Zalas
PROFILEPosts : 272 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Shadra, duistere magie.Klas: 6de klasser.Partner: Well, I think it's just a waste of my time.
| Onderwerp: Re: Oefenen ma aug 02 2010, 13:19 | |
| Zalas hoorde Ephony wel iets mompelen maar kon niet goed vertsaan wat. Zijn blik had hij onderhand weer voor zich uit gericht. Hij balanceerde een beetje op de bal van zijn voet. Zijn gedachte waren compleet ergens anders. Iets wat hij normaal gesproken nooit zou laten gebeuren. Ook als hij met zijn gedachte ergens anders zat moest hij wel blijven opletten op zijn omgeving. Maar nu lukte hem zelfs dat niet. Hij hoorde niet eens dat Ephony tegen hem zei dat ze klaar was. Pas toen ze begon te grinniken keek hij har over zijn schouder even vragend aan. Maar er verscheen al gauw een onwennig glimlachje op zijn gezicht toen ze verklaarde waarom ze moest grinniken. Hij had nu ook pas door dat hij er inderdaad bijstond alsof hij op wacht stond. ''Macht der gewoonte vrees ik'' zei hij zachtjes met dezelfde onwennige glimlach als eerder op zijn gezicht. Sommige dingen leerde je nou eenmaal nooit af. Bij Ephony's bedenkelijke woorden verscheen er een kleine plagende grijns op Zalas' gezicht. ''Zullen we dan maar?'' vroeg hij terwijl hij haar op een hoffelijke manier zijn arm aanbood. |
|
Ephony Ere Oud-Lid
PROFILEReal Name : Elodie Posts : 2621 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Lucht magie.Klas: Mentorklas van sexy Saf :3Partner: Sometimes your nearness takes my breath away, and all the things I want to say can't find my voice. Then, in silence, I can only hope my eyes will speak my heart. ♥
| Onderwerp: Re: Oefenen ma aug 02 2010, 18:48 | |
| Haar gegrinnik bleef aan toen ze zijn gezicht zag, het had wel iets, zijn houding. 'Het geeft wel een veilig gevoel,' stelde ze hem vrolijk gerust. Het was ook eigenlijk zo, zijn houding zag er zo geoefend en gewoontjes uit bij hem dat je meteen het gevoel kreeg alsof je van alle kanten beschermt was. Ze zuchte en stak verlegen haar arm door die van hem. Een tikkeltje zenuwachtig liep ze naast hem, en probeerde door om zich heen te kijken een hint op te vangen van waar ze heen zouden gaan. 'Waar is Asb'el eigenlijk heen gegaan?' vroeg ze bedenkelijk waarna haar blik even naar Zalas schoot. Haar gedachtes waren weer terug gegleden naar de slang, en probeerde zich in hem te verplaatsen. Haar vingertoppen gleden even bedenkelijk langs zijn arm terwijl ze het vroeg, alsof ze verwachte dat hij elk moment weer verlamt zou zijn. Ze hielt hier al gauw weer mee op en liet haar hand op zijn arm rusten waarna ze weer voor zich uit keek, zoekend naar een hint. 'Je gaat echt niet vertellen waar we heen gaan hè?' vroeg ze quasi teleurgesteld en keek hem gemaakt sip aan. Haar toneelkunsten waren nooit zo goed geweest, waardoor je bij haar vaak door een leugen kon heen prikken. En net zoals nu waren haar acties niet echt overtuigend. |
|
Zalas
PROFILEPosts : 272 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Shadra, duistere magie.Klas: 6de klasser.Partner: Well, I think it's just a waste of my time.
| Onderwerp: Re: Oefenen di aug 03 2010, 12:44 | |
| Zalas glimlachte gerustgesteld naar Ephony bij het horen van haar woorden. Hij keek even afwezig voor zich uit toen ze vroeg waar Asb'el heen was. ''Ik denk terug naar onze eigen etage, althans dat hoop ik. Straks werkt hij zichzelf nog in de problemen. Asb'el is slim dat wel, en hij kan goed voor zichzelf zorgen mar toch ben ik bezorgd om hem'' zei hij zacht. Hij moest maar vertrouwen op Asb'el. Maar hij was al zo lang met die slang samen dat het hem niet echt lukte. En nu was hij boos op hem vanwege een meisje. Gek genoeg had Zalas altijd gedacht dat als het al zou gebeuren het andersom zou zijn. Het was sowieso een maf idee dat hij ruzie had met een slang om een meisje. Hij keek Ephony aan toen hij haar vraag hoorde. Hij deed even ent of hij nadacht. ''Nee'' zei hij daarna triomfantelijk. ''Je wacht het maar gewoon af. Maar ik weet zeker dat je het prachtig zal vinden'' zei hij.
(Ik maak wel een nieuw topic aan) |
|
Ephony Ere Oud-Lid
PROFILEReal Name : Elodie Posts : 2621 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Lucht magie.Klas: Mentorklas van sexy Saf :3Partner: Sometimes your nearness takes my breath away, and all the things I want to say can't find my voice. Then, in silence, I can only hope my eyes will speak my heart. ♥
| Onderwerp: Re: Oefenen di aug 03 2010, 15:40 | |
| Ze richte haar blik weer op Zalas toen ze zijn antwoord hoorde op haar vraag over Asb'el. Bij zijn woorden moest ze glimlachen en keek voor zich uit toen ze sprak. 'Dat snap ik dat je van hem houd. Misschien moet je straks maar even checken of hij daar is, ik wil niet dat die straks dagen weg is door mij,' ze bedacht zich dat ze Ené ook maar eens moest gaan zoeken. Waarschijnlijk was ze bij de waterval of bij het meer te vinden, dat zou wel weer een lange zoektocht worden. Ze verhouding tussen Zalas en zijn slang leek veel verder te gaan dan gewoon geliefde huisdier en baasje. Maar dat moest ook wel als je al zo lang bij elkaar was. Ze keerde haar gezicht met een sippe uidrukking erop naar Zalas toe toen ze zijn vrolijke antwoord hoorde. 'Nou, je weet wel hoe je een meisje nieuwschierig moet maken,' zei ze overdreven zuchtend maar keek met een vrolijke twinkeling in haar ogen voor zich uit. Al zouden ze naar de bezemkast gaan, zolang ze samen met hem er kon staan was zelfs dat een stukje paradijs. [ Is goed! Ik kan wss pas later deze avond antwoorden, gaan uit eten voor mijn pa z'n verjaardag dus weet niet hoe laat ik thuis ben ] |
|
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Oefenen | |
| |
|