PortalIndexGood luck new friend HpD5UwnGood luck new friend 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Good luck new friend

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Drake
.
.
Drake

Good luck new friend UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Moon
Posts : 1638
Points : 123
Good luck new friend UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire Magican
Klas: Miss Eres
Partner: This is the shadow place Mufasa once told you about. Stay away from it.

Good luck new friend Empty
BerichtOnderwerp: Good luck new friend   Good luck new friend Icon_minitimedi mei 12 2015, 20:08

Een zwarte vogel scheerde door de boomtoppen heen. Het klappen van zijn vleugels tegen de sterke wind in en bewogen door de trekken van het luchtruim. Je zag het bewegen en duiken tot het uiteindelijk een plekje vond op een van de takken in een boom vlak bij het grasveld. Even zijn veren goedleggen met zijn snavel waarna de zwarte kraaloogjes over het veld heen keken. Daar zag je iemand staan. Een jongen rond de 18 jaar, zijn haar zo zwart als de veren van de vogel. De vuurkleuige ogen keken geconcentreerd terwijl je zag hoe hij met zijn oefeningen bezig was. Hij droeg een zwarte losse broek, blote voeten en wit sporthemd. De jongen stond bekend onder de naam Drake en hij was een ijverig iemand die vaak zijn vechttechnieken oefende. Met elke slag die hij gaf kwamen er sterke vlammen uit het punt voor zijn handen. In draaien en soms een sprong oefende hij steeds sterker zijn vuur stuur techniek. Dit was zijn basis en met grotere spreuken kon hij andere effecten behalen, maar deze simpele bewegingen waren altijd een heerlijke opwarming voor Drake.

REF

Succes Thomas Very Happy
Als je vragen ofzo hebt kun je ze altijd stellen, ik zal je ook tips geven over stuff. Alleen ik weet dat je het al aardig in de vingers hebt en alles snapt, dus ik denk dat het wel goed komt ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Talos Valcoran
.
.
Talos Valcoran

Good luck new friend UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Talos Valcoran
Posts : 4
Good luck new friend UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic:
Klas:
Partner:

Good luck new friend Empty
BerichtOnderwerp: Re: Good luck new friend   Good luck new friend Icon_minitimedi mei 12 2015, 20:42

Talos liep behoedzaam over het plein. zijn gedachten nog bij de bloedmind waar hij uit ontsnapt was, en de trauma's nog scherp in zijn hoofd gebrand. Hij keek opzij en zag bloed nog van de muren druipen.. hij knipperde met zijn ogen en het was weer net zo snel weg. kennelijk weer een hallucinatie. Hij hoorde de stem van Eliot nog in zijn hoofd na galmen; "Ik weet het..je maakte mij af..na alles wat ik voor je deed...jij monster." zei zijn voormalige gids met dezelfde grijns. "Nee..jij hebt mij verraden. laat mij met ru-" Talos stopte omdat de hoofdpijn hem teveel werd en er verschenen donkere wolken..voor een moment werd hij vast gegrepen en op de grond gedrukt en zag hij een tegenstander die hij in de bloedmind tegenkwam. Talos in een flits trok zijn biologische van vlees en botten gemaakte pistool "Durandal" en drukte dit tegen zijn tegenstander zijn schedel aan. Net voordat hij de trekker overhaalde verdween het beeld in één keer, en zag hij alleen zijn pistool. Hij schudde zijn hoofd en holsterde Durandal terug. "Ugh...dat is al de zoveelste keer.." mompelde Talos, en liep verder. Hij zakte tegen de muur aan, en hield zijn helm vast (die ook als masker diende. Talos deed dit nooit af, gezien zijn Trauma's en nachtmerries.) en zuchte diep. Hij besefte dat zijn gevechts ervaringen hem niet konden redden van zijn descent into madness.
Terug naar boven Ga naar beneden
Drake
.
.
Drake

Good luck new friend UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Moon
Posts : 1638
Points : 123
Good luck new friend UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire Magican
Klas: Miss Eres
Partner: This is the shadow place Mufasa once told you about. Stay away from it.

Good luck new friend Empty
BerichtOnderwerp: Re: Good luck new friend   Good luck new friend Icon_minitimedi mei 12 2015, 21:15

Drake was bezig met zijn oefeningen terwijl het vuur wat hij rond zijn lichaam stuurde als speelgoed aanvoelde. Hij balde zijn vuisten en zwaaide zijn armen om zich heen waardoor je vuurringen zag ontstaan langs hem heen. Drake concentreerde zich steeds meer en bewoog nu ook horizontaal waardoor het een lijnen koepel om hem heen leek te worden. Daar tussen zag je als groeiende takjes ook vuur verschijnen. Dit hield hij even vol tot hij rustiger aan deed en uiteindelijk stopte. Dat wat hij net gedaan had was niet een echte aanval maar meer een defensieve uitvoering. Het diende als schild wanneer hij in een gevecht werd aangevallen, de jongen oefende het steeds vaker om sterker te worden. Uiteindelijk vond Drake dat hij klaar was met zijn training en veegde het zweet van zijn voorhoofd af. Hij pakte zijn waterfles en het vest dat hij had laten liggen op het gras waarna de jongen naar de school liep. Toen Drake het bordes op liep, langs de ramen van sommige lokalen zag hij opeens iemand ineengedoken zitten. Hij keek verbaasd op en versnelde zijn pas. Toen hij bij de jongen aan kwam, zag hij een masker op zijn gezicht, Drake keek vragend en bleef rustig. ''Ey gast, gaat het wel?''
Terug naar boven Ga naar beneden
Talos Valcoran
.
.
Talos Valcoran

Good luck new friend UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Talos Valcoran
Posts : 4
Good luck new friend UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic:
Klas:
Partner:

Good luck new friend Empty
BerichtOnderwerp: Re: Good luck new friend   Good luck new friend Icon_minitimedi mei 12 2015, 22:02

Talos hoorde een vriendelijke stem klinken en keek op. Hij zag een jongen met koolzwart haar en zwarte kleding staan. Ondanks dat zijn houding relax was merkte Talos dat zijn hart wel snel was. "Ik ben okay, dankje. even een...episode." zei Talos. Zijn stem klonk als een mix tussen een professionele roker en een machine. Talos bestudeerde zijn wapens voor een seconde en daarna keek hij naar de jongen. Hij stond rustig op om geen reacties uit te lokken, en terwijl de stem van Eliot nagalmde in zijn hoofd introduceerde hij zichzelf: "Mijn naam is..ugh..Talos. Talos Valcoran." en strekte zijn hand uit met een glimlach achter zijn masker. "Ik waardeer je bezorgdheid..erm..."
Terug naar boven Ga naar beneden
Drake
.
.
Drake

Good luck new friend UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Moon
Posts : 1638
Points : 123
Good luck new friend UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire Magican
Klas: Miss Eres
Partner: This is the shadow place Mufasa once told you about. Stay away from it.

Good luck new friend Empty
BerichtOnderwerp: Re: Good luck new friend   Good luck new friend Icon_minitimewo mei 13 2015, 10:58

De jongen keek neer op de vreemde die voor hem zat, tegen een muur alsof hij er zomaar was neergekwakt. Drake fronste, zich af vragend wat de jongen hier deed en waarom hij daar zo zat. Gewoon chillen tegen de muur van een lokaal? Uhh, sure. Dat deed Drake zelf ook wel eens en het zat ook verdomt nice. Het was alleen zo dat de jongen hier in zijn uppie zat en niet met vrienden en het zag er ook niet uit alsof hij dit voor zijn lol deed. "Ik ben okay, dankje. even een...episode." Drake trok zijn wenkbrauw op. Okey.. alleen tegen een muur én zwaar verkouden in het begin van de zomer, Drake zijn interesse groeide. ''Een episode?'' vroeg Drake wat nieuwsgierig. "Mijn naam is..ugh..Talos. Talos Valcoran." Drake grijnsde even en knikte. Een hand ging door zijn zwarte haar dat altijd voor zijn oranje ogen hing, het was een soort tik van hem. Vaak zeiden mensen, ga dan naar de kapper maar daar was Drake te lui voor. Daarbij vond hij het niet erg om de wereld door de zwarte lokken heen te zien soms, het gaf zo'n leuk mysterieus uiterlijk wat bij hem paste. ''De naam is Drake Burned, Talos.'' Hij zag de jongen zijn hand uitsteken die Drake aannam. Op hetzelfde moment trok hij de jongen ook overeind. "Ik waardeer je bezorgdheid..erm..." Drake grinnikte even. ''Bezorgdheid? Hm, laten we maar zeggen dat ik een erg nieuwsgierig persoon ben en dat jij straks even een kop thee met honing moet nemen, want zo te horen zit er wat in je keel.'' sprak de jongen spontaan terwijl hij het vest dat over zijn schouder hing even aan deed. ''Je bent nieuw hier denk ik? Een masker als dat zou ik namelijk niet snel vergeten.'' Drake snoof even en haalde een hand langs zijn neus waarna hij de jongen weer aankeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Good luck new friend UTL8oxA PROFILE
Good luck new friend UTL8oxA MAGICIAN

Good luck new friend Empty
BerichtOnderwerp: Re: Good luck new friend   Good luck new friend Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Good luck new friend

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Dear good luck, ~
» || Swimming with a good friend ||
» Just my luck.
» Luck always seems like it belongs to someone else
» [OPEN] Just my luck...

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: -