar tussen haar benen verschijnen. Met haar licht magie maakte ze hier een vast object van waarna ze het met haar magie tussen haar benen liet gaan. Al kreunend begon ze heerlijk op Eli zijn speeltje te sabbelen, ze vond dit nog lekkerder dan toen ze het deed bij zijn schaduw. Toen ze merkte dat Eli wat rustiger werd ging ze nog even rustig verder, ze zorgde ervoor dat haar tanden Eli zijn vlees niet zouden raken, en likte zorgvuldig om zijn staaf heen. Ze vond het heerlijk om dit te doen maar ze miste nog iets. Toen knipte ze in haar vingers en ging alles ineens heel snel. Haar spreuk Light Bound zorgde ervoor dat Eli zijn handen en voeten werden vast gemaakt aan de muur, zo kon hij niet bewegen. Vervolgens gebruikte ze nog wat magie om ervoor te zorgen dat Eli geen schaduw in de buurt had. Miljoenen kleine kristallen dopjes begonnen in het interieur van de shuttle zacht een rood licht af te geven. Nergens kon meer een schaduw onstaan, en toch leek de ruimte niet erg licht, door het rode licht werd het misschien wel donkerder. Aurora duwde vervolgens op een knop waardoor het waterbed veranderde in een multifunctionele massage tafel. Mocht Eli het willen dan kon hij haar daar straks op leggen vast maken en precies bewegen en positioneren zoals hij wou, ook zou hij overal makkelijk bij kunnen dan. 'If it's pleasure you want, then pleasure you shall get.' zei Aurora met een ondeugende en speelse stem. Waarna ze haar doorweekte slipje van de grond af haalde en dit veranderde in een blinddoek. Met nog een hele simpele spreuk zorgde ze ervoor dat Eli in de doek kon kijken naar Aurora haar voorgaande avontuurtjes. Van gewone geslachtsgemeenschap tot groepsactiviteit, alles zou aanbod komen en doordat de blinddoek van Aurora haar slipje gemaakt was kon Eli haar geur goed ruiken. Aurora streelde met haar hand van Eli zijn nek naar het speeltje wat hij tussen zijn benen had. Met een hand begon ze aan het speeltje te trekken terwijl ze het einde in haar mond had en hier met haar tong omheen draaide. Ondertussen kreunde ze zachtjes door de staaf licht die tussen haar benen haar lichaam in gleed. Na een tijdje haalde ze haar hand weg van Eli zijn staaf en liet ze hem helemaal in haar mond glijden. Langzaam liet ze de staaf vervolgens weer uit haar mond glijden, waarna ze hem weer helemaal terug nam. Dit bleef ze een tijdje doen, het voelde goed en ze vond het totaal niet vervelend om te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eli
.
.
Eli

- - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Sansan
Posts : 268
Points : 0
- - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark & Water
Klas:
Partner: I don't have a dirty mind, I have a sexy imagination.

- - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: -   - - Pagina 2 Icon_minitimevr aug 26 2016, 13:34

-


Laatst aangepast door Eli op di okt 18 2016, 22:56; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Aurora

Miss Aurora

- - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Maurice
Posts : 324
- - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas: Light Magic
Partner: Positie beschikbaar

- - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: -   - - Pagina 2 Icon_minitimevr aug 26 2016, 22:08

Aurora moest haar best doen om niet op Eli zijn lid te bijten toen hij ineens los brak. Al snel werd Aurora opgetild en op de massagetafel gegooid. Eli zorgde ervoor dat ze op haar handen en knieën ging zitten. Aurora voelde dat haar hoofd naar beneden geduwt werd. 'What the fuck is he going to do now?!' zei ze in haar hoofd daarna keek ze even snel op de klok. Kort daarna voelde ze dat zijn lid in haar lichaam gleed. 'mmm Thank you master.' kreunde ze. Aurora voelde dat Eli haar hard en stevig nam, steeds harder. Aurora kreunde bijna constant en begon de spieren tussen haar benen aan te spannen. Deze waren door al haar voorgaande avontuurtjes goed getraint en maakte haar ingang erg strak. Kort daarna hoorde Aurora Eli hard kreunen en vervolgens lucht ontsnappen, hij was vast al op een hoogtepunt. Aurora keek even naar een klok, precies 4 minuten geleden was Eli uit zijn restraints gebroken.
Aurora lachte even toen ze merkte dat Eli haar niet had vastgemaakt, wel jammer dat hij het niet langer vol had gehouden, Aurora vond het lekker om zo gebruikt te worden. Rustig draaide ze zich om en keek ze naar Eli waarna ze haar licht magie op nieuw gebruikt om zichzelf naar een hoogte punt te brengen. Ze beet op haar lip toen ze de licht staaf aanpaste waardoor hij haar binnenkant masseerde. Aurora kreunde luid en keek met lust in haar ogen naar Eli. Ze liet de lichtstaaf steeds zijn tempo en ritme aan passen tot ze een hoogtepunt voelde naderen. Op dat moment hield ze het laatste tempo en ritme aan. Toen ze een hoogte punt bereikte kreunde ze luid: "Please use me some more, master". Ze zou wel even submissive zijn, dat gaf haar tenslotte ook veel genot.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eli
.
.
Eli

- - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Sansan
Posts : 268
Points : 0
- - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark & Water
Klas:
Partner: I don't have a dirty mind, I have a sexy imagination.

- - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: -   - - Pagina 2 Icon_minitimeza aug 27 2016, 17:38

-


Laatst aangepast door Eli op di okt 18 2016, 22:58; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Aurora

Miss Aurora

- - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Maurice
Posts : 324
- - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas: Light Magic
Partner: Positie beschikbaar

- - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: -   - - Pagina 2 Icon_minitimeza aug 27 2016, 21:28

Aurora genoot van haar hoogtepunt en het werd nog wat uitgerekt doordat Eli plotseling de lichtstaaf uit haar trok. Een rilling ging over haar rug heen toen ze voelde hoe leeg ze was zonder de lichtstaaf. Kort daarna voelde ze dat Eli zijn vuist in haar probeerde te duwen. Ze hield hem even tegen met lichtmagie en zorgde ervoor dat de spieren van haar opening helemaal ontspannen waren, dan zou het geen pijn doen. Toen liet ze Eli zijn vuist in haar duwen, damn dat was lekker, Aurora was wel blij dat ze kon ontspannen, anders was het echt super pijnlijk geweest. Aurora kreunde luidkeels toen Eli met zijn vuist in haar begon te pompen. Aurora vond het heerlijk om zo gebruikt te worden. Ze voelde hoe Eli zijn vuist en arm haar opvulde. Kort daarna was ze weer bijna bij haar hoogtepunt. Eli fluisterde "Beg for more" waarna Aurora kreunde: "Please Master, allow me to orgasm.". Vervolgens bereikte Aurora opnieuw een hoogtepunt. Aurora kreunde nog harder toen Eli door bleef gaan na haar hoogtepunt. Damn wat voelde dat goed, Aurora werd gek van genot. Kort daarna hield Eli even op en haalde hij een zadel met in het midden een gat met een staaf uit de zwart kist. Snel zette hij Aurora hier op en Aurora kreunde toen de staaf heerlijk in haar gleed en kleine schokjes gaf. Eli had een afstandsbediening in zijn hand, en Aurora wist al dat die was om het zadel mee te besturen. "Let's pick up where we left off." zei Eli waarna hij zijn eigen staaf in Aurora haar mond liet glijden. Aurora kreunde zachtjes van alle zintuiglijke stimulatie en begon gretig aan Eli zijn staaf te likken en te zuigen. "But with one little difference: if you make a sound of any kind, the punishment will be severe and it will get worse every time. I can promise you that." vervolgde Eli. Aurora stopte met kreunen en stopte met het bevredigen van Eli zijn staaf. Ze vond zijn dreigementen nou niet echt aan de sfeer bijdragen. Vervolgens kreeg Aurora een flinke schok van hem, echter was ze hier al op voorbereid waardoor ze een dun laagje licht om de staaf liet verschijnen zodat ze de schok niet zou voelen. Ze verzetten haar gedachten om te zorgen dat ze toch een fijne avond zou hebben in plaats van boos op Eli worden, ze zou het later nog wel met hem bespreken. Vervolgens begon ze weer gretig aan zijn heerlijke staaf te zuigen. Vervolgens liet ze hem in haar keel glijden waarna ze luidkeels "mmm" begon te zeggen, dit zorgde ervoor dat Eli zijn lid in haar keel met vibraties werd gemasseerd. Aurora genoot van de aandacht die haar lichaam van de machine en van Eli zijn lid kreeg. Na dat ze 10 minuten bezig was hoorde ze Eli luider beginnen te worden. Ze voelde zijn lid warmer worden en beginnen te pulseren. Ze likte er gulzig om heen en zoog zachtjes waarna Eli zijn vloeistof rijkelijk in haar mond schoot. Aurora zoog wat harder en liet haar magische energie aan Eli zijn sexueele energieën zuigen waardoor Aurora Eli zowel van zijn magische energie als van zijn sexueele vloeistoffen. Gretig slikte ze alles door, ze vond de vloeistof van Eli lekker, en vond het respectloos om het niet door te slikken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eli
.
.
Eli

- - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Sansan
Posts : 268
Points : 0
- - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark & Water
Klas:
Partner: I don't have a dirty mind, I have a sexy imagination.

- - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: -   - - Pagina 2 Icon_minitimeza aug 27 2016, 22:59

-


Laatst aangepast door Eli op di okt 18 2016, 22:58; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Aurora

Miss Aurora

- - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Maurice
Posts : 324
- - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas: Light Magic
Partner: Positie beschikbaar

- - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: -   - - Pagina 2 Icon_minitimezo aug 28 2016, 02:11

Aurora had genoten van de drukke nacht met Eli. Ze hadden flink wat gestoeid en Aurora had zich soms even als submissive gedragen om vervolgens weer dominant te worden. Ze had zelf geen spierpijn aan de avond overgehouden, maar ze had Eli wel een flinke workout gegeven. Zelf had ze die ook gehad. Ze keek even naar Eli zijn nek, ze had hem erg hard gebeten tot hij bloedde, dat vond hij een lekker idee zei die. Aurora grinnikte toen ze dacht aan haar eigen extraatjes in de shuttle. Ze had standaard een opname kristal die haar avontuurtjes op nam en opsloeg. Deze filmpjes vielen natuurlijk ook onder het contract dat ze samen hadden. Aurora keek vrolijk naar Eli maar je kon in haar ogen zien dat ze wel langer door had kunnen gaan. "Hey Eli, zou je graag de opnames van onze speelsessie willen hebben? Ik heb kristallen waar je wat magie in moet sturen om de sessie terug te kijken en te horen." vroeg Aurora vrolijk. Ze had vandaag vrij en kon nog wel even wat slaap gebruiken. Haar magische voorraden had ze kunnen vullen vanuit Eli zijn energie. Dat was een trucje wat ze van de succubussen van Shadra had geleerd. Maar haar lichaam was toe aan wat rust. "Dus wat is nu het plan Eli?" vroeg ze onschuldig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eli
.
.
Eli

- - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Sansan
Posts : 268
Points : 0
- - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark & Water
Klas:
Partner: I don't have a dirty mind, I have a sexy imagination.

- - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: -   - - Pagina 2 Icon_minitimezo aug 28 2016, 21:39

-


Laatst aangepast door Eli op di okt 18 2016, 22:59; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Aurora

Miss Aurora

- - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Maurice
Posts : 324
- - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas: Light Magic
Partner: Positie beschikbaar

- - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: -   - - Pagina 2 Icon_minitimezo aug 28 2016, 21:53

Op Aurora haar vraag of Eli de opnames wou zien kreeg ze een hele rare reactie vond ze zelf. Toen hij zei dat hij van geen opnames af wist zei ze kalm: "Als je het contract goed had doorgelezen had je gezien dat daar stond dat alle sessies werden opgenomen voor veiligheids overwegingen. Ook stond daar dat beide partijen de opnamens konden opvragen voor hun eigen plezier, en het plezier van andere die onder de zelfde contracten met mij staan. Ik snap niet waarom je ineens doet alsof je een demoon in mijn shuttle ziet.". Vervolgens vervolgde Eli dat hij niet wou dat ze de opnamens keek en dat ze graag wou dat ze die opnamens zou verwijderen. Vervolgens zei Eli dat hij ook grenzen aan had mogen geven en dat dit er een was. Aurora keek met de doordingende blik van een strenge docent naar Eli: "Ik wil ze best verwijderen Eli, maar je hebt bij het contract niets ingevuld en je hebt hem vervolgens wel ondertekend. Maar omdat je een leuk speelmaatje bent zal ik voor deze keer het contract aanpassen.". Vervolgens liet ze het contract verschijnen, schreef ze dat Eli niet akkoord ging met het opnemen van de sessies, en ondertekende ze hem zelf. "Heb jij nog dingen die je wil toevoegen?" vroeg ze zakelijk aan Eli die inmiddels zich had aangekleed. Hij miste wel zijn shirt nog. "Ik moet gaan." zei Eli. "Bedankt voor de leuke nacht, kitten." vervolgde hij. Met open mond keek Aurora naar Eli en zei ze in haar strenge docenten toon: "Heb je niet eens geluisterd naar wat ik net zei, of is het nog niet tot je doorgedrongen?".
Terug naar boven Ga naar beneden
Eli
.
.
Eli

- - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Sansan
Posts : 268
Points : 0
- - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark & Water
Klas:
Partner: I don't have a dirty mind, I have a sexy imagination.

- - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: -   - - Pagina 2 Icon_minitimezo aug 28 2016, 22:24

-


Laatst aangepast door Eli op di okt 18 2016, 22:59; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Aurora

Miss Aurora

- - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Maurice
Posts : 324
- - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas: Light Magic
Partner: Positie beschikbaar

- - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: -   - - Pagina 2 Icon_minitimezo aug 28 2016, 23:06

Na Aurora haar rant liep Eli op haar af en gaf haar vanuit het niets een kus op haar voorhoofd waarna hij haar bedankte. Vervolgens zei hij dat hij het haar niet wou aandoen om de opnames te bekijken aangezien hij wang was dat ze een hartaanval zou krijgen. Aurora keek even naar Eli waarnaar haar ogen van kleur veranderde.
Playmode activated:
"Ik denk dat ik het toch nog eens terug ga kijken, zo snel ben ik niet onder de indruk van sexyness, en ik doe het mezelf graag aan. Ook staan de opnames nog onder het vorige contract en ben ik erg benieuwd waarom je eigenlijk net ineens zo bijzonder reageerde." zei Aurora speels waarna ze Eli goed in zich op nam. Nadat ze klaar waren met op en neer te kletsen over de opnames zei Eli dat hij het contract nog eens zou doorlezen en kijken of hij iets wou toevoegen. Echter moest hij eens weten wat voor een "miss" Aurora was. "Maar wat is jóuw plan nu?" vroeg Eli vervolgens.

Aurora keek even op en zei: "Zodirect eerst eens een van mijn angelic familiars oproepen zodat ik lekker tegen hem aan kan slapen, daarna denk ik dat ik maar eens wat ontbijt ga maken en dan waarschijnlijk wat rond neuzen op het terrein hier. En wat ga jij doen Eli? Je zei dat je moest gaan?". Aurora sprak met een speelse maar toch onschuldige stem. Haar handen waren bezig met haar borsten te wegen en ze beet speels op haar lip. Toen ze zag dat Eli van het uitzicht genoot zei ze nog en keer ondeugend: "Well sir?".
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



- - Pagina 2 UTL8oxA PROFILE
- - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN

- - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: -   - - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

-

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Launching Platform-