PortalIndexBirds fly away when things get too crazy HpD5UwnBirds fly away when things get too crazy 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Birds fly away when things get too crazy

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Kailee
.
.
Kailee

Birds fly away when things get too crazy UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Ez
Posts : 1449
Points : 38
Birds fly away when things get too crazy UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Master Geralt - 6th
Partner: Broken memories consume me

Birds fly away when things get too crazy Empty
BerichtOnderwerp: Birds fly away when things get too crazy   Birds fly away when things get too crazy Icon_minitimewo jun 24 2015, 19:13

Hij trok zijn benen onder zich in zodat hij in kleermakerszit op zijn bed zat. Hij had een pen tussen zijn tanden geklemd en keek verward naar wat hij nu opgeschreven had. Hij had geen idee meer hoe hij een B-akkord moest spelen, en toch had hij het net gedaan. Zuchtend nam hij de pen en smeet h'm de kamer door. De pen vloog tegen de muur en viel op de grond. Kai scheurde het papier met de akkoorden doormidden en maakte er een prop van om in de vuilbak te gooien. Dit ging het niet worden, hij was nog steeds even slecht in muziek schrijven als enkele jaren geleden. Hij kon enkel dingen spelen die een ander geschreven had. Mooie muzikant was hij. Hij speelde nog een akkoord maar gaf toen op en stond recht. Hij was moe, het was laat en hij was bang dat hij gefrustreerd zou raken en zijn gitaar zou laten vallen. De jongeman legde het instrument terug in de koffer en deed het deksel dicht. Met zijn voet schoof hij het tegen de muur op. Zijn vuilbak stak vol bekribbelde papieren met allerlei dingen op, maar ertussen piepte ook nog een hoekje van een brief die hij onopengemaakt weggegooid had. Een brief die van Puffoon kwam betekende nooit wat goed, het was altijd zijn moeder die hem schreef. Negen keren van de tien was het dan ook nog om neerbuigend te doen over iets. Kailee negeerde de brief en liep terug richting zijn bed, waar ook zijn kast in de buurt stond. Vermoeid haalde hij een pyjama uit die kast en trok die aan. Zijn kleren van die dag gooiden hij gewoon in de hoek, maar hij schrok van het geluid dat zijn riem maakte toen die tegen de deur kwam. Zijn blik gleed naar de deur en hij merkte dat er een beetje van de verf af was. In stilte vloekte Kai maar schonk verder geen aandacht meer aan de deur. Het was toch niet aan hem om de verf te betalen. Of de deur. Nadat hij zijn raam op een kier gezet had ging hij op zijn bed zitten, met zijn rug tegen de muur. De koude deed hem huiveren waardoor hij automatisch zijn rug van de muur haalde. De jongeman kroop terug van zijn bed af en liep weer richting de kast om uit een lade een sweater te halen. Het was dan wel zomer, maar toch had hij het fris. Het kwam niet in hem op om het raam dan dicht te doen, maar er moest frisse lucht zijn kamer in want het stonk er naar sigarettenrook en stof. Hij kon zich niet herinneren wanneer de laatste keer was dat hij zijn kamer opgeruimd had. Er lagen shirts van een week oud op de kast, in de kast, tegen de muur en onder het bed, en hetzelfde gold voor sokken, riemen en sweaters. Het enige wat hij wel opruimde was ondergoed en broeken. Behalve die van vandaag dan. Kailee ging nu terug op zijn bed zitten en kon nu wel de koude van de muur aan. Hij zuchtte nog een keer en begon een liedje te neuriën. Zijn ogen deden pijn doordat hij ze al zo lang open had. Hij had de afgelopen nachten nog slecht geslapen en dat had nu effect op hem. Zijn ogen voelden branderig en hij moest vaak knipperen om geen tranende ogen te krijgen. Kai wist niet hoe laat het was, maar hij wist wel dat hij eigenlijk best moe was. Hij wreef met de bovenkant van zijn hand door zijn ogen en liet zijn hoofd tegen de muur op vallen. Hij sloot zijn ogen en bleef verder neuriën. Hij vroeg zich af of Alyssa al sliet. Ze wou weer proberen om op haar eigen kamer te slapen, maar dat zorgde er wel voor dat Kai voor het eerst sinds een paar weken weer alleen was.

OOC: Ryan~ Kailee neuriede dit *click* niet dat het uitmaak maar okay


Laatst aangepast door Kailee op wo jun 24 2015, 19:52; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryan
King on the Rocks
King on the Rocks
Ryan

Birds fly away when things get too crazy UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne-swaaaannn
Posts : 914
Points : 35
Birds fly away when things get too crazy UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth and fire
Klas: Miss Eres
Partner: Even a banana is a better boyfriend than you ever were.

Birds fly away when things get too crazy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Birds fly away when things get too crazy   Birds fly away when things get too crazy Icon_minitimewo jun 24 2015, 19:42

Ryan schoot wakker, zijn kussen was nat, zijn ogen waren waterachtig en zijn hoofd deed pijn. Met een zucht ging hij over zijn voorhoofd. Hij had weer slecht gedroomd en hij fronste kort voor hij zijn ogen over het ei liet glijden naast hem. Zachtjes kreunend om de barstende hoofdpijn probeerde hij zichzelf te herinneren waarover de droom ging. Het ging weer over zijn vader en Ryan merkte hoe pijn het deed om het te herinneren dat hij geluidsloos huilde. Met zijn handen ging hij naar zijn ogen, proberen het huilen te stoppen maar de tranen bleven maar komen. Zijn vader had hem uitgescholden in zijn droom en mishandeld, wat verrassend hard aankwam eigenlijk. Zijn amberkleurige ogen waren niet goed te zien in het donker, dus dat was allemaal mooi meegenomen, want hij ging zichzelf aan Kai’s belofte houden, dus hij deed alles aan, zijn boxer, zijn pyjamabroek en een tanktop om dan blootvoets door de gangen te lopen. Wel shit. Hij had nooit gevraagd welke etage Kailee zat. “Verdomme,” mompelde hij zachtjes terwijl hij ook eventjes gromde binnensmonds dat hij een idioot was.

Met voorzichtige voetstappen wandelde hij door de lege en verlaten gangen, af en toe zichzelf verstoppend in het donker omdat er een leerkracht patrouilleerde. Met een pissig gezicht omdat hij een idioot was wandelde hij verder, om dan een groepje leerlingen te vinden bij de wasruimte. Met een frons keek hij ze aan en ze leken achteruit te deinzen omdat ze wisten wie hij was. Zijn expressie verzachtte en de leerlingen wisten totaal niet wat er aan de hand was, tot hij zijn mond opendeed, om zacht te spreken: “Yo, weten jullie waar Kailee Rietz pit?”
Ze hadden hem goed geholpen en nu was hij onderweg naar de luchtmagiërs etage, hij had de leerlingen bedankt die waarschijnlijk nu enorm van de kaart waren, maar daar lachtte hij niet om, hij begon zelfs weer geluidsloos te huilen hoe dichter hij bij de kamerdeur van Kailee kwam, zijn gedachten afdwalend naar zijn droom en de woorden van Drake die niet verder kon kijken dan van wie hij de zoon was.

Ryan stond voor Kailee’s deur, een paar minuten aarzelend of dit wel de moeite was maar dan beet hij zachtjes op zijn lip om dan op zijn deur te kloppen, zacht, maar toch luid genoeg om hoorbaar te zijn van de andere kant. “Kai?” bracht zijn hese stem uit terwijl hij lichtjes in elkaar gekrompen voor de deur stond, wachtend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kailee
.
.
Kailee

Birds fly away when things get too crazy UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Ez
Posts : 1449
Points : 38
Birds fly away when things get too crazy UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Master Geralt - 6th
Partner: Broken memories consume me

Birds fly away when things get too crazy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Birds fly away when things get too crazy   Birds fly away when things get too crazy Icon_minitimewo jun 24 2015, 20:16

Hij bleef zitten met gesloten ogen, met zijn rug tegen de muur. Voor de zoveelste keer wenste hij dat hij net zoals iedereen gewoon kon gaan liggen en in slaap vallen maar hij wist dat het hem niet gegund was. Hij zou nooit gewoon kunnen slapen. En als het al lukte had hij toch nachtmerries of dromen waar op één of andere manier wel iets naars insloop. Meestal over zijn familie. Hij was begonnen met een liedje neuriën, dat kalmeerde hem en dan had hij wat te doen waardoor hij misschien in slaap zou vallen. Zijn vingers deden pijn van de gitaarsnaren maar hij klaagde er al niet meer over. Tegen wie dan wel? Hij had niemand om tegen te klagen. En hij was wel meer gewend, hij had al vaker tot bloedens toe gitaar gespeeld. Gewoon een prikkend gevoel kon hij wel aan. Gek genoeg vond hij het gevoel nog niet eens zo erg. Het gaf hem het gevoel dat hij toch nog iets kon voelen, want de laatste tijd had hij zich vaker en vaker gevoelloos gevonden. Wel vervloekte hij zichzelf halverwege het liedje dat hij aan het neuriën was al, het was het eerste liedje waaraan hij gedacht had, maar hij had wat vrolijk willen neuriën, niet iets zoals dit. Hij voelde hoe zijn ogen aan het rusten waren, het leek alsof hij ze voelden helen. Hij haalde een hand over zijn gesloten ogen en liet die ook door zijn haar gaan. Kai zou niet in slaap vallen, maar hij kon wel rusten, en dat was precies wat hij aan het doen was. Al was het moeilijk omdat hij het koud had, zelfs met de pull aan.

Hij schrok toen er geklop klonk op de deur. Hij hield op met neuriën en zijn ogen schoten open. Hij haalde zijn hoofd van de muur af en keek naar de deur. Wie kwam er zo laat nog langs? Hij hoopte dat het geen leerkracht was die kwam zeggen dat zijn geneurie of gitaarspel mensen had gewekt. De kerel kroop over zijn bed heen en ging op de grond staan. “Kai?” klonk er hees van aan de andere kant van de deur. Dat klonk niet als een leerkracht. Het klonk bekend. Plus leerkrachen zeiden -tot zijn ergernis- meestal Kailee en niet Kai. Hij deed de deur open en knipperde even verbaasd met zijn ogen. "Ryan?" Hij moest denken waarom hij hier was, maar toen besefte hij wat hij gezegd had in de gymzaal. Hij wachtte even en gebaarde toen dat Ryan mee binnen mocht komen als hij wou. Hij draaide zich terug om naar Ryan toen hij in het midden van het kamertje stond en beet op zijn lip toen hij besefte hoe rommelig het er wel niet uitzag. "Alles oké?" vroeg de kerel zonder moeite te doen om een bezorgde toon in zijn stem achterwege te laten. Als Ryan hem ook werkelijk in de nacht kwam opzoeken moest er wat zijn. Kai haalde moe nog een keer de rug van zijn hand door zijn ogen. Hij kon zich niet herinneren dat hij verteld had waar zijn kamer lag. Maar dat deed er niet toe, Ryan stond 's nachts aan zijn kamerdeur en Kai wou weten waarom.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryan
King on the Rocks
King on the Rocks
Ryan

Birds fly away when things get too crazy UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne-swaaaannn
Posts : 914
Points : 35
Birds fly away when things get too crazy UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth and fire
Klas: Miss Eres
Partner: Even a banana is a better boyfriend than you ever were.

Birds fly away when things get too crazy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Birds fly away when things get too crazy   Birds fly away when things get too crazy Icon_minitimewo jun 24 2015, 21:00

Met voorzichtige voetstappen wandelde hij door de lege en verlaten gangen, af en toe zichzelf verstoppend in het donker omdat er een leerkracht patrouilleerde. Met een pissig gezicht omdat hij een idioot was wandelde hij verder, om dan een groepje leerlingen te vinden bij de wasruimte. Met een frons keek hij ze aan en ze leken achteruit te deinzen omdat ze wisten wie hij was. Het viel op hoe moe hij werkelijk was, hij wilde bij iemand zijn op dit moment en alles behalve alleen zijn. Zijn expressie verzachtte en de leerlingen wisten totaal niet wat er aan de hand was, tot hij zijn mond opendeed, om zacht te spreken: “Yo, weten jullie waar Kailee Rietz pit?”
Ze hadden hem goed geholpen en nu was hij onderweg naar de luchtmagiërs etage, hij had de leerlingen bedankt die waarschijnlijk nu enorm van de kaart waren, maar daar lachtte hij niet om, hij begon zelfs weer geluidsloos te huilen hoe dichter hij bij de kamerdeur van Kailee kwam, zijn gedachten afdwalend naar zijn droom en de woorden van Drake die niet verder kon kijken dan van wie hij de zoon was. Hij voelde zich echt iemand waarvan ze wenstten dat hij dood was en niet meer levend voor hun neus, deze wereld was hard voor hem, veel te hard en dat merktte hij enorm op, stiekem wilde hij zijn hoofd door glas stoten, de pijn zou zijn innerlijke pijn wel wat verzachten.

Ryan stond voor Kailee’s deur, een paar minuten aarzelend of dit wel de moeite was maar dan beet hij zachtjes op zijn lip om dan op zijn deur te kloppen, zacht, maar toch luid genoeg om hoorbaar te zijn van de andere kant. “Kai?” bracht zijn hese stem uit terwijl hij lichtjes in elkaar gekrompen voor de deur stond, wachtend. Er werd al snel opengedaan en het bekende gezicht van Kailee, dat lichtelijk verbaasd naar hem keek. Ryan stond daar vlak voor de deur als een gebroken hoopje mens. "Ryan?" sprak Kailee en zijn stem deed hem al beter voelen lichtelijk en Ryan trilde lichtjes terwijl hij over zijn arm wreef. Hij werd binnen gewenkt en hij wandelde lichtelijk aarzelend naar binnen en hij deed de deur dicht. "Alles oké?" vroeg de jongeman met de sidecut en Ryan schudde zijn hoofd terwijl hij naar Kai wandelde en hij hem vastpakte voor een knuffel. “Ik werd wakker en ik had slecht gedroomd en ik hoorde mijn ouders als geesten continu herhalen hoe’n waardeloze kerel ik ben en dan kwam Drake, die zei dat ik nooit had geboren mogen worden, dat ik ‘the hellspawn’ ben van Raymond Burned en dat hij wenstte dat ik dood was...” mompelde hij toen hij Kailee’s shirt vastgreep en snuffelde, meer tranen kwamen er niet meer uit, hij was op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kailee
.
.
Kailee

Birds fly away when things get too crazy UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Ez
Posts : 1449
Points : 38
Birds fly away when things get too crazy UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Master Geralt - 6th
Partner: Broken memories consume me

Birds fly away when things get too crazy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Birds fly away when things get too crazy   Birds fly away when things get too crazy Icon_minitimewo jun 24 2015, 22:44

Hij had zitten neuriën tot er een geklop op de deur geklonken had. De kerel was opgestaan van zijn bed en had verbaasd gekenen maar bij het horen van zijn naam wist hij dat het geen leerkracht was. Kai deed de deur open en keek verbaasd toen hij Ryan zag staan, ook al had hij gehoord dat hij het was toen hij zijn naam uitgesproken had. "Ryan?" vroeg hij en wenkte de kerel binnen.

Toen hij ongeveer in het midden van zijn kamertje stond draaide hij zich terug naar Ryan toe. Hij had gehoord dat Ryan de deur achter zich dicht gedaan had maar hij vroeg zich vooral af waarom de kerel hem ook effectief in de nacht op kwam zoeken. Hij had hem wel gezegd dat hij altijd welkom was maar hij had niet echt verwacht dat Ryan ook zou komen, omdat hij niet het gevoel gehad had dat hij het serieus genomen had. "Alles oké?" vroeg hij bezorgd. Hij was bang dat er wat mis was. Het antwoord was duidelijk nee want Ryan schudde zijn hoofd en liep naar Kai toe. Hij werd vastgenomen voor een knuffel. Automatisch sloeg hij zijn armen ook om hem heen. “Ik werd wakker en ik had slecht gedroomd en ik hoorde mijn ouders als geesten continu herhalen hoe’n waardeloze kerel ik ben en dan kwam Drake, die zei dat ik nooit had geboren mogen worden, dat ik ‘the hellspawn’ ben van Raymond Burned en dat hij wenstte dat ik dood was...” mompelde hij. Kai voelde hoe zijn shirt vastgegrepen werd en hij zuchtte even. Het was duidelijk dat er meerde slachtoffers waren die nare dromen toegestuurd kregen. "Wel, het was maar een droom", zei hij stil. "Je bent niet waardeloos. En dat weet je vast zelf ook. Hoop ik toch." Hij fronste kort en probeerde een geeuw in te houden. "En wat Drake betreft... Uh, fuck hem en wat hij van je denkt. Ook al droomde je dat. Wat maakt het uit wat hij denkt. Je bent niet 'the hellspawn' van je vader." Hij bleef Ryan vasthouden omdat die zijn shirt nog vasthield maar stilaan begon hij zich ongemakkelijk te voelen doordat zijn hartslag versneld was en hij wou niet dat dat opviel. Dan zou hij zich doodschamen. Echt doodschamen. "Wil je zitten?" vroeg hij aan de kerel zonder hem echt aan te kunnen kijken. Hij kon alleen de zijkant van zijn haar zien. Hij liet Ryan toen toch los en deed voorzichtig een stapje achteruit om hem aan te kunnen kijken. Hij had nog niet eens op antwoord gewacht voor de vraag of hij wou zitten voor hij de volgende vraag ging stellen, al dan niet met een blos op zijn kaken: "Wil je vannacht hier blijven?" Hij keek even vragend en was blij dat Ryan niet kon zien dat hij bloosde. Als hij het blozen wel kon zien dan had Kai echt een probleem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryan
King on the Rocks
King on the Rocks
Ryan

Birds fly away when things get too crazy UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne-swaaaannn
Posts : 914
Points : 35
Birds fly away when things get too crazy UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth and fire
Klas: Miss Eres
Partner: Even a banana is a better boyfriend than you ever were.

Birds fly away when things get too crazy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Birds fly away when things get too crazy   Birds fly away when things get too crazy Icon_minitimezo jun 28 2015, 13:50

Normaal was hij niet de jongen die zo’n dingen deed, midden in de nacht naar iemands kamer wandelen in zijn pyjama om zijn hart te gaan luchten bij een maat van hem. Normaal kropte hij zijn emoties op, wilde hij niet dat iemand zich over hem ontfermde, maar nu was hij op, was zijn maatbeker te vol om nog meer te kunnen opkroppen. Dit was zijn schreeuw om hulp, hij had iemand nodig die hem staande kon houden. Iemand die hem dat beetje steun kon geven dat hij nodig had. Ryan klopte op de deur, zijn waterachtige amberkleurige ogen turend naar de deur toen hij er op klopte en vroeg voor Kailee. De jongen deed open en zijn hele humeur fleurde al een tikkeltje op toen hij het vertrouwde gezicht van Kai zag. Hij wandelde binnen, lette niet op de rommel toen hij zijn weg baande naar de jongen om hem meteen vast te pakken nadat hij duidelijk zijn hoofd had geschud, tonend dat hij niet in orde was.

“Ik werd wakker en ik had slecht gedroomd en ik hoorde mijn ouders als geesten continu herhalen hoe’n waardeloze kerel ik ben en dan kwam Drake, die zei dat ik nooit had geboren mogen worden, dat ik ‘the hellspawn’ ben van Raymond Burned en dat hij wenstte dat ik dood was...” mompelde hij toen hij Kailee’s shirt vastgreep en snuffelde, duidelijk dat hij niet meer kon huilen, zijn ogen deden pijn, zijn stem was rauw en zijn neus deed vreselijk vervelend. "Wel, het was maar een droom", zei Kailee stil. "Je bent niet waardeloos. En dat weet je vast zelf ook. Hoop ik toch." Ryan beet zachtjes op zijn lip, daar ging al het zelfvertrouwen dat hij had proberen op te bouwen, het was allemaal één grote leugen. Eerlijk gezegd vond hij zichzelf lelijk, maar dat was niet echt iets dat hij aan de grote klok ging hangen. "En wat Drake betreft... Uh, fuck hem en wat hij van je denkt. Ook al droomde je dat. Wat maakt het uit wat hij denkt. Je bent niet 'the hellspawn' van je vader." Ryan fronste, eigenlijk was het ook echt gebeurd, maar was het te moeite dat te mentionen? Hij wilde niet het verkeerde beeld rond mensen te geven, grappig genoeg. Hij had geen idee hoe Drake was rond anderen, maar hij wist wel dat als hij niet de zoon was geweest van Raymond, dat hij stukken gezelliger was geweest.

Ryan was te druk bezig geweest met zijn eigen gedachten dat het opviel dat hij eigenlijk nog geen woord had gezegd. “Dat van Drake... hij had het ook echt gezegd, toen ik er open voor uitkwam... dat ik de zoon was van Raymond, maar hij is vast gezelliger tegen anderen, dus vorm hier je mening niet op,” waren zijn zachte hese woorden terwijl hij de jongen langzaamaan losliet, een beetje fronsend tot Kailee vroeg of hij wilde zitten. Daarna ging hij ook een beetje onwennig op Kai’s bed zitten, wrijvend over zijn hoofd om dan naar Kai te kijken die vroeg of hij hier wilde blijven slapen. Zijn amberkleurige ogen staarden hem ongelovig aan maar dan glimlachte hij zachtjes, “Dat zou awesome zijn dude, maar geen idee of ik wel kan pitten op dit moment met al deze shit,” hij lachte schamper na deze woorden en zette zich compleet op het bed, zijn rug leunend tegen de muur en zijn knieën lichtjes opgetrokken. “Ik voel me wel slecht omdat ik je uit je slaap haal dude, sorry.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Kailee
.
.
Kailee

Birds fly away when things get too crazy UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Ez
Posts : 1449
Points : 38
Birds fly away when things get too crazy UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Master Geralt - 6th
Partner: Broken memories consume me

Birds fly away when things get too crazy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Birds fly away when things get too crazy   Birds fly away when things get too crazy Icon_minitimezo jun 28 2015, 15:12

Ryan stond aan zijn deur en Kai was verbaasd geweest dat hij echt gekomen was. Hij vroeg de jongen of hij oké was. Het antwoord had hij eigelijk al verwacht. Ryan schudde nee en liep op Kai af om hem te knuffelen. Hij sloeg zijn armen om Ryan heen. “Ik werd wakker en ik had slecht gedroomd en ik hoorde mijn ouders als geesten continu herhalen hoe’n waardeloze kerel ik ben en dan kwam Drake, die zei dat ik nooit had geboren mogen worden, dat ik ‘the hellspawn’ ben van Raymond Burned en dat hij wenstte dat ik dood was...” zei Ryan. "Wel, het was maar een droom", zei Kailee stil. "Je bent niet waardeloos. En dat weet je vast zelf ook. Hoop ik toch." Hij probeerde te zien of er reactie van Ryan op kwam, maar dat bleef uit. "En wat Drake betreft... Uh, fuck hem en wat hij van je denkt. Ook al droomde je dat. Wat maakt het uit wat hij denkt. Je bent niet 'the hellspawn' van je vader."

“Dat van Drake... hij had het ook echt gezegd, toen ik er open voor uitkwam... dat ik de zoon was van Raymond, maar hij is vast gezelliger tegen anderen, dus vorm hier je mening niet op”, hoorde Kai hem zeggen terwijl ze elkaar loslieten. "Urh", zei hij, teleurgesteld in Drake. Hij dacht dat hij het wel kon vinden met hem nadat hij hem geholpen had in de Jolly Jester. Maar toen hij Alyssa gekwets had, vond hij de kerel al meteen een stuk onsympathieker. "Gezellig? Hmm, dat weet ik zo niet." Hij lachtte wat gemaakt. "Wil je zitten?" vroeg hij toen aan Ryan. Het antwoord was dus precies een ja want hij ging op Kai's bed zitten. Hij twijfelde even maar vroeg toen of Ryan de nacht wou blijven. De ongelovige blik in Ryans ogen deed hem even denken dat het een slecht voorstel was, maar toen hij glimlachte haalde Kai ongemerkt opgelucht adem. “Dat zou awesome zijn dude, maar geen idee of ik wel kan pitten op dit moment met al deze shit”, zei Ryan en lachte even. Kai zag dat hij tegen de muur ging leunen, net zoals hij ook gedaan had voordat Ryan aankwam. “Ik voel me wel slecht omdat ik je uit je slaap haal dude, sorry.” De blauwharige kerel schudde zijn hoofd zacht en ging ook terug tegen de muur op zitten. Hij trok zijn benen een beetje op en nam zijn kussen vast. Hij leunde erop met zijn kin en klemde het tegen zijn borstkas. "Je moet je er niet slecht over voelen, ik sliep toch nog niet." Hij keek naar Ryan en glimlachte zwak. "Ik zat gewoon zoals jij nu tegen de muur, ik weet niet hoe lang, tot jij aanklopte." Hij staarde terug naar het kussen. "Ik weet dat ik er niet blij om zou moeten zijn, maar ik ben blij dat je naar mij bent gekomen in plaats van dat je alleen was blijven zitten met je shit", zei Kailee zonder op te kijken van het kussen. Hij knipperde langzaam met zijn ogen en voelde zich plots raar, misschien zelfs een beetje jaloers. Hij was blij dat Ryan hem genoeg vertrouwde om te vertellen wat er was, maar hij was jaloers dat de kerel ook werkelijk iemand had om bij langs te komen -zelfs al was het nacht- om zijn hart te luchten. Kai vertrouwde Ryan wel, maar hij zag zichzelf niet in staat om midden in de nacht op zijn deur te gaan kloppen. Bij Alyssa moest hij ook al niet zijn, zij had haar eigen problemen en hij wou niemand opzadelen met zijn eigen problemen en gedachten. Hij gooide het kussen van zijn bed af en wreef door zijn ogen om slaap en tranen weg te vegen. Hij keek Ryan aan en schoof een beetje dichter naar hem toe zodat hij hem nog een keer kon omhelzen. "Ik hoop echt dat je je gauw beter gaat voelen," verzuchtte hij, "Want je zo zien zorgt ervoor dat ik je wil helpen terwijl ik niets kan buiten je proberen te troosten." Hij klemde zijn kaken op elkaar bij het besef dat dat inderdaad zo was. Hij kon niets meer doen dan dat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryan
King on the Rocks
King on the Rocks
Ryan

Birds fly away when things get too crazy UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne-swaaaannn
Posts : 914
Points : 35
Birds fly away when things get too crazy UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth and fire
Klas: Miss Eres
Partner: Even a banana is a better boyfriend than you ever were.

Birds fly away when things get too crazy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Birds fly away when things get too crazy   Birds fly away when things get too crazy Icon_minitimezo jun 28 2015, 16:32

Eerst had hij nog geaarzeld om te kloppen maar nu was hij binnen en was hij Kai de hele uitleg aan het doen over wat hij had gedroomd en hoe vreselijk het eigenlijk was. Ryan had het shirt van Kailee vastgegrepen en hij snuffelde tijdens de omhelzing, niet echt nog in staat om te huilen, net alsof zijn tranen gewoon op waren. Zijn ogen deden pijn en zijn stem klonk rauw en het deed ook pijn eigenlijk. Kailee zei dat hij er zich niets van moest aantrekken maar dat was onmogelijk, zeker als Drake het letterlijk in zijn gezicht had gesmeten als iets giftigs dat hij uitspuugde. “Dat van Drake... hij had het ook echt gezegd, toen ik er open voor uitkwam... dat ik de zoon was van Raymond, maar hij is vast gezelliger tegen anderen, dus vorm hier je mening niet op,” waren zijn zachte hese woorden terwijl hij de jongen langzaamaan losliet, een beetje fronsend, nog terugdenkend wat Drake allemaal van beledigende shit naar hem had gespuugd. "Gezellig? Hmm, dat weet ik zo niet." Kailee lachtte wat gemaakt en dat had Ryan opgevangen, wat had die kerel nog meer uitgespookt? Toen Kailee vroeg of hij wilde zitten, deed hij dit ook meteen, een beetje onwennig, maar hij ging leunen tegen de muur, met zijn knieën opgetrokken.

Hij wreef over zijn hoofd en dan werd er hem gevraagd of hij wilde blijven slapen, vroeg hij dit nou serieus? Zijn amberkleurige ogen staarden hem ongelovig aan maar dan glimlachte hij zachtjes, “Dat zou awesome zijn dude, maar geen idee of ik wel kan pitten op dit moment met al deze shit,” hij lachte schamper na deze woorden, hj stoorde hem vast enorm hard. . “Ik voel me wel slecht omdat ik je uit je slaap haal dude, sorry.” Ryan keek naar de kerel die naast hem kwam zitten, ze zaten nu vlak naast elkaar, zijn arm tegen die van Kailee. De jongeman ging net zoals Ryan zitten, alleen met dat kussen tegen hem gedrukt terwijl hij met zijn kin erop leunde. Ryan’s amberkleurige ogen waren naar hem gericht terwijl de jongen sprak: "Je moet je er niet slecht over voelen, ik sliep toch nog niet." Hij keek naar Ryan en glimlachte zwak. "Ik zat gewoon zoals jij nu tegen de muur, ik weet niet hoe lang, tot jij aanklopte." Hij staarde terug naar het kussen. "Ik weet dat ik er niet blij om zou moeten zijn, maar ik ben blij dat je naar mij bent gekomen in plaats van dat je alleen was blijven zitten met je shit,” Ryan fronste, zeker toen hij merkte dat de jongen tranen in zijn ogen had en werd al helemaal verrast toen Kailee uit het niets hem omhelsde. Ryan sloeg zijn armen om de jongeman heen en zijn hand wreef rustig over zijn rug. "Ik zou je moeten bedanken dat je hebt opengedaan man, anders was ik nu héél beschaamd weer naar mijn eigen kamer gelopen, sinds ik heb gevraagd aan random mensen waar je kamer was."

"Ik hoop echt dat je je gauw beter gaat voelen," verzuchtte Kailee, "Want je zo zien zorgt ervoor dat ik je wil helpen terwijl ik niets kan buiten je proberen te troosten." Ryan keek naar het haar van de jongen en hij glimlachte. “Dude, ik ben al blij dat je me wilt proberen te troosten, dat maakt het lijden draaglijker. Maar weet dat je ook met jouw shit naar mij mag komen, want het valt op dat je met iets zit, ik zag tranen daarnet. Ik mag dan misschien kleurenblind zijn, maar dat was echt te opvallend Kai, is er iets?” vroeg hij aan de jongen terwijl hij verder deed met het wrijven over Kai’s rug, misschien hielp het Kai om zijn emoties los te laten, wetende dat Ryan er zou zijn ofzoiets. Hij wist het niet goed mar het leek te helpen als hij zo’n dingen deed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kailee
.
.
Kailee

Birds fly away when things get too crazy UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Ez
Posts : 1449
Points : 38
Birds fly away when things get too crazy UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Master Geralt - 6th
Partner: Broken memories consume me

Birds fly away when things get too crazy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Birds fly away when things get too crazy   Birds fly away when things get too crazy Icon_minitimezo jun 28 2015, 19:45

Hij had aangeboden dat Ryan de nacht zou blijven en het leek even alsof de kerel dat de debielste vraag ooit vond, waardoor Kai meteen spijt kreeg dat hij zijn mond open gedaan had, maar hij merkte dat hij mis dacht toen er een glimlach op het gezicht van de kerel verscheen. “Dat zou awesome zijn dude, maar geen idee of ik wel kan pitten op dit moment met al deze shit”, zei hij en lacht even, al had Kai het idee dat het verre van van harte was. Ryan ging met zijn rug tegen de muur zitten. “Ik voel me wel slecht omdat ik je uit je slaap haal dude, sorry.” Kailee schudde zijn hoofd licht en ging naast hem zitten in dezelfde houding, maar dan wel met een kussen tegen zijn borstkas geklemd. "Je moet je er niet slecht over voelen, ik sliep toch nog niet."Hij glimlachte zwak naar de kerel naast hem. "Ik zat gewoon zoals jij nu tegen de muur, ik weet niet hoe lang, tot jij aanklopte." Hij staarde terug naar het kussen om ergens anders heen te kunnen kijken. "Ik weet dat ik er niet blij om zou moeten zijn, maar ik ben blij dat je naar mij bent gekomen in plaats van dat je alleen was blijven zitten met je shit." Hij knipperde met zijn ogen en omhelsde Ryan weer. Hij voelde dat Ryan over zijn rug wreef, waardoor Kai nog meer moeite moest doen om tranen achter te houden. "Ik zou je moeten bedanken dat je hebt opengedaan man, anders was ik nu héél beschaamd weer naar mijn eigen kamer gelopen, sinds ik heb gevraagd aan random mensen waar je kamer was." Hij glimlachte kort, dat gaf ook antwoord op hoe Ryan wist waar zijn kamer was.

"Ik hoop echt dat je je gauw beter gaat voelen," zuchtte Kailee, "Want je zo zien zorgt ervoor dat ik je wil helpen terwijl ik niets kan buiten je proberen te troosten." Hij klemde zijn kaken op elkaar. Hij haatte het feit dat het waar was wat hij zei. “Dude, ik ben al blij dat je me wilt proberen te troosten, dat maakt het lijden draaglijker. Maar weet dat je ook met jouw shit naar mij mag komen, want het valt op dat je met iets zit, ik zag tranen daarnet. Ik mag dan misschien kleurenblind zijn, maar dat was echt te opvallend Kai, is er iets?” Hij haalde licht zijn schouders op en wreef met een hand over zijn wang om een traan weg te krijgen, voor zover dat ging zonder Ryan te verstikken. "Je snapt het toch niet", zei hij stil, maar wist niet waarom hij niet zou verzwijgen wat er was, Ryan had toch al gemerkt dat hij tranen in zijn ogen had staan. "Je zien huilen zorgt ervoor dat ik terugdenk aan hoe vaak ik heb gehuild toen ik mijn vader en broer verloor." Hij had geen reden om zijn tranen achter te houden. Hij opende zijn ogen en staarde voor zich uit terwijl hij zijn wangen nat voelde worden. "De dood van mijn broer is mijn fout." Zijn zicht werd troebel dus knipperde hij weer een paar keer met zijn ogen. "Toen ik vijftien was, is mijn vader is gestorven doordat hij ziek was. Ik had een brief op mijn bureau liggen dat hij overleden was, maar hij was al begraven toen ik op Puffoon kwam, i- ik.. Ik was er niet eens bij", zei Kai. "Ricky was vier jaar jongen maar hij was raar, soms leek het alsof hij vier jaar ouder was dan ik. Maar toen mijn vader gestorven was zaten we beide in de woonkamer. Hij zei dat mijn vader me haatte, at hij blij was dat hij overleden was zodat hij me niet meer moest zien, en toen bood hij aan om mij naar dezelfde plaats als mijn vader te helpen. Hij viel me aan en ik-," zei hij maar stopte. Hij kreeg een brok in zijn keel. "Ik heb... Ik heb hem verdomme vermoord om mijn eigen leven te redden." Hij beet of zijn lip om niet te gaan snikken. Keer op keer ging hij huilen als hij het vertelde en daar was hij klaar mee. Hij wou niet zwak zijn. "Het maakt niet uit." Hij haalde nogmaals een hand over zijn wangen om te droog te krijgen en durfde Ryan haast niet meer vast te houden. Hij was bang dat de kerel hem een moordenaar zou vinden. "Ik ben niet zwak, dat zweer ik", mompelde hij terwijl hij probeerde om te stoppen met huilen. Niet dat dat goed lukte. "Het spijt me."

OOC: En weer verontschuldigd hij zich~ xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryan
King on the Rocks
King on the Rocks
Ryan

Birds fly away when things get too crazy UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne-swaaaannn
Posts : 914
Points : 35
Birds fly away when things get too crazy UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth and fire
Klas: Miss Eres
Partner: Even a banana is a better boyfriend than you ever were.

Birds fly away when things get too crazy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Birds fly away when things get too crazy   Birds fly away when things get too crazy Icon_minitimezo jun 28 2015, 22:00

Het was totaal onverwacht dat Kailee, Kailee Rietz, vroeg of dat hij wilde blijven slapen. Zijn amberkleurige ogen staarden hem ongelovig aan maar dan glimlachte hij zachtjes, “Dat zou awesome zijn dude, maar geen idee of ik wel kan pitten op dit moment met al deze shit,” hij lachte schamper na deze woorden, hj stoorde hem vast enorm hard. . “Ik voel me wel slecht omdat ik je uit je slaap haal dude, sorry.” Ryan keek naar de kerel die naast hem kwam zitten, ze zaten nu vlak naast elkaar, zijn arm tegen die van Kailee. De jongeman ging net zoals Ryan zitten, alleen met dat kussen tegen hem gedrukt terwijl hij met zijn kin erop leunde. Ryan’s amberkleurige ogen waren naar hem gericht terwijl de jongen sprak: "Je moet je er niet slecht over voelen, ik sliep toch nog niet." Hij keek naar Ryan en glimlachte zwak. "Ik zat gewoon zoals jij nu tegen de muur, ik weet niet hoe lang, tot jij aanklopte." Hij staarde terug naar het kussen. "Ik weet dat ik er niet blij om zou moeten zijn, maar ik ben blij dat je naar mij bent gekomen in plaats van dat je alleen was blijven zitten met je shit,” Ryan fronste, zeker toen hij merkte dat de jongen tranen in zijn ogen had en werd al helemaal verrast toen Kailee uit het niets hem omhelsde. Ryan sloeg zijn armen om de jongeman heen en zijn hand wreef rustig over zijn rug. "Ik zou je moeten bedanken dat je hebt opengedaan man, anders was ik nu héél beschaamd weer naar mijn eigen kamer gelopen, sinds ik heb gevraagd aan random mensen waar je kamer was."

Kailee zei dat hij zich snel maar beter zou moeten voelen, want dat hij niet veel anders kon doen dan troosten. Ryan legde uit dat dit genoeg voor hem was. Maar hij begon nu over het feit dat de kerel had gehuild en duidelijk vond Kai dat niet aangenaam dat Ryan dat was opgevallen. Ook voelde Ryan zich lichtelijk beledigd toen Kai zei dat hij het toch niet zou snappen. "Je zien huilen zorgt ervoor dat ik terugdenk aan hoe vaak ik heb gehuild toen ik mijn vader en broer verloor,” Ryan fronstte, hij had gehuild ja, was het zo duidelijk te zien dan aan zijn ogen, wel shit. “Dude, gecondoleerd man,” hij verstevigde de greep rond Kai en trok hem dichter naar hem toe. "De dood van mijn broer is mijn fout,” zei Kailee en Ryan keek fronsend naar Kai’s rug waar hij nog steeds over aan het wrijven was, hij ging niets zeggen, Kailee moest nu ineens alles eruit laten komen, dit leek op een super zwaar onderwerp.

"Toen ik vijftien was, is mijn vader is gestorven doordat hij ziek was. Ik had een brief op mijn bureau liggen dat hij overleden was, maar hij was al begraven toen ik op Puffoon kwam, i- ik.. Ik was er niet eens bij", zei Kai. "Ricky was vier jaar jongen maar hij was raar, soms leek het alsof hij vier jaar ouder was dan ik. Maar toen mijn vader gestorven was zaten we beide in de woonkamer. Hij zei dat mijn vader me haatte, at hij blij was dat hij overleden was zodat hij me niet meer moest zien, en toen bood hij aan om mij naar dezelfde plaats als mijn vader te helpen. Hij viel me aan en ik-," Kailee stopte even met praten en Ryan had ondertussen zijn kin al op zijn hoofd laten rusten, hem over zijn rug wrijvend om te laten weten dat hij er was, al wist hij wel al wat er was gebeurd. Kai had zich wettelijk verdedigd tegen zijn fucking zieke broer. "Ik heb... Ik heb hem verdomme vermoord om mijn eigen leven te redden." Hij had het eerlijk gezegd al zien aankomen, maar toch schrok hij nog. Kailee, geweldige lieve Kai die zo’n stuff had moeten doen. Nu moest hij werkelijk gaan oppassen met zijn woorden, want hij wilde niets verkeerd zeggen sinds dit zo’n heavy shit was. "Het maakt niet uit,” begon Kai weer te spreken en Ryan fronste, hij wilde net wat zeggen en zijn mond stond half open maar hij sloot zijn mond weer om de jongen verder te laten spreken. "Ik ben niet zwak, dat zweer ik", mompelde Kai en Ryan schudde zachtjes zijn hoofd, nu voelde hij zich slecht. "Het spijt me."

“Wel... Ik ben blij dat je nog leeft dude,” begon hij zachtjes te spreken en hij nam Kailee’s hoofd in zijn handen, om hem te dwingen hem aan te kijken. Zijn amberkleurige ogen keken naar die van Kai: “Je broer was ziek, jij kon er niets aan doen dat hij je wilde doden en hij je haatte okay? Het was wettelijke zelfverdediging en het kan me geen ene reet schelen dat je iemand vermoord hebt,” zei hij met een serieuze toon in zijn stem. “Ik wou mijn vader laten boeten met de dood toen hij mijn moeder had laten sterven door z’n gif,  dus denk je dat het me veel kan schelen wat m’n beste buddy heeft gedaan? Nee, want het was zelfs geen moord, het was zelfverdediging, je moest hem laten stoppen en misschien was dat de enige manier Kai,” hij fronste en beet zachtjes op zijn lip toen hij zijn ogen kort liet afdwalen naar die lippen van hem. Zijn tong liet hij vluchtig over zijn lippen glijden en dan schrok hij op uit zijn trance. “Serieus... je bent mijn makker, ik laat me niet zo snel afschrikken,” zei hij voor hij Kailee weer in een knuffel nam, deels om niet meer op zijn gezicht te kijken, want hij begon vreemde dingen te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kailee
.
.
Kailee

Birds fly away when things get too crazy UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Ez
Posts : 1449
Points : 38
Birds fly away when things get too crazy UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Master Geralt - 6th
Partner: Broken memories consume me

Birds fly away when things get too crazy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Birds fly away when things get too crazy   Birds fly away when things get too crazy Icon_minitimema jun 29 2015, 07:28

"Ik hoop echt dat je je gauw beter gaat voelen," zuchtte Kailee, "Want je zo zien zorgt ervoor dat ik je wil helpen terwijl ik niets kan buiten je proberen te troosten." Het was zo, en hij kon er niets aan doen. “Dude, ik ben al blij dat je me wilt proberen te troosten, dat maakt het lijden draaglijker. Maar weet dat je ook met jouw shit naar mij mag komen, want het valt op dat je met iets zit, ik zag tranen daarnet. Ik mag dan misschien kleurenblind zijn, maar dat was echt te opvallend Kai, is er iets?” Hij haalde zijn schouder op. "Je snapt het toch niet", zei hij stil. Het had nu toch geen zin om achter te houden wat er was, Ryan had al opgemerkt dat er wat mis was. "Je zien huilen zorgt ervoor dat ik terugdenk aan hoe vaak ik heb gehuild toen ik mijn vader en broer verloor", zei hij. “Dude, gecondoleerd man.” Hij voelde dat Ryan zijn greep verstevigde en hem korter naar zich dichtrok. Hij kreeg een soort inzakking in zijn maag. Voor een keer voelde hij zich beschermd. "De dood van mijn broer is mijn fout.” Hij moest weer met zijn ogen knipperen om het troebele zicht weg te krijgen.

"Toen ik vijftien was, is mijn vader is gestorven doordat hij ziek was. Ik had een brief op mijn bureau liggen dat hij overleden was, maar hij was al begraven toen ik op Puffoon kwam, i- ik.. Ik was er niet eens bij", zei Kailee. "Ricky was vier jaar jonger maar hij was raar, soms leek het alsof hij vier jaar ouder was dan ik. Maar toen mijn vader gestorven was zaten we beide in de woonkamer. Hij zei dat mijn vader me haatte, dat hij blij was dat hij overleden was zodat hij me niet meer moest zien, en toen bood hij aan om mij naar dezelfde plaats als mijn vader te helpen. Hij viel me aan en ik-," zei hij maar stopte doordat hij een brok in zijn keel had. Ryan had zijn kin op Kai's hoofd laten steunen. Nu had die laatste al helemaal zin om zich op te krullen en te vergeten wat hij had gedaan. "Ik heb... Ik heb hem verdomme vermoord om mijn eigen leven te redden." Zo, het was eruit. Hij hoopte dat Ryan hem geen moordenaar zou vinden, dat zou hij niet aankunnen. Hij wou hun vriendschap niet verpesten doordat hij zichzelf had moeten verdedigen tegen Ricky. Om het minder erg te maken besloot hij om nog wat te zeggen. "Het maakt niet uit.” Hij haalde een hand over zijn wangen. "Ik ben niet zwak, dat zweer ik", mompelde Kailee. "Het spijt me."

“Wel... Ik ben blij dat je nog leeft dude.” Kailee moest opkijken doordat Ryan zijn gezicht in zijn handen nam. Dat moest een mooi zicht zijn voor hem, zo iemand met behuilde ogen en opgedroogde tranen op zijn gezicht voor je hebben zitten. “Je broer was ziek, jij kon er niets aan doen dat hij je wilde doden en hij je haatte okay? Het was wettelijke zelfverdediging en het kan me geen ene reet schelen dat je iemand vermoord hebt”, zei hij. “Ik wou mijn vader laten boeten met de dood toen hij mijn moeder had laten sterven door z’n gif,  dus denk je dat het me veel kan schelen wat m’n beste buddy heeft gedaan? Nee, want het was zelfs geen moord, het was zelfverdediging, je moest hem laten stoppen en misschien was dat de enige manier Kai.” De blauwharige kerel veegde met de rug van zijn hand de tranen van zijn gezicht af en knikte zacht. “Serieus... je bent mijn makker, ik laat me niet zo snel afschrikken.” Hij werd weer omhelsd door Ryan en hij liet zijn hoofd tegen zijn schouder steunen terwijl hij zijn armen terug om de kerel heen sloeg. Normaal had hij het niet op lichaamscontact, maar dit troostte hem, en het was anders dan dat de eerste de beste persoon hem een knuffel gaf. Dit was Ryan, en hij vertrouwde Ryan. "Ik weet dat het wettelijk zelfverdediging was, maar dat maakt nog steeds het feit dat ik mijn broer gedood heb niet goed. Ik haat hem, maar ik kan schulgevoelens niet verhelpen. En ik kan het niet achter me laten", zei hij. "Want als ik eindelijk kan vergeten wat er gebeurd is, herinnerd mijn moeder me er wel aan." Hij haalde zijn neus op en zuchtte. "Bedankt om er zo positief op te reageren, Ryan", mompelde hij. "Ik vreesde even dat je me een moordenaar zou vinden." Zoals mijn moeder, voegde hij er in zijn gedachten aan toe.

"Maar het is goed", zei Kai toen en liet een arm los en een beetje achteruit leunde om zijn gezicht nog een keer droog te vegen. "Ik wil niet dat je je er wat van aantrekt. Je hebt genoeg shit van jezelf, die van mij hoef je er niet bij." Hij glimlachte waterachtig voor hij zijn arm terug om Ryan heen legde en terug zijn hoofd op zijn schouder liet rusten. "Ik zou je nu nog zo'n hondervijtig keer kunnen bedanken voor het luisteren, man", zei hij. "Er zijn niet veel mensen aan wie ik het durf te vertellen, want ik wil niemand wegjagen die ik vertrouw." De jongen slikte de brok in zijn keel weg. Hij trok zich terug uit hun omhelzing en ging terug met zijn rug tegen de muur zitten. Kai schraapte zijn keel. Zijn neus en ogen deden pijn. Daarom had hij ook al zo en hekel aan huilen, buiten dat hij zich zwak voelde, kreeg hij ook nog een pijn ervan. Hij staarde voor zich uit naar de overstaande muur van de kamer en een huivering kroop van zijn ruggengraat naar beneden. Hij had het nog steeds koud, zelfs met een pull aan. Hij kroop langzaam overeind en liep naar het raam toe. Hij duwde het dicht en bleef een seconde naar buiten kijken. Het leek hem fantastisch om één of ander vliegend dier te zijn, dan kon hij wegvliegen van deze plaats. 'I like birds, too'. 'Why do you like them?' 'Because they can fly away when things get too crazy, I guess.'
De kerel draaide zich weer om naar het bed en kon het niet laten om kort te lachen, al was het niet omdat hij iets grappig vond. Hij vond het gewoon lachwekkend hoe ze allebei jong waren en veel te veel zorgen aan hun hoofd hadden. "Zie ons hier nu zitten, het is na middernacht en ik heb net nog zitten huilen alsof ik nog een klein kind ben." Hij ging terug zitten. Misschien was hij ook nog wel een klein kind. Misschien had hij gewoon het gevoel nodig dat iemand hem begreep. En hij had het idee dat Ryan hem wel begreep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryan
King on the Rocks
King on the Rocks
Ryan

Birds fly away when things get too crazy UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne-swaaaannn
Posts : 914
Points : 35
Birds fly away when things get too crazy UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth and fire
Klas: Miss Eres
Partner: Even a banana is a better boyfriend than you ever were.

Birds fly away when things get too crazy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Birds fly away when things get too crazy   Birds fly away when things get too crazy Icon_minitimema jun 29 2015, 11:21

Eigenlijk voelde Ryan zich al stukken beter en dat had hij allemaal te danken aan Kailee die er was voor hem, de deur had opengedaan en hem had binnengelaten. Hij was Kailee enorm dankbaar dat hij dat had gedaan en dat liet hij ook duidelijk merken met zijn woorden en uitspraken. Hij had ook opgemerkt dat Kai half aan het huilen was en hij vroeg hem wat er scheelde, want hij wilde zijn makker zo niet zien, nee, die glimlach moest weer op zijn gezicht verschijnen en snel. "Je zien huilen zorgt ervoor dat ik terugdenk aan hoe vaak ik heb gehuild toen ik mijn vader en broer verloor", zei hij en Ryan kon alleen maar gecondoleerd zeggen op dit. Hij wist hoe het voelde om familie te verliezen, dus het gevoel begreep hij, misschien dat hij hem kon helpen? Dat hij er niet geheel alleen voor stond? Ryan had besloten de omhelzing waarin ze verkeerden te verstevigen, tonend dat hij er was en dat hij zou blijven. "De dood van mijn broer is mijn fout,” zei Kailee en Ryan keek fronsend naar Kai’s rug waar hij nog steeds over aan het wrijven was, hij ging niets zeggen, Kailee moest nu ineens alles eruit laten komen, dit leek op een super zwaar onderwerp.

Kailee begon met zijn uitleg en Ryan luisterde, aandachtig en verwerkte elk woord dat de jongen sprak. "Toen ik vijftien was, is mijn vader is gestorven doordat hij ziek was. Ik had een brief op mijn bureau liggen dat hij overleden was, maar hij was al begraven toen ik op Puffoon kwam, i- ik.. Ik was er niet eens bij", zei Kailee. "Ricky was vier jaar jonger maar hij was raar, soms leek het alsof hij vier jaar ouder was dan ik. Maar toen mijn vader gestorven was zaten we beide in de woonkamer. Hij zei dat mijn vader me haatte, dat hij blij was dat hij overleden was zodat hij me niet meer moest zien, en toen bood hij aan om mij naar dezelfde plaats als mijn vader te helpen. Hij viel me aan en ik-," Er bleef even een korte stilte, Ryan had hem nog steeds in een omhelzing terwijl hij zijn kin op Kai's hoofd had gelegd en bleef luisteren. Hij had al door dat Kailee zijn eigen broer had vermoord, om zichzelf te redden en Ryan voelde een vlaag van blijdschap door zich heen gaan, puur omdat Kailee hier gelukkig nog was. "Ik heb... Ik heb hem verdomme vermoord om mijn eigen leven te redden." Hij had het eerlijk gezegd al zien aankomen, maar toch schrok hij nog. Kailee, geweldige lieve Kai die zo’n stuff had moeten doen. Nu moest hij werkelijk gaan oppassen met zijn woorden, want hij wilde niets verkeerd zeggen sinds dit zo’n heavy shit was. "Het maakt niet uit,” begon Kai weer te spreken en Ryan fronste, hij wilde net wat zeggen en zijn mond stond half open maar hij sloot zijn mond weer om de jongen verder te laten spreken. "Ik ben niet zwak, dat zweer ik", mompelde Kai en Ryan schudde zachtjes zijn hoofd, nu voelde hij zich slecht. "Het spijt me."
Kailee was zo'n idioot, hier moest je echt geen sorry op zeggen en daardoor fronstte Ryan ook, omdat hij het ridicuul vond dat hij zich daarvoor verontschuldigde.

“Wel... Ik ben blij dat je nog leeft dude,” zei Ryan met een oprechte toon in zijn stem, aantonend dat hij het werkelijk meende. Maar hij dwong Kailee hem wel aan te kijken, het was belangrijk dat Ryan hier zijn emoties kon zien. Kailee's betraande gezicht deed hem fronsen, zijn amberkleurige ogen namen elk detail in zijn gezicht op terwijl hij de volgende woorden sprak: “Je broer was ziek, jij kon er niets aan doen dat hij je wilde doden en hij je haatte okay? Het was wettelijke zelfverdediging en het kan me geen ene reet schelen dat je iemand vermoord hebt,” zei hij met een serieuze toon in zijn stem, Kai moest weten dat het hem niets kon schelen, zijn verleden maakte hem tot wie hij was en deze kerel vond hij prima zoals hij was, met zijn mankementjes, die zich vormden tot één mooi geheel. “Ik wou mijn vader laten boeten met de dood toen hij mijn moeder had laten sterven door z’n gif, dus denk je dat het me veel kan schelen wat m’n beste buddy heeft gedaan? Nee, want het was zelfs geen moord, het was zelfverdediging, je moest hem laten stoppen en misschien was dat de enige manier Kai."
Ryans ogen waren afgedwaald terwijl hij had gesproken, zijn amberkleurige kijken keken half in trance naar Kai's lippen. Ryan zelf likte zijn lippen vluchtig met zijn tong terwijl hij even zich dichter bewoog met zijn hoofd naar de jongen, maar op een paar centimeter zijn hoofd schudde en zei dat Kailee zijn makker was en dat hij zichzelf niet zo snel liet afschrikken. Ook nam hij de jongen weer in een omhelzing, om te vermijden dat hij vreemde dingen ging doen.

"Ik weet dat het wettelijk zelfverdediging was, maar dat maakt nog steeds het feit dat ik mijn broer gedood heb niet goed. Ik haat hem, maar ik kan schulgevoelens niet verhelpen. En ik kan het niet achter me laten", zei Kailee en Ryan keek weer naar de muur sinds ze weer in een omhelzing zaten, een beetje in gedachten verzonken, maar niet diep genoeg om niet meer te kunnen horen wat de jongen zei. "Want als ik eindelijk kan vergeten wat er gebeurd is, herinnerd mijn moeder me er wel aan."
"Bedankt om er zo positief op te reageren, Ryan", mompelde hij. "Ik vreesde even dat je me een moordenaar zou vinden."
"Dude je deed je verhaal en het was zelfverdediging, dus waarom je moordenaar vinden? Okay als je nu een random persoon op Oaks field bijvoorbeeld ging doodslaan met een baseballknuppel, dan had ik je wel een moordenaar gevonden, maar dat is niet het geval nu," zei hij zachtjes, het was duidelijk dat hij een beetje afwezig was, nog steeds bezig met zijn eigen gedachten.

"Maar het is goed," sprak de jongen en Ryan liet automatisch een beetje losser toen Kailee een beetje naar achteren ging, zijn amberkleurige ogen zich weer richttend op de jongen die druk bezig was met zijn gezicht droog te vegen, Ryan fronstte toen zijn zicht werd belemmerd door Kai's arm. "Ik wil niet dat je je er wat van aantrekt. Je hebt genoeg shit van jezelf, die van mij hoef je er niet bij." Hij glimlachte waterachtig voor hij zijn arm terug om Ryan heen legde en terug zijn hoofd op zijn schouder liet rusten, waarop Ryan reageerde en hij de jongen weer in die omhelzing nam, ze leken wel een koppel zo. De jongen begon nog dieper te fronsen toen hij dat dacht. "Ik zou je nu nog zo'n hondervijtig keer kunnen bedanken voor het luisteren, man", Ryan begon weer met fronsen toen Kai dat zei en hij schudde zijn hoofd: "Als jij met shit zit, kom je naar mij, als ik met shit zit, kom ik naar jou. Simpel als dat dude, al moet ik zingen voor je en je van die voorhoofdkusjes geven zoals mijn ma altijd deed, dan fucking doe ik dat. Als ik je mijn grootste geheim moet vertellen om je blij te maken, doe ik dat." Hij slikte even ongemakkelijk bij de laatste zin, er was maar letterlijk één iemand die wist dat hij homo was, letterlijk maar één iemand en dat was Marco. "Er zijn niet veel mensen aan wie ik het durf te vertellen, want ik wil niemand wegjagen die ik vertrouw." Kailee trok zich terug uit de knuffel en Ryan kruistte zijn armen voor zijn borstkas terwijl hij keek naar hoe Kailee naar de raam ging en die dicht deed. "Dude, ik ben zoals onkruid, ik ga niet weg, ook al wil je me weg hebben. Heel vervelend onkruid, dat ben ik," zei hij, met een grijns, hopend dat hierdoor de jongen weer wat kon lachen, oh hij zou een moord kunnen plegen om die glimlach weer te kunnen zien. Kailee stond met zijn rug naar Ryan, die fronstte en ongegeneerd naar Kailee's achterkant keek. Hij kreeg het warm, omdat de raam nu dicht was en hij deed zijn tanktop uit om aan een wonde te pulken die zijn gespierde bovenlichaam versierde. Met een frons had hij de wonde opengepulkt en was er een straaltje bloed over zijn bovenlichaam aan het lopen, naar beneden. "Zie ons hier nu zitten, het is na middernacht en ik heb net nog zitten huilen alsof ik nog een klein kind ben," sprak Kailee en Ryan grijnsde terwijl hij zachtjes lachte: "We zijn ook nog kids, Kai, de harde waarheid. Puberige kids met veel te veel shit om hun handen." Hij schudde zijn hoofd en staarde naar de wonde die nu wel serieus aan het bloeden was. "Ik en mijn gepulk ook, verdomme, heb je toevallig een papieren zakdoek voor me ofzo Kai? Dan besmeur ik je bed niet met mijn bloed, ik denk dat je dat alles behalve lekker vindt," zei hij fronsend terwijl hij naar de wonde keek, een beetje pissig op zichzelf dat hij het niet had kunnen laten er aan te frunniken.

//Het begint weer te lukken, de monsterposts 1534 woordenXD
Terug naar boven Ga naar beneden
Kailee
.
.
Kailee

Birds fly away when things get too crazy UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Ez
Posts : 1449
Points : 38
Birds fly away when things get too crazy UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Master Geralt - 6th
Partner: Broken memories consume me

Birds fly away when things get too crazy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Birds fly away when things get too crazy   Birds fly away when things get too crazy Icon_minitimema jun 29 2015, 14:27

“Wel... Ik ben blij dat je nog leeft dude”, zei Ryan. Hij nam Kai's gezicht in zijn handen. De blauwharige jongen vond het niet leuk dat de ander hem nu met behuilde ogen kon zien, hij vond zich er zo zwak uitzien dan. Hij zag dat Ryan fronste voor hij sprak. “Je broer was ziek, jij kon er niets aan doen dat hij je wilde doden en hij je haatte okay? Het was wettelijke zelfverdediging en het kan me geen ene reet schelen dat je iemand vermoord hebt”, zei hij. “Ik wou mijn vader laten boeten met de dood toen hij mijn moeder had laten sterven door z’n gif, dus denk je dat het me veel kan schelen wat m’n beste buddy heeft gedaan? Nee, want het was zelfs geen moord, het was zelfverdediging, je moest hem laten stoppen en misschien was dat de enige manier Kai." De blauwharige kerel veegde met de rug van zijn hand de tranen van zijn gezicht af en knikte zacht. Ryan bewoog zijn hoofd naar dat van Kailee toe. Die laatste voelde zijn hartslag versnellen en slikte. Ryan zat kort en het zorgde ervoor dat de kerel niet wist wat hij moest doen of waar hij heen moest kijken. Even voelde hij een raar gevoel in zijn buik, maar dat verdween toen Ryan zacht zijn hoofd schudde. “Serieus... je bent mijn makker, ik laat me niet zo snel afschrikken.” Hij werd weer omhelsd door Ryan bij zijn en hij liet zijn hoofd tegen zijn schouder steunen terwijl hij zijn armen terug om de kerel heen sloeg. Wat was Ryan net aan het doen dan? Had hij wat verkeerd bregrepen en was zijn hartslag zonder reden verhoogd? Normaal had hij het niet op lichaamscontact, maar dit troostte hem, en het was anders dan dat de eerste de beste persoon hem een knuffel gaf. Dit was Ryan, en hij vertrouwde Ryan. "Ik weet dat het wettelijk zelfverdediging was, maar dat maakt nog steeds het feit dat ik mijn broer gedood heb niet goed. Ik haat hem, maar ik kan schulgevoelens niet verhelpen. En ik kan het niet achter me laten", zei hij. "Want als ik eindelijk kan vergeten wat er gebeurd is, herinnerd mijn moeder me er wel aan." Hij haalde zijn neus op en zuchtte. "Bedankt om er zo positief op te reageren, Ryan", mompelde hij. "Ik vreesde even dat je me een moordenaar zou vinden."
"Dude je deed je verhaal en het was zelfverdediging, dus waarom je moordenaar vinden? Okay als je nu een random persoon op Oaks field bijvoorbeeld ging doodslaan met een baseballknuppel, dan had ik je wel een moordenaar gevonden, maar dat is niet het geval nu", reageerde Ryan. Kai knikte lichtjes. Het was inderdaad zelfverdediging, hij zou moeten stoppen met zijn schuldig blijven voelen.  

"Maar het is goed", zei Kai. Hij liet een arm los en leunde achteruit om zijn gezicht droog te vegen. "Ik wil niet dat je je er wat van aantrekt. Je hebt genoeg shit van jezelf, die van mij hoef je er niet bij." Hij glimlachte waterachtig en legde daarna de arm terug om Ryan heen. Hij leunde terug op zijn schouder met zijn hoofd. "Ik zou je nu nog zo'n hondervijftig keer kunnen bedanken voor het luisteren, man", zei hij.  "Als jij met shit zit, kom je naar mij, als ik met shit zit, kom ik naar jou. Simpel als dat dude, al moet ik zingen voor je en je van die voorhoofdkusjes geven zoals mijn ma altijd deed, dan fucking doe ik dat. Als ik je mijn grootste geheim moet vertellen om je blij te maken, doe ik dat." Kai glimlachte kort. "Daar houd ik je aan," zei hij, "Maar geheimen zijn geheim voor iets, ik hoef ze echt niet te horen als je ze met een reden niet verteld."
"Er zijn niet veel mensen aan wie ik het durf te vertellen, want ik wil niemand wegjagen die ik vertrouw." Hij trok zich terug uit de knuffel en bleef met zijn rug tegen de muur gedrukt zitten. Niet dat hij het niet leuk vond om Ryan te omhelzen, maar hij was bang dat hij awkward zou gaan doen, of erger. Lang bleef hij niet zitten, want hij had het koud en hij wou zich niet gaan concentreren op de pijn aan zijn neus en ogen. Hij liep naar het raam toe om dat dicht te doen.  "Dude, ik ben zoals onkruid, ik ga niet weg, ook al wil je me weg hebben. Heel vervelend onkruid, dat ben ik", hoorde hij van achter zich. Kailee lachtte en duwde het raam dicht. Daarna hield hij een hand voor zijn mond waarachter hij de lach deed verdwijnen, al bleef er een lichte glimlach om zijn lippen hangen. Hij draaide zich weer om naar Ryan en zag dat hij zijn tanktop uit gedaan had. Hij voelde zich rood kleuren maar al gauw haalde hij één keer diep adem en haalde bij zichzelf licht een schouder op. Hij moest niet flauw doen, al was dat verdomd moeilijk. "Zie ons hier nu zitten, het is na middernacht en ik heb net nog zitten huilen alsof ik nog een klein kind ben", lachte hij. "We zijn ook nog kids, Kai, de harde waarheid. Puberige kids met veel te veel shit om hun handen", lachte Ryan zacht. Kai was terug gaan zitten en keek de kerel aan, die naar een wonde aan het kijken was. "Ik en mijn gepulk ook, verdomme, heb je toevallig een papieren zakdoek voor me ofzo Kai? Dan besmeur ik je bed niet met mijn bloed, ik denk dat je dat alles behalve lekker vindt", zei hij. Kailee hees zich weer op. "Uhm, ja, heb ik vast wel", zei hij en krabde aan de achterkant van zijn hoofd. Hij voelde zijn litteken aan de linkerkant van zijn hoofd onder zijn vingers en haalde meteen zijn hand van zijn hoofd. Het was een litteken van het gepest op zijn vorige school, hij had geen zin om daar over na te gaan denken. In stilte vervloekte Kai zich ook voor het gevecht waarin hij zijn litteken aan zijn ip en wenkbrauw gekregen had. Zijn moeder was zo slechtgezind geweest doen ze ze zag. Hij herinnerde zich nog dat ze de kerels op wou zoeken. Hij moest even bij zchzelf lachen en kwam toen terug tot de realiteit. "Een zakdoek, ergens..." Hij trok de kastdeuren open en kneep huiverend een oog dicht toen de scharnieren piepten. Hij had een hekel aan het geluid van piepende scharnieren, een bloedhekel. Hij duwde een stapel shirts door de kast heen en moest moeite doen om in het halfdonker wat te vinden. Hij kwam vanalles tegen, maar niet direct een zakdoek. Een sjaal van zijn tante. Hoe kwam die hier? Uiteindelijk vond hij een zakdoek. Hij greep het en deed de kastdeuren weer dicht. Kai liep terug naar Ryan. Hij ging zitten en en keek fronsend naar de wonde. "Wat pulk je het nu ook open?" vroeg hij mompelend en schudde licht zijn hoofd terwijl hij weer opstond, nog steeds het zakdoekje vasthoudend. Wondes open pulken was een slechte gewoonte. "Blijf zitten", bevool Kailee en draaide zich om om in een rommelige kast te zoeken. Het was haast komisch, zijn kamer was verre van groot maar hij had er wel twee kasten in staan die plaats innamen en dan had jen og niet eens zijn bed, bureau en gitaarkoffer meegerekend als plaatsinnemende voorwerpen. Hij had nog ontsmettingsacohol staan en hij ging niet luisteren naar wat Ryan wou want hij moest zijn wonde ontsmetten. Wie weet wat voor vuil hij onder zijn nagels had, het was niet erg handig als dat in zijn wonde zou komen. Dan kon het nog gaan ontsteken en veel pijn doen. Hij rommelde nog even verder en vloekte toen er iets omviel, maar uiteindelijk vond hij het flesje dat hij zocht. Hij deed het open en de geur van de ontsmettingsalcohol bevestigde dat het het juiste flesje was. Hij goot wat op de zakdoek. De kerel zette het flesje terug in de kast en liep weer naar Ryan toe. "Ik ben dan wel geen dokter maar ik weet wel dat je dat moet ontsmetten", zei hij en keek even naar Ryan zijn gezicht. Voor hij kon protesteren (of instemmen) drukte hij de zakdoek op de wonde. Hij vouwde het zakdoekje dubbel en veegde het bloed weg. Plots haperde hij toen besefte dat hij haast aan Ryans broekband zat. "S-Sorry", hakelde hij. Kai wist dat zijn kaken nu ondertussen wel al helemaal rood moesten zijn. Hij liet de zakdoek op Ryans buik liggen en trok zijn handen terug. Wat was hij toch een idioot, hij wou alleen helpen en nu verpestte hij het weer door niet na te denken. Eerst denken, dan doen was iets wat bij Kai omgekeerd werkte. "Het was niet mijn bedoeling om... Ja", ging hij verder, nog steeds stamelend. Hij stond op en hoorde zijn hart in zijn oren kloppen. De kerel deed een stap achteruit en ging op zijn bureaustoel zitten terwijl hij zijn benen de stoel op trok. Hij keek Ryan gegeneerd aan en probeerde te glimlachen alsof er niets gebeurd was. Puberige kids had Ryan gezegd. Hij had helemaal gelijk. Puberige kids die te veel last hadden van hun gevoelens en hormonen. Kailee wreef zijn haar uit zijn gezicht en keek weg van Ryan. "Je mag het niet meer openkrabben, dan wordt het een litteken", zei hij kalm, proberend van onderwerp te wisselen, al voelde hij zich vanbinnen helemaal niet zo kalm als dat hij leek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryan
King on the Rocks
King on the Rocks
Ryan

Birds fly away when things get too crazy UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne-swaaaannn
Posts : 914
Points : 35
Birds fly away when things get too crazy UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth and fire
Klas: Miss Eres
Partner: Even a banana is a better boyfriend than you ever were.

Birds fly away when things get too crazy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Birds fly away when things get too crazy   Birds fly away when things get too crazy Icon_minitimema jun 29 2015, 17:39

Ryan was enorm blij dat Kailee had het gehaald, dat hij het gevecht had gewonnen met zijn freaky zieke broer. Het klonk misschien enorm egoïstisch, maar anders had hij geweldige Kailee nooit leren kennen en had hij nu alleen op zijn kamer gezeten met vast de verkeerde ideeën in zijn hoofd en dan had hij misschien zelfs verkeerde beslissingen genomen. Dan had hij hier ook niet gezeten met hem. De oprechtheid in zijn stem toen hij eerlijk ervoor uitkwam dat hij blij was dat Kai nog leefde. Ook nam hij de verassend zachte kaken van Kai in zijn handen. Zijn betraande gezicht deed hem fronsen, zijn amberkleurige ogen namen elk detail in zijn gezicht op terwijl hij zei dat de jongen er niets aan kon doen dat zijn broer ziek in zijn hoofd was en dat hij zich gewoon had verdedigd en wilde leven. Ryan keek de jongen serieus aan en legde uit wat hij met zijn vader wilde doen. Maar tijdens zijn uitleg waren zijn ogen afgedwaald naar Kai’s lippen terwijl hij de zijne vluchtig likte, zelf niet echt beseffend dat hij dat deed. Ook naderde hij Kai’s hoofd met het zijne, maar dan werd hij uit zijn trance gehaald en nam hij Kai maar snel weer in een omhelzing om nog meer awkwardness te vermijden, want wat hij daarnet flikte was ook echt van... wat? Hij had niet echt gekeken naar de acties van Kai, was meer verzonken in eigen gedachten terwijl hij Kailee nog steeds in die omhelzing vast had.

"Ik weet dat het wettelijk zelfverdediging was, maar dat maakt nog steeds het feit dat ik mijn broer gedood heb niet goed. Ik haat hem, maar ik kan schulgevoelens niet verhelpen. En ik kan het niet achter me laten", zei Kailee en Ryan keek weer naar de muur sinds ze weer in een omhelzing zaten, een beetje in gedachten verzonken, maar niet diep genoeg om niet meer te kunnen horen wat de jongen zei. "Want als ik eindelijk kan vergeten wat er gebeurd is, herinnerd mijn moeder me er wel aan."
"Bedankt om er zo positief op te reageren, Ryan", mompelde hij. "Ik vreesde even dat je me een moordenaar zou vinden."
"Dude je deed je verhaal en het was zelfverdediging, dus waarom je moordenaar vinden? Okay als je nu een random persoon op Oaks field bijvoorbeeld ging doodslaan met een baseballknuppel, dan had ik je wel een moordenaar gevonden, maar dat is niet het geval nu," zei hij zachtjes, het was duidelijk dat hij een beetje afwezig was, nog steeds bezig met zijn eigen gedachten. Waarom dat hij zichzelf bijna had laten gaan, was het een Burned iets ofzo om met iedereen te moeten zoenen en flirten? Kailee was een makker en hij moest zich in toom houden. Want Ryan had beloofd om hem niet te kwetsen en dat zou hem kwetsen, iets wat hij niet wilde.

Kailee begon weer te spreken terwijl hij naar achteren deinsde om zijn gezicht af te vegen aan de rug van zijn hand, vast om de tranen te doen laten stoppen ofzo. Ryan lostte zijn greep op de jongen zodat hij tegoei kon vegen, maar het hield Ryan er niet van tegen om te fronsen, omdat hij een deel van zijn gezicht niet kon zien. . "Ik wil niet dat je je er wat van aantrekt. Je hebt genoeg shit van jezelf, die van mij hoef je er niet bij." Hij glimlachte waterachtig voor hij zijn arm terug om Ryan heen legde en terug zijn hoofd op zijn schouder liet rusten, waarop Ryan reageerde en hij de jongen weer in die omhelzing nam, ze leken wel een koppel zo. De jongen begon nog dieper te fronsen toen hij dat dacht. Waar in hemelsnaam waren zijn gedachten? Wie dacht nu aan zo’n shit bij zo’n momenten? Blijkbaar Ryan Jean fucking Burned.

"Ik zou je nu nog zo'n hondervijtig keer kunnen bedanken voor het luisteren, man", Ryan begon weer met fronsen toen Kai dat zei en hij schudde zijn hoofd: "Als jij met shit zit, kom je naar mij, als ik met shit zit, kom ik naar jou. Simpel als dat dude, al moet ik zingen voor je en je van die voorhoofdkusjes geven zoals mijn ma altijd deed, dan fucking doe ik dat. Als ik je mijn grootste geheim moet vertellen om je blij te maken, doe ik dat." Hij slikte even ongemakkelijk bij de laatste zin, er was maar letterlijk één iemand die wist dat hij homo was, letterlijk maar één iemand en dat was Marco. "Daar houd ik je aan," zei hij, "Maar geheimen zijn geheim voor iets, ik hoef ze echt niet te horen als je ze met een reden niet verteld." Oke prima, de jongen wilde voorhoofdkusjes, prima, ging hij krijgen ook nog als hij er om vroeg. "Er zijn niet veel mensen aan wie ik het durf te vertellen, want ik wil niemand wegjagen die ik vertrouw." Kailee trok zich terug uit de knuffel en Ryan kruistte zijn armen voor zijn borstkas terwijl hij keek naar hoe Kailee naar de raam ging en die dicht deed. "Dude, ik ben zoals onkruid, ik ga niet weg, ook al wil je me weg hebben. Heel vervelend onkruid, dat ben ik,"ja dat was hij, onkruid, lelijk, irritant en vreselijk om weg te krijgen, je vind het overal en het verpoept het uitzicht van je prachtige tuin. Toen Kailee uit de knuffel ging om het raam dicht te doen besefte Ryan hoe warm hij het eigenlijk had en deed hij zijn tanktop uit. Natuurlijk ging zijn blik meteen even over de wonden om er dan eentje afwezig open te pulken terwijl hij begon te gapen naar Kailee’s best wel lekkere achterkant, smooth Ryan, heel smooth en onopvallend. Dat was sarcasme. Hij deed het alles behalve onopvallend tot Kailee zich weer omdraaide en dan besefte hij dat hij al helemaal onder het bloed zat, dat komt er nou van.

"Zie ons hier nu zitten, het is na middernacht en ik heb net nog zitten huilen alsof ik nog een klein kind ben," sprak Kailee en Ryan grijnsde terwijl hij zachtjes lachte, met een lichte ondertoon van de stiekeme pijn die hij nu aan het lijden was: "We zijn ook nog kids, Kai, de harde waarheid. Puberige kids met veel te veel shit om hun handen." Hij schudde zijn hoofd en staarde naar de wonde die nu wel serieus aan het bloeden was, bijna heel zijn borst was twintig tinten donkerder geworden. "Ik en mijn gepulk ook, verdomme, heb je toevallig een papieren zakdoek voor me ofzo Kai? Dan besmeur ik je bed niet met mijn bloed, ik denk dat je dat alles behalve lekker vindt," zei hij fronsend terwijl hij naar de wonde keek, een beetje pissig op zichzelf dat hij het niet had kunnen laten er aan te frunniken. Maar ja, hij vond het leuk om wonden open te pulken, net hetzelfde als lipbijten, dat deed hij ook al te vaak dat het net een verslaving leek, misschien was het er ook wel eentje.

Kailee hees zich weer op. "Uhm, ja, heb ik vast wel", zei hij en Ryan knikte afwezig terwijl hij weer een prachtig moment kreeg om te staren, misschien was het wond openpulken toch niet zo’n slecht idee geweest. Maar de frons op zijn gezicht werd groter sinds hij er zichzelf erop betrapte dat hij echt wel te opvallend aan het staren was, hij sloeg zichzelf gewoon in het gezicht met zijn beide handen en schudde heftig zijn hoofd voor hij zich weer bezighield met het bloed in het oog houden. "Een zakdoek, ergens..." zei de jongeman die de deuren van zijn piepende deurkast open deed, Ryan kneep een oog stijf dicht voor het schelle geluid dat het produceerde, maar na een hoop zoeken had de jongen toch een zakdoek gevonden blijkbaar, want Kai was weer naar hem gekomen en gaf hem een preek wat hij nu had opengepulkt. Ryan haalde zijn schouders op en wilde de zakdoek aannemen maar dan beviel Kailee dat hij moest blijven zitten, oké fijn. Met een zuur gezicht zei hij: “die zakdoek was prima genoeg geweest, ik ga het toch zo dichtbranden dude,” sputterde hij tegen terwijl hij als een of ander koppig kind ging mokken. "Ik ben dan wel geen dokter maar ik weet wel dat je dat moet ontsmetten" zei de jongen.Voor Ryan kon protesteren dat die verdomde zakdoek hem brandende pijn ging bezorgen, werd het er toch al opgedrukt en klemde Ryan zijn kaken op elkaar om dan na dat klaar was en Kai het overtollige bloed op zijn bovenlichaam te verwijderen, te merken dat Kailee was gestopt en de zakdoek op zijn buik had laten liggen. "S-Sorry", stamelde de jongen en Ryan knipperde met zijn ogen om dan te zien waar de zakdoek indrukkingen had. Oooh zo zat het dus... Met een kleine grijns op zijn lippen veegde hij zijn bovenlichaam verder schoon om dan de zakdoek keurig op te vouwen. “Thanks dude,” zei hij terwijl hij keek naar de wonde, ze zag er proper uit en bloedde niet, dus hij kon het zo laten. "Het was niet mijn bedoeling om... Ja", hakkelde de jongen verder en Ryan schudde zijn hoofd. “Maak je niet druk man, je wilde alleen het bloed wegvegen of... was je wat anders van plan?” zijn amberkleurige ogen kregen een speelse twinkeling terwijl hij recht ging zitten en keek hoe Kailee ongemakkelijk op die stoel ging zitten. Hij leek wel serieus van de kaart te zijn. "Je mag het niet meer openkrabben, dan wordt het een litteken.”
“Ik zal het proberen dokter,” zei hij speels lachend terwijl hij zich weer achterover liet leunen tegen de muur, zijn amberkleurige ogen op Kailee gericht. “Dude, ga je daar blijven zitten of ga je er nog bij komen zitten? Ik ga je gewoon vertellen wat m’n geheim is, je hebt het recht om het te weten, maar dan moet je wel hier komen zitten."
Terug naar boven Ga naar beneden
Kailee
.
.
Kailee

Birds fly away when things get too crazy UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Ez
Posts : 1449
Points : 38
Birds fly away when things get too crazy UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Master Geralt - 6th
Partner: Broken memories consume me

Birds fly away when things get too crazy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Birds fly away when things get too crazy   Birds fly away when things get too crazy Icon_minitimema jun 29 2015, 19:44

Zijn hartslag was verhoogd toen Ryans gezicht korter naar dat van hem gekomen was, en hij kreeg zowat een hartverzakking toen hij in een knuffel vastgenomen werd. Hij had een raar gevoel in zijn buik maar dat verdween zodra Ryans gezicht niet meer zo kortbij was. Hij was opgelucht en terwijl teleurgesteld. Wat was er aan de hand? “Serieus... je bent mijn makker, ik laat me niet zo snel afschrikken.” Hij snapte niet was hij mis begrepen had, zijn hart was dus zonder reden versneld? Hij besloot dat het beter was als hij er niet meer te veel aandacht aan zou schenken, maar dat was moeilijker dan leek nu hij zich het gezicht van Ryan nog zo goed voor de geest kon halen. Misschien een beetje kwaad op zichzelf stelde hij vast dat hij Ryans ogen mooi vond en dat ze het eerste waren dat hij zag als hij zijn ogen sloot. Nee, hij probeerde aan wat anders te denken. In plaats daarvan dacht hij aan de woorden die hij net uitgesproken had. Hij was zijn makker, of had hij dat ook mis begrepen? Nee, dat had hij echt wel goed verstaan en hij glimlachte er kort om. Hij had eindelijk een vriend gevonden. Eéntje die hij ook echt kon vertrouwen. Wel, eentje op Alyssa na natuurlijk. Maar dat was anders, het bleef anders.

"Ik weet dat het wettelijk zelfverdediging was, maar dat maakt nog steeds het feit dat ik mijn broer gedood heb niet goed. Ik haat hem, maar ik kan schulgevoelens niet verhelpen. En ik kan het niet achter me laten", zei Kailee. "Want als ik eindelijk kan vergeten wat er gebeurd is, herinnerd mijn moeder me er wel aan." Hij haalde zijn neus op en zuchtte. "Bedankt om er zo positief op te reageren, Ryan", mompelde hij. "Ik vreesde even dat je me een moordenaar zou vinden." "Dude je deed je verhaal en het was zelfverdediging, dus waarom je moordenaar vinden? Okay als je nu een random persoon op Oaks field bijvoorbeeld ging doodslaan met een baseballknuppel, dan had ik je wel een moordenaar gevonden, maar dat is niet het geval nu", reageerde Ryan. Kai knikte. Hij zou ermee moeten leren leven. Maar zelfverdediging of niet, het bleef hem storen. Hij had op een andere manier kunnen handelen, maar dan had Ricky misschien levenslang naar de gevangenis gemoeten, en dat was bijna net hetzelfde in Kai's ogen. Het deed hem pijn, en hij voelde zich er nog steeds vreselijk schuldig over.

"Maar het is goed", zei Kai waarna hij een arm losliet en achteruit leunde om zijn gezicht droog te wrijven. Hij was klaar met huilen maar hij moest nog steeds zijn tranen opdrogen. "Ik wil niet dat je je er wat van aantrekt. Je hebt genoeg shit van jezelf, die van mij hoef je er niet bij." Hij glimlachte waterachtig en legde daarna de arm terug om Ryan heen. Hij leunde terug op zijn schouder met zijn hoofd. "Ik zou je nu nog zo'n hondervijftig keer kunnen bedanken voor het luisteren, man", zei hij.  "Als jij met shit zit, kom je naar mij, als ik met shit zit, kom ik naar jou. Simpel als dat dude, al moet ik zingen voor je en je van die voorhoofdkusjes geven zoals mijn ma altijd deed, dan fucking doe ik dat. Als ik je mijn grootste geheim moet vertellen om je blij te maken, doe ik dat", zei Ryan. Kai glimlachte. "Daar houd ik je aan," zei hij, "Maar geheimen zijn geheim voor iets, ik hoef ze echt niet te horen als je ze met een reden niet verteld."
"Er zijn niet veel mensen aan wie ik het durf te vertellen, want ik wil niemand wegjagen die ik vertrouw." Hij trok zich terug uit de knuffel. Hij ging met zijn rug tegen de muur zitten. Hij vond dat hij Ryan nu lang genoeg omhelsd had, hij had geen zin om zich moeilijk te gaan voelen als hij besefte dat hij nu toch al even tegen hem op gelegen had. Lang bleef hij niet zitten, want hij had het koud en hij wou zich niet gaan concentreren op de pijn aan zijn neus en ogen. Hij liep naar het raam toe om dat dicht te doen. "Dude, ik ben zoals onkruid, ik ga niet weg, ook al wil je me weg hebben. Heel vervelend onkruid, dat ben ik", hoorde hij achter zich. Kailee lachtte en duwde het raam dicht. Daarna hield hij een hand voor zijn mond waarachter hij de lach deed verdwijnen, al bleef er een lichte glimlach om zijn lippen hangen. Hij draaide zich weer om naar Ryan en zag dat hij zijn tanktop uit gedaan had. Kai haalde een keer diep adem om te kalmeren. Hij wist dat hij een blos op zijn wangen had. "Zie ons hier nu zitten, het is na middernacht en ik heb net nog zitten huilen alsof ik nog een klein kind ben", lachte hij. "We zijn ook nog kids, Kai, de harde waarheid. Puberige kids met veel te veel shit om hun handen", lachte Ryan zacht. Kai was terug gaan zitten en keek de kerel aan, die naar een wonde aan het kijken was. "Ik en mijn gepulk ook, verdomme, heb je toevallig een papieren zakdoek voor me ofzo Kai? Dan besmeur ik je bed niet met mijn bloed, ik denk dat je dat alles behalve lekker vindt", zei hij. Kailee hees zich weer op. "Uhm, ja, heb ik vast wel", zei hij en krabde aan de achterkant van zijn hoofd maar haalde zijn hand weg toen hij zijn litteken voelde. Achter zich hoorde hij het geluid van een slag, maar hij was te druk bezig met naar een stomme zakdoek zoeken, dus hij keek niet om. "Een zakdoek, ergens..." Hij trok de kastdeuren open en kneep huiverend een oog dicht toen de scharnieren piepten. Hij had een hekel aan het geluid van piepende scharnieren, een bloedhekel. Hij duwde een stapel shirts door de kast heen en moest moeite doen om in het halfdonker wat te vinden. Uiteindelijk vond hij een zakdoek. Hij greep het en deed de kastdeuren weer dicht. Kai liep terug naar Ryan. Hij ging zitten en en keek fronsend naar de wonde. "Wat pulk je het nu ook open?" vroeg hij mompelend en schudde licht zijn hoofd terwijl hij weer opstond, nog steeds het zakdoekje vasthoudend. Wondes open pulken was een slechte gewoonte. "Blijf zitten", bevool Kailee en draaide zich om om in een rommelige kast te zoeken. “Die zakdoek was prima genoeg geweest, ik ga het toch zo dichtbranden dude.” Kai keek gauw even om naar hem en schudde zijn hoofd. Hij zou er wel voor zorgen dat Ryan het niet dichtbrandde. Dat gaf lelijke littekens.
Hij had nog ontsmettingsacohol staan en hij ging niet luisteren naar wat Ryan wou want hij moest zijn wonde ontsmetten. Wie weet wat voor vuil hij onder zijn nagels had, het was niet erg handig als dat in zijn wonde zou komen. Dan kon het nog gaan ontsteken en veel pijn doen. Hij rommelde nog even verder en vloekte toen er iets omviel, maar uiteindelijk vond hij het flesje dat hij zocht. Hij deed het open en de geur van de ontsmettingsalcohol bevestigde dat het het juiste flesje was. Hij goot wat op de zakdoek. De kerel zette het flesje terug in de kast en liep weer naar Ryan toe. "Ik ben dan wel geen dokter maar ik weet wel dat je dat moet ontsmetten", zei Kai en drukte de zakdoek op Ryans wonde. Hij vouwde de zakdoek dubbel en begon het bloed weg te vegen, maar toen hij merkte wat hij deed trok hij zijn handen terug en liet de zakdoek op zijn buik liggen. "S-Sorry", stamelde hij. Hij keek Ryan aan die met een grijns de rest schoonveegde. “Thanks dude”, zei hij. Kai hoorde het bedankje amper. "Het was niet mijn bedoeling om... Ja", ging Kai verder. “Maak je niet druk man, je wilde alleen het bloed wegvegen of... was je wat anders van plan?” vroeg Ryan terwijl de kerel met het blauwe haar ongemakkelijk op zijn bureaustoel ging zitten. Hij zat nu echt op het punt dat je niet nog erger kon gaan blozen. "Nee, man, ik was helemaal niets van plan..." zei hij en keek Ryan aan met een serieus gezicht, al voelde hij vanbinnen angst, angst dat Ryan hem hiermee zou blijven irriteren, met het feit dat hij als een idioot ging stamelen doordat hij besefte wat hij deed. Maar hij ging je niet meer kwetsen, dus dat gaat ie echt niet tegen je gebruiken, dacht hij terwijl zijn andere kant zei dat Ryan dit wel tegen hem ging gebruiken. Bijna als zo'n engeltje en een duiveltje op zijn schouders. "Je mag het niet meer openkrabben, dan wordt het een litteken”, zei Kailee, wisselend van onderwerp. “Ik zal het proberen dokter”, lachte de kerel. Hij blies lucht tussen zijn lippendoor waardoor hij een 'pff'-geluid maakte. Hij had gezegd dat hij geen dokter was, hij had echt niet zo een bijnaam nodig.  “Dude, ga je daar blijven zitten of ga je er nog bij komen zitten? Ik ga je gewoon vertellen wat m’n geheim is, je hebt het recht om het te weten, maar dan moet je wel hier komen zitten." Kailee haalde zijn schouders op en overwoog zijn mogenlijkheden. Hij wou niet naast Ryan gaan zitten want hij was bang dat hij nog zo iets doms deed als net, zeker omdat Ryan verre van lelijk was en bovendien shirtless naast hem zou zitten. Langs de andere kant wou hij natuurlijk wel naast de kerel gaan zitten, zeker omdat hij wou vertellen wat zijn geheim was en hij er stiekem wel een beetje benieuwd naar was. "Ik zit hier wel goed", zei hij en bleef nog een tel zitten maar stond toen op om naast Ryan te gaan zitten. Hij zorgde ervoor dat hij genoeg afstand hield omdat hij zich nog steeds niet op zijn gemak voelde. Hij kreeg het koud in Ryans plaats toen het hem nog een keer binnendrong dat die geen shirt aanhad. Zelf had hij het wel koud, hij had zelfs een pull aan. Hij trok een stoffen zakdoek uit zijn zak en snoot zijn neus.

"Je weet dat je me geen van je geheimen moet vertellen als je dat niet wilt, huh?" vroeg hij, bedoelend dat Ryan hem niet noodzakelijk zijn geheim moest vertellen dat hij niet wou. Hij zou het helemaal begrijpen, hij had zelf ook geheimen die hij liefst met niemand deelde, maar de meerderheid van zijn 'geheimen' konden zo verteld worden zonder dat hij zich er echt erg voor zou schamen. Die bepaalde geheimen wou hij echt niet dat ooit bekend werden, dan zou hij zich voor altijd opsluiten op zijn kamer en nooit nog iemand onder ogen komen. Kailee wreef vermoeid door zijn ogen en staarde naar de klok om te weten hoe laat het was, maar doordat zijn ogen pijn deden en doordat hij een beetje wazig zag van vermoeidheid zag hij niet hoe laat het was. De wijzers stonden niet stil voor zijn ogen, en de klok hing te ver weg. Had hij een bril nodig? Nee, hij was vast gewoon heel erg moe. Hij kon enkel zien dat het al na middernacht was, maar hoe ver na middernacht was een raadsel voor hem. Zijn lichaam vertelde hem dat het toch al even na twaalf was, want het zeurde om slaap. "Niet dat je er later spijt van krijgt." Hij zette de kap van zijn pull op zijn hoofd en kroop erin weg. Hij ging terug tegen de muur leunen en keek de kerel aan. Hij zou zo in slaap kunnen vallen als dat niet zo vreselijk moeilijk was voor hem. "Maar nu heb je me wel nieuwsgierig gemaakt." Hij hield een hand voor zijn mond en geeuwde. Nu kwam het al helemaal niet over dat het hem nieuwsgierig gemaakt had, maar Ryan had wel kunnen verwachten dat Kai moe zou zijn, het was immers al laat.

OOC: 2008 woorden, whoo~
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryan
King on the Rocks
King on the Rocks
Ryan

Birds fly away when things get too crazy UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne-swaaaannn
Posts : 914
Points : 35
Birds fly away when things get too crazy UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth and fire
Klas: Miss Eres
Partner: Even a banana is a better boyfriend than you ever were.

Birds fly away when things get too crazy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Birds fly away when things get too crazy   Birds fly away when things get too crazy Icon_minitimema jul 20 2015, 14:25

Ryan was dichter naar Kai toegegaan met zijn hoofd, in een soort van trance. Zijn amberkleurige ogen gefixeerd op de lippen van de donkerharige jongen. Zelf had hij niet echt een flauw benul wat er aan de hand was met zijn gedachten, die zich nog alleen maar focusten op de jongen voor zich, Kailee Rietz. Uiteindelijk leek hij uit die vreemde gedachtencirkel te kruipen en nam hij weer afstand, misschien maar best. Ryan had hem al één keer enorm gekwetst met zijn gedrag de vorige keer toen ze elkaar hadden leren kennen en zelf wist hij niet goed wat hij moest denken. Met een inwendige frons bleef hij er over piekeren, Kailee in een omhelzing nemende. Zich nog steeds storende aan het feit dat het wel leek of ze een koppel waren en waaarom hij dat exact dus dacht was voor hem dus ook een groot mysterie. De jongen legde uit hoe het inderdaad wettige zelfverdediging was, maar dat het het niet goed praatte en dat zijn moeder er hem wel aan deed herinneren. Wel dat moest sucken, zeker als ze je als moordenaar afstempelden, terwijl het eigenlijk niet zo was, en dat liet Ryan zeker merken door zijn mening te delen. Dat hij hem alles behalve een moordenaar vond. Hij was Ryan’s vriend, goede vriend en dat zou zo vast blijven als hij het zo mocht geloven. Was het de moeite om te zeggen dat hij voor mannen viel? Dat hij homoseksueel was en niet biseksueel of heteroseksueel? Zou Kai hem niet vreemd aankijken en van hem weglopen? Ah hij wist het niet en het maakte hem een tikkeltje onzeker, zeker omdat hij het helemaal niet wist hoe Kai eigenlijk ging reageren.

Kailee begon weer te spreken terwijl hij naar achteren deinsde om zijn gezicht af te vegen aan de rug van zijn hand, vast om de tranen te doen laten stoppen ofzo. Ryan lostte zijn greep op de jongen zodat hij tegoei kon vegen, maar het hield Ryan er niet van tegen om te fronsen, omdat hij een deel van zijn gezicht niet kon zien. . "Ik wil niet dat je je er wat van aantrekt. Je hebt genoeg shit van jezelf, die van mij hoef je er niet bij." Hij glimlachte waterachtig voor hij zijn arm terug om Ryan heen legde en terug zijn hoofd op zijn schouder liet rusten, waarop Ryan reageerde en hij de jongen weer in die omhelzing nam, nog meer vreemde gedachten schoten door zijn brein heen, maar hij besloot ze te negeren, want het had geen nut om zijn brein hierover te breken, helemaal niet.

Hij veraadde zichzelf haast met te zeggen dat hij een groot geheim had en Kailee leek er eigenlijk vrij koeltjes over te doen, misschien was het toch niet zo erg als hij had gedacht? Hmm... eigenlijk was hij nog altijd niet echt zeker van zijn stuk over dit hele gedoe, want het bleef een sensitief onderwerp, zeker voor hem. Kailee besloot op te staan toen Ryan had gezegd dat hij als onkruid was en de jongen sloeg zijn hand voor zijn gezicht, wat hem al helemaal deed opkijken. Probeerde hij nu net zijn glimlach weg te krijgen. Ryans wenkbrauw ging omhoog bij die actie. Kailee deed het raam dicht en dat was perfect voor hem om even te gapen, dat zei zijn brein toch. Zijn amberkleurige ogen gingen over het lichaam van Kailee en hij schudde zijn hoofd om dan te beseffen hoe warm hij het had. Dus dan was de simpele oplossing om gewoon zijn tanktop uit te trekken en afwezig een wonde open te krabben. Wat resulteerde in dat hij moest vragen voor een zakdoek en dat Kailee dus zijn  wonde moest komen verzorgen, tot veel gemopper van Ryan die het wilde dichtbranden. Voor Ryan kon protesteren dat die verdomde zakdoek hem brandende pijn ging bezorgen, werd het er toch al opgedrukt en klemde Ryan zijn kaken op elkaar om dan na dat klaar was en Kai het overtollige bloed op zijn bovenlichaam te verwijderen, te merken dat Kailee was gestopt en de zakdoek op zijn buik had laten liggen. "S-Sorry", stamelde de jongen en Ryan knipperde met zijn ogen om dan te zien waar de zakdoek indrukkingen had. Oooh zo zat het dus... Met een kleine grijns op zijn lippen veegde hij zijn bovenlichaam verder schoon om dan de zakdoek keurig op te vouwen. Nog even plaagde hij de jongen voor hij verder met een serieus onderwerp. Hij ging het vertellen, hij was er klaar voor. Oke eigenlijk niet, maar wat deed het ertoe, vrienden mochten het weten en Kai was zeker een vriend. Hij liet zich weer achterover leunen tegen de muur, zijn amberkleurige ogen op Kailee gericht. “Dude, ga je daar blijven zitten of ga je er nog bij komen zitten? Ik ga je gewoon vertellen wat m’n geheim is, je hebt het recht om het te weten, maar dan moet je wel hier komen zitten." Ryan fronste toen Kai zei dat hij goed zat maar dan toch opstond om naast hem te komen zitten. Ryan vroeg zich echt af wat er in dat hoofd van Kai afspeelde, want de jongen veranderde snel van gedachte.

"Je weet dat je me geen van je geheimen moet vertellen als je dat niet wilt, huh?" zei Kai en Ryan knikte. Hij wist maar goed genoeg dat hij het niet moest vertellen, maar hij wilde gewoon eerlijk zijn tegen hem. Misschien was het fout van hem om zo te denken, maar hij moest toch maar eens uit de kast komen. Om het echt met een megafoon duidelijk te maken aan heel SSA zou hij nog net niet doen, maar het aan vrienden vertellen over wat zijn smaak was. "Niet dat je er later spijt van krijgt." Kai zette de kap van zijn pull op zijn hoofd en kroop erin weg, Ryan zat er nog steeds een beetje mee in de knoop en hij frunnikte met zijn vingers om de moed bij elkaar te rapen. "Maar nu heb je me wel nieuwsgierig gemaakt." Kai leek inderdaad nieuwsgierig, alleen heel erg moe. Zijn amberkleurige ogen richtten zich naar Kai en hij fronste kort. Raapte alle moed bij elkaar om dan te zeggen: “Kai ik ben gay, niet straight of biseksueel, 100 procent homo. Ik val voor mannen, hopelijk schrik ik je daarmee niet af ofzo...” Mompelde hij terwijl hij zich tegen Kai aandrukte en als een blok in slaap viel.

//Hoe romantisch x’D
Terug naar boven Ga naar beneden
Kailee
.
.
Kailee

Birds fly away when things get too crazy UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Ez
Posts : 1449
Points : 38
Birds fly away when things get too crazy UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Master Geralt - 6th
Partner: Broken memories consume me

Birds fly away when things get too crazy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Birds fly away when things get too crazy   Birds fly away when things get too crazy Icon_minitimema jul 20 2015, 17:59

Hij vouwde de zakdoek dubbel en begon het bloed weg te vegen, maar toen hij merkte wat hij deed trok hij zijn handen terug en liet de zakdoek op zijn buik liggen. "S-Sorry", stamelde hij. “Thanks dude”, zei hij. Kai hoorde het bedankje amper. "Het was niet mijn bedoeling om... Ja", ging Kai verder. “Maak je niet druk man, je wilde alleen het bloed wegvegen of... was je wat anders van plan?” vroeg Ryan terwijl de kerel met het blauwe haar ongemakkelijk op zijn bureaustoel ging zitten. Hij zat nu echt op het punt dat je niet nog erger kon gaan blozen. "Nee, man, ik was helemaal niets van plan..." zei hij. "Je mag het niet meer openkrabben, dan wordt het een litteken”, zei Kailee, wisselend van onderwerp. “Ik zal het proberen dokter”, lachte de kerel. Hij blies lucht tussen zijn lippen door waardoor hij een 'pff'-geluid maakte. Hij had gezegd dat hij geen dokter was, hij had echt niet zo een bijnaam nodig. “Dude, ga je daar blijven zitten of ga je er nog bij komen zitten? Ik ga je gewoon vertellen wat m’n geheim is, je hebt het recht om het te weten, maar dan moet je wel hier komen zitten." Kailee haalde zijn schouders wat op. "Ik zit hier wel goed", antwoorde hij, maar bedacht zich al snel en ging naast Ryan weer op het bed zitten. Hij duwde al zijn gevolens en gedachten aan de kant en probeerde zijn hoofd leeg te krijgen.

"Je weet dat je me geen van je geheimen moet vertellen als je dat niet wilt, huh?" vroeg hij aan Ryan, die knikte. Nog steeds niet helemaal zeker besloot Kai om er nog wat aan toe te voegen: "Niet dat je er later spijt van krijgt." Dan zou hij zich zelf nog bijna schuldig gaan voelen, ook al was het niet zijn fout dat Ryan een geheim zou vertellen waar hij later spijt van zou gaan krijgen. De jongeman trok de kap van zijn pull over zijn hoofd en kroop wat weg in de pull. "Maar nu heb je me wel nieuwsgierig gemaakt." Hij keek naar de kerel en nog even bleef die stil. Het leek alsof hij moed bijeen moest rapen om te vertellen wat zijn geheim was. Ook had hij die eeuwige frons op zijn voorhoofd. Het zorgde ervoor dat Kai met zijn duim die van zijn voorhoofd wou wrijven. Hij was er zeker van dat dat ooit nog een keer een diepe rimpel zou worden. “Kai ik ben gay, niet straight of biseksueel, 100 procent homo. Ik val voor mannen, hopelijk schrik ik je daarmee niet af ofzo...” mompelde Ryan toen terwijl hij zich tegen Kailee aandrukte. Kai fronste licht, maar voor hij wat kon zeggen was Ryan al in slaap gevallen. Hij wist even niet waar hij het had. Hij wist niet wat een normale reactie geweest zou zijn, maar er verscheen spontaan een lach op het gezicht van de jongen. Het zou hem niet zo blij mogen maken, maar toch deed het dat. Ook het feit dat Ryan het aan hem toevertrouwde deed hem plezier. De jongen met het blauwe haar veegde Ryans haar voor zijn gezicht uit en hij gaf hem gauw een kus ergens bij zijn slaap. Wat was hij toch stoer, hij durfde het enkel omdat hij wist dat Ryan in slaap was. "Slaapwel, Ryan", zei hij en sloot na gezucht te hebben zelf zijn ogen ook. Hij was heel erg moe, dus hij hoopte dat hij ook gauw in slaap kon vallen. Voor een keer leek dat hem ook te lukken. Hij viel redelijk snel in slaap, waarschijnlijk met nog de schaduw van de glimlach op zijn gezicht.

De kerel werd opgewekt door een straal zonlicht die toch langs het gordijn heen gedrongen was. Hij opende zijn ogen maar kneep ze meteen weer dicht door dat beetje licht. Een geeuw ontsnapte aan zijn lippen en hij wou zich uitsrekken, maar dat ging niet door Ryans gewicht tegen zich aan. De jongeman wrong zich voorzichtig langs hem uit en probeerde hem te laten slapen. Hij bleef even op de rand van het bed zitten en glimlachte toen hij de slapende Ryan zag, maar stond toen op. Hij negeerde de duizeligheid van het opstaan en wreef over zijn gezicht, over de plaats tussen zijn jukbeenderen en de onderkant van zijn ogen. Stil liep hij naar het gordijn toe en twijfelde of hij dat juist beter dicht zou trekken zodat de zon helemaal niet meer binnen zou schijnen, of of hij het open zou trekken. nee, dat laatste zou hij ook niet leuk vinden als hij gewekt zou worden doordat een kamer in het licht baadde. Kailee besloot het gordijn gewoon te laten hoe het was en ging terug op de grond zitten. Hij strekte zijn rug tegen de muur op. Hij moest beter gaan slapen. Niet meer rechtzittend. Dan werd zijn rug zo'n bitch. Hij glimlachte in het duister. Als het niet door Alyssa kwam dat hij rechtzittend sliep, dan kwam het wel door slapeloze nachten die hem de hele nacht op hielden. Kailee was wel één of twee keer wakker geschoten in de nacht, en dan had hij nagedacht. Hij wist niet of Ryan liefst wou vergeten wat hij de dag ervoor gezegd had, maar of hij er nu spijt van had of niet, Kai wou er nog wat over zeggen. In afwachting tot Ryan wakker zou worden zou hij zich maar stil houden. Niets zo vervelend als wakker gemaakt worden door het lawaai van een ander. Hij keek van de ene kant van de kamer naar de overkant waar Ryan zat/lag. Opnieuw geeuwde hij, en sloot zijn ogen weer. Hij sliep niet helemaal, maar hij was ook niet compleet wakker. Het was meer iets daartussen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryan
King on the Rocks
King on the Rocks
Ryan

Birds fly away when things get too crazy UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne-swaaaannn
Posts : 914
Points : 35
Birds fly away when things get too crazy UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth and fire
Klas: Miss Eres
Partner: Even a banana is a better boyfriend than you ever were.

Birds fly away when things get too crazy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Birds fly away when things get too crazy   Birds fly away when things get too crazy Icon_minitimezo jul 26 2015, 15:09

Natuurlijk wist Ryan dat hij dit niet per sé zijn geheim moest vertellen en dat vond hij ook aangenaam, dat er geen druk op hem gelegd werd. Het voelde goed dat er zo nergens pressure op werd gelegd en hij zelf mocht beslissen waar en wanneer hij dingen vertelde, het voelde goed en na een tijd zou het ook vertrouwd goed voelen. Hij knikte als bevestiging, dat hij wist dat hij het niet per sé moest zeggen, maar hij voelde dat hij het moest doen, want dat het zo hoorde. Echte vrienden verzwegen weinig voor elkaar, dus zodoende was Ryan zichzelf lettelijk aan het voorbereiden. Om het echt met een megafoon duidelijk te maken aan heel SSA zou hij nog net niet doen, maar het aan vrienden vertellen over wat zijn smaak was. "Niet dat je er later spijt van krijgt." Kai zette de kap van zijn pull op zijn hoofd en kroop erin weg, Ryan zat er nog steeds een beetje mee in de knoop en hij frunnikte met zijn vingers om de moed bij elkaar te rapen. "Maar nu heb je me wel nieuwsgierig gemaakt." Kai leek inderdaad nieuwsgierig, alleen heel erg moe. Zijn amberkleurige ogen richtten zich naar Kai en hij fronste kort. Raapte alle moed bij elkaar om dan te zeggen: “Kai ik ben gay, niet straight of biseksueel, 100 procent homo. Ik val voor mannen, hopelijk schrik ik je daarmee niet af ofzo...” Mompelde hij terwijl hij zich tegen Kai aandrukte en als een blok in slaap viel.

Hij droomde, had een onrustige nacht en had hierdoor op miraculeuze wijze de laatste kledingstukken die hij aanhad, uitgekregen en van het bed af geflikkerd. Het was een mirakel hoe Kailee zelfs nog op het bed lag met zijn onrustig gewoel. Maar Ryan was dus aan het dromen en het was zelfs al ochtend toen hij nog olijk zichzelf tegen Kai had aangedrukt, zonder ook maar één kledingstuk aan te hebben. De andere jongen was opgestaan waardoor Ryan voor een deel meeging en het vast nu ook voor de andere partij zichtbaar was dat hij dus lettelijk niets meer aanhad. Maar het toonde gelukkig maar net genoeg om ervan zeker te zijn, dus niet meer dan nodig. Het deken bedekte zijn onderhelft nog prima. Een geeuw stootte hij uit toen hij net uit zijn slaap ontwaakte, had zich ondertussen al recht gezet, zijn deken trok hij uit automatisme ietsjes hoger en dan rekte hij zich uit. “Goedemorgend...” mompelde hij, zijn slaperige amberkleurige ogen zich richtend naar Kailee die in de hoek van de kamer zat. “Waarom... zit je daar?” natuurlijk fronste hij, Kailee zat op de grond, alsof hij bang was ofzoiets en dan keek hij op de grond, waar zijn kleding lag, allemaal. Ryan keek stilzwijgend naar zijn kleding, om dan als een snelle gek van het bed af te rollen, met deken en al om snel zijn boxers en broek aan te doen. Daarna stond hij op alsof er helemaal niets aan de hand was, nog steeds fronsend naar Kailee, omdat hij nog steeds op de grond zat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kailee
.
.
Kailee

Birds fly away when things get too crazy UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Ez
Posts : 1449
Points : 38
Birds fly away when things get too crazy UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Master Geralt - 6th
Partner: Broken memories consume me

Birds fly away when things get too crazy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Birds fly away when things get too crazy   Birds fly away when things get too crazy Icon_minitimezo jul 26 2015, 19:09

“Kai ik ben gay, niet straight of biseksueel, 100 procent homo. Ik val voor mannen, hopelijk schrik ik je daarmee niet af ofzo...” mompelde Ryan toen terwijl hij zich tegen Kailee aandrukte. Kai fronste licht, maar voor hij wat kon zeggen was Ryan al in slaap gevallen. Hij wist even niet waar hij het had. Hij wist niet wat een normale reactie geweest zou zijn, maar er verscheen spontaan een lach op het gezicht van de jongen. Het zou hem niet zo blij mogen maken, maar toch deed het dat. Ook het feit dat Ryan het aan hem toevertrouwde deed hem plezier. De jongen met het blauwe haar veegde Ryans haar voor zijn gezicht uit en hij gaf hem gauw een kus ergens bij zijn slaap. "Slaapwel, Ryan", zei hij en sloot na gezucht te hebben zelf zijn ogen ook. Hij viel redelijk snel in slaap, waarschijnlijk met nog de schaduw van de glimlach op zijn gezicht.

Toen hij wakker geworden was, had hij geproneerd zo stil mogelijk op te staan om Ryan niet wakker te doen worden. Hij vond dat hem dat ook nog wel redelijk goed gelukt was. Zijn lichaam leek hem dankbaar te zijn voor de nachtrust, want buiten duizeligheid bij het opstaan had hij geen last van vermoeidheid. En de drang om terug in bed te kruipen had hij ook al helemaal niet. Honger had hij wel. Hij had zin in ontbijt. Kai had zo'n gevoel dat over het algemeen het wel een goede dag zou worden, als het al zo goed gestart was. In het duister was hij door zijn kamer heen gedwaald om bij het gordijn te besluiten het toch te laten hangen zoals het hing. De streep zonlicht die hem ontwaakt had, bleef dan maar gewoon schijnen. Hij was bang dat als hij het gordijn dicht zou trekken dat het Ryan zou doen wakker worden, en het open trekken was ook best gemeen want zonlicht als wekker zou hem zelf pissed maken. Vervolgens was hij op de grond gaan zitten, zijn rug tegen de muur drukkend. Hij kon zijn spieren voelen protesteren. Mensen waren niet echt gemaakt voor zittend slapen, vond hij. Kailee had zijn ogen terug gesloten en zweefde een beetje tussen slaap en wakker zijn in, maar toen hij beweging hoorde deed hij zijn ogen terug open. Zijn ogen moesten terug wennen aan de duisternis, maar hij wist dat Ryan wakker geworden was. “Goedemorgend...” zei die. Kai knipperde een paar keer met zijn ogen en fronste om helderder te zien. Het zwart om zich heen werd nu gewoon wat vervelend, maar hij kon weer goed zien. “Waarom... zit je daar?” vroeg de kerel, en Kai zou geantwoord hebben als Ryan niet plots van het bed af rolde met het deken om zich heen. Maar toen die zijn broek aanhad besefte de blauwharige kerel pas dat Ryan zijn kleding in zijn slaap uitgeflikkerd moest hebben. Hoe, dat zou hem waarschijnlijk een raadsel blijven, maar het zorgde er wel voor dat Kailee zijn kaken warm voelden worden. Maar niet lang, want toen schoot hij een beetje in de lach. "Wauw", zei hij hoofdschuddend en hij duwde zich weer recht. Kleding uitflikkeren in je slaap kon enkel Ryan weer overkomen. "Ik zat daar omdat je zwaar werd." Hij geeuwde, sloeg een hand voor zijn mond om die te verbergen en kwam weg van de plaats waar hij gezeten had. Nu Ryan wel wakker was had hij geen idee meer wat hij moest zeggen over zijn geheim dat hij bekend had. Kai wreef nog een keer door zijn ogen en ging bij zijn kast staan. Hij trok de deuren open en schonk al geen aandacht meer aan piepende scharnieren of half-uit-elkaar-vallende-laden. Hij haalde een T-shirt uit zijn schuif en keek Ryan aan. "Je zei dat je hoopte dat je me daar niet mee zou afschikken", zei hij toen. In plaats van eerst verder te spreken trok hij zijn pull en shirt waarin hij geslapen had uit en dropte het naast zich op de grond. Hij trok het nieuwe T-shirt aan en keek terug naar Ryan. "En dat doe je ook niet." Hij lachte half en keek naar de grond. Hij wiebelde even van links naar rechts op zijn benen en liep daarna verder door zijn kamer heen. Het was iets natuurlijks, hij liep graag rond als hij wat zei. "Want dan zou ik ook deels door mezelf afgeschrokken zijn en dat ben ik niet. En we zijn vrienden, man, zelfs al zou ik het raar vinden, dan zou ik je nog niet zomaar laten vallen als de eerste de beste idioot." Hij glimlachte even naar hem. "Zo iemand ben ik niet." Toen hij weer stond op de plaats waar hij ongeveer tegen de muur gezeten had draaide hij zich naar Ryan toe. "En inderdaad goedemorgen trouwens, ziet er uit als een goede dag", besloot hij. Het liep weer naar het gordijn en trok het deze keer wel open. Nu zag hij ook dat hij een broek op de vensterbank gedropt had. In plaats van zijn broek van de dag ervoor aan te trekken -die nog bij de deur lag, of zo- deed hij die van de vesnterbank maar aan. Zolang er geen vlekken op waren moest ie niet in de was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryan
King on the Rocks
King on the Rocks
Ryan

Birds fly away when things get too crazy UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne-swaaaannn
Posts : 914
Points : 35
Birds fly away when things get too crazy UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth and fire
Klas: Miss Eres
Partner: Even a banana is a better boyfriend than you ever were.

Birds fly away when things get too crazy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Birds fly away when things get too crazy   Birds fly away when things get too crazy Icon_minitimema jul 27 2015, 15:33

Ryan was uiteindelijk ook na een tijdje wakker geworden, hij had blijkbaar zijn kleren uitgeflikkerd in zijn slaap en dat was hij gewaar geworden nadat hij zichzelf had uitgerekt en goedemorgend had gemompeld tegen de kerel waar hij was bij blijven pitten. Hij had in tijden niet meer zo goed kunnen doorslapen zoals nu en eigenlijk was hij dus in een opperbest humeur. Ook al was hij nog half aan het slapen, zijn amberkleurige ogen keken richting Kailee. Hij had een slechte droom gehad, maar he was op zijn minste beter dan om het uur wakker te worden van gesnurk van een verdomde ijsbeer. Hij vroeg waarom Kailee daarzat terwijl hij zichzelf van het bed afzwierde, deken en al om dan naast het bed, uit het zicht zijn boxers en broek aan te doen op een snel tempo. Nadat Kailee wauw had gezegd, was dat ook werkelijk niet het enigste was hij ging zeggen: "Ik zat daar omdat je zwaar werd." Meende hij die serieus? Ryan keek naar zijn gehavende bovenlichaam, zou hij zijn verdikt? Dan nam hij zijn broek zonder enige schaamte vast en trok hij er aan om te zien hoeveel plek hij nog had zoals je wil vaker doet als je een broek koopt en hij stelde vast dat hij niet was verdikt. Tsk.

Zijn amberkleurige ogen gingen naar Kailee die zijn piepende kast had opengetrokken en hij fronste bij het vervelende lawaai dat het ding maakte. “Gast heb jij toevallig iets van olie of reservescharnieren en een schroevendraaier? Dan fix ik het even,” zei hij met opeen geklemde kaken door het lawaai. "Je zei dat je hoopte dat je me daar niet mee zou afschikken" begon de jongen te spreken die zijn pull en shirt uitdeed. Ryans ogen gingen over het lichaam van de jongen, onbeschaamd maar misschien was het vreemd om je makker zo te bekijken en toen hij het goed en wel besefte, wendde hij zijn blik af, alsof er niets was gebeurd. "En dat doe je ook niet.”
Dat stelde hem enigszins wel rustig, dat hij er niet op gejudged werd dat hij gay is. Dat was altijd fijn, geapprecieerd worden. "Want dan zou ik ook deels door mezelf afgeschrokken zijn en dat ben ik niet. En we zijn vrienden, man, zelfs al zou ik het raar vinden, dan zou ik je nog niet zomaar laten vallen als de eerste de beste idioot." Kailee glimlachte even naar hem. "Zo iemand ben ik niet." Hoorde hij het hier goed? Gaf hij nu net aan dat hij zowel voor mannen als voor vrouwen viel? Ryan glimlachte zachtjes. Wel, dat ging nog grappig worden. "En inderdaad goedemorgen trouwens, ziet er uit als een goede dag"

Ryan ging naar de venster en opende gordijnen. “Yep, daar heb je gelijk in, het wordt een goede dag,” zei hij met een glimlach. “Wat wil je gaan doen?”

//Inspiloos xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Kailee
.
.
Kailee

Birds fly away when things get too crazy UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Ez
Posts : 1449
Points : 38
Birds fly away when things get too crazy UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Master Geralt - 6th
Partner: Broken memories consume me

Birds fly away when things get too crazy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Birds fly away when things get too crazy   Birds fly away when things get too crazy Icon_minitimema jul 27 2015, 16:48

Ryan was dan toch ontwaakt, maar Kai had niet echt een idee of hij lang tegen de muur gezeten had voor de kerel wakker geworden was. Nadat Ryan hem een goedemorgen gewenst had vroeg hij waarom Kai daar zat. Voordat hij antwoord kon geven was Ryan van het bed af gegaan. Hij schoot in de lach. "Wauw", zei hij hoofdschuddend en hij duwde zich weer recht. Kleding uitflikkeren in je slaap kon enkel Ryan weer overkomen. "Ik zat daar omdat je zwaar werd", gaf hij als antwoord voor hij geeuwde. Hij keek wat fronsend naar Ryan die aan zijn broek zat te zeulen, maar hij probeerde er niet te veel aandacht aan te schenken. Als hij die hele Burned wou begrijpen was hij vast nog een tijd bezig met nadenken en zichzelf vragen stellen. Dus liep hij verder naar zijn kast om kleding te zoeken om aan te doen. Het gepiep van de deuren viel hem al niet meer op, maar Ryan precies wel. “Gast heb jij toevallig iets van olie of reservescharnieren en een schroevendraaier? Dan fix ik het even.” Kailee negeerde het, niet omdat het hem niet interesseerde maar omdat hij wou spreken voor hij niet meer uit zijn woorden zou raken. "Je zei dat je hoopte dat je me daar niet mee zou afschikken," begon Kai. Ook begon hij zijn pull en shirt uit te trekken om het T-shit aan te trekken. "En dat doe je ook niet”, zei hij toen hij het nieuwe T-shirt aanhad. Hij keek even lachend naar de grond omdat hij het toch moeilijker vond dan hij gedacht had om over Ryans geaardheid te spreken. Misschien omdat hij nog steeds moest wennen aan die van zichzelf. En daarom dat hij altijd awkward deed. Het was een mooie verklaring voor zijn gedrag, maar hij wist dat het niet helemaal klopte. Hij was niet rond iedereen awkward, maar zeker wel rond Ryan. Na van het een been op het het ander gewiebeld te hebben liep hij verder door de kamer. "Want dan zou ik ook deels door mezelf afgeschrokken zijn en dat ben ik niet. En we zijn vrienden, man, zelfs al zou ik het raar vinden, dan zou ik je nog niet zomaar laten vallen als de eerste de beste idioot." Hij glimlachte naar hem. "Zo iemand ben ik niet." Hij dacht Ryan terug te zien glimlachen, maar hij was niet zeker. "En inderdaad goedemorgen trouwens, ziet er uit als een goede dag." Hij keek naar Ryan. “Yep, daar heb je gelijk in, het wordt een goede dag”, reageerde hij glimlachend, “Wat wil je gaan doen?” Kai haalde licht zijn schouders op en lachte half toen hij terugdacht aan de zin die hij genegeerd had om zijn woorden niet kwijt te raken, daarstraks. "Ik wil wel kijken hoe je die stomme kast fixt", antwoorde hij lachend en knikte schuin naar de kleerkast. "Er liggen reservescharnieren ergens in en een schroevendraaier waarschijnlijk ook wel." Over de schroevendraaier was hij niet helemaal zeker, maar hij hoopte dat er wel een was, anders zou hij nog een paar maanden een piepende kastdeur hebben vermits hij te lui was om het zelf te repareren. Terwijl hij de riem in zijn broek strakker trok liep hij naar de kast om daarin te zoeken naar de scharnieren. Het leek dat hij echt geluk had, want bij de scharnieren lag ook nog een schroevendraaier. Hij gaf het aan Ryan en liet zich terug op het bed neervallen. Hij kroop weer met zijn rug tegen de muur op en keek naar de kerel. "Ik ben wel blut, ik kan je er niet voor betalen", zei de jongeman, nog steeds een beetje lachend. Hij had geen idee waarom hij zo vrolijk aan het doen was. Overthinking kills your happiness, dus hij besloot om er gewoon blij mee te zijn dat hij een goede dag had en wou verder niet denken aan de gevolgen die het voor de volgende dagen zou hebben. "Vriendendienst?" vroeg hij toen hoopvol.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryan
King on the Rocks
King on the Rocks
Ryan

Birds fly away when things get too crazy UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne-swaaaannn
Posts : 914
Points : 35
Birds fly away when things get too crazy UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth and fire
Klas: Miss Eres
Partner: Even a banana is a better boyfriend than you ever were.

Birds fly away when things get too crazy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Birds fly away when things get too crazy   Birds fly away when things get too crazy Icon_minitimeza aug 01 2015, 18:20

Ryan was maar een beetje later dan Kailee wakker en had nog geeneens beseft dat hij geen kleren meer aanhad, dat hij deze gewoon had uitgeflikkerd in zijn slaap. Het was ook eigenlijk de rede dat hij elke nacht zonder kleding sliep eigenlijk, hij flikkerde ze toch uit en dan moest hij er in de ochtend achter zoeken, alles behalve handig met een kamergenoot. Maar nu was hij dus met kleding gaan slapen want hij was bij iemand die hem nog niet zo had gezien dus ja, dan kreeg je dus dit soort awkward situaties, hij had het moeten weten. Toen Ryan eindelijk zijn broek had aangekregen was hij rechtgestaan en had hij wat vragen gesteld, waarom hij in godsnaam daar tegen de muur zat. Kennelijk was hij te zwaar en dus ging Ryan het voor zichzelf checken, maar hij was voor geen meter bijgekomen dus hij snapte niet waarom Kailee dat zei. Hij had wel andere redenen dat hij daar zit vast en die wilde hij eigenlijk liever niet weten, want hij wilde niet gekwetst worden.

Toen Kailee zijn piepende kast opentrok, opperde Ryan om het te fixen want het was een verschrikkelijk irritant geluid. Kailee vervolgde zijn gesprek en was ondertussen zijn kleding aan het aandoen, wat resulteerde dat Ryan naar Kai begon te staren. Niet voor lang want hij wendde zijn blik af terwijl Kailee duidelijk maakte dat hij voor beide geslachten viel. Het maakte hem een tikkeltje vrolijker dan dat hij al was. Ryan ging naar de venster en opende gordijnen. “Yep, daar heb je gelijk in, het wordt een goede dag,” zei hij met een glimlach. “Wat wil je gaan doen?”

Ik wil wel kijken hoe je die stomme kast fixt", antwoorde hij lachend en knikte schuin naar de kleerkast. "Er liggen reservescharnieren ergens in en een schroevendraaier waarschijnlijk ook wel." Na een tijdjes kreeg Ryan de scharnieren en de schroevendraaier in zijn handen gedrukt terwijl hij eigenlijk zijn shirt wilde aandoen, wel dan moest hij het maar zonder shirt doen. "Ik ben wel blut, ik kan je er niet voor betalen", zei de jongen en Ryan begon met de eerste kastdeur los te schroeven. Ook zei Kailee hoopvol of hij het voor vriendendienst wilde doen. “Is goed man, vriendendienst is prima, het is niet dat ik de scharnieren heb moeten kopen ofzo,” hij bewoog met de tweede kastdeur om te zien of die ook piepte. Ja dus. Dan begon hij gewoon de tweede kastdeur ook los te vijzen en zette die dan bij de eerste deur. Oke dat was al dat. Ryan hurkte neer om eerst de laagste scharnieren te vervangen, niet lettend op wat Kailee nu aan het doen was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kailee
.
.
Kailee

Birds fly away when things get too crazy UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Ez
Posts : 1449
Points : 38
Birds fly away when things get too crazy UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Master Geralt - 6th
Partner: Broken memories consume me

Birds fly away when things get too crazy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Birds fly away when things get too crazy   Birds fly away when things get too crazy Icon_minitimedi aug 04 2015, 16:35

“Yep, daar heb je gelijk in, het wordt een goede dag”, glimlachte Ryan. “Wat wil je gaan doen?” Kai haalde licht zijn schouders op en lachte half toen hij terugdacht aan de zin die hij genegeerd had om zijn woorden niet kwijt te raken, daarstraks. "Ik wil wel kijken hoe je die stomme kast fixt", antwoorde hij lachend en knikte schuin naar de kleerkast. "Er liggen reservescharnieren ergens in en een schroevendraaier waarschijnlijk ook wel." Over de schroevendraaier was hij niet helemaal zeker, maar hij hoopte dat er wel een was, anders zou hij nog een paar maanden een piepende kastdeur hebben vermits hij te lui was om het zelf te repareren. Terwijl hij de riem in zijn broek strakker trok liep hij naar de kast om daarin te zoeken naar de scharnieren. Het leek dat hij echt geluk had, want bij de scharnieren lag ook nog een schroevendraaier. Hij gaf het aan Ryan en liet zich terug op het bed neervallen. Hij kroop weer met zijn rug tegen de muur op en keek naar de kerel. "Ik ben wel blut, ik kan je er niet voor betalen", zei de jongeman, nog steeds een beetje lachend. Hij had geen idee waarom hij zo vrolijk aan het doen was. Overthinking kills your happiness, dus hij besloot om er gewoon blij mee te zijn dat hij een goede dag had en wou verder niet denken aan de gevolgen die het voor de volgende dagen zou hebben. Hij keek naar Ryan die de kastdeur losgemaakt had "Vriendendienst?" vroeg hij toen hoopvol. Want ook al zou hij Ryan ervoor willen betalen, hij had op het moment echt geen geld meer over om dat te doen. Hij moest eigenlijk dringend wat gaan doen waarbij hij geld kon verdienen, in plaats van altijd alles uit te geven. Maar kleding en sigaretten waren niet goedkoop. En hij was niet van plan om te stoppen met dat te kopen. Hij had het allebei nodig, ook al vonden de meeste mensen niet dat hij dat tweede echt nodig had. Natuurlijk had hij het niet écht nodig, maar toch. Het was bijna een basisbehoefte geworden. Hij knipperde met zijn ogen om weer uit zijn gedachten te komen en keek naar Ryan. Had hij hem de tijd moeten geven om eerst een T-shirt aan te trekken? Nahh, hij vond het zo wel goed om hem daar bij de kast te zien staan. Want het was verre van saai om naar te kijken. Hij keek naar de littekens op Ryans schouders en vroeg zich af in hoe veel gevechten hij wel niet gezeten had. En hij vroeg zich af of ze allemaal van gevechten waren. Hij had zelf ook wel littekens, maar die waren niet allemaal van de pesters op school. Gelukkig waren ze met de jaren een beetje vervaagd, maar ze zouden nog steeds wel opvallen als je de tijd nam om zijn armen te bekijken. Niet dat hij dat echt iemand zag doen. Buiten Ryan en Alyssa was er amper iemand die korter dan meter tot halve meter in zijn buurt kwam. “Is goed man, vriendendienst is prima, het is niet dat ik de scharnieren heb moeten kopen ofzo”, zei Ryan terwijl hij met de andere kastdeur bewoog. Het gepiep deed Kai weer opschrikken uit zijn gedachten. Tsk, hij was van Ryans schouders weer afgedwaald. Hij knikte een beetje om Ryans woorden en keek hoe hij de kastdeur wegzette. Kailee sloeg een hand voor zijn mond om een geeuw weg te stoppen, en knipperde daarna mt zijn ogen om het laatste beetje slaap weg te krijgen. Zo. Hij kon het niet laten om een beetje te glimlachen bij het zicht van Ryan die zijn kast aan het repareren was. Het maakte zijn dag zowat nog beter, want buiten dat het vreselijke gepiep nu eindelijk een keer verdween kon hij ook een beetje ongegeneerd naar de kerel kijken. En hopen dat hij dat niet doorhad natuurlijk. Dat zou wat zijn, zou een mooie indruk van hem geven. Wel, als hij het al door zou hebben. Kai snapte niet hoe Ryan het niet leek te merken hoe idioot hij op werkelijk alles dat hij deed reageerde. Hij vond het niet erg hoor, hij zou het erger vinden als Ryan het wél doorhad. Dan zou de kerel met het blauwe haar waarschijnlijk nog meer blozen en nog vaker dan dat hij nu al deed. Kon dat zelfs nog? Met een zachte grinnik wreef hij door zijn ogen en hield daarna zijn blik gevestigd op Ryan die de onderste scharnieren aan het vervangen was. "He," begon hij toen, "Bedankt, Ryan." Hij had geen idee of de kerel door had dat het niet alleen een bedankje was voor de kast. Kai kennende had hij er dan geen 'he' voor gezegd. Het was meer bedankt voor de kast en voor de vriendschap en voor het uitzicht dat hij nu had. Hij was erg, hij wist het, maar hij kon er nu gewoonweg niets aan doen dat hij gevoelens ontwikkeld had voor Ryan. Het was niet dat hij daar zelf zo heel blij mee was. Maar daar wou hij niet aan denken, hij probeerde het altijd weg te stoppen en dan dacht hij er wel ooit een keer over na. Dan besloten zijn hersenen wel dat het leuk was om daar op belangerijke momenten over na te denken. In de les, of 's nachts, of als hij wat belangrijk moet doen. Handig. Hij schraapte zijn keel en leunde met zijn hoofd tegen de muur op. Op Ryan reageerde op het bedankje of niet maakte hem niet zo heel erg veel uit. "Heb je zin om straks naar het grasveld of het meer te gaan of zo?" vroeg hij terwijl hij weer naar de rug keek. "Ik flikker je er deze keer niet in, beloofd", lachte Kai half.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Birds fly away when things get too crazy UTL8oxA PROFILE
Birds fly away when things get too crazy UTL8oxA MAGICIAN

Birds fly away when things get too crazy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Birds fly away when things get too crazy   Birds fly away when things get too crazy Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Birds fly away when things get too crazy

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Birds?
» Arrival of the Birds.
» Singing Birds (Arawn)
» I wanna hear the birds, but I can't!
» Birds fly once away, like people. (w/Kalista)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Floors :: Floor VII - Air Magicians Dormitory-