PortalIndexઈ The Leaf Bonfire ઈ  - Algemeen vertrekstopic- - Pagina 2 HpD5Uwnઈ The Leaf Bonfire ઈ  - Algemeen vertrekstopic- - Pagina 2 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 ઈ The Leaf Bonfire ઈ - Algemeen vertrekstopic-

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Lexis
.
.
Lexis

ઈ The Leaf Bonfire ઈ  - Algemeen vertrekstopic- - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Posts : 33
ઈ The Leaf Bonfire ઈ  - Algemeen vertrekstopic- - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water & Aarde
Klas: -
Partner: I wish I could be blind, so I could see the same view as you.

ઈ The Leaf Bonfire ઈ  - Algemeen vertrekstopic- - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ઈ The Leaf Bonfire ઈ - Algemeen vertrekstopic-   ઈ The Leaf Bonfire ઈ  - Algemeen vertrekstopic- - Pagina 2 Icon_minitimedo mei 21 2015, 20:09

Het was een goedgevulde weekendtas. Alles wat nodig was om te kunnen kamperen. Een tentje, slaapzak, zaklamp. Alles wat je maar kon bedenken wat je nodig had. Maar ook zeker niet veel te veel. Ik rende door de gangen. Ik had al veel te laat vertrokken in mijn planning. De weekendtas was over mijn schouder geslagen en ik ontweek de bewegende obstakels van mensen in de gangen. Ik had het zoiezo niet voorzien dat ik daadwerkelijk besloot te gaan. Liam had ik niet ingelicht, die bleef op StarShine, dat wist ik zeker. Ik had bewust mezelf in het geniep ingeschreven. Ik zocht rust en vrede en hoe kon dat anders dan in de natuur te kamperen om een kampvuur. Mijn hoofd was er steeds minder bij de laatste tijd en ik was steeds meer met mijn gedachten op Cassia. Ik rende een zijgang in en schoot binnendoor richting het platform. Voor de ingang hield ik rustig halt. Ik had een helderblauwe spijkerbroek aan met daarboven een wit shirt en een zwart vest. Lekker sportief dus. Ik kwam kort op adem en liep toen de hoek zonder iets te zeggen om. Ik was er al bang voor, een groot gedeelte was er al. En, fuck! Ik kon niet meer terug nu, maar Hayden bleek er ook te zijn. Ik zweeg echter en liep met een lichte hoofdknik langs de rest en nam rustig plaats op een van de bankjes wat van de groep af. Iedereen kletste hevig met elkaar en ik was niet in de mood om me er gretig tussen te mengen. Degene die in de lessen minstens wel oplette wisten dat deze kerel een hyperactieve grote mond had en samen met Liam de school teisterde, met een nadruk in de lessen van Savador. Ik was rustig gaan zitten en keek over de groep heen, Hayden had me gelukkig nog niet opgemerkt. De rest leek voor nu nog geen grote interesse te tonen. Ik zou me wel voorstellen wanneer er om gevraagd werd, voor nu hield ik me netjes op de achtergrond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Drake
.
.
Drake

ઈ The Leaf Bonfire ઈ  - Algemeen vertrekstopic- - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Moon
Posts : 1638
Points : 123
ઈ The Leaf Bonfire ઈ  - Algemeen vertrekstopic- - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire Magican
Klas: Miss Eres
Partner: This is the shadow place Mufasa once told you about. Stay away from it.

ઈ The Leaf Bonfire ઈ  - Algemeen vertrekstopic- - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ઈ The Leaf Bonfire ઈ - Algemeen vertrekstopic-   ઈ The Leaf Bonfire ઈ  - Algemeen vertrekstopic- - Pagina 2 Icon_minitimevr mei 22 2015, 21:02

Drake stond met een vrolijk gezicht te kijken naar de mensen om hem heen toen hij na enkele momenten er achter kwam dat Lightning kwam aanlopen. Het was al best een tijd terug dat hij haar voor het laatst gezien had. De jongen liep in rappe pas naar haar toe, om Light een lieve knuffel te geven. De ogen van Drake waren zacht en keken naar haar, ze was een van zijn beste vriendinnen en het was leuk om te bedenken dat ze mee zou gaan naar dit leuke feest. " Volgens de papieren ga ik niet mee. " de Raziaan schoot in de lach met een half schuddend hoofd. Het zou weer eens niet zo zijn. ''Waarom verbaasd mij dit niet.'' was zijn retorische vraag. " Maar ik dacht van, ach laat ik maar lekker meegaan. Niemand hoeft erachter te komen" een van zijn vingers krulde zich om een van haar rode lokken. ''Maak je geen zorgen , je weet dat je geheimpjes veilig zijn bij mij.'' de sluwe grijns op zijn smoelwerk was een blik die hij vaak had en vertelde meer dan genoeg. "Maar hoe gaat het met je Drake?" sprak ze. Drake grijnsde. ''Nou, erg goed eigenlijk. Alles gaat z'n gangetje en ik heb erg veel zin in de trip. Hoe is t met mijn favoriete bliksemschichtje?'' Drake glimlachte.

Opeens van uit het niets voelde hij een gewicht op zijn rug gegooid worden. Drake schrok en stak zijn handen naar voren, liet een harde 'oehf' horen, maar had al snel in de gaten toen wie er aan zijn achterkant hing. 'Drakey-boy,' Drake schoot in de lach en greep met zijn handen naar achteren in de zij van Hunter. ''Hunty Bunty!'' riep Drake lachend. De jongen draaide zich om en gaf Hunter een high five als extra begroeting van zijn goede vriend. Het was leuk om Hunter te zien. De afgelopen maanden waren de twee jongens veel met elkaar opgetrokken en waren ze goede vrienden geworden. Veel dollen, grappen uithalen en stennis maken in de klas was hun favoriete bezigheid. Met een brede glimlach keek Drake naar de groene ogen, zwarte haar en getinte huid. Hunter viel op als een van de weinig getinte op deze school, maar dat boeide Drake absoluut niet. Hunter had zijn leven gered en hier was een hele leuke vriendschap uit ontstaan die Drake niet snel kwijt wilde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zean
Miss Psychopath
Miss Psychopath
Zean

ઈ The Leaf Bonfire ઈ  - Algemeen vertrekstopic- - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : x
Posts : 279
Points : 9
ઈ The Leaf Bonfire ઈ  - Algemeen vertrekstopic- - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire
Klas:
Partner:

ઈ The Leaf Bonfire ઈ  - Algemeen vertrekstopic- - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ઈ The Leaf Bonfire ઈ - Algemeen vertrekstopic-   ઈ The Leaf Bonfire ઈ  - Algemeen vertrekstopic- - Pagina 2 Icon_minitimezo mei 24 2015, 11:28

Er moest natuurlijk een lerares komen die even polshoogte kwam nemen voor de drank. Legitimatie? Zag hij eruit alsof hij zestien was? 'Miss, zie ik er uit als iemand onder de 18?' Vroeg hij lichtelijk geïrriteerd. Maar toch liet hij zijn legitimatie zien, plus de inhoud van zijn tas. Twee flesjes bier die hij gisteravond niet had opgedronken en drie flessen wodka. Want wodka was het beste wat je kon hebben.
De groep praatte ondertussen vrolijk verder en Zean's blik viel nogmaals op Hayden. 'Ik denk dat je het fijner vind als ik niet in je buurt ben.' Zei hij tegen haar, meer om echt de bevestiging te hebben dat hij wist wat hij moest doen. Maar als hij ging drinken wist hij niet hoe het dan verder ging. Hij knikte bij haar antwoord en zijn ogen vielen op een wat oudere jongen, duidelijk geen student meer, die stond te roken. Het kwam in Zean zijn hoofd op dat hij zijn aansteker was vergeten. Natuurlijk. Hij kocht er wel een op Gren. Hij liep naar de jongen toe en gaf een knikje als begroeting. De hoofdpijn was er nog steeds dus zo heel erg veel zin in een gesprek had hij niet, hij was alleen maar op die aansteker uit. 'Ik ben mijn aansteker vergeten, zou ik de jouwe even mogen gebruiken?' Hij vroeg het op zijn vriendelijkst. Voor zover dat kon met zijn hoofdpijn.

Tag: Hayden, Aloiysius
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah
.
.
Sarah

ઈ The Leaf Bonfire ઈ  - Algemeen vertrekstopic- - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Kees
Posts : 101
ઈ The Leaf Bonfire ઈ  - Algemeen vertrekstopic- - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire with a tiny bit of Water
Klas: Master Savasnort/snor/snot ( ಠ෴Θƪ)
Partner: .: The last thing I heard was you whispering goodbye :.

ઈ The Leaf Bonfire ઈ  - Algemeen vertrekstopic- - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ઈ The Leaf Bonfire ઈ - Algemeen vertrekstopic-   ઈ The Leaf Bonfire ઈ  - Algemeen vertrekstopic- - Pagina 2 Icon_minitimedi mei 26 2015, 12:53

Vanaf het moment dat ze bij de grote groep aangekomen was, bleef ze op een afstandje observeren. Ze wist wat haar zus van plan was, maar had er verder niks van gezegd. Waarom zou ze haar zus verraden terwijl ze haar alle lol ter wereld gunde. Toch hield ze haar stilletjes wel in de gaten, niet dichterbij komend omdat ze geen idee had hoe ze zich daar tussen moest voegen. Ze kende de meeste bij naam maar had ze nooit echt aangesproken terwijl dit de kans zou zijn om meer mensen beter te leren kennen. Toch bleef haar vroegere socialiteit onder het oppervlak liggen. Voor mensen die haar al jaren kende zou het echt een heel vreemd aanzicht zijn. Zij, de stuiterende, extreem sociale Sarah de Payens vermeed de gesprekken. haar blauwe ogen gleden rond tot ze vielen op een meisje dat alleen zat. Dat zou een veilig begin zijn toch? Ze slikte even voor ze diep ademhaalde. Het moest toch eens een keer gebeuren, ze moest ooit haar oude karakter weer opbouwen. Ze hees haar tas over haar schouder en liep op het meisje af terwijl ze eens goed begon na te denken over haar naam, er niet op komend. Het meisje draaide even haar hoofd terug in de richting waar haar zus stond, maar ging zich daar absoluut niet bij voegen. Ze bleef op een paar meter afstand staan van het meisje. ''Heey,'' Zei ze voor ze haar mondhoeken iets optrok waardoor haar meestal nukkige gelaat iets opklaarde. De eerste stap voor haar socialiteit had ze hier en nu gezet. Ze kwam nog een paar passen dichterbij voor ze zich op de grond liet zakken, zich niks aantrekkend van het feit dat ze gewoon op de grond zat. Buiten het feit dat ze een kort broekje droeg en een simpel topje droeg ze verder niet veel meer wat haar warm zou kunnen houden. Niet dat de kou haar deerde, dat had het nooit gedaan.

Tag: Shay
Ik zal ook maar eens binnen komen wandelen xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryan
King on the Rocks
King on the Rocks
Ryan

ઈ The Leaf Bonfire ઈ  - Algemeen vertrekstopic- - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne-swaaaannn
Posts : 914
Points : 35
ઈ The Leaf Bonfire ઈ  - Algemeen vertrekstopic- - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth and fire
Klas: Miss Eres
Partner: Even a banana is a better boyfriend than you ever were.

ઈ The Leaf Bonfire ઈ  - Algemeen vertrekstopic- - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ઈ The Leaf Bonfire ઈ - Algemeen vertrekstopic-   ઈ The Leaf Bonfire ઈ  - Algemeen vertrekstopic- - Pagina 2 Icon_minitimewo mei 27 2015, 12:29


Ryan keek naar de mensen die hier maar bleven binnenstromen en de oprechte glimlach op zijn gelaat bleef staande. De vrolijke herinneringen aan zijn moeder stroomden terug terwijl hij de tas dichtritste na de controle van Miss... Alylore? Hij had een flauw vermoeden dat zij die leerkracht kunst was, maar zij zou nu niet de hele boel verzieken. Nee, dit gelukkige gevoel moest blijven stand houden, hij wilde er nu nog geen gedag tegen zeggen. “Hebben jullie er wat zin in beiden?” vroeg hij terwijl hij tegen de Kailee  op ging staan leunen.  "Ik wel", antwoorde Kailee en Ryan grijnsde, duidelijk tevreden dat de mensen er zin in hadden. Tegen de nieuwe jongen stelde hij zich ook voor, simpel maar toch enigszins vriendelijk. "Heb je er zelf wel zin in?" vroeg Kailee met een lichte grijns en Ryan knikte enthousiast. Ryan keek naar de mensen die hier maar bleven binnenstromen en de oprechte glimlach op zijn gelaat bleef staande. De vrolijke herinneringen aan zijn moeder stroomden terug terwijl hij de tas dichtritste na de controle van Miss... Alylore? Hij had een flauw vermoeden dat zij die leerkracht kunst was, maar zij zou nu niet de hele boel verzieken. Nee, dit gelukkige gevoel moest blijven stand houden, hij wilde er nu nog geen gedag tegen zeggen. “Hebben jullie er wat zin in beiden?” vroeg hij terwijl hij tegen de Kailee  op ging staan leunen.  "Ik wel", antwoorde Kailee en Ryan grijnsde, duidelijk tevreden dat de mensen er zin in hadden. Tegen de nieuwe jongen stelde hij zich ook voor, simpel maar toch enigszins vriendelijk. "Heb je er zelf wel zin in?" vroeg Kailee met een lichte grijns en Ryan knikte enthousiast. “Ik kwam ook met het idee om dit met heel de meute te doen, dus het is een beetje vreemd als ik het niet naar m’n zin had, toch?” zei hij terwijl hij de jongeman met de sidecut een speelse por in zijn zij gaf en naar voren liep. Het was immers tijd en de motoren van de shuttle waren al gestart.
“Het is tijd dat we vertrekken! Zoek een plekje in de laadruimte voor je tas en begeef je dan naar een plaats in de shuttle!” riep Ryan met een luide stem terwijl hij zijn eigen sporttas in de laadruimte deed en ging zitten op een plekje vooraan in de shuttle, wachtend tot het vertrek.

[Binnen een paar echte dagen maak ik de post dat ze vertrekken en aankomen, dan worden ook meteen de twee topics voor songwriting en de nachtwandeling aangemaakt. Happy Leaf bonfire!]
Terug naar boven Ga naar beneden
Oli
.
.
Oli

ઈ The Leaf Bonfire ઈ  - Algemeen vertrekstopic- - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Leon
Posts : 22
Points : 3
ઈ The Leaf Bonfire ઈ  - Algemeen vertrekstopic- - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water with a little twist of Air, what makes him able to control weather on small places.
Klas: Miss Hange
Partner:

ઈ The Leaf Bonfire ઈ  - Algemeen vertrekstopic- - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ઈ The Leaf Bonfire ઈ - Algemeen vertrekstopic-   ઈ The Leaf Bonfire ઈ  - Algemeen vertrekstopic- - Pagina 2 Icon_minitimeza mei 30 2015, 21:06

Oliver was net er bijgestaan en had misschien nog net een stuk of vier woorden uitgesproken, of er kwam al een jongen voorbij met een reactie. "Welkom, Oliver, ik ben Kailee." galmde de rustige mooie stem van de jongen die hij net leerde kennen, blijkbaar Kailee. Nog meerdere reacties kwamen hem te gast, zo die van een jongen die zijn naam niet noemde, maar wel vroeg of Oli nieuw was. Oliver wist niet wie het reageren waard was, dus reageerde hij maar op beide. "Bedankt voor de welkomstvrijheid, Kai, als ik je zo mag noemen? En hoi euh.. jongen met het zwarte haar. Ja ik ben nieuw, net sinds een paar daagjes hier aanwezig, Haha." Even glinsterde Oliver's rode ogen. Hij keek even naar een andere jongen, blijkbaar iemand met de naam Ryan. "De naam is Ryan Oli-boy," ging de stem van die jongen. "Haha,  bedankt voor de bijnaam" zei Oliver even verlegen. "Ik heet Jackie." zei vervolgens een klein meisje, met ogen waar je misschien zeker wel goudlagen onschuld in zag. "Hoi Jackie, leuk je te leren kennen!" zei Oliver even met een opgekweekte glimlach. Even keek Oli naar het landingsplatform, moest hij zo´n mooie plek vol magi-technische spullen nou verlaten? Kijk naar die shuttles, ze zijn gewoon te cool om waar te zijn! Even later kwam er geluid uit de jongen die zich als Ryan voorgesteld had. "Het is tijd dat we vertrekken! Zoek een plekje in de laadruimte voor je tas en begeef je dan naar een plaats in de shuttle!" zei hij namelijk. Oli bedacht zich al snel dat hij naar Gren zou gaan, een van de beste planeten ooit, en liep dus dan maar al te graag de shuttle in. Hij zette zijn enorme tas af en zette hem in de laadruimte. Hij keek even naar al de mensen die erin kwamen zitten. Hij keek de bestuurder glimlachend aan,. en toen hij het oormerkte knikte Oli eventjes. Hij keek vervolgens aar buiten, kijkend hoe de reis zou verlopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kath

Kath

ઈ The Leaf Bonfire ઈ  - Algemeen vertrekstopic- - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Posts : 28
ઈ The Leaf Bonfire ઈ  - Algemeen vertrekstopic- - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Luchtmagie
Klas:
Partner: ..you raise my heartbeat.

ઈ The Leaf Bonfire ઈ  - Algemeen vertrekstopic- - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ઈ The Leaf Bonfire ઈ - Algemeen vertrekstopic-   ઈ The Leaf Bonfire ઈ  - Algemeen vertrekstopic- - Pagina 2 Icon_minitimezo mei 31 2015, 09:34

Met een sigaret in mijn mond rende ik over het schoolterrein. Het was toch niet waar, ik was toch niet de tijd vergeten. Ik had de conditie van een zwemmer in het water, maar op het land was het toch wel andere spiergroepen die je aanpakte. Ik schoot tussen de menigte door en wist behandig mijn magie te gebruiken om ze subtiel met wat lucht aan de kant te dirigeren. Op mijn kamer stond de backpack al klaar en de gitaartas. In de gitaartas zat ongetwijfeld de gitaar die ik van mijn beste man had gehad. Iets zat er in de gitaar dat mij motiveerde om gewoon te tokkelen zonder ergens over na te denken. En dat werkte het beste bij muziek en schrijven. Ik keek even op mijn wandklok en schrok. Als ik nu niet haastte had ik de rit gemist en zat ik een lange reis niet naast.....mijn gedachten hielden abrupt halt. Ik schudde zacht mijn hoofd en grinnikte. In een resolute draai draaide ik me om en rende richting het platform.

Net als aloyisius had ik voor makkelijke kleding gekozen, ik zag tussen de menigte gelijk de persoon waar ik graag de reis naast had willen zitten. Hij had net als mij gemakkelijke kleding aan. Naast de gympen had ik een olijfkleurig tanktop waarover een zwarte vest zat. Er onder had ik een donkerblauwe spijkerbroek. Na de elegante kleding van de stapavond zou je niet verwachten dat ook deze look in haar kast lag. Met kalme passen liep ik met mijn backpack richting Aloyisius. Mijn versnelde ademhaling verraadde dat ik gerend had en ik keek hem even aan met een vriendelijke blik. ‘Ik zie net dat ze de shuttle in gaan, ik ben dus nog op tijd...’ sprak ik met schuldbewuste toon. Aloyisuis had een sigaret vast en ik gokte dat hij die nog eerst oprookte voor hij aanstalten zou maken om in te stappen. Ik zette mezelf op mijn tenen en bracht mijn mond bij zijn oor. ‘Ik kan niet wachten op de songwriting les,’ sprak ik met een zachte fluistering. Ik ging weer gewoon staan en glimlachte. ‘Zullen we dan maar?’ zei ze toen en liep hem al voor om daarna over haar schouder hem aan te kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ziva
.
.
Ziva

ઈ The Leaf Bonfire ઈ  - Algemeen vertrekstopic- - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Linn
Posts : 1678
Points : 76
ઈ The Leaf Bonfire ઈ  - Algemeen vertrekstopic- - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire and Light
Klas: -
Partner: Stop asking me to trust you, while I'm still coughing up water from the last time you let me drown.

ઈ The Leaf Bonfire ઈ  - Algemeen vertrekstopic- - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ઈ The Leaf Bonfire ઈ - Algemeen vertrekstopic-   ઈ The Leaf Bonfire ઈ  - Algemeen vertrekstopic- - Pagina 2 Icon_minitimedi jun 02 2015, 08:51

Rustig kwam ze uiteindelijk bij de groep staan, haar helderblauwe ogen gleden van persoon naar persoon en even trok ze een wenkbrauw op toen ze de gesprekken hoorde, maar voor de rest bleef ze vrij stil voor haar doen. Immers had ze er geen behoefte aan om nu al gezellig te staan kletsen, ze wilde heel graag bij Gren aankomen zonder problemen en had zo'n gevoel dat als ze een gesprek met iemand zou aangaan, ze uiteindelijk een pijnlijke opmerking zou maken of diegene al zou haten voordat de reis überhaupt van start zou gaan. Drake ging blijkbaar ook mee, ze wist niet bepaald hoe ze zich rond deze jongeman moest voelen. Hij was zo'n gladjanus en had haar gezoend, maar leek heel soepel te zijn geweest en ze had geen enkele gevoelens gekregen voor de zwartharige jongeman. Ze hield niet van mannen die zo soepel konden omgaan met dat soort zaken, daarvan wist je immers dat ze vaker deden flirten en zoenen, wie weet wel meer dan dat. Ze wilde het niet eens weten. Een jongen met afgeschoren haar aan de onderkant en nog een volle bos bovenop, riep dat het tijd was om te gaan. Ze herkende hem als de gast die dit allemaal geregeld had en knikte zachtjes, waarna ze hem rustig de shuttle in volgde, haar bagage ergens propte en een plekje uitzocht om daar rustig te gaan zitten. Hopelijk ging ze er geen spijt van krijgen dat ze mee was gegaan naar Gren, ze wilde een leuke tijd hebben op deze planeet en hoopte maar dat ze zich kon vinden met de mensen waarmee ze ging - al was die kans altijd vrij klein.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kailee
.
.
Kailee

ઈ The Leaf Bonfire ઈ  - Algemeen vertrekstopic- - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Ez
Posts : 1449
Points : 38
ઈ The Leaf Bonfire ઈ  - Algemeen vertrekstopic- - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Master Geralt - 6th
Partner: Broken memories consume me

ઈ The Leaf Bonfire ઈ  - Algemeen vertrekstopic- - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ઈ The Leaf Bonfire ઈ - Algemeen vertrekstopic-   ઈ The Leaf Bonfire ઈ  - Algemeen vertrekstopic- - Pagina 2 Icon_minitimedi jun 02 2015, 17:24

"Bedankt voor de welkomstvrijheid, Kai, als ik je zo mag noemen? En hoi euh.. jongen met het zwarte haar. Ja ik ben nieuw, net sinds een paar daagjes hier aanwezig, Haha." Hij knikte dat het goed was dat hij hem Kai noemde maar toen hij zijn naam hoorde draaide hij zich om en zag Hunter staan. Met een lach op zijn gezicht wuifde hij op de jongeman die verder liep naar Drake toe. Ondertussen gaf Ryan ook antwoord op zijn vraag. “Ik kwam ook met het idee om dit met heel de meute te doen, dus het is een beetje vreemd als ik het niet naar m’n zin had, toch?” zei die en gaf Kai een por voor hij naar voren liep. “Het is tijd dat we vertrekken! Zoek een plekje in de laadruimte voor je tas en begeef je dan naar een plaats in de shuttle!” Met een zucht pakte hij zijn tas op en liep met een paar andere mensen naar de laadruimte toe. Hij dumpte zijn tas en liep richting de shuttle. Binnengekomen daarin keek hij rond en ging zitten waarna hij een hand voor zijn mond sloeg om een geeuw te verbergen. Hij was nog een beetje moe en had geen zin in 'hou je hand voor je mond, ik zie wat je deze ochtend gegeten hebt'-opmerkingen die er iedere keer kwamen als iemand geeuwde zonder hand voor zijn of haar mond te houden. Hij haalde een hand door zijn haar en wreef over zijn gezicht voor hij rond keek bij wie hij in de buurt in de schuttle kwam te zitten. Hopelijk niemand die geen woord zou zeggen de hele reis want dan viel hij negen kansen op de tien gewoon in slaap. Toen hij Ryan zag zitten stond hij toch maar op om langs hem te gaan zitten. Hopeloos? Nee, meer profiteren van de gelegenheid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Syrax
.
.
Syrax

ઈ The Leaf Bonfire ઈ  - Algemeen vertrekstopic- - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Rilana
Posts : 768
Points : 47
ઈ The Leaf Bonfire ઈ  - Algemeen vertrekstopic- - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur - Wind
Klas: 3de
Partner: I do, but that was not what you meant?

ઈ The Leaf Bonfire ઈ  - Algemeen vertrekstopic- - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ઈ The Leaf Bonfire ઈ - Algemeen vertrekstopic-   ઈ The Leaf Bonfire ઈ  - Algemeen vertrekstopic- - Pagina 2 Icon_minitimewo jun 17 2015, 23:04

Het was dan wel vroeger dan hij normaal op stond, maar zijn wekker had het begeven. Syrax werd eigenlijk wakker omdat hij nodig moest. Met snelle passen rende Sy naar de wc, maar nog voor hij klaar was schoot er ineens een gedachten scherp door zijn hoofd. The Leaf Bonfire op Gren zou binnenkort beginnen dat briefje had ook Syrax zien hangen en zichzelf ingeschreven in de hoop dat hij wat losser zou worden in de omgang met andere leerlingen. Na klaar te zijn waste Syrax zijn handen en alle delen waar hij boven de gordel zo bij kon. Greep de handdoek en droogte zich af. Daarna rende Syrax terug richting zijn bed. Daaronder had hij zijn tas al klaar gelegt gehad en kleden zich eerst aan, trok zijn jasje half aan en rukte zijn tas onder het bed vandaan. Dregoe had hij gisteren al gezegd dat hij voor een paar daagjes weg zou gaan. De draak had alle vrijheid om zich te kunnen bewegen doordat Syrax de deur gewoon open had geschoven. Voor het geval hij wilde gaan vliegen. Sy had de wekker in zijn hand terwijl hij richting het platvorm snelde. Het was gestorven en had de geest gegeven... Waarom nu? Syrax schudden zijn hoofd en dumpte het stuk schroot in een afvalbak in het voorbij gaan. Er werd omgeroepen dat de schuttel naar Gren zou vertrekken. Syrax versnelde zijn pas en nam de treden met drie te gelijk omhoog. De laadklep ging bijna dicht en met een goed gemikt schot gooide Sy zijn tas door de steeds nauwer wordende opening. Zelf rende hij verder en kwam nog net op tijd binnen. Oef dat was nog nips, maar nu zou vast iedereen naar hem gaan kijken? Syrax kreeg een kop als een biet, maar zocht een plekje achterin. Gelukkig was of leek die rustig, maar naast wie hij kwam te zitten wist Sy natuurlijk niet.

(Beter laat dan nooit) XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



ઈ The Leaf Bonfire ઈ  - Algemeen vertrekstopic- - Pagina 2 UTL8oxA PROFILE
ઈ The Leaf Bonfire ઈ  - Algemeen vertrekstopic- - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN

ઈ The Leaf Bonfire ઈ  - Algemeen vertrekstopic- - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ઈ The Leaf Bonfire ઈ - Algemeen vertrekstopic-   ઈ The Leaf Bonfire ઈ  - Algemeen vertrekstopic- - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

ઈ The Leaf Bonfire ઈ - Algemeen vertrekstopic-

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

 Soortgelijke onderwerpen

-
» ઈ The Leaf Bonfire ઈ
» ઈ The Leaf Bonfire ઈ - Songwriting session with Kath en Aloysius
» [Main topic: Beachparty] Bonfire, sausages and dancing people.
» Algemeen Gezondheidsonderzoek
» Leaf Willows

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Launching Platform :: Gren, Planet of Wood-